Kirjoittaja Aihe: Inhokkihahmosi?  (Luettu 60666 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ellene

• Ankeuttaja
Vs: Inhokkihahmosi?
« Vastaus #75 : Huhtikuu 30, 2008, 14:15:02 »
Ginny Weasley
Ehdottomasti!!! Fanitin häntä kakkoskirjassa vielä, sillä itsekkin olen ujo, mutta Zädäm! Hän onkin yhtä-äkkiä suosittu yms. periaatteessa tämä on Hermionen vika, kun sanoi että ole oma itsesi...
Gilderoy Lochart
Ylimielinen kunnianhimoinen hupsu. En pidä, en ollenkaan.
Percy Weasley
Ehdottomasti kamala! Ylimielinen ja Kyyrymäinen ministeriön pönttö kannattaja! Ei, vihaan häntä.
Kyyry
Yäk! Liian vakava inohttava kunnianhimoinen jäkätysmasiina!
Harry Potter
En nyt kamalasti vihaa, mutta "Minähän en pimeän puolelle siirry!!!"
Matohäntä/Peter Piskuilan
Säälittävä ruikuttaja. Ei, en pidä ollenkaan. Kiehnää Volden kaavunhelmoilla.
Horatius Kuhnusarvio
Selvä mielistelijä. Kamala "Olen fiini, pidän juhlat" - tyyppi. Ja yritti sensuroida että oli kertonut Valedrolle hirnyrkeistä.

Seiskassa sain lisää vihattavia, mutta en kerro niitä sillä mut bannattais ikuisesti :(

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • BANG
« Vastaus #76 : Toukokuu 02, 2008, 14:44:25 »
Pakko tähän vähän OT'nä sanoa;
Jännä juttu miten moni inhoaa Harrya siksi kun tämä angstaa vanhempiensa ja muiden sukulaistensa/tuttujensa kuolemasta. Itsehän te varmaan olisitte oikeita ilopillereitä vaikka kaikki sukulaiset kuolevat ympäriltä? o__o Tuskin teitä masentaisi, vai mitä? Ettekös olisikin iloisia ja ihania kaikesta huolimatta, mitä sitä sellaisia murehtimaan?

Aivan samaa olen ihmetellyt itsekin.

Itselläni ei ole inhokkihahmoa, koska en vai inhoa ketään. Ehkä luonteeltaan jotain hahmoa pikkaisen, mutta ilman sitähän hahmoa ei olisi ja kaikki hahmot ovat tärkeitä lopputuloksen kannalta.
Yksi nousee vähän esille ja se on Percy Weasley. Inhottava limanuljaska kun uskoo ministeriötä ja pettää perheensä.
Hyviä hahmoja taas on ihan hirveästi.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Musval

• Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaUnicorn19035
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #77 : Toukokuu 10, 2008, 11:21:43 »
Joo. No minun ehdoton inhokkihahmoni on Severus Kalkaros. Olipa kuinka hyvis tai sankari tahansa, niin minä en vain tykkää. Hän on oppilailleen aina niin ilkeä, mutta Dracolle on niin ystävällinen, että. Dracokaan ei nääs ole mikään suosikkihahmoni. Muttaniin. Olen vieläkin vihainen Kalkarokselle, kun hän tappoi Dumbledoren, vaikka se olikin suunniteltua.
"Dancing is like dreaming with your feet." -Constanze

Boogey

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Kesäkuu 11, 2008, 14:37:49 »
Kaikkein ärsyttävin hahmo taitaapi olla Percy Weasley. Se oli sellanen Kyyryn perseennuolija, joka pettää perheensä ministeriön vuoksi. -__-' Cornelius Toffee on myös yksi inhokeistani. Tyyppi ei usko mitään, jos ei omin silmin nää. Eikä se kyllä silloinkaan usko vaikka näkisi itse.

//En tajua miten joku voi vihata DRACOA, se on niin ihanan raukkamainen lellipentu, ettei siitä voi olla tykkäämättä. ^^

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #79 : Kesäkuu 12, 2008, 19:05:48 »

Cho ja Dolores Pimento. He ovat niin...niin... ÄRSYTTÄVIÄ!!! En vaan millään kestä Chota, joka vin pilittää Cedricin perään ja roikkuu Harryssa. Hirveän tekopyhä! Dolores vain on muuten luihuisia suosiva ministeriön oma sammakko kasvatti ja kaikkihan tietävät, että ministeriö on peestä! En vain voi sietää näitä kahta. Pimento on kammottava!!!

