Kirjoittaja Aihe: Inhokkihahmosi?  (Luettu 64288 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Duff

• Ankeuttaja
Vs: Re: Inhokkihahmosi?
« Vastaus #25 : Toukokuu 23, 2007, 16:44:41 »
Inhoan kammoan ja vihaan Cornelius Toffeeta.Mielistelevä, ja muutenkin aika kapeakatseinen ukkeli.
Juuri se kapeakatseisuus minua häiritsee, ja herkkä uskoisuus kuten Harry Potter 4:ssa.

Cho Chang on sellainen nättityttö, jolla on liikaa poikaystäviä ja joka vetistelee liikaa. Vitoskirjassa Chosta jäi vähän sellainen mielikuva, että hän on kirjassa vain, että siihen saataisiin tungetuksi romantiikkaa. Cedricin kuoltua kaikki mitä hän teki oli itkeminen. Hänen persoonassaan on muutenkin jotakin jota en voi sietää. Stereotyyppinen prinsessa, jonka komeat unelmienprinssit pelastavat vuoron perään. Cholla ei ole munaa nimeksikään.
Juu, yhdyn mielipiteeseen.Juuri näin on asia.:)

Sama täällä... Inhoan Cornelius Toffeeta ja Cho Changia. Näiden lisäksi listalle sijoittuu myös Peter Piskuilan, ärsyttävä ja rottamainen, Gilderoy Lockhart, itserakas ja sellainen "tahdotko nimikirjoitukseni? minäpä olenkin paras!" -tyyppi ja huijari... ja Rita Luodiko, tuo paparazzimainen ärsyttävä akka.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2007, 13:24:56 kirjoittanut Duff »

Day

• Ankeuttaja
Vs: Inhokkihahmosi?
« Vastaus #26 : Toukokuu 24, 2007, 15:57:12 »
Lista on aika pitkä, mutta..

Inhoan eniten Draco Malfoytä Joku totesi tossa juuri, että hänen naamaansa on melkein kirjoitettu että minun isäni on rikas ja inhoan Wesleyitä koska ne on köyhii verenpettureita. Myös puhdasverisyys on Dracon mielestä tärkeä asia. " Ei Granger taida päästä kuolonsyöjiin, on kuraverinen, tapettais heti. Minä itse tietty oon nii kova jätkä et oon puhdasverinen, vaikka kn Dumbledore tuli eteen nii ei iihan kantti kestänyt. Aina heittämässä Harrylle typeriä herjoja.

Toiseksi eniten inhoan Gilderoy Lockhartia Aina niin tyhmä mielisteliä. "Aah se karkotaseet oli odotettu en vain jaksanut torjua sitä". "Taitaa tullakkin paljon ihailiapostia". Huijari muutenkin.

Kolmanneksi eniten inhoan Bellatrix Lestrangea " Bella " on typerä mielisteliä niinkuin Lockhart." EII ISÄNTÄ ANNA ARMOA, EN TEHNYT MITÄÄN TAPPELIN ANIMAAGI MUSTAA VASTAAN. ARMOA". Lisäksi tappoi Siriuksen, joka oli minun mielestä kiinnostava hahmo.

Sitten tulee.. Voldemort Luulee itsestään liikoja. " Oon maaliman paras velho eikö olekkin kivaa oon tappanut ihmisiä."

Dolores Pimento Tuskin tarvitsee perustella. No, alkaa kirjoittaan ( tai Harry itse joutuu kirjoittamaan niin että veri tursuaa. luulee tietävänsä kaiken. " Opetan teitä ministeriön hyöksymällä tavalla ja alan tekeen uusia päätöksiä.

Rufus Ryimistyir Vangitsee väätiä ihmisiä ja yrittää saada Harrya puolelleen. En usko mutta kenties vampyyri(?)

Cornelius Toffee Jotenkin vain todella ärsyttävä. Nimittää nyt Pimento rehtoriksi, kun koulussa on esim Verso, Lipetit ja McGarmiwa. 

