Kirjoittaja Aihe: Addiktiot  (Luettu 13753 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Addiktiot
« Vastaus #100 : Lokakuu 12, 2008, 17:27:27 »
Topicin alussa olevan nettiriippuvaisuustestin mukaan olen 33% addikti. Mikäli äidiltäni kysyttäisiin, olisi numero huomattavasti suurempi... Jos rehellisiä ollaan, ei minunkaan kuin auta myöntää, että olen internetaddikti. Kyllä minä tässä lähes aina istun, mikäli mahdollista. Mikä sitten muodostaa riippuvuuteni, on lähinnä last.fm. Irc-galleriaan en ole koukussa, vaikka siellä lähes koko ajan koneella ollessani olenkin loggautuneena. Meseä suorastaan inhoan, ja ne muut sivut joilla vierailen, ovat aika satunnaisia. Last.fm on se addiktioni, ja sitä kautta musiikki.

Musiikki siis tosiaan. Ei ole päivää, etten kuuntelisi musiikkia. Nukkuessani se ei sentään soi, mutta muuten aina kun mahdollista.

Fyysisesti pahimmat addiktiot kuitenkin ovat kahvi ja tupakka. Kahvinpuute saa aikaan järjettömän päänsäryn, röökin puutostilasta taas aiheutuu entistäkin pahemmat ja helpommin tulevat aggressiokohtaukset, keskittymiskyvyttömyys, silmien "liikkumattomuus" (tämä on kumma, en kellään muulla tupakoijalla tiedä samanlaista niksojen osa-aluetta) ja päänsärky myöskin, muttei niin paha, kuin kofeiinin puutteessa.

Olen myöskin riippuvainen naksuttelemaan sormieni ja varpaideni niveliä. Teen sitä ihan huomaamatta, ja jos en hetkeen ole "muistanut" ruksautella niveliäni, niihin alkaa särkeä sen verran paljon, että viimeistään silloin tulee naksuteltua. Ei kovin terveellisiä addiktioita siis.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #101 : Marraskuu 08, 2009, 10:15:38 »
Addiktio sanana on hauska ja huvittava, mutta itse addiktiot eivät sitä aina välttämättä ole. Minulla itselläni ei pakkomielteisiä addiktioita ole juuri nimeksikään, mutta kyllä niitä löytyy.

Huulirasva. Juu, tämä on aivan ehdoton ykkönen. En voi olla päivääkään ilman huulirasvaa, ihan kaikkien muidenkin henkisestä terveyttä ajatellen. Huuleni rohtuvat ja halkeilevat yllättävän äkkiä ja alkavat vuotaa verta, eikä tämä ole siis kaunista katseltavaa. Huulirasva kulkee siis aina ja ikuisesti mukanani, aamen.

Hiusten harominen. Aamulla harjaan hiukseni, mutta päiväsaikaan en voi olla hapsottamatta ja haromatta niitä. Ei onnistu, pakko olisi köyttää käteni kiinni jalkoihini.

Nämä ja muutama muu, jotka eivät sitten ole näin huomattavia, kuuluvat minun addiktioihini.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #102 : Joulukuu 14, 2009, 08:30:17 »
Kone. Okei, olen koneella ihan liikaa (Ensi viikolla: Aina kun olen koneella, sek. kello käyntiin viikon ajan, ja lasken keskimääräisen ajan), joka on liikaa. Varmasti.

Sitten, vuotis vietän siellä ihan liikaa aikaa elämästäni... Jos se lopetattaisi, niin en yhään tiedä, miten reagoisin...

Powder Game... Oli ennen pahempi, nykyäänenää harvemmin...

HP-fanit. Ei niinkää, mutta päivittäin katsomassa, onko uusia uutisia/äänestys :P

Suurinpirtein tässä...
MS Hirmun kapteeni!