Kirjoittaja Aihe: Pako (Prison Break)  (Luettu 11619 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Browey

• Vuotislainen
Vs: Pako (Prison Break)
« Vastaus #75 : Joulukuu 29, 2007, 20:37:29 »
Paon toisen tuotantokauden parissa jäljellä olevassa jaksossa saa tapahtua lähestulkoon ihmeitä, jotta tämä kausi nousisi läheskään ensimmäisen veroiseksi. Juoni ei liiku oikein mihinkään, ja veljekset ovat tavoitteensa suhteen aika lailla samassa tilanteessa kuin kauden alussakin. Viime kaudellakin nähtiin useita vastoinkäymisiä, mutta silloin tilanne sentään kehittyi jatkuvasti toisin kuin tällä kaudella toistaiseksi. Ohjelma käy väistämättä tylsäksi, kun tuntuu ettei mitään tapahdu. Juonen lisäksi hahmoissakin on omat ongelmansa. Olen samaa mieltä Kalken ja nostalgien kanssa siitä että vangeissa viime aikoina nähdyt muutokset eivät ole olleet kovin mieluisia. C-Notesta olen kuitenkin eri mieltä, sillä minusta hänen kuuluukin olla ennen kaikkea lapsestaan huolehtiva perheenisä. Kovan miehen mielikuva, joka hänestä muodostui ensimmäisellä kaudella, ei ole mielestäni todellinen: alun perinkin hänet erotettiin tekosyyn nojalla armeijasta sen jälkeen kun hän oli ilmaissut halunsa tehdä ilmoituksen vankien kiduttamisesta tukikohdassa. Vaikka C-Notesta on tullut aika laimea ja tylsä hahmo viimeisissä jaksoissa, minä olen aina pitänyt hänestä. Harmi vain että käsikirjoittajat ovat ilmeisesti päättäneet kirjoittaa hänet ulos sarjasta. Itsemurha on surullinen päätös tällaiselle hyväntahtoiselle ja epäitsekkäälle henkilöhahmolle.

T-Bagin suhteen olen hieman pettynyt, sillä maata kiertävän onnenonkijan rooli sopii hänelle paljon perheenisän osaa paremmin. Koko Susan Hollander -kuvio osoittautui toimimattomuudessaan suureksi pettymykseksi. Minusta T-Bag on edelleen parhaimmillaan keinoja kaihtamattomana murhaajana. Ymmärrän hyvin että käsikirjoittajat haluavat saada hahmoihin uutta perspektiiviä, eikä minullakaan ole mitään sitä vastaan, mutta häikäilemättömyys, ajattelemattomuus ja mielettömyys ovat T-Bagin parhaita piirteitä. Kaipaankin hieman ensimmäisellä tuotantokaudella nähtyä vastakkainasettelua T-Bagin ja John Abruzzin välillä. Abruzzin kaltaiselle hahmolle olisi muutenkin tarvetta nyt kun Pako rämpii ainakin väliaikaisesti suossa.

Muut hengissä olevat vangit ovat valitettavasti tylsiä ja mitäänsanomattomia. Sucren ja Maricurzin kuviot eivät voisi vähempää kiinnostaa, ja olisin paljon mieluummin nähnyt Sucren kuolevan esimerkiksi Abruzzin tai Haywiren sijaan. Jatkuvat vastoinkäymiset ja epätoivoisuus ovat taas heikentäneet mielenkiintoani Michaelia ja Lincolnia kohtaan. Muutenkin Michaelia näyttelevä Wentworth Miller lukeutuu näyttelijärintamalla tämän tuotantokauden suurimpiin epäonnistujiin. Michaelin ja muiden vankien tekemiset eivät oikein jaksa kiinnostaa minua enää samassa mittakaavassa kuin aiemmin: toivoisin vain että he saavat todistettua syyttömyytensä ja aloittavat uuden elämän jossain muualla. Se toive tuskin toteutuu.

