Kirjoittaja Aihe: Mikä elokuva sai sinut itkemään?  (Luettu 33565 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Tuulikeiju

• Vuotislainen
Vs: Mikä elokuva sai sinut itkemään?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 19, 2007, 18:30:29 »
Pari kyyneltä olen tirauttanut Moulin Rougea katsoessani. Niin taianomainen elokuva, puvut, laulu, näyttelijät, kaikki on aivan itkettävän ihanaa. Ja siltikään en ole onnistunut löytämään kyseistä elokuvaa mistään DVD:lle, vaikka kuinka olen yrittänyt. Joka kerta kun se on tullut tv:stä olen missannut alun, mutta loppu itkettää varmaan sitten senkin sijasta.

Itkun tapaisia purkauksia olen saanut Suzanne's Diary for Nicholasia ja Anna hyvän kiertää. Eilen satuin SDfN katsomaan ja oli kyllä liikuttava. Se sairaalakohtaus, voi että se oli hyvin ohjattu ja suunniteltu. Anna hyvän kiertää - elokuvasta en ole ihan varma. Luulisin tietäväni, mistä tämä kyseinen elokuva kertoo, tosin en ole aivan varma. Tai siis tiedän, mistä se kertoo, mutta nimestä en ole varma, vaikka luulisin, että se on tämä. Se viimeinen kohtaus, jossa isä saa poikansa. *nyyh*
It's easier not to do things than left them undone.

Lucienne

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Huhtikuu 20, 2007, 13:58:32 »
En ole oikeastaan koskaan itkenyt yhdenkään elokuvan aikana, mutta kyllä niitä sellaisia lehvoja löytyy, joissa se on ollut lähellä. Yleensä ainakin lempihahmojen kuolemat saavat minut joskus itkupotkuraivareiden partaalle, mutta silloinkin enemmänkin mutisen itsekseni ärsyyntyneenä ja järkyttyneenä kuin itken.

Titanicissa meinasi itku tulla joskus pienempänä, mutta tuskin enää itkisin sille. Myös katsoessani elokuvissa Brokeback mountainia, meinasin nyyhkiä lopussa, koska se oli vain niin surullista ja lopullista kaikinpuolin. Million dollar baby oli aivan kauhea, siinä kyyneleet olivat kyllä jo niin järkyttävän lähellä. Äääh, kyllähän näitä riittää. Myös Veren vangeissa jotkut kohdat vetävät vakavaksi. Lestat raukka, itku sitä :'<

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Huhtikuu 23, 2007, 19:09:54 »
Pienenä itkin aina ku katoin Lassieta mut nyt ei oo tultu katottuu monee monee monee vuotee...

Vast ikää katoin Green mailin ja ihan lopus aloin itke eku ne käristi sen jättiläisen... Se vaa oli niin itkettävää ku syytön tapetaa... Olin mun kaveril ja onneks se oli käynny jo nukkuu... Kyl tuli sanottuu sille ja se nauro mulle et alan nyyhkyttää jossaa Green mailis

Kiffa

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Huhtikuu 25, 2007, 19:18:05 »
MOULIN ROUGE Itken aina lopussa kun Satine kuolee se on niin kauhean romanttista ja niin kamalan surullista että en voi muuta kuin itkeä.
TARU SORMUSTEN HERRASTA Itken myös ihanissa ja syvällisissä kohdissa. Ehkä lähinnä siksi kun ihailen Frodon urheutta ja samalla suren kaikkea mitä hän joutuu kokemaan matkansa aikana.
TITANIC Itken lopussa jos olen oikein tunteella katsonut koko leffan.
KAUNOTAR JA KULKURI Itkin pienenä kun luulin että se pieni koira kuoli lopussa.
BAMBI On niin surullista kun Bambi menettää äitinsä

ZE

• Ankeuttaja
    « Vastaus #29 : Toukokuu 01, 2007, 16:55:35 »
    Niitä on niin monta... Ja on aivan sama onko kyseessä leffa, kirja vai tv-sarja, jos kohta on tarpeeksi liikuttava niin tämän tytön kyynelkanavat valuvat. Muutama leffa sun muu, joiden aikana on tullut itkettyä:

Titanic: Sitä ei vaan voi katsoa ilman että itkee...
    Click!: Se kohta kun päähenkilö kaatuu maahan sateessa. Nyyhkis.
    sarja Cold Case(todistettavasti syyllinen[?]): Monen jakson aikana tuli itkettyä...
    joku niistä Kolme tyttöä ja maagiset farkut-kirjoista sai mut itkemään.
    Hevoskuiskaaja-kirja: loppu jossa se mies kuolee.
    Harry Potter ja feeniksin kilta: siriuksen kuolema.

