Kirjoittaja Aihe: Amazing Race  (Luettu 16097 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
Vs: Amazing Race
« Vastaus #50 : Joulukuu 10, 2007, 18:56:53 »
Ihan mukava minustakin, että Uchenna ja Joyce voittivat, vaikka rehellisesti sanottuna en kyllä voinut olla toivomatta Robin ja Amberin voittoa. Sinänsä viimeinen tehtävä, siis sen kuningaspaikan etsiminen, oli kyllä aika ovela, samanlaisia olisin toivonut olevan paljon enemmänkin jo aikaisemmin kisassa, niin ettei kaikki paikat aina löydy niin helpolla. Tykkäsin kyllä siitä, ettei tällä kaudella ollut kauheasti tuuritehtäviä, eikä niillä harvoilla, joita vielä oli, ollut merkitystä kisan tulosten kannalta.

Lainaus
Tosin sitä en tajua, kuinka kaikki (jenkit) kiittelevät ja anelevat Jumalaa joka välissä.

Niin. Pois minusta se, että mitenkään pyrkisin moittimaan kenenkään uskontoa ja minun puolestani saavat rukoilla, vaikka joka välissä, jos siltä tuntuu, mutta vähän kyllä huvittaa se meininki. Tai siis Jumalalla totisesti pitää kiirettä aina Amazing Racen aikaan, kun kaikki anelevat siltä kilvan voittoa. Kysymys nyt kuitenkin on "vain" rahasta. Samaten minua lähinnä ärsytti Joyce siinä lopussa, kun se selitti, että rukoillessaan se oli tuntenut, miten kaikki muut kilpailijat myös rukoilivat sen ja Uchennan puolesta ja plaaplaa.

Ilman Robia ja Amberia tämä tuotantokausi olisi varmaankin ollut kuolettavan tylsä, joten minulla ei ole mitään suuria odotuksia seuraavaa kautta kohtaan. Voihan se tietysti olla, että siihen on oikeasti saatu mukaan mielenkiintoisia kilpailijoita ja pääsen yllättymään iloisesti.
"I believe you find life such a problem because you think there are the good people and the bad people", said the man. "You´re wrong, of course. There are, always and only, the bad people, but some of them are on opposite sides."
-Terry Pratchett: Guards! Guards!-

Poissa Mortal Illusion

• Vuotislainen
« Vastaus #51 : Joulukuu 12, 2007, 10:28:55 »
Hieno loppujakso, Uchennan ja Joycen nousu oli aika upea. Toisaalta vaikka inhosin Robia ja Amberia, on pakko sanoa, että kyllä he voittonsa olivat ansainneet. He olivat todella ylivoimaisia pelaajia. Kaikki heidän voittonsa eivät johtuneet kieroilusta, vaan tuuri tuntui olevan käsittämätön. Usein he pääsivät lähtemään etapeilta ensimmäisinä. Robin itserakkaus kuitenkin ärsyttää niin paljon, että hyvä, että Uchenna ja Joyce voittivat.

Lainaus
Niin. Pois minusta se, että mitenkään pyrkisin moittimaan kenenkään uskontoa ja minun puolestani saavat rukoilla, vaikka joka välissä, jos siltä tuntuu, mutta vähän kyllä huvittaa se meininki. Tai siis Jumalalla totisesti pitää kiirettä aina Amazing Racen aikaan, kun kaikki anelevat siltä kilvan voittoa. Kysymys nyt kuitenkin on "vain" rahasta. Samaten minua lähinnä ärsytti Joyce siinä lopussa, kun se selitti, että rukoillessaan se oli tuntenut, miten kaikki muut kilpailijat myös rukoilivat sen ja Uchennan puolesta ja plaaplaa.

Juu, samaa mieltä. Kuka ihminen voi olla niin itserakas, että kuvittelee, että Jumala on kaikessa juuri hänen puolellaan ja että kaikki, mitä tapahtuu on Jumalan tahto?! Vaikken itse ole kristitty, tuollainen tuntuu jotenkin jumalanpilkalta, pyhyyden häpäisemiseltä. Olen jotenkin huomannut, että jenkeissä Jumala otetaan mukaan kaikkeen. On olemassa esim. kristillistä vapaapainia. Ehkä siellä jotenkin ajatellaan, että kunhan ottaa Jumalan kaikkeen touhuun mukaan, omakin toiminta muuttuu jotenkin pyhäksi, vaikka omat tarkoitusperät olisivat mitä tahansa. Jos vessassa istuessaan siunaa wc-paperirullan, koko toimitus muuttuu jotenkin syvällisemmäksi. Niin sitten miljoonan dollarin tavoittelukin on jotain elämää suurempaa.
Ja katso! Voiko toista niin ylvästä näkyä olla kuin hiljaisten liekkien kurotus tähtiä kohti? (Moonsorrow: Sankaritarina)

