Kirjoittaja Aihe: Fullmetal Alchemist  (Luettu 18197 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Invisible

• Ankeuttaja
Vs: Fullmetal Alchemist
« Vastaus #75 : Maaliskuu 18, 2007, 14:21:52 »
Mary, :)

Limetto, mä olisin myös missanut jakson, ellei sisäinen näkymättömyyteni olisi herättänyt tunnetta, että ENTÄ JOS se tuleeki aikaisemmin? Tarkastin sitten asian DBZ yhteydessä, ja tulihan se aikaisemmin. Mutta suorastaan ilkeää laittaa jakso tulemaan aikaisemmin, VARSINKIN kun n. puoli tuntia aikaisemmin tuli ohjelman mainos, jossa kerrottiin sen alkavan vartin yli kaksitoista, niin kuin tavallisesti.
Ja on yksi ihan hyvä keino katsoa se jakso, siis, jos sen löytää, mutta uskoisin, että sen löytää... nimittäin Youtuben kautta. Englanninkielisillä tekstityksillä löytyy ainakin, suomenkielisillä ehkä. Viimejakson löysin ainakin suomenkielisissä subeilla. Kannattaa kokeilla, ellet tahdo valvoa yömyöhään.

Poissa Sukeltajapanda

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #76 : Maaliskuu 18, 2007, 14:46:57 »
Käh... missasin tämän päivän jakson (oli harjotukset) enkä muistanu laittaa nauhalle -___-

Jos olen oiken pysynyt laskuissa mukana niin tänään näky se kamaluuksien jakso (tai siis hyvähän se on mutta sillen kamala *sekavaa*). Eka kertaa kun katoin sitä niin märisin ihan vesiputouksena ja mangassa taisin märistä vielä enemmän, vaikka kohta menee ihan eritavalla (tykkään ehkä enmmän siitä manga versiosta, tais siis onhan ne molemmat hyviä *taas sekavaa*).

Mangan löysin eilen kaupasta... en ostanu kun omistan sen englanniksi, mutta tykkäsin sen ulkoasusta. Vihree li erittäin hyvä väri valinta ^^.

Tutteri

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Maaliskuu 19, 2007, 12:43:34 »

Fullmetal Alchemist on paras animesarja jota olen seurannut! Edward ja Alphonse Elric ovat mahtava päähenkilökaksikko. ^^

Sarjaan ollaan saatu sekä surua, kaipuuta, että iloa ja hassuja tilanteita. Viime jakso oli kyllä surullisen puoleinen.. :(

Olen lukenut myös ensimmäisen kirjan tai no pokkarin ihan miten kukin haluaa sen ilmaista.. Lainasin sen veljeni kaverilta, koska en sitä ole mistään itse löytänyt (ärrrrr...!) Se  on tosin tainnut olla aika monen ongelma täällä. :P

Sekä sarjan, että mangan piirojälki on mahtavaa ja ilmeillä osataan kyllä leikitellä! xD
En voi muuta kuin ylistää ja palvoa ja taas ylistä. :) Eipäs tässä muuta kuin mangajahtiin takaisin..

Reta McClain

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Maaliskuu 26, 2007, 21:21:39 »

Mutta voisiko siis joku ihan oikeasti valaista ja kertoa kuinka vanhoja Al ja Ed ovat? Koska saan koko ajan joka puoleta aivan ristiriitaista tietoa ja se hämmentää.
Että tämmöstä riimailua minulta. Huomenna kai se toinen pokkari täytyy käydä ostamassa. :)

Anime
Flashbackit
Jaksot 1-2: Ed 15, Al 14
Jakso 3: Ed 5-11 Al 4-10
Jaksot 4-5: Ed 11, Al 10
Jakso 6: Ed täyttää 12 ja Al täyttää jossain välissä 11^^
Jaksot 7-9: Ed 12, Al 11

Jaksosta 10 eteenpäin: Ed 15 Al 14
Ed täyttää 16 jaksossa 23 ja Al on (jostain kumman syystä käsikirjoittajat mokas (lukivat varmaan liian innokkaasti manga pokkaria 7...)) koko loppu sarjan ajan 14.
Ja sivuhuomautuksena, että jakso 28 on suurimmaksi osaksi flashbackkia ajalta kun Ed oli 10 ja Al 9.
Ja sitten on leffa, mutta sitä en nyt tässä rupea selittämään, koska sen ymmärtäminen vaatii sitä, että on katsonut viimeisen puolikkaan jaksosta 51.

