Kirjoittaja Aihe: Weed  (Luettu 5138 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Helee

• Ankeuttaja
Weed
« : Maaliskuu 16, 2007, 09:58:15 »
No niin nyt keskustelua Weedistä eli Hopeanuolen pojasta.
MItä mieltä olette onko weed turhaa kopiointia ja matkimista?
No joo, onhan se vähän, mutta on niitä silti kiva katsoa. :)

Kertokaas mielipiteitänne esim. lempihahmoja, tyhmiäkohtia, ihaniakohtia, hauskojakohtia, ärsyttäviäjuonenkäänteitä, inhokkihahmoja ???

Oma lempihahmoni weedeissä on  Kagetora, GB, Kyoshiro, Jerome ja Batkin on aika kiva. :) Ai niin ja Mel.
Mua ärsyttää niis ihanhirveesti Weedin käytös, ärsyttää kun se kieltää koko ajan tappamisen :D Sehän yritti kieltäää Giniä tappamasta Hougenia ja se ottti jo todella pattiin!
Ärsyttäviä hahmoja on Genba ja Ben ( tosin Benhän ei weedeissä kovin isossa osassa ole), mutta en ytkännyt siitä Gineissäkään se vaan on niin ärsyttävän tekopyhä :D

Mitäs mieltä olette ekoista DVD:eistä missä on Deadly Weapon (P4, Kaibutsu). Omasta mielestäni sen idea oli tosi tyhmä. Joku geenimanipuloitukoira jne. Ei hyvä! Hopeanuolissa oli mielestäni paljo parempi idea!

No niin eli siis mielipiteitä?

Muoks. //

Jeps onhan se ihan kiva kyllä jatkoa saada. Niitä animeja saa dvdeellä ainakin cdonista ja kaiihan vaikka anttilasta tai prismasta.
Niin kyllä neon huonommin piirrettyjä.. :/

Juu olet kyllä sinäkin aika oikeassa xjoxxju niiden juoksu tyyli on ihan tyhmännäköinen. Ja weed nyt onkin nyhverö :D Ja mielestäni oli tyhmää että luonnonvoimat tappoivat Hougenin Gininhän se olisi pitänyt tappaa!

Joo sori Sviddu, mutta itselleni on usein valitettu, että alkuteksteissä pitää olla enemmän asiaa ja tämäkin lukitettiin kunnes muokkasin tälläiseksi.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2007, 12:41:43 kirjoittanut Xianghua »

Suella

• Ankeuttaja
Vs: Weed
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2007, 11:29:57 »
niin... Minun mielestäni on hyvä, että saadaan Ginin tarinalle jatkoa. :) Varsinkin olen kiinnostunut Weedin anime jaksoista! Mangaa en ole saanut aikaiseksi hankkia, on meillä ilmeisesti kyllä yksi japaninkielinen tuolla kirjahyllyssä.

Pitänee hankkia nuo weedin animeversiot kunhan löytää paikan missä niitä on myynnissä.
Piirroslaatu ei kyllä ilmeisesti ole animessa yhtä tasokasta kuin Ginin tarinassa, mutta eihän sitä kaikkea hyvää voi saada! :)

xjoxxju

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Maaliskuu 20, 2007, 15:49:24 »
Olen nähnyt kaikki jo liian monesti ystävälläni Loonealla. (nettinimi!) Aivan hulluna Weedin Jeromeen. x>

En pidä Weedistä. Liian oikeiudenmukainen esim. Hougenia kohtaan viimeisessä. Ja lisäksi koirien juoksutyylin takaa kuvattuna; Mitä kenguruja ne luulee olevansa? Ja jotain haarahyppyjämmittelyjäkö ne siellä vetelee?

Ja ensin Rocket (tai mikä oli se vinttikoira); ensin on pahis ja sitten hyvis! Pitäisi niidenkin osata päättää.

Kyllä kyllä, tiedän että vertailen ihan liikaa, mutta silti. Oma näkemykseni..

