Kirjoittaja Aihe: Nimimerkit (vol 4)  (Luettu 27761 kertaa)

0 vuotislaista ja 3 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa tiixerr

• Heliumpallo
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Nimimerkit (vol 4)
« Vastaus #75 : Heinäkuu 24, 2009, 20:02:08 »
Minun tarinani ei ole oikeastaan mikään erikoinen..

Olin tekemässä YouTubeen nimimerkkiä, ja mietin jotain tigerin tapaista, mutta oletin että se on jo varattu (niinkuin olikin) joten päätin lisätä nimeen yhden i'n eli nimim. oli tiiger. Sekin oli sitten varattu, ja aloin vääntelemään tiigeriä eri muotoihin. Kohtapuolin mieleeni tuli muuttaa g-kirjain x'ksi (tiixer) ja sepä sitten olikin vapaana. Sittenpä, kun YouTubelta tuli vahvistus sähkäri, huomasin nimimerkin perässä olevan kaksi ärrää yhden sijasta. Olin ilahtunut siitä vahingosta, sillä nimimerkistäni tuli vielä omaperäisempi :D Nyt minut löytääkin monesta paikasti Tiixerrinä, esim. täältä, HP-fanit, Demi, YouTube, LastFM
"Älä milloinkaan luota mihinkään mikä osaa ajatella itse, ellet näe missä sen aivot ovat." -Arthur Weasley

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #76 : Heinäkuu 25, 2009, 21:12:12 »
Stormbringer (Myrskyntuoja) on luokkasormuksemme nimi ja se kuvasi luokkaamme (sekä minun luonnettani) niin osuvasti, että otimme sen sormuksen (myös siksi, että se oli sormuksista hienoin.) luokkasormukseksemme. Se kuullostaa niin kauniilta ja siinä on vivahteita jostain fantasia maailmasta ja myrskyisästä luonteesta.
Stormbringeriä en ole käyttänyt kuin kaksi kertaa (täällä ja jossain muualla, mutten enää muista missä >D) ja muualla minut löytää nimimerkeillä Muovi-Alkemisti ja N-chan. Muovi-Alkemistin minä ja kaverini väännettiin Fullmetal Alchemistista. Nimeni alkaa N kirjaimella ja olen kaikkien (paitsi äitini) mielestä lyhyt ja olen kaveriporukkani toisiksi nuorin niin minusta tuli N-chan. :--D

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #77 : Heinäkuu 26, 2009, 15:07:56 »
Nimimerkkini Narnia tulee yksinkertaisesti siitä,että pidän fantasiasta ja Narniasta Harry Pottereiden ohella.Se on ensimmäisiä lukemiani fantasiakirjoja.Luen itse asiassa(vähemmistönä) pelkkää fantasiaa koulukirjoja lukuunottamatta.

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #78 : Heinäkuu 28, 2009, 23:56:11 »
Raitasukka-nickin takana ei ole mitään ihmeellistä mystiikkaa, päinvastoin. Lueskelin taannoin täältä löytyvää "Mitä sukkasi kertovat sinusta"-keskustelua ja aloin mietiskellä, että minkälaista tarinaa omani mahtavat viestiä :D Tajusin siinä pohdinnan aikana, että hei, määhän tykkään raidallisista sukista, mutta omistan vaan yhdet sellaiset! Olen siitä lähtien yrittänyt epätoivoisesti kartuttaa raidallisten sukkien määrää, vaikka aika hitaasti projekti eteneekin.

Tämän vuoden alussa kyllästyin täysin aikasempaan nickiini ja aloin pallottelemaan eri vaihtoehtoja uudeksi käyttäjänimekseni. Raitasukka pulpahti esiin jostain mieleni arkistolokerosta, joten päätin laittaa sen ensimmäiseksi vaihtoehdoksi uudeksi nickicksi. Ja kas, loppu on historiaa tai jotain sinne päin.