Jnejne, näitä löytyy monia... *pieni hymy*

konttaaja

• Ankeuttaja
    « Vastaus #30 : Toukokuu 01, 2007, 19:34:03 »
    Jos katson elokuvissa tai jonkun seurassa elokuvaa, en yleensä pillitä, mutta auta armias kun katson yksin elokuvia.

SPOILAA!

Taru sormusten herrasta itken vähän jokapuolella. Sormuksen ritareissa, kun saattue tulee pois Moriasta, ja kaikki itkevät siinä kallioilla..Ja Lórien, aww<3 Kahdessa tornissa itkin jossain vaiheessa rohanin taisteluja (täytyy katsoa leffa pian uudestaan, kun on aikaa..). Kuninkaan paluun loppu menee aina itkiessä; ja kaikki Aragornin ja Awenin kohtaukset; nyyh

Lupaus ihana se loppu: "Tää on äitin koti" en ole tainnut selvitä itkemättä kertaakaan; vaikka elokuvan olen nähnyt useasti:

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
    • Vuotislainen
    • Sukupuoli: Noita
    « Vastaus #31 : Toukokuu 03, 2007, 21:20:31 »
    Andrew Lloyd Webberin The Phantom Of The Opera. Siinä on elokuva, jonka lopussa vetistelen aina. Luulen, että kaikki, jotka tuntevat tarinan ja ovat nähneet joko elokuvan tai musikaalin, tietävät, miksi. Tarina on niin traaginen ja koskettava, enkä voi olla tuntematta myötätuntoa Kummitusta kohtaan. Gerard Butler, joka muuten on lempinäyttelijäni, kuvaa Kummituksen tuskan ja kärsimyksen niin todenmukaisesti, että minä pillitän aina sitä katsoessani.

Kävin tässä pari viikkoa sitten katsomassa 300:en, ja minä tietysti leikin taas vesiputousta elokuvan lopussa. Kuningas Leonidaksen rakkaudentunnustus on yksinkertaisuudessaan niin koskettava! Lisäksi se kohtaus, jossa kuningatar ottaa Dilioksen uutiset vastaan, vain lisäsi purkaukseni voimaa. 300 onkin siitä erikoinen, että se on ainoa sotaelokuva, joka on koskaan saanut minut itkemään.
    Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Miss Strigidae

• Ankeuttaja
    « Vastaus #32 : Toukokuu 13, 2007, 17:49:36 »
    Minä itkin LK:ssa silloin kun Cedricin isä sai tietää, että Cedric on kuollut. Minä itken leffoissa aika helposti, riippuen seurasta, yleensä itken jos kaveri itkee, ku alkaa vaa itkettää :)
    Ja vanhassa kunnon Titanicissa tietysti, minä pillitän melkein koko elokuvan ajan..
    Se vaan on niin ihanan koskettava <3

Minnehoo

• Ankeuttaja
    « Vastaus #33 : Toukokuu 17, 2007, 16:27:48 »
    Andrew Lloyd Webberin The Phantom Of The Opera. Siinä on elokuva, jonka lopussa vetistelen aina. Luulen, että kaikki, jotka tuntevat tarinan ja ovat nähneet joko elokuvan tai musikaalin, tietävät, miksi. Tarina on niin traaginen ja koskettava, enkä voi olla tuntematta myötätuntoa Kummitusta kohtaan. Gerard Butler, joka muuten on lempinäyttelijäni, kuvaa Kummituksen tuskan ja kärsimyksen niin todenmukaisesti, että minä pillitän aina sitä katsoessani.

Se on ihana elokuva! jos en ois ollu mun kaverilla oisin ttatusti itkeny mut ei tullu itkettyy ku olin kaverinkaaa... Mitä nyt vähä silmät vuoti... xD

