Kirjoittaja Aihe: Amazing Race  (Luettu 14124 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Amazing Race
« Vastaus #75 : Joulukuu 28, 2008, 16:20:05 »
Ite oon kattonu ekan ja tokan tuotantokauden kokonaan, mutta kolmannesta enää ei jaksanut kattoo ees kaikkee ja sen jälkeen en ookkaan siten kattonut, kun jotenkin tuntuu että niillä on aina saman kaltaisia tehtäviä. Ne kilpailiat valitaa aina ja nekin on aika samantyylisii. Aina on ollu joku vanhapari ja sellainen joka on just menossa naimisiin. Siellä ne sitten riitelevät ja ovat kateellisii toisilleen :)

Tosin jos täällä järjestettäis samanlainen kilpailu ja ite osallistuisin siihen voisin käyttäytyä samoin =)

~DD~
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #76 : Tammikuu 26, 2009, 09:35:40 »
Jesh, eilen se sitten taas alkoi! 10. tuotantokausi. Mukavaa, että Maikkari esittää noita melko joutuisaan tahtiin, niin ei tarvitse kauaa kärvistellä odotellessa. Olen taas tuon surkean perhetuotantokauden jälkeen pääsemässä mukaan tähän normaaliin meininkiin. :)

Hieman näin ensijakson perusteella vaikuttaa siltä, että mukana ei tällä kertaa ole BJ:n ja Tylerin kaltaisia persoonia, mutta ihan mielenkiintoista porukkaa kumminkin.
Oli aivan mielettömän mahtavaa, että he voittivat edellisen! Alusta asti kannustin heitä - ne persoonallisuus ja asenne olivat niin kohdillaan, että arvasi heidän pötkivän pitkälle.

Luulen, että se muslimipari tippuu melko pian. Sanoivat ainakin, että rukoilevat vaikka kesken kisan, ja minusta hieman tuntuu siltä, ettei sillä meiningillä kisaa voiteta.
Täytyy nyt vielä hieman seurailla, josko sieltä nousisi jokin pari ylitse muiden...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #77 : Tammikuu 26, 2009, 18:48:55 »
Lainaus
Mukavaa, että Maikkari esittää noita melko joutuisaan tahtiin, niin ei tarvitse kauaa kärvistellä odotellessa.

Niinpä, minä itse asiassa yllätyin miten nopeasti tämä kausi alkoi =).

BJ:lle ja Tylerille ei tämän uuden kauden henkilöistä kenestäkään ole vastusta, mutta kyllä siellä ihan mukavia tyyppejä vaikutti olevan. Esimerkiksi ne humeista toipuvat mallipojat vaikuttivat ihan mukavilta. Ensin pelkäsin että he olisivat jonkin sortin toisinto viime kauden ääliöistä jotka vain koko ajan hokivat "ooh, isketään naisia" jne, mutta eivät onneksi olleet. Ja hei, toisen heistä nimi on Tyler :D.

Lainaus
Luulen, että se muslimipari tippuu melko pian. Sanoivat ainakin, että rukoilevat vaikka kesken kisan, ja minusta hieman tuntuu siltä, ettei sillä meiningillä kisaa voiteta.

Jep, ja hehän sitten tippuivatkin heti ensimmäisinä. En pitänyt heistä joten olen aika hyvilläni että he putosivat kisasta.
Ja ei kun ensi sunnuntaihin =).
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #78 : Tammikuu 26, 2009, 20:14:40 »
Tämänkertainen kausi vaikuttaa vähän sellaiselta "Amerikan väheksymät vähemmistöt goes racing"-jutulta. Huumeista toipuvia, muslimeja, cheerleadereita, missejä... Silti odotan innolla, varsinkin Suomi jaksoa(!). Maikkarin mukaan AR:läiset ovat Suomessa jaksoissa 9 ja 10, ja käyvät Turussa, Helsingissä, Lohjalla ja jossain kaupungissa, jonka nimeä en enää muista.

Minun tämän hetken suosikkejani ovat juuri nuo miesmallit =) Harmitti vähän, että se intialaissukuinen pari tippui jo nyt.

