Kirjoittaja Aihe: Spice Girls  (Luettu 17335 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ninnu

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #75 : Joulukuu 12, 2004, 19:17:00 »
*muistelee menneitä nauraen* Heh, olin todellinen fani. Keräsin niitä valokuva juttuja, katselin konsertteja ja ne on jossain nauhoitettuna. Cd-levyjä on nyt jossain varastossa ja mitä kaikkea julisteita ja kaikenlaista on.. Tikkarit, paidat kaikki oli saatava ja sainkin melkein kaikkia. Niitä valokuva juttuja tai mitä onkaan, niitä minulla on monia tuhansia, mutta olen antanut niitä jo pois.

Olin harmissani kun he erosivat, mutta nyt se on jo minusta vanha asia. Spice Girls oli monen lemppari ja eikös heillä ollut vielä joku tv-ohjelmakin? Heidän musiikkinsa oli kyllä todella hienon kuuloista, eikä mielestäni mikään kappale ole huono. Voi niitä aikoja.. *tyrskähtelee muistoilleen*

Mel B oli lempparini, sillä (jos nyt meni oikein) hänellä oli se 'käkkärä' kampaus joka on äidilläni. Kieh, kieh..

Nippeli

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #76 : Joulukuu 13, 2004, 23:24:32 »
Voih... Olin suuren suuri fani:)
Kaikki mahdollinen hieno krääsä oli ja levyt ja kaikki. Tulee ihanan hyviä muistoja mieleen tuolta ajalta.

Suosikkini oli Victoria, en oikeastaan tiedä edes miksi, mutta luulen, että se johtui Victorian hienoudesta. Hänhän oli hieno diiva ja kaikki oli aina tip top hänen päällään ja niin edelleen. Myöhemmin aloin pitämään myös Mel B:stä, koska hän oli lähinnä omaa persoonaani:)

Tytöthän laulavat ihan hyvin ja Mel C:stä pidän vieläkin, hyvä laulaja todellakin. Ala-asteella esitimme myös Spaissareita. Itse olin Mel B ja meillä oli kaikki koreografiat ja vaatteet. Tanssimme Stop-biisin mukana ja lauloimme omia osuuksiamme. Tämä oli jo hiukan sen suurimman buumin jälkeen, mutta kun saimme kipinän uudestaan. Aloimme kuunnella Viva Foreveriä iltaisin kaveriporukalla, kun menimme kaverini suuressa (ei käytössä olevassa) liiketilassa sokkoa.... Se oli ihanaa aikaa *ah*

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #77 : Joulukuu 14, 2004, 04:55:11 »
Minä olin suuri vihaaja.

Kaikki biisit oli sillä peruskaavalla tehtyjä poppirenkutuksia. Ja pikkutytöt oli haltioissaan. Ei ei onneksi tajusivat lopettaa. Onneksi kaikkien soolourat ovat enemmän tai vähemmän flopanneet. Maailma on parempi paikka ilman Spice Girl:sejä.

Alvirsil

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #78 : Joulukuu 14, 2004, 18:09:35 »
Mä olin fani joskus ekalla luokalla. Mulla oli ties mitä Spice girl krääsää julisteita, valokuvai, paita ja kaikkee muuta... Kyllä niitten musa on kyllä ihan kuunneltavaa, mut en ees tiiä mihin oon laittanu niitten cd:t...x)

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Spice Girls
« Vastaus #79 : Toukokuu 05, 2005, 18:35:53 »
Oih, Spice Girls. Minä olin suuri fani myös. Kaikkea krääsää omistin, valokuvia vaihdeltiin tiuhaan kavereiden kanssa, tikkareita ostin ja keräsin tarroja, oli Spice Girls-pyyhkäreitä ja kyniä ja semmoinen mahtava mikrofonikin, johon laitettiin tikkari ja se sitten pyöri. Mutta se suihkutettava body spray oli kyllä oikeasti hyvä! Minulla oli sitä vielä vähän aikaa sitten ja suoraan sanottuna harmittaa kun se loppu, se tuoksui hyvälle.