Raitasukan saa minun puolestani lyhennellä ihan niin paljon kuin sielu sietää, Raitis taitaa olla ainakin parilla vuotislaisella käytössä ;)

Minua ei muuten tällä nickillä muualta löydykään, käytän kaikissa paikoissa eri nickejä (vaikka joillakin foorumeilla olen entisellä käyttäjänimelläni nollapostaajana...).

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #79 : Elokuu 01, 2009, 23:00:16 »
Uu... minulla on ollut kolme nimimerkkiä...

Sarvihaara oli täällä aivan ensimmäinen nimimerkkini. syy taitaa olla selvä; Kelmi-fani... Mutta minun KÄSKETTIIn vaihtaa se :(

Sitten oli jonkin aikaa Eero joka on yksinkertaisesti oma etunimeni.

Nyt olen vaihtanut EJRksi, yksinkertaiset nimikirjaimeni, EJR :D

-EJR
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
« Vastaus #80 : Elokuu 16, 2009, 14:57:27 »
Nimimerkkiin ei sisälly oikein mitään erityistä.Luin nuorempana Sister Club, nimistä sarjaa, jossa erään hahmon nimi oli Jaimini.Muistin lempinimen aina väärin, ja moni ihmetteli usein kun puhuin Jaimeesta.
Sinä aamuna kun päätin tehdä tunnuksen, luin kyseistä sarjaa, pitkästä aikaa, ja jostain vain nimi tuli esiin.

Muualla olen mm.nocturmio(hp-fanit), ziiru, smeagol...
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #81 : Lokakuu 04, 2009, 13:14:44 »
Kuljen täällä ja HP-faneissa nimimerkillä samettiina. Silloin kun rekisteröidyin, mietin ja kääntelin ja vääntelin erilaisia sanoja mielessäni. Halusin jonkun nimen, joka ei tarkoittanut mitään, olisi tietyllä tavalla tyttömäinen ja samalla myös sivistynyt ja aikuismainen. Sitten jossain vaiheessa päähäni ilmestyivät sanat "sametti" ja "Tiina", ja siitä se sitten syntyikin, samettiina.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa crybaby

• Vuotislainen
  • Who taught the voodoo that you do?
« Vastaus #82 : Lokakuu 08, 2009, 18:29:14 »
Crybaby on ollut jo jokusen aikaa käytössäni eri paikoissa. Se kuulosti korvaani kivalta ja se on jotenkin myös persoonallinen. Nimimerkkini on itseasiassa lähtöisin Fall Out Boyn (Joka on lempibändini) kappaleesta Tiffany Blews missä lauletaan että:
"I'm not a crybaby
I'm THE crybaby
A caterpillar that got stuck
Mr. Moth come quick with any luck.."

..Ja siitä se idea sitten lähti.

Luulen että nimimerkkini ehkä kertoo minusta jotain. Ei kuitenkaan sitä, että olisin itkuvauva mutta ehkä se kuvastaa minua jollaintavalla, mutta en keksi millä. Muita nimimerkkejä minulla on ollut käytössä on mm. Xo (Jota käytin täällä ennen), JackSkellington (Finfanfunissa, demissä), FallOutBoy (En muista missä) ja Chargebun joka on käytössä demissä ja youtubessa. Chargebunista sen verran, että se on itse päästä revitty. Keksin sen vitsillä ja se on tahalleen huono käännös suoraan suomesta englanniksi. Chargebun = Rynnäkkösämpylä, joka viittaa rynnäkkösaabiin (Eli Saab 96:seen). Kuten tiedämme vanhoja Saabeja on erilaisia ja niillä on eri lempinimityksiä ja yhden Saab mallin lempinimitys on rynnäkkösämpylä (On myös vauhtisämpylä jne.). :D Pidän hyvin paljon nimimerkeistäni, mutta juuri Chargebun ja Crybaby (Joka muistaakseni on nyt minulla käytössä finfanfunissa) ovat ne lempparini. Ja ei mulla muuta.
Kuulet kuinka joku kävelee portaitasi ylös, lähestyy ja tulee elämääsi, mutta koskaan et tiedä tuoko hän mukanaan hyvää vai pahaa.