Pidin niistä muutamista jaksoista joissa Kellerman avusti Michaelia, Lincolnia ja Saraa. Harmi vain että Kellermanin suunta on nyt jyrkästi alaspäin ja hän luultavasti kuolee piakkoin tehtyään ensin viimeiset siirtonsa. Muista hahmoista minulla ei ole oikein mitään sanottavaa. Bill Kimin asettamasta paineesta johtuen Mahone ei ole näyttänyt luovuttamisen merkkejä. Yllätyin hieman siitä että Mahone tempasi vankilassa istuneen Bellickin mukaan jahtiin, mikä on minulle aika merkityksetöntä sillä Bellick ei ole kyennyt tarjoamaan viihdettä pitkiin aikoihin. Terrence Steadmanin tarina on nyt lopullisesti paketissa, ja toivottavasti se on osoitus siitä että Lincoln ja Michael ovat vapaita miehiä lähiaikoina. Aika ja pari viimeistä jaksoa saavat näyttää millainen jälkimaku tästä kaudesta jää.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Joulukuu 30, 2007, 15:25:41 »
Pako.
Itse olen tätä sarjaa seurannut ekan tuokkarin puolivälistä lähtien. Yllätyin ihan, miten hyvin sarja imaisi minut mukaansa. Alussa pidin eniten pareista Michael/Sara ja Veronica/Nick. Lincin paritus on minusta ollut aina jotenkin,,, kankeaa. Minuun tekevät yleensäkin vaikutuksen ohjelmien persoonat - ei laimeiden hahmojen toilailua jaksa seurata. Paon hahmokaarti onkin ollut pitkällä linjalla hyvinkin onnitunut. Fanitan suuresti T-bagiä, joka ehkä ihmisenä on vastenmielinen, muuta persoonana, osana teeveesarjaa verrattavissa jopa "erilaiseen" lääkäri Houseen. Olen myös tykästynyt Wentworthin esittämään Michaeliin pitkälti hänen ja Saran suhteen kautta - hahmot ovat aina parhaimmillaan paritettuna :P

Puolikkaan ensimmäisen tuokkarin nähneenä minä en löytänyt paljoa valitettavaa tästä toisestakaan. On kuitenkin ihan eri asia seikkailla pitkin USA:n maita kuin toimia seinien sisällä. Soolona lentäminen ja äkilliset kohtaamiset ovat mielestäni tuoneet hyvin esiin hahmojen piirteitä, kuten myös se, että vankilassa annetut erityisasemat (C-note lääkekuriirina, T-bag kukkona tunkiolla) ovat kadonneet. En tiedä edelleenkään miten pitäisi suhtautua T-bagin armelijaisuuteen, kun mie päästikin Hollanderit vapaaksi. Yllättävää se oli jos jotain. Harmittaa edelleen, että hahmoja on nyt napsittu hengiltä, mutta kai se on pakko.
Kuitekin, ostin nyt ensimmäisen tuotantokauden ja olen nähnyt ne itseltäni puutuvat jaksot. Wau. Nyt tuntuu, että jos koko tuokkarin tietävänä olisi lähtenyt kakkosta seuraamaan, niin varma olisi puolet nautinnosta haihtunut ilmaan. Fox River oli paikkana hyvin mielenkiintoinen. Ensimmäistä tuokkaria kelaillessa huomasin rakastuvani uudelleen myös Veronica/Nickiin, sen parin tarinahan oli niin täynnä kohtauksia, joihin olisi helppo upottaa vähän, krhm, kahdenkeskeisiä kohtauksia. Puolet ajasta hypin ruudun edessä ja huusin "kosketa sitä" "katso niitä silmiä" "c'moon, pussatkaa!!!" Äkkäsin myös kukkotappelukohtauksissa toivovani, että T-bag ja Abruzzi löytäisivät toisensa ikään kuin parina ;)
Ykköspari ja melkeimpä tärkein syy, miksi olen sarjan mukana roikkunut, on kuitenkin Sara/Michael. Rakastan sitä paria niin että jalat tutisee. Kemiaa. Mielenkiintoista sinänsä, Saran hahmon piti kuolla ensimmäisen ja tokan tuokkarin vaihteessa kun taas Veronican piti selvitä, mutta koska katsojakunta osoittautuikin hyvin Sara/Michael -lämpimäksi, niin osat vaihtuivat. Tykkään niin katsoa miten parin välillä kipunoi. Ja meinasin repiä pelihousuni, kun tokan tuokkarin jaksossa 16 siellä junaradalla oli se hiivatin este eivätkä Sara ja Mickey päätyneet "etenemään" suhteessaan. Se kohtaus oli kuuminta HOTia.
Sarjasta tykkään, mutta kyllä tavallaan on kipinä jo ehtinyt hiipumaan.