Keräsin lehdistä kaikki vastaantulevat kuvat Spice Girlsistä Spice Girls-vihkoon. Kirjoitin sinne myös juoruja ja uutisia bändin tytöistä sekä omia mietelmiä. Nykyisin sitä saa lukea hymy huulilla.  Olipa siellä myös tarina Ninnistä, vannoutuneesta fanista. Ja kun niin nuori olin, enhän minä pistettä osannut käyttää pilkusta puhumattakaan.

Muistan, kuinka itkin kun Geri erosi bändistä. Se oli tosi kamalaa ja sen jälkeen Spice Girls villitykseni alkoi hiipua.

Muutaman kaverin kanssa matkittiin Spice Girlsejä, laulettiin playbackina ja oltiin jo ihan varmoja tuleivaisuuden ammattivalinnasta. Selkeästi meissä oli poppariainesta! Vielä nykyisinkin saatan jostain syystä innostua kuuntelemään tyttöjen levyä, ja miettiä, että mikä siitä teki niiiin hyvän. Ja sekin eräs video niiden keikalta, sen olen nähny varmaan kaksikymmentä kertaa. No, tässä on pakko mainita että eräs kaverini lainasi sitä ihan vasta...
Humor me.

Lilliputti

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #80 : Kesäkuu 14, 2005, 22:52:29 »
Hmmm...Spaissarit oli niinku niin MUST-juttu sillon pienempänä.
Seinät täynnä julisteita ja niin pois päin.
On ne julisteet kyllä edelleen tallessa, en raaskinu pois heittää sillon joskus ku ne alas otin.
Harmittaa vähän ku sillon heinäkuussa ku tytöt taas esiintyy yhessä Lontoon Hyde Parkissa (?) niin mie vasta sillon nousen lentokoneeseen ja suuntaan nokkani Englantia kohti.
Olisin kyllä halunu nähä sen vanhan Girl Powerin taas vuosien jälkeen.

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Spice Girls
« Vastaus #81 : Kesäkuu 15, 2005, 20:10:43 »
Ette arvaakaan kuinka minua harmitti kun en päässyt Spaissareiden Helsingin keikalle :D Taisin olla silloin sen 10-vuotias tai jotain. Elikä siis liian nuori keikoille äitini mielestä.

Tuon ikäisenä olin erittäin suuri Spice Girls -fani, ihan ensimmäisestä levystä lähtien. Harmitti kun minulla ei ollut niin paljon fanikamaa kuin yhdellä kaverillani ja vuotta nuoremmilla samalla ala-asteella olleilla tytöillä. Oli joitain lehtijuttuja, tikkareista hommattuja tarroja, postikortti. Leffaakaan en ikinä päässyt katsomaan leffateatteriin, vaikka kuinka vanhemmilleni sanoin haluavani mennä katsomaan sen.

Musiikki kyllä oli mainiota tanssimusaa. Ja sitten ne hitaat, Viva Forever ja 2 Become 1. Kun niitä diskoissa soitettiin olisin halunnut päästä tanssimaan jonkun pojan kanssa (en ikinä päässyt. Enkä ole vieläkään tanssinut hitaita (x )
Victoriasta pidin vähiten, pidin häntä jonkinmoisena diivana, vaikka tuota käsitettä en vielä tuolloin tuntenut... Mel C taisi olla suosikkini, hän kun oli sellainen sporttinen.