Sitten vielä:
Hagrid En tykkää hänen puolilajisuudestaan ja puhetyylistään.

Rita Luodiko Kirjoittaa aivan ihmeellisiä juttuja. Onneksi Hermione vangitsi hänet.

Myös kaikki kuolonsyöjät, etunenässä Kalkaros.

plume

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Toukokuu 31, 2007, 09:07:58 »
Ron Weasley on aikamoinen tylsimys. Eihän hän ole tehnyt mitään tärkeää (ainakaan vielä), roikkunut vain mukana. En kuitenkaan inhoa oikeastaan mitään hahmoa, useimmat ovat monin tavoin mielenkiintoisia. Tai no joo Harry Potter on ärsyttävä, varsinkin Feeniksin killlassa.

Suirisevol

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Toukokuu 31, 2007, 09:17:28 »
Minuakin tuo Potterin poika ärsyttää. Minusta ärsyttävyys huipentui Puoliverisessä Prinssissä, sillä Harry oli aina oikeassa ja Harry sitä ja Harry tätä ja Harry tietää kaiken, mutta kukaan ei usko ja Harry on se raukka poloinen jne.

Paitsi että Peterkin on ihan käkkä pöö

jannal

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Kesäkuu 01, 2007, 16:43:30 »
Cornelius Toffee on tosi ärsyttävä.. luulee Harrya niin avuttomaks. ^-^
Sitte Pimento ja Punurmio on aika.. Pimento nyt on ainaki ilkee. Ja muutenkin niin ärsyttävä, kuten myös Punurmio.
Rita Luodiko on kerrassaan hirvee. LP:ssä ne sen jutut on niin raivostuttavia. Sais olla loppuikänsä koppakuoriainen ja joku vois tallata sen..
Lockhartkin oli aika ärsyttävä.. luulee ittestään jotain, mitä ei todellakaan ole. Ja luuli että Harry on vähän erilainen mitä se todellisuudessa on..
Ja Peter myös aika ärsyttävä.. Jamesin ja muiden perässähiihtelijä. :D

Mä en tajuu miten jotku ei tykkää Harryst ja Ronist. o_o

tirsk

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Kesäkuu 02, 2007, 13:44:24 »
Percy Weasley. Niin ärsyttävä. Luulee tietävänsä kaiken, eikä hän ole koskaan omistanut elämää. Ärsyttävä ihminen. Siinä ei ole mitään vikaa jos on fiksu, mutta Percy on tyhmäviisas. o.O

Harry Potter. Ei Harryssa mitään vikaa ole, ( ainakaan kovin paljoa..) ja olin aina pitänyt Harrysta viidenteen kirjaan asti. Tämä kohta sai minut näkemään punaista, kun Harry on juuri saapunut Feeniksin killan päämajaan:

FK s. 85 Harry puhuu huutaa Ronille ja Hermionelle.
" MINÄ OLEN NYHJÄNNYT DURSLEYILLA KOKO KUUKAUDEN! VAIKKA OLEN SELVINNYT ENEMMÄSTÄ KUIN TE KAKSI IKINÄ, JA DUMBLEDORE TIETÄÄ SEN - KUKA PELASTI VIISASTEN KIVEN? KUKA KUKISTI VALEDRON? KUKA PELASTI TEIDÄN KUMMANKIN NAHKAN ANKEUTTAJILTA?

Tiedäntiedän teiniangstikautta. Mutta niin ääliömäistä. Oma kehu haisee. :D

//Huhutar siisti viestin ulkoasua
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2009, 14:35:02 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Lansu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #31 : Kesäkuu 02, 2007, 19:39:01 »
Dolores Pimento
Hyiyäk :<. Äyy, niin...niin inhottava ja sellainen ällö :D. Tiedätte varmasti.
Sitten tää Kalkaros ja Malfoyt >8< Tiedätte kyllä vallan hyvin miksi. Sellainen ällö, hmm, anteeksi ficcintekijät, limanuljaska :D..
Mutta ilman niitäkään ei kirjassa olisi mitään jännää..

