Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 29509 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Wend

• Ankeuttaja
Allekirjoitukset (vol 3)
« : Tammikuu 19, 2007, 19:48:28 »
Jokaisen allekirjoituksen taakse kätkeytyy jonkinlainen tarina - vähintäänkin se, miksi kyseisen allekirjoituksen on valinnut. Mikä on sinun allekirjoituksesi tarina, miksi juuri se on sinulla? Jos se on kopioitu, mistä olet sen kopioinut? Vaihdatko allekirjoitustasi usein? Mitä allekirjoituksestasi yleensä löytyy?

Ja muistetaanhan, että myös allekirjoituksista voi keskustella muutenkin kuin kertomalla vain omastaan. Kuinka tärkeitä allekirjoitukset ovat forumeilla? Lueskeletko niitä usein? Millaiset allekirjoitukset ovat eniten mieleesi? Onko jokin allekirjoitus, joka on täysin vienyt sydämesi mennessään?

Psst. En katso kovinkaan hyvällä viestejä, joihin on vain kopioitu allekirjoitus, tai sellaisia, joihin on tämän lisäksi laitettu pelkkä lähde, taikka sellaisia, joissa lukee näiden lisäksi tai pelkästään "en mä tiedä miksi valitsin tän" / "tää vain on kiva". Tiedän, että keksitte kyllä enemmänkin sanottavaa.

Poissa Isilmírë

• Pillipiipari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2007, 22:06:02 »
Minun allekirjoituksenani on tällä hetkellä "Constantem decorat honor". Se on Merisotakoulun tunnuslause, joka yleensä suomennetaan "Kunnia kestävän palkka". Pidän ajatuksesta, että kestävyys, ts. sitkeys ja periksiantamattomuus tai lyhyesti sanottuna sisu, on erityisen kunnioituksen arvoinen asia, ja tuo lause myös auttoi osaltaan kestämään kaikki RUKin käymisen aiheuttamat paineet (se on kirjoitettuna mm. salin oven yläpuolelle Merisotakoulun siinä rakennuksessa, jossa reserviupseerikurssi majoittuu, joten se tuli kyllä RUKin aikana luettua lähes päivittäin). Se kuvaa osittain myös omaa elämänasennettani ja siksi kummittelee myös foorumallekirjoituksissani.
Constantem decorat honor

Poissa Crina

• äxdee
  • Vuotislainen
  • Pilkkupallero
  • Tupa: Mary Sue
Re: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2007, 19:05:45 »
Tämänhetkinen allekirjoitukseni on "Until there's nothing left to say
"Äh", sanoi Peppi. "Ei ihmistä palele, jos vain sydän on lämmin ja tykyttää niin kuin sen pitää.""
Ylempi lause on roikkunut mukana jo jonkin aikaa, ja se kuvaa hyvin itseäni ja suhdettani niin kirjoittamiseen kuin puhumiseenkin. Ja kyllä, löysin lauseen eräästä Nightwishin laulusta.
Alemman lauseen puolestaan löysin eilen, kun siivosin kirjahyllyäni ja selasin huvikseni Peppi Pitkätossu Etelämerellä-kirjaa. Ensinnäkin, tuohan pitää hyvin pitkälle paikkansa, ja toiseksikin pidin varsinkin pienempänä paljon Pepin hahmosta ja muistakin Astrid Lindgrenin satuhenkilöistä. Ilman niitä lapsuuteni olisi ollut paljon tyhjempi. ^^
Allekirjoituksiani vaihtelen silloin tällöin, ehkä kuukauden välein, jos löydän jostakin jonkun ihanan lausahduksen ym. josta pidän ja joka kuvaa minua/sen hetkistä mielialaani hyvin.

Luen paljon toisten allekirjoituksia, mielestäni ne kertovat ihmisten persoonista siinä missä avat sun muut lärpäkkeetkin.
Tuli yö ja suuret tähdet, ja hemuli rakasti yhä puutarhaansa. Se oli suuri ja salaperäinen, siellä saattoi eksyä - mutta mitä siitä, siellähän oli koko ajan kotona.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2007, 19:57:54 »
Tällä hetkellä allekirjoitukseni tehtävää toimittaa "Love takes of masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within." - James Baldwin. Törmäsin tähän lausahdukseen surffaillessani jollakin aforismi-sivustolla, ja ihastuin ikihyviksi. Minusta tuo lausahdus on vain jotenkin niin kaunis. Minulla on tietty pakkomielle naamioista, joten ihastukseni selittynee sillä.