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Jukka

• Vuotislainen
« Vastaus #80 : Kesäkuu 13, 2008, 19:50:55 »
JAMES POTTER

Itserakas, ylimielinen ja liian itsevarma. Ärh, Jamesin tapaisia ihmisiä inhoan tosielämässä enemmän kuin mitään muuta. James on aivan liian itsetietoinen mutta kuitenkin raukkamainen kiusatessaan Kalkarosta (ja löisin vaikka vetoa, että Seve ollut ainoa, jota hän kiusasi!) ilman järjellistä syytä.

Varmasti ykkösinhokkini. Perusteettoman itsevarma kusipää, raukkamainen kuisaaja, ylimielinen brassailija. Samaa voisi sanoa nuoruusiän Siriuksestakin. Kalkarokseen pystyy samaistumaan, näitä kahta nuoruusikäisessä olemuksessaan ei voi muuta kuin vihata. Feniksin killan hienoimpia hetkiä oli se, kun Harry tajusi että Kalkaroksen puheissa hänen isästään on ollut oikeasti perää. Se Harryn hämmennys ja hänen (ensimmäistä kertaa koko kirjasarjassa) tuntemansa sääli ja myötätunto Kalkarosta kohtaan, oli erittäin hienosti kirjoitettu. Hän näki isänsä kiusaamassa ilkeästi, yhdessä Siriuksen kanssa - ihannekuva näistä kahdesta sankarista rikkoutui shokeeraavasti!

Ja edellisiä ketjuun vastanneita lainaillakseni...

Ginny Weaslyn muuttuminen ujosta tytöstä Harryn ihastukseksi ja samalla liian täydelliseksi, rohkeaksi, kauniiksi, suosituksi jne., on laiha veto Rowlinilta. Näiden kahden parittaminen on kliseisyyttä pahimmillaan, ja Ginnyn muuttuminen niin epäaidon tuntuisesti tekee hänestä pienen "inhokkihahmon". En vihaa häntä, mutta hahmon epäluonnollinen (ja liian ilmeisestä syystä tapahtunut) kehitys häiritsee.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #81 : Kesäkuu 22, 2008, 15:55:51 »
En varsinaisesti inhoa Albus Dumbledorea, muta jokin hänessä ei miellytä. Nyt tiedän mikä se on *ping*
Dumbledore puhuu valtavan viisaita, en väitä vastaan,mutta hänestä oli yhsinkertaisesti tehty liian täydellinen. Pidän enemmän hahmoista, joilla on runsaasti heikkoja kohtia. Vaikkakin viimeisessä kirjassa Dumbledoresta paljastuikin joitain ikävämpiä puolia, niin silti siinä hepussa on jotakin niiiin ärsyttävää.

toinen ärsyttävä hahmo on Cho Chang, mutta hänestä on täällä pölötetty jo niin paljon pahaa, että en keksi mitään uutta.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #82 : Kesäkuu 22, 2008, 17:41:13 »
Jaa, inhokkihahmoja. :D Niitäkin löytyy.

Kuinka moni yllättyy tästä: Harry Potter. Kyllä, joskus häneen voi samastua, ensimmäisissä kirjoissa ainakin, ja varmaan hän olisi ihan mukava kaveri tosielämässä. Mutta kuinka moni oikeasti haluaa lukea henkilöstä, joka toimii aina epäitsekkäästi ärsyttävyyteen asti, on ennakkoluuloinen ja kapeakatseinen eikä juuri opi virheistään, jonka monijuomaliemikin muuttuu kultaiseksi ja joka ei kerrankin väärin toimiessaan saa minkäänlaista rangaistusta, koska vain sattuu olemaan niin suosittu sankarityyppi? Tämä oli vähän kärjistettyä, ja kyllähän Harry siitä sai rangaistuksen, että käytti sektumsempraa Dracoon, mutta jos oikein kirjoja rupeaa selaamaan, niin aika monesta rikkeestä Harry kiemurtelee ilman minkäänlaisia negatiivisia seuraamuksia. Deathly Hallowsia lukiessani ja Harryn monijuomaliemen muuttuessa kultaiseksi tuli oikeasti sellainen tunne, että Rowling innostui ylistämään Harrya hiukan liikaa. Ja kehtaa vielä väittää, ettei Harry ole tai koskaan ole ollut mikään pyhimys! Oi, anna mun kaikki kestää...