Jep, miten joku sitten lukee Potteria jos vihaa ite Potteria :D

Edit// Ainiin! Cornelius Toffee jäi mainittematta! En tajua mitä vastaan sillä on Harrya, varsinkin Liekehtivän Pikarin lopussa.
Rita Luodiko inha juoruakka ;<. Ihme hyyppä. Huomaatte varmaan, että en tykkää niistä joilla on jotain Harrya vastaan 8).
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2007, 21:50:39 kirjoittanut Lansu »

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #32 : Kesäkuu 12, 2007, 20:34:28 »
Minä vihaan Severus Kalkarosta!
Niin inhottava puolueellinen, Dumppiksen helmoissa, ja sitten tappaa dumppiksen, katala inhoaa Harrya vain hänen isänsä vuoksi.
Jos hän paljastuu hyvikseksi niin en pidä hänestä sen enempää.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Poissa Anck Su Namun

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Kesäkuu 13, 2007, 13:24:30 »
Inhottavimmat hahmot ovat:

Dolores Pimento
Aivan kaamea akka, suosii Luihuisia liikaa, eikä voinut uskoa Harrya vaikka hän hyvin tiesi, että Voldemort on palannut. Viitosessa oli sitä mieltä, että Harrystä ei ole mihinkään ja oli tämän tästä laittamassa Harrya jälki-istuntoon mitä tyhmemmistä syistä. Ja sitten kuutosessa Pimentoahan sanoi, että Harry halusi auroriksi ja on sitä mieltä, että hän voisi ollakkin aurori, vaikka edellisvuonna vastusti sitä niin paljon.

Percy Weasley

Mokomakin itserakas kloppi. Hylkää perheensä sen takia, kun he mukamas ovat este hänen uralleen, eikä edes voi hyväksyä vanhempiaan kun sai tietää, että he ovat puhuneet kokoajan totta Voldemortista. Fiksu kannattaa olla, mutta Percy on jo liian kunnianhimoinen.
カダージュ

Magic eyes

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Kesäkuu 15, 2007, 22:08:45 »
En tykkää Percy Weasleystä. Hän oli liian napakka jo ennen kuin hän muutti kotoa. Keskittyi vain työhönsä eikä mihinkään muuhun. Taikaministeriön maine on hänelle kaikki kaikessa. Hänelle ei merkitse mikään mitään sen rinnalla, on valmis uhraamaan jopa oman perheensäkin. Kuten Barty Kyyry on tehnyt, kenties Percykin on tehnyt jo oman valintansa, kun hän keskittyy vain työhönsä eikä hänellä tunnu käytännössä olevan perhettä lainkaan.

Systen

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 18, 2007, 17:10:37 »
Cornelius Toffee oli mielestäni todella säälittävä pelkuri. se onkin mainittu jo useasti. Monet myös kertoivat ihnoavansa Dolores Pimentoa vaikka omasta mielestäni Dolores on niin huippu tyyppi kun sen "yli ikvisiittori " jutut on niin typeriä :D Odotin innollani aina kaikkea Doloresiin liittyvää, tietenkin hän on ilkeä ja kaikkea mutta todellakin tekee viitos kirjasta täydellisen. Severus Kalkaros on inhottava, sillä hänestä ei ota selvää kenen puolella hän milloinkin on ja hän suosii Dracoa.

Poissa zeppodeppo

• idioottimainen valkonen neekeri!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "Hei idiootti"
    • Änäri.
« Vastaus #36 : Kesäkuu 20, 2007, 11:33:49 »
Dolores Pimento Niin ääliö kuin ola voi. Luulee, että ministeriö on kaikessa oikeassa ja on muutenkin ilkeä kuin mikä. Olisi alistunut kiduttamaan Harrya saadakseen tietää missä Sirius oleskelee.

Rita Luodiko Kertoo kaikista perättömiä juttuja. Pilaa toisten vähäisen maineen tai yksinkertaisesti tekee heille maineen, mutta huonon.