Käytän mielelläni allekirjoituksessa kappaleiden sanoja. Edellinen allekirjoitukseni oli eräs kohta Kotiteollisuuden kappaleesta Satu Peikoista, joka on mielestäni aivan mielettömän upea ja kaunis kappale. Kotiteollisuudella on muutenkin todella koskettavia sanoituksia, vaikka ne ovat myös aika synkkiä ja kyynisiä.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Tammikuu 25, 2007, 18:33:05 »
In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

Eli:vaihdan allekirjoitustani aika usein. Kyllästyn aika äkkiä ja lisäksi tulee aina uusia ideoita mitä voisi taas laittaa. Useimmiten allekirjoituksessani on laulun sanojatai oikeastaan aika:D)Tämänhetkinen allekirjoiitus on Evanescencin Imaginary-kappaleesta. Otin sen siksi koska kappale on loistava, ja jotenkin kaunis.
And they dream in their sleep

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Tammikuu 28, 2007, 12:18:50 »
"Juliet loves the beat and the lust it commands
Drop the dagger and lather the blood on your hands, Romeo
My Chemical Romance - The Sharpest Lives"

Oma allekirjoitukseni on siis tuossa, ja mikäli osaat luke tiedät mistä se tulee. Eli kappaleesta The Sharpest Lives. Kappale on omastamielestäni ihana ja tuo kohta on vaan niin aww <3 Oikeasti toi "Romeo" sana vaan kuulostaa niin hauskalta. Yleensä otan nuo allekirjoitukset jostain kirjasta/kappaleesta. Tällä hetkellä olen tykästynyt repimään allekirjoituksia kappaleista, joissa on ihania lyriikoita, tai muuten vaan saa ihmeitä aikaan.
Vaihtelen allekirjoitusta melko usein, kun sitä kerran pystyy. Jos vastaan tulisi kuitenkin sellainen täydellinen allekirjoitus, ei sitä sitten heti haluaisi vaihtaa.
Yleensäkin luen ihmisten allekirjoituksia, katselen niissä olevi linkkejä, yms. Jotkut linkit vaan on tosi ärsyttäviä, mutta yleensä niistä löytää kaikkea hauskaa. Toisinaan juuri niiden takia luet jonkun ficin tai katsot piirrustuksia. Itselläni ei kuitenkaan nyt ole mitään linkkejä omassa allekirjoituksessani, kyllä mulla joskus oli tonne omaan kuvataide topicciini :D

Kohta tääkin tieto on varmaan vanhentunutta, jos ja kun vaihdan taas oman llekirjoitukseni.. Ehkä sitten voi tulla muokkamaan viestiä :D
i only show you what i want you to see

Poissa Lilo

• Vuotislainen
Allekirjoitukset. :)
« Vastaus #6 : Tammikuu 28, 2007, 21:24:22 »
Rohkeutesi saattaa pettää. Hermione ei.
Selasin erästä lehteä, ja löysin jonkun HP-pelin mainoksen, olisiko ollut neljännen. Minusta tuo teksti oli jotenkin vain niin hupaisa ja osuva, että piti laittaa se allekirjoitukseksi. Yleensä minulla on vaikeuksia keksiä allekirjoituksia, mutta onneksi niitä voi vaikka lainailla jostakin. :) Allekirjoitukseni on ja pysyy samana melko kauan, sillä en minä löydä uusia ideoita kovinkaan usein.
Itse tykkään lueskella muiden allekirjoituksia, mieluummin suomeksi, kuin englanniksi, sillä aina ei jaksa käyttää päätään ja yrittää saada selville, että mitä siinä oikein lukeekaan. Sellaiset allekirjoitukset, joita ei heti tajua, ovat kivoja. Allekirjoitus on myös kätevä tapa mainostaa kotisivujaan, tai jotain muuta kivaa. Itse ainakin klikkailen niitä linkkejä melko usein. :)

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2007, 15:39:37 »
Oh how wrong we were to think
That immortality meant never dying

