Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 29925 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #100 : Tammikuu 27, 2009, 19:51:59 »
(tMoM on Wizardrock-bändi, joiden maailmaan sain muutama kuukausi sitten linkitystä muinilta =))

Niin, minulta sait sitten toistuvasti muistutuksia, siitä, että ne linkit pitäisi myös katsoa... Ja minähän se loppuenlopuksi taisin sinulle ekana tuon allekirjoituksessasi olevan kappaleen näyttää :)

Mutta päivitystä: Omani siis on tuon saman wizard rock bändin laulusta The bravest man I ever knew. Allekirjoitukseni, joka siis on sama kuin kappaleen nimi ei silti ole siinä siksi, että se olisi kappaleen nimi, vaan siksi, että kappale kertoo Kalkaroksesta ja hänhän se vihdoin oli (Harryn suusta lausuttuna?) tuo The Bravest man I ever knew... Ja minusta tuo on niin hyvin sanottu, että se saa nyt olla vähän aikaa kaikista viesteistäni katsottavissa :) Sillä Kalkaros on muutenkin hyvin mielenkiintoinen, jotenkin yhä hiukan mysteeriksi jäänyt mies.

~Barella, tyksii näistä allekirjoitusjutuista :)
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Millat

• jolie coquine
  • Vuotislainen
  • shock me like an electric eel
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #101 : Helmikuu 19, 2009, 23:05:53 »
Oma allekirjoitukseni tällä hetkellä on "C'est fou de s'attacher si vite aux gens: ça devrait être interdit." Ranskaa, vapaana suomennoksena olisi jotain "On hullua miten nopeasti ihmisiin kiintyy: sen pitäisi olla kiellettyä". Tämä lausahdus tulee ihan omasta elämästä ja tälle on jatkoakin, jossa sanotaan, että "mutta ei sinuun voi kun kiintyä".

Nuo pari lausetta ovat itselleni mielettömän tärkeitä, eräs parhaista ystävistäni sanoi minulle nämä lauseet kun palasin Ranskasta tänne kylmään Suomeen. Ikävä ja ikävä ja rakkaus, se sen lausahduksen idea oikeastaan on kontekstissaan. Kun ihmisiin kiintyy niin nopeasti, itsestä tulee haavoittuvampi, jos ei voi nähdä, on vaikeaa olla ilman toista.

Ja peeäs, tästä sanojasta tulee vielä kirjailija, olen ihan varma siitä.

Harvoin minulla allekirjoituksia edes on tai ainakaan usein en sitä vaihda, jos sellaisen laitan – on vaikea löytää sopiva allekirjoitus, josta jotenkin näkyisi se Oma Juttu jotenkin, edes itselle. Mielestäni allekirjotuksia noin yleensä on kyllä mielenkiintoista lukea, niistä heijastuu aina joku asia kirjoittajasta. Monesti nerokkaimmat päähänpistot, lainaukset ja muut löytyvät juurikin niistä allekirjoituksista, jotka menevät laidasta laitaan. Ehkä joku joskus saa minunkin allekirjoituksestani jotain irti persoonallisuudestani, mutta siksihän se on siinä, kertomassa jotain uutta, jotain pientä, mutta jotain tärkeää, jolla haluan itseäni tuoda esiin.
"Je vais bien, t'en fais pas."

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #102 : Helmikuu 27, 2009, 23:14:14 »
Lisäsin allekirjoitukseeni japaninkielisen lauseen きみはぼくのたいようさ eli suomeksi sinä olet minun aurinkoni. Lause on An cafen kappaleesta Smile ichiban ii onna. Ihana kappale, ja tuo lause on mielestäni kaunis :3 siksi sen tuohon allekirjoitukseenikin lisäsin.
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #103 : Helmikuu 28, 2009, 11:34:50 »
Kyllästyn todella nopeasti omiin allekirjoituksiini, kun mitään täydellistä ei todellakaan koskaan tunnu olevan tarjolla (vaikkei tämän niin tuskaisaa tarvitsisi olla, kysehän on vain lyhyestä tekstistä joka näkyy viestini alla :D). Käytin kohtuullisen kauan lainausta Tähtisumua-kirjasta, mutta sekin alkoi pikkuhiljaa olemaan tylsä. Plus se tuntui viihtyneen ak:nani liian kauan, pitäähän sitä vaihteluakin olla riittävän usein. Tällä hetkellä allekirjoituksessa komeilee teksti It's amazing, this amazing life, joka on Jemin kappaleesta Amazing Life. Kaunis, simppeli ja samaistuttava lause kauniista kappaleesta :) Sanaa life klikkaamalla pääsee ihmettelemään Last.fm-profiiliani.