Olet katsellut nyt etukäteen kolmannen tuokkarin juonikuvioita ja pistän nyt omat aikomukeni tähän alle.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

//Päivitystä 22.01. ÄÄÄH. Tuo toisen tuokkarin viimeinen jakso. Ei _voi_ olla totta. Kirottu mr Kim. Ei, kirottu tuotantotiimi! Ne rahanahneet "/&(#R%%(. Kohtaan juuri ennen Billin tuloa olisi ollut täydellistä lopettaa sarja. Osittain happy end, ilmaan jääviä kysymyksiä! Mutta EI! Ne kirjoittaa sen riivatun Billin paikalle ja sarja jatkuu jatkuu jatkuu. Jumped the shark for me. AnXt.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2008, 21:54:45 kirjoittanut Ginger »
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

ezzukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Maaliskuu 05, 2008, 22:44:22 »
En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi Ginger. Minunkin mielestäni sarjan olisi kuulunut loppua toiseen kauteen ja siihen kun Michael, Sara ja Linc seilailee onnellisina kohti merta. Kolmatta kautta seuranneena voin kans sanoa sen, että ykköseen ja kakkoseen verrattuna sen taso on paljon alempi. Tuntuu kuin käsikirjoittajat olisivat väkipakolla yrittäneet tunkea lisää juonikuviota ja uusia hahmoja, mikä saa lopputuloksen näyttämään hyvin väkinäiseltä. Lisäksi kolmoskaudella ajaudutaan aina vain enemmän ja enemmän kauemmaksi siitä, mitä aluperin sarjassa lähdettiin käsittelemään.
Toivon todella, että Paosta ei tehdä sitä suunniteltua kuutta kautta, mieluummin saisi loppua kolmanteen kauteen, neljä olisi mielestäni aivan ehdoton maksimi.

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #78 : Heinäkuu 01, 2008, 21:44:29 »
Kolmas kausi on täyttä kuraa. Mitkäköhän käsikirjottajat sinnekki on pestattu. Ei sitten keksitty parempaa, kuin Scofieldin heittämistä toiseen vankilaan ja sieltä pakenemista.

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #79 : Syyskuu 17, 2008, 22:45:23 »
Kolmas kausi on täyttä kuraa. Mitkäköhän käsikirjottajat sinnekki on pestattu. Ei sitten keksitty parempaa, kuin Scofieldin heittämistä toiseen vankilaan ja sieltä pakenemista.

Itse olen osittain samaa mieltä. Tuntuu jotenkin niin turhauttavalta - taasko yksi pako lisää, taas uusia yrityksiä? Kuitenkin minua kihelmöi jännitys; kaikki on erilaista Sonassa. Olen varma, etteivät kässärit ole epäonnistuneet, koska eivät ole ennenkään niin tehneet. Eka jakso avasi paljon uusia asioita, mutta jätti taas tietyn jännityksen vatsan pohjaan. Minua ahdisti suuresti, kun katsoin tuon tiistain jakson - ei maailmassa voi olla sellaista paikkaa. Toisaalta, olen kauan kaivannut sitä verta ja kettinkejä ja hevosia ja Nikulaa ja aitoa menoa, joten tässäpä sitä tulikin suuri pläjäys heti kerralla! Tuntuu todella oudolta, että Michael onkin nyt telkien takana ja Lincoln ulkona. Se...  siihen on vaikea tottua! :D

Paras hetki viime jaksossa oli ehdottomasti ensikatsaus Bellickiin - luoja, että minä nauroin. Voisi melkeinpä sanoa, että siinä saa herra ansionsa mukaan, mutta kuitenkin minussa elää säälittävän paljon myötätuntoa, enkä voinut kuin kauhulla katsoa hänen tilaansa ja sitä elämää Sonassa. Nooh, Pako on muuttunut raaemmaksi kaiketi, mutta mielestäni ehkäpä parempaan suuntaan. Se on hyvin erilainen, mutta silti mielenkiintoinen, eikä todellakaan jätä minua kylmäksi ja tylsiintyneeksi, kuten jotkut sarjat ovat tehneet muutamien tuotantokausien jälkeen.

Mahonen teko, kun hän pelasti Michaelin verilöylyltä, oli urhea teko, vaikka hän toki ajatteleekin ensimmäisenä omaa etuaan. Silti hän hyvä jätkä, ja olen alkanut pitää hänestä kokoajan enemmän.

Näin sivumennen sanoen, ah että minä nautin, kun vuokrasin pari viikkoa sitten Makuunista Paon ekan tuotantokauden. ^^ Sen, miten kaikki alkoi... Sitä oli hauska katsoa virkistyksen vuoksi. Seuraavaksi kaiketi vuokraan toisen kauden, mikäli joskus löytyy niin paljon aikaa.

Nyt jään odottelemaan ensi tiistaita, Michaelin suunnitelmia, Bellickin nöyryytystä ja kenties katsausta Saran ja L.J:n tilanteeseen.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #80 : Syyskuu 17, 2008, 23:54:33 »
Olin katsovinani, ettei Saran esittäjän nimi ole alkuteksteissä. Mahtaakohan se tarkoittaa, ettei hän enää esiinny elävänä vaan pelkästään takaumina?

Ei huono jakso, vaikkei mikään vedä vertoja ykköskaudelle. Aika ahdistava oli kyllä tosiaan. Pidin kuitenkin enemmän kuin ennakkomainosten perusteella olisin odottanut, kun niitä katsoessa uusi kausi tuntui idioottimaiselta. Taas uusi salaliitto ja se ah niin salaperäinen brunetti.

Jotenkin minun nörttimäisyyttäni hiveli se, että se Michaelin kanssa tapellut vanki oli Sormusten Herran Sauron.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #81 : Syyskuu 18, 2008, 09:21:08 »
Valerianan kommenttin kerron:
TÄMÄ SPOILAA ISOSTI, ÄLÄ LUE JOS ET OIKEASTI HALUA TIETÄÄ
Näin ollen minua ei enää huvita koko Pakoa seurata. Kaikki kiva viedään pois ja kierrätetään vanhaa kulumispisteen jälkeenkin...

Tai no, okei, yksi asia miuta kiinnostaa. Mitä tapahtui T-Bagille?
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Syyskuu 18, 2008, 16:41:17 »
No siis ainakin viime jaksossa T-Bag joutui myös Sonaan. (Aistittaessa pientä kliseisyyttä; piiri pieni pyörii...) Siellä hän heilui kumisen kätensä kanssa ja teki heti tuttavuutta Sonan johtajahahmoon.

Olin katsovinani, ettei Saran esittäjän nimi ole alkuteksteissä. Mahtaakohan se tarkoittaa, ettei hän enää esiinny elävänä vaan pelkästään takaumina?

Whooot? :o Olen kyllä kuullut tästä juoruja, mutten voi uskoa tätä siltikään! Sarahan jäi 2. tuotantokauden lopussa harhailemaan yksikseen Panaman kaduille, kun Michael vietiin Sonaan. Toivottavasti hän ei sentään kuollut ole! Olisi kerrassaan surkeaa, jos vankilaelämän Romeo ja Juliet -tarina loppuisi tähän.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #83 : Syyskuu 18, 2008, 21:26:25 »
Ei jäänyt harhailemaan loputtomasti, koska sen Lincolnin saaman kännykkävideon mukaan pahiksilla on LJ ja Sara vankina ja heidä tapetaan, jos Michael ei auta sitä yhtä tyyppiä karkuun Sonan viemäreistä. Siis sitä, joka laittoi Bellickin pistämään ruumiiden taskuun viestilappuja, jotka se yksi nainen kävi ottamassa.

Huomatkaa, että Saraa hädintuskin näki ja häntä esitti joku toinen näyttelijä. Oliko sillä alkuperäisellä jotain kränää tuottajien kanssa, jos eivät voineet käyttää häntä edes parin sekunnin ajan (muistelisin kyllä kuulleeni, että hän oli kakkoskaudella raskaana, mikä saattaisi vaikuttaa asiaan). En uskalla katsoa sitä spoileria.

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Syyskuu 18, 2008, 23:01:51 »
Ei jäänyt harhailemaan loputtomasti, koska sen Lincolnin saaman kännykkävideon mukaan pahiksilla on LJ ja Sara vankina ja heidä tapetaan, jos Michael ei auta sitä yhtä tyyppiä karkuun Sonan viemäreistä. Siis sitä, joka laittoi Bellickin pistämään ruumiiden taskuun viestilappuja, jotka se yksi nainen kävi ottamassa.