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #83 : Lokakuu 10, 2009, 21:49:45 »
Rectangle on niinkin vaikeaa kieltä, kuin Englanti, ja tarkoittaa suomennettuna suorakulmiota, -kaidetta tai ruutua. Siis rehellisesti, en tiedä mistä se tuli. Rekkauduin tänne alunperin nimellä Roxy ( joka on gerbiilini btw ), mutta se muistutti valitettavasti toisen käyttäjän nickiä, joten aloin etsimään uutta. En myöskään keksi kauniita suomalaisia sanoja, joita ei olisi jo viety, päätin leikkiä sanakirja.org'in kanssa. Pykäsin kaikenlaisia sanoja jonoon, ja tungettuani sanan "ruutu" koneeseen, se tarjosi ensimmäiseksi vaihtoehdoksi rectanglen, mikä jysähti, ja halusin sen ehdottomasti nimimerkikseni.

Sen jälkeen olen käyttänyt sitä nimeäni rekkautuessa johonkin, vanhoihin foorumeihin etc. en ole vaivaantunut. :)
Se on basiliski, se.

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #84 : Lokakuu 11, 2009, 18:22:45 »
Ensin nimimerkkini Vuotiksessa oli Rouskuttaja, joka tulee muinaisesta vihaamastani lempinimestä Rousku. Aloin vihata tätä nimimerkkiä ja vaihdoin uuteen :D

Tai no, oikeastaan otin vain vanhan nimimerkkini käyttöön...

Silloin joskus pari vuotta sitten, kun virtuaalikennelit oli tosi in, meillä oli kaverini kanssa sellainen. Kaverini nick oli ja on yhäkin Ùmrtie, joka tarkoittaa kuolemaa jollain ihme kielellä, olisiko ranska. Halusin jonkun siihen sopivan, ja etsimme ilmaisesta sanakirjasta sitten sopivaa. Verbillä tappaa löytyikin varsin sopiva ja ihana ja ah: Zabit. Harvat tietävät, että tämä tarkoittaa tappaa, ja en itsekään sitä enää muistele, kun Zabit sanana on niin sellainen... mitensennytsanoisi... sointuva? :D
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Lokakuu 11, 2009, 21:27:36 »
No, nimimerkkini Raimei on japania. Tykkään kaikesta japanilaisesta, vaikka en niin suuri fani olekaan.. :) Raimei tarkoittaa siis ukkosta.
En tiedä, miksi valitsin nimimerkiksini ukkosen.. Kuvaakohan se minua jotenkin? :D Voi olla, muuten olen kyllä aivan innostunut, kun on ukonilma. Muutenkin ukkonen on melko arvaamaton ja se kuvaa luonnettani jotenkin.
Nimimerkkini muuten muodostuu näin:
hiraganoilla kirjoitettuna :
ら-い-め-い
ra-i-me-i
Ja kanjeilla kirjoitettuna 雷鳴
(Kanjeja käytetään Japanissa kun kirjoitetaan, hiraganat ovat "lukemista"/"ääntämistä" varten. En oikein tiedä, miten sen selittäisi.. :P)

Entinen nimimerkini, Tonks, tuli tietty Pottereista. Jouduin sen kuitenkin vaihtamaan. Lempihahmoni Pottereissa silloin oli Tonks, siksi se nimimerkki.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa ee

• hated
  • Vuotislainen
  • örr
« Vastaus #86 : Lokakuu 13, 2009, 19:24:16 »
ee on hyvin vanha nickini, jota en taida nykyään käyttöä missään muualla Vuotiksen lisäksi. Se juontaa jotenkin juurensa oikeaan nimeeni, mutta koska keksin sen monia vuosia sitten, en yhtään muista mistä se päähäni pälkähti. En oikeastaan pidä ee -nickistä yhtään, liian lyhyt, typerä ja ennen kaikkea persoonaton minun mieleeni. Toisaalta olen jotenkin kiintynyt siihen, että heti en ainakaan ole sitä täällä pois vaihtamassa. ;D