Draco Malfoy Pidän tästä henkilöstä paljon, mutta silti hän osaa ola ärsyttävä. LP:ssä hän kertoilee perättömiä tarinoita Harry ''härski'' Potterista. Kuitenkin hän osaa olla huvittava kuten varmasti ''Poika joka pelaa'' tietää.
No nämä idiootit menivät sitten poistamaan allekirjoitukseni joten kuka tähän mitään jaksaa enää kirjoittaa.
P.S. Olen takaisin sieltä Brasiliasta josta viime allekirjoituksessa kerroin.

Stan

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Kesäkuu 21, 2007, 12:23:09 »
Peter "Matohäntä" Piskuilan Ihan helvetin ärsyttävä tyyppi. Nyhjää muitten nurkissa ja tilaisuuden tulleen tekee kaiken Voldemortin hyväksi.
AV elokuva toi vielä lisää inhoa. Se on niin karmeen näkönenki, varsinki ku se muuttuu siitä rotasta ihmiseks ja jää siihe oveen kiinni. hyi ku se nuuhkii siin sillee :(

Harry Potter Ylimielinen paska. Luulee et kaikki pyörii sen ympäriilä ja FK:n angstaukset ja turhat räyhäämiset Hermionelle ja Ronille oli vähän liikaa. Jonku pitäs potkasta tuota poikaa, ja kovaa.

Gilderoy Lockhart tavallaan tää oli ärsyttävä, mut elokuvassa nauroin iha hulluna sen naurulle :D

Dolores Jane Pimento Karmee, vaikka tällekki nauroin aika paljon :D

Cornelius Toffee hirvee pelkuri joka luulee olevansa aina oikeessa, eikä suostu uskomaan Dumbledorea.

Ludo Bagman
hyi jotenki ällöttävä. Tulee mieleen joka iha rasvane lihava äijä joka vaa koko aja syö ja o semmosessa kirkkaan keltasessa tiukassa puvussa.

Malpropre

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Heinäkuu 03, 2007, 23:18:11 »
Sirius Musta

Onhan sillä hyviäkin ja säälittäviä piirteitä, mutta koko tyyppi kyrpii vaan niin mielettömästi. On just sellasta miestyyppiä mitä inhoan. Ei ymmärrä asioiden vakavuutta, tuntuu olevan vähän täynnä itseään, just sellainen ällöisä limainen kakka kldjfhh. Ärsyttävä! Siriuksen takia olen jo valmiina kiroamaan hänen veljensäkin, kun hän vain muistuttaa Siriuksesta, eh.

Ja lisäksi, yksi asia ärsyttää niin mielettömästi: Se kun hän oli usuttaa Remuksen Kalkaroksen kimppuun. Oli valmis pilaamaan hyvän ystävänsä elämän tällä. Ajatelkaa mitä olisi voinut tapahtua? Remus olisi tappanut Kalkaroksen, Remus olisi erotettu Tylypahkasta, joutunut kai Azkabaniin, loppuelämä pilalla "hulluna tappaja-ihmissutena"

Sen lisäksi Dumbledore olisi voinut joutua vaikeuksiin, koska päästi "niin vaarallisen henkilön" Tylypahkaan, ja muillekin opettajille olisi voinut koitua seurauksia.

Tai jos Kalkaros olisi paljastanut Lupinin juosten kiljuen "Omg Lupin on ihmissusi!1" Luihuisten oleskeluhuoneeseen? Jälleen, Lupin olisi paljastunut, vihapostia Dumppikselle > Remukselle kävisi taas huonosti, tietyille opettajille mahdollisesti kanssa.

Ja silti Sirius jaksaa sanoa "hey camoon, se oli vaa pilaa, ehehe" Pilaa tosiaan, valmis tekemään hyvästä ystävästään(?) murhaajan, käyttämällä hyväkseen tämän epätoivottua tilaa (tuo varsinkin ärsyttää: eikö Sirius siis yhtään arvostanut ja ymmärtänyt Remusta, kuinka pahalta hänestä varmasti tuntui olla ihmissusi, ja sitten, kun sitä ei vielä ymmärretä vaan nähdään tilaisuutena käyttää aseena tappoon??!). Hyi! Ja muistaakseni tämä tapahtui kuudennella luokalla, ja kyllä silloin jo ihmisen pitäisi tajuta mitä tekee.