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Joulukuu 19, 2007, 17:58:16 »
Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen että Rob ja Amber eivät voittaneet! He olivat niiiiiiiiin hirveitä.. Todella tiukka.. Olisi ollut kiva jos ne jotka voittivat, olisivat menneet "piiloon" ja Rob ja Amber tulisivat siihen ja se juontaja sanoisi; "Rob ja Amber. Olette toisia!" Vähän olisin halunnu nähä niiden ilmeen! ;D *muhahahahah* he voittivat jo Selviytyjät (siis Amber..) eikö yks miljoona riitä? ;D

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #53 : Joulukuu 22, 2007, 16:56:46 »
Finaali meni lopussa aika jännäksi. Kun eivät meinanneet Uchennan ja Joycen rahat riittää siihen taksiin. Onneksi saivat sentään kerättyä ihmisiltä niitä rahoja :D Olishan ne voinut sanoa sille taksi-kuskille, että kun ne käy voittamassa kisa, ne saa miljoonan ja kuski saa rahansa korkojen kanssa :D No, ymmärrän kyllä taksi kuljettajan asenteen. Olisi vain ollut aika tyhmä syy hävitä.
Ja iso kiitos voitosta kuuluu myös sille lentäjälle. Ilman sitä kisa olisi ollut selvä. Uchenna ja Joyce olivat mielestäni parhaat finaalikolmikosta. He ansaitsivat voiton mielestäni enemmän, kuin kukaan muu (ja se naine  meni vielä leikkaamaan hiuksensa kisan vuoksi. Kyllä sitä harmitti!)

Itse en halua sellaisten parien voittavan, jotka tappelevat koko ajan, tai ovat omahyväisiä. Muistan kerrankin, kun yksi pari haukkui muita koko ajan ja oli ylivoimaisessa johdossa. Mutta lopussa hävisivät :D (en muista millään, mikä tuotantokausi oli kyseessä).

Ellen ihan väärin muista, niin yhtenä tuotantokautena (edellinen, sitä edellinen?) vanhuspari pärjäsi myös pitkälle. Ellei peräti finaalikolmikkoon? Että eivät nämä nykyiset Meridith ja Gretchen sentään niin poikkeuksellisen pitkälle ole päässeet. Toki, kun vertaa siihen, miten vanhukset yleensä pärjäävät, niin pitkälle ovat päässeet.
Parisen tuotantokautta sitten tosiaan 50-vuotiaat Teri ja Ian ylsivät toisiksi – omasta puolestani he olisivat jopa saaneet voittaa Flon ja Zachin sijasta. Meredith ja Gretchen ovat kuitenkin kumpikin heitä yli viisitoista vuotta vanhempia. Lisäksi siinä missä Teri ja Ian ylsivät melkein vahvimpien parien tasolle fyysisesti, Meredith ja Gretchen eivät pystyneet siihen. Pienimmätkin tehtävät osoittivat hankaluutensa aina ohjeiden löytämistä myöten. Silti he selviytyivät sinnikkyytensä, periksi antamattomuutensa ja myös hyvän onnen siivittäminä neljänsiksi. Minun mittapuullani se on arvokkaampi ja hienompi tulos kuin mitä Teri ja Ian saavuttivat.
Niinhän se olikin. Muistin toisaalta oikein ja toisaalta ihan päin mäntyä :D Kyllä Meridith ja Gretchen olivat siis ehdottomasti parempia ja minä voin panua ajatuksieni kanssa jonnekin tosi kauas :D

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Joulukuu 23, 2007, 12:16:33 »
Katsoin sitä jossain vaiheessa, mutta sitten kiinnostus lopahti, kun muilta kanavilta tuli kiinnostavampaa ohjelmaa. Se oli kyllä ihan kiva sarja.