Miyu

• Ankeuttaja
    « Vastaus #34 : Toukokuu 17, 2007, 22:19:25 »
    Minua ei saa helpolla itkemään, ja vain kolme elokuvaa on tähän onnistunut siinä. Ja nämä ovat:
    Taru Sormusten Herrasta Sormuksen ritarit, Boromir kuoli = itku.
    Armageddon, on vaan niin koskettava ja kaunis elokuva. Lopussa ei voi muuta kuin pyyhkiä silmäkulmiaan ja toivoa etteivät muut huomaa. Ja I don't wanna miss a thing on varmasti elokuvahistorian hienoimpia lauluja.
    Viimeisenä muttei vähäisimpänä, Gladiaattori! Loppukohtaus on niin koskettava. Kaunis kertakaikkiaan. En halua paljastaa enempää jos joku ei ole vielä nähnyt kyseistä elokuvaa.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
    • Aurori
    • *
    • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
      • Home sweet home
    • Pottermore: BloodNight6399
    • Tupa: VOLDEMORT!!!
    « Vastaus #35 : Toukokuu 27, 2007, 19:21:23 »
    Saksikäsi Edward. Koskettava elokuva!
    Joitakin todella surullisia kohtia omaava mieletön elokuva! Johnny Depp esitti osansa kerrassaan maniosti. EDward oli ujo ja rakastettava hahmo... Siinä lopussa, kun se mummo kertoi tuota tarinaa, tuli kyyneleet jo kylä ihan täysin.. koskettava!

Pirates /tähän mennessä vasta/ trilogia: Mustan helmen kirouksessa itkin, kun Barbossa kuoli, Kuolleen miehen kirstussa itkin sitä, kun Jack joutui sen hirviön kitaan, ja At World's endissä (mikä ikinä oliki suomeksi) Itsin Davy Jonesin kuolemaa ja sitä kun Will melekin kuoli.. :'(

Titanic, niin koskettava elokuva. Varmaan ensimmäinen jota katsoessa itkin silloin vuonna miekka ja kivi... Tarina on niin koskettava ja monet kohdat empaisivat mukaansa kyynelten virtaan mm. Jackin kuolema, ja se kun se mummo tiputti sen korun mereen.. ihana!<3

Siinäpä niitä muutama...

-Zenz
    "You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Aewyn

• Vuotislainen
    « Vastaus #36 : Toukokuu 27, 2007, 20:30:07 »
    Päällimmäisenä mielessä on Forrest Gump. Itkin varmasti koko viimeisen tunnin tauotta (laitetaan vaikka menkkojen piikkiin), mutta elokuva on oikeasti tosi koskettava. Itkin keskellä elokuvaa myös ja vähän alussakin, kun paljastui, että Jennyn isä tykkää lapsista Sillä tavalla.
    Ja toisessa Tom Hanksin elokuvassa, Green Milessä itkin myös melko hysteerisesti :D

Free Willyissä olen kumpaisessakin itkenyt, tosin ensimmäisessä osassa varmasti suureksi osasaksi vain siksi, että lopussa soi Michael Jacksonin Will you be there, mahtava biisi ja sopii hyvin elokuvaan.

Leijonakuningas. Ah, niin koskettavaa, niin koskettavaa.

Ja tietysti Sormusten herrat. Kaikissa niissä, joskus ihan pienimmästäkin asiasta, joskus isommasta asiasta :D elokuvat saa kyllä aina itkemään.

Rocky-elokuvissa aina välillä ja Titanicin lopussa jonkun verran. Niin ja Michael Jacksonin Moonwalkerin alussa itkin ja lopussa, kun Michael veti Come togetheriä .. aah.
    Ja varmasti myös Pocahontasissa. Ja Saksikäsi Edwardissa.

Aika paljon on tosiaan tullut itkettyä, nyt kun miettii :)) Ja jotkut elokuvat on olleet ihan älyttömän huonojakin, enkä siis muista niitä, mutta olen aina aika itku kurkussa, kun katson jotain elokuvaa, jossa on jotain vähänkin surulliseen viittaavaa. Yleensä kyllä pidättelen, jos ei ole Aivan pakko itkeä. Mutta esim. Forrest Gump on yksi niistä, joissa estot eivät pitäneet :).
    psykoottisen villiä ja alastonta

Tiina

• Ankeuttaja
    « Vastaus #37 : Toukokuu 29, 2007, 23:36:14 »
    Taru Sormusten Herrasta trilogian muutamat kohtaukset, mieleenpainuvimpana Kuninkaan Paluun loppu. Se siis, kun Aragorn on kuningas ja pikku hobbitit tulevat ja alkavat kumartaa Aragornille, Aragorn sanoo, ettei heidän tarvi kumartaa ketään. Sitten puolestaan sitten kumartaakin hobbiteille :´(

Vihreän Mailin se kohtaus jossa John Coffee teloitetaan.

Uiih, Saksikäsi Edward, tuli sekin nyt pitkästä aikaa mieleen kun sitä tuossa aiemmin mainittiin. Aivan ihana, leffan loppupäässä itketti monessakin kohdassa.