Spice ja Spice World löytyvät levyhyllystä, tosin molemmat ovat kai piraatteja...  Joskus tulee kumma halu kuunnella levyjä, joten pistän sitten ne pyörimään :D

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
Spice Girls
« Vastaus #82 : Kesäkuu 16, 2005, 11:46:10 »
Olin suuri fani. En muista miten faniuteni laantui, mutta jotenkin se tapahtui..  Omistan kaksi levyä enkä todellakaan muista levyjen nimiä, enkä jaksa lähteä etsimään niitä.  
kappaleet oli/on semmosia loistavia tanssi ja rentoutumis biisejä. Viva Forever- kappaleesta pidän edelleen. Muita kappaleita en sillei muista mitenkään erityisemmin.. Kyllä niitä oli, mutta muisti on heikko..
Spice Girls tavaraa mulla ei ollu muuta kun semmonen koulutavara setti. Siinä oli penaali, kyniä, terotin ja pyyhkäri. Terotin on edelleen käytössä... Mä oon katkera kun en koskaan saanu semmosta Spice Girls paitaa.. Semmosen mä oisin halunnu, mutta enpä saanu..
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Dibreath

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #83 : Heinäkuu 03, 2005, 12:47:42 »
Vaikka olenkin miespuolinen ihminen, voin myöntää että olin penskana Spaissari-fani. :D Se oli jotain uutta. Aina kun kuulin bändejä niin olivat ihan surkeita, mutta Spaissaria kun kuulin ensimmäisen kerran, tykkäsin tosi paljon. Muistan että siihen aikaan mielestäni kaikki biisit olivat hyviä. Meillä oli kaksi videokasettia täynnä äänitettyjä Spaissari musavideoita, haastatteluja, live-konsertteja.. Minä tyhmänä menin äänittämään niitten päälle jotain muuta.. :/ Kaduttaa pikkasen.. Isosiskolla on kolme spaissari-levyä, Spice World on piraatti, Spice ja se uusin missä puuttuu Geri ovat aitoja, ja onhan isosiskolla vielä Geri Halliwelin sooloalbumi.

Nykyisin en Spaissareita kuuntele, mutta Melanie C:tä on kyllä kovasti soitettua winampissa.

Breaktown

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #84 : Heinäkuu 03, 2005, 16:28:47 »
Minä en ollut ikinä Spice Girls fani ENKÄ Backstreet Boys fani.
Sydämeni oli vain ja ainoastaan varattu Hansonille... ja on muuten edelleen ;D

Muoks. Mutta sen verran täytyy sanoa, että Viva Forever on kyllä ihana biisi!

Gloria

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #85 : Heinäkuu 08, 2005, 15:07:58 »
Minä kuuluin Spaissari faneihin ja vieläkin välillä kuuntelen (en kyllä usein). Minun lemmpparini olivat Geri ja Melanie C. Kuuntelen nykyäänkin Melanie C:tä (omistan kaikki levyt =) )

Minulla on edelleenkin tallessa Geri barbie, spaissari paita, valokuvakansio ja valokuvia, julisteita, reppu, se Spice World leffa ja nauhotettuna kaikkia spaissari musiikkivideoita... Levyt kaikki omistan tietysti...

Biiseistä parhaita mielestäni olivat: Wannabe, Mama, Stop, Spice up your life ym...

Muistan, kun kavereitten kanssa leikittiin spaissareita ja tanssittiin niitä biisejä... Minä halusin olla Melanie C, mutta jouduin olemaan Geri, koska kaverini halusi olla Melanie C... Ja muistan, kun vaihtelin kaverini kanssa niitä kuvia.

Mitäs muuta tähän loppuun voisi sanoa, kun Girl Power! Ja Spice up your life! :)

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
Spice Girls
« Vastaus #86 : Elokuu 19, 2005, 11:30:47 »
Olin Spaissari fani [kuten myös melkein kaikki muutkin tytöt ala-asteella].
Omistin Spaissari kasetit ja myöhemmin saatiin se niitten kakkos-levy CD:llä.

Tykkäsin itse Emmasta, en tosin koskaan halunnut näyttää tältä.

Huone oli tatuoitu Spaissarien kuvilla ja poppi soi.

Sain ostatettua itselleni Spaissari t-paidan ja lippiksen sekä sellasen kivan kaulakorun. Ja totta kai niitä Spaissari tikkareita, joissa oli sisällä purukumi ja joista sai niitä tarroja [keräsin ne kaikki ja tallella ovat.] ^_^
Sitten ostin kyläkaupasta sen Spaissari korttikansion.