Shagrat

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2007, 13:47:23 »
Kaikki 26 jaksoa olen nähnyt ja pidin kovasti tästä sarjasta :)

Tietysti ennen kuin olin nähnyt yhtään jaksoa epäilin hiukan, että onkohan tämä hyvä sarja, vai liekö turhanpäivänen jatko-osa Hopeanuolelle, mutta onneksi en pettynytkään sarjaan. Toki jos verrataan Hopeanuolta ja Ginga Densetsu Weediä, niin kyllä Hopeanuoli vie silti voiton sen nostalgisuudessa ja loistokkuudessa, muttei GDW silti huono ole. Sarja oli jossain määrin koskettavakin, sillä siinä oli paljon mahtavia kohtauksia, sekä tiettyjen hahmojen kuolemat
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
oli toteutettu hienosti. Hienoa on myös, että mukana on paljon vanhoja tuttuja Hopeanuolesta
, jotka ovat kyllä hiukan muuttuneet sitten Hopeanuolen tapahtumista, mutta hyvä näin.

GDW:n musiikit oli myöskin hyvät, etenkin alku- ja lopputunnarit. Itseasiassa koko sarjassa ei taida olla semmoista kappaletta, josta en pitäisi. :D

Mitä nyt tulee tuohon Weed DVD:n julkaisuun, niin itse en ole yhtään tyytyväinen siihen, että Future Film päätti julkaista sitten kaikki osat yksittäisinä DVD:nä (vol.1, vol.2 jne.). Jos minun mielipidettä kysytään, niin kaikki jaksot olisi pitänyt tunkea yhteen julkaisuun ja tehdä niistä juuri Hopeanuolen tapainen iso DVD-boksi. Tuntuu turhauttavalta ostella kaikki DVD:t yksitellen, elleivät tosiaan sitten julkaise noista sitä isoa DVD-boksia.

Jeps, voisin sanoa, että Ginga Densetsu Weed on ehdottomasti katsomisen arvoinen sarja, mikäli on katsonut Hopeanuolen ja jos muutenkin pitää animesta. ;)

Pistin myös varmuuden vuoksi nuo spoileri tagit

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
weed??..rikkaruoho??
« Vastaus #4 : Maaliskuu 28, 2007, 08:04:19 »
 Niin omistan ensimmäisen levyn (joululahja äitiltä) Alkumusiikki oli huomattavasti parempi kuin ykkösessä , kuvan laatu oli parantunut sekä koirat näyttivät koirilta....

Pidin tästä myös yhtä paljon kuin ykkösestä ja tässä oli huomattavasti parannettu myös koirien väriä....eikä olllut enää sitä vihreetä koiraaa tai niitä kirkaaan sinisiä...

Tässä on osattu hyvin yhdistäää uusia hahmoja sekä vanhoja samaaan tarinaan luontevasti sekä "vanhojen" koirien jälki polvia oli huippu kiva nähdä......

Tarina ei sinäänsä tuo mitään uta kuin sen että Weed etsii isäänsä ja g.b lähtee mukaaan....Onneksi agagabuto oli sentään tajuttu jättäää jo pois sekä muut karhut....

Tarinaan siis on lisätty hyvä vastus ja se on osattu toteuttaa jonkin verran luonnollisella tavalla...
dataa kotona ja koulussa

Mistral

• Ankeuttaja
Vs: weed??..rikkaruoho??
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2007, 11:04:29 »
Alkumusiikki oli huomattavasti parempi kuin ykkösessä , kuvan laatu oli parantunut sekä koirat näyttivät koirilta....

tämä nyt on pilkunviilaamista mutta ykkösessä köh, hopeanuoli ei ole niin sanotustikkaan mikään 1 ja weed 2 weed on täysin eriasia nimittäin. yrittäkää sietää saivarteluani :P

Olen myös erimieltä noissa piirrosasioissasi
Kuvanlaatu on kyllä parempi, mutta piirrostyyli on Gineissä paljon parempi (minun mielestäni siis). Ja koirat ovat Gineissä enemmän koiran näköisiä kuin Weedeissä, ja taustakin näyttä siltä, että siihen on nähty enemmän vaivaa (vaikka enhän minä mitään voi todeksi tietää).