3.7.-07

Ensimmäiset kaksi riviä ovat pätkä yhdestä My Chemical Romancen parhaimmistoon kuuluvista biisistä, Our Lady Of Sorrowsista. Juuri tuon pätkän valitsemiselle ei ole mitään kovin suurta syytä, se on lyriikoiden puolesta yksi biisin parhaimmista kohdista ja pidän siitä kohdasta biisiä muutenkin.
Päivämäärä allekirjoituksen lopussa taas on se historiallinen päivä, jolloin My Chemical Romance tulee ensimmäistä kertaa Suomeen konsertoimaan :>
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2007, 20:47:26 kirjoittanut uimaintiaani »

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #8 : Helmikuu 08, 2007, 16:05:22 »
Soul meets soul, when eyes meet eyes.
Tämä on rakastamistani Elfquest- kirjoista.Lause on napattu silloin, kun Leetah tunnisti Terän.Joten ei mikään kamalan erikoinen selitys, mutta pidän lauseesta kovasti:)
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #9 : Helmikuu 10, 2007, 19:13:06 »
Ihanasti allekirjoituksille on nykyään tilaa... no sama vanhahan se on (Rammsteinin yhdestä biisistä), mutta lisäsin siihen omakeksimäni tanka-runon, koska pidän siitä:

Jos lohikäärmeet
osaisivat itkeä
voisin minä kai
yrittää löytää ne ja
kaikki niiden kyyneleet

Lopuksi on ikivanha S.P.Y.-tunnus.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2007, 19:16:07 kirjoittanut Fimca Worthleberr »
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #10 : Helmikuu 11, 2007, 15:32:53 »
Mulla on "Ole avoin, hanki sydän.", jolla silleen ei oikeastaan ole mitään tärkeää merkitystä, tai miten sen nyt sanoisi. Oikeastaan se oli vain hetken joku päähänpistos tai vastaavaa. Varmaan tämä kyllä jotenkin liittyy yhteen sellaiseen kappaleeseen joka löytyy nysvistä (= Nuoren seurakunnan veisukirja). Sen nimi on "Tänään häneen uskon", ja sen kertosäe menee suunnilleen näi; "Sydän kun auki on, sinne Jeesus tekee asunnon. Tänään häneen uskon, näen aamuruskon, päivä sarastaa". Muistan, kun eräs ohjaaja sanoi tämän kappaleen kuuluvan suosikkeihinsa. No, kerran yhteiskuntaopin tunnilla ystäväni ja minä piirtelimme jotain sekalaista. Tämä samainen kappale taisi silloin soida molempien päässä. Piirsin siihen paperille sitten tyypin joka sanoi "Olen avoin", ja ystäväni piirsi sen ohjaajan sydämen (joka siis silloin sanoi kappaletta hyväksi), jonne Jeesus oli tehnyt asunnon. Tästä kaikesta sekavasta muodostui sitten tuo lause.

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
« Vastaus #11 : Helmikuu 27, 2007, 15:08:33 »
If you need to leave the world you live in, lay your head down and stay awhile
Though you may not remember dreaming
Something waits for you to breathe again

(Tiedän, rivitetty päin kuusta)

Evanescencen kappaleesta Imaginary, jota olen kuunnellut yli kolme vuotta kyllästymättä lainkaan. Arvoin jonkin aikaa tämän ja sen toisen kertosäkeen (In my field of paper flowers...) välillä, mutta päädyin tähän, joka on vähän vähemmän tunnettu. Olen taas hiljattain intoutunut kuuntelemaan Imaginarya vähän enemmän ja vähemmän, ja koen biisin aika henkilökohtaiseksi. Kuullessani toissa kesänä Origin-version ensimmäistä kertaa tämä kertsi yllätti ja olen siitä lähtien pitänyt siitä vielä enemmän kuin Fallen-versiosta.

Itse en välttämättä jämähdä ikuisiksi ajoiksi samaan allekirjoitukseen, ajoittain se vaihtuu useinkin, ja sitten taas tulee kausia, jolloin sama pysyy ties kuinka ja kauankaan.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Amethyst

• Vuotislainen
« Vastaus #12 : Maaliskuu 01, 2007, 20:09:38 »
Kuten näkyy, allekirjoitukseni kuuluu:
"Is everybody going crazy? Is anybody gonna save me?
Can anybody tell me what's going on? Tell me what's going on?
If you open your eyes you'll see that something is wrong"

Nämä sanat ovat siis ihanaakin ihanamman Simple Planin biisistä Crazy. Sain ideaksi laittaa tästä allekirjoituksen, kun kuuntelin kyseistä biisiä. Pidän tästä kappaleesta todella paljon ja sanat koskettavat minua. Tällä allekirjoituksella jollain tapaa "protestoin" sitä vastaan, millainen maailma on nykyään. Kaunis biisi, kauniit sanat. Eipä tässä sen enempiä kerrottavia.