En päässyt koskaan Spaissarien keikalle ja olen siitä ikuisesti katkeran. Seurasin lähetystä katkerana Jyrkistä [kukahan tuonkin vielä muistaa].

Mutta Spaissarit tulivat ja menivät. En odota mitään comebackiä, koska se ei tule onnistumaan.
Pakko on paras muusa.

Poissa Cielo

• fearless
  • Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #87 : Elokuu 20, 2005, 15:47:00 »
Spaissarit jyrää! ;) En ollut ikinä mikään fani. Kaksi CD:tä hankin, mutten ikinä ollut niin "hullu" kuin muut luokkalaiseni. Pidän joistakin kappaleista vieläkin. Niistä tulee hyviä muistoja mieleen. Aah, oi niitä ala-asteaikoja. :) Eilen kuuntelin juuri ystäväni kanssa Spice Girlsejä ihan vanhojen aikojen muistoksi ja ällistytin meidät molemmat, kun osasin nimetä kappaleet alun perusteella ja muistin sanoja. :D Spice Girls on mukavan kevyttä nostalgisointi musiikkia. :)

Lainaus käyttäjältä: "Dibreath"
Vaikka olenkin miespuolinen ihminen, voin myöntää että olin penskana Spaissari-fani. :D

You rock! ;)
LaForks.net                                    
suomenkielinen Houkutus-foorumi
--
ava by blackdogicons @ LJ

Catoblepas

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #88 : Syyskuu 23, 2006, 14:54:20 »
Myös minä voin myöntää pitäneeni Spaissareista joskus. :D Parhaat biisit olivat If U Wanna Be My Lover, Spice Up Your Life, Stop ja Viva Forever. Nykyäänkin Viva Forever kaunis vollotusbiisi, mutta ehkä vielä kauniimpi on Let Love Lead The Way. Että ei Spaissarit ihan kuollut bändi ole. :)

Jäsenistä pidin aina eniten Victoriasta. Ehkä siksi että hän oli kaunis, ehkä siksi että hänessä oli asennetta ja viileyttä. Kuitenkin. Mel C oli toinen lemppari energisyytensä ja hauskuutensa takia. Seuraavana tuli Emma, sitten Geri, ja viimeisenä Mel B, josta en ole ikinä pitänyt. :/

Jos Spaissarit tulisivat keikalle niin voisin lähteä ehkä jopa katsomaan. :D

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
  • Tupa: Luihuinen
Spice Girls
« Vastaus #89 : Syyskuu 23, 2006, 18:37:00 »
Kuului suosikkeihin pienenä!Yksi päivä kaveri näytti tekemääni kirjettä johon olin kirjoittanut että lempibändini on Spais Kois..Joo, olin silloin varmaan seitsemän, liian vaikea nimi;)Ala-asteella oli silloin kauhean suosittua olla Spaissarifani, mutta silloin ne kappaleet olivat hyviä.

Omistin sen ensimmäisen levyn, ja niitä purkkia missä oli tarroja oli pakko hankkia, ja ostin kansion, valokuvakansion ja valokuvia Ärrältä, elokuvankin vuokrasin kun se oli pakko nähdä. Muita en sitten hankkinutkaan kun se into meni ohi(nyt jälkeenpäin kun ajattelee, niin olinhan silloin aika fani...) Lempparini riippui aina mielialasta, kai ihan kestossuosikkia ei ollut. Spaissareitten musiikista tulee aina mieleen kaikkia muistoja:D
And they dream in their sleep

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #90 : Lokakuu 07, 2006, 19:23:01 »
Yllätyin huomatessani etten ole kirjoittanut tähän topiciin. ^^