Toinen hahmo, joka ei ole varsinainen inhokki, mutta josta en millään meinaa jaksaa lukea, on Sirius Musta. En kertakaikkiaan ymmärrä, mikä hänessä kiehtoo. Ehkä elokuvien versio Siriuksesta vaikuttaa mielipiteeseeni; ennen kuvittelin Siriuksen Kalkaroksen näköiseksi, mikä oli huomattavasti mielenkiintoisempaa (voitte vain kuvitella, kuinka hölmöltä näytti mielikuvani Siriuksen ja Kalkaroksen sanaharkasta)... Lisäksi Sirius oli mukana kiusaamassa Kalkarosta Feeniksin killassa nähtävässä menneisyyden tapahtumassa. Ihan oikein mielestäni, että Kalkaros antoi myöhemmin vähän takaisin... :P

Lisäksi en pidä Molly Weasleystä. Hössöttävä, toisten asioihin puuttuva äiti, joka muuttuu yhdessä hujauksessa aggressiiviseksi kaksintaistelijaksi ja vieläpä tappaa Bellatrix Lestrangen. En tykkää pahemmin myöskään Arthur Weasleystä. Mukamas niin rento ja herttainen isä, joka oikeasti puhuu toisista pahaa selän takana (eikös hän Luciusta pilkkaa aina kun mahdollista?). Onhan hän tavallaan oma hauska lisänsä kirjoihin, mutta ei hän ainakaan minun suosikkeihini kuulu.

Albus Dumbledore oli lempihahmojani Kuoleman varjeluksiin asti. Hänen epätäydellisyytensä paljastui kerralla ja liian nopeasti viimeisessä kirjassa. Olisihan hänen menneisyytensä voinut tulla esiin pikkuhiljaa. Lisäksi hän puhuu Harrylle aika ilkeästi välillä Puoliverisessä prinssissä. Ei Dumbledore suoranainen inhokki ole, vähän vain välillä ärsyttää.

Ai niin, Ginny Weasley on myös kamala. Kasvaa ujosta pikkulikasta epäuskottavan nopeasti koulun kauneimmaksi tytöksi ja pitää ilkeää peliä toisten tunteilla. Ensimmäisissä kirjoissa Ginnyynkin saattoi samastua, nyt ei enää millään.

Sitten ovat vielä Pimento (hirveä sadisti), Mundungus Fletcher (kamala näpistelijä ja hankala nimi :P), Rufus Rymistyir (jota kuitenkin Kuoleman varjelukset luettuani kunnioitan) sekä muutamat muut, joita en nyt jaksa luetella. Muokkailen ehkä joskus. :P

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #83 : Kesäkuu 27, 2008, 23:11:24 »
Inhokki hahmoja ei ole juurikaan.

Pansy Parkinson
Kamala ihminen, oikeasti hänessä on jotakin mikä ärsyttää. Ehkä luonne ja kuvailtu ulkonäkö, mopsi. Joku fiilis ärsytys hänessä on, ehkäpä sekin kun hän jatkuvasti roikkuu Dracossa. Kamala tyrkky.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Kesäkuu 28, 2008, 19:23:57 »
Mukamas niin rento ja herttainen isä, joka oikeasti puhuu toisista pahaa selän takana (eikös hän Luciusta pilkkaa aina kun mahdollista?). Onhan hän tavallaan oma hauska lisänsä kirjoihin, mutta ei hän ainakaan minun suosikkeihini kuulu.

Älä yleistä. Ja kyllä minun mielestäni herra Weasleyllä on täysin ymmärrettävä syy kirota Luciusta, kun miettii, miten armas herra Malfoy käyttäytyy Weasleyitä kohtaan. Ei se Luciuskaan mikään herranterttu ole - häneen verrattuna Arthur on suunnattoman mukava hahmo.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #85 : Kesäkuu 30, 2008, 19:02:29 »
Jostain kumman syystä minä en voi sietää Ginervaa (vaihteeksi). Minä en edes tiedä, mistä tämä minun Ginny vihani oikeastaan alkoi. Argh. Minä en edes pysty oikein ajattelemaankaan tätä mitenkään järkevästi. Yritetään silti.

Luulen, että tämä inhoni juontaa niihin kirjoihin, joissa Ginny deittailee useampaa tyyppiä ja on muka olevinaan päässeensä yli ihastuksestaan Harryyn, mutta heti kuudennessa kirjassa on taas niin rakastunut Harryyn, kun tämä osoittaa (vihdoinkin, blaah) omat tunteensa Ginnyä kohtaan (blaah). Minua oikeastaan ärsyttää se, että Ginny niin roikkuu kiinni Harryssä.

Toinen jota en voi sietää on Ron. Vähän samoista syistä kuin Ginnyäkin, unohtaen tietenkin tuon ihastumisjutun ja niin pois. Seuraa Harrya ensimmäisissä kirjoissa kuin uskollinen koira, sitten suuttuu jostain aivan olemattomasta syystä, on niin silmiinpistävän kateellinen vaikka on olevinaan mukamas ystävä. Todellista ystävän käyttäytymistä juu.

