Kirjoittaja Aihe: Hovimäki  (Luettu 8912 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

niimp

• Ankeuttaja
Vs: Hovimäki
« Vastaus #25 : Kesäkuu 25, 2007, 12:59:26 »
Olen suuri Hovimäki-fani! Aivan ihana sarja, josta pidän senkin takia, että olen hulluna 1800-lukuun ja suuriin mekkoihin. Olen sitä mieltä, että kaikkien naisten tulisi edelleen kulkea hameissa. Tietysti sarja on suomalaisen tönkkö, mutta silti niin ihana.
Alkumusiikki saa aina kyyneleet silmiin. Sitä ei kyllä varmaan saa mistään.

Taidan lopettaa viestin tähän, ettei mene ihan ihkutukseksi... Kamalin asia on se, että Yle lähettää jotain hiivatin urheilua eikä Hovimäkeä!

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Kesäkuu 25, 2007, 17:47:52 »
Oi, ihastuin Hovimäkeen nyt, kun YLE alkoi näyttää sarjaa uusintana. Aloitin jaksosta, jossa Iisakki tappoi Andreij Ignatiewn ja kuoli itsekin. Sen jälkeen olinkin jo koukussa. Aivan ihanat miljööt, loistavat puvut ja kampaukset, höystettynä loistavalla ja dramaattisella juonella. Luin sarjan alkujaksot kirjana (en muista montako niitä on tullut, mutta ne kattavat koko sarjan, kun tätä joku tässä topicissa kysyi) ja kyllä harmittaa, kun en alusta asti ole älynnyt sarjaa seurata. Mutta kirjojen avulla pääsi nopeasti juoneen mukaan ja erityisesti pääsi kärryille perhesuhteista.

Rakastan Esteriä ja Carl-Magnusta. Kun C-M joutui naimisiin Hannan kanssa, sanoin, että kyllä hän vielä saa Esterin niin kuin sitten lopulta saakin. Pidin kovasti Sepän Marian roolista sekä Ullasta, jossa on loistavaa tahdonlujuutta. Kävin sarjan nettisivuilla enkä voi kuvitella Hannu-Pekka Björgmania pastori Sandbergina, mitä kirjan antamaan kuvaan tulee. Innolla odotan hänen saapumistaan.
Pakko on paras muusa.

niimp

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Heinäkuu 01, 2007, 23:55:22 »
Nyt tulee täysin off-topic viesti, mutta YLE on aivan käsittämätön! Lähettää nyt jotain harmonikansoittokilpailuja, kun voisi sen sijasta lähettää iki-ihanaa Hovimäkeä. Täysin käsittämätöntä tälle neidille...

Mutta innolla odotan keskiviikkoa ja sitä miten pitäjälle käy nyt, kun Wegelius kuoli. Vähäsen olen jo spoilaantunut, mutta jännitän silti. Ester-parka on aivan yksin, mutta en usko että hän alistuu menemään uudelleen naimisiin.

Poissa Lelluzka

• Lukutoukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Heinäkuu 10, 2007, 00:00:53 »
Olen minäkin kyseistä sarjaa seurannut jo ihan ensimmäisistä jaksoista lähtien. Onhan se ihan hyvä sarja, mutta kyllä se vaikutti paljon paremmalta sillon ku oli ite nuorempi. Nyt vasta ku on kattonu näitä uusintoja on huomannu että miten surkeita osa näyttelijöistä on, vaikka on ne jo tässä vaihessa ihan hyviä, mutta ekalla tuotantokaudella suurin osa niistä ei osannu kunnolla näytellä.

Puvut ja kampaukset ovat tosi ihania, harmi vain että heillä on usein samat puvut, mutta toisaalta ei olis kovin uskottavaa jos aina olis uusia pukuja. Joku oli tuola aiemmin maininnu että ihmiset on meikattu vanhoiksi, ja se on tosi hyvä että heitä ei ole vaihdettu uusiin näyttelijöihin, vaan "vanhenettu". Olen aivan samaa mieltä, sarja on näin uskottavampi. Eikä Marie ole tosiaankaan ainoa joka on meikattu vanhaksi, esimerkiksi myös Johanna on meikattu paljon vanhemman näköseksi, ja Esterkin muistaakseni sitten seuraavalla tuotantokaudella.