Poissa Fairplay

• "Let the games begin"
  • Vuotislainen
  • The shadows betray you because they belong to me!
  • Pottermore: GhostWombat47
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #55 : Tammikuu 18, 2008, 21:44:37 »
Tänä sunnuntaina alkaa kausi 8 vanhalla paikalla eli klo 21.00. Tämä kausi on erikoinen siitä että tällä kertaa tässä kisaa 12(?) 4 henkilön perhettä. Tätä kautta on haukuttu enimmäkseen sen takia koska tässä mennään USAn ulkopuolelle vain kaksi kertaa :(
"Ah you think darkness is your ally? You merely adopted the dark. I was born in it, molded by it. I didn't see the light until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!"

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #56 : Tammikuu 19, 2008, 13:40:40 »
Tänä sunnuntaina alkaa kausi 8 vanhalla paikalla eli klo 21.00. Tämä kausi on erikoinen siitä että tällä kertaa tässä kisaa 12(?) 4 henkilön perhettä. Tätä kautta on haukuttu enimmäkseen sen takia koska tässä mennään USAn ulkopuolelle vain kaksi kertaa :(

Vähän kyllä arveluttaa tämä ja olen myöskin kuullut negat. palautetta kaudesta...
En katsoisi kuitenkaan, kun tulee 24:en kanssa päällekkäin, joten ilmeisesti en menetäkään mitään :) Ei kiinnosta katsella kiukuttelevia kakaroita, ei kiitos... Ja jos ei edes käydä maailmalla, niin huhhuh... Toivottavasti palattaisiin vanhaan kaavaan. Ei tämä toimi.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Tammikuu 21, 2008, 19:50:06 »
Minä taas katson mielummin Amazing Racea kuin 24:ta. Vaikka 24:ta lähes fanitin jossakin vaiheessa, niin enää sarja ei kyllä inspaa juuri yhtään ja minusta Amazing Race pyörähti suht mielenkiintoisesti käyntiin. Luulen kyllä, että tulen pitämään siitä vanhasta parikisasta enemmän, mutta ihan kiinnostavaa katsella yksi kausi tätä perhejoukkuetouhuakin. Olin itse asiassa ihan positiivisesti yllättynyt, koska kuvittelin jotenkin etukäteen, että kaikki joukkueet ovat sellaista äiti, isä ja lapset -tyyliä, kun jotenkin perhekisasta tuli sellainen mielikuva. Mutta siellä olikin monenlaista joukkuetta sisarusparvia ja vävypoikia ja ties ketä ja pieniä lapsia ei montaa ollutkaan. Tokihan tämä muutos varmasti vaikuttaa siihen, että liian haastavia tehtäviä ei ole, jotta lapsetkin selviävät niistä ja jos tosiaan ei kauheasti ulkomaille matkailla, mutta  tuli sellainen olo, että kausi rakentuu enemmän noiden perhesuhteiden varaan. Se kelpaisi kyllä minulle. Ajattelin itse asiassa etukäteen, että seuraava kausi tuntuu varmasti tylsältä Robin ja Amberin jälkeen, joten sinänsä tämä tuli hyvään paikkaan.

Ensimmäisestä jaksosta jäi vielä joukkueista vähän kaoottinen olo, mutta tuntuu silti, että kyllä nämä perheet on helpompi hahmottaa, kun perinteiset parit. Ei toivoakaan, että muistaisin nimiä vielä, mutta se perhe, jossa oli pieni tyttö ja vähän isompi poika ja vanhemmat, vaikutti varsin mukavalta ja sitten tykkäsin siitä, jossa oli kolme veljeä ja heidän sisarensa. Jotenkin kyllä huvittavaa, miten vaikeaa omassa kotimaassa ajaminen ja oikean paikan löytäminen saattoi olla ja tuli sellainen olo, että toistaiseksi joukkueille pitää vääntää kaikki rautalangasta. Mutta minä ainakin vielä seurailen tätäkin tuotantokautta.
"I believe you find life such a problem because you think there are the good people and the bad people", said the man. "You´re wrong, of course. There are, always and only, the bad people, but some of them are on opposite sides."