Inhokki hahmoja ei ole juurikaan.

Pansy Parkinson
Kamala ihminen, oikeasti hänessä on jotakin mikä ärsyttää. Ehkä luonne ja kuvailtu ulkonäkö, mopsi. Joku fiilis ärsytys hänessä on, ehkäpä sekin kun hän jatkuvasti roikkuu Dracossa. Kamala tyrkky.

Minä taas tavallaan pidän Pansysta, tosin tästä suuri kiitos on fikkien joita olen lukenut. Jos unohtaa tuon Dracossa roikkumisen ja tuon tyrkyllä olemisen, niin uskon, että Pansy olisi oikeasti aika mukava persoona. Mutta minkäs sille voi, että on syntynyt siihen sukuun kuin on?

// Taas tuli huomattua, että pitäisi pitää mielipiteet ominaan, eikä jakaa niitä muille. Kiitos oikein kovasti.

//Ilmaisin tosin mielipiteeni Pansysta ja fikeistä hieman huonosti. Oman mielipiteeni Pansysta olen muodostanut jo kauan ennen kuin edes aloin lukemaan sellaisia fikkejä jossa hän oli keskeisessä osassa. Muiden samalla tavalla ajattelevien fikkareiden tekstejä lukiessa mielipiteeni Pansysta on vain vahvistunut ja meillä on myös ollut keskusteluakin Pansysta ja hänen luonteestaan ja siitä minkälainen kuva hänestä on annettu kirjoissa.

Jotenkin tuli tunne, että minä joudun puolustelemaan itseäni tämän asian kanssa...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2008, 13:04:35 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #86 : Kesäkuu 30, 2008, 21:19:29 »
Minä taas tavallaan pidän Pansysta, tosin tästä suuri kiitos on fikkien joita olen lukenut. Jos unohtaa tuon Dracossa roikkumisen ja tuon tyrkyllä olemisen, niin uskon, että Pansy olisi oikeasti aika mukava persoona. Mutta minkäs sille voi, että on syntynyt siihen sukuun kuin on?

Siis miten ihmeessä Pansy voi olla "aika mukava persoona"? Kun lueskelee pikkuisenkin tyttökullan sanomisia kirjoista, niin ei hän kyllä mitenkään erityisen ystävälliseltä vaikuta... Pikemminkin huomionkipeältä ilkimykseltä. Minä ainakin perustan mieluummin mielipiteeni hahmoista siihen, mitä Rowling on kirjoittanut, en jonkun fikkarin näkemyksiin.

// Zaira, tänne kirjoittaessaan pitää muistaa se, että aina on joku, joka on eri mieltä. Jos ei halua kommentteja, ei kannata avata sanaista arkkuaan ollenkaan. 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2008, 21:21:18 kirjoittanut Rainmaker »
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #87 : Heinäkuu 01, 2008, 01:51:31 »
Pansy Parkinson ei ole minunkaan mieleen, enkä voi ymmärtää miten kukaan voi hänestä pitää. Pansy on ällöttävä, Dracon p*rseen nuolija jonka elämällä ei tunnu olevan muuta tarkoitusta kuin olla mahdollisimman ärsyttävä.

Severus Kalkaros oli minun ykkös inhokki pitkään, mutta 6. kirjan myötä aloin tuntea sympatiaa häntä kohtaan ja nykyään ei kyllä kuulu vihatuimmat top10:iin.

James Potter on todellakin vihatuimmat to10:ssäni. En voi sietää ihmisiä, enkä velhoja, joilla on kummallinen tarve olla esillä ja miellyttää toisia. James on koulukiusaaja ja semmoset pistää automaattisesti vihoiks. En tajua miten Lily meni naimisiin Jamesin kanssa.

Rufus Rymistyir muka niin tärkeä ja osaava, muttei saa mitään aikaiseksi. Miten Rymistyir ei erottanut kuvottavaa Dolores Pimentoa taikaministeriöstä kaiken sen jälkeen mitä tämä teki Tylypahkassa.

Percy Weasley on törkeä perheen pettäjä. En tule ikinä antamaan hänelle täysin anteeksi. Taas yksi p*rseen nuolija lisää. Ja senkin jälkeen kun selvisi että Voldemort oli tullut takaisin, ei suostunut menemään perheen luo pyytämään anteeksi, vaan piti olla semmonen ittepäinen piip.

