Kirjoittaja Aihe: Supernatural  (Luettu 12479 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Knight Rider

• Ankeuttaja
Vs: Supernatural
« Vastaus #25 : Marraskuu 27, 2007, 19:37:23 »
Sanokaapas nyt tyhmälle, että koska tuo kolmas tuotantokausi oikein pyörähtää käyntiin? Itsellä on sellainen hatara mielikuva, että keväällä koittaa tuo ilon päivä, kun Supernatural taas jatkuu televisiossa...

Kyllä, Subtv:n sivuilla sanotaan että kolmas kausi tuskin alkaa Suomen televisiossa tämän vuoden puolella, ensi keväänä sitten kai. Ku vaan jaksais odottaa.

Poissa Smoothie

• ilokaasu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • oh mama.<3
« Vastaus #26 : Joulukuu 06, 2007, 18:25:23 »
Tälläinen pikainen, mutta olenko ainoa, joka ei voi sietää sarjan jaksojen nimien suomennoksia? Ärsyttää aina lukea lehdestä.
Ja tekstitys, voi itku. Välillä harmittaa olla suomalainen kun missaan kaikki hauskat vitsit koska luen tekstityksen väkisin. Onneksi boxissa saa itse valita tekstityksen, yleensä pidän sen englannilla tai en pidä ollenkaan.

Tulisipa kevät pian. ^^

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #27 : Joulukuu 09, 2007, 20:06:31 »
Tälläinen pikainen, mutta olenko ainoa, joka ei voi sietää sarjan jaksojen nimien suomennoksia? Ärsyttää aina lukea lehdestä.

Ne ovat kieltämättä aika typeriä. Kyllähän sen ymmärtää, että joitakin englannin kielen ilmaisuja on mahdotonta kääntää suoraan suomeksi. Sinänsä se on harmillista, sillä joskus jaksojen nimet ovat osuvia ja naseviakin. Toisaalta suomentajat voisivat silti vähän miettiä, miten saada nimet edes jotenkin vastaamaan alkuperäistä. Muistaakseni toisen tuotantokauden viimeisen jakson nimi oli "All Hell Breaks Loose" (tai jotain sinnepäin), ja se oli suomennettu Helvetin esikartanoksi. Tuo nimi olisi ollut aivan helppoa kääntää melko suoraan suomeksi.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Joulukuu 09, 2007, 22:19:14 »
Sanokaapas nyt tyhmälle, että koska tuo kolmas tuotantokausi oikein pyörähtää käyntiin? Itsellä on sellainen hatara mielikuva, että keväällä koittaa tuo ilon päivä, kun Supernatural taas jatkuu televisiossa...
Kolmas tuotantokausi on maailmallakin vasta menossa. Sitä on tullut jotain 8-10 jaksoa vasta. Eli ei varmaan ihan heti ole tulossa.
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Maaliskuu 21, 2008, 18:03:40 »
Eli taas uutta tietoa kolmannen kauden alkamisesta Suomessa:

Subtv:n sivuilla sanotaan, että 3. kausi alkaa Suomessa aikaisintaan ensi syksynä. Miten ihmeessä olisi tarkoitus jaksaa odottaa niin kauan? :'o

Ja tekstitys, voi itku. Välillä harmittaa olla suomalainen kun missaan kaikki hauskat vitsit koska luen tekstityksen väkisin. Onneksi boxissa saa itse valita tekstityksen, yleensä pidän sen englannilla tai en pidä ollenkaan.

Olen täysin samaa mieltä. Itsekkin katson mieluiten kokonaan ilman subeja. Ja jaksojen suomennokset, tekisi niin mieli sanoa suoraan mitä mieltä niistä olen. -_- Ne ovat jotain todella karmeaa. Miksi ne edes pitää suomentaa?

