Kirjoittaja Aihe: Supernatural  (Luettu 12399 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

essya

• Ankeuttaja
Vs: Supernatural
« Vastaus #50 : Heinäkuu 02, 2010, 02:57:26 »
Supernatural on yksi parhaimmista sarjoista mitä maa päällään kantaa.
Sarjan aihe ja tunnelmat sopivat minulle kuin nenä päähän, jännitystä, actionia ja yliluonnollisuutta (:
Sarjassa on myöskin yksi suosikkinäyttelijöistäni, elikkäs Jensen Ackles (Dean). Jensen on yksi taidokkaimmista ja aidoimmista näyttelijöistä joihin olen ikinä törmännyt tv -maailman saralla. Kaiken lisäksi hän on mielestäni syötävän hyvännäköinen, elikkäs silmänruokaa tämä kyseinen tv-sarja tuottaa ainakin minulle. (:
Mielestäni sarjassa on muutenkin hyvät näyttelijät, joten ilo seurata on.

Tykkään tykkään ja tykkään!

Poissa Sami

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #51 : Elokuu 31, 2010, 17:59:51 »
Supernatural on ehdottomasti yksi lempisarjoistani. Olen aina ollut ihan hulluna kaikkeen yliluonnolliseen, joten kun tämä aikoinaan alkoi Subilta, niin oli ihan pakko ruveta seuraamaan ja jäin heti koukkuun. Myöhemmin aloin lataamaan sarjan jaksoja netistä ja olen tähan mennessä nähnyt kaikki 5 tuotantokautta. Tällä hetkellä odotan kovasti 6. kautta, jonka pitäisi alkaa Yhdysvalloissa syyskuussa.

Lempihahmojani ovat Dean, Bobby, Castiel ja myös Lucifer oli melko mielenkiintoinen hahmo - varsinkin sen jälkeen, kun Lucifer oli vallannut Samin ruumiin. Jared Padaleckin näyttelemässä Luciferissa oli sitä jotakin...

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #52 : Syyskuu 28, 2010, 18:33:44 »
Ei ollut kutoskauden avausjakso aivan niin huisi mitä olisin odottanut, mutta hyvää makua antaa kuitenkin siitä mitä tuleman pitää. Jäänpä siis innolla odottamaan tämän viikon jaksoa.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #53 : Syyskuu 28, 2010, 19:11:53 »
Aivan mahtava sarja! Olen kohta katsonut ensimmäisen kauden ja olen ihan koukussa. Nyt kipeänä ollessa on ollut hyvää aikaa kytätä sarjaa, ja viime yönä näinkin melko mielenkiintoista unta. Kaiken maailman haamuja sun muuta oli, mutta onneksi ei mitenkään painajaisen muodossa. En kyllä paljoa unesta muista, mutta katsottuani Avataria ja Supernaturalia vähän liikaa, muistan ohjelmien yhdistyneen unessani, ja näinkin sänkyni vieressä Main aaveen (siis unessani tietenkin). Kakkoskauden saamista odotellessa. :)

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Syyskuu 28, 2010, 19:13:10 »
Vammasipuli, itse tykännyt kuudennen tuokkarin ekasta jaksosta melkein yhtään :/ Lisää spoilerissa:

Mielestäni sarjan olisi voinut jättää jo siihen, kun
. Vaikka toisaalta kolmas tuokkari oli aika mahti.
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Andromeda

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Syyskuu 30, 2010, 18:43:27 »
Ginger, olen kyllä samaa mieltä kanssasi:

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
« Vastaus #56 : Syyskuu 30, 2010, 20:31:24 »
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Syyskuu 30, 2010, 21:06:50 »

Oi, jotain mitä odottaa, hienoa!

Ohoh aika paljon lainausta. No joka tapauksessa olen katsonut sarjaa jostakin kaudesta lähtien ja pakko sanoa, että se on mielenkiintoinen ja aivan mahtavasti toteutettu. Näyttelijätkin ovat mahtavia. Ja lainaan vielä kerran: ''Oi, jotain mitä odottaa, hienoa!'' - TÄYSIN samaa mieltä.