Ja piirretty... Karhuveljeni Koda. Veljentytön kanssa sitä katsoin ja itketti niin pirusti. Että nuo Disneyn piirretyt osaa olla koskettavia.

Usein joku "hieno" kohta upeine musiikkeineen saa kyyneleet silmiin, vaikka ei tapahtuisikaan mitään sellaista minkä takia pitäisi itkeä.
    Esim. Azkabanin vangissa kun Harry lentää Hiinokalla.

/muoks. pakko lisätä vielä yksi...

Gladiator
    Montakin kohtaa, mutta erityisesti se, kun Maximus pala kotiin ja  perhe on tapettu :´(

jannal

• Ankeuttaja
    « Vastaus #38 : Toukokuu 30, 2007, 17:05:47 »
    En muista, että olisi itku tullut minkään elokuvan aikana, mutta kyllä esim. LP:ssä kun Cedric kuolee niin siinä meinaa tippa tulla linssiin. Ja muissa ton tyylisissä kohtauksissa.
    Mutta sitten elokuvassa oleva musiikki on aika useinkin saanut silmät kostumaan. (muulloinkin kun elokuvaa katsoessa, eli viimeks tänään aamulla bussissa iPodilla Pottereiden soundtrackejä kuunnellen. Ne on nii herkkii. <: )

herby

• Ankeuttaja
    « Vastaus #39 : Toukokuu 30, 2007, 19:23:42 »
    Titanic ja Leijonakuningas ovat sellaisia leffoja, joissa väkisinkin käy itkettämään. Ne molemmat ovat tosi surullisia. Itken enemmän sarjoissa kuin elokuvissa. Todistettavasti syyllistä ja Teho-osastoa katsottaessa on tullut monta kertaa itku silmään. Todistettavasti syyllisessä varsinkin ne jutut joissa lapsi on kuollut tai jäänyt orvoksi ovat tosi surullisia.

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
    • Vuotislainen
    • libertiini
    • Tupa: Korpinkynsi
    « Vastaus #40 : Kesäkuu 01, 2007, 12:45:05 »
    En ole yleensä ottaen yhtään herkkis, mutta jostain syystä juuri leffat ja tv-sarjat saavat kyyneleet nousemaan silmäkulmiin. Eikä vain surulliset kohdat vaikuta sillä lailla, vaan kaikki, jossa on vahvoja tunteita mukana. Esimerkiksi sekin, jossa Harry lensi Buckbeakin selässä ja vaikutti niin onnelliselta. Kuitenkin, jos haluan tosissani itkeä, katson Schindlerin listan. Silloin vollotan takuuvarmasti. Joskus jopa ryhdyn katsomaan sitä vain sen takia. Välillä tekee hyvää itkeä. Se on aivan kuin katharsis, se puhdistaa.
    -Non unde possim sed unde volo-

Hanki

• Ankeuttaja
    « Vastaus #41 : Kesäkuu 02, 2007, 17:22:35 »
    Oikeastaan en itke elokuvissa kovin helposti. Usein kurkkua kuristaa ja kyyneleet ovat lähellä, mutta yleensä pystyn hallitsemaan ne aika hyvin. Viimeksi melkein itkin Pirates of the Caribbean 3:a katsoessa. Loppu oli niin haikea ja tuntui että kaikki meni ihan väärin. Eikö enää voi luottaa rehellisen onnellisiin loppuihin?
      Samoin lähes itkin Romeo&Julian lopussa. Ja Pikku naisissa, kohdassa jossa Beth kuolee. Näitä kahta kohtausta yhdistää Claire Danes, joka näyttelee molemmissa keskeistä hahmoa. Voidaanko tästä päätellä, että Claire Danes osaa työnsä? Romeo ja Julia on erityisen surullinen erään pienen ratkaisun takia: juuri niellessään myrkyn Romeo huomaa Julian olevan elossa ja tajuaa tekemänsä virheen. Niin järkyttävän traagista! Molempien pelastuminen oli niin lähellä, ja silti pahin mahdollinen tapahtui. Näin ei alkuperäisteksti mennyt, vai menikö? En uskalla ihan vannoa.
      Ja tietysti ikuinen itkettäjä: Moulin Rouge. Loppu menee niin väärin; kohtalon ivaa (tai käsikirjoittajan...).
      Tähän listaan lisäisin vielä perinteisistä perinteisimmän Taru Sormusten Herrasta 3:n. Tarinan päättyminen, uuden alku, vanhan loppu, äänet, värit, repliikit - tuntuu että katsoja oikein pakotetaan mässäilemään haikeudella. Kaikesta siitä päättymisestä ja luopumisesta tulee melkein mieleen peruskoulun loppuminen:D.
      Välillä on ihanaa itkeä elokuville kunnolla. Välillä inhoan sitä miten hyvin hallitsen itkuni.