Poissa Rainmaker

• Vuotislainen
« Vastaus #30 : Maaliskuu 22, 2008, 19:47:57 »
Subtv:n sivuilla sanotaan, että 3. kausi alkaa Suomessa aikaisintaan ensi syksynä. Miten ihmeessä olisi tarkoitus jaksaa odottaa niin kauan? :'o

Tyhmää. :( Minä olin ihan sellaisessa käsityksessä, että se saattaisi alkaa jo joskus tässä kevään mittaan, mutta väärässä näemmä olin. Ei tässä kyllä syksyyn asti jaksaisi odottaa. Toivottavasti uusi tuotantokausi on samalla tavalla karmiva kuin ensimmäinen oli, eikä sitä ihmissuhdesotkua kuin toisella seasonilla.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #31 : Huhtikuu 13, 2008, 20:57:56 »
Aivan ihana sarja. Sarja toimii hyvin,varsinkin veljesten väliset kahnaukset ovat loistavia. Se jakso, jossa tekivät toisilleen kepposia, oli aivan loistava, tuli naurettua monta kertaa. Sarja ei ole sinänsä pelottava, mutta kyllä joissain kohtauksille säikähtää. Varsinkin se 1 tuotantokauden alkujaksot ovat yhä mielestäni sarjan parhaimpia osia.

Sarja on sinänse omalta osaltani erikoinen (saattaa olla kyllä monillakin sama) en pidä yleisesti kauhu-elokuvista. No, ensimmäinen jakson nähtyäni olin lumoissani, ja jatkoahan oli pakko katsoa.

Sarja on koukuttava, näyttelijät loistavia. Sarjan vierailevat hahmot pitävät yllä mielenkiintoa. Erityisesti käsikirjoitus ansaitsee kehuja, mielenkiinto pysyy (no toisessa kaudessa nyt vähän heittelehti) koko tuotontokauden ajan. Osan jaksojen teemat/kauhut ovat otettu kertomuksista, luin jostain että käsikirjoittajat olivat jahdanneet ympäri maata tälläisiä kertomuksia, ja olivat sitten niitä sopeuttaneet jaksoihin. Suomennetut jakson nimet, no, onhan niitä vaikea varmaankin suomentaa... Mutta tämä *sensuroitu* Subtv ei pistä 3 kautta käyntiin Suomessa, ärsyttää (nätisti sanottuna) kaikkia!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2008, 20:21:03 kirjoittanut Giliath »
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Huhtikuu 20, 2008, 14:56:11 »
Jipii, hyviä uutisia niille jotka eivät jaksa odottaa kolmannen kauden jaksoja! Subtv alkaa näyttää kesäkuun alussa ensimmäisen tuotantokauden jaksoja uusintoina! :) Upeeta. Onhan ne jaksot kyllä nähty mutta vähän se lievittää vieroitusoireita. ;)

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Kesäkuu 30, 2008, 19:40:43 »
Alkaa tosissaan pänniä tuo Subtv. Nyt Subin sivuilla sanotaan, että Supernaturalin 3. kauden jaksoja saa odottaa ainakin ensi kevääseen! Tekstistä saa sen käsityksen, että uusien jaksojen myöhästyminen johtuu ekan ja tokan kauden uusinnoista. En voi ymmärtää tuota Subin logiikkaa. Esitysoikeudet on kuulemma jo hankittu mutta ohjelmapaikkaa ei mukamas saada sarjalle järkättyä. Miksei uusintoja voisi jättää pois ja pistää uusia jaksoja tilalle?? Minä olen kolmoskauden jo nähnyt, mutta ajattelen tässä lähinnä niitä kohtalotovereita, jotka eivät ole nähneet ja odottavat kuumeisesti. Mielestäni ei kovin kehuttavaa toimintaa Subtv:ltä. Voihan tietysti olla, etteivät he voi tehdä asialle mitään.

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #34 : Kesäkuu 30, 2008, 20:13:41 »
^ Niinpä, tai miksei niitä uusintoja voi edes nopeuttaa kahden jakson viikkovauhtiin? Nythän sunnuntaisin tulee uusinnan uusinta ja jos sen paikan varaisi mieluummin sille järjestyksessä seuraavalle jaksolle joka viikko, uusien jaksojen pariin päästäisiin noin 20 viikkoa aikaisemmin. Ja pakkoko ne uusinnat on aina kiilata niiden muiden sarjojen eteen? Kyrsii ankarasti kun Buffy tulee nykyisin kolmelta yöllä, eikä se edes ole mikään uusinta.