Viime kaudesta vielä: jes, BJ ja Tyler voitti! Toivoin koko ajan niiden voittavan.
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #79 : Tammikuu 26, 2009, 23:19:15 »
Lainaus

Jep, ja hehän sitten tippuivatkin heti ensimmäisinä. En pitänyt heistä joten olen aika hyvilläni että he putosivat kisasta.
Eikös ne muslimit päässeet vielä jatkamaan...? Minusta he olivat melko alkupäässä. Eikös se intialainen pariskunta pudonnut ensimmäiseksi? Se mies ja nainen?
Tai sitten minulla meni loppu pahemman kerran ohi, mikä on sinänsä mahdollista, että olin koneella samaan aikaan...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #80 : Tammikuu 27, 2009, 11:07:07 »
Lainaus

Eikös ne muslimit päässeet vielä jatkamaan...? Minusta he olivat melko alkupäässä. Eikös se intialainen pariskunta pudonnut ensimmäiseksi? Se mies ja nainen?
Tai sitten minulla meni loppu pahemman kerran ohi, mikä on sinänsä mahdollista, että olin koneella samaan aikaan...

Muslimit putosivat ohjelman puolessavälissä, kun tulivat Kiellettyyn kaupunkiin viimeisinä :) Se oli sellainen ylimääräinen yllätyspudotus. Intialaiset putosivat sitten ohjelman lopussa.
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #81 : Tammikuu 27, 2009, 14:28:28 »

Muslimit putosivat ohjelman puolessavälissä, kun tulivat Kiellettyyn kaupunkiin viimeisinä :) Se oli sellainen ylimääräinen yllätyspudotus. Intialaiset putosivat sitten ohjelman lopussa.
Ahaa... Olin siis juuri silloin yllätyspudotuksen aikaan silmät jossakin muualla (koneella), niin jäi sekin koko homma näkemättä... Nyt on vielä niin alkuvaihe menossa ja paljon noita pareja mukana, ettei oikein huomaakaan, jos joku pari katoaakin välissä. :D

Poissa Mortal Illusion

• Vuotislainen
« Vastaus #82 : Tammikuu 27, 2009, 16:37:49 »
Tämänkertainen kausi vaikuttaa vähän sellaiselta "Amerikan väheksymät vähemmistöt goes racing"-jutulta. Huumeista toipuvia, muslimeja, cheerleadereita, missejä... Silti odotan innolla, varsinkin Suomi jaksoa(!). Maikkarin mukaan AR:läiset ovat Suomessa jaksoissa 9 ja 10, ja käyvät Turussa, Helsingissä, Lohjalla ja jossain kaupungissa, jonka nimeä en enää muista.

Minun tämän hetken suosikkejani ovat juuri nuo miesmallit =) Harmitti vähän, että se intialaissukuinen pari tippui jo nyt.

Vähemmistöjä on tosiaan paljon - toisaalta kiva, en oikein aina jaksaisi niitä kilpahenkisiä pariskuntia, jotka tiuskivat koko ajan toisilleen. Tällä hetkellä kannatan niitä alabamalaisia yh-äitejä, vaikka tuskin he voittavatkaan. Hassu juttu, minä olen kuullut tuosta Suomi-jaksosta, että kyseessä olisivat Helsinki, Tampere ja Ylöjärvi - saa nähdä, missä nyt sitten oikeasti käyvät. Onkohan Suomesta kokonainen etappi vai pikavisiitti?
Ja katso! Voiko toista niin ylvästä näkyä olla kuin hiljaisten liekkien kurotus tähtiä kohti? (Moonsorrow: Sankaritarina)

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #83 : Tammikuu 27, 2009, 17:00:33 »
Hassu juttu, minä olen kuullut tuosta Suomi-jaksosta, että kyseessä olisivat Helsinki, Tampere ja Ylöjärvi - saa nähdä, missä nyt sitten oikeasti käyvät.
Saattoi olla nuokin, katsoin ne silloin sen verran nopeasti, että voin hyvin muistaa väärin. Joka tapauksessa, jos niitä kolme on, se voi olla pitkäkin...
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Tammikuu 27, 2009, 17:44:40 »
Hassu juttu, minä olen kuullut tuosta Suomi-jaksosta, että kyseessä olisivat Helsinki, Tampere ja Ylöjärvi - saa nähdä, missä nyt sitten oikeasti käyvät. Onkohan Suomesta kokonainen etappi vai pikavisiitti?
Tämäkin on jonkinmoisella mutulla heitetty tieto, mutta taisi olla ettei tuota pudotusta ja taukoa ollut Suomessa vaan jatkoivat jonnekin. Kuitenkin Suomessa oli ainakin pari tehtävää, Helsingissä ja jossain kauempana (en muista)... Nojoo, jotain youtube pätkiä muistaakseni joskus nähnyt, tuskin antoivat koko kuvaa.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #85 : Tammikuu 29, 2009, 09:33:48 »
Hassu juttu, minä olen kuullut tuosta Suomi-jaksosta, että kyseessä olisivat Helsinki, Tampere ja Ylöjärvi - saa nähdä, missä nyt sitten oikeasti käyvät.
Saattoi olla nuokin, katsoin ne silloin sen verran nopeasti, että voin hyvin muistaa väärin. Joka tapauksessa, jos niitä kolme on, se voi olla pitkäkin...
Jei, lol... Asun Ylöjärvellä (joka muuten on aika pieni mesta loppujen lopuksi ja jonka sijaintia kukaan ei varmaan tiedä ellei satu asumaan lähistöllä) - hieman olisi siistiä, jos tämä pikkukaupunki vietäisiin maailmankartalle. :D Kuulin kyllä jotain juttua, että ne täällä olisivat piipahtaneet - joku puhui, että olisivat olleet yötä tjsp. Mutta nuo ovat siis kiertoteitse tulleita tietoja.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #86 : Maaliskuu 28, 2009, 21:19:57 »

Vähemmistöjä on tosiaan paljon - toisaalta kiva, en oikein aina jaksaisi niitä kilpahenkisiä pariskuntia, jotka tiuskivat koko ajan toisilleen. Tällä hetkellä kannatan niitä alabamalaisia yh-äitejä, vaikka tuskin he voittavatkaan. Hassu juttu, minä olen kuullut tuosta Suomi-jaksosta, että kyseessä olisivat Helsinki, Tampere ja Ylöjärvi - saa nähdä, missä nyt sitten oikeasti käyvät. Onkohan Suomesta kokonainen etappi vai pikavisiitti?

Ne kävi kyl Lohjallakin ja Turussa.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #87 : Maaliskuu 29, 2009, 13:50:23 »
Amazing Race Suomessa. TÄNÄÄN! Muistakaa katsoa ;)

Itse olen aina tykännyt katsoa sitä, mutta minua välillä ärsyttää se, kuinka ne parit riitelevät niin paljon. Minua myös nykyään häiritsee muutama käytännön asia, mm kuvaajat. Kuvaajien täytyy olla todella hyväkuntoisia, ja sellaisia, jotka eivät ollenkaan haittaa kilpaajia. Aina, kun kisaajat varaavat esim lentolippuja, he muka varaavat kaksi, mutta pitäähän heillä olla kolmaskin, jotta kuvaaja mahtuu kyytiin. Sarja toinen hieman häiritsevä asia on leikkaus. Se on leikattu hieman epäselvästi, ettei oikeastikaan tiedä kuka on johdossa ennen kuin he saapuvat maaliin. Aina ei jaksa seurata jaksoa juuri tuon sekavan leikkauksen takia, vaikka muuten kisaajat voisivat olla hyvin mielenkiintoisissa paikoissa.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #88 : Maaliskuu 29, 2009, 13:56:16 »
Aina, kun kisaajat varaavat esim lentolippuja, he muka varaavat kaksi, mutta pitäähän heillä olla kolmaskin, jotta kuvaaja mahtuu kyytiin.

Nytissä luki muistaakseni niin, että kuvaajille ja (jostain ihmeen syystä) juontajalle varataan lentoliput joka paikkaan jo etukäteen.

