Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 29356 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #150 : Heinäkuu 16, 2010, 13:06:12 »
"Kauniita tyttöjä on tusinassa kolmetoista!
-Tyra Banks

Löysin tämän vähän aikaa sitten selailtuani jotain vanhaa Demiä missä oli Tyrasta juttua. Kuulosti jotenkin todella hienolta huippumallin suusta kuulla, että kaikki ovat kauniita omalla tavallaan. Jos ei ole tarpeeksi ulkoista kauneutta mallin hommiin, niin sitten on rutkasti sisäistä kauneutta. Jokainen on kaunis omalla tavallaan :)
Ja linkit vievät ficceihini. Ensimmäinen salaisiin unelmiin ja toinen lasikyyneleeseen :)

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #151 : Heinäkuu 16, 2010, 22:07:13 »
- Nostaisiko setä takapuoltaan?
- Sinä häiritset minun tärkeitä ajatuksiani!
- Ja sinä meidän kakkua! SINÄ ISTUT SEN PÄÄLLÄ!

Linkki on ystikseeni.
Eli siis Muumit Ja Pyrstötähti elokuvasta Myyn ja Piisamirotan keskustelu....Huvittava on kyllä, tiedän sen...
On tullut kyseinen Leffa katsottua aika monta kertaa... :D
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #152 : Heinäkuu 16, 2010, 23:11:11 »
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.

George Orwellin kirjasta 1984 yksi kirjan vaikuttavimmista lauseista (ja niitä on monia) lempihahmoni O'Brianin sanomana. Tämä jotenkin tiivisti Puolueen toiminnan täydellisesti.
Well... That's all I can say! :D
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #153 : Elokuu 27, 2010, 18:00:13 »
"Ainoastaan niillä ystävillä on väliä, joille voit soittaa neljältä aamulla" -Marlene Dietrich
"Haluan pyrkiä koko ajan parempaan ja kurottaa tähtiin" -Tom Felton

Löysin tuo ensimmäisen lainauksen jostain vahnasta Demistä. Tykkään siitä, koska juuri oikeasti tosiystäville voi soittaa neljältä aamulla ja kertoa murheistaan. Ja tosiystävä juttelee silloin kanssani eikä nuku ja muka kuuntele :)
Toinen lainaus on Demikalenterista Tom Feltonilta. Laitoin tuo allekirjoitukseeni, koska juuri tuota kaikkien pitäisi tavoitella. Tehdä aina parhaansa ja yrittää vielä vähän lisää.
Linkit:
Eli ensimmäisessä lainauksessa ystävillä sana vie Lasikyynel -ficciini, neljältä aamulla vie ensimmäiseen ikinä kirjoittamaani ficciin Kahden ihmisen samanlaiset unelmat.
Toisessa lainauksessa tähtii sana vie ensimmäiseen ja ainoaan one-shottiini, 3 kertaa kun Lily Evans rakastui
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2010, 20:00:11 kirjoittanut Ria »

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #154 : Elokuu 27, 2010, 19:21:42 »
Allekirjoituksia on aina hauska lukea, koska ne yleensä kertovat vähän käyttäjän luonteesta. Omaa allekirjoitustani vaihdan valitettavan usein, mutta tällä hetkellä on A Very Potter Musicalissa Voldemortin (Joe Walker) suusta kuultava lausahdus Oravelle: "You think killing people might make them like you, but it doesn't! It just makes people dead."
      Pidän tästä lainauksesta monestakin syystä. Ensinnäkin kohtaus on äärettömän hauska, sillä onhan musikaali kaikin puolin koominen. Toiseksi tuo on aika totta. Haukkalla ja järkevällä tavalla. Voldemortin olisi pitänyt tajuta tuo jo ennen kuolemaansa, niin olisi kenties saanut viettä onnellisen loppuelämän Oraven kanssa. ;)