Luen allekirjoitukset lähes aina, oli niissä sitten jokin hieno ajatus, mietelause, biisin pätkä, jokin inside-läppä jota ei tajua sitten millään tai vaikkapa lainaus kirjasta, ne kertovat kuitenkin jotain käyttäjästään. Tavalla tai toisella. Etenkin lainausten alkuperää tulee mietittyä todella paljon ja joskus on otettava Google avuksi, jos lainaus on erityisen nerokas. Onneksi Vuotis on niin laaja, täältä löytyy uskomattoman paljon upeita allekirjoituksia, joissa on jopa sisältöä :)

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #104 : Helmikuu 28, 2009, 12:42:50 »
Allekirjoitukset ovat kivoja. ^^ Minullakin on pakkomielle katsoa aina jokaisen kirjoittajan allekirjoitusta, jos niistä löytyisi jotain kivaa, kuten linkkejä, runoja, laulujen sanoja, mietelauseita tai... mjoo, mitä tahansa kivaa. :D Lisäksi allekirjoitukset kuvaavat Vuotislaisia itseään, ainakin jossakin määrin. ^^

Minun ei ole helppoa keksiä allekirjoitusta tuosta vaan. Mutta ei se kamalan vaikeaakaan ole, yleensä otan jonkun pätkän jostain omasta runostani tai jostain kivasta laulusta. ^^ :D Ja laitan siihen sitten jonkun linkin. Joskus AK:ssani on ollut myös jotain insidejuttuja, yms. :D

Tällä hetkellä AK:ssani on vaan tällainen:

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.*´¸.**¨) ¸.**¨)
(¸.*´ (¸.*´ .*´ ¸¸.*¨¯`*

Jostain tuon kopsasin, en muista mistä, mutta vannon että sen sai kopsata! :D Minusta tuo on kaunis, ja pidän tuollaisista kuvista muutenkin. Ihailen niitä jotka osaavat näppiksellä tuollaisia tehdä, kun minä osaan tehdä vaan jotain kivoja pikku pupuja. :33 Tuo on pysynyt AK:ssani jo todella kauan, enkä vain pysty vaihtamaan sitä, kun se on niin söpö. ^^ xD Mutta sitten kun/jos tulen vaihtamaan AK:ni, tämä jää kuitenkin tänne topaan muistoksi. ^^ :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2009, 12:49:35 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #105 : Helmikuu 28, 2009, 22:06:46 »
Mielestäni allekirjoitukset ovat ihana lisä, ja kertovat ihmisestä jotakin. On mukava huomata tunnistavansa jonkun allekirjoituksen olevan jostain kappaleesta tai kirjan kohdasta.

Oma allekirjoitukseni vaihtelee, koska kyllästyn helposti. Tällä hetkellä ak:na on kuitenkin kaksi suosikki lausettani viimeisimmästä Potterista. En tiedä, onko tämä jonkinlaista itsekidutusta, mutta kyynel tulee silmään, jos on hiemankin herkässä mielentilassa ja alkaa noita lauseita pohdiskella.

Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema
Se oli vaan niin kaunis, ja niin totta. :3 Ja halusin kerrankin allekirjoitukseen jotain, joka koskettaisi myös muita, ei vaan minua.

Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi.
(Matt. 6:21)

Halusin ehdottomasti lisätä tähän sen, että tämä on raamatusta. En ole mikään uskova ihminen, en todellakaan, mutta mielestäni tämä on niitä pieniä viisauksia, joita raamatussa sattuu olemaan. Se kirja on monesta asiasta väärässä, mutta onneksi joistakin myös oikeassa. Alunperin tämänkin bongasin kuitenkin Potterista.