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #88 : Heinäkuu 06, 2008, 00:00:11 »
Varmasti kolme eniten inhoamaani hahmoa ovat Pimento,Percy ja Toffee. Miksikö? Näillä kaikilla on yksi yhdistävä tekijä joka on ylempien tahojen perseen nuoleminen ja asioiden vääristely jotka saattavat olla ikäviä..

Harry on minun mielestäni ihan kiva hahmo tosin hän on ehkä turhan hohdokas kuten siinä monijuomaliemi kohdassa. Ja noihin muiden kommentteihin siitä että Harry pääsee aina pulasta kuuluisuutensa tähden voin sanoa että Malfoythan pääsee samalla lailla aina kaikesta kuin koira veräjästä rahojensa tähden.
Hän myös surkuttelee menneisyyttään aika turhan paljon vaikka onkin orpo. Mutta kyllä minua henkilökohtaisesti ottaisi päähän aika paljon jos minut leimattaisiin hulluksi hallusinaatioita näkeväksi hyypiöksi vaikka Iltasanomissa joka toinen päivä, ketäpä ei?

Arthur Weasley on varmasti vain kateellinen Luciukselle sillä hänhän on ökyrikas eikä ole tehnyt minkään laista työtä päivääkään. Itse ainakin olisin kateellinen jos joku tulisi minulle aina ryppyilemään ja leveilemään rahoillaan.
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #89 : Heinäkuu 21, 2008, 11:51:09 »
Rita Luodiko
Ärsyttävä akka, jota tekisi mieli lyödä turpaan kirjoja lukiessa. o_o''

Gilderoy Lochart
Tavallaan myös huvittava, mutta se itserakkaus ottaa päähän.

Dursleyt
Kaikki kolme ovat niin ärsyttäviä ja ahdasmielisiä. Tulee jo vähän mieleen oma perheeni.

Lainaus
Pansy Parkinson
Pansy on totaalisen kamala hahmo, josta en keksi mitään hyvää sanottavaa, koska se ärsyttävyys on hänessä jatkuvasti läsnä. Mutta miksi hänen ulkonäköään pitää kuvailla yhdellä maailman suloisimmalla koirarodulla? :c

kenkä

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Elokuu 01, 2008, 12:49:13 »
Inhokkihahmoni on ehdottomasti Hagrid. Hagrid on niin kuin iso vauva, ja on tosi ärsyttävää lukea, miten se saa Harryn ja kumppanit pulaan esim. tuomalla Ruaahin kiellettyyn metsään. Kaikki Hagridin mökkiin liittyvät tapahtumat ovat rasittavaa lässytystä.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #91 : Elokuu 01, 2008, 17:20:08 »
Olen saattanut joskus vastata tähänkin, mutta koska en jaksa ruveta selailemaan kaikkia sivuja niin laitan uudet viestin. Anteeksi.

Dolores Pimento. Hän on niin kauhea hahmo inhottavine nauruineen ja takkeineen ja eniten minua ärsyttää vitoskirjassa olleet tapahtumat huispausottelun jälkeen, juuri kun Rohkelikko on voittanut ja syntyy tappelu. Mutta se ei läheskään ole ainoa kohta, jossa häntä inhosin. Ei, ei, ei.

Harry Potter. Viidennessä kirjassa kauhea, kun huutaa Ronille ja Hermionelle, jotka vain yrittävät auttaa ja ei päästä samaisen kirjan lopussa Lunaa, Ginnyä ja Nevilleä mukaan Siriusta pelastamaan, tai ei ainakaan aluksi meinannut päästää. En tykkää hänen parhaasta tuntomerkistäkään, pyöreistä silmälaseistakaan.

Cho Chang. Itkee, itkee ja itkee. Suuttuu todella helposti, aivan niin kuin Harrykin, ja vaikka viidennessä elokuvassa laitettiin Chon syyksi se, että Albuksen Kaarti paljastui, vaikka niinhän se olikin hänen syytään oikeastaan, en silti pidä hänestä. Elokuvassa muokattiin liikaa sitä kielijä-kohtausta.

Gilderoy Lockhart. Oikeastaan viidennessä tämän oikein 'söpö' hahmo, kun ei muista mitään, mutta ennen muistinmenetystä suorastaan kauhea. Säälin Lockhartia, koska hän ei ikinä parantunut muistinmenetyksestä, mutta oikeastaan itsehän hän kuoppansa kaivoi.

Cornelius Toffee. Aargh, jääräpäinen ministeri, joka kysyy Dumbledorelta apua ja pitää itseään etusijalla, itseään ja uraansa. Inhoan hänessä kaikkea knallista liituraitatakkiin, mutta on tässä entisessä ministeri Toffeessa, joitakin hyviä puoliakin.