Nykyään käytän wiikate -nickiä lähes kaikilla netissä, ja pidän siitä huomattavasti enemmän kuin eestä.
come sit next to me / pour yourself some tea

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #87 : Tammikuu 03, 2010, 19:03:15 »
Arende on erään roolihahmoni nimi, julman ja temperamenttisen salamurhaajan. Tein tuon hahmon useita vuosia sitten erästä netissä toimivaa roolipeliä varten ja tykästyin nimeen niin paljon, että aloin käyttää sitä myös nickinäni. Aiemmin nickinäni toimi erään aiemman roolihahmoni nimi Edhelwen ja kaikki variaatiot siitä (Edheli, Edhel, Ed jne.), mutta nykyään taidan kaikkialla olla jo Arende. Joillain foorumeilla, missä en ole käynyt enää vuosiin, saattaa yhä törmätä Edheliin. Joihinkin paikkoihin olen muistaakseni rekannut myös nickillä Arenne, mutta muutoin olen kyllä Arende :)

Ja itse tuon nimen syntymisestä sitten. Se syntyi oikeastaan samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin hahmojeni nimet. Laitoin vain kirjaimia summanmutikassa peräkkäin ja maistelin sanaa suussani, kuulostiko se hyvältä. Ja Arende kuulosti hyvältä :)
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Afro

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Tammikuu 27, 2010, 21:04:36 »
No, olen ikäni ollut kiinnostunut islaminuskosta ja arabimaailmasta, niiden kulttuurista ja muista ns. tempauksista oli ne sitten ihmiskuntaa eteenpäinauttavia tai ei. Moskeijat ovat hienon näköisiä, harmi vain etten ole nähnyt niitä ikinä livenä, vanhempani kun eivät halua matkustaa muslimimaihin. Päätin sitten pitää lempiasioistani kiinni ja valitsin nimimerkin Arabian. Ehdokkaina olevat mm. Arabic ja Arislam, mutta Arabian vei neistä voiton.

~ Ylpeänä nimimerkistään, Arabian Arabicitus :)

Poissa Sinikeiju

• Vielä yksi jekku
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonSeeker173
« Vastaus #89 : Helmikuu 09, 2010, 23:03:15 »
Rekkasin tänne Sinikeijuna, mutta sitten pyydettiin vaihtamaan, joten päädyin Hathoriin. Ihastuin nimeen lukiessani Egyptiaiheista romaania. Hathor oli joku jumalatar.
Finissä ja muualla mut tunnetaan Sinikeijuna.
Hathor -> Sinikeiju

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Helmikuu 10, 2010, 17:04:58 »
Aluksi nimimerkkini oli mlliss, joka tulee ihan mun omasta nimestä. Se käskettiin sitten vaihtaa, ja olisin varmaan muutenki vaihtanu sen hyvin pian, koska se vaan tuli ekana mieleen : D

Nykyinen nimimerkkini, Candily, syntyi kun söin karkkia : D
Ajattelin, että väännän sanasta candy jonkunlaisen nimimerkin tänne ja Candily siitä sitten sen kaiken vääntämisen jälkeen tuli :']
Mietin myös aluksi nimimerkkiä Malfang, joka on mulla nimimerkkinä muutamilla sivuilla, mutta se ei olisi luultavasti käynyt, koska se on norjaksi Malfoy : D (ainakin FK:n norjankielisten tekstitysten mukaan)
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Akromantella