Jep jep, olen kyllä tiennyt tuon, esitin kai asiani viestissä jotenkin huonosti. Tarkoitin vain, että kakkoskaudella hän jäi harhailemaan, mutta viime jaksossahan selvisi siis tämä kaikki, miksi paon on jälleen kerran alettava uudelleen. :)

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #85 : Syyskuu 19, 2008, 18:48:12 »
Katselin sarjaa ensimmäisen kauden (pidin paljon) ja toista kautta seurasin silloin tällöin se surkeuden takia....
Kolmannen kauden jaksoista olen nyt katsonut neljä ensimmäistä ja ihan katsottavia ovat. Sona-vankila tuo oman leimansa jo kauteen ja ennenkaikkea hahmoihin. Uudet hahmot ovat ihan mielenkiintoisia. Ensimmäisen ja toisen kauden henkilöt ovat ihan normaaleita (pari yllätystäkin löytyy...)
Mutta mutta. Sonan on järkyttävä paikka (ja vielä ajatellaan että perustuu tositapahtumiin, mutta se tositapahtuma vain kesti  vain vähän aikaan Panamassa.) Vankilassa on kuitenkin ihan hyvä järkestys, mutta tietenkin sieltäkin löytyy "hylkiöitä"... Mutta tulen sitten kommaamaan lisää jos joudun tv;n kanssa samaan "aikaan".
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #86 : Syyskuu 20, 2008, 00:33:09 »
Minusta se Sonan pomo oli jotenkin asiaankuuluvan uhkaava ja jännittävä suunnilleen siihen asti kunnes alkoi kärttää joltain prostituoidulta, onko Michael tämän mielestä häntä nätimpi. Vastaus on tietysti "kyllä", mutta se kohtaus oli jotenkin niin älytön että ensin luulin hallusinoineeni sen. No, kai kovaotteinen rikollispomokin voi tuntea ulkonäköpaineita. Siis paikassa, jossa ei ole lainkaan naisia ja miehet ovat enimmäkseen sitä lajia, johon ei pidä koskea edes pitkällä tikulla. (Äärimmäisen syvällinen viesti, tiedän :P) 

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #87 : Lokakuu 02, 2008, 16:34:43 »
Edelliseen Valerianan viestiin viitaten; kaiketi pomo myös haluaa kuulla tällaiselta ihastuttavalta huoralta, että hän todella on paikan komein, parhain jne... Sellaisiahan ne vallanpitäjät on :) Ihan niin kuin Lumikissa tämä ilkeä äitipuoli, näin niin kuin maailman surkeimpana esimerkkinä. :P

Sitten viime jaksoon. Onko täällä muita, joita alkoi hieman ällöttää se Michaelin rakastuneisuus? Minua ainakin! Tai siis okei, onhan hän ollut rakastunut jo ykköskaudesta lähtien, mutta nyt se jotenkin vaan tärähti... Se, kuinka hän tauotta vahtasi sitä kuvaa ja hikoili ja kärsi ja ajatteli Saraa. Toki on hienoa, että sarjaan on saatu mukaan muutakin kuin veljeysrakkautta, mutta jotenkin vain olen niin paatunut tähän "ikuisesti-poikamies-Scofieldiin."

Sitten vielä tuohon Saran katoamiseen (tai pikemminkin Sarah Wayne Calliesin): Tällä kaudella Sarah Wayne Callies ei itse ollut mukana, vaan hänen hahmoaan esittivät sijaisnäyttelijät, vaikkakin heidän kasvoja ei koskaan näytetty.

Ja tämän löysin PB:n fanisivustolta: (ÄLÄ PAINA, JOS ET HALUA TULLA PIENELLÄKÄÄN TAVALLA SPOILATUKSI):
Kaikki selviää paremmin ensi jaksossa! (Tulin itsekin nääs spoilatuksi...)

Ja tässä vielä hieman järisyttävä uutinen samaiselta, prisonbreak-online.net-sivustolta:

Prison Breakin päätuottaja Matt Olmstead on myöntänyt, että sarja saatetaan perua lähitulevaisuudessa. Ja syynä mikäs muu kuin surkeat katsojaluvut, hän kertoi Entertaiment Weeklylle. “Jos tämä jää sarjan viimeiseksi kaudeksi, emme tule suremaan sitä koska matka on ollut mahtava ja meillä on myös mahtava kausi vielä jälellä”.

Olmstead myös kertoo, että jos sarja perutaan käsikirjoittajilla on tarpeeksi aikaa saada kunnon päätös sarjalle. “Tämän hetkinen päätös mikä meillä on mielessä sopisi joko kauden tai koko sarjan päätökseksi.”