Poissa Countess Raiven

• His Sin
  • Vuotislainen
  • zijn engel
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #13 : Maaliskuu 02, 2007, 21:02:59 »
Minun allekirjoitukseni vaihtuu aika usein. Se on usein joku laulun pätkä

Nykyiseni allekirjoitukseni on No Mans Band nimisen bändin biisistä Taistelukenttä

meillä on käsissä sirpale rauhaa / älä huolehdi huomisesta /
maailmanloppuja tulee ja menee / kun aika on pidä kii minusta /
meitä on kaksi haavoitettua / keskellä taistelukenttää /
sinä saat minut ontuen jatkamaan matkaa / kun muita ei kiinnosta enää /
helppo on toivosta otteensa irrottaa / ja periksi antaa /
vaikeampaa on jaloilleen ponnistaa / ja rakkaita kantaa /

Vaihtui taaaaaaaaaas

Eli nyt se on The Rainin biisistä Kiitos. Kuulin kyseisen biisin Rainin keikalle ja se kolahti...

Joskus itken ääneen
Silloin kuivaat kyyneleet
- Kuka on rakkaus ja elämä? -
- Kuka on ollut ja kuka jää? -
Käyt loppuun asti tien
Et minua hylkää

KIITOS!!!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2007, 19:14:06 kirjoittanut Laulava Lintukoira »
My head's a mess. But at the time clearer,
And I'm feeling so content. But unsure,
Reaching out, reaching in, Wish I knew what you were dreaming, And I never want to ever let this go.

Poissa henia

• Pikkuisen harhassa oleva
  • Vuotislainen
  • Pottermore: QuillNiffler10113
« Vastaus #14 : Maaliskuu 03, 2007, 07:45:54 »
Minun allekirjoitukseni kätkeytyy tarina. "Ymmärrän sinua ystäväni",on tarina jonka itse koin.
Olin silloin kolmannella ja luokalleni oli tullut tyttö, joka suoraan sanoen inhosi minua.
Hän alkoi kiusta minua, mutta eräs kaverini Jenna auttoi minua kestämään sen.
Mutta koitti vuoden 2002 maaliskuun päivä ja Jenna tuli itkien kouluun.
Seuraavana päivänä Jenna sanoi että hänen pitää lähteä Englantiin, isänsä työn vuoks.
Kysyin kuinka kauan sinun pitää olla siellä. Jenna sanoi, ettei tiedä.
Mutta sitten koitti toukokuun viimeinen päivä ja Jenna oli lähdössä kohti lentoasemaa. Halasimme viimeisen kerran ja sitten Jenna nosti repustaan pienen pussin, pussissa oli rannerengas, jossa oli sanat "Ymmärrän sinua ystäväni,Henna ja Jenna ikuisesti".
Jenna sanoi: "En unohda sinua koskaan" Jennan isä tuli ja Jenna halasi minua vielä ja minä sanoin: "Enkä minä sinua" ja
lähdin kohti kotia. Näin Jennan vilkuttavan auton ikkunasta ja minä vilkutin takaisin.
Jennan lähdöstä on kohta viisi vuotta, mutta silti tuo rannerengas on vielä minulla.

Tämä oli tarina,joka oli pohjalla Allekirjoitukseeni "Ymmärrän sinua ystäväni"

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2007, 19:43:37 »
Yleensä vaihdan allekirjoituksia tuhottoman tiuhaan tahtiin, koska kyllästyn niihin niin nopeasti. Minulla on tapana käyttää allekirjoituksena jotain biisinpätkää, joka tottakai täytyy vaihtaa heti kun vastaan tulee joku parempi ja osuvampi. Olen tällä hetkellä rekisteröitynyt ainakin neljälle keskustelufoorumille, joissa jokaisessa minulla on eri allekirjoitus :D Minulla oli harvinaisen pitkään - monta kuukautta siis - allekirjoituksena "Friends help you move. Real friends help you move bodies." jonka bongasin joltain fonttisivustolta. Loistavan lakoninen lausahdus, joka kuvaa varsin hyvin omaa huumorintajuani. Lopulta kyllästyin siihenkin, tosin on se minulla vielä yhdessä paikassa.

Nyt kun Vuotiksessa voi itse tehtailla tittelin ja oman tekstin, aiheutui siitä minulle alussa suurta päänvaivaa. Kaiken täytyy sopia keskenään yhteen! Lopulta laitoin itselleni suomalaisen tittelin sekä englanninkielisen oman tekstin ja allekirjoituksen. Toistaiseksi olen tyytyväinen.

Tällä hetkellä allekirjoitukseni on siis "too young to hold on/ and too old to just break free and run", joka on Jeff Buckleyn kappaleesta Lover, You Should've Come Over. Jeff Buckley on lempiartistini ylitse muiden, ja hän on myös avatarissani.Tuo pätkä kuvaa hyvin tämänhetkistä elämäntilannettani: liian nuori pitääkseen kiinni tai pysyäkseen paikoillaan, mutta liian vanha säntäämään vapauteen mitään suunnittelematta.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Maaliskuu 24, 2007, 18:48:05 »
Allekirjoitukseni on PMMP:n Onni kappaleesta aivan viimeiset sanat. Minun mielestäni tämä on jotenkin koskettava kohta ja pidän muutenkin kyseisestä kappaleesta todella paljon. Ja lopussa on tietenkin S.I.F pääte.

Oma allekirjoitukseni vaihtuu silloin kun löydän jonkin aivan ihanan katkelman jostakin, yleensä se on sellainen hieman haikea, mutta kyllä se joskus voi olla jokin elämänviisauskin olla, kuten edellinen allekirjoitukseni oli.

Mielestäni allekirjoitukset ovat olennainen osa foorumeita ja monesti luen allekirjoituksia ja jos on linkkejä klikkailen niitäkin. En oikeastaan osaisi kuvitella foorumia ilman allekirjoitusta ja joskus yllätynkin jos viestin lopussa ei ole sitä tuttua ja turvallista allekirjoitusta.

Poissa Muse

• Nykyään useinkin läsnä
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Huhtikuu 07, 2007, 00:39:24 »
Oma allekirjoiukseni: I am what I am... I am my own special creation! on kappaleesta I am what I am joka on musiaalista La Cage Aux Folles. Musikaalissa laulun laulaja on transvestiitti joka laulussa osoittaa olevansa juuri sitä mitää haluaa välittämättä muiden mielipiteistä. Olin kuullut laulun alunperin naisen esittämänä eräällä levyllä enkä pitänyt siitä erityisemmin tai välittänyt sen taustatarinasta tai sanomasta ennen kuin näin sen näyttelijä John Barrowmanin laulamana YouTube:lta. Ennen laulua on pieni selitys laulun taustasta ja sen nähtyäni kuuntelin sanoja tarkemmin ja poimin sieltä heti nuo ensimmäiset sanat joiden pitäisi minusta kuvata jokaista ihmistä ja joka kertoo minun asenteeni itsestäni eli siitä että olen itseeni tyytyväinen juuri tällaisena.

Muoks. Jonkin aikaa sitten vaihdoin allekirjoitukseni tähän: Sure. But, he's not gay. He's French. Nämä sanat ovat joidenkin (itselleni tuntemattomien) ihmisten nettikeskustelusta jonka löysin eräästä slashia käsittelevästä englanninkielisestä esseestä (What is slash?). Kyseiset henkilöt siis keskustelevat Anne Ricen Vampyyrikronikoiden henkilön Lestatin seksuaalisesta suuntautumisesta ja lopuksi toinen keskustelijoista toteaa juuri noin. Minusta nuo sanat olivat hyvin huvittavat varsinkin koska olen itse lukenut Vampyyrikronikoita ja päätin laitta ne allekirjoitukseeni vaikka en tiedä olenko yhtään samaa mieltä kyseisestä asiasta.

