Kirjoittaja Aihe: Pako (Prison Break)  (Luettu 13542 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Pako (Prison Break)
« Vastaus #100 : Lokakuu 22, 2009, 14:53:27 »

Onkos muuten kukaan muu katsonut tota neljättä tuotantokautta jo?

Minä olen katsonut neljännen tuotantokauden jaksoja, mutta en kaikkia niitä. Minulle on tulossa kyseinen tuotantokausi boksina, joten sitten jatkan siitä, mihin olen aiemmin jäänyt. Täytyy sanoa, että tykkään kovasti myös näistä neljännen tuotantokauden jaksoista. Huomaa, että sarja on todella taidokkaasti käsikirjoitettu. Kaikille faneille tiedoksi, että sarjasta on myös tekeillä videopeli, joka julkaistaan Pc:lle, Playstation 3:lle ja Xbox 360:lle. Peli sijoituu sarjan ensimmäiseen tuotantokauteen ja pelissä se kaydään läpi uuden henkilön näkökulmasta. Tarkkaa julkaisuajankohtaa ei vielä tiedetä.

Pako jatkuu taas 24.11. 2009 alkaen Mtv3:lla. Tätä on odotettu. Tosin itselleni on tulossa tämä kausi myös boksina. Täytyy kyllä myöntää, että tämä on yksi niistä sarjoista, joka mielestäni aina vaan paranee ja paranee, mitä pidemmälle se etenee. Isäni ilmaisi asian aika ytimekkäästi sanomalla, että Pako se aina jatkuu ja jatkuu. Niinhän se tekeekin.

//Huhutar muokkasi kaksi viestiä yhdeksi
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2010, 16:08:47 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Beyaz

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #101 : Marraskuu 11, 2009, 23:02:30 »
Noin viikko sitten näin vihdoin tuon kauan odotetun Pako-mainoksen tv:ssä. Aikasempina vuosinahan tämä on jatkunut jo joskus syyskuussa, joten miksiköhän se nyt alkaa vasta näin myöhään..? :o Minä olen jo tuon neljännen kauden katsonut, mutta onhan se mukavaa katsoa sitä ihan virallisilla tekstityksillä (vaikka ne eivät aina ole ihan sitä parasta laatua).
Toivoisin, etten olisi vielä nähnyt kaikkia jaksoja, sillä tämän kauden jälkeenhän ei ole enää tulossa Pakoa ollenkaan.. :'( Mielestäni on kuitenkin ihan hyvä, että Pako loppuu, vaikka se onkin yksi suosikkiohjelmistani, sillä sitä on jo pitkitetty ihan tarpeeksi..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2010, 15:25:47 kirjoittanut Beyaz »

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #102 : Tammikuu 06, 2010, 02:57:49 »
Ketään ole oikein kiinnostanut puhua Paon uusimmasta (ja viimeisestä) kaudesta?

Itse jaksoin katsoa ensimmäisen jakson neloskaudelta (siinä ja siinä), mutta sen jälkeen ote on herpaantunut, enkä ole juurikaan Pakoa katsellut. Nyt puuhaillaan minusta vähän oudoilla vesillä (ei vankilaa, pakoa tms.) ja sarjan juoni käy liian kaksneljämäiseksi. Myönnän, en ole jaksoakaan 24:aa katsonut, mutta. Liiat äksönit, monimutkaiset juonet ja irtaantuminen Paon perinteisestä vankilaskeemasta ei vain jaksa innostaa. Vai olenko liian yksinkertainen? Tuon tyyppiset sarjat eivät vain ikinä ole oikein kiehtoneet minua.

Viimeiset jaksot voin sitten yrittää katsoa läpi, jotta tiedän mitä kellekin kävi. Mahonelle toivon kaikkea hyvää, mutta saa nähdä mitä kehittelevät miehen pään varalle...
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Tammikuu 06, 2010, 19:15:23 »
Minäkin olen harmikseni huomannut ajatusteni harhailevan muualle näiden uusien jaksojen aikana. Silti ei tee mieli lopettaa katsomista kokonaan, vaikka tuo 24-vertaus ei ole täysin väärä. Lopetin itse 24:n katsomisen toisen kauden jälkeen, koska päähenkilö oli yhtä kauhea kuin ne terroristit joita jahdattiin ja koko näyttelijäkaarti tuntui vaihtuvan tasaisin väliajoin. Paossa kyllä on jäljellä vielä vanhoja suosikkeja ja tavallaan hauska, miten hahmojen keskinäiset suhteet ovat menneet aivan mullin mallin muutamassa tuotantokaudessa. En tiedä, mitä tuon aivokasvaimen on tarkoitus tuoda sarjan juoneen. Ehkä se on sitten lopussa yksi jännitystekijä lisää.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #104 : Toukokuu 06, 2010, 16:31:51 »
Aloin kattomaan sarjaa vasta nyt kun tämä nelostuottari pyörähti käyntiin, ja täytyy sanoa että jäin ihan koukkuun. Nyt täytyy yrittää noi aikaisemmat saada katsottua jostain ;)