Toisaalta, hän myös myöntää että Prison Breakin tuottajat ovat olleet todella innostuneita siitä millaisen vastaanoton 4. kausi on saanut. “Meillä kesti hetken saada oikea idea.. ja vielä saada yleisö tukemaan sitä on todella palkitsevaa”.

//Ohhoh, huomasinkin että Ginger on ehtinytkin jo asiasta kirjoittaa spoilivaroituksen alla, jota en ollut uskaltanut aikaisemmin lukea :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2008, 16:39:11 kirjoittanut nostalgie »

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #88 : Lokakuu 21, 2008, 22:11:34 »
Istuin autossa ja erehdyin kysymään veljeltäni mitä mieltä hän on Paon kolmannesta tuokkarista. Kitkerään kommenttiini totesi veljeni ystävä jotain sellasta, mikä sai leukani loksahtamaan. Neljäs ja toivottavasti viimeinen kausi Pakoa tuo mukanaan mitä mielenkiintoisimman käänteen.
SPOILAA TUOKKARIA NELJÄ
Muilla spoilaantumista pelkäämättömillä mielipiteitä asiaan? (pidetään spoilerien sisällä, niin ne, jotka haluaa tietämättöminä pysyä niin pysyvät)
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #89 : Lokakuu 25, 2008, 18:40:19 »
No niin, nyt otan kantaan Gingerin heittämään spoiliin (en voinut olla lukematta...):

Cyria

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Lokakuu 29, 2008, 15:17:16 »
Tykkään sarjasta, koska se on niin jännittävä, ja siinä on niin hyvät hahmot.
Juoni alkaa olla jo kolmannella tuotantokaudella kulunut, mutta silti jaksaa aina ihmetellä, miten yllättäviä käänteitä tapahtuu. No, nyt vähän kerron mistä yllätyin tosi paljon:

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2009, 17:45:04 kirjoittanut Cycililya »

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #91 : Lokakuu 29, 2008, 16:35:24 »
Cyria, kuten varmaan jo huomasit, spoilisi näkyy kaikille. Jos haluat kirjoittaa spoilausvaroituksen alle, sinun täytyy kirjoittaa tekstisi spoilausmerkkien väliin. (Ellet jo tiennyt?) Eli kun painat tuota spoiler-painiketta tuosta valikosta, josta löytyy tekstin tummennus, kursivointi ym. muut, kirjoitat tekstisi tähän:

Vesiputous

• Ankeuttaja
« Vastaus #92 : Joulukuu 10, 2008, 15:37:10 »
Yks lemppari sarjoistani, tykkään tällasista ohjelmissa jossa saa vähän jännittää :)
Oon seurannu sarjaa aivan alusta asti, ja omistat kaikki 3 tuotantokautta
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2008, 15:40:12 kirjoittanut Vesiputous »

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Joulukuu 10, 2008, 16:06:51 »
Täällä on kyllä vähän hiljaista, mutta pakko tulla sanomaan: syyskuussa taas tavataan. Onko Prison Breakissa tavallista vähemmän jaksoja per tuotantokausi, vai meneekö tämä aika muuten vaan niin nopeaa? Toisaalta nythän on jo joulukuu ja kylläpä se kolmonen hurahti kerran viikossa mulkattuna n. kolmessa kuukaudessa.

Olen harkinnut lainaavani eräältä kaveriltani nelostuotantokautta, olen liian kärsimätön :D

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletSickle65
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #94 : Joulukuu 11, 2008, 16:09:19 »
Pakko kyllä sanoa että kolmannen kauden päätösjakso oli kaikista kaunein tähän mennessä. Ykkösessä jäi se toiminta ihan kesken ja se oli mun mielestä huono. Kakkosen loppu taas oli muuten hyvä, mutta siinä kun Michael katsoo Sonan pihalle, niin on siinä kyllä sellanen hetki... Ei millään olis malttanu odottaa sitä kolmatta. Eli tavallaan se oli sellanen "tuskallinen" loppu :D Tää kolmosen loppu oli todellakin kaunis. Siinä rauhotuttiin ja näytettiin jokaisen kohtalosta. Kun sarja joskus loppuu niin tolleen se vois loppua!
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Poissa sunshine