Weedin tarina on mielestäni hyvä, ja pidän eritoten ihan alusta ennen ohuun tuloa eli ennen Deadly Weaponia, mutta kaikki jaksot on hyviä.
Mutta minua ärsytti se kaksoisolento-juttu, siis että Ginillä, Johnilla ja Akamella olisi ollut ne niin sanotut kaksoisolennot jotka toimivat Ohussa kun he itse olivat poissa, mistä nimittäin olisi löytynyt ihan samannäköiset koirat jne.

Musiikit on myös todella hyviä, kenties parempia kuin Gineissäkin, tosin alkumusiikki ei ehken ole aivan niin hyvä.

Siinä nyt oli sitten minun mielipiteeni.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2007, 16:30:16 kirjoittanut Mistral »

kiia

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Kesäkuu 17, 2007, 13:48:38 »
Itse tykkään ihan hulluna weedistä, varmaan osin syynä on se kun pienenpänä olin ihan hulluna hopeanuoleen ja se olikin ensimmäisiä ohjelmia joita katselin ja leikin. Weedin loppu oli minulle pieni pettymys osittain hoppeanuolen syytä.

Der

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Heinäkuu 09, 2007, 23:12:01 »
Pidän Weedistä, mutta GNG on hiukan parempi. :) Anatomia joskus häiritsee, mutta muuten oikein ihana tarina,     koskettavakin. On tullut moneen kertaan leikittyä hieman nuorempana. :D

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #8 : Syyskuu 05, 2007, 10:17:17 »
Pidän molemmista sarjoista sekä Hopeanuolesta että Weedistä... Weedissä hahmota ovat jotenki aidomman näköisiä ja musiikki ja tapahtumat ovat parempia =)

Lempi hahmoja Weedissä, no ehdottomat suosikit ovat GB, Kyoshiro, Tesshin, Hoiler (en muista en miten kirjoitettiin, kuitenkin yksi Jeromen kavereista) ja iki-ihana Akame =)
Inhokit ovat yleensäkki ne pahikset, inhoa yli kaiken Hougenia ja Kamakiria, Genbassa on silti jotain josta pidän...

Tuosta P4 tyypistä, se on kyllä niinkuin joku jo sanoi turha koko sarjassa, saihan sillä lisää pituutta sarjaan, mutta silti turha mikä turha...

Suosikkikohtauksia...

Eipä tässä muuta sanottavaa =)

// Villi Lohi lisäsi spoilerivaroitukset.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2007, 11:18:14 kirjoittanut Villi Lohi »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Lokakuu 14, 2007, 14:29:26 »
Nah. Jotain oon nähny, ja siihen se sit lopahti :)
Mitään en muista, mutta haittaako se?
Ei kai. Muttamutta... Jotain oon Yurilta kopsannukkin, mut äh... En mie oo jaksanu niitä kattoo. Kyllähän sillon joskus niitä katoin, ja piirsin koiria ihan innolla, mutta kuten sanoin, se lopahti. :) Kyllä ne ihan hyviä on.

Yuri

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Lokakuu 14, 2007, 14:30:26 »
GDW ja GNG ovat molemmat hyviä. Pidän ehkä enemmän Weedistä, vaikka muutama kohta on ihan selvästi otettu Hopeanuolesta. GDW:ssä huonoa on myös piirrosjälki, paljon virheitä löytyy...

Parhaat hahmot ovat ehdottomasti Jerome, Hoiler, Akame, Kyoshiro ja Tesshin. Myös Lector ja Sander ovathyviä, pidän myös Johnista. Hiro, Rocket ja Kamakiri eivät todellakaan kuulu lempihahmoihini.