Edit: Hah! Kovin moni ei ole maininnut Voldemortia. Silmiini on osunut vain yksi.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2008, 17:26:03 kirjoittanut Tomataro »
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #92 : Elokuu 01, 2008, 18:11:10 »
Dolores Pimentoa ehdottomasti!Astui Tylypahkaan määräilemään.Sai Fredin ja Georgen jättämään koulunsa kesken.Vastenmielinen tyyppi!
Malfoyta ja kahta perässä hiihtäjää.Aina löytämässä virheitä muista ja muistuttamassa niistä.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Zafiro

• Vuotislainen
  • Pottermore: NightFeather22
« Vastaus #93 : Elokuu 01, 2008, 18:40:23 »
En osaa laittaa näitä mihinkään "inhokkijärjestykseen", vaan luettelen vain nuo inhokkihahmot ja laitan jonkinlaisia perusteluja mukaan.

Cho Chang: Tuntuu ettei hän tee muuta kuin itkee FK:n aikana. Chon kohdalle en osaa laittaa enempää kunnollisia perusteluja, sillä kaikki mitä minulla on hänestä sanottavana on mainittu jo tässä kyselyssä.

Hermione Granger: En ole koskaan oikein erityisemmin pitänyt Hermionesta. Ärsyttää kun se miten hän puhuu mm. Kelmien kartasta ja muistaakseni hän on muissakin tapauksissa puhunut näin: "Harry antaa sen tietysti professori McGarmiwalle, eikö niin Harry?" Tuo ärsyttää minua. Muutenkin se kuinka hän tuntuu aina tietävän kaikesta kaiken ja suuttuu siitä Harrylle siitä Puoliverisen prinssin taikajuomakirjasta, kun Harry onkin yhtäkkiä häntä parempi taikajuomissa. Tuntuu että hän haluaisi olla aina paras kaikessa. Myöskin se liika kirjoihin luottaminen ottaa hiukan päähän.

Harry Potter: Erityisesti FK:ssa Harryn huutaminen Ronille ja Hermionelle ärsyttää (varsinkin siinä kohdassa tuntui että hän kuvittelee että koko maailma pyörii hänen ympärillään). Vähän liiankin sankarillinen hahmo.

Ginny Weasley: Hänessä ärsyttää se muuttuminen ujosta tytöstä yhdeksi koulun suosituimmaksi tytöksi. Enkä erityisemmin pitänyt tästä Harryn ja Ginnyn suhteestakaan, ärsyttävää kun Harry alkoi heti olemaan kiinnostunut Ginnystä kun tämä seurusteli toisen kanssa. Ensimmäisissä kirjoissa Ginny oli vielä ihan ok, mutta myöhemmissä kirjoissa Ginnysta tulikin sitten yksi inhokkihahmoistani.

Poissa Kaapo

• Suuri kyselijä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!
  • Pottermore: NightJinx26
« Vastaus #94 : Elokuu 02, 2008, 21:34:01 »
Seamus Finnigan:
Tuntuu sellaiselta väkisintehdyltä hahmolta, koska on ärsyttävä eikä Potteriessa ole kovin suuressa osassa. Lisäksi en tiedä miksi, mutta en koskaan ole pitänyt hahmosta.

Cho Chang:
Erittäin typerä hahmo joka on keksitty, että tämä voisi itkeä koko ajan! Ensin ei tiedä kun piti Cedricistä ja sitten pitää Harrysta. lopulta ottaa Michael Cornerin ilomielin vastaan, en vain tajua hahmoa.

Sibylla Punurmio
Vaikka onkin joskus hauska on aika surkea ja ärsyttävä hahmo, koska on koko ajan ennustaa Harrylle kuolemaa ja sitten kertoo tälle, että kaipaa tätä tunneilleen, koska tämä oli ollut hänelle hyvä kohde. Säälittävä hahmo.
Tässä lepää Dobby, vapaa kotitonttu

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #95 : Elokuu 03, 2008, 14:27:24 »
Itse mietin juuri sitä tätä topicia lukiessani, että pitäisikö tässä nimetä inhokkihahmonsa sen perusteella, kenestä ei pidä, vai sen mukaan, kenet haluaisi melkeinpä pois koko kirjasarjasta?
   Nopean silmäilyn perusteella, jos kaikkien meidän vuotislaisten inhoamat hahmot poistettaisi sarjasta jotta siitä tulisi jokaista miellyttävämpi, jäljelle jäisivät Fred ja George Weasley, Minerva McGarmiwa ja muutama muu opettaja sekä ne Tylypahkan oppilaat, joita ei juurikaan mainita. Värikkyyshän Harry Pottereista silloin lähtisi.