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #58 : Lokakuu 09, 2010, 18:42:15 »
Nykyisin katselen jenkkien tahtiin sarjaa, eli kuudes kausi <3 Sääli kun vaihtoivat esitysajan to. illasta perjanta iltaan, pitää nyt odottaa lauantaihin kunnes jakso tulee Eurooppaan :/

Harvinaisen sekava viesti: D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2010, 20:51:53 kirjoittanut Giliath »
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Lokakuu 14, 2010, 17:07:06 »
Katsoin juuri toisen tuotantokauden jakson Hollywood Babylon. Hiukanko nauroin, kun opas kertoi Stars hollowsta, ja että hyvällä onnella voimme nähdä myös sarjan tähtiä. Jakso oli muutenkin ihan ok. Vähän kevyempi ja huumoripainoitteisempi jakso vaihteeksi. :)

Andromeda

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Lokakuu 14, 2010, 19:56:23 »

Joo olen kyllä samaa mieltä,

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Lokakuu 23, 2010, 13:56:41 »
Joo olen kyllä samaa mieltä,

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Lokakuu 24, 2010, 11:10:57 »
Lainaus
Joittenkin fanien mielestä sarjan pitäisi palata sille "hauskalle" tasolle mitä se oli 1-3 kaudet.
Minä taas olen puhtaasti sitä mieltä, että hauskat kaudet olivat huonoja. Pidän vakavammasta, hieman raaemmasta ja draamasta kuin yltäkylläisestä yrityksestä saada kuivakkailla muka huvittavilla juonenkäänteillä ihmiset nauramaan. Lisäksi myöhemmät kaudet ovat nyt kivoja, kun ei ole myöskään paljoa sekaannusta kaikkien henkilöiden välillä ja päänäyttelijöidenkin salat ovat selvinneet. ^^

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Lokakuu 24, 2010, 18:51:13 »
Lainaus
Joittenkin fanien mielestä sarjan pitäisi palata sille "hauskalle" tasolle mitä se oli 1-3 kaudet.
Minä taas olen puhtaasti sitä mieltä, että hauskat kaudet olivat huonoja. Pidän vakavammasta, hieman raaemmasta ja draamasta kuin yltäkylläisestä yrityksestä saada kuivakkailla muka huvittavilla juonenkäänteillä ihmiset nauramaan. Lisäksi myöhemmät kaudet ovat nyt kivoja, kun ei ole myöskään paljoa sekaannusta kaikkien henkilöiden välillä ja päänäyttelijöidenkin salat ovat selvinneet. ^^
Minusta sarjassa on ollut kaikissa kausissa hienoa se, että osataan hyvin tasapainottaa huumori ja vakavampi puoli. Huumori on jonkin verran vähentynyt, mutta kyllä sitä silti vaan löytää itsensä nauramasta aivoja pellolle. Mistä te ihmiset muuten seuraatte kuudetta kautta? Netti on täynnä sivuja, mutta yksikään ei ole vielä tarjonnut tarpeeksi hyvää laatua. En kyllä ole vielä paljoa kerinnyt etsimäänkään, kun viidenneltä kaudelta on jäljellä vielä muutamia jaksoja. Miten ne menevätkin niin nopeasti?

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
« Vastaus #64 : Lokakuu 25, 2010, 14:15:33 »
Itse julmasti pistän vaan torrenttina latautumaan, aivan kuten tein aiempienkin kausien kanssa. Noissa mitkä itse olen ladannut on ääni ja kuva ollut loistavaa laatua.
Tänään olisi sitten tarkoitus tiirata s06e05 ja maltan tuskin odottaa! :)

Ja tuosta aiempien kausien hauskuudesta. Itse tykkäsin niistä hurjasti, mutta nykyäänkin saa kyllä nauraa katketakseen, kun jotenkin hahmot on oppinut tuntemaan niin hyvin (yksikään jakso ei ole jäänyt katsomatta), että jo pienille eleille ja yksittäisille sanoille purskahtaa nauramaan. En sitten muista tiedä, mutta omalla kohdallani olen moisen huomannut.

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Lokakuu 25, 2010, 18:04:42 »
Jep, itekin pidän näistä vakavemmista :) Ja sarjassa on muutenkin niin paljon huumoria
että sen vähyydestä pidä valittaa ;)

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 25, 2010, 19:55:32 »
Kiitos Vammasipuli. En vain tajunnut hakea oikeilla sanoilla. :)
Olen nyt pahemman laatuisesti addiktoitunut tähän sarjaan, ja nyt ahdistaa kun viides kausi loppuu. Noh, onneksi kutonen on meneillään, mutta se on kivempaa katsoa sarjaa keskeyttämättä. Voisihan sitä tosin pitää joskus pienen maratoonin kaverin kanssa, joka minut alunperin sarjaan tutustuttikin. Suuri kiitos hänelle. Kerrankin joku, jolle voi puhua yliluonnollisista asioista, ja hän ymmärtääkin osan. :) No, anyhoo, odotan nyt jännityksellä kuudetta kautta.