Chessie

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Joulukuu 17, 2007, 21:21:42 »
Weed on hyvää jatkoa Hopeanuolelle, mutta se olisi pitänyt piirtää samalla tavalla kuin Hopeanuolikin. Sillä tuo tietokoneella tehty Weed on huonompilaatuista kuin Hopeanuoli. Juoni siinä on kyllä ihan hyvä, mutta ottaa pattiin se, että Weedistä tehtiin tuollainen aika tylsä(vaikka itsekin vastustan tappamista), mutta siitä meni niinkuin vähän idea ohi. Mutta Weed-jaksoja on kumminkin ihan kiva katsoa, mutta tykkään silti Hopeanuolesta enemmän.
 Niin sitten niihin tarkempiin asioihin. Lempihahmo on Bat ja hyvinä perässä tulevat Mel, Jerome, Kyoshiro ym. Musiikki on tässäkin animessa mahtavaa.

Lectera

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Maaliskuu 17, 2008, 15:23:26 »
Ihanaa täällä on muitakin Weedin katsojia :) Olen katsonut koko sarjan noin 3 kertaa läpi ja omistan ensimmäisen dvd:n. Suosikkihahmoja Smith, GB, Hiro ja John.

Weed on muuten oikein hyvä ja katseltava anime, mutta suutuin itse aivan käsittämättömästi ensimmäisen jakson alulle jossa näytettiin Hopeanuolen taistelua Akakabootoa vastaan. Ei mennyt minun mielestäni yhtään niinkuin olisi pitänyt. Toisekseen se että Zetsu-tenrou Battouga oli suomennettu lentäväksi torahampaaksi sai hermoni kiristymään ja hampaat kirskumaan. Hopeanuolessa sitä ei käännetty pahemmin, mutta tämä käännös vei siitä sen tietyn hohdon...

Anime on muuten kauniisti tehty (pieniä animointimokia lukuunottamatta, mutta nehän kuuluvat asiaan!) ja musiikeista pidin kovasti.

Slytherin

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Huhtikuu 21, 2008, 19:53:10 »
Hyvä huomata, että muutkin katsovat Hopeanuolen pojan 'seikkailuja'.
Omistan kaikki DVD:t Weedistä ja kaikki videot (VHS) Hopenuolesta/Ginistä. On meillä tosin leikkaamattomat versiot Ginistä. Joten kaikki löytyy :)

Weedissä on mielestäni piirretty huonommin ja on vähemmän yksityiskohtia. Sitten 4 DVD:ssä oli lopussa jotain ihme ongelmia sen suomennoksen kanssa...
Hopeanuoli on kyllä parempi, sillä siinä on ehkä parempi idea ja tykkään sen musiikeistakin. Tosin pidän myös Weedin musiikeista.
Se oli ihan outo/tyhmä/vammanen/idiootti, että Weed taistelee jotain geenimalipuloitua koiraa vastaan... Plääh, nyt oikeastaan se naurattaa...

Lempihahmoja ovat G.B, Jerome, Akame, Kyoshiro ja Tesshin.

Mutta tämän tappelun koiria vastaan Weedhän alkaa tapella jotain Japanin makakeja vastaan... Jööh, tota... Ei mikään ihan best idea. Mitä ne oikein on aatellu siellä?! No eipä mulla tästä nyt ole muuta.