Poissa Browey

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Huhtikuu 01, 2008, 17:48:52 »
Olen kuullut paljon puhuttavan paraikaa käynnissä olevasta Amazing Racen kahdeksannesta tuotantokaudesta, jossa mukana olevat kymmenen erilaisesti rakentunutta perhettä kiertävät Amerikkaa autoillaan, ja pääosin nuo kommentit ovat olleet hyvin negatiivissävytteisiä. Tästä johtuen odotukseni eivät olleet kovin korkealla, kun sarja käynnistyi jälleen kerran tammikuussa uudistuneen formaatin myötä. Kallistun edelleen tavanomaisen parikilpailun kannalle – se nostaa suurempia persoonallisuuksia ja yksilöitä esiin, kun taas perhekilpailun osanottajat ovat käyttäytyneet muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta hyvin hillitysti – mutta perhekilpailu on osoittanut suureksi positiiviseksi yllätykseksi. Kokonaisuudessaan tämä on loistava hengähdyskausi tähän väliin.

Joukkueiden määrä on jo supistunut neljään, joista kaksi on värittömiä ja kaksi ärsyttäviä. Suosikeista puhuminen on hieman hankalaa, kun sellaisia ei varsinaisesti ole, mutta toivoisin joko Bransenien tai Linzien voittavan – kumpikin perhe on suoriutunut matkan haasteista hienosti ja ansaitsisi voiton. Mukana on myös leskiäidin ja kolmen lapsen muodostama Weaverin perhe sekä Godlewskin sisarukset, jotka kummatkin ärsyttävät minua suuresti. Godlewskit ovat liian äänekkäitä ja riitaisia siinä missä Weaverit ovat outoja ja tekopyhiä. Weavereiden tapa nostaa itsensä muiden yläpuolelle osittain uskoonsa vedoten on jotain todella rasittavaa.

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #59 : Huhtikuu 01, 2008, 18:53:50 »
Tämä onkin hieman erilainen kausi kuin mihin aikaisemmin on totuttu. Sinänsä ihan kiva, että välillä on jotain erilaista, tavallisesta poikkeavaa. Kuitenkin mielestäni normaali parikilpailu on parempi. Jotenkin tämä perhekilpailu on väritön ja joukkueiden sisällä on enemmän erimielisyyksiä, jota on tylsä katsoa. Ja tällä tuotanto kaudella voisivat/olisivat voineet käydä enemmän USA:n ulkopuolella. Ne kaikki on yhdysvaltalaisia ja saattavat käydä jopa omalla kotipaikkakunnallaan, niin onpa vaikeaa löytää sieltä joku tietty paikka.
Gaghanit oli minun suosikki joukkue. Ne lapset sai mun sympatiat puolelleen, ne pärjäsivät hyvin siellä "aikuisten seassa". Harmi, että he putosivat. Tällä hetkellä minulla ei ole varsinaista suosikkia, mutta toivoisin Linzien voittavan tai toinen voittajasuosikki on Bransenit. Godlewskit on niin rasittavia ja kuten muut joukkueet heitä kutsuvat "Täydelliset naiset". Sellaisia hienohelmoja. Se on myös ärsyttävää, kun ne Weaverit rukoilee koko ajan. Tai no, jos on uskovainen niin kai se on ihan normaalia, mutta minua se ärsyttää. Joillain muilla sivuilla oon huomannu, että jotkut kannattaa Weavereitä vain siksi, kun se poika (Rollyko sen nimi nyt oli) on kuulemma niiin söpö.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 05, 2008, 20:43:40 »
Minä oli siis ensin ihan positiivisesti yllättynyt tämän perheversion tasosta, mutta pikkuhiljaa on innostus hiipunut ja kausi nähtävästi muodostunut tosi tylsäksi. Siis tosiaan, kun mitään muuta ei tapahdu, kuin että joukkueet kiertävät niillä autoilla ympäri kotimaataan (ja eksyvät silti tuolloin jos tällöinkin) ja suorittavat tehtäviä, jotka varmasti ovat heille erittäin kiehtovia (kyllä minäkin haluaisin päästä kuumailmapallon tai helikopterin kyytiin), mutta katsojalle enimmäkseen kuolettavan tylsiä. Kai tuotantokaudella on toivottu dramatiikkaa noiden perhesuhteiden muodossa ja se on sitten vähän valitettavaa, kun suurempia ristiriitoja ei ole ilmaantunut. Sen jälkeen kun Paolot putosivat ei ole pahemmin joukkueiden sisäisillä erimielisyyksillä voinut mässäillä. Kannatin Paoloja, ne olivat kuin piristysruiske. ;)

Niin, parikilpailut ovat siis huomattavasti intensiivisempiä ja mukavampaa katsottavaa, vaikka ei tässä tuontantokaudessa ongelmana ollut oikeastaan se, että joka tiimissä oli neljä henkeä kahden sijasta, vaan tuo saman maan rajojen sisäpuolella pysyminen, liian helpot ja tylsät tehtävät ja haasteet ja henkilöt, joista ei noussut todellisia persoonia. Odotin vähän enemmän tunteiden räiskymistä, kun perhepiirissä kerran mennään.