Tuli vielä ihan off-topicina mieleen kaiken huippu viime joulukuulta kun sitä jotain Markku's Christmas Almanac -chattia näytettiin. Se tuli aamuisin joskus seitsemän tai kahdeksan aikaan ja uusittiin aina puolilta öin. Voitteko kuvitella mitään turhempaa kuin tv-chatin uusinta?! Josta tietysti puuttui täysin se interaktiivisuus koska siellä pyörivät joka ilta ne saman aamun viestit eikä uusia voinut lähettää. Kaiken lisäksi sen uusinnan jälkeen Subilta tuli samana yönä vielä jotain ihan oikeaa ohjelmaa, jota katsoakseen piti tietysti valvoa chatin päättymistä ja muuta mukavaa. Tosin koska kyseessä on sama kanava joka näyttää esim. Big Brotheria, en ihmettele ettei siellä ajatella koskaan mitään. Paitsi rahaa.
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Poissa Rainmaker

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Kesäkuu 30, 2008, 21:23:16 »
Siis mitä helkkaria? Mikä ihmeen älyn faarao siellä Subilla on oikein ollut päättämässä asioista... Eihän tuossa ole mitään järkeä! Minä olen ainakin odottanut Supernaturalin kolmatta seasonia alkavaksi kuin kuuta nousevaa, joten voitte arvata pettymykseni olevan suuri, jos se nyt sitten meneekin ensi keväälle jonkun neron takia. :(

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #36 : Heinäkuu 02, 2008, 22:59:20 »
Jos tällainen mistään mitään tietämätön pikku taukki saa sanoa oman sanansa tähän väliin, niin minä olen vain iloinen, että sarjan jaksoja alettiin näyttää alusta asti - itse kun en ole sarjaa aikaisemmin seurannut (ja nytkin missasin pilotin, kahdesti).
Paljoa en tietenkään pysty vielä arvioimaan tuon Wendigo-jakson jälkeen, mutta mielenkiintoiselta vaikutti, minuun uppoavat nuo yliluonnolliset-muttei-kuitenkaan-vielä-scifiä -sarjat. Deanin ja Samin näyttelijät eivät kylläkään menisi minulla läpi veljeksistä, että sinällään mietityttää millä periaatteella casting on oikein tehty. Jensen oli kyllä suvereeni Deanina sen yhden jakson perusteella, mutta Jaredin tulkitsemaan Samiin en kyllä vielä saanut otetta. Mutta kai tämä tästä, digiboxi käy taas huomenna kuumana :)
//Niin joo, ja arvatkaa vain sainko sätkyt ihan vanhasta perinteisestä "käsi nousee haudasta" -kohtauksesta. Tässä sarjassa on juuri sopivasti kauhua miun makuun :P
//Nyt on jo kaksi jaksoa nähty. Ihan koukussa. Dean <3<3<3
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2008, 21:23:15 kirjoittanut Ginger »
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #37 : Heinäkuu 03, 2008, 00:10:46 »
Minäkin olen iloinen siitä, että näitä jaksoja alettiin näyttämään alusta. Minäkään kun en katsonut aivan alusta asti ja taisin nähdä kolme viimeistä jaksoa sekä jotain hajajaksoja sieltä täältä.

Viime jakson jälkeen minäkään en oikein osaa mitään sanoa, mutta vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Siinä ekassa jaksossa vähän säikähdin sitä, kun se likka oli naulattu tai jotain sinne kattoon. Sen siitä saa kun tuijottaa telkkaria keskellä yötä pimeässä huoneessa yksin. Sam ja Dean eivät menisi minultakaan läpi veljeksinä, mutta haitanneeko tuo kun vaikuttavat varsin mielenkiintoisilta henkilöiltä. 

Graveheart, et ole ainoa joka on kyrsiintynyt Subin outoiluun. Silloin kun Angel vielä tuli, niin sitä näyettiin aina ihme aikoihin joskus keskellä viikkoa ja joskus se ohjelma-aika jopa vaihteli, mikä kyrsiinnytti entistä enemmän. Ikinä en ole mitään palautetta mokomalle kanavalle laittanut, mutta mieli tekisi eikä siitä varmaan olisi apuakaan. Ihme päättäjät...
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Heinäkuu 04, 2008, 12:15:24 »
Sinänsä on tietysti ihan mukavaa, että saa katsella vanhoja hyviä jaksoja ja päästä siten tunnelmaan kolmoskautta varten, mutta hieman outoa viivästyttää uusien jaksojen alkua uusinnoilla. Ja on hieman harmillista katsoa vanhoja jaksoja, kun tietää kaikki haudasta nousevat kädet yms. eikä niitä säikähdä. Ei saa sellaisia fiiliksia kuin niistä jaksoista, jotka näkee ensimmäistä kertaa. :D

Täytyy myöntää, että parissa ensimmäisessä jaksossa Sam on aika persoonaton. Deanissa ilmenee monia piirteitä, mm. hieman kiero huumorintaju, mutta Samista ei kauheasti saa vielä irti. Onneksi asia muuttuu myöhemmässä vaiheessa. :)

Poissa Rainmaker

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Heinäkuu 04, 2008, 20:35:45 »
Minua oikeastaan vähän ärsytti se toisen tuotantokauden ihmissuhdesotkuilu, koko ajan vain angstattiin ja Samkin oli niin hiilenä koko ajan. Ensimmäinen tuotantokausi oli paljon parempi - sitä kummajaisten jahtaamista oli paljon enemmän ja sai oikeasti ihan jänskättääkin, kun katsoi niitä jaksoja. Toivottavasti nyt kolmanella tuotantokaudella on taas sellaisia oikeasti pelottavia jaksoja. Sinänsä hassua, kun en oikeastaan pidä kauhuelokuvista. En sitten tiedä, mikä Supernaturalista tekee niin erilaisen, että sitä jaksaa ja haluaa katsoa.

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Heinäkuu 04, 2008, 20:50:46 »
Kieltämättä minustakin toinen tuotantokausi ei ollut ensimmäisen veroinen. Olihan 2. kaudellakin joitain erittäin hyviä jaksoja, mutta minusta keskimäärin huonompia kuin ensimmäisen kauden jaksot. En oikein tiedä miksi, mutta kuten Rainmaker sanoi, oli ihmissuhdesotkuilua ja angstausta. Jotenkin ehkä se sarjan idea eli metsästys jäi vähän taka-alalle. Siltä minusta vähän tuntui. Saatan toki olla väärässä. Kakkoskaudesta todellakin puuttui hieman jännitystä.

Kolmoskausi oli mielestäni parempi kuin kakkonen, mutta jotenkin en siitäkään saanut irti samoja fiiliksiä kuin ykköskaudesta. Petyin 3. kauden ekaan jaksoon, mutta onneksi toinen jakso korvasi sen reippaasti. :) Ja useimmat jaksot ovat aivan kelpo jaksoja. Kaksi huumorijaksoakin sisältyy siihen 16 jaksoon, mitä kolmoskautta tehtiin. Kauden viimeisestä jaksosta en sano mtn, menee idea koko kaudesta jos tietää loppuratkaisun.

Jos joku nyt välttämättä haluaa spoilaantua kolmoskaudesta niin yksityisviestillä saa kysyä. ;)

Poissa Kanttarelli

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 17, 2008, 21:57:01 »
Anteeksi tämä menee hiukan ohi aiheen, mutta sattuuko joku tietämään minkä merkkinen ko. veljesten auto on? Mikä vuosimalli jne? Se auto on niin hieno.
Zombies ate my brain :D

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Heinäkuu 17, 2008, 22:01:17 »
Anteeksi tämä menee hiukan ohi aiheen, mutta sattuuko joku tietämään minkä merkkinen ko. veljesten auto on? Mikä vuosimalli jne? Se auto on niin hieno.

Chevrolet Impalahan se on, vuosimalli oli... -67? *kipittää Wikipediaan tarkistamaan* Joo se se oli. :D Metallicar rulez. \,,/

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
« Vastaus #43 : Heinäkuu 19, 2008, 20:09:09 »
Täältä löytää myös edellisen arvosteluni (joka on näitä ensimmäisiä kirjoitelmia, joten taso on mitä on...) Muokkailen nyt sitä, mutta tämän laitoin tuon lainauksen takia.

Kolmoskausi oli mielestäni parempi kuin kakkonen, mutta jotenkin en siitäkään saanut irti samoja fiiliksiä kuin ykköskaudesta. Petyin 3. kauden ekaan jaksoon, mutta onneksi toinen jakso korvasi sen reippaasti. :) Ja useimmat jaksot ovat aivan kelpo jaksoja. Kaksi huumorijaksoakin sisältyy siihen 16 jaksoon, mitä kolmoskautta tehtiin. Kauden viimeisestä jaksosta en sano mtn, menee idea koko kaudesta jos tietää loppuratkaisun.

No, ensimmäinen kaudet ovat yleisesti (tietenkin löytyy poikkeuksia) on sarjan paras, sitten alkaa loiva tai jyrkkä alamäki. Katson/Katsoin tällä hetkellä kolmoskauden jaksoja netistä (*ei jaksanut odottaa (taaskaan) että jaksot tulevat nettiin*) Mielestäni nämä olivat suuremmalta osalta parempia kuin kakkoskauden. Onneksi näyttelijät suoriutuvat jotakuinkin yhtä hyvin kun muista kausista.

Knight Rider

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Heinäkuu 19, 2008, 20:17:46 »
No, ensimmäinen kaudet ovat yleisesti (tietenkin löytyy poikkeuksia) on sarjan paras, sitten alkaa loiva tai jyrkkä alamäki. Katson/Katsoin tällä hetkellä kolmoskauden jaksoja netistä (*ei jaksanut odottaa (taaskaan) että jaksot tulevat nettiin*) Mielestäni nämä olivat suuremmalta osalta parempia kuin kakkoskauden. Onneksi näyttelijät suoriutuvat jotakuinkin yhtä hyvin kun muista kausista.

On kyllä totta, että sarja alkaa usein huonontua alun jälkeen, mutta jos mietitään elokuvasarjoja niin Terminaattori- trilogian paras osa on kakkonen. :D Kolmoskauden muut jaksot oikeastaan olivat hyviä, ensimmäinen jakso vain jotenkin petti odotukseni. Mutta hyviä jaksoja yhtä kaikki, todellakin katsomisen arvoista :D Minä en oikein pidä kolmoskauden uusista roolihahmoista, (minun mielestäni) onneksi heitä ei ilmeisesti nähdä enää 4. kaudella.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #45 : Joulukuu 28, 2008, 17:24:11 »
On kyllä totta, että sarja alkaa usein huonontua alun jälkeen, mutta jos mietitään elokuvasarjoja niin Terminaattori- trilogian paras osa on kakkonen. :D
Offia, minä olen friikki, oma lempparini on Terminator 1 ja mielestäni kolmonen on parempi kuin kakkonen :D, offi loppuu.

Tykkään edelleen Deanista, se on nam, mutta Sam ottaa minua aika-ajoin päähän. Johtuu kaiketi hänen mahtavista supervoimistaan. Tämä toinen tuokkari on kyllä välillä ollut vähän puinen, kun angstaamista on ollut niin paljon, mutta toisaalta olen antamaan paljon anteeksi, koska ficcimielessä Deanin ja Jon asetelma on niin herkullinen :D (joskin tykkään paljon enemmän Sam/Sarahista ^^) Ellen, Jo ja Andy ovat olleet mukavia lisiä sarjaan, joskaan Gordonista en pitänyt. Ekassa tuokkarissa kaksitoista ekaa jaksoa olivat nannaa, sitten tuli useampi jakso pakkopullaa ja Provenancessa päästiin taas vauhtiin. Eilinen jakso, Ei ulospääsyä, on tällä hetkellä suosikkini tämän tuokkarin jaksoista Simon saidin ohella.

Saako kysellä mitä mieltä ihmiset ovat sarjan monstereista? Itse olen pitänyt eniten Wendigosta, Reaperista ja vampyyreista. Klovni- ja lentopelkoa käytettiin myös mainiosti hyväksi :P
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Kay

• Ikuisesti lapsi
  • Hirnyrkki
« Vastaus #46 : Joulukuu 28, 2008, 17:54:38 »
Hee, minä olen ihan koukussa tähän sarjaan. Kiitos subille noista uusinnoista, niiden kautta tutustuin Supernaturaliin, ehkä puoli vuotta sitten? Nyt olen nähnyt kaikki jaksot ihan neljännelle tuokkarille asti ja sain joululahjaksi ekan tk:n. Toinen on postista tulossa toivottavasti maanantaina. :D

Lempparini on Sam, jota rakastan koko ajan enemmän. Deanistakin pidän, mutta Sammy on mun, näpit irti. Hän on niin suloinen, että tekisi mieli rutistaa. Vähän hän kyllä velloo itsesäälissä liikaa, mutta ei hän olisi Sam jos hän ei tekisi niin. Ihanan sympaattinen hahmo. Ohjelman edetessä hänestä tulee koko ajan synkempi ja synkempi, sen huomaa kyllä ihan selvästi. Mutta on hän silti suloinen.

Niin juu, kyllähän minä tätä muunkin kuin Samin takia katson. Se tunnelma on niin salaperäinen ja koukuttava. Kripke ja muut luojat ovat sanoneet joskus muistaakseni, että tavoite oli saada jokainen jakso muistuttamaan yhtä kauhuelokuvaa. Minusta siinä on onnistuttu ihan kiitettäväksi.

Saako kysellä mitä mieltä ihmiset ovat sarjan monstereista? Itse olen pitänyt eniten Wendigosta, Reaperista ja vampyyreista. Klovni- ja lentopelkoa käytettiin myös mainiosti hyväksi :P
Tjaa-a, vaikea. Eniten taidan pitää ainakin vampyyreista (se ekan kauden kolmanneksi viimeinen jakso oli karmiva) ja demoneista, kuten Azazelista. Tuntuu oudolta sanoa näin koko tarinan suurimmasta pahiksesta, mutta sillä on karismaa. Lemppareita löytyy myös kolmannelta ja neljänneltä kaudelta, kuten
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Lempikauteni on toinen tai ensimmäinen. Huonoin on kolmonen. :P Nelosestahan on USA:ssakin näytetty vasta 10, mutta on se tähän mennessä ollut ihan hyvä. Ei kyllä mitään vastusta noille ekoille kausille.

/
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2010, 20:12:47 kirjoittanut Kay »
Just remember in the winter far beneath the bitter snows. Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the Rose.
LOMALLA

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
« Vastaus #47 : Toukokuu 01, 2009, 17:15:25 »
Kolmaskausi alkoi Subtv viimeviikon torstaina! Katselu aikakin on mitä parhain, eli 23.00! Ensimmäisen jakson muistin katsoa vielä (tai siis tallentaa) mutta eilisen jouduin tänään katsomaan muualta....

//Sanoin aijemmin että katson kolmatta kautta netistä, mutta valitettavasti katsoin vain 1.jakson ja sen jälkeen päätin että haluan katsoa (kerrankin) jotain sarjaa Suomen tahtiin :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2009, 20:57:34 kirjoittanut Giliath »

Poissa karoliina

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #48 : Elokuu 01, 2009, 23:05:13 »
Jäin koukkuun sarjaan kun katsoin sen jakson, jossa se pikku tyttö sielt maalauksesta tappo sen maalauksen omistajia. Jooo hyvi tehty sarja, varustettuna hyvillä näytteliöillä. Joskus tuntuu pelottavalta kattoo sitä. (varsinkin kun oon yksin kotona). Joo kattelen sitä aina siskon kanssa.
olen varma että olin saamassa kutsua Tylypahkaan, kunnes pöllö törmäsi lentokoneeseen.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #49 : Heinäkuu 01, 2010, 15:34:40 »
Ah, Supernatural <3
Ehdottomasti paras sarja tässä maailmassa.

Aloitin joskus toukokuussa lataamalla ensimmäisen kauden koneelle ja humps, parin jakson jälkeen olin täysin koukussa. Nyt on nelonen menossa ja vitonen latautumassa koneelle. Tässä sarjassa vaan on sitä jotakin mikä minuun kolahtaa. Ensinnäkin on veljekset (en tiedä mistä fiksaationi juontaa juurensa, mutta veljekset vaan on in!), yliluonnollisia tapahtumia, toimintaa, draamaa ja huumoria.
En jaksanut kovin tarkasti lukea mitä te muut olitte tänne sarjasta kirjoittaneet, mutta eiköhän se kaikki oleellinen ole jo tullut selville eli minun ei tarvitse enää niitä luetella :)

Lempihahmoja on ehdottomasti Dean (<3), Castiel ja Bobby. Toki Samkin on ihana hahmo, mutta nuo kolme edellä mainittua aiheuttaa sellaiset väristykset, että oksat pois. Aivan loistavia hahmoja. Olen jo muutamaan otteeseen tokaissut ääneen, että tämän sarjan käsikirjoittaja on yksinkertaisesti nero!