-Bongo-

Chicco

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Huhtikuu 23, 2008, 19:06:42 »
Olen katsonut Kaikki Weedit ja Ginit.Omistan myös ne ;) Minusta Hopeanuolessa on paremat koirat,mutta Weedissä taustat.Ja Weedissä se koirien juoksutyyli....Yök. Lempihahmojani ehdottomasti Kyoshiro ja Akame.Hyvinä kakkosina Gin ja Jerome.Itse Weedistä en tykkää...Ai niin,Riki on myös aivan iiiihana! Mistä muuten saisi Weed-mangoja,onko niitä käännetty englanniksi ja onko japaninkielisiä magoja vaikea suomentaa.Mistään japanista en niitä halua ostaa... :)
Chicco

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #15 : Heinäkuu 12, 2008, 20:24:24 »
Mistä muuten saisi Weed-mangoja,onko niitä käännetty englanniksi ja onko japaninkielisiä magoja vaikea suomentaa.Mistään japanista en niitä halua ostaa... :)
Kolme ekaa Weediä on vain käännetty englanniksi, mutta niitä on nykyään aika vaikea saada. Itse aikoinaan tilasin ne Suomalaisen nettikaupasta, mutta eipä sielläkään niitä enää ole. Itse olen japaniksi kanssa aika paljon Weediä tilannut, vaikken japania pätkääkään osaa. Sitä aika hyvin selviää kuvista lukemalla. ;P

DVD:llä omistan kaikki Weedit ja muutamaan kertaan tuo on läpi katsottu. Välillä animointi kyllä sukkaa niin pahasti että pahaa tekee, mutta joissakin jaksoissa taas on todella hienoa jälkeä. Pidän kovasti niistä ihan viimeisten jaksojen tyylistä. Koko sarja oltaisiin voitu toteuttaa samaan tyylin, se häiritsee aika paljon, kun sarjan aikana tyyli vaihtuu niin usein. Eri piirtäjät erottuu liian hyvin. Joissain jkasoissa on niin hanurista animoinnit ja piirrosjälki, että ajattelee olisivat jättäneet tekemätta kokonaan kerran ei kunnolla tehdä. Pahvista väännetyn näköisten koirien katsominen kun ei mitään herkkua ole.

Muutoin kyllä ihan hyvä toteutus, ja kyllä tuota katsoo.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2011, 19:12:05 kirjoittanut Kira »

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #16 : Heinäkuu 26, 2008, 18:56:12 »
itse sain juuri eilen weedin katsottua loppuun, katsoin ensin ginin ja sitten weedin. Ginissä laatu oli huonompaa, mutta juoni parempi. Ginissä oli myös turhan paljon verta, kun taas Weedissä turhan vähän. Ei sitä kultaista keskitietä löydetty?

Weed oli myös paljon, mhm, oikeamielisempi.

Juu, ei kai muuta, lempihahmo taisi olla.. njääh, ei weedissä sellaista olekaan.. Ehkä GB :D
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Dark Pie

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Elokuu 24, 2008, 00:29:55 »
Omasta mielestäni koko sarja on typerää hopeanuolen matkintaa. Sitä paitsi, Hopeanuoli sentään näytti  koiralta eikä mulkosilmäiseltä pullamössö pennulta!! Henkilö jota inhoan sarjassa on Weed koska se on semmonen kauhee esittäjä, anti-sankari, tekopyhä marttyyri..

Poissa Asphyxiation

• Vuotislainen
    • Insanity
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #18 : Lokakuu 06, 2008, 14:11:57 »
Omasta mielestäni koko sarja on typerää hopeanuolen matkintaa.
paitsi että Weed on hopeanuolen poika, joten mitä muuta voisi odottaakaan :)

Weed, oi. Omistan kaikki DVD't, ja voin sanoa että niihin jää kyllä koukkuun, ainakin minä jäin kun katsoin ensimmäistä kertaa :--D Olen myös paatumaton Hopeanuolifriikki, joten mikäs siinä.

Ärsyttää vaan, kun katsoo Weediä, kun se piirtojälki näyttää jotenkin niin paljon hutaistummalta. Juonesta en osaa sanoa kumpi on parempi, mutta Hopeanuoli on minulle tutumpi ja siksi myös pidän siitä enemmän kuin Weedistä. (sitäpaitsi Weedin nimi on tyhmä.)
Hän on piirtänyt viestin karttaan, siinä lukee: "Vie minut turvaan."