Nuista kirjoista vielä, olen lukenut ne kaikki, ja mulla vähän häritti, ko jotku lauseet oli ihan samat ko telkarissa, ja jotku jutut taas meni ihan erilailla. Mutta joka tapauksessa ne oli tosi hyviä ja suositelen kyllä kaikille jotka on kattonu tätä sarjaa. Kun lukee kirjat tajuaa paljon paremmin ne kaikki jutut, ja kirjoissa kerrotaan semmostaki mitä ei ole telkkarissa näytetty.
"Sisäinen silmäni, oli keskittynyt asioihin, jotka ovat kaukana hihkuvien äänten maallisista maailmoista"
professori Punurmio, Harry Potter ja puoliverinen prinssi s. 582

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Heinäkuu 13, 2007, 19:59:12 »
Itse aloitin katsomisen silloin kun jaksoja näytettiin ensimmäisen kerran. En sitten tiedä kuinka mones kausi oli kyseessä. Kirjat on meillä ja eilen aloitin sen toisen kirjan lukemisen puoli kahdeltatoista illalta ja lopetin kolmen aikaan yöllä. Pahuksen hyvä kirjana. Ensimmäisen kauden näin tv:stä. Tuliko se nyt vuosi sitten syksyllä? Joten aloitin lukemisen toisesta kirjasta. Tänään taitaa jäädä taas nukkuminen vähiin =P sen verta hyvä  kirja on kyseessä.

Mona

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Heinäkuu 17, 2007, 09:59:00 »
Itse olen seuranut vain uusintoja, ensimmäinen tuotantokausi on katsottu ja toinen menossa. Loistava sarja! On pakko nauliintua nojatuoliin kun se tulee. Kunhan vain Magnus olisi vielä(juu, fanitin häntä avoimesti ja fanitan vieläkin).. Carl-Magnus menettelee, mutta mieluiten katselisin hänen isäänsä.
Niin, kuten jotkut sanoivatkin täällä, puvustus, maskeeraus ja muu ajankuva on todella tarkkaa. En muuten koko sarjaa olisi varmaan alkanut seuratakaan, mutta historiafriikkinä kiinnostuin. Näyttelijöistä.. suurin osa on hyviä ja kohtalaisen hyviä, joukkoon mahtuu muutama vanha konkarikin ja helmi. Jotkut toiset ovat taas valitettavasti vähän.. jäykempiä ja.. tylsempiä? Lisäksi(ainakin minun mielestäni) joissakin kohtauksissa on aika teennäinen meininki, vaikka saattoihan se kuulua aikakauteen.

Henrik Wegelius Esterille: "Teistähän on kasvanut oikea nuori neiti!"

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
« Vastaus #31 : Toukokuu 11, 2008, 19:41:38 »
28.5 klo 21.00 kaikki Hovimäen fanit jälleen katsomaan YLE2:sta, sillä tuolloin pyörähtää käyntiin Hovimäen kolmannen tuotantokauden jaksojen uusinnat viime kesän tapaan. Minä odotan innolla, sillä on ehtinyt tulla jo vieroitusoireita, joihin ei riitä enää sarjasta tehty kirjasarja eikä kausien 1 ja 2 DVD-boxit. Taas on kesän keskiviikot pelastettu. :)
Pakko on paras muusa.

Poissa Chiinatzu

• Kaikki on Hassun Jäniksen syytä!
  • Vuotislainen
  • Kelmeilijä
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #32 : Toukokuu 29, 2008, 16:03:37 »
Joo...
Huomasin eilen et oli alkanu uudet jaksot.
Olin kattonu sillo ku ne kaikki tuli uusintana molemmat tutantokaudet.
Pidin ^^ Vaikka ei ihan lemppareihin kuulu.
Uuden kauden alku vaikutti hyvältä, vaikk olin ihan sekasin näyttelijöistä XD
Arthur: Merlin is a wonder, but the wonder is that he's such an idiot. There's no way he's a sorcerer.