Tulipas väkivaltainen olo kun vain ajatteli koko kikkareukkoa, roar.

Ja Pimento. Tuli lyötyä kirjaa kun koko akka ärsytti niin kovasti. Syyt voitte varmaankin jo ymmärtää.

Edit: Ja muistinkin kuinka sikarasittava Draco on :D Lellitty ylimielinen penikka.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2007, 23:24:42 kirjoittanut Malpropre »

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #39 : Heinäkuu 04, 2007, 22:28:52 »
Inhoan eniten Pottereissa itse Harry Potteria. Miksi hänen täytyy olla aina oikeassa, miksi hänen täytyy olla aina niin rasittavan pyhä ja sankarimainen? Harry Potter uhraa itsensä muiden puolesta, hän ajattelee aina vilpittömästi muiden parasta, eikä välitä, vaikka siinä sivussa menettäisi itse henkensä. Miksi kirjan päähenkilön täytyy olla tällainen täydellisyys, josta ei löydy monipuolisuutta sitten mihinkään, puhumattakaan mistää särmästä. Ei vaan inspaa.
Minä tein kaiken yksin, olen väärinymmäretty, angst angst.

Arthur Weasley on myös todella rasittava henkilö. Miksi juuri Harry Potterin parhaan ystävän isän on oltava tällainen unelmavelho, jollaisia velhomaailma tarvitsisi enemmän jne. Rakastaa työtään, joten ei suostu ylennyksiin. Pitikö Weasleyistäkin antaa se kuva, että hekin voisivat olla rikkaita, jos vaan halua riittää. Arthur aika itsekkäästi toiminut, kun valinnoillaan on koko perheen tuominnut köyhyyteen. Miksi hän on niin ärsyttävän rehti ja reilu? Miksi?

Lisäilen, kunhan ehdin.
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Neige

• kuolontonttu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #40 : Heinäkuu 16, 2007, 15:56:05 »
Pimento. Tuo nainen on ensimmäinen hahmo, kuka on pistänyt minut raivoamaan ja melkein repimään kirjan sivut irti. :D Tunnen melkei hänen kaltaisensa ihmisen todellisuudessakin, eli ajattelin sitä henkilöä (miespuolinen) ja Pimentoa yhtä aikaa. Eli olin todella raivoissani. Olin aina ärtyisä, kun luin Feeniksin kiltaa.

Harry Potter. En minä häntä tavallaan inhoa, mutta hänen jatkuva itsepäinen käytöksensä pisti ainakin Feeniksin killassa veren kiehumaan suonissa. Kun Harry oli satavarma, että Sirius oli napattu, niin teki mieli parkua ja raivota. Ensimmäistä kertaa jopa aloin pitämään Hermionesta, koska hän arveli sen olevan huijaus. Ja Harry vain piti päänsä ja syöksyi ministeriöön. Perkuleen ärsyttävä ihminen.
Kun taistelu on alkanut, se ei lopu koskaan, vaikka rauhanmerkit peittäisivät koko taivaan ja helpottuneet huokaukset karkaisivat ilmaan. Henkinen taistelu jatkuu edelleen, kohti voittoa tai tuhoa. - Athene

Poissa Tinde

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 16, 2007, 21:57:21 »
Peter Piskuilan
Kaksinaamainen huijari.Oli mukamas Potterien ja muiden kaveri, kun sitten kavalsi ystävänsä Voldemortille ja ajatuksissani hän oli se joka oli murhan takana.Ilman häntä Potterit eläisivät vielä.Muutenkin se on niin säälittävä.Muka säikky tyyppi ja samalla tekee pikku jäyniä.Huijasi Azkabanin vangissa, että pakosta kavalsi, mutta hän huijasi, koska luuli voittavansa Siriuksen, Lupinin ja kolmikon kelkan hänen puoleensa.Ei onnistu.