Minä olin aika pieni silloin ku spaissarit oli muotia, ja tykkäsin siitä koska siskonikin tykkäsi. Meillä on toinen levyistä, varmaan se ensimmäinen, ja sen lisäksi videokasetti. Se video on kyllä niin huvittava, etten ymmärrä miten pienenä pystyin pelkäämään sitä.
En minä sen musiikin päälle mitään ymmärtänyt, varmaan oli jotain pari hittiä joita joskus lauloin, kun leikimme siskoni ja kahden serkkuni kanssa spaissareita. Minä olin yleensä Geri, ja kun Geri lähti bändistä niin Mel C.
Siskoni oli Victoria ja toinen serkuistani Emma. Tämä nuorin serkkuni oli kyllä varmaan tosi pieni, joten hänet määrättiin Mel B:ksi. Sitten me leikittiin mekot päällä ja pidettiin etu- ja keskisormea pystyssä kuten Gerillä oli tapana.

Sitten jossain myöhemmässä vaiheessa siskoni alkoikin inhota spaissareita, en tiedä miksi, ehkä ne eivät enää olleet muotia ja sitten me revittiin kaikki julisteet ja valokuvat ja rallatettiin "Rock'n roll:ia ja pilkottu Spide Girls!" Mutta tykkäsin siitä silti salaa sen jälkeen.

Pitäisi joskus kaivaa se levy esiin ja katsoa se video. Voisi herätellä muistoja. :)
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Tikara

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #91 : Lokakuu 12, 2006, 17:58:46 »
Minä en ollut spaissari-fani silloin, kun se oli varsinaisesti in. Muistan kun kaikki kaverit olivat ihan hulluina siihen bändiin ja keräsivät kaikkea Spice Girls -krääsää, mutta minä ja yksi kaverimme emme menneet mukaan siihen fanitukseen. Olin jo silloin, joskus ekalla tai tokalla, ihan outsider. ;D

Mutta sitten joskus ala-asteen nelosella innostuttiin Spice Girlsistä uudelleen joidenkin kavereiden kanssa, vaikka Spice Girls oli jo silloin hajonnut, eikä siitä ollut kuulunut paljon mitään pariin vuoteen. Silloinen paras kaverini oli ollut suuri spaissari-fani silloin, kun Spice Girls oli ollut suurimmassa huudossa ja hänellä oli vielä tallella kaikki CD:t, oheiskrääsät ja nauhoitetut videot niiden konserteista. Joten siinä sitten innostuimme fanittamaan spaissareita. Tai enemmän se oli jonkinlaista leikkiä kai, itse olin Mel C, kaverini Emma ja pari muuta kaveria joitain niitä muita bändin jäseniä. Muistan kuinka aina pukeuduttiin oman hahmomme mukaan, kuunneltiin sitä musiikkia täysillä, katsottiin niitä konsertteja videolta, tutkittiin niitä keräilyvalokuvia ja ajateltiin närkästyneinä sitä, kuinka Spice Girls oli joskus sanonut, etteivät koskaan jättäisi fanejaan, mutta nyt niistä ei ollut enää kuulunut mitään. xD

No joo, menihan tuokin sitten ohi, mutta oli se hauskaa aikaa, kun nyt muistelen... :) Se musiikki on aika hirveää, jos nykyään kuuntelisin, Mel C oli/on paras laulaja ja hänhän on edennytkin parhaiten omalla soolourallaankin kai nyt jälkeen päin. Ja joskus pari vuotta sitten näin jonkun dokumentin siitä, kuinka Spice Girls oikeasti muodostui ja sehän oli periaatteessa vähän kuin joku Idols -ohjelma, tuossa vain haettiin juuri sen lehti-ilmoituksen avulla jäseniä suunnitteilla olevaan bändiin.

Jenacia

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #92 : Lokakuu 12, 2006, 19:29:03 »
Hirveä nostalgia ryöppy, kun MTV:n roulettessa tuli se Emma Buntonin soolokappale "What took you so long".
Kyseisessä musa viedeossa, tyttö tansii susien kanssa ja keilaa tyhjiä lasipulloja.
Olin varmaan yhdeