Kirjoittaja Aihe: Inhokkihahmosi?  (Luettu 70904 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Inhokkihahmosi?
« Vastaus #225 : Toukokuu 08, 2014, 17:09:36 »
Drago Malfoy ja hänen jenginsä, so-so!
Inhottavampaa ja ilkeämpää poppoota saa hakea kissan ja koiran kanssa! >:(
Ja lisätään poppooseen Lucius Malfoy ja Dursleyn konkkaronkka. Puh ja pah millaisia kiusanhenkiä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2014, 21:46:28 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Black Raven

• Dark sorceress
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #226 : Toukokuu 12, 2014, 15:53:39 »
Jaetulle ykkössijalle pääsevät James Potter ja Sirius Musta, James tosin vain koululaisena. Kiusaavat Kalkkarosta ilman mitään syytä, luulevat olevansa parhaita ja täydellisiä vaikkeivat sitä ole. Olin niin iloinen kun Bellatrix murhasi Siriuksen.

Sitten on Cho Chang samoista syistä mitkä todella monet ovat täällä maininneet. Säälittävä itkupilli, joka on täysin turha hahmo kirjoissa. Jos kerran kokoajan itkee Cedriciä niin miksi pitää olla Harryn kanssa? Inhottava hahmo.

Tietenkin tälle listalle pääsi myös Dolores Pimento. Inhoaa Harrya vain siksi että tämä on eri mieltä hänen rakkaan Toffeensa kanssa. Ainut elämän tehtävä taitaa olla tehdä tylypahkalaisten elämästä kauheaa.

Viimeiseksi vielä Dobby. Olen varmaan ainoa ihminen joka ei pidä Dobbysta, mutta minusta Dobby on vaan ärsyttävä. Varsinkin SKssa. "Harry sitä Harry tätä. Yritän auttaa Harrya ja melkein tapan tämän". En mahda mitöän en vain pidä Dobbysta.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #227 : Kesäkuu 01, 2014, 12:03:38 »
Mullakin on toi Cornelius Toffee.
Syitä on ainakin kaksi: Tietysti se, ettei Toffee voinut millään uskoa, että Voldemort on palannut... Sekä se, että piti tuoda se ankeuttaja sinne Barty Kyyry juniorin luo!!! (mun lempparihahmo) En mä nyt vaan muuta voi kun inhota Toffeeta.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Vaahtomuovi

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #228 : Kesäkuu 23, 2014, 19:11:30 »
Dolores Pimento. Eih, vihasin tätä hahmoa! Se sai mut suorastaan kiehumaan raivosta... Sellanen pinkkiin hullantunut, mutta inhottava ja kiero akka...
Ginny Weasley. Rasittava. Siitä tuli yhtäkkiä superkaunis, se oli fiksu, rohkee, ystävällinen... Yhdyn kyllä totisesti muiden mielipiteisiin, aluksi tosi hissukka ja ujo. Jaa-a, vielä jotain muuta? :D
Cho Chang. Myös rasittava, sellanen itkupilli koko ajan. Rakasti niin hirveesti Cedricia, mutta sitte halus pusutteleen Harryn kaa?  :D
Bellatrix Lestrange. Ärrrsyttävä! Sellanen rasittava noita-akka, palvo oikein lordi Voldemortia... :D
James Potter. Ei se junior, se Harryn isä. No, eihän siitä paljoa ehtinyt ilmi tulemaan, mutta todella rasittava jopa siinä pienessä osassa, minkä sai hetkeksi aikaa kirjassa... xd. Voisihan mainita nimenomaan teini-ikäisen Sirius Mustan, mutta aikusena noissa kirjoissa se oli kiva hahmo.

Välillä itse Harry oli rasittava, voisin mainita muutaman kohdan, vaikka ei se silti mun inhokiksi yltänyt :D
Esimerkiksi, sen mustasukkasuus Ginnya kohtaan oli niin...ARGH!
Ja välillä se ei suostunut kuuntelemaan yhtään muita, vaan oli sellasella "oon niin upee tiedän kaiken!"-tyylillä tekemässä juttuja :D

Always remember you're unique, just like everyone else.

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #229 : Kesäkuu 28, 2014, 13:52:53 »
Dolores Pimento on tämän listan kärjessä! Ihan kammottavan kamala tyyppi, että huh huh... Oli ihan hirveää luettavaa, mitä hän teki... Hirveä, hirveä, hirveä. Toinen inhokeistani on Matohäntä, koska paljastaa Potterit ja on semmonen pelkuri! Kolmantena tulee luultavasti Harmaaselkä. On muitakin inhottavia, joista en niin pidä, mutta nuo kärjessä.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa Larppastus

• Vetskarinaama
  • Vuotislainen
  • Valmiina sankaroimaan
« Vastaus #230 : Heinäkuu 24, 2014, 17:05:02 »
Ginny. Ehdottomasti. Olen aina vihannut sitä, vaikka Drarrya en silloin arvannutkaan olevan yleisedti. Ginny on tiellä, ällöttävä pitkine punasine hiuksineen ja villapaitoineen, yksinkertaisesti. //painoin tekstikenttää ja kamera tuli esiin?// ja. Muka kaunis. Ei, todella ruma mielestäni, en ole kateellinen koska luonnonkaunis olenkin ja,,. Rasittava myös, ärsyttävä ja lähentelevä, typerä.

Siinä kritiikkiä ginnystä. Lily oli ennen inhokkejani, mutta lämpesin sille kun en tiennyt miksi vihasin sinua. Cho ei ole inhokkejani, mutta ärsyttävä lehmä myös. Hmmm... Pimento on huvittava, varsinkin se inkvisitoopartio on hauska :D. Joo. Joku sanoikin että harryn mustasukkasuus ginnyyn on... Argh. Sama reagointi. Puhelin vammaa, en laita nimiä nyt isolla kun melkein mistä tahansa painankin menee kameraan. Moikka.
Valotus näkyy sinisessä, mustassa ei näy mikään - muu kuin minä.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #231 : Syyskuu 25, 2014, 17:44:38 »
 Fleur Delacour jyrää omien inhokkien listalla.
Mokomaki hienosteleva ranskislehmä... Bill-parka, millasen akankuvatuksen sait niskoillesi! Onhan se nätti ku nappi, mutta moni kakku päältä kaunis... Siellä sievän ulkokuoren alla ei sitte montaa positiivista asiaa ookaan. 

Cornelius Toffee... Ensin siedettävä mut sit tosipaikan tullen sen todellinen luonto paljastui. Eikä se miellyttänyt.

Zacharias Smith! Toivottavasti mä kirjotin sen nimen oikein... Miten niin ilkeä, ikävä ihminen on voinut päästä kilttien Puuskupuhien joukkoon? Johtuukohan se sukunimestä, eikös Hebzidah Smith (ei taaskaan mitään hajua, miten toi kirjotetaan) maininnut olevansa sukua Puuskupuhille? Toisaalta Smith on niin yleinen nimi, ettei kyllä takaa mitään...

Gilderoy Lockhart... Sietämätön kaveri, joidenkin mielestä varmaan hauska mutta minua hän lähinnä ärsytti. Mokoma tyrkkyjulkkis!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2014, 17:18:07 kirjoittanut Rantsake »
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Ninni

• Vuotislainen
« Vastaus #232 : Marraskuu 02, 2014, 15:00:10 »

Ginny Weasly on yksi hahmo joka ärsyttää minua ihan suunnattomasti, jotenkin hänestä tuli yhtäkkiä täydellinen. Ärsyttää kun hän sitten meni yhteen Harryn kanssa. Hahmo ärsyttää sen verran paljon että en edes löydä kunnon perusteluja miksi ärsyttää niin paljon.

Cornelius Toffee ärsyttää pikkasen myös, kunnon pelkuri ja ihan erinlainen mitä aluksi ajattelin että hän on.
Books! And cleverness! There are more important things – friendship and bravery

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #233 : Tammikuu 10, 2016, 20:46:52 »
Viimeksi olin vastannut, että Arthur ja Hagrid... ei sittenkään! Mitä he muka ovat tehneet ansaitakseen tämän paikan? Joten vaihdanpa vastaustani ja sanon muiden tapaan, että Dolores Pimento. Hullu akka joka kiduttaa kaikkia sen minkä ehtii.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2016, 15:53:59 kirjoittanut Chandler Bing »
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #234 : Helmikuu 12, 2016, 22:12:58 »
Kato kato meikäläisiä liikenteessä :D

Ginny Weasley (villikissan kokoisilla kirjaimilla!)

Jaa miksi...? No ihan ensimmäiseksi H/G ei mene mun tajuntaan millään. Harry ei sitten oo koskaan kuullut ees sellasta lausetta kun "parhaan kaverin pikkusiskoon EI kosketa!" Se on niinkuin lähes kirjoittamaton sääntö (anteeksi nyt vaan!) Ginny Weasley on niin väritön, ärsyttävä tärkeilevä hahmo, ja tyrkky! Siis oliko se Seamuksen kans? Deanin kanssa ainakin vehtas ja Harrya yritti pokailla kokoajan.. alusta asti.
Lainaus käyttäjältä: Vaahtomuovi

Ginny Weasley. Rasittava. Siitä tuli yhtäkkiä superkaunis, se oli fiksu, rohkee, ystävällinen... Yhdyn kyllä totisesti muiden mielipiteisiin, aluksi tosi hissukka ja ujo. Jaa-a, vielä jotain muuta? :D

Välillä itse Harry oli rasittava, voisin mainita muutaman kohdan, vaikka ei se silti mun inhokiksi yltänyt :D
Esimerkiksi, sen mustasukkasuus Ginnya kohtaan oli niin...ARGH!
Ja välillä se ei suostunut kuuntelemaan yhtään muita, vaan oli sellasella "oon niin upee tiedän kaiken!"-tyylillä tekemässä juttuja :D

Niimpä, veit jalat suustani. Siis missä kohaa se muuttu maailman kauneimmaksi tytöks? (muka.. JA PAH) Lily ja Harrykin olis parempi vaihtoehto :'DD

Dolores Pimento:

Hyi se sadistisuus.. *Hrr* Kylmät väreet kulkee kropassa.

Lucius Malfoy:

Mä palvon maata Dracon alla, mut nii sen isä on toista maata. Ehkä siitä syystä Dracosta on tullut tuollainen kun se on. Sadistinen idiootti, joka ajattelee vain omaa mainettaan. Siinäkin kun Voldemort haali joukkojaan ni Lucius vain käski Dracoa puolelleen, ymmärrän hyvin miksi Draco ei mennyt. Vasta äidinrakkaus sai Dracon heräämään <3. :) Yleensäkin Lucius on mun mielestä sellanen tyyppi jolle maine on tärkeintä. Hyi, en tykkää!

Onpa sielä muitakin, joista en niin kamalasti tykännyt, mut tuossa se kolmen kärki jotka olisin ensinnäkin toivonut jo kuolevan seiskassa :'D. Kuka rehellisesti myöntää, et olis itkenyt jos olis lukenut Ginnyn kuolleen? (mä lähinnä olisin nauranu ja taputtanu käsiä yhteen ;D)
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa usva

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #235 : Syyskuu 01, 2016, 23:05:26 »
Peter Piskuila on kuvottavista kuvottavin. Ei varmaan tarvitse perustella syitä?
Täytyy sanoa, että edelleen nousee raivon kipinät siinä kohdassa kun Harry ei anna tappaa Piskuilaa, ja sitten se Piskuila vielä menee ja karkaa. Olisin itse melkeinpä vaatinut että ensin kunnon kidutukset ja sitten loppusilauksena tappaminen.

Dolores Pimento on melkeinpä ykkösinhokkini, mutta ehkä Piskuila kuitenkin vie voiton.
Pimento on sellainen inhottava Margaret Thatcher. Hymyssä suin kimittävä sadisti, jolle koko ajan toivoin karmeaa kohtaloa.

Vernon Dursley on myös aika kärjessä inhokkilistalla. Tekee Harryn lapsuudesta täyttä tuskaa, samalla kun hemmottelee pilalle Dudleyn ja tekee tästä surkean vässykän. Petunia sentään on ihminen mieheensä verrattuna, vaikka inhoan häntäkin.

Gilderoy Lockhart on mielestäni karmiva ja ahdistava. Hän on valmis uhraamaan kenet tahansa ja milloin tahansa, jos saa sillä itse mainetta ja kunniaa. Itse ei osaa juuri mitään, eikä ole valmis edes kehittämään itseään. Kunhan vaan saa ihailua osakseen. Kaiken kukkuraksi oli tosiaan valmis uhraamaan myös 12-vuotiaat lapset, joten en tällaista tyyppiä kovin pitkälle kunnioita, vaikka juonikkuus ja kunnianhimo toki ovat itsessään hyviä ominaisuuksia ihmisessä.
Leffassa Lockhart on kaiken lisäksi vielä ruma kuin saapas!

Cornelius Toffee on myös aina kuulunut inhokkeihini. Ei oikein tule mitään positiivista mieleen tästäkään hahmosta.

Inhottavia ja ärsyttäviä hahmoja näissä kirjoissa kyllä piisaa, mutta nämä viisi tulivat ensimmäisenä mieleen suurimpina inhokkeinani.