Weavereiden tapa nostaa itsensä muiden yläpuolelle osittain uskoonsa vedoten on jotain todella rasittavaa.

Olen tästä niin samaa mieltä, se todellakin on äärimmäisen raivostuttavaa. Se että tuo uskonsa avoimesti esiin, on aivan eri juttu kuin se, että yrittää sen avulla todistaa olevansa parempi ihminen kuin muut. Vaikka minusta Linzien tapa haukkua Weavereita onkin varsin naurettava ja tietyllä tapaa törkeäkin, niin kyllä minuakin ärsyttää Weavereiden käytös. Se miten he päivittelevät sitä, että kuinka muut voivat kohdella heitä niin ilkeästi ja miten heitä kyllä ennen on rakastettu aina ja joka paikassa ja vakuuttelevat syyttömyyttään, ja seuraavassa hetkessä syyllistyvät itse samaan haukkumiseen ja kiusantekoon. Ärsyttävää tekopyhyyttä, kuten Browey jo mainitsikin, ja sen vuoksi en todellakaan toivoisi heidän voittavan.

Jaa, en minä kyllä kannatakaan ketään suuremmin. Ehkä Wallylle ja tämän kolmelle blondille tyttärelle (ei toivoakaan, että erottaisin heidät toisistaan) soisin voiton, jos se olisi minun annettavissani. Wally on vähän tahdoton, mutta tyttäret ovat jaksaneet ihailtavasti kannustaa häntä ja on hän toisaalta näyttänyt kyntensä muutamassa haasteessa. Linzien ilkeilystä Weavereille en pidä, ja jokin Godlewskien touhussa ärsyttää.

Vyazinikov

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Huhtikuu 13, 2008, 19:10:22 »
Toivottavasti breansenit voittaa. jos weawerit voittaa niin *****

Musta tää perhe kilpailu on ollut aivan huippu.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #62 : Huhtikuu 14, 2008, 19:17:56 »
Nyt kannatan Linzejä ja Branseja toivon vain lähinnä, että Weaverit eivät voita. Weaverit ovat oikeasti suunileen ärsyttävin perhe koko kisassa. Melkein oikeastaan ärsyttävin joukkue mitä Amazing racessa on ollut. Kuten nyt sunnuntaina huomattiin niin he luovuttivat aika äkkiä sen lähtöajan etsimisen ja rupesivat nukkumaan. Jotenkin minua myös ärsyttää se, että he rukoilevat Jumalaa apuun joka käänteessä.

Minulla oli tähän kauteen jo aluksi aivan väärä asenne kun asennoiduin siihen, että tästä ei voi tulla mitään hyvää. Olin aiemmin lukenut netistä, että kasi kausi on perhe kausi ja että se ei ole ollut jenkeissä mikään suuri menestys. Kuitenkin seuraan kisan ja jännitän kilpailijoiden mukana koko kisan. Tuntuu, että tämä kausi voisi olla muita kriittisesti lyhyempi, mutta ei se ole kuin jakson lyhyempi. Kuitenkin kun kahden jakson pituisia etappeja oli yllättävän paljon ja ei tiputus etappeja ei ollut niin ihan normaalin pituinen kausihan tästä tuli. Jatkuukohan Amazing Race tämän jälkeen suoraan vai joudutaanko uutta kautta odottamaan kauankin?
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Vyazinikov