Arvasin, että viimeisissä jaksoissa kuolee vielä joku, enkä ollut väärässä. Oli aika outo veto kertoa kolmanneksi viimeisessä jaksossa mikä tilanne on tulevaisuudessa ja sen jälkeen näyttää vielä kaksi jaksoa, joista viimeinen oli mielestäni tosi laimea.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #105 : Elokuu 09, 2010, 11:50:15 »
Pako oli ihan jännä ja hyvä sarja kahdella ekalla kaudella, Sonakin oli ihan kiinnostava, mutta neljättä en muistanut enää katsoa, liian sekavaa. Pyytäisin lisätietoa: Miten T-Bagille, sarjan kiinnostavimmalle hahmolle, kävi?
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Beyaz

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #106 : Elokuu 09, 2010, 18:48:20 »
Lainaus
Pyytäisin lisätietoa: Miten T-Bagille, sarjan kiinnostavimmalle hahmolle, kävi?

Kellerman antaa Michaelin ja muiden päättää saako T-Bag muiden joukossa armahduksen vai joutuuko hän vankilaan. He päättävät, että T-Bag ei saa armahdusta ja tämä joutuu takaisin Fox Riveriin.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #107 : Elokuu 09, 2010, 20:01:38 »
Ja sitten kun siinä lopussa on ne kaksi jaksoa, jotka olivat kai alunperin joku TV-elokuva, T-Bag yritti juonitella kaikenlaista, mutta sai huomata joutuneensa jälleen jallitetuksi. Täytyy kyllä sanoa, että tuntuu ettei hän saanut lainkaan ansaitsemaansa (kurjaa) kohtaloa. Hänhän näyttää olevan lopussa taas Fox Riverin kingi ja hänellä oli joku poikaparka roikkumassa taskussa.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #108 : Helmikuu 17, 2013, 20:01:05 »
Aah, tämäki sarja tuntuu kuin oisi jäänyt unholaan. Itse katsoin tässä muutama viikko takaperin taas kaikki tuotantokaudet Pakoa ja pakko myöntää että aina tulee ihan "yllätyksenä" se fiilis kun et tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu (vaikka kyseinen sarja on nähty useampaan otteeseen). En tiiä miks en vaa osaa kyllästyä tähän sarjaan.

Lempihahmoihin kuuluu ehottomasti sarjan nättipoika Scofield, ihana espanjalaisella aksentilla puhuva Sucre, vasikka Tweener ja "paha mafiapomo John Abruzzi. Ja sitte pitäs perustella? No Scofieldin suhteen mennään ihan vaan massan mukana, loistava hahmo ja älyttömän hyvännäkönenki, jotenkin on helppo samaistua sen luonteeseen, vaikka ite en aina tarkkaan suunnitelmia teekkään. Sucre ihan vaan siksi, että opiskelen ite espanjaa ja tykkään siitä kielestä. Sucren espanjalainen aksentti ja espanjalaiset lausahdukset kesken puheen on jotain aivan ihanaa kuultavaa korville, eikä oo sitäkää ulkonäöllä pilattu! Tweenerissä on taas jotain mikä viehättää luultavasti kaikkia tyttöjä ees vähäsen. Pahan pojan esittämistä, mut loppupeleissä kuitenkin erittäin herttanen poika. Ja viimesenä, mutta ei kumminkaan vähäisimpänä Abruzzi, mafiapomo. Aluks inhosin kyseistä hahmoa, mut samalla oli pakko ihailla sen rohkeutta ja päättäväisyyttä. Viimesen ihailemisen aiheen hahmo heitti ennen kuolemaasa lausumalla "minä polvistun vain jumalan edessä, enkä näe jumalaa täällä".

Inhokki hahmot on Mahone ja Bellick. Mahone on täynnä itseään ja ärsyttävä koska äksyilee koko ajan. Tappo Tweenerin mikä oli niin väärin! Bellick on muutenvaan ällöttävä ja koppava ukko.

Ja tähän lopuks voisin viel sanoo et itken aina ku katon viimesen jakson. Sitä itkun määrää!
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~