Manga
Ed on koko ajan 15 ja Al on koko ajan 14, lukuun ottamatta flashback-lukuja (5-pokkarin vika luku ja 3 ekaa lukua pokkarista 6), joskin Edin syntymäpäivä lähestyy ("Olen päättänyt, että Ed on syntynyt talvella." ~Hiromu Arakawa, Vol. 12) Ja pokkarissa 9 mainittiin, että Ed on melkein 16. (Tämäkin on aika epämääräinen ajankohta, koska Hokkaidossa (sijaitsee pohjois-Japanissa), jossa Arakawa on syntynyt, talvi voi kestää tyyliin puolet vuodesta xD (Tämäkin 12-pokkarista^^)
Ja tästä opimme, että manga ja anime eroavat toisistaan kuin yö ja päivä^^

Sain ostettua englanninkielisen FMA 12 tänään^^ Sisäinen EdxWin fanini virnuili, kikatti ja piti muutenkin juhlia xD Luku 47 <3

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Ediiiiiii.....
« Vastaus #79 : Maaliskuu 28, 2007, 07:51:48 »
 Juup on fma minulle myös tuttua katsoin sitä poljon netistä ja nyt kun kuulin että sitä tuleee teeveestä innostuin mutta ....mutta emme omista vielä dikiboksia joten en voi katsoa sitä Nyyyh T T....... julmaaaa....

Toisaalta eisen nyt niin hyväää loppu viimeksi ollut mutta jaksan katsoa youtubesta aina uudestaan sitä edin tanssia 13 jaksossa tai sen juna jutun.....

Tarina on kyllä hyvä ja metalli osat ovat kuin aitoja mutta tämä oli kuitenkin vähän turhan masentavaaa minulle...... Ja tottakai Edi on  paras ja hellyyttävä pituudensa tähden ja kyllä edi rukoilemalla kasvaisi aivan varmasti :)
dataa kotona ja koulussa

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #80 : Huhtikuu 14, 2007, 14:37:18 »
Hieno sarjahan tämä on tähän mennessä ollut. Olen seurannut siitä lähtien, kun SubTV:llä alkoivat esittämään, tosin kolme ensimmäistä jaksoa katsoin ensi kerran viime kesänä (pirhanan GetBackers lopulta vei voiton :D). Tämä on näitä sarjoja, joka tulee joka paikassa vastaan, joku mainitsee jossain keskustelufoorumilla tai sitten tulee jotain uutista tai muuta vastaavaa. Ylistyksiä lähinnä on tullut kuultua.

Jeps, animena katson ja mangana luen, mutta sinänsä tietoni sarjasta ovat aika pinnallisia, en muista kaikkien tyyppien nimiä enkä enempiä pohdi miksi tuo tekee sitä ja tämä tätä. En niin innostunut ole sarjasta, että katsoisin ne joskus muinoin hankkimani kaikki jaksot heti putkeen, yksi jakso viikon välein kelpaa minulle.

Jostain kumman syystä hihittelen FMA:ta, tai ylipäätänsä mitään animesarjaa katsoessani tavallista enemmän, jopa asioille, joille ei välttämättä tarvitse hihitellä. Tämä siis johtaa siihen, että kun jotain oikeasti huvittavaa sattuu, meikäläinen räkättää kovaäänisesti. Etenkin mangapuolella Edin ilmeet ja Royn epämääräiset kommentit pistävät nauramaan.
Sitten on löytynyt jo yksi jakso, joka oli sinänsä melkoisen järkyttävä, ensimmäisen jakson shokeeraavan alun lisäksi siis. Sen jälkeen pohdin vielä enemmän miksi ihmeessä esitysaika on tuo mikä on o.O

Minä taas tykkään kovin käännöksistä, ihania ne jotkut repliikit, joista jotkut eivät oikein pitäneet, huomasin ^^ Kai sitä on tullut katsottua liikaa piirrettyjä englanninkielisillä teksteillä, niin paluu suomalaisiin on jotenkin jännää :D
Ja mangapuoli, ääniefektien suomennos, ah! :D Ne ovat jotenkin niin söpöjä :D "Myhä", "viuh viuh", "särm" ja niin edelleen. Sama juttu tässäkin varmaan, niin paljon englanniksi tullut luettua tavaraa.