Molemmat ovat niitä harvoja lauseita, jotka kuulostavat hyvältä myös suomeksi. Ei ole kiva aina käyttää englantia.

Muoks.//
Nyt on herkkä hetki, kun puolentoista vuoden jälkeen allekirjoitus vaihtuu. Laitan yhden suosikki lauseistani Pottereista, tämä saa kyyneleet silmiin ja herkän mielen, mutta on sen arvoinen lause yhtä kaikki. Rakastan Dumbledoren hahmoa, tulee ikävä häntä, kun tämän lukee. Haikeaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2009, 20:44:50 kirjoittanut Lusitania »
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #106 : Maaliskuu 02, 2009, 21:18:30 »
Tarvitsen apua!
Minulla on jo allekkirjoitus mietitty, mutten osaa kirjoittaa sitä englanniksi.
Allekkirjoitushan on: ¨Näytä niille kuka täällä määrää, riesu¨ -Fred/George
Muistan vain 1 sanan:  ????   ????  ???   ????   ??????, Peeves 
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #107 : Maaliskuu 06, 2009, 20:52:37 »
Tarvitsen apua!
Minulla on jo allekkirjoitus mietitty, mutten osaa kirjoittaa sitä englanniksi.
Allekkirjoitushan on: ¨Näytä niille kuka täällä määrää, riesu¨ -Fred/George
Muistan vain 1 sanan:  ????   ????  ???   ????   ??????, Peeves 
Enkunkielisessä kirjassa tuo lause, jos sitä nyt tarkoitit, on "Give her hell from us, Peeves." (sivu 595, OoF)
Eli karkeasti käännettynä totta kai "Anna hänelle (Pimennolle) helvetti meidän puolestamme (meiltä)."

Tällä hetkellä oma AK:ni on tämä:

"Siis tapellaan vaan ja mitataan mies, hei tapellaan vaan jos se on sun ties...didiidi diididi dii!"
"Taasko sä laulat ittekses?"
"Eeen."

Koska arvatkaa kuka rakastaa itsekseen lauleskelua... Heh, itseasiassa sitä ei voi kutsua itsekseen lauleskeluksi, kun kerran sitä seurassakin harrastan. AK:ni tyyppisiä keskusteluja on tullut kaveriporukassa käytyä ;)
Minusta vaan on ilmeisesti kiva kuunnella omaa ääntäni. (Lauluhan on Spirit- villi ja vapaa-piirrosleffasta, Dreamworksin taisi olla, en kuitenkaan varmaksi sano)

Tuo Celestialin ava on söpö =) Ja haluaisinpa esittää tässä hiukan typeränkin kysymyksen: mitä varten niin monen vuotislaisen AK:ihin yms. on alkanut ilmestyä pikkuruisia lohikäärmeen munia? Se on peli, eikö olekin? (Minun piti itseasiassa ottaa asiasta ihan itse selvää, mutta nyt kun päätin sen homman saada hoidetuksi, en löydä sitten ketään, jolla tällainen linkki koreilisi...)*huokaus*
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2009, 21:00:43 kirjoittanut Blizzard »
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #108 : Maaliskuu 07, 2009, 10:49:23 »
Minun AK:ni näyttää tällä hetkellä tältä:

Valokuviani | Roikun sinussa kuin hirsipuussa | Futis <3

Eli siis tuo ensimmäinen on valokuvatopic, mihin aina ajoin yritän lätkäistä jotain hyvää valokuvaa onnistumisen toivossa. Valokuvauslinkki on ollut tuossa jo hetken aikaa. Seuraavaksi siinä lukee tuo laulun nimi/laulun sanoja, ilmaisee varsin vahvasti mitä tunnen yhtä ihmistä kohtaan :) Kunpa vain hänkin ymmärtäisi sen :D Sitten siinä on tuo ah niin ihana elämäni tarkoitus <3 Se on siinä ilmaisemassa toista asiaa, jossa roikun melkeinpä kuin hirsipuussa ;)