• Sanahelinää
  • Aave
« Vastaus #91 : Helmikuu 10, 2010, 19:27:07 »
Akromantella.
No, varmaan suurin osa Pottereita lukeneista tietää, mikä se on. Jättiläishämähäkki, kuten Hämäkäk ja Myhäk.
Vuonna yksi ja kaksi mietin Koululaisen nettisivuille nimimerkkiä. Kokeilin jokaista mieleeni juolahtavaa Potterjuttua, mutta kaikki olivat varattuja. Enkä halunnut olla mikään Hermione345. Mietin ja mietin, ja lopulta akromantella vain pomppasi mieleeni. Se oli vapaana (enkä ihmettele miksi, kuka muka tahtoisi kantaa jättiläishämähäkkirodun nimeä?). Jotenkin tunnen kuuluvani yhteen nimimerkkini kanssa. Olen ötökkäkammoinen, ja voin hyvin kuvitella, miltä Ronista tuntuu, kun hän näkee hämähäkin. Minulla ja Ron Weasleyllä on nimittäin yksi yhteinen piirre: hämähäkkipelko. Inhoan hämähäkkejä sydämeni pohjasta. Siksi onkin tavallaan koomista, että kannan nimimerkkiä akromantella.
Olen muutamassa muussakin paikassa Akromantellana. Useimmiten en tosin halua minua yhdistettävän moneen paikkaan, joten nimimerkkini vaihtelee. Potterpaikoissa, joihin olen rekisteröitynyt, taidan olla poikkeuksetta Akromantellana. Yleensä muodostan nimimerkkejäni vain hakkaamalla tietokoneen näppäimistöä ja poimimalla sotkusta pätkiä, jotka näyttävät hyvältä. :)
Mutta ovi on lukittu ja avain syvälle haudattu.

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #92 : Helmikuu 10, 2010, 19:45:01 »
Rakastan kirjoja, joten olen melkein aina poiminut nimimerkkini niistä. Meriadoc on, kuten monet tietävät, Taru Sormusten herrasta - kirjan hobitti. Tykkään kyseisestä hobitista paljon. Enemmän pidän Pippinistä, mutta kyseinen nimimerkki ei kuulosta minulta ollenkaan ja saattoi se olla varattukin. Meriadoc kuulostaa lausuttuna pehmeältä ja muutenkin hyvältä.

Aiemmin olin täällä hetken My Lullaby, Houkutuksesta. Edward sävelsi Bellalle tuutulaulun, joka englanniksi on lullaby. Silloin olin aivan hullaantunut Houkutukseen, nyt en enää niinkään.

Muualla netissä olen ollut MyLullaby, joka ei kirjoitusasultaan kelvannut Vuotikseen, ¤etunimeni¤ (noita merkkejä oli harvemmassa nimimerkissä) sekä mm. Karpat40 (olin kärppien fani) ja Misspotter (Harry Potterista, ofcourse. Ginny on lempihahmojani ja toivoin että hänestä tulisi rouva Potter. Tuo muoto siksi koska se kuulosti hyvältä).
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Helmikuu 11, 2010, 16:47:53 »
Mun nimimerkki sotka on mun kavereitten keksimä lempinimi joskus ekalta luokalta(:
Sittemin oon käyttänyt sitä melkein kaikilla foorumeilla mihin olen itseni rekannut. Poikkeuksia on myös esim. sofku  tai sitten joku tuulesta temmattu(:

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #94 : Helmikuu 12, 2010, 15:42:08 »
Inside-lempinimi.  Oikea nimeni on kaukana Leilasta, mutta lempinimeni Leilan tarina on pitkä .  Lhyesti sen voi kertoa niin, että kun olimme eräällä leirillä, jossa oli porukkaa ympäri maan, joukkuekaverini esittelivät minut Leilana eräille.. He kutsuivat minua joka leirillä seuraavat kaksi vuotta Leilaksi, vaikka tiesivätkin oikean nimeni sittemmin. Sen jälkeen olen ollut aina  Leila kaikkialla.. tai joku sen muunnelma..;D
Tahdonvoimaa!

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Huhtikuu 20, 2010, 11:45:25 »
Jooooka tapauksessa... Nimimerkkini on elämäni, ja aijon ihan tosissani vaihtaa nimeni Raveniksi kun täytän 18 (sovittu eräänlaiseksi syntymäpäivälahjaksi). Oma nimeni kun ei ole ihan sitä, mistä tykkään... Tuo tuntuu paljon enemmän omalta.