Percy Weasley
Alussa hän oli ihan ok tyyppi.Tosin aika vakava henkinen.Oli tunnollinen, joten ei ihme, että oli joskus valvoja-oppilas.Se mikä ärsyttää Percyssä on se, että hän petti perheensä ja alkoi olemaan lojaali taikaministeriölle.Kuka järkevä edes jättää perheensä yhden työn takia? Muutenkin Percy näyttää vastustavansa muun Weasleyn Kilta toimintaa.
"There's something beautiful inside you".

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #42 : Heinäkuu 17, 2007, 13:50:42 »
Ginny: niiiiiiiiin ärsyttävä!!!! Aluksi ujona pikkutyttönä hän ärsytti vain hieman, mutta kasvettuaan hän on tullut koko ajan yhä sietämättömämmäksi. Hän on oikea äksyilevä, näsäviisas teini, joka kommunikoi kiukuttelemalla. Eikä kyse ole vain hänen ärsyttävästä persoonallisuudestaan; hän on sen lisäksi yhtäkkiä muuttunut koulun kaunottareksi ja poikien suosikiksi, ja lisäksi hän osaa taikoa loistavasti ja onpa vielä mestarillinen huispaajakin!! Rowling varmaan itse pitää Ginnyn hahmosta kun kohtelee häntä noin, mutta pitääkö yhdelle hahmolle antaa kaikki hyvät ominaisuudet?! Vähän realistisuutta!!

-Non unde possim sed unde volo-

Maldiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Heinäkuu 18, 2007, 20:57:22 »
Haa, lista pystyyn! :D

Mutta siis, asiaan;

Ykköspaikan vie ehdottomasti Pansy Parkinson. Aina kun hän tulee esille kirjoissa alan kihistä kiukusta. Rasittava hyyppä. Sen rinnalla Goyle ja Crabbe ovat oikein kivoja heppuja..

Hyvin toiseksi sijoittuu Horatius Kuhnusarvio, joka luulee tuntevansa oppilaat ja leveilee sillä, mutta ei oikeasti tiedä niistä yhtään mitään. Muutenkin meni kertomaan hirnyrkeistä Tom Valedrolle ja sitten ei luovuttanut muistoa Harrylle.

Kolmatta sijaa kantelee Peter Piskuilan. Luuseri tyyppi. Kärsisi rangaistuksensa jos kerran jäi kiinni (AV) eikä anelisi kaikilta etteivät luovuttaisi tätä ankeuttajille, mitäs on törkännyt lusikkansa soppaan johon ei olisi pitänyt.

Neljännelle sijalle sijoittuu Percy Weasley. Vaikka aluksi hän olikin ihan siedettävä, mutta se, että hylkää perheensä työn takia, eikä arvosta vanhempiaan on käsittämätöntä. En ihmettelisi vaikka Molly Weasleyn mörössä ei näkyisikään enää kuollutta Percya..

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #44 : Heinäkuu 29, 2007, 00:24:48 »
Dolores Pimento
Se jälki-istunto oli kiduttamista. Niin ilkeäluonteinen nainen on sopimaton opettamaan. Tuskin itse tietää PVS:n käytäntöä kun ei sitä opettanut.

Rita Luodiko
Ärsyttävä ihmisten elämän pilaaja. Kykenemätön ajattelemaan miltä muista tuntuu. Tulee mieleen tosielämän ärsyttävät toimittajat jotka kirjoittavat mitä sattuu (tosin kaikki toimittajat eivät tällaisia ole onneksi).

Cornelius Toffee
Kyseinen herra ei ajatellut pätkääkään, että Dumbledore voisi sittenkin olla oikeassa.

Percy Weasley
Liian kunnianhimoinen ja kohtelee perhettään töykeästi. Tosin ärsyttävyys alkoi vasta 5. kirjassa, aiemmin kyseinen hahmo oli ihan siedettävä.