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #155 : Elokuu 27, 2010, 21:10:25 »
On muuten allekirjotus muuttunu pariin kertaan sitten edellisen ilmoitukseni. Yhdessä välissä se taisi olla Tabula rasa. (jep, latina on se paras kieli<3) ja nyt siinä lukee: "Heads you live, tales you die. Fifty-fifty chance." (= Klaava sinä elät, Kruuna sinä kuolet. 50-50 mahdollisuus.)
Nappasin tuon elokuvasta Domino, joka kertoo oikeasti eläneestä naispalkkamurhaajasta -väritetysti ja liioitellusti, mutta faktat on kohdillaan - ja olen aina pitänyt tuosta lauseesta. Se viittaa hieman myös Batman-sarjakuvasta tuttuun pahikseen, Kaksinaamaan. Itse pidän siitä, koska olen aina ollut enemmänkin sellainen realistinen ja hieman negatiivinen ihminen, ennemmin kuin optimistinen tai positiivinen. En usko sattumiin tai 99% "varmuuksiin" tai muihinkaan sellaisiin "yksi miljoonasta" -tarinoihin. Se on joko niin tai näin, vähät siitä mitä tilastot sanovat.
Otetaanpa ajankohtainen esimerkki: joko sairastun sikainfluenssaan tai en, riippumatta siitä otinko rokotuksen vai en. (Äiti ei oikein lämmennyt ajatustavalleni, mutta pidin pääni.)

Juups, semmoinen lausahdus =)
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
« Vastaus #156 : Elokuu 27, 2010, 21:25:51 »
En ole varma, olenko vielä kirjoittanut tänne, mutta allekirjoitukseni siis on:

Puuskupuh, joka lajiteltiin Rohkelikkoon.
Vuoden 2010 Ron Weasley!
Sarvihaara - Eero - EJR

Siis, ensimmäinen rivi: Ennenvanhaan ajattelin aina olevani rohkelikko, ja niin poispäin, ja ehdin mainostaa sen kaikkialle, sittemmin aloin ajatella, etten kyllä millään päädy sinne joten "Harry on luihuinen, joka päätyi rohkelikkoon, Hermione on Korpinkynsi, joka päätyi johkelikko, Minä olen Puuskupuh, joka lajiteltiin Rohkelilikkoon -> ROhkelikko on ylijäämätupa : )"

Toinen rivi ei kai paljoa selittelyjä kaipaa? Vuotisoscar 2010 Ron Weasley-pystissä on siis nimeni : )
Ja viimeiseen riviin on jäänyt kaikki nimenvaihtoni, ensin Sarvihaara-Eero, koska Sarvihaara on Potter-johdannainen, ja Eero-EJR, koska en pitänyt, kun etunimi oli tuossa : )

Ylin rivi on linkki, joka vie foorumilleni.
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #157 : Elokuu 28, 2010, 13:05:47 »
Minäkin voisin valaista allekirjoitukseni taustaa hieman.

Ensimmäisellä rivillä on joku aivan satunnainen lausahdus, jonka satuin kuulemaan koulussa eräänä päivänä. Koska linkit sopivat tekstiin aika hyvin, ja muutenkin lause oli jotenkin hauska (kuulin juuri sen ensimmäiseksi astuttuani luokkaan), niin päätin hyödyntää sitä. :) 'Henkeni'-linkki vie tekstiini Vangittujen portti, kun taas 'pahalta' vie Kolme kertaa kuusi -tekstiin.

Toinen ja kolmas rivi liittyvät toisiinsa siten, että molemmat ovat samaisesta filosofiankirjasta "Montako minua on?" napsaistuja pikku tekstejä (tuon jälkimmäisen tiesin kyllä ennalta). Olen ihan hullaantunut filosofiaan, ja ajattelin laittaa kyseisestä kirjasta joitain lauseita tänne. Toinen rivi allekirjoituksessani on kirjailijan itsensä päätelmiä, ja minusta se oli nerokas lause, joka sopisi monen elämänohjeeksi. Päätin sen sitten laittaa tänne, ja linkki vie runotopiciini Kantaa ottavia runoja elämään.

Kolmannessa rivissä on sitten maailmankuulu lausahdus "Ajattelen, siis olen", enkä voinut vastustaa sen lisäämistä allekirjoitukseeni, varsinkaan kun taas uusi linkki oli tullut, nimittäin tekstiini Mikä sen voisi voittaa?. Kyseistä lausahdusta jäin pohtimaan niin pitkäksi aikaa, että kyllä minun oli pakko kirjoittaa se jonnekin.