~kirja

// Tarkistin Nytistä. Kuulema kuvaajille ja Philille ostetaan liput valmiiksi jokaiseen kohteeseen, jossa käydään ja tehtäväpaikkaan. Mitäköhän Phil siellä tekee? Kenties vaan laittaa kaiken valmiiksi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2009, 19:59:17 kirjoittanut kirja »
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #89 : Maaliskuu 29, 2009, 15:56:24 »
Varmaan sen juontajan liput on varattu etukäteen, jotta ei käy vahingossakaan niin, ettei Philille löydy vapaata paikkaa lennolta ja sitten hän ei olisikaan etapin maalissa ennen kisaajia. Sekavuus on varmaan osittain tarkoituksellista, jos jotta saadaan hieman jännitystä siihen, ketkä putoavat jakson lopussa vaikka joku pari olisi jäänyt muista tuntitolkulla jälkeen.

En ole katsonut tätä kautta säännöllisesti, mutta nyt varmaan pitää katsoa kun näkyy tuttuja paikkoja. Olin viime kesänä mukana polttariseurueessa, joka sekoili siellä Tytyrin kaivoksessa. Nuo kyllä varmaan saavat jotain rankempia tehtäviä kuin me, koska se ei olisi kauhean jännää televisionkatsojille, jos tehtävä olisi kiivetä isoja tikkaita tai siirtää koukulla kaljakoreja. :)
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #90 : Maaliskuu 29, 2009, 22:30:39 »
Ainakin tässä jaksossa Phill seisoi siellä suolla ja esitelmöi sen ominaisuuksista. Ja jossain vaiheessa taisi seisoa Helsingissäkin... en muista, mieleen vain jäi se, kun juontaja seisoa törrörri ihan pokkana napaan asti liejussa ja takana juoksee joku hullu suomalainen joka tekee kuperkeikkoja suossa.

Isoveljeni juuri totesi, että annettiinpa Suomelle hyvä kuva kun siellä oli kokoajan kaunis aurinkoinen sää ja kaikkialla siistiä. Hieman vain ärsytti se kisaajioiden "olemme Amazing racesta, meillä on oikeius etuilla tämä 20 henkilön mittainen taxijona" -asenne.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #91 : Maaliskuu 29, 2009, 22:38:38 »
Isoveljeni juuri totesi, että annettiinpa Suomelle hyvä kuva kun siellä oli kokoajan kaunis aurinkoinen sää ja kaikkialla siistiä.

Sitä äitinkin kanssa tässä ihmeteltiin, että millonkas Suomessa on ollut noin aurinkoista :D

Hieman vain ärsytti se kisaajioiden "olemme Amazing racesta, meillä on oikeius etuilla tämä 20 henkilön mittainen taxijona" -asenne.

No joo tuokin ärsytti minuakin. Suomalaiset on kohteliaita ja jonottaa eikä etuile.

Se oli kyllä hyvä kun niien siellä suossa piti mennä! Ja kun justiin Phill vaan iha pokkana puoliks suossa seisoo ja justiin siellä takana joku hullu tyyppi meni :D SUOmi heeh joo. On niin hauskan kuullosta kun ulkomaalaiset lausuu Suomen kaupunkien nimiä 'loha' 'tööku' jne :D
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #92 : Maaliskuu 29, 2009, 22:49:13 »
Se oli kyllä hyvä kun niien siellä suossa piti mennä! Ja kun justiin Phill vaan iha pokkana puoliks suossa seisoo ja justiin siellä takana joku hullu tyyppi meni :D SUOmi heeh joo. On niin hauskan kuullosta kun ulkomaalaiset lausuu Suomen kaupunkien nimiä 'loha' 'tööku' jne :D
Minua nauratti sikana tuo suo, koska tiedän tasan tarkkaan kyseisen paikan, eikä se tosiaan ole mitään suota nähnytkään. :'D No on se aika vetinen peltoniittymikälie, mutta tuo oli niin tekemällä tehty suoksi.
Kiukutti muuten, kun annettiin ymmärtää, että tuo Soppeenharjun koulu olisi Tampereella, vaikka se on Ylöjärvellä. Olisin halunnut kuulla niiden lausuvan 'Ylöjärvi', kun nuo muutkin tuottivat ongelmia. :D
Mutta ylöjärveläisenä ketuttaa tuo, oli kumminkin loistojuttu, että olivat Tampereella.

Tuo oli kyllä onnistunut ja hyvä tuo Suomi -jakso kokonaisuudessaan. Mietin, että pääseekö tuonne kaivokseen muutenkin, koska pitäisi pikkuhiljaa suunnitella kesän kotimaanreissuja, ja kaikki tuntuu jo olevan käyty läpi...

Poissa Partiotyt

• Jääsafiiri
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Maaliskuu 29, 2009, 23:29:34 »
 Minäkin katsoin (tai itseasiassa koko perhe) tänään Suomi-jakson. Ihan hyvin onnistunut, taksijonossa etuilu ärsytti minuakin ja isä naureskeli kilpailijoitten tavoille pitää sauvoja. Ihmettelin kyllä säätäkin, kuten on mainittu, ei yleensä noin kirkasta ole. Sille Philin suossa seisomiselle nauroin myös, kauankohan sitä kiskottiin sieltä ylös. Sitä laskeutumista ihmeteltiin, oudosti päin, kasvot edellä?
 En ole kovin säännöllisesti aikaisemmin seurannut, mutta sunnuntaisin kun tulee aina liikaa valvottua niin siinä sivussa olen katsellut. Ihan mielenkiintoinen ohjelma ja maiden tiheä vaihtuminen on kiva juttu. Aika jännä että ne lensivät Madagaskarilta Suomeen, eivätkö yleensä lyhyempiä matkoja? Mutta kuitenkin, viihdyttävää seurattavaa, vaikka minulla ei ole yhtään suosikkiparia kun Peter ja Sarah tippuivat. Jos rupeaisi seuraamaan aktiivisemmin niin joku voisi nousta esiin, mutta saa nähdä.

Giladra, ainakin vanhempani olivat sitä mieltä että sinne pääsisi yleisökin, mutten ole varma. Toppatakit päällä ehkä :).
Atra esterní ono thelduin / Mor’ranr lífa unin hjarta onr / Un du evarínya ono varda

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #94 : Maaliskuu 30, 2009, 01:41:42 »
Tuosta etuilusta ja paikallisten tylyttämisestä sen verran ehkä, että en itse halunnut katsoa ohjelmaa pitkään aikaan, kun joskus ekalla kaudella näin vilauksen jostain jaksosta, jossa kilpailijat ajavat rikshalla (siis ihminen vetää heitä) ja huusivat koko ajan, että kovempaa, kovempaa. Säälitti se kuski, joka joutui kiskomaan läskejä länsimaalaisia ja sai vielä huudot päälle. Tuossa kisassa eivät paljon hyvät käytöstavat kuki.

Viihdyttävää oli joka tapauksessa. Suo näytti tosiaan enemmän jättikokoiselta kuralätäköltä kuin suolta, vaikka hyvin ne mallipojat vajosivat sinne. Ensi jaksokin näytti hauskalta. Meidän kotikatsomossamme arveltiin, että se "seuraavassa jaksossa" -kuva olisi ollut Hämeenlinnan panssarivaunumuseosta.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Isilmírë

• Pillipiipari
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Maaliskuu 30, 2009, 10:24:03 »
Mietin, että pääseekö tuonne kaivokseen muutenkin, koska pitäisi pikkuhiljaa suunnitella kesän kotimaanreissuja, ja kaikki tuntuu jo olevan käyty läpi...

Google on kaveri niin tässä kuin muussakin tiedonhaussa. Tytyrin kaivosmuseo on kyllä avoinna yleisölle. Sen verran voin kuitenkin omasta kokemuksesta kertoa, että se pitkä alamäki jota ohjelmassa pyörällä ajettiin ei kuulu tavallisille vierailijoille luvallisiin alueisiin. Mutta kaivoksessa kannattaa käydä joka tapauksessa, se on hieno paikka. Ja siellä pärjää kyllä ilman toppatakkiakin, vaikka pelkässä t-paidassa saattaakin tulla vilu.
Constantem decorat honor

Poissa Mortal Illusion

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Maaliskuu 30, 2009, 11:07:01 »
Suon teennäisyys huvitti minuakin: miten siellä keskellä peltoa nyt sellainen hetteikkö olisi? Ihmetytti myös, miten keskellä päivää Helsinki-Tampere-junan yläkerrassa ei ollut sen enempää väkeä. Olikohan kyseessä bisnesluokka?

Taksijonossa etuilu on kyllä törkeää, varsinkin, kun sitä perustellaan, että "we're on a race". So what, siinähän olette! Toisaalta Erwin ja Godwin olisivat ehkä voineet kysyä ihmisiltä, että saisiko etuilla, turhaa aikaahan siinä meni pönöttäessä jonossa. Tai sitten olisi ehkä kannattanut mennä etsimään taksia muualta.
Ja katso! Voiko toista niin ylvästä näkyä olla kuin hiljaisten liekkien kurotus tähtiä kohti? (Moonsorrow: Sankaritarina)

Poissa Afro

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #97 : Lokakuu 03, 2009, 21:18:56 »
Etsin Youtubesta nuo Kuudennen kauden jaksot sillä teidän puheidenne perusteella halusin kuulla mitä Kendra sitten sanoikaan afrikkalaisista kun te nyt noin sitä mesositte. Noh, törmäsin sitten siihen osaan kun kilpailijat menivät vierailemaan orjatalossa Senegalissa - Itkin koko sen ajan, oli pakko katsoa pari kertaa uusiksi. Kun miettii ja syvällistyy tuohon ja kuuntelee tuota kaunista taustamusiikkia niin kyllä siinä herkisty ja itkin varmaan kolme milliä..Oli kyllä surullista. ;(

//Muoks Vaikka tää oliki aika kauas jääny juttu nii oli pakko kompata

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #98 : Lokakuu 03, 2009, 22:09:19 »
Miksi tänne ei ole kukaan vielä kirjoittanut uudesta kaudesta?
No, minä kirjoitan. :)

Odotin, koska tulee tuollainen "All stars" -kausi, ja nythän se sitten koitti. Rob ja Amberkin olivat ikävä kyllä mukana, mutta onneksi putosivat jo, sillä en sietänyt heitä nytkään sen enempää kuin ennenkään. Kyllä, kyseessä on kilpailu, ja kyllä, kilpailu on aina kilpailua, mutta jotenkin se yhdistettynä tiettyyn asenteeseen aiheutti negatiivisen mielikuvan.
Teri ja Ian on mukavaa nähdä jälleen mukana kisassa - toivottavasti pärjäävät tälläkin kertaa vähintään yhtä pitkälle kuin viime kerralla.
Charla ja Mirna melko ennalta-arvattavasti ovat mukana, ja heille kyllä voisi voiton suoda, vaikka negatiivista löytyy heistäkin.
Loppujen lopuksi Uchenna ja Joyce varmaankin ovat pari, jonka toivoisin kaikkein eniten voittavan. Minusta heillä on paras asenne tuohon kilpailuun ja yhteistyö toimii.

Kyllä huomaa niin selkeästi, että noita tiettyjä pareja (edellä mainitsemani) kuvataan enempi kuin noita muita. En tiedä, ovatko nuo muut sitten enempi hissukoita vai johtuuko tuo siitä, että kuvataan mieluummin suositumpia pareja - tai sitten vain tuntuu siltä.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #99 : Lokakuu 04, 2009, 10:57:53 »
Pakko sanoa, että Rob ja Amber olivat suosikkiparini, ja en meinannut uskoa kun Phil sanoi että ne on ulkona kisasta. Nyt kannustan varmaan blondeja, vaikka he ovatkin välillä vähän ärsyttäviä niin silti olisi kiva jos he olisivat ensimmäiset tyttövoittajat. Muita hyviä on Uchenna ja Joyce, Danny ja Oswald, ja Teri ja Ian. Eniten ärsyttää Charla ja Mirna, olisivat voineet tippua Robin ja Amberin sijasta.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)