Poissa Jassutus

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Joulukuu 18, 2008, 21:26:18 »
Minulla on pari ja kamullani kaikki. Itse en pidä Weedin piirtotyylistä (vai miksi sitä kutsutaan?), Hopeanuoli oli siinä parempi, näytti aidommalta. Muutenkin olen enemmän Hopsun kannalla kuin Weedin.

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #20 : Huhtikuu 30, 2009, 19:29:01 »
Weedin oon kattonu melkein kaikki jaksot. Viimisen katoin just eilen ja en jaksanut niitä toisiks viimisiä jne. :-D Weedissä on huonot piirrokset, mutta ei se hirveästi häiritse. Jotkut on piirretty ihan okei. Se Kaibutsu oli kyllä ihan turha ja Weed on nyhverö. >D Yks asia joka ihmetyttää aivan kamalasti!!! Hopeanuolessa Rikillä oli lähes koko ajan suu auki ja Weedissä sitten Ginillä oli koko ajan suu auki. o___o' Johtajat haluavat esitellä hienoja hampaitaan. 8D

Kyllä sen Weedin olis pitäny se Hougen tappaa eikä luonnonvoimat.. T__T' Tuli kylmiä väreitä kun se Smith ilmestyi sinne haamuna. ^^ Sekin oli ärsyttävää kun Hougen ei meinannu kuolla ollenkaan. Amerikkalaista "vielä kerran" hapatusta.

Parhaita hahmoja oli Akame, GB, Smith, John, Kyoshiro, Jerome ja Tesshin. Muutama vaan. n__n'

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Heinäkuu 18, 2009, 21:30:43 »
No niin, päästänpä minun lempiaiheeseeni, Gingaan! Olen nähnyt koko Weed-sarjan ja omistan sen. Pidän tarinasta ja musiikit ovat mielestäni paljon paremmat kuin GNG:ssä. Animen piirtotyyli on kieltämättä karmeaa verrattuna Hopeanuoleen, mutta ehkä vanhempi on aina parempi. Se ei kyllä pidä paikkaansa. Muuten GNG ja GDW ovat minusta aika samantasoisia. Liikuskelen itse myös Hopeanuoli-foorumilla, joka valitettavasti on jonkinaikaa nyt rempassa. ;<

Weedissä lempihahmojani ovat Kyoshiro, koska hän on hauska tyyppi. Itsepäinen, sisukas, rohkea, mutta samalla viisas.
Tesshin on toinen suosikeistani, hänethän tavattiin GNG:ssäkin Chibinä. Olen aina rakastanut Kogan ninjakoiria ja Tesshinistä kun saatiin vielä keskeinen hahmo, niin hyvä on. GB:stäkin tykkään, sillä hän on tajuton raukkis ja nössö, mutta niin hassu ja söpö. GBG:n omantunnontuskakohtaukset ovat hauskoja. Sasukesta pidän näistä samoista syistä, vaikkei hänellä kovinkaan suurta roolia ole.

Poissa Live

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Heinäkuu 21, 2009, 16:21:35 »
Oon kattonut Weedit muutamaan kertaan, kun ne levyt omistan ja tänään sain katsottua viimeisen osan, kun oon koko sarjan tässä viime päivinä kattellu.

Weedit on ihan kiva "jatkotarina" Hopeanuolelle, mutta kyllä Hopeanuoli voittaa Weedit 6-0 :D Hopeanuolessa tarina oli nimittäin parempi ja uskottavampi (vaikka olihan tollaset jättiläiskarhut ny vähä liioiteltuja nekin), mutta se on vaan tyhmää Weedissä, kun niitten vastus on pelkkä toinen koira, jota ei muka sitten kukaan saa hengiltä. Ja se Kaibutsu oli aivan turha ja epätodellinen. Sitten musta vaan tuntuu, että Weedissä ei millään tunnu oikein tapahtuvan mitään ja ne saa siihen laumaansa vain jotain muutamia liittolaisia, vaikka koko Weed-sarja on pitempi kuin Hopeanuoli ja silti Hopeanuolessa tuntuu jotenkin tapahtuvan enemmän. Hopeanuolessa myös kaikki maisemat ja ne koirat on piirretty paremmin ja mua ärsyttää jotkut Hopeanuolen hahmot, jotka on aivan erinäköisiä Weedissä kuten Cross (ne sen "pystyssä" olevat korvat),