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Huhtikuu 14, 2008, 19:36:36 »
Kaheksas tulee vasta syksyllä suomeen. usassa se on esitetty jo aikoja sitten. 10 kaudellahan ne käy suomessa:D.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #64 : Syyskuu 16, 2008, 00:43:32 »
No niin. Eilenhän käynnistyi 8. kausi Denveristä, josta matka jatkui Brasiliaan. Taas pääsee reissaamaan tv:n välityksellä ympäri maailmaa :) Kukaan ei vielä pudonnut, kun kaksiosainen etappi kyseessä...
Tuli katsottua, tietysti. En voisi missata Amazing Racea, kun olen sen joka kausi katsonut. Tuo perheversio jäi kyllä katsomatta, kun en siitä oikein pitänyt.
Ketään suosikkiparia minulle ei vielä ehtinyt varsinaisesti muodostua, mutta ne sanfransiscolaiset hipit vaikuttivat sellaisilta mukavan rennoilta tyypeiltä, joille voitto voisi olla paikallaan. Niillä oli sellainen sopivan letkeä asenne, mistä tykkään.
Toivon sen kaverusparin putoavan, jossa on ne kaksi miestä, jotka "tekevät niin vähän töitä kuin mahdollista, kunhan laskunsa saavat maksetuksi, ja haluavat miljonääreiksi tekemättä työtä sen eteen". Jotenkin sain todella ärsyttävän kuvan heistä. Samoin siitä pariskunnasta, jossa oli se blondi nainen joka mollasi muita vähän väliä, ja sen mies.
Ensi jakson aikana varmaankin saan tarkennettua mielikuviani pareista.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #65 : Syyskuu 16, 2008, 15:49:07 »
Mitä, joko se alkoi? Minulta meni alku täysin ohi, kun luulin, että se alkaa vasta joskus vähän myöhemmin.. Noh, onneksi ei tätä useampaa jaksoa jäänyt väliin. Ehtii kutienkin vielä hyvin mukaan..

Giladra, minäkään en pitänyt siitä perhekaudesta kovinkaan paljoa^^ Lisäksi se oli minusta jotenkin epäreilu, kun ne osallistujat oli niin eri ikäisiä. Siis joissain perheessä oli pieniä lapsia mukana ja joissain nuorin oli yli 20 vuotias.. Mutta joo, onneksi on vuotis, niin on paremmin mukana kaikessa touhussa :D

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #66 : Syyskuu 16, 2008, 20:02:17 »
Olenpa minäkin näitä katsonut,aika monta kautta. Tämän uuden kauden jakson katsoin vähän puolihuolimattomasti,oli vähän muuta tekemistä. Minäkin pidin paljon niistä hipeistä,heillä vaan oli hyvä asenne. Tosin kuin ne jotkut kaksi miestä jotka olivat "ooh,kaksi tyttöä. Isketään ne!" ja niin edelleen :P. Näistä "iskemiskohteista" en myöskään pitänyt. He olivat niin hölmösti samannäköisiä. Se vanha pariskunta oli myös aika...jotain. Jollain kaudessa pidin jostain vanhasta pariskunnasta,joista sitten tuli vanhimmat niin ja niin pitkälle päässeet. Siinä kaudella toiset lempparini voittivat,ei kuitenkaan ne vanhat. Tällä kaudella en erityisesti pidä kenestäkään paitsi niistä hipeistä,on kyllä aika varhaista sanoa kun on tullut vasta yksi jakso...
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #67 : Syyskuu 28, 2008, 10:36:53 »
?_____? Ketkä tippuivat viimeksi?

// Olen muuten pannut merkille, että näissä on aina ne kiintiöjotkut. :___D Kiintiöhomopari, kiintiömachobestispari, kiintiöbarbiepari, kiintiövanhuspari, kiintiömustapari & sitten ne loput.. alkaa jo vähän ajan päästä ärsyttää.. :'''''DDDD
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #68 : Lokakuu 07, 2008, 20:26:56 »
// Olen muuten pannut merkille, että näissä on aina ne kiintiöjotkut. :___D Kiintiöhomopari, kiintiömachobestispari, kiintiöbarbiepari, kiintiövanhuspari, kiintiömustapari & sitten ne loput.. alkaa jo vähän ajan päästä ärsyttää.. :'''''DDDD
Jep, niinhän onkin.
Mielestäni se on aika selvä juttu, että aina nuo tietynlaiset ovat mukana, jotta saadaan monipuolisuutta. Myönnettäköön, että erilaisia pareja löytyy vielä lisää, mutta on se hyvä, että sarjassa on pareja joka lähtöön.
Sen kyllä näkee alkujaksossa, mitkä parit tulevat tippumaan varmasti pois. Nyt minulla oli ekassa jaksossa sellainen tutina, että äiti&tytär -pari sekä barbiepari putoaisivat hyvin pian. Ennakkoluuloja? Minullako?
Mutta nuo nyt ihan rehellisesti sanottuna toivat mielikuvan ei-niin-vahvasta parista...

Minulta jäi viime jakso ikävästi välistä, mikä on melko ennenkuulumatonta minulle! Mutta minkäs voi, että on autossa istumassa, kun jakso tulee...
Se oli jotenkin tuskastuttavaa, kun yhdessä jaksossa se vanhuspari käveli sen laatikon ohi, eikä löytänyt sitä...