Mutta sitten omiin inhokkihahmoihini, jotka nimeän sillä perusteella, että he eivät juurikaan minua itseäni miellytä, ei sillä perusteella, että haluaisin, ettei heitä olisi.

Peter Piskuilan on yksi näistä. En pidä hänestä sen vuoksi, että hän vaikuttaa säälittävältä mielistelijältä, jolla ei ole omaa tahtoa. Juuri näitä ihmisiä, joita oikeassa elämässäkin tekisi mieli mennä ojentamaan. Iso SLATS kasvoihin ja päälle komennus: "Hommaa oma tahto!" Vihaan hiirulaisia yli kaiken.

Cho Chang -jonka yllättävän moni nimesi- ei kuulu lähellekään suosikkeihini samasta syystä minkä moni on tuonutkin esille: hän vain volisee, tuomatta kirjaan sen suuremmin sisältöä. Cho on yksi niistä harvoista hahmoista, joiden poisjääminen ei olisi vaikuttanut kirjan juoneen millään tavalla. Hänen ja Harryn säälittävä pikkuromanssi olisi jäänyt pois, mutta olisiko se ollut suuri menetys millään muotoa? Ei. Cho on epämielenkiintoinen ja epämiellyttävä tytteli, jolla ei ole suurta roolia, mutta silti hän on mielestäni liikaa esillä.

Fleur Delacour ei myöskään kamalasti herätä mielenkiintoa. Vihaan hänen "puhetyyliään", jossa olevinaan korostuu ranskalainen aksentti. Tuntuu, että Rowling oli yrittänyt kirjoittaa hänelle mahdollisimman paljon vuorosanoja, joissa tämä hänen kansalaisuutensa tulisi esille. "'arry, 'aluaisitko 'ieman 'ioa suunnitelmaasi?". Tuollaista repliikkiähän ei kirjassa ole, mutta tuo nyt oli karkea esimerkki.

Suurin inhokkini on ehkä kuitenkin itse Harry Potter. Nimenomaan siksi, että hänellä menee olevinaan niin huonosti, kaikki mättää, eikä hän estele sen purkamista muihin, mutta silti hän on se "yli-ihminen", joka selviää kaikesta ainakin täpärästi. Oli lähes itsestäänselvyys heti kirjasarjan alussa, että Harryä ei voi kohdata mikään muu kuin onnellinen loppu. Oksettavaa. En pitänyt Harrystä suuremmin missään vaiheessa, hän ei herätä minkään sorttista sympatiaa minussa.
   Tokihan hänellä on oikeasti vaikeaa, vanhemmat kuolleet, kaikki kuolevat ympäriltä, mutta hän itse suorastaan kerjää ongelmia, vauhtia ja vaarallisia tilanteita ympärilleen. Aina pitää nenä työntää ns. "isojen poikien" juttuihin. Ja sitten kun asiat eivät mene hänen tahtonsa mukaan, hän ei peittele pettymystään. Toki olen iloinen siitä, että Harry on mukana sarjassa, tottakai, onhan hän päähenkilö, mutta henkilökohtaisella tasolla en pidä hänestä ollenkaan.

Samaan kastiin menee hänen ihana isänsä, James Potter. Jotenkin surullinen tapaus pojasta, jolla on pohjimmiltaan huono itsetunto, mutta pönkittää sitä kiusaamalla muita ja egoilemalla minkä ehtii. "Kaikki rakastavat minua, saan kenet haluan, olen paras". Kuvottavaa suorastaan.

Myöskään Dumbledore ei ole missään vaiheessa kuulunut suosikkeihini. Parissa ensimmäisessä kirjassa vielä pidin hänestä jonkin verran, ja hänen ja Harryn "läheinen suhde" oli mielestäni erityisen somaa. Mutta mitä pidemmälle kirjasarjassa edettiin, sitä vähemmän pidin hänestä, ja viimeisessä kirjassa minua jo suorastaan puistatutti aina kun hänestä piti jauhaa.
   Taas näitä tyyppejä, jotka "tietävät kaiken, osaavat kaiken ja pystyvät mihin tahansa", eivätkä pelkää näyttää sitä. Yöh.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Elokuu 07, 2008, 21:43:58 »
Sarjassa on ollut monta hahmoa josta en ole pitänyt, kuten juuri James Potter, iljettävä tyyppi joka luuli jotenkin olevansa niin 'paras'. Vain koska on porukkansa pomo ja vain koska on niin hyvä huispaamaan. Yksi syy miksi inhoan häntä, on juuri tuo hänen inhonsa Kalkarosta kohtaan, vaikka loppujenlopuksi, mitä Severus teki hänelle? Kuoleman varjeluksen lukeneet tietävät varsin hyvin, että James aloitti Kalkaroksen kiusaamisen jo Tylypahkan pikajunassa heti ensimmäisenä vuotena. Toinen hahmo jota olen inhonnut suunnilleen aina on Cormelius Toffee. Siinä esimerkki ihmisestä joka ei osaa myöntää olevansa väärässä. Toffeen asenne on jotain niin rasittavaa. Ja Toffee on muutenkin harvinaisen tylsä, ja Feeniksin kiltaa lukuunottamatta lähes turha hahmo, ihan kuten Cho Chang, jonka ainoa 'merkittävä' rooli on olla jonkinlainen Harryn 'ensi-ihastus'.