Vielä vähän aikaa sitten allekirjoituksessani oli samasta kirjasta lainaus: "Sormeni tietävät selvästikin enemmän kuin minä itse!" Koin sen kuitenkin hiukan omituiseksi, joten päätin vaihtaa sen tuohon toisen rivin lainaukseen. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa crybaby

• Vuotislainen
  • Who taught the voodoo that you do?
« Vastaus #158 : Elokuu 30, 2010, 20:09:11 »
Kuulet kuinka joku kävelee portaitasi ylös, lähestyy ja tulee elämääsi, mutta koskaan et tiedä tuoko hän mukanaan hyvää vai pahaa.

Allekirjoitukseni on lainattu Sherlock Holmesista.

Mielestäni allekirjoitukseni kuvaa sitä, että ikinä ei voi ennustaa tulevaa. Ei voi ennustaa sitä, että tuoko tuo ihminen sinun elämääsi iloa vai surua. On otettava päivä kerrallaan ja pystyä ottamaan riskejä. Uskaltaa päästää joku ihminen elämäänsä, koska juuri se saattaa muuttaa kaiken. Niin minullekin tapahtui.
Kuulet kuinka joku kävelee portaitasi ylös, lähestyy ja tulee elämääsi, mutta koskaan et tiedä tuoko hän mukanaan hyvää vai pahaa.

Poissa Siny

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #159 : Elokuu 31, 2010, 02:09:03 »
There's that whole nature versus nurture question, isn't it? Was I born a cute, vindictive, little bitch or... did society make me that way? I go back and forth on that...

Siinäpä se lyhykäisyydessään. Lainaus Hard Candy-elokuvasta. Ei millään tapaa suosikkielokuviani, mutta lause jäi mieleen elokuvaa katsoessa, sillä tunnistin itseni siitä.

1. Söpö (cute): ajoittain. Riippuen päivästä. Riippuen seurasta. Riippuen vähän kaikesta. Lähinnä muitten mielipiteisiin nojaten.

2. Kostonhimoinen (vindictive): 24/7. Tee toiselle, mitä haluaisit itsellesi tehtävän. Ja jos sulle tehdään jotain sellaista, mitä et ikinä haluais itselles tehtävän, teet sen saman toiselle. Satuttaen sitä toista tuplaten. Ei fyysisesti muuta kuin ajatuksentasolla, mutta henkisesti. Simple as that. Koskee itteni tapauksessa eritoten kaksilahkeisia. Nimim. Kostonhimoinen pikkupaska

3. Bitch (bitch): luonnevika. Äidin mielestä oon kylmä, ystävien mielestä ilkeä, puolitutut sanoo pelottavaksi. En tiiä ketä uskoa, itse en allekirjoita yhtäkään näistä. Ookoo, sille päälle sattuessani osaan myös ilkeillä, mutta harvoin tahallisesti.

Niin, ja perimmäinen kysymys.. synnyinkö olemaan tällai pikkup*ska, vai tekikö tää yhteiskunta musta tällasen?
Tällä hetkellä kannatan jälkimmäistä.

Mm, enpä paremmin osaa perustella. Ehkä tuun päivittelee myöhemmin tätäkin kommenttia.
There's that whole nature versus nurture question, isn't it? Was I born a cute, vindictive, little bitch or... did society make me that way? I go back and forth on that...

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
« Vastaus #160 : Elokuu 31, 2010, 02:58:58 »
sanahelinää, pakottamista ja laatikoimista, lokerointia, normalisointia

Ahdisti joskus lomalla kaikki ja sitten kirjoitin tuon.

Sanahelinää = olin vihainen isälleni ja tämän lauseet olivat sanahelinää korvissani (linkki vie blogiini, jossa kerron päivästäni, eli aikamoista sanahelinää sekin)
Pakottamista = tuntui, että minut yritettiin pakottaa asioihin, joita en halunnut tehdä
Laatikoimista = tuntui, että perheeni yritti saada minusta väkisin erilasta kuin olen (linkki IRC-Galleriaani, joka tavallaa on mielestäni myös lokerointia)
Normalisointia = tuntui, että jotkut pitivät minua epänormaalina ja yrittivät normalisoida minua (linkki on piirrustus-blogiini, joskaan se ei mitenkään liity normalisointiin)
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #161 : Elokuu 31, 2010, 14:16:40 »
Minun allekirjoitukseni
[Choose what is right, not what is easy]

Oli alumperin jossain ohjelmassa. Muistaakseni "Star Wars: the Clone wars" sarjassa, jota erehdyin joskus katsomaan. Silloin en oikein osannut englantia, joten iskä sitten suomensi minulle jotenkin tähän tapaan: "Valitse oikea tie, älä sitä mikä on helpompi"  No silloin vain naroin sille lauseelle.

Lause jäi kuitenkin mieleeni, ja kirjotin sen kännykkääni. Siinä se on ollut taustakuvana kohta jo vuoden.
Siispä nyt sitten jokupäivä kirjoitin sen käteeni, ja pariin vihkooni. Sen jälkeen tuli himo kirjoittaa se vuotikseen.

Minusta lause kuvastaa jotenkin sitä, kuinka tulee usein ajateltua montaa eri ratkaisiu johnkin asiaan, ja sitten kuitenkin päädyttyä siihen oikeaan :)
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #162 : Syyskuu 05, 2010, 17:39:11 »
Minun allekirjoitus

**        *     **         **    **        *
*  *      *     *  *      * *    *  *     *  
*     *   *     *     *  *  *    *    *   *
*        *       *       *   *    *       *      tulee yllättäen Nomonista jonka olen ajatellut NoMoNi:ksi itse tuon nicin olenkeksinyt (ihan vauvana melkein). Sitten mitä tuo tarkoittaa, ei oikein mitään mutta kaverit kirjoittaa aina minut jollain lempinimellä tai vastaavasti, mutta tuo
 NMN on No Mean No....se on siis sitä että: "no mean no" jne.
Kaverit (vain pari) tuntee minut Nomonina tai Noomonina, mutta muutkin käyttää Nomonia. On hauskaa kuinka keksin tuon oman nicin jo niin nuorena, kun en osannut sanoa omaa salaista nimeä. Ja nyt kaikki jotka kutsuu niin kutsuu Nomoniksi :D

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #163 : Marraskuu 01, 2010, 00:24:47 »
Allekirjoituksekseni muotoutui pätkittäin ja pohtien tällaista:

Wit beyond measure is man's greatest treasure

On mahdotonta tehdä mistään laitteesta idioottivarma, koska idiootit ovat niin kekseliäitä -Joku fiksu ajattelija

Ylempi on Korpinkynnen tiarassakin esiintyvä Suurin aarre on ymmärrys rajaton lause alkuperäiskielellä. Pidän lauseesta ja sopiihan tuo Korpinkynnelle kuin nenä päähän. Tuohon on myös upotettu ficcieni linkit. Lukemista ja kommentoimista suositellaan. ;)

Vähän jälkikäteen keksin lisätä allekirjoitukseen tuon alemman. Löytyy Murphyn laki teoksesta. Tuohan on yksi elämän suurista totuuksista. Ainakin jos ajattelee Murphyn lakia myötäillen. Ja noinhan tuo yleensä menee. On asia sitten kuinka idioottivarmaa hyvänsä, lähes aina löytyy joku joka ei osaa/ymmärrä tahi muuten mokaa homman. Vieläpä mitä uskomattomimmilla ja kekseliäimmillä tavoilla. Tekee jotain väärin, tyylillä, jolla ei olisi tullut mieleenkään asian voivan mennä pieleen. :D

Tällaista tällä kertaa. Ei niin syvällistä, mutta ihan kiva kuitenkin. Allekirjoitusremontin seurauksena syntynyttä. Vanha kun alkoi kyllästyttää..
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #164 : Tammikuu 20, 2011, 18:49:35 »
"Hei strutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä..." ja "Emmä tie, sähän se Mooses oot" (Kilkkeeltä, niin parasta :D )

Nuo molemmat kuulin Kilkkeellä, partiolaisten suurleirillä, Evolla. Molemmilla lauseilla on oma pieni "tarinansa", elikkäs:

"Hei strutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä..." - Paras ystäväni tuli viidenhengen telttaamme, missä me loput neljä olimme. Savussamme (alue, missä tietty ihmismäärä "asui" leirin ajan) oli radio koko ajan päällä, ja sieltä tuli tuo Pariisin kevään kappale. Hän sitten tulee sinne kuuluttaen: "Hei, mä kuulin tuolta radiosta sellasen kappaleen, jossa laulettiin "Hei strutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä"." Me kaikki muut repeämme aivan täysin, selittäen että kappale menee oikeasti "Hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä....

"Emmä tie, sähän se Mooses oot" - Eräs lippukuntamme kaksi vuotta meitä vanhempi sanoi, kun häneltä joku (en muista kuka) kysyi jotain (en kyllä muista sitäkään :D ) tuon lauseen, ja se jotenkin painui mieleen :)
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #165 : Tammikuu 20, 2011, 19:02:45 »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Löysin tämän joskus jostakin. En totta puhuen muista mistä. Mutta se kertoo paljon tuntemuksista, ei välttämättä minun omistani, mutta jonkun. Ajatuksissani tämä kuulostaa hyvältä ja pidän siitä. Mutta huomaan tässä myös jotain minuun viittaavaa. Ensimmäinen lause; "Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä." - Minä käytän aina aikaa, tuhlaan sen mahdollisimman nopeasti, sekä olen hyvä keksimään tekosyitä mihin tahansa tilanteisiin, jotka kohdalleni tulevat. Kuitenkin, en koskaan käytä kumpaakaan tarkoituksellisesti yhtäaikaa.
Toinen lause; "Oikeuttaakseen kipua sisällään." - Minulla on paha tapa jättää kipu sisälleni.
Kaksi viimeistä lausetta taas ovat jotenkin kaukaa haettuja omassa elämässäni, en tulkitse hymyjä, enkä katseita, muutakuin lähimpien ihmisten. Joskus harvemmin vieraiden ihmisten. Mutta viimeinen lause on minusta jotenkin ajankohtainen, kaikilla on teorioita; maailmanlopusta, eläinten joukkokuolemista yms. Kaikki yrittävät aina olla vähän parempia.

Mutta kokonaisuutena tämä on jotenkin, hmm... omalla tavallaan mystinen, vaikka se sisältääkin lähes suoran sanoman. Pidän siitä.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #166 : Tammikuu 22, 2011, 20:16:49 »
-Me ollaan puhuttu kolme tuntia Tom Feltonin vatsalihaksista ja Rupertista.
-Rupertista?
-Etkö muista, joskus pari tuntia sitten sä sanoit, että Rupert vois olla sun salarakas ja mä yritin tukehduttaa sut tyynyllä.

Minun ja erään kaverini keskustelu. Olisiko kello ollut neljä aamulla ja juttujen taso oli kova ;D
Ensimmäinen ja viimeinen kommentti on minun ja kuvastaa hienosti rakkauttani Tom Feltoniin ja Rupertiin<333
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #167 : Tammikuu 23, 2011, 11:03:37 »
Joo, minun allekirjoitukseni saattaa joidenkin mielestä olla vähintäänkin kummallinen, kun sen tarinaa ei tunne. Näinhän se siis kuuluu:

"No yks oli ainakin joku Kotkansiipi. Ja sitten se joku Puuhuilunen."
"Puuhuilunen?"
"Niin se vihree tupa... Mitä sä naurat?"  -Maailman viisain isoveli <3

Eli kuten tuosta varmaan voi päätellä, kyseessä on minun ja isoveljeni välinen vuoropuhelu. Päätin yhtenä päivänä kysellä veljeltäni jotain Potterista, sillä vaikka hän oli lukenut ensimmäiset kirjat nuorempana, hän oli jo aikoja sitten niin sanotusti tipahtanut kärryiltä. Niimpä kysyin häneltä, muistaako hän kaikkien tupien nimiä :). Rohkelikon hän muisti heti, mutta sitten alkoi tulla jo vaikeuksia. Puuskupuhia hän ei muistanut ollenkaan, sillä hän muisti että tupia oli vain kolme. Korpinkynnestä tuli Kotkansiipi, mikä on loppujen lopuksi aika lähellä totuutta. Mutta sitten hän alkoi miettimään Luihuista :'D. Hän muisti, että tupa oli vihreä ja alkoi siitä miettimään erilaisia kasveja. Lopulta hän päätyi puuhun. Ja koska Luihuinen oli varmaan kuitenkin jossain hänen aivojensa syvyyksissä muhimassa, tuli Luihuisesta Puuhuilunen :'''D. Siinä sitä sitten nauroin koko loppupäivän, ja pakko oli mennä laittamaan se allekirjoitukseksi. Jos tuvan saisi keksiä profiiliinsa itse, olisin varmasti Puuhuilunen x).
Luultavasti kyllästyn tähän jossain vaiheessa ja keksin jotain vähän hienompaa.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa lullaby

• Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornMagic6297
« Vastaus #168 : Helmikuu 03, 2011, 11:51:40 »
Allekirjoitukseni on sitaatti eräästä erinomaisesta elokuvasta nimeltään The Silence of the Lambs, eli Uhrilampaat. En osaa sanoa miksi juuri tuo lause putkahti mieleeni, mutta sanotaan nyt että rakastan Uhrilampaita sekä kirjana että elokuvana, Anthony Hopkins on mahtava näyttelijä ja Jodie Fosterkin pärjää hyvin roolissaan.

Ylipäätään allekirjoituksen tulee mielestäni olla simppeli ja yksinkertainen.

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #169 : Helmikuu 07, 2011, 19:34:38 »
Allekirjoituksen tulee mielestäni olla jotenkin mielellään humoristinen, tai sitten sen pitää kertoa jotain henkilöstä jolla se on.

Minulla on tällä hetkellä laulu joka on Narnian tarinoista dryadin Riipitsiipille laulama vähän kuin ennustus. Se tarkoittaa vain sitä, että olen Narnia-fani ja seonnut uusimmasta Narnia-leffasta kuten koko profiilini kertoo...
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #170 : Helmikuu 07, 2011, 19:43:51 »
nyt minun pitää huuhdella

Kyseinen lause jäi päähän luettuani Stephen Kingin Piinan, joten oli pakko pistää se nyt allekirjoitukseeni. :--D Siinä on mahtava kirja! ... ja elokuva myös :--)
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #171 : Helmikuu 07, 2011, 22:03:58 »
The world is our playground. Tää juontaa juurensa siitä, kun meiän teatteriohjaaja sano meille pari vuotta sitten, että "tuo lava on teiän leikkikenttä ja nuo ihmiset on täällä teitä varten". Siitä sitten väänsin tuon, jos kerran näyttelijät saavat leikkiä lavalla niin me kaikki saamme leikkiä koko maailmassa! Tuo tuo mieleen hyviä muistoja enkä raaskisi vaihtaa sitä, tosin en kyllä keksi mitään muutakaan. Luultavasti tuo kuitenkin vaihtaa paikkaa tuohon avatarin alle, kunhan allekirjoitukseksi keksii jotain.
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #172 : Helmikuu 08, 2011, 11:40:26 »
Pidän ihan hirveästi Monty Pythonin elokuvasta nimeltä Life of Brian ja siinä lopussa lauletaan kappale nimeltä Always Look on the Bright Side of Life, joka on erittäin piristävä kappale. Siitä kappaleesta olen ottanut kohdan joka jotenkin kiteyttää elämän menon tai ainakin minusta.
You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing!
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
« Vastaus #173 : Maaliskuu 17, 2011, 20:47:05 »
...Bring back what once was mine
What once was mine

Tämän hetkinen allekirjoitukseni on pari laulun säettä elokuvasta Kaksin karkuteillä.
Koska olen niin rakastunut kyseiseen elokuvaan ja tuo laulu on ihana<3
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #174 : Maaliskuu 17, 2011, 22:05:59 »
Itselläni on eri allekirjoituksia eri foorumeilla, mutta 'yleisimmät', tai ne, joihin olen eniten kiintyneet ovat tämän foorumin ja erään roolipeliforkan AK't.

Tämän foorumin tekstin olen napannut eräästä mietelmäkirjasta, jossa se pisti heti silmään Feniks-linnun takia. Pidin sitä sen verran todenmukaisena ja foorumin henkeen sopivana, joten eikun alkkuun näppäilemään.

Roolipeliforkan kirjoituksessa minulla on kursivoitu teksti Today is gonna be a great day. Se on erään kappaleen nimi, poimittu eräästä piirrossarjasta, ja tosiaan muutti elämääni, siksi kappale on minulle hyvin rakas. Jos luluista iha ntosi voisi tehdä hirnyrkin, tämä olisi minun valintani.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.