Baletta

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Lokakuu 14, 2008, 10:41:50 »
Voi, kiva kun täällä ollaan minun kanssani samaa mieltä - BJ ja Tyler todellakin ovat mukavin kaksikko tästä tuotantokaudesta. Heillä on hyvä asenne ja ainakin minä saan lähes joka jaksoa katsoessani naurut, kiitos näiden kahden. Eric ja Jeremy - se casanovapari siis - kuuluu inhokkeihini. He ovat jotenkin ällöttäviä kun ajattelevat koko ajan tyttöjä ja itseään. Viime jaksossakin kun he tulivat ensimmäisenä varikolle he kertoivat että odottavat Daniellen ja Danin (niitäkin minä inhoan, hyi olkoon) tuloa että voivat jatkaa kielisuudelmia. Yh.

Viime jaksossahan tippui Wanda ja Desiree, se äiti-tytär-pari. Harmillista, sillä minä pidin heistä. Oli kyllä ihan odotettavaa että he tippuisivat, se heidän eksymisensä oli nimittäin todella paha moka ja vei paljon aikaa. Wandan puhe oli todella jännän kuuloista kun hän sekoitti siihen joskus englantia ja espanjaa keskenään. Seuraavaksi uskoisin Franin ja Barryn tippuvan, heidän kunto ja muu ei oikein tunnu kestävän kilpailua. Hehän ovat lähes aina olleet viimeisiä..

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #70 : Lokakuu 14, 2008, 13:36:45 »
Jeremy ja Eric on kyllä aivan ärsyttäviä. Viime jaksossa Philin ilme oli kyllä jotain aivan, kun nää kaks sanoi niistä kielisuudelmista...

Harmi kyllä, että Wanda ja Desiree putosivat, mut just toi eksyminen oli todella paha moka, niin mitäpä sille voi. Toivoin kylläkin, että Dani ja Danielle ois pudonnu :/ Noh, mitäpäs tuolle voi. BJ ja Tyler on kyllä mahtavia ja tosi mukavanolosii tyyppei. Toivottavast he voittaisivat :)
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #71 : Lokakuu 14, 2008, 16:07:07 »
Viime jaksossahan tippui Wanda ja Desiree, se äiti-tytär-pari.
Arvasin :) Mutta en tarkoita, etteikö siellä olisi ollut muita pareja, joiden olisin toivonut ennemmin tippuvan. Viime jakson missasin, mikä ei lainkaan ole tapaistani, mutta seuraavan katson aivan varmasti!

Voi, kiva kun täällä ollaan minun kanssani samaa mieltä - BJ ja Tyler todellakin ovat mukavin kaksikko tästä tuotantokaudesta. Heillä on hyvä asenne ja ainakin minä saan lähes joka jaksoa katsoessani naurut, kiitos näiden kahden. Eric ja Jeremy - se casanovapari siis - kuuluu inhokkeihini. He ovat jotenkin ällöttäviä kun ajattelevat koko ajan tyttöjä ja itseään. Viime jaksossakin kun he tulivat ensimmäisenä varikolle he kertoivat että odottavat Daniellen ja Danin (niitäkin minä inhoan, hyi olkoon) tuloa että voivat jatkaa kielisuudelmia. Yh.
BJ ja Tyler eivät minusta vaikuta sellaisilta, jotka sortuisivat p**kanpuhumiseen tms. He ovat hyvällä asenteella mukana, ja muutenkin vaikuttavat mukavilta. Yhä edelleen.
No olisihan se pitänyt arvata, että casanovat ja pinkkikset löytävät toisensa - ennemmin tai myöhemmin. Kestämätöntä, onneksi missasin tuon kohdan, kun en jaksoa katsonut... Kunhan toinen pareista tippuisi, niin loppuisi tuokin...