Voldemort
Täysin sekopää hullu. Sairastaa aivan selvästi persoonallisuushäiriötä. Dumbledoren olisi kannattanut viedä hänet ennen Tylypahkaan hyväksymistä psykiatrin tarkastettavaksi niin pahimmat persoonallisuushäiriöt olisivat jääneet kehittymättä.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Codename

• Maagi Codee
  • Vuotislainen
  • Linnunradan huispaavat certemursut ;)
« Vastaus #45 : Heinäkuu 29, 2007, 12:24:54 »
Inhokkihahmoja ei minulta löydy moni, mutta kyllä niitä pari varmaan on.

Percy Weasley on niin ärsyttävä henkilö, että hänet tekisi mieli oikein tappaa. Semmoinen ministeriön ihailija, että voi olla. Varsinkin ärsyttävintä oli se, kun kuudennessa kirjassa hän käyttäytyi yhä huonosti perhettään kohtaan ja oli heille yhä ärsyttävä. Ehdoton inhokkihahmoni.

Uusi taikaministeri Rufus Rymistyir on myös yksi inhokeistani ja minun mielestä ärsyttävämpi kuin Cornelius Toffee. Rufus on kuudennessa kirjassa todella ärsyttävä, kun hän aina Harryn näkee, koska hän yrittää saada hänet Taikaministeriön jonkinlaiseksi maskotiksi.

Myös yksi inhokeistani on Draco Malfoy. En ole koskaan nähnyt, miksi se on ihmisten mielestä niin hyvä hahmo(tai ehkä, kun en ole tyttö, niin en voi ymmärtää). Draco on kaiken kaikkiaan niin ylimielinen ja hemmoteltu kakara, joka on niin ärsyttävä. Ja hyvä, ettei hän tappanut Dumbledorea, mutta paljastuipa, että hän on tyhmä pelkuri. Niin, en vain kestä häntä!

Enempää ei ainakaan nyt tule mieleen eli minun inhokkihahmoni tulevat näköjään Taikaministeriöstä(Paitsi Draco).
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2007, 17:26:19 kirjoittanut Codename »
Toivo on pylväs, joka pitää maailmaa pystyssä. | Kurkista sisään ;D | "Vaikka kaikki saa unohtua, kiitos siitä, kun liiankin kauan jaksoit mua. Huolit hulluuttas puolikkaan, enempää en oo osannut koskaan antaakaan." |

Poissa Hippo

• mutakylpyilemässä
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Elokuu 23, 2007, 21:43:08 »
Minä en pidä Hagridista. Vaikka se onkin tosi ystävällinen ja mukava, niin se on silti hieman liian yksinkertainen pidemmän päälle. Mielestäni Hagridin tunteja kuvataan ehkä hiukkasen liikaa, ja Hagrid on aina samanlaisissa tilnteissa mukana. En tiedä, ehkä pitäisin siitä, jos tuntisin sen, mutta kirjan hahmona hagrid ei ole kovin mielenkiintoinen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2007, 15:11:43 kirjoittanut Hippo »

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Syyskuu 02, 2007, 12:21:54 »
Gilderoy Lockard: No.. lyhyesti sanottuna en tiiä ketään ärsyttävämpää, omahyväsempää hahmoa mistään. Ärsyttää vaan ihan kauheesti, kun lukee SK:ta. Mutta on yks poikkeus, kun Lockard sanoo PP:ssä (tai FK:ssa, anteeks en muista) osaavansa kaunokirjoitusta. Siinä se ei ärsyttäny :'>

Cornelius Toffee: Toffee tuli inhottavaks ja ärsyttäväksi FK:n myötä. Ei uskonu Voldemortin palaamista ja käski Päivän Profeetan kirjottaa pelkkiä haukkumisia Harrysta ja Dumbledoresta.
Mut FK:n loppu Toffeelta, hahah - ku se näkee Voldemortin: "He's back!" 8)