En vaihtele allekirjoitustani kovin usein, mutta minulla on sille joitakin hupsuja kriteerejä :D Siinä täytyy näkyä linkki valokuvatopaani, täytyy olla maininta jalkapalloilusta ja täytyy olla pätkä laulun sanoja, jotka kuvaavat tunteitani jotenkin. Lisäksi allekirjoituksen täytyy olla pienennetyllä fontilla ;) Kun vaihdan allekirjoitustani se ei siis vaihdu mitenkään rajusti. Ainiin, taisin pari päivää sitten poistaa siitä tekstin 'Make me happy', joista sanoista jokainen sisälsi linkin. Kaikki linkit veivät My Minicity -pelin kaupunkiini :D Poistin ne kuitenkin tarpeettomina, sillä allekirjoituksessa mainostus ei paljon kaupunkiani kasvattanut :)

Minua ärsyttää suuresti nuo allekirjoituksiin ilmestyneet munat/möhkäleet. Ne ovat ärsyttäviä, kiinnittävät huomiota itse tekstiltä ja lisäksi ne paisuttavat allekirjoituksen kokoa, jolloin viestin ulkoasu muuttuu :> Jos ymmärsitte mitä tarkoitan.

//hups. Jäi koko viesti minikirjoitukselle :'D
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #109 : Maaliskuu 11, 2009, 11:24:33 »
Aloin kyllästyä vanhaan allekirjoitukseeni. Uusi: Ah, musiikkia. Sen taikuus ylittää kaiken, mitä me täällä teemme. -Albus Dumbledore
Tuo on (niin kuin monet varmaan huomasivatkin) lainaus Viisasten kivestä. Valitsin lauseen, koska musiikissa on taikaa ja musiikki on (kliseistä tai ei) itselleni erittäin tärkeätä. Rakastan musiikkia ja sen taikuutta. sana 'musiikkia' on myös linkki Ihmissuden tunnit -songficciini. Sanaa 'taikuus' klikkaamalla pääsee Tyttö ja lohikäärmeiden tutkija -ficciini.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Lyn

• Unilinnun höyhen
  • Vuotislainen
  • Freedom is just a word
  • Pottermore: NewtRune173
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #110 : Huhtikuu 08, 2009, 18:38:50 »
 Allekirjoitus. Kamalan vaikea sana muuten, koitin varmaan viis kertaa ennen kuin sain sen oikein. Mutta niin joo. Minulla on allekirjoituksena yleensä joku sellainen, jota pidän itse todella kauniina lausahduksena, kuten esimerkiksi tämän hetkinen : "By all means I will protect you, even if it costs me an early trip to heaven." Se on vaan jotenkin niin kaunis, ja sitäpaitsi tiedän ainakin yhden henkilön, jolle olisin oikeasti valmis tekemäänkin tuon. Ja AK saattaa samalla hiukan paljastaa mielialaani, joten... :)

-Lyn
One day.

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #111 : Huhtikuu 08, 2009, 21:39:01 »
Tämän allekirjoituksen keksin eilen illalla kun luin Kuoleman Varjeluksia. Hermione sanoo, että koko juttu on pelkkää potaskaa, ja minulla jäi siitä o ja t lukematta, arvaattekin mikä sana siitä tulee. Eka olin silleen että what..? Sit tajusin lukea uudestaan ja repesein pahasti miten olin oikein lukenut tuon eka :D
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa sunshine

• törmäsi ikkunaan
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornGhost192
« Vastaus #112 : Toukokuu 19, 2009, 20:57:43 »
Vaihdan ak:ni aika harvoin.. Tykkään seurata muiden allekirjoituksia, liian pitkiä ei kuitenkaan aina jaksa lukea.. Sellaisia on kivempi lukea, joista huomaa, että se tarkoittaa käyttäjälle jotain eikä sitä ole vaan bongattu jostain kirjasta ja joka ei tarkoita mitään. (Aika monimutkaisesti selitetty..)
Itse laitan allekirjoitukseeni jotain omasta mielestäni hauskaa, ihanaa tai jotain joka merkitsee minulle jotain eikä ole vain sanoja laitettu peräkkäin..