Mutta kyllä Weed on omalla tavallaan hyväkin. On se kiva nähdä kaikkia vanhoja "tuttuja" Hopeanuolesta, jotka sitten Weedissä esiintyy (tosin monet on piirretty ihan erinnäköisiksi) ja pidän niistä siinä esiintyvistä hahmoistakin. Lempihahmojani on Jerome, John (vaikka pidin siitä enemmän Hopeanuolessa) ja Kyoshiro.
Jostain syystä en tykkää Hirosta, kaikista pahiksista enkä pahemmin itse Weedistäkään. Weed on mielestäni liikaa semmoinen tärkeilijä ja se on tyhmää, että se on muka niin kaikkitietävä, ettei sen isäkään (Gin siis) ole yhtä viisas kuin Weed. Sitten myös se Teru-pentu Kyoshiron laumassa oli ärsyttävä, kun se aivan raivohulluna huusi et "tapa hänet, kyoshiro" :D

Kyllä mä silti Weedejä tykkään katsoa ja varsinkin ne viimeisimmät jaksot oli hyviä, mutta Hougenin ja Jeromen kohtalot oli kyllä ihan pilallisia. Ja Jeromen kohtalo ihan senkin takia, ettei sille niin mangassa käynyt.

Amanecer

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Heinäkuu 25, 2009, 16:24:14 »
Katsoin kaikki Weedin jaksot joskus, kun minulla oli joku Hopeanuoli -kausi, ja katsoin senkin sarjan moneen otteeseen. Ihan jees tuo jatkosarjakin sitten oli, vaikka pakko myöntää, että pidin Hopeanuolesta paljon enemmän. Vaikka Weed toimikin ihan hyvin, niin Kaibutsu meni jo vähän yli ymmärryksen. Olihan siinäkin joku pointti (kuinka kauheita ihmiset on eläimille jnejnejne), mutta tyyppi oli kauhean epäuskottava ja jotenkin turha. Muutenkin karhut olivat jotenkin ymmärrettävempiä kuin joku viittäsataa muuta koiraa mahtavampi heppu.

Lainaus
Hopeanuolessa myös kaikki maisemat ja ne koirat on piirretty paremmin ja mua ärsyttää jotkut Hopeanuolen hahmot, jotka on aivan erinäköisiä Weedissä kuten Cross (ne sen "pystyssä" olevat korvat),
Juu, aivan samaa mieltä. Yleensäkin aidot ja alkuperäiset sarjat ovat parempia kuin niistä väkisin tekaistut jatkot.

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #24 : Marraskuu 19, 2009, 20:49:04 »
Omasta mielestäni koko sarja on typerää hopeanuolen matkintaa. Sitä paitsi, Hopeanuoli sentään näytti  koiralta eikä mulkosilmäiseltä pullamössö pennulta!! Henkilö jota inhoan sarjassa on Weed koska se on semmonen kauhee esittäjä, anti-sankari, tekopyhä marttyyri..
Oon samaa mieltä, näitä en oo kattonu ku ekan osan ja siihen jäi. Hopeanuoli on paljon parempi. Joku ihme mutantti koira(piiros tyylistä päätelen ne on kyl kaikki, mut jos sitä nyt ei lasketa)riehuu siellä ja silleen menee yli, eikä ihan vähän. Jätti karhu oli parempi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2009, 20:53:49 kirjoittanut Haisku »
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…