MERLIN ( bromance! )

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
« Vastaus #33 : Toukokuu 29, 2008, 16:30:01 »
Minusta suurinta muutosta aiheutti se, että Carl Magnuksen näyttelijä oli korvattu: Marc Gassottin on vaihdettu Konsta Mäkelään, jossa ei ole sitä samaa karismaa kuin Gassottissa ja siksi kauden aloitus oli todellinen pettymys. Onneksi Arttu Ratinen alias Johan Inberg tarjoaa edes hetkellistä silmänruokaa ja Esa Latva-Äijö alias Erkki on edelleen yhtä komea kuin ennenkin. Hahmojen vanhentuminen toisen kauden jälkeen hienosti toteutettu: Stinaa ja Annaa ei ole enää tunnistaa samoiksi ja Johanna on todella onnistunut. Hieman hämää, että Ester kukoistaa ja kaunistuu edelleen, vaikka Carl Magnus on tämän kanssa samanikäinen ja on "rupsahtanut".

Selviä henkilöhahmoja selvittävät varmasti seuraavat, YLEn sivuilta napatut sukupuut.
Lindholfien sukupuu
Sepän perheen sukupuu
Inbergien sukupuu (Johannan tyttären Ullan perhe)
Samoilta sivuilta voi tarkkailla myös ensimmäisen ja toisen kauden aikaisia sukupuita, jos esimerkiksi noissa mainittujen henkilöiden juuret kiinnostavat vielä tarkemmin.
Pakko on paras muusa.

Poissa Villa Viola

• Salarakas Mäyrä
  • Vuotislainen
  • Rakkaus on kärsivällinen!
  • Pottermore: WingHowl90
« Vastaus #34 : Toukokuu 29, 2008, 18:18:11 »
Onneksi Arttu Ratinen alias Johan Inberg tarjoaa edes hetkellistä silmänruokaa ja Esa Latva-Äijö alias Erkki on edelleen yhtä komea kuin ennenkin.

Olen aivan samaa mieltä! Ja kausi vain paranee, kun Riko Eklundh eli Axel Ingberg tulee taas mukaan kuvioihin... Axel on ehkä jo vähän vanhentunut, mutta silti yhtä hyvännäköinen kuin nuorempanakin! :)

Hovimäki on yksi parhaista suomalaisista sarjoista, minkä tiedän. Ehkä jopa paras. Tämän sarjan ansiosta sain Suomen historian kurssista 9. Tämä sarja innostaa ainakin minua lukemaan ja omaksumaan Suomen historiaa. Miten erilaista kaikki olikaan ennen.

Parhaimmat kaudet ovat ehdottomasti Keisarin auringon alla, eli 2 ja Oolannin sodasta nälkävuosiin eli 3. (Hämäävää, kun kirja on Oolannin sodasta sortovuosiin. Täytyy aina miettiä, että sanon kauden nimen oikein.) Toisesta kaudesta pidin heti ensi katselulta, mutta kolmos kausi vakuutti minut vasta muutaman katselukerran päästä. Ensin se oli vain tylsä. Nyt sitä on vaikea kuvitellakaan!
 Minusta Heräämisen aika -kirjasta olisi pitänyt myös saada sarja. Kolmannen kauden ensikatsojalle henkilöhahmot ja tapahtumatkin ovat outoja. Esimerkiksi Matti onkin naimisissa Karoliinan kanssa vaikka juuri edellisessä kaudessa Karoliinan ja Erkin välillä oli selvästikin jotain! Mitä nyt itse muistan, kun katselin ensimmäisen kerran kolmannen kauden olin puolet ajasta hukassa henkilöiden kanssa. Tai olisihan kausi voinut alkaa edes kertausjaksolla. Toinenkin kausi alkaa ja siinä näyttelijät ovat sentään vielä samoja ja tunnistettavia. Nykyään Konsta Mäkelä Carl Magnuksena ei enää aiheuta torjumisreaktiota, mutta minun pitikin katsoa kausi noin seitsemän kertaa ennen kuin hyväksyin Konstan. Kauankohan minulta kestää ennen kuin Tapani Perttu on minulle edes jotenkin "oikea" Wilhelm. Ymmärrän kyllä, ettei Paavo Westerbergistä olisi millään saatu uskottavaa vanhennettuna. Hänen ruumiinrakenteensä oli muutama vuosi sitten vielä niin poikamainen. Jos neljäs kausi olisi kuvattu nyt, en olisi nähnyt mitään estettä sille, että Paavo olisi ollut vieläkin Wilhelm.

Parhaat parit ovat ehdottomasti Ulla ja Axel, Katri ja Johan sekä Ruth ja Otto. Jos Ei muuta kunniaa -kirja olisi sarjana, siitä lemppareitani olisivat Irja ja Väinö. Jotenkin näissä pareissa on vain sitä jotakin! Surullista on, että televisiosarjassa en koskaan voi parittaa Johania ja Katria, sillä neloskauden muuttuneet näyttelijät eivät ole minulle (ainakaa vielä) "Katri" ja "Johan". Joten -romantikko kun olen- luen Päin nousevan Suomen rantaa -kirjaa niin pitkälle, että Katri ja Johan menevät naimisiin, aina sen jälkeen kun olen katsonut kolmannen kauden loppuun.

Maltan tuskin odottaa, että kolmas kausi ilmestyy dvd:lle. Jos se ilmestyy samalla kaavalla kuin kaksi edeltäjäänsä, se voi olla minulla jo syksyllä. Luulisi, että dvd ilmestyy viimeistään jouluksi. (Toivottavasti minun ei tarvitse odottaa jouluun asti, sillä en oikein enää kehtaisi lainata Hovimäkiä kirjastosta...)

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
« Vastaus #35 : Toukokuu 29, 2008, 18:51:38 »
Kaikille teille muillekin, jotka ihailette Hovimäen henkilöiden vanhenemista, klikatkaa Kristiina "Kraussu" Valkeasuon upeat maskeeraukset sarjan pitkäaikaisista hahmoista Johanna Lindholfista, Alex Inbergistä, Anna Antintyttärestä sekä Magnus Lindholfista/Felix Lindholfista. Erityisesti Axelin maskeeraus on jotain käsittämättömän upeaa, kun vertaa ensimmäistä ja viimeistä kuvaa. Siloposkinen nuorimies kääntyy verestäväsilmäiseksi, tappurapartaiseksi harmaahapseksi eikä nuorta piikatyttö Annaa voi verrata 70-vuotiaaseen talousmamselli Annaan. Ymmärrän näiden kuvien avulla, mitä tarkoittaa ammattitaitoinen muodonmuutos.
Pakko on paras muusa.

Poissa henia

• Pikkuisen harhassa oleva
  • Vuotislainen
  • Pottermore: QuillNiffler10113
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #36 : Toukokuu 29, 2008, 22:28:58 »
Vipii, Hovimäen kolmannen tuotantokauden jaksojen uusinnat alkoivat. Odotin tätä innolla, mutta ekan jakson perusteella tämä on pieni pettymys. Konsta Mäkelän esittämä Carl Magnus on jotenkin niin jäykkä ja kova. Ester taas säilynyt huolehtivaisena, rakastavana ihmisenä vanhenemisestaan huolimatta. Vilhelm on kasvanut komeaksi nuoriherra ja samaa voi sanoa Johan-serkusta. Uudet hahmot Ernst Wecksdorff ja hänen Vava-sisarensä tuovat uutta piristystä. Kuitenkin, sarja saatu taas käyntiin ja kesä alkoi ainakin nyt minun osaltani.

Poissa Heliodora

• haihattelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Kesäkuu 14, 2008, 18:17:01 »
Ounou, onko ne taas alkanu? Miten tämä hattarapää on voinu missata ne? Argh!

Katselin tätä jo pienenä, ihan hassuja juttuja sitä vaan muistaa kuitenkin niistä, joten ihan kiva että niitä on uusittu. Pienenähän sitä tykkäs vaan niistä hienoista mekoista ja muista, mutta nykyään kiinnostaa tämä kytkeytyminen historiaan. Eihän se näytteleminen ihan ylimaallista ole, mutta kyllä tarina on hyvä.