Mitä tuohon fanfiction-puoleen tulee, olen huomannut, että EdxRoy on melkoisen suosittua. Joo, kyllä minäkin sitä varmaan kannattaisin, mutta en sen enempää kuin mitä animessa ja mangassa on (ai mitä, eikö sitä olekaan?). Haha.

Goldie

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Huhtikuu 21, 2007, 18:36:27 »
Mie mietin heti ensimmäisen suomenkielisen FMA:n jälkee, et joo tää tais jäädä tähän. Onneks mie olin kattonut sarjan kokonaisuudessaan englanninkielisenä, ettei jääny ihan kattomatta. Suomen kieli on melko huono kieli kääntää yhtään mitään, koska on asioita, joissa miettii, että miten typerää kieltä myö ihan oikeaasti puhutaan. FMA sarjana on yks miun lemppareista ja oon ollu ihan rakastunut Mustangiin. Se äijä on niin helmi. Siinäki jaksossa, jossa se selittää Führeriksi tulemisestaan ja naisten minihameista. Niin tyypillinen mies, et ei voinu muuta ku nauraa. Ed on niin symppis ja Al, noh.. Miulla ei siitä oo oikeestaa mitään sanottavaa. Al ärsyttää miuta välillä, eikä siihen ole edes mitään kunnon syytä. Mut Kimbly on vaan niin ihana. Sopivan hullu! Grrr...

Alkupään jaksot oli melkoista vouhotusta ja oli tosi yllättyny, kun loppua kohti sarja muuttu synkemmäks. Ihana se silti oli ja kyllä sitä tuli muutama kerta kyynelehdittyä. EN spoilaa, mut loppu häiritsee miuta ja pakko kattoa se elokuva, kunhan sen jostain vain saisin käsiini. Rakastan..

Tiizi

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Huhtikuu 21, 2007, 19:32:42 »
EN spoilaa, mut loppu häiritsee miuta ja pakko kattoa se elokuva, kunhan sen jostain vain saisin käsiini. Rakastan..

Kyllähän sitä itsekin tulee telkusta kateltua, en ole suuremmin netistä innostunut latailemaann koska jos ei ole tekstitettynä suomeksi niin tuntuu että jtn tärkeää menee aina ohi, enkä muutenkaan niiiin innostunut tästä ole. Sunnutaisin katson, mutta jos jää väliin niin ei se kovin suuri vahinko ole.

//Poistettu linkki tekijänoikeuksia rikkovaan materiaaliin. -TF
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2007, 21:07:25 kirjoittanut Thomas Fletchley »

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
« Vastaus #83 : Huhtikuu 22, 2007, 12:15:19 »
Mie mietin heti ensimmäisen suomenkielisen FMA:n jälkee, et joo tää tais jäädä tähän. Onneks mie olin kattonut sarjan kokonaisuudessaan englanninkielisenä, ettei jääny ihan kattomatta. Suomen kieli on melko huono kieli kääntää yhtään mitään, koska on asioita, joissa miettii, että miten typerää kieltä myö ihan oikeaasti puhutaan.

Englanninkielisen jälkeen suomenkieliseen siirtyminen tuntuu erittäin oudolta, olen huomannut. Mutta en ymmärrä väitettäsi suomesta, miten niin huono kääntää mitään suomeksi. Minusta suomi on varsin hieno kieli, englantiinkin verrattuna meillä on paljon sellaisia sanoja, joihin ei englannissa ole kunnon vastinetta. Enemmänkin kääntäjän sanavalinnat voivat tehdä käännöksestä "huonon", sellaisen, joka ei miellytä kaikkia. Fansubit ovat edelleen ehkä parhaimpia käännöksiä, mitä ylipäätänsä on tullut vastaan, ja olisi kiva, että virallisissakin julkaisuissa sun muissa panostettaisiin yhtä paljon tekstityksiin. Mutta mutta, olkoot. Minä pääsääntöisesti olen tykännyt FMA:n tekstityksistä.

Ja nyt, seuraava jakso alkaa tuota pikaa.

Hellurei

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Toukokuu 06, 2007, 00:18:24 »
Yksi parhaimmista sarjoista koskaan. Olen ladannut kaiki episodit netistä... mukaanlukien elokuvan.
Harmi, että kyseinen sivu josta latasin ne ei enää 'ole olemassa'
Anime eroaa suuresti mangasta. Esimerkiksi
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Ainoa asia, mikä mietityttää... On: MIKSI IHMEESSÄ TE KUTSUTTE EDIÄ EDOKSI?!!? Eihän se muuta kuin kuul-
losta 'edoo'... Sittenhän Alinkin pitäisi olla 'a r/l oo'

Mondschein

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Toukokuu 06, 2007, 11:33:15 »
Ainoa asia, mikä mietityttää... On: MIKSI IHMEESSÄ TE KUTSUTTE EDIÄ EDOKSI?!!?

Hellyttelynimi! ^___^ Kaikkihan lutuisesta Edosta tykkää. Ed kuulostaa niin kovin kovalta ;__; Ei sitä voi usein käyttää, särkyisi kaikki mielikuvat.

Ihan kohta se taas alkaa (45 min vielä)! Mutta eipä tullut muuten manga taaskaan kuukauden ensimmäisenä perjantaina >8| Kestäkäämme. *menee valmiiksi telkun ääreen*

Edit/ Ois se voinu olla hellyttelynimi! :p Ei vais, niinhän ne jaappanissa lausutaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2007, 08:01:55 kirjoittanut Mondschein »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #86 : Toukokuu 11, 2007, 01:29:16 »
Lainaus käyttäjältä: Ruiskaunokki
Mitä tuohon fanfiction-puoleen tulee, olen huomannut, että EdxRoy on melkoisen suosittua.

Olen huomannut kyseisen asian itsekin vaikka fikkejä en FMA:sta ole lukenutkaan. Kovasti vain FMAn foorumilla pomppii joku EdxRoy hehkuttaja...

Full Metal Alchemist siis.

Mitään hajua ei ole, miten satuin ensimmäisen kerran edes törmäämään tähän sarjaan, mutta siitä lähtien, eli jotain kolme-neljä vuotta jo, olen halunnut nähdä tämän sarjan. Joitakin jakson pätkiä aikanaan tuli katsottua YouTubesta, mutta se jäi, koska ei oikein innostanut katsoa sarjaa sieltä kautta. Sitä en tiedä sitten, miksi en tajunnut etsiä netin kautta, mutta se oli silloin...

Sittemmin tuossa helmikuussa huomasin että Subteeveehän on alkanut näyttämään FMAta. Ekan jakson missasin (enkä edes tiennyt vielä silloin) koska olin leirillä, toisen jakson yksinkertaisesti unohdin, joten kolmas jakso tuli sitten vasta katsottua. Olin vähän pihalla, mutta nopeastipa sisäistin asiat. Kun sitten tuo 13. jakso tuli, niin sen jälkeen päätin perehtyä paremmin netin saloihin ja etsiä sarjan katsottavakseni sitä kautta...

Katsottu on koko sarja ja olo oli sen jälkeen aika... eh... Sanotaanko nyt , että ei mistään ihan parhaimmasta päästä. Elokuvaa en ole vielä edes harkinnut katsovani, tosin se johtuu ajan puutteesta... köh... Aika synkähkö sarja, mitä pidemmälle etenee. Liian moni hyvä hahmo kuolee :/ Toisaalta, eihän se olisi mistään kotoisin, jos kaikki hyvät tyypit säilyisivät hengissä.

Sitä mietin, ett miten hitossa Subi näyttää FMAta niinkin aikaisin kuin 12.15? Ei ehkä ihan paras mahdollinen aika tälle... Suomennokset on aika hyvät mielestäni, itse pidän ehkä enemmän enkunkielisestä tekstityksestä. Tosin sitäkin kyllä välillä tuli manailtua, kun ei tahtonut pysyä perässä. Ketkä lie kääntäneetkään...

Tuota ikäjuttua itsekin mietin piiiitkään, vähän kummalta kun tuo vaikutti... Eipä siinä loppujen lopuksi ole mitään outoa.

Ekan mangan ostin eilen... Olisin ostanut tokankin, jos olisi ollut. Joku piru oli käynyt hakemassa sen pois sillä välin kun kävin hakemassa rahaa... x/ Kolmatta en sitten siitä syystä hankkinut kun ei ollut kakkosta...

Jotain muutakin hehkeetä piti sanoa, mutta pää kumisee tyhjyyttä, joten tämä tältä erää...
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Toukokuu 15, 2007, 20:54:41 »
Ainoa asia, mikä mietityttää... On: MIKSI IHMEESSÄ TE KUTSUTTE EDIÄ EDOKSI?!!? Eihän se muuta kuin kuul-
losta 'edoo'... Sittenhän Alinkin pitäisi olla 'a r/l oo'

Niin ne japanilaiset Edin vääntävät, Edo. Ja Al on japanilaisittain lausuttuna Aru :D Siinä varmaan syy.

Viime sunnuntain jakso jäi näkemättä. Ehkä uusinnan katson, kun nimenomaan suomenkielisten tekstien kanssa myös haluan nähdä sen.

Mondschein

• Ankeuttaja
« Vastaus #88 : Toukokuu 24, 2007, 14:52:25 »
mutta miksi, oi miksi se alkumusiikk ivaihtui? Miksi? Se oli niin hyvä, nyt en tykkää yhtään. Mutta muuten ohjelma on aiwan ihana, eikö tule uusintoja? Niinku viikolla?
Alkumusiikki vaihtuu FMA:ssa vielä monta kertaa ^^ Se on sarja johon on tehty monta alku- ja loppumusiikkia. Eli kestä vielä noin 10 jaksoa niin se muistaakseni vaihtuu taas. Minä itse tykkään tästä paljon enemmän kuin ekasta, mutta tulossa on parempiakin. Ja sitten, uusinnat tulevat keskiviikkoöisin. Eli katso silloin jos voit. Kesällä se ainakin sitten onnistuu :D Minä aion katsoa sitten uusinnankin aina, kun se on niin kiva katsoa yöllä, hee (olen outo, mitä eroa siinä nyt on o__O).

Itkin uusimmassa pokkarissa ;____; Oi miksi, miksi. Itse asiassa nauroin ja itkin vuorotellen. Vaikka tiesin, että tämä tulee tapahtumaan, niin en osannut odottaa sinä näin valtavan pian. Itkettää, nyyh *niistää*

Potta

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Kesäkuu 06, 2007, 15:24:37 »
...mutta miksi, oi miksi se alkumusiikk ivaihtui? Miksi? Se oli niin hyvä, nyt en tykkää yhtään
Niimpä. Tunnarista tuli aivan p...a! Ja nyt koko ohjelma jäi tauolle voi TUPLA P***A! Ja yhdeltä ystävältäni kuulin, että se vaihtuisi vieläkin! Kun ehtii tottua tuohon niin sitten tulee uusi... hohhoijaa!

No muuten ohjelma on ihan hyvä paitsi tuo ajassa hyppäily ensimmäisissä jaksoissa. Ärsytti ja ihmetytti hieman.

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #90 : Kesäkuu 06, 2007, 15:50:52 »
Siis tunnari vaihtuu tietääkseni joka seasonissa, ja seasoneita on 4? Ensimmäisessä seasonissa on 13 episodea, toisessa 12, kolmannessa 16 ja neljännessä 10. :> Ja aina kun season vaihtuu, niin tunnarikin vaihtuu, nya n____n
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Hellurei

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Kesäkuu 06, 2007, 18:25:01 »
kolmas FMA-tunnari on paras :D   
Tooku Tooku Omoi hatenaku
Futari ga Mujaki ni waratteta
Ano koro ni modoreru nara...

//Poistettu linkki tekijänoikeuksia rikkovaan materiaaliin.  -Eleanír
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2007, 14:59:38 kirjoittanut Eleanír »

Poissa Viiru

• ja Pesonen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #92 : Kesäkuu 15, 2007, 19:32:14 »
Minusta tosi hyvä ohjelma. Minäkin ihastuin siihen melkein heti alusta (missasin jonkun jakson). Minun lempihahmo on Ed. Tosi hyvä tarinan kulku ja se on myös surullinen.
We’re walking in the air, we’re floating in the moonlit sky, the people far below are sleeping as we fly

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #93 : Heinäkuu 29, 2007, 00:31:44 »
Voi, koukkuun mä siihen jäin vaikka kesken kaiken aloonkin kattomaan. Mulla on taito saada selville nopeesti, mitä jossakin on tapahtunut ennemmin, joten tuo kesken kaiken katsominen ei paljoa haitannut.
Tällähetkellä mä vaan ootan, että se palaisi tältä kirotulta kesätauolta, jolle niin moni muukin hyvä TV-ohjelma jää. On neljä pokkariakin ostettu, ja kaipa mä jo jonkinlaiseksi faniksi lukeudun ^^
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #94 : Elokuu 27, 2007, 20:03:22 »
mistä saisi ostettua fullmetal alchemist dvd boksin? siis sellaisen missä olisi kaikki jaksot? :D olen ihan täysin hurahtanut, ja haluan kaikki jaksot omiksi, maksoi mitä maksoi! Aikainen joululahja minulle, kiitos.. niin että tietääkö kukaan? :D

MUOKS:// joo oon kattonu ja löytäny mm. sellasia mis on enkun kieliset tekstit (eip haittaa..) mut on ollut vaan neljä jaksoo ja maksanu 22 euroo :/ se ei oo ihan "hinnalla millä hyvänsä" kategorian sisäpuolella :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2007, 15:04:05 kirjoittanut Littlerat »
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Elokuu 30, 2007, 16:16:32 »
mistä saisi ostettua fullmetal alchemist dvd boksin? siis sellaisen missä olisi kaikki jaksot? :D olen ihan täysin hurahtanut, ja haluan kaikki jaksot omiksi, maksoi mitä maksoi! Aikainen joululahja minulle, kiitos.. niin että tietääkö kukaan? :D

Muun muassa Videodivarista saa tilattua DVD:itä, joissa on muutama jakso kerrallaan. Aluekoodi kakkosenkin levyjä löytyy, tosin suomenkielistä tekstitystä ei ole saatavilla missään, ainoastaan englanniksi. Hinnat ovat hieman korkeat.

Tosin voihan sitä odotella, jos vaikka Suomi-julkaisujakin sarjasta tulisi :P

Shadowheart

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Syyskuu 10, 2007, 17:55:41 »
Vooi luoja, tämä on kyllä kaikkein paras! Se taisi lähteä siitä kun ostin FMA mangan ja sitten se alkoi samoihin aikoihin TVssä. Järkytyin aluksi ensimmäistä jaksoa sen pelottavan synteesin takia ja kaiken sen veren....Mutta jälkeenpäin nauhoitin sitten joitakin jaksoja :D Vieläkin on jäänyt joitain katsomatta, mutta ei voi mitään. Nyt sitten yritän jostain etsiä ainme- dvdtä, mutten ole löytänyt....*sigh*
Lempi hahmoni on Edo-kun <3 Hänellä vain on niin ihana luonne ja hän on lyhyt (kuten minä...) ja hänellä on ihana ääninäyttelijä..Niin Edomainen :3 Paras anime ikinä!

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #97 : Syyskuu 30, 2007, 20:02:02 »
Kyllä, olen tietenkin katsellut Fullmetal Alchemistiä telkusta niin kauan kun se on ollut telkussa (oikeastaan subbarilla xS). Pidän kuitenkin mangasta enemmän, oikeastaan olen aina pitänyt mangasta enemmän kuin animesta, oli kyseessä sitten mikä anime tai manga.

Anime on OK. Manga on HELVETIN HYVÄ! (pahoittelen kielenkäyttöä =D)

Herska

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Lokakuu 21, 2007, 02:00:20 »
Yksi parhaimmista Anime-sarjoista! Ehdottomasti. Harmi vain että siinä oli vain vajaat 45 jaksoa. Olisi saanut olla pidempi.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #99 : Lokakuu 21, 2007, 14:04:35 »
Yksi parhaimmista Anime-sarjoista! Ehdottomasti. Harmi vain että siinä oli vain vajaat 45 jaksoa. Olisi saanut olla pidempi.

Vajaat? Eikös FMA jaksoja ole 51? Ainoa huono juttu FMA:n seuraamisessa Subilta on se että niitä tulee niin pirun harvoin ja ainakin alussa olin menettää hermoni näiden Flashback jaksojen kanssa kun juoni pysähtyi sitten siihen...
"Are we there yet?"
"No"