Ashtyn

• Ankeuttaja
    « Vastaus #42 : Kesäkuu 02, 2007, 19:26:06 »
    Mua tais alkaa itkettämään Titanicissa :'> Se on vaan niin haikea.

Poissa Lansu

• Vuotislainen
    • Tupa: Rohkelikko
    « Vastaus #43 : Kesäkuu 02, 2007, 19:54:21 »
    Taru sormusten herrasta, ne sota kohdat o_o. Onne vaan ne sodat niin hirveitä, siinä ne vielä loistaa oikein komeasti.. :E.

Potterissa..nelosessa kun Diggory kuoli :E

Poissa Briette

• Vuotislainen
    « Vastaus #44 : Kesäkuu 04, 2007, 22:58:04 »
    Voi ei, itken vissiin joka elokuvassa. Nyt viimeeksi kun kävin katsomassa tuon Pirates of the caribbean maailman laidalla, niin jo oli tippa linssissä aina toisinaan. Tiedä sitten huomasiko kukaan. Mutta yleensä kaikki elokuvat, siis ihan kaikki, saa silmät kostumaan mulla, nykyään. Ennen en ikinä itkenyt elokuvissa, esimerkkinä kun muut katsoivat titanicin loppu kohtausta itkua pidätellen en voinut käsittää että mitä ne tekee. Olin vaan silleen että loppuis jo, tylsää. Nyt taas, kamala pillitys Diggoryn kuolemassa, kun muut taas katsoo minua, että mitä toi tyttö oikeen tekee. Joskus se on kovinkin noloa, joskus taas ei, seurasta se on aika paljon kiinni. Taru sormusten herrastakin kun katsottiin kaverin kanssa, niin molemmat taisi vaan nyyhkyttää tyynyjä vasten ripsarit poskella :)
    i only show you what i want you to see

Poissa Tibby

• kotitonttu
    • Vuotislainen
    • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
      • LiveJournalini
    « Vastaus #45 : Kesäkuu 08, 2007, 16:00:17 »
    Pitää yhtyä Brietteen. Itken itsekkin melkein jokaisessa elokuvassa mitä katselen. Joskus kyllä tulee katsottua jotain tyhmää teinikomediaa, joissa ei kyllä itketä. :)

Tuossa Pirates of the Caribbianissa (maailman laidalla) itketti kamalasti. Varmaan kolme kertaa elokuvan aikana piti vaan keskittyä siihen ettei ala itkemään. Saksikäsi Edwardissa itken melkein koko elokuvan ajan, enkä ymmärrä ihmisiä jotka sanovat etteivät ole itkeneet siinä. Se on ihana nyyhkyleffa <3

Muutamassa leffassa jokin pieni repliikkikin saa aikaan hirveän itkukohtauksen. :) Finding Neverlandissa (joka itkettää melkein koko ajan) purskahdan joka kerta itkuun aika alussa leffaa, kun Johnny Deppin näyttelemä J.M. Barrie sanoo koiralleen "Dance with me". Monessa Disnéy piirretyssäkin itku pääsee valloilleen. Katselen näitä elokuvia mielummin yksin, koska en halua välttämättä itkeä muiden edessä.

Esimerkiksi Platoon elokuvassa itkin vähän lopussa, mutta Johnny Deppin 10 minuutin suoritus siinä päättyi miehen haavoittumiseen ja siinä tuli itku. En kyllä itkenyt kun muut sotilaat haavoittuivat. Itken siis joissain elokuvissa jostain ihan oudosta syystä jos siinä on ihan pienessäkin osassa joku näyttelijä mistä pidän. Johnny Depp on tällaisesta hyvä esimerkki. :) Yksi lempinäyttelijöistäni <3

Itken siis melkein jokaisessa elokuvassa mitä katselen. En voi sille mitään, olen herkkä. :)
    "There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Marina

• Peikkotanssi
    • Vuotislainen
    « Vastaus #46 : Kesäkuu 15, 2007, 19:55:59 »
    Aika monessa olen itkenyt. Kerron, mitä mieleen tulee.