Niin, siis kirjathan olen lukenut kaikki paitsi viimeisen. Eniten pidän varmaan ensimmäisestä ja sitten ehkä toisesta. Johanna ja Magnus vaan on niin ihania. :)
for every lie I unlearn I learn something new
I sing sometimes for the war that I fight
'cause every tool is a weapon - if you hold it right.

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Kesäkuu 27, 2008, 11:34:23 »
Ei Hovimäki ole loppunut, jalkapallo on vain vienyt kaiken tv-ajan. Ensi keskiviikkona tulee taas.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #39 : Heinäkuu 16, 2008, 21:22:02 »
Nyt Riittää!!! Hovimäki ei tule tänään koska, Urheilu on vienyt kaiken tilan, TAAS!.
Vaikka jaksot näytetään järjestyksessä jälkeen päin. niin silti tosi törkeää!!
kuka päättää mille paikalle urheilu laitetaan?! Ne päättäjät joutuvat urheilunsa kanssa sinne taivaan vasta kohtaan!!!

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
« Vastaus #40 : Heinäkuu 16, 2008, 22:38:51 »
Kanavat näyttävät sitä, millä on enemmän katsojia ja noh, yleisurheilu nyt on sellaista, eteenkin kun Eliittikisat ovat käynnissä. Sarjat väistyvät aina (suorien) (urheilu)lähetysten tieltä, sillä niin se vain sattuu menemään. Ei asiasta kannatta ottaa suurta hermostusta, sillä jaksohan ei missaa, ne vain siirtyvät eteenpäin. Yleisurheilu - ja jääkiekko/jalkapallo kausi on tällaista TV-sarjojen faneille. ^^
Pakko on paras muusa.

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
« Vastaus #41 : Heinäkuu 16, 2008, 22:46:05 »
Ja koska on olympiavuosi, yleisurheilun näyttäminen on korostuneempaa, kun vielä yritetään saada lippuja kisakoneeseen.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #42 : Heinäkuu 17, 2008, 20:37:12 »
Minäkin olen katsonut Hovimäkeä aina siitä saakka, kun se alkoi silloin joskus 2003 (?). Vilkaisin melkein puolella silmällä, mutta sitten ihastuin sarjaan kokonaan. Ja olin tuolloin ala-asteikäinen. Katsoin tätä reilusti 2004 puolelle ja sitten se jostain syystä jäi. Ehkä siksi, että ihastuin CSI'hin, koska se muistaakseni tuli samana päivänä ja päällekkäin Hovimäen kanssa. Harmillista.

Sitten en kamalasti jaksanutkaan välittää, mutta sitten tässä parisen päivää sitten huomasin, että tätä taas näytetään telkkarista. :0 En tosin katsonut, kun en tiennyt, ovatko nämä uusia vai vanhojen jaksojen uusintoja ja piti muutenkin tehdä kaikkea muuta. Enkä kyllä muista sarjasta muuta kuin ekasta osasta sen, että siellä oli aika häijy hovinainen/taloudenhoitaja, joka ei halunnut päästää kartanon rouvaa sisälle taloon tjsp. :D

Mutta sarja oli mainio. Nyt en uskalla edes alkaa seurata sitä, koska en kuitenkaan saa aikaiseksi. :< Ja jos urheilu (se prkl... >____<) vie kerran kaiken TV-ajan tältä hienolta sarjalta, niin... voi taivas. :/ Mutta joo. Voisin kyllä ehkä joskus alkaa katsoa tätä taas, jos CSI New York ei tulisi samaan aikaan. -.-
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
« Vastaus #43 : Heinäkuu 19, 2008, 11:39:25 »
Sitten en kamalasti jaksanutkaan välittää, mutta sitten tässä parisen päivää sitten huomasin, että tätä taas näytetään telkkarista. :0 En tosin katsonut, kun en tiennyt, ovatko nämä uusia vai vanhojen jaksojen uusintoja ja piti muutenkin tehdä kaikkea muuta.