Sitten on näitä hahmoja jotka ovat esiintyneet vain yhdessä kirjassa sivuroolissa, kuten juuri Barty Kyyry vanhempi , ja sitten on näitä henkilöitä, joita olen pitänyt kirjassa ihan ok tyyppinä, mutta keitä olen leffojen myötä ruvennut inhoamaan. Parhaana esimerkkinä tässä toimii varmasti Albus Dumbledore , josta tuli heti näyttelijänvaihdoksen seurauksena jotain NIIN yliärsyttävää. Jotenkin se puhetapa ja muu ARGH! Muitakin inhokkeja minulla on, mutta jos rupeaisin perustelemaan ja luettelemaan tässä kaikki niin kirjoittaisin tätä viestiä vielä tunninkin päästä.

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #97 : Elokuu 20, 2008, 22:55:09 »
Pansy Parkinsonista en pidä oikein yhtään. Roikkuu vain muun luihuisjengin perässä, ilkkuu muille ja yrittää mielistellä Dracolle. Hän on vain sellainen hahmo josta en oikein pidä. Muita inhokkihahmoja ei oikeastaan olekkaan.

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Elokuu 23, 2008, 18:49:39 »
Inhokkeja? Paljon.

Ensinnäkin Ginny Weasley. Aluksi joku pieni ujo tyttönen, joka ihastuu isoveljensä superjulkkis-bestikseen. Sitten onkin niin suosittu, niin kaunis ja niin täydellinen typykkä, jonka kaikki pojat haluavat. Ja eiköhän kaikki päätykin niin, että tyttö menee unelmien prinssinsä kanssa naimisiin ja he saavat lapsia ja on ah niin ihanaa. Hyi. En vain tykkää. Ihan liian täydellinen.

Sitten Gilderoy Lockhart. Kauhea itserakas teeskentelijä. Otti kaiken kunnian toisten teoista ja sanoi vielä syyksi sen, että näytti itse paljon komeammalta kirjojen kannessa. Olettaa, että koko maailma ei halua mitään muuta kuin päästä kuvaan hänen kanssaan. Ja lisäksi kehtasi vielä syyttää Harrya liian julkisuuden tavoittelusta! Ihan oikealle henkilölle meni muistin menetys...

Ja Peter Piskuilan. Kouluaikoina roikkui vain Jamesin ja Siriuksen perässä kun ne oli niin siistejä ja sitten kuitenkin myöhemmin pettää heidät. Ja piilottelee 12 vuotta rottana. Pah mikä pelkuri. Tavoittelee vain omaa etuaan; mitä väliä muista kunhan itse säästyy.

On niitä monia muita, mutta tuossa nyt pari...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2008, 19:28:20 kirjoittanut Ylénja »

Poissa charmed

• Sourcream and onion!
  • Vuotislainen
« Vastaus #99 : Elokuu 29, 2008, 17:26:56 »
Minä inhoan monen muunkin tavoin Harrya. Perus angstiteini, jolla menee taas niiiiin huonosti, ja elämä on syvältä ja menenpä viiltelemään jne jne. Ja ärsyttää sitten sekin kun Harry ei osaa iskeä tyttöjä :D Eikä voi kertoa muille, mikä v*tuttaa, jos joku kysyy niin on tyyliin "mitä kyselet siinä" ja jos ei kysy niin "yhyy mikset kysy mikä mulla on". PERUS ANGSTITEINI.

Toinen on sitten Piskuilan, mutta senhän kuuluukin olla inhottava <; Säälittävä tyyppi.

Dumbledorea en vihaa, mutta eikö teistäkin Dumbbiksen suhde Harryyn ole jo vähän... epäterve? En perustele tätä, koska menisi jo K18-ateriaaliks :D Noei läppä (:
so then i was like AVADA KEDAVRA
and he was like *dead*