Andromeda

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Lokakuu 25, 2010, 19:58:18 »
Kuudennesta kaudesta vielä

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Lokakuu 28, 2010, 16:35:30 »
Tämän viikon jaksosta:

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Joulukuu 24, 2011, 15:45:54 »
Seuraakohan kukaan vuotiksessa enää Supernaturalia? Itse tutustuin sarjaan vasta tänä syksynä ja suhtauduin aluksi erittäin nihkeästi. Oli erittäin hilkulla, että en lopettanut katsomista kokonaan kesken ensimmäistä kautta. Tuntuu huisalta, että tässä vajaassa kolmessa kuukaudessa tuli tosiaan katsottua kuusi ja puoli kautta tätä sarjaa, jota aluksi vihasin ja paljon.

Jännää Supernaturalissa on se, että sarja koko ajan muuttaa omaa mytologiaansa ja puhkoo juoneensa koko ajan enemmän reikiä (plot holes), menee koko ajan enemmän överiksi, mutta silti paranee koko ajan. Neljäs kausi on varmaan kausista paras, sillä siinä kaikki säännöt muutettiin enkeleiden takia ihan kokonaan uusiksi ja asiat vedettiin kunnolla överiksi (ne kirjat, ne kirjat). Sarjan pitkäaikaiset fanit tuntuvat vihaavan uusia kausia, mutta minusta nekin ovat vain parempia kuin ensimmäiset kolme kautta. Kuudennen kauden alku oli yhtä sähläystä, mutta loppuosa samaa tasoa kuin neljäs tuotantokausi. Ja kaikki se, mitä seitsemännellä kaudella on tähän mennessä tapahtunut on ollut ihan nannaa.

Nyt on vähän tyhjä olo, kun katsoin sarjan läpi niin nopeasti. Veikkaan että mielipiteeni kaikesta ovat erilaisia pitkäaikaisten fanien kanssa. Ja varmaan kiinnitin kaikkiin ihmeellisiin juonihärdelleihin enemmän huomiota kun katsoin niin nopeaan tahtiin. Alan varmaan seurata sarjaa Suomen tahtiin ja 'kerrata' vitoskautta samalla kun odotan uusia jaksoja. Harmittaa, että sarjan katsojaluvut jenkeissä ovat pudonneet huimasti - sarjassa on minusta nyt enemmän potentiaalia kuin koskaan luoda uusi kausi ja muuttaa kaikki taas päälaelleen. Toivon todella, että sarja jatkuisi kahdeksannelle kaudelle, sillä en usko että kaikkea voi koota kasaan enää näin lyhyessä ajassa :/.

Poissa kilokielimelli

• Winchester's seacret sister
  • Vuotislainen
    • Dreams Above the Rainbow
  • Pottermore: NimbusNewt4808
« Vastaus #70 : Syyskuu 29, 2013, 22:49:00 »
Viimeisin vastaus tänne on kirjoitettu 2011... Seuraako kukaan Vuotiksesta enää Supernaturalia? Itse olen kyseiseen sarjaan aivan koukussa!
Aloitin kaverin innoittamana 1. kauden katsomisen ja jo ensimmäisestä jaksosta hurahdin sarjaan täysin. Sitten seurasi kaudet 2 ja 3, joiden jälkeen jouduin pitämään taukoa toiselle paikkakunnalle muuton sun muun häslingin takia ja kerkesin jopa jo hieman unotamaan tämmöisen mahtavan sarjan olemassaolon. Kunnes, siirryin uudelle luokalle ja tutustuin luokkakavereihini jotka sattumalta katselivat Supernaturalia myöskin! Tämä onnellinen sattuma johdatti minut takaisin Supernaturalin pariin, olen siitä ikuisesti kiitollinen, en kyllä tiedä kelle. Ysiluokalla koulu jäi kyllä kakkoseksi kavereiden ja Supernaturalin tähden, katselin kaudet 4-7 DVDeinä, joita sain lainaan kavereiltani ja 8.kauden katsoin netistä jenkkien tahtiin. Tuon 8.kauden takia löysin netistä muitakin sarjoja ja nyt vapaa-aikani perustuu monien ja monien eri sarjojen katsomiselle. Onko se sitten hyvä vai huono juttu, en osaa sanoa :D

9.kausi alkaa 8.10 ja en malta enää pysyä pöksyissäni! Olen odottanut aivan liian kauan sen alkamista! Onko täällä muita jotka aikovat katsoa 9.kautta vai onko teiltä jo into lopahtanut, onko täällä edes ketään muuta joka vielä seuraa tätä mahtavaa sarjaa?
Saving people, Hunting Things, The family business
~Dreams Above the Rainbow

Poissa vadelmavalas

• Vuotislainen
  • wuzzzzd up?
« Vastaus #71 : Syyskuu 30, 2013, 22:55:03 »
Täältä löytyy innokas Supernaturellifani! Tutustuin sarjaan kavereiden kautta. Muistan vieläkin (about 2 vuotta sitten) kun kaverit kovasti pölisivät Supernatural-sarjasta ja aina lupasin itselleni että nyt aloitan kattomaan enkä saanut aikaiseksi. Mutta sitten kun sain, niin voi pojat. Yksi maailman parhaimmista sarjoista löyty! Kerrassaan mahtava. 9. kautta ei millään jaksaisi odottaa, täytyy varmaan katsoa muistin virkistykseksi kasikauden viimeisimmät jaksot :p

Sarjasta tekee hyvän yksinkertaisesti syötävän hyvännäköiset hahmot (lähestulkoon kaikki hahmot) on tehty iloksi silmille. Juonenkäänteet ovat myös todella kutkuttavia! Saa nähdä, jääkö sarja siihen 10 kauteen, niinkuin on oletettu. (Toivottavasti, koska hiukan pitkityksen makua muuten..)

Poissa kilokielimelli

• Winchester's seacret sister
  • Vuotislainen
    • Dreams Above the Rainbow
  • Pottermore: NimbusNewt4808
« Vastaus #72 : Lokakuu 01, 2013, 21:26:10 »
Ihan mahtavaa, että täällä on joku toinenkin Supernatural-fani! :D

Minäkin toivon, että se jää tuohon 10. kauteen, vaikka minusta tuntuukin etten voisi kyllästyä tähän sarjaan ikinä!
Ja erittäin hyvännäköiset näyttelijät onkin se erittäin suuri plussa. ;3 Vaikka on niissä näyttelijöissä muutakin kuin se ulkonäkö: he oikeasti osaavat näytellä erittäin hyvin ja esimerkiksi nuoren Sammyn näyttelijä näyttää ja elehtii aivan samalla tavalla kuin Jared Padaleckin näyttelemä aikuinen Sam.

Tasan _viikko_ 9.kauden alkuun ja tänään yksin kotona ollessani kiljahtelin riemusta. :D
Saving people, Hunting Things, The family business
~Dreams Above the Rainbow

Poissa Dean Yuki

• Vuotislainen
  • Driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #73 : Tammikuu 08, 2014, 18:07:40 »
Supernatural, tämä ihana sarja. Olen ollut Supernatural fani vuoden 2011 elokuusta asti (eli kohta 3 vuotta). Rakastuin tähän sarjaan heti, ja se on edelleenkin suosikki sarjani!

Dean Winchester on ehdottomasti suosikkihahmoni! Deanilla on ihana luonne, huumorintaju, musiikkimaku ja hiustyyli (kuten myös pukeutumistyyli on ihana). Dean on myös ihanan huolehtivainen veljestään, että ihan itku meinaa välillä tulla ;_;

1. tuotantokausi ja 5. tuotantokausi ovat suosikki kausiani ja huonoin kausi on luultavasti 6. kausi.
, eikä jaksotkaan hirveän kiinnostavia olleet. Toki muutama hyvä jakso siltäkin kaudelta löytyi. Muut kaudet ovat mielestäni onnistuneita!

Poissa Hupi

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Kesäkuu 11, 2014, 19:34:11 »
Vieläkö löytyy Supernaturalin katsojia?
Minä olin näköjään tämänkin  sarjan kanssa aika myöhässä, kun rupesin vasta pari kuukautta sitten katsomaan :D. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä?:)

Jotkut valitteli liiasta huumorista, mutta minusta ne osuudet on kyllä parhaita :D Varsinkin Castielin "tolloilut". Castiel onkin mun lempparihahmo :)