Tällä hetkellä pyörii muistaakseni (ja kirjahyllystä kurkkaamalla) sarjan kolmas tuotantokausi. Lisäähän näitä jaksoja ei ole tulossa, vaan sarja päättyi neljänteen kauteen, tosin sarjasta on ilmestynyt kirjasarjakin, jossa on yksi "ylimääräinen" tuotantokausi nimeltä "Ei muuta kunniaa".
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #44 : Heinäkuu 19, 2008, 17:44:16 »
Mua on aina viehättänyt Suomen historia, ja hovimäki on 1 suosikeistani Potterin jälkeen!Pidin alkuajasta, jossa oli suosikkini Magnus,Johanna,Joonas,Ester,Frida-mamselli ja Ulla.Ostin 2 ekaa sarjaa dvd ja nyt odotan innolla 3 kautta.Eli tv en kauheasti seuraa 2ekaa.Kirjana myös löytyvät kaikki paitsi uusin "Päin nousevan Suomen rantaa"Haikealta tuntuu aina,kun vika jakso loppuu dvd.
Meiltä löytyy nyt 4 kausikin:)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2009, 22:05:15 kirjoittanut April »
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Primula

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Elokuu 12, 2008, 13:09:36 »
Hovimäki oli ja on yksi lempisarjani mitä olen katsonut.
Siinä oppii hyvin suomen historian vaiheista ja näkee kuinka silloin elettiin.
On ihana katsoa uusinta kierrosta, koska siitä on aikaa kun viimeeksi ole katsonut.
En muistanut katsoa ihan alusta ja se harmittaa.

Magnus Lindhof oli miun ehdoton lempihahmo ja melkein itkin kun hän tippui sillalta alas, kun oli sokea.
Lisäksi pidin Henrik Wegelius pitäjän pastorista.
On miulla monta muutakin lempihahmoa sarjassa.

Poissa Elovenatyttö

• Kultakutri
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Joulukuu 29, 2009, 20:28:43 »
Mä voin ylpeänä sanoa, että aloitin katsomaan sarjaa heti kun se tuli :) Silloin olin vielä pieni tyttö, enkä enää muista kaikki tapahtumia. Onneksi on dvd:t, joita voi aina vuokrata :)

Sarjan ajatusmaailma jäi sillon pienen tytön päähän. Sen takia en esim. vastusta säätyjä ja pidän enemmän "vanhoista systeemeistä". Feministiksikin rupesin vasta Katri Seppään tutustuttuani :D (meidän englannin ryhmässä on samanniminen tyttö...)

Niin kuin muutkin, rakastan vanhempia kausia. Ja eniten maailmassa vihaan Vava Wecksdorffia, se jos kuka saa minut raivostumaan. Eniten pidän varmaan Johanna-rouvasta (sanon aina "rouva"), Magnuksesta, Ullasta ja Esteristä. Niin, jä sepänvaimoista Karoliinaa lukuunottamatta.

Muuten, Axel Inbergin näyttelijä oli itsenäisyyspäivän vastaanotolla tänä vuonna! (Ja mä tietysti huusin sen kaikille)
The girl who lives in dreams.

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #47 : Marraskuu 14, 2012, 22:49:24 »
Vaikka uusinviesti on vuodelta 2009 ja kausia ei olla näytetty sen koommin TV:n puolella ajattelin ilmaista että pidän Hovimäki sarjasta. Ite aloin sarjaa vakituisesti seuraamaan kun 3. tuottista uusittiin kakkoselta 2008 kesällä ja hommasin ne DVD boksit heti kun olivat tulleet kauppoihin. Olen lukenut kaikki ilmestyneet kirjat ja tykkäsin niistä paljon. Mä tykkään eniten ehkä ykkös kaudesta en tiiä kyllä miksi.

//Edit: Mäkään en aiemmin kattonut Hovimäkeä vaikka ajattelinkin sen kiinnostavan koska C.S.I New York tuli samaan aikaan eikä ollut mahiksia nauhottaa Hovimäkeä. Taisin kyllä joskus katsoa noita jaksoja vähän koska nyt kun tarkemmin muistelen niin osa jaksoista tuntui tutuilta. Ykkös kauden tykkäykseen vaikuttaa ehkä eniten Magnus Lindhof.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 22:54:04 kirjoittanut Gil »