Tietääkseni jo yli 12-vuotias saa vaihtaa nimensä oman tahtonsa mukaan. Sen voi tehdä yhden kerran ilman mitään selvitystä, jos haluaa vaihtaa toisen kerran niin se vaatii sitten jonkun hakemuksen. Nimenvaihdon voi itseasiassa tehdä netissä. Hinta on 25 euroa.
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Huhtikuu 20, 2010, 15:53:15 »
Nimimerkkini on yllättäen keksitty tuherrus, jonka keksin toisella foorumilla, kun halusin epätoivoisesti vaihtaa nimimerkkiä. Halusin ensin olla sukkapuikko. Varattu. Sitten halusin olla sulkakynä. Varattu. Sulkakynästä keksin mustepullon, joka on ontuva ja tylsä nimimerkki mutta kelpaa. Ei ole parempaakaan. :D Yritän tästä lähtien käyttää sitä mahdollisimman monella foorumilla.
Who knows which is which and who is who

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #97 : Toukokuu 05, 2010, 18:27:13 »
En ole oikeastaan täysin varma, miksi valitsin nikikseni juuri Haltiamielen. Minulla on ollut se meseosoitteessani alusta alkaen, olen ollut samalla meseosoitteella kuudennesta luokasta lähtien, joten ehkäpä tuttu nimi on tarttunut sieltä mieleeni. Pidän kovasti Tolkienin Taru sormusten herrasta -kirjasta, jossa tämä nimi esiintyykin. TSH:n kautta oikeastaan löysin fantasian, joten Haltiamieltä voisi pitää linkkinäni fantasiakirjallisuuteen.
Olen omaksunut Haltiamielen jo osaksi minua, ajattelenkin monesti itseni "Haltiksena".
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #98 : Toukokuu 05, 2010, 20:46:12 »
No itse laitoin nimekseni Nomonin KOSKA kutsuin itseäni Nomoniksi/Noomoniksi silloin joskus nuorena..... about 2w. se voisi olla syy? On se on.. mutta HP-FANEISSA tuli joku Nomonni joten joku on ehkä huomannut se pänni aivan 'hiukan' koska VAIN yksi 'n' lisää....toisekseen joku väitti Nomonia Rowlingin keksimäksi, ei se ole?????? Tuskin-pa, no nyt en edes hiilly sitten mitenkään yhtään vaikka chattaisi se 'nomonni':n kanssa mutta siellä oli myös, Hp-Faneissa, Tedd Lupin ja toinen on Ted Lupin on vaan niin samankaltaisia niccejä niin tekee olon epä mukavaksi...parempi kun on itse keksitty ja sitten erilaiset...

Poissa Countess Raiven

• His Sin
  • Vuotislainen
  • zijn engel
« Vastaus #99 : Toukokuu 08, 2010, 23:36:21 »
Mmm... tuli tossa vaihdettua nimimerkkiä jokin aika sitten, olin siis ennen Laulava Lintukoira. Mutta siis joo Countess Raiven tulee erään nettiroolipelin hahmostani tai oikeastaan koko nimeni on Countess Tuonetar Lys Raiven, mutta käytän lyhyempää versiota täällä

. Countess tulee tottakai The Bloody Countess:sta eli Kreivitär Bathorysta. Raiven on väärinkirjoitettu raven, siis tahallaan väärinkirjoitettu. Tulee edelleen tämän saman nettiroolipelin hahmosta, tai siis hahmoni mieheltä, joka on kyllä rl poikaystäväni myös. Mutta joo, Countess olen ollut pitkään muuallakin ja countess on osa minua.
My head's a mess. But at the time clearer,
And I'm feeling so content. But unsure,
Reaching out, reaching in, Wish I knew what you were dreaming, And I never want to ever let this go.