Moulin rouge, enkä todellakaan ole ainut. Yleensä en kuitenkaan itke siinä kohdassa, kun Satine kuolee, mutta monessa muussa kyllä. Elephant love medley-kohdassa, kun se on vaan nii-iin ihana! Sitten siinä, kun Satine ilmoittaa, ettei voi tavata Christiania, ja Christian itkee sateessa. Voi raukkaa. Siinä, kun sitä näytelmää esitetään, ja Christian saapuu paikalle ja tajuaa, että Satine rakastaa häntä edelleen. Pitäisi katsoa Moulin rouge.

Jali ja suklaatehdas, no kun Willy ja isä sopivat. Ja Willy sai seuraa suklaatehtaaseen. Ja kun pikku-Willy ei saanut syödä karkkia Halloweeninakaan, vaan isä heitti suklaat takkaan.

Finding Neverland, en edes muista tätä, mutta itkin kauheasti.

Lupaus. Yleensä en viitsi elokuvateatterissa itkeä, mutta ei voinut mitään. Monessa kohdassa itkin, lopussa esimerkiksi. Ja kun Anna oli hukassa ja kun se kuoli. Nyyh.
    "Miten voin enää katsoa silmiin miestä, joka nyt tietää, että minullakin yleensä on ajatuksia, ja mikä pahinta vielä kauniita?"

Kettricken

• Ankeuttaja
    « Vastaus #47 : Kesäkuu 17, 2007, 17:17:17 »
    Elokuva missä minä todella itkin oli suomalainen elokuva Äideistä parhain.
    Vatsinkin se kohta oli koskettava jossa Eeroa oli tultu hakemaan takaisin Suomeen ja Eeron ottoäiti itki kun ei olisi halunnut että Eero lähtee.
    Siinä varmaan itkee ite kukanenki :D :D

Juiliette

• Ankeuttaja
    « Vastaus #48 : Kesäkuu 17, 2007, 18:59:57 »
    Johnny Deppin muutama vuosi sitten valmistunut BLOW-elokuva saa parkumaan kerta kerrän jälkee.. Se kertoo  George Jung nimisestä miehestä, joka välitää aluksi mietoja huumeita, mutta ne vaihtuu vahvempiin ajan kanssa, ja mies joutuu moneen otteeseen vankilaan. Ikinä hän ei kuitenkaan opi virheistään, vaan jatkaa, kunnes lopulta joutuu 60- (tms.) vuodeksi vankilaan, eikä sen takia näe tytärtään enää koskaan. Leffa perustuu tositapahtumiin, ja Geoorge Jung on vieläkin vankilassa, ja pääsee ulos vissiin 2015.

BLOW on yks suosikkileffoistani, ja ehkä kaikkein koskettavin jonka olen koskaan nähnyt. Tietty on sitten tällaset perus parkuleffat, kuten Titanic, joka itkettää aina :p

Harry potter ja Liekehtivä pikari-leffallekkin parun joka kerta kattoessani lopun.
    « Viimeksi muokattu: Kesäkuu 17, 2007, 19:08:53 kirjoittanut Juiliette »

Drucella

• Ankeuttaja
    « Vastaus #49 : Kesäkuu 21, 2007, 16:57:09 »
    Itken nykyään useammin kuin koskaan ennen (teini-ikä...).

Pari mainittavaa:
    Pirates of the Caribbean: At world's end. Itkin siis julkisesti elokuvateatterissa (vaikka sitä tuskin kukaan huomasi, nyyhkinkin mahdollisemman hiljaa) katsellessani kun
    (klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
    Jotenkin kun on nuo ihanat, 'tutut' hahmot, heittäytyy siihen elokuvaan niin mukaan että fiilingit menee siinä mukana.

Corpse Bride. Tämän nähtyäni ensimmäisen kerran, siitä tuli heti yksi lempielokuvistani. Katsoin sen juuri uudelleen. Elokuvassahan on aika paljon huumoria, mutta olin unohtanut kuinka järkyttävän itkettävä loppu siinä oli! Ihan totta, minä rupesin parkumaan kun
    (klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Nyt menee kyllä ehkä offiksi, mutta minut saa myös itkemään (kun sellainen jakso osuu kohdalle) TV-sarja nimeltä Supernatural. Onko kukaan huomannut, että toisen kauden jaksot ovat hirvittävän surullisia? Mm. In my time of dying, Born under a bad sign, Roadkill, Heart, What is and what should never be ja All Hell breaks looset olivat tavattoman koskettavia jaksoja.