Muoks. 2 Lisäsin nyt vielä vähän allekirjoutukseeni jotakin uutta. Se on suoraan Torchwoodin ensimmäisestä jaksosta (Tohtori Who sarjan spinoff joka tulee Maanantaisin Tv2:selta) jossa Kapteeni Jack Harkness esittelee Ianto Jonesin ja samalla kehuu tätä. Kohtauksen sanat menevät näin:
JACK: And this is Ianto Jones. Ianto cleans up after us and makes sure we get everywhere on time.
IANTO: I try my best.
JACK: And he looks good in a suit.
IANTO: Careful, that's harassment, sir.

Otin siis tuon Ianton viimeisen lausahduksen koska pidän tuosta hamosta sekä tämän ja Jackin välisestä kemiasta niin kovasti.

Muoks. 3 Jälleen kerran tuli allekirjoitukseen muutos. Nyt siinä sitten luke että Terrence Mann is THE MAN!. Lause on kunnianosoitus ihanalle Terrence Mannille joka on suomessa hieman tuntemattomampi Amerikkalainen näyttelijä. Suomen tuntemattomuus johtuu käytännössä siitä että mies on kunnostautunut enemmänkin teatteri- ja musikaalipuolella eikä melkein mikään elokuva tai tv-ohjelma jossa kyseinen herra on esiintynyt ole tänne meillepäin rantautunut.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2009, 12:12:58 kirjoittanut Muse »
Puuttuvia siipiä ovat ihmiset toisilleen, tikapuita taivaisiin. -Tommy Taberman

Spoilers! ;D

Poissa Kamtsatka

• lahna
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedSpell61
« Vastaus #18 : Huhtikuu 30, 2007, 15:27:46 »
Tämänhetkinen allekirjoitukseni ("Syksyllä lehdet putoaa ja meidän päihin kolahtaa, ooooooujeeeee!") on luokkani levyttämän levyn eräästä kappaleesta. Se naurattaa minua aina niin paljon ja saa minut niin hyvälle tuulelle, että päätin jakaa sen teidän kanssanne.

//Uusi allekirjoitus. "Äiti tietää ja apteekki auttaa." Jotkut saattavat tunnistaa eräästä radiomainoksesta, jossa muistaakseni mainostettiin Multitabsia, tai jotain muuta vastaavaa. Mainoksia oli useampia, ja kaikki sisälsivät jonkin sortin puujalkavitsejä. Lauseesta on tullut minulle sellainen hoettava juttu, jonka sanon, kun en keksi muutakaan sanottavaa johonkin asiaan. Jotkut nauravat, ja jotkut katsovat minua kieroon, kun sanon näin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2007, 13:30:22 kirjoittanut Kamtsatka »
Äiti tietää - ja apteekki auttaa.

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #19 : Kesäkuu 03, 2007, 11:34:09 »
Allekirjoitukseni; Hautapaikat mullalla täytettiin, sut haudattiin, mä itkin itkin on muunnellusta laulusta:D Ei sillä sen suurempaa ole. Allekirjoitukseni ovat aika paljon linkkipainotteisia, näin ohimennen mainittakoon edellisenkin olleen muunnellun laulun linkki. Mutta joo, se kuulosti kivalta, kukaan läheiseni ei ole kuollut, mutta kai tuo on vähän piilomainontaa:P  Siinä ei siis ole suurempaa tunnetta mukana, nappasinpa sen kun kyllästyin edelliseen.

Eli lyhyesti sanottuna, allekirjoitukseni sisältävät piilomainontaa. Lähes aina:P

~Nevvie
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #20 : Kesäkuu 06, 2007, 09:02:11 »
Allekirjoitukseni sisältää linkit Vuotiksen etusivulle, Taikaministeriksi Taikaministerin paikalle-pelitopicciin, Vuotiksen ongelmat-sivuun, ja ficciini. Lisäksi siinä on usein joku ajankohtainen toivotus, esim. Hyvää kesälomaa! tai Hyvää joulua kaikille!. Juuri nyt kiitän kaikkia, ketkä äänestivät minua Oscareissa(ehdolla kolmessa, niistä yksi voitto) sekä onnittelen muita Osarin saaneita. Valitsin allekirjoitukseni siksi, että ensimmäinen kohta on vain paras paikka (Vuotiksen etusivu), toisessa voi auttaa sitä (Vuotiksen ongelmat-topic), kolmas on hauska ja jännittävä peli (Taikaministeriksi taikaministerin paikalle) ja neljäs on vain oma ficcini (Viimeinen ruusu), ja tällä tavalla saa lukijoita, nimim. kokemusta on. Lisäksi laitan yleensä viestieni loppuun toisen allekirjoituksen, juuri nyt ~-merkki ja nimimerkkini, eli siis tietenkin kirja. (Näyttää tältä: ~kirja)
~kirja
//Hieman muokkausta, nykyään linkki profiiliini, missä on linkki kaikille yllämainituille sivuille. Lisäksi en spoilaa! - tekstit ja Hyvä, parempi, Vuotis - teksti kuvaa Vuotisinnostustani. Joku vaihtuva teksti myös, nyt se on kuusivuotisen Vuotiksen onnittelu :)