Dolores Pimento: Kauhea tyyppi, pidin sitä alusta asti kamalana hahmona, mutta se meni jo yli ku sain tietää että Pimento oli lähettäny ne ankeuttajat sinne Harryn luo jopa ministeriöltä salassa. 8(
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2008, 13:50:50 kirjoittanut Leung »

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Syyskuu 02, 2007, 18:33:43 »
Eniten mä varmaa inhoon/vihaan Dolores Pimentoa, koska hän on liian lojaalinen Toffeelle, eikä usko että Voldemort on palannut, ja rankaisee Harrya ja muita oppilaita sen takia. Pimento myös suosii liikaa Luihuisia, ja tekee uusia määräyksiä Tylypahkaan, koska hänet on määrätty yli-inkvisiittoriksi, ja keräsi täten oman partionsa, joka pystyi ottamaan oppilailta tupapisteitä pois. (FK:ssa)

Toiseks eniten sit varmaa Gilderoy Lockhardia, koska hän on liian itserakas ja ärsyttävä. Ja hän huijasi muita, jotta saisi kirjansa myymään. (Käytti muistiloitsua noitiin ja velhoihin, ja varasti heidän ideansa.)(SK:ssa)

Kolmanneks sitte tulee Cornelius Toffee, koska hän ei uskonut Voldemortin paluuseen, ja vaaransi näin koko velhojen maailman. Ja hän myös keksi valheita Harrysta ja Dumbledoresta Päivän Profeettaan, vaikka he puhuivat vain asiaa.(FK:ssa)

Poissa Pöpi Profeetta

• Ennustelija
  • Vuotislainen
  • I see you...
« Vastaus #49 : Syyskuu 20, 2007, 20:08:58 »
No tuo iki-ihana Dolores Pimento. Ideana oli varmaan tehdä hyvien puolella oleva ikävä hahmo. Ylilyönti. Tähän hahmoon on mahdoton samaistua, ja sympatiapointseja ei tipu. Pimento on aivan liian yksipuolinen hahmo.

Nyt jatketaan itsestäänselvyyslinjalla, mutta Harry Potter. Kyllä Valittua vielä neljä ekaa kirjaa sieti, mutta tätä nykyä ei. Vitosen teiniangsti oli täydellisen ylilyötyä, ja vailla uskottavuuden häivääkään. Kuinka moni törttöilisi homman niin raskaasti kuin Hartsa? *katselee ympärilleen vihaisena käsien varalta* Kutosessa kaikki muu meni hyvin, mutta sitten Harry onkin oikeassa Malfoyn ja Kalkaroksen suhteen. Voihan kurppa. Mutta mr. Potter ei vie PP:n ärsyttävimmän hahmon titteliä, jonka vie kiistattomalla ylivoimalla...

Ron Weasley on ollut ärsyttävä hahmo nelosesta asti. Siinä se ei satu silmään niin pahasti. Vitosessa vielä vähemmän, koska yllämainitut teiniangstaaja ja wannabe-ristiriitainen-k*sipää vievät voiton. Kutosessa piru pääsee irti, ja kaikilla on ikävää. Ron vaikuttaa olevan kutosessa vain kaveri, jonka kautta Harryn puhtoisuus korostuu. Ei näin.

Sitten on niitä vähän väemmän jurppivia hahmoja, jotka on lyöty yli. McLaggen ärsytysreaktionsa takia. Rohkelikkotupaan on haettu samantyylisrtä hahmoa kuin Pimento, eli likaamaan kuvaa ja näyttämään, että on siellä monipuolista porukkaa. Ei onnistu. Kun yhä 99,9% rohkelikoista on silti niitä täydellisiä ihmisiä, ei auta. Percy jurppii jatkuvasti, mutta häntä jaksaa paremmin kuin edellämainittuja. Percyllä on luonne, joka on suht uskottava. Taikaministerit ovat myös kohtuullisia, vaikkakin hieman ärsyttäviä hahmoja. Uskottavuus on kuitenkin mukana.
"That is not dead which can eternal lie
And with strange aeons even death may die"

H. P. Lovecraft