• törmäsi ikkunaan
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornGhost192
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #95 : Helmikuu 09, 2009, 16:43:30 »
Olen seurannut sarjaa alusta asti ja omistan 1 ja 2 tuotantokauden DVD-boxin.
Ensimmäinen tuotantokausi oli ehdottomasti paras koska siinä oli sopivasti jännitystä eikä silti mitenkään epäluonnollista. Kakkonen alkoi olla jo vähän epäselvä, koska kaikki olivat hajaantuneet ympäri Amerikkaa ja kaikista piti silti kertoa jotakin. Kolmostuotantokausi taas oli vähän kuin ensimmäisen toisintoa. Oltiin vankilassa ja sieltä piti paeta useamman seuralaisen kanssa. Jokainen tuotantokausi on ollut vähän edellistä huonompi. Olen tässä tainnut luetella vain niitä huonoja asioita, mutta kyllä Pako silti lempisarjoihini kuuluu.
Minusta on ihan hyvä, että Pako lopetetaan neljänteen tuotantokauteen sillä kyllähän hyväkin sarja voidaan pilata sen liiallisella pitkittämisellä.
Ole itse se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Helmikuu 15, 2009, 00:20:13 »
Sunshinen spoileriin vedoten kommentoin hieman:

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2009, 00:23:18 kirjoittanut nostalgie »

Poissa Miasma

• Vuotislainen
  • My Little Evil Pony
« Vastaus #97 : Helmikuu 15, 2009, 01:55:17 »
Kaksi ensimmäistä tuotantokautta omistan dvd:nä, joskin en ole kakkosta loppuun asti katsonut. Ykköskausi oli loistava ja jännä, kakkonen melko hyvä sen perusteella mitä sitä olen katsonut. Tämä sarja olisi kyllä saanut jäädä kahteen kauteen. Ensimmäiseen kauteen elo vankilassa ja varsinainen pako, toiseen taas seurata pakoa ja näyttää miten lopulta kävi, selvisivätkö kaikki hengissä tai jäikö kukaan kiinni. Näin olisi sarja ollut hyvin paketissa, mutta ei, rahan lypsämistä piti jatkaa ja pilata hyvin alkanut sarja naurettavilla juonenkäänteillä ja pitkittää sitä aivan liikaa. Olisin sarjasta varmasti kiinnostuneempi kuin nykyään, jos se olisi jäänyt kahteen kauteen.
Who has time for tears?

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
« Vastaus #98 : Maaliskuu 01, 2009, 23:03:06 »
"Spoilaan" tähänkin vielä omaa mielipidettä. Koko tarina olisi pitänyt jättää ykköskauteen, viimeistään kakkoseen. Jos mielestänne kolmoskausi oli heikko, odottakaahan vain nelosta. Tää sarja ei koskaan lopu...

Poissa Beyaz

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #99 : Lokakuu 08, 2009, 18:22:00 »
Olen seurannut sarjaa ihan alusta asti ja katsonut nyt kaikki neljä tuotantokautta. Pakko sanoa, että ensimmäinen tuotantokausi oli paras, mutta mielestäni nelonen oli toiseksi paras! :) Ei siitä nyt nelosesta nyt sitten sen enenpää, en ala täällä spoilailemaan.. Toinen kausikin oli ihan hyvä, mutta kolmas oli mielestäni ehkä tylsin. Siinä ei tapahtunut paljon mitään, tai tietysti siinäkin oli juonenkäänteitä ja muuta, mutta jotenkin se tuntui ensimmäisen kauden toistolta eikä se enää ollut niin hyvä kuin ensimmäinen tuotantokausi..
Lempihahmojani sarjan aikana ovat olleet tietysti Michael, T-Bag ja Lincoln myöhemmin(ensimmäisessä tuottiksessahan sitä ei paljoa näytetty).. Myös Bill Kim (se tumma pahis kakkos tuottiksella) on ihan mielenkiintoinen, vaikka hänestä ei paljoa muistaakseni kerrota. Michael on mielestäni kuitenkin hieman epärealistinen hahmo, sillä ei kukaan voi keksiä joka tilanteeseen ratkaisua. T-Bag tuo sarjaan tietynlaista hauskuutta, kun hänelle aina sattuu jotain, mutta aina hän onnistuu luikertelemaan ulos tilanteesta... :D Luulisi, että T-Bag olisi jo mennyttä, mutta ehei. :P Lincoln puolestaan tekisi mitä vain poikansa tai veljensä vuoksi ja sen takia hän on yksi lempihahmoistani. :)

Onkos muuten kukaan muu katsonut tota neljättä tuotantokautta jo?