//Muokkausta, vol. 2:
Kaikki ei ole sitä, miltä se näyttää!
En spoilaa!
Nimimerkkini pienellä, kiitosta :)
Onko liian myöhäistä myöhästyä?
(Sanasta näyttää linkki profiiliini ^^)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2007, 09:16:57 kirjoittanut kirja »
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Amethyst

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Kesäkuu 14, 2007, 20:22:40 »
Oho, olen vaihtanut allekirjoitustani sitten viime näkemän. En ole päässyt puusta pitkään, Simple Planin biiseissä edelleen liikutaan. Tällä kertaa biisinä on Welcome to My Life ja sen ensimmäisiä sanoja allekirjoituksestani löytyy. Itse asiassa tämä kappale on minulle paljon lähempänä sydäntä kuin Crazy. Ensimmäinen biisi, jonka ikinä kuulin Simple Planilta. Lisäksi monia ihania - ja vähän vähemmän ihania - muistoja tulee mieleeni aina, kun kuulen Welcome to my lifen. Vanhoilta bändiajoilta. Sanat tässä ovat jotain niin koskettavaa, että...
Mutta ei tämä tähän loppunut, allekirjoituksestani nimittäin löytyy myös linkit ensimmäiseen runotopicciini, kahteen ficciini (one-shotteja molemmat), sekä novelliini. Kaikki kamalaa angstausta...
Näin siis allekirjoitukseni tällä hetkellä kuuluu:

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong,
and no one understands you

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #22 : Kesäkuu 15, 2007, 11:47:00 »
Minun allekirjoitukseni "Jokainen päivä ansaitsee paremman huomisen, mutta en minäkään saa kaikkea ansaitsemaani." on vain.. öö... joku juttu. En tiedä mistä se tuli mieleeni. Kai siinä on tarkoituksena että jokainen päivä ansaitsee paremman huomisen mutta ei välttämättä saa sitä. Ja lisäksi tuli linkit tuohon "paremman" kohdalle, siis tämä linkki Vuotiksen etusivulle. Ja toinen linkki "minäkään" kohdalle, ja se linkki minun kotisivuille. ;)

Ja viestin loppuun hoksasin lisätä nimimerkkini ja jonkin sivuhuomautuksen, ja tätänykyä se on "se hullu" se säheltävä sekopää. Tai jotain muuta...

~Moondancer (se säheltävä sekopää)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2007, 10:42:59 kirjoittanut Moondancer »

Poissa Tinde

• Vuotislainen
« Vastaus #23 : Heinäkuu 14, 2007, 23:38:02 »
"There's something beautiful inside you".
-Halusin kirjoittaa jotain mitä ajattelen yleensä ihmisistä.Uskon, että kaikkien sisimmästä löytyy se mukava, kaunis ihminen joka ei välttämättä tule esille ellei tutustu pintaa syvemmälle ja yleensäkkin me luomma mielipiteemme kavereittemme perusteella millasessa porukassa liikumme joten se antaa vääriä kuvia meistä.
"There's something beautiful inside you".

Poissa Odey

• miss marauder
  • Vuotislainen
  • I think I need a HUG <3
« Vastaus #24 : Heinäkuu 15, 2007, 18:22:15 »
Some days just have more memories than others. Näinhän se yksinkertaisesti on. Jotkut päivät ovat vain merkityksellisimpiä, kuin toiset. Allekirjoitukseni takana ei ole mitään sen kummallisempaa, mutta kuullessani lauseen jossain, niin jäi se päähäni ja päätin pistää sen allekirjoituksekseni.
Some days just have more memories than others