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #72 : Lokakuu 14, 2008, 16:42:38 »
Kausi on ollut tähän mennessä erittäin mainio, sillä tehtävät ovat olleet pirteän erilaisia, mukavia ihmisiä, mukavia paikkoja (Saksa <3) sekä mukavia ylllätyksiä. :D Omat suosikkini ovat Fran ja Barry, jotka osaavat yllättää vahvuudellaan sekä ovat erittäin hauskoja. (Kuka muistaa edellisestä jaksosta kiertotietehtävän alusta sen naurun. ^^) He suhtautuvat kaikkene huumorilla ja yrittävät kaikkea. Onnistuvatkin usein.
Lisäksi pidän BJ:stä ja Tyleristä. Ensimmäinen syy oli se, että heistä toisen nimi (BJ) on samankaltainen kuin suosikkisarjani Baywatchin yhden näyttelijän roolinimi (C.J.) :D Kuitenkin, he ovat olleet taistelevia ja mukavia, hauskojakin (autolla ratsastaminen :D) ja osoittavat positiivista elämäntapaa ja asennetta. Mallikuvia.

BJ ja Tyler eivät minusta vaikuta sellaisilta, jotka sortuisivat p**kanpuhumiseen tms. He ovat hyvällä asenteella mukana, ja muutenkin vaikuttavat mukavilta.

Allekirjoitan.

Kolmansia suosikkejani on inhottu paljon, Dani & elle eli Dani ja Danielle. He osaavat olla hauskoja, huomaatte heidän nauravan paljon. (: Lisäksi he ovat taitavia.  Saapi nähdä, kuinka nousevat seuraavassa jaksossa.

(Taitaapi olla ensimmäinen kerta, kun kaikki suosikkini ovat näin pitkällä. :D)

Eric ja Jeremy ovat mukavia ja taitavia, mutta eivät suosikkejani. En kuitenkaan halua heidän tippuvan. Samoin myös Joseph ja Monica. Jos päättäisin, ensi jaksossa tippuisivat Ray ja Yolanda tai David ja Lori tai Lake ja Michelle, sillä he ovat täysin massaa, eivät erotu joukosta.

~kirja
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Mortal Illusion

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Lokakuu 16, 2008, 10:10:43 »
Viime jaksossahan tippui Wanda ja Desiree, se äiti-tytär-pari. Harmillista, sillä minä pidin heistä. Oli kyllä ihan odotettavaa että he tippuisivat, se heidän eksymisensä oli nimittäin todella paha moka ja vei paljon aikaa. Wandan puhe oli todella jännän kuuloista kun hän sekoitti siihen joskus englantia ja espanjaa keskenään. Seuraavaksi uskoisin Franin ja Barryn tippuvan, heidän kunto ja muu ei oikein tunnu kestävän kilpailua. Hehän ovat lähes aina olleet viimeisiä..

Minusta oli älyttömän koomista, kun äiti (Wanda?) yritti puhua espanjaa Venäjällä ja tytär sitten huomautti, ettei se oikein auta. Muistan joskus jollain aiemmalla kaudella Unkarissa ,kun kilpailijat yrittivät kiittää unkarilaisilla sanomalla grazie tai gracias... ehkä amerikkalaiset luulevat, että espanja/italia/portugali on joku yleinen "ulkomaan kieli"? :) Minulla tulee seurattua tuota sarjaa jollakin tapaa kulttuurinkin kannalta. Siis, että minkälaista amerikkalainen kulttuuri on. Ja vaikka mitä muuta pahaa löytäisikin, se on hauskaa, miten kohteliaita ainakin ohjelmassa kilpailijat aina ovat. Voi olla, että se on pinnallista, mutta olen kiinnittänyt huomiota siihen kiittelyn ja tervehdysten määrään.

Menin spoilaantumaan voittajasta, eikä nyt oikein ole suosikkeja. Olisi hauskaa, jos vanhukset pysyisivät kisassa pitkään. Inhokkiparini ovat ehdottomasti Lake&Michellekö se oli. Karmea äijä.
Ja katso! Voiko toista niin ylvästä näkyä olla kuin hiljaisten liekkien kurotus tähtiä kohti? (Moonsorrow: Sankaritarina)

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #74 : Joulukuu 22, 2008, 17:55:02 »
BJ ja Tyler sitten voittivat. Jeah, heidän toivoinkin voittavan. Mut oli aika tasanen finaali kylläkin, vaikka Eric ja Jeremy siinä pääsivätkin karkaamaan pariin otteeseen. Nauroin melkein itseni kuoliaaksi niille kahdelle, kun ne niitä lippuja pähkäili ja Bj ja Tyler meni ihan kivasti niiden ohi ja vielä voittoon.

Mun mielest Rayl ja Jolandal ei kyl missään vaiheessa ollu minkäänlaisia mahdollisuuksia voittoon. Vaikka ihan kivasti nekin yritti.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]