Minulla on tällä hetkellä allekirjoituksessani "Onko Mörkö sammuttanut auringon!?" , joka on siis Muumipeikon lausahdus Taikatalvi-kirjasta.
Löysin sen wikipediasta, muumisitaateista. Tuo osui heti silmääni sieltä, koska se on aika hauska ja sopiihan se aika hyvin nimimerkkiinikin.
Ole itse se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #113 : Toukokuu 19, 2009, 21:56:58 »
"Sarkasmi on taidetta.
Entä jos minä olenkin paikallani ja kävellessäni maailma on se, joka liikkuu?"

Nykyinen allekirjoitukseni. Lausahdus "Sarkasmi on taidetta." pitää mielestäni hyvinkin paikkansa, sillä suosin sarkasmivoittoista huumoria ja satunnaista piilokettuiluhuumoria myöskin. Sarkasmintaju se vasta jotain onkin! Arvostan. Lause sisältää myös piilomerkityksen, sillä omaa taidettani esittelevän personalsivustoni nimihän on Sarkasmi, ja sen linkki löytyy allekirjoituksesta. Siinä on myös muita linkkejä, se on siis silkkaa mainostusta koko hommelssön.

No, entäpä tämä viisauden riemuvoitto, jossa käsitellään paikasta toiseen seilaamista? Se putkahti mieleeni eräänä viimetalven pitkistä, erittäin kevättalvimyrskyisistä ja pimeistä perjantai-illoista, jona kävelin napit korvissani kohti entistä lukion rakennusta, jossa maalauskurssi pidettiin. Kuuntelin sillä hetkellä jotakin jännittävää ja mielen antikääpistymistä aiheuttavaa musiikkia, jonka ansiosta sormet tuntuivat solmuuntuvan ja mielessä vilisi mielenkiintoisia kuvioita. Tulin ajatelleeksi kulkemista ja matkustamista ja sillä hetkellä tuntui siltä, että minä en liikkunut mihinkään, vaan kävelemiseni aiheutti maailman liikkumisen allani. Se oli aika jännä olo. Niin jännä, että se ansaitsi päästä allekirjoitukseen! Tämä on yksi lukemattomista syistä, joiden takia musiikki on uljas asia minulle. Musiikki värittää elämää!

Seniltainen psykedeliankuuntelu poiki myös kaikkien aikojen värikkäimmän piirtämäni sarjakuvablogimerkinnän.

~Moondancer (energiasieppo)

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #114 : Toukokuu 20, 2009, 22:53:06 »
Pahinta on odottaa silmät kiinni osumaa.

Tämä Apulannan biisistä kopioitu (tosin en ole ihan varma lauletaanko siinä oottaa) fraasi on tämänhetkinen allekirjoitukseni - ollut jo hyvän aikaa. Vastaus kysymykseen miksi juuri tämä lause on allekirjoitukseni on helppo: se on totta. Minusta kaikista pahin vaihe ei ole myrsky, vaan se tyyni myrskyn edellä; ei vaikea koe, vaan minuutit ennen kun paperin saa kääntää (ainoan poikkeuksen tähän sääntöön tekee hammaslääkäri, jossa itse prosessi on odotusta kauheampi.) Mutta muuten seison täysin näiden sanojen takana; pahinta ei ole paha tapahtuma, vaan sen epätietoinen odottaminen. 
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #115 : Toukokuu 24, 2009, 20:51:05 »
"You are always on my mind
Always in my heart"

Allekirjoitukseni on Aysel & Arash - Always laulusta, joka oli edusti Azerbaijania tämän vuoden euroviisuissa (2009). Laulu on minusta todella hyvä ja nuo sanat ovat muutenkin ihanat (suomeksi: Olet aina mielessäni. Aina sydämessäni), siksi otin tämän allekirjoituksekseni. 
Tämä on minun ensimmäinen allekirjoitukseni täällä vuotiksessa. En varmasti vaihda tätä lähiaikoina, tämä on vain niin hyvä AK. <3

Kun luen viestejä, katson melkein aina toisten allekirjoituksia. Niitä on kiva lukea, koska niistä saattaa löytää jotain hauskaa ja ne kertovat hieman käyttäjästään. :)

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #116 : Toukokuu 29, 2009, 23:27:32 »
Ota selville unelmasi ja toteuta se. Sinulla on koko elämä aikaa. Minäkin olen löytänyt unelmani niin löydät myös sinä!

Niin no tuon allekirjoitus ei ole mistään kotoisin. Mutta olen  keksinyt sen omasta unelmastani. Joka onb näkyvillä profiilissäni.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Hobi

• Vuotislainen
« Vastaus #117 : Kesäkuu 19, 2009, 00:33:38 »
Allekirjoitukseni on tällä hetkellä

I was the lycky one
Reading letters, not writing them
Taking pictures of anyone
I know

Se on Au Revoir Simonen kappaleesta The Lucky One. Pidän säkeistön tunnelmasta, minusta siinä on surumielisyyttä ja lopun I know kruunaa kaiken. Mutta tietenkin, jos olette sitä mieltä että olen suomentanut tämän mielessäni väärin, kertokaa minulle. En ole hääppöinen suomentaja.
I was the lycky one
Reading letters, not writing them
Taking pictures of anyone
I know

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #118 : Kesäkuu 19, 2009, 11:00:26 »
Mielenkiintoista :D

Mun allekirjoitus on nyt:

Elämä on tauti, jonka kuolema parantaa.
Alea iacta est.
Avasta kiitos Awarelle!<3;)
VUODEN LUIHUINEN 2009! =)

Toi ensimmäinen on tommonen synkkä ja aika zenzibarmainen. En muista mistä luin tuon lauseen, mutta se jotenki iski ja kuulosti hyvältä. Lisäsinpä sen sitten tuohonkin ;D

Sitte on Alea-lause, joka on latinaa ja tarkoittaa: Arpa on heitetty. Se kuuluu jo suomeksikin lempilauseisiini ja latinaksi se vaan kuulostaa paremmalta. Se on semmonen 'lopullinen' lause, jonka vois myös ilmaista sanoin: "tehty mikä tehty" eikä asiaa voi enää muuttaa.
Lause sisältää myös linkin, ystäväkirjaani :)

Sitten on vielä kiitokset Awarelle avasta ja tiedotus voittamastani vuotisoscarista, josta olen hyvin hyvin iloinen ^^
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
« Vastaus #119 : Kesäkuu 20, 2009, 11:36:58 »
Mielestäni allekirjoitusten lueskeleminen on aika mielenkiintoista ja parhaimmillaan ne voivat kertoa käyttäjästään jotakin. On myös hauska nähdä allekirjoitusten muuttuvan; niiden ei minun(kaan) mielestäni tarvitse pysyä aina samoina, toisin kuin esim. nimimerkkien, joiden muuttaminen on jokseenkin shokeeraavaa.

Itse muuttelen allekirjoitusta aina kun siltä sattuu tuntumaan/kun ylipäätään muistan ajatella koko asiaa. Muistaakseni allekirjoitukseni vuotiksessa on muuttunut about 3 kertaa. Suosin latinankielisiä, mottomaisia lausahduksia, koska haluan allekirjoitukseni kertovan jotain ajatusmaailmastani & ihanteistani (joskaan niitä ei aina pidä ihan vakavissaan ottaa), ja latina nyt vain on kieli, jolla kaiken voi sanoa ytimekkäästi ja hienosti kalskahtavasti. Tämänhetkinen "Non unde possim sed unde volo" olisi käännettynä suunnilleen "En (mene) mistä voisin vaan mistä haluan", mikä on yksi motoistani. Sen ajatteleminen motivoi silloin, kun joku asia tuntuu mahdottomalta. Se antaa voimia seurata oikeaa tietä, vaikka jotain muuta polkua olisikin sillä hetkellä helpompi kulkea. Ei pidä tyytyä helpoimpaan ratkaisuun, sillä mikään este ei ole liian vaikea ylitettäväksi, jos sen todella haluaa ylittää. Kaikkea sellaista se symboloi...
-Non unde possim sed unde volo-

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #120 : Kesäkuu 21, 2009, 23:51:29 »
I decided long ago, never to walk in anyone's shadows: se on nykyinen allekirjoitukseni, jonka vaihdoin aivan äskettäin. Kyseinen fraasihan on Whitney Houstonin kappaleesta Greatest Love Of All, joka on mielestäni yksi maailman parhaista kappaleista - Houstonin äänihän nyt on ensinnäkin tajuton. Edellinenkin allekirjoitukseni oli kappaleen sanoista, ja se oli allekirjoitukseni koska se oli totta, ja sama pätee tähän. Allekirjoitukseni kuvaa asennettani ja minua itseäni erittäin hyvin, ja on lisäksi aivan upeasta kappaleesta - kaiken kaikkiaan siis varsin täydellinen allekirjoitus minulle.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #121 : Kesäkuu 24, 2009, 16:43:20 »
Allekirjoitukseni on aika mainostava, täytyy myöntää. :D

Elikkä ekalla rivillä rohkaisen kaikkia kirjottamaan ystäväkirjaani. Kirjoittamaan vaan! Sen valitsin tietysti siksi, että ystäväkirjaani tulisi päivää piristäviä kirjoituksia. Seuraavilla riveillä on linkit luomiini topiceihin, hymiötopiciin ja lemmikkitopiciin (lemmikkitopicin linkkitekstin nimessä ystävällisesti auttoi "Piippolan vaari" -lastenlaulu, jota sitten muokkasin vähän omaan suuntaan...). Neljännellä ja samalla viimeisellä rivillä on linkki ensimmäiseen koskaan tekemääni kirjoitelmaan, ilahtuisin kommenteista (vaikka sinne on tullut alle vuorokaudessa jo peräti 6 kommenttia! o.O). :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2009, 12:43:43 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #122 : Kesäkuu 27, 2009, 13:25:18 »
Minun sigini on pärkä Nightwishin kappaleesta Lappi. Tämä on minusta Yökalan toiseksi paras laulu, häviten vain Beauty of a beastille. Rakastan Lappin sanoja, ja varsinkin This moment is eternity:n lyriikat koskettavat minua. Upea biisi, upea bändi, upeat sanat :)
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa escalier

• ilkeännäköinen
  • Vuotislainen
    • A word, please.
« Vastaus #123 : Kesäkuu 27, 2009, 19:06:34 »
Itse olen jo muutamaan otteeseen napannut lukemistani kirjoista sitaatteja, vaikka en aina ole osannut itsellenikään selittää, mikä niissä viehätti. Olen myös erilaisten aforistien kova vakiokäyttäjä. Edellinen allekirjoitukseni oli Mary Poppinsista (How could you leave your umbrella behind if it had a parrot's head for a handle?) ja tällä hetkellä samaa paikkaa koristaa herra Bennetin (Elisabethin isän) lausuma kipakka kommentti. (Herra Bennet on muutenkin Ylpeyden ja ennakkoluulon yksi viihdyttävimmistä hahmoista.)

"Sinulla on vaikea valinta edessäsi Elisabeth. /-/. Äitisi ei halua koskaan enää nähdä sinua, jos et mene naimisiin herra Collinsin kanssa, ja minä en halua koskaan enää nähdä sinua, jos menet."

Kaikki, jotka ovat kyseisen kirjan lukeneet tietävät kumpi puolusti tytärtään kyseisessä keskustelussa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2009, 19:10:05 kirjoittanut escalier »
"You may have created my past and screwed up my present but you have no control over my future."
-David Klass

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #124 : Heinäkuu 25, 2009, 17:41:13 »
Tällä hetkellä allekirjoituksessani komeilee jypin vanhan voittolaulun kertosäe. <3 He kun voittivat sm-liigan viime vuonna. ;)

"Jyp hockey team taas pistää kiekon maaliin,
Jyp hockey team näin korjaa pistesaaliin.
Luvut tauluun korjataan,
Keski-Suomi pauhaa Jyp on rautaa!!

<3<3
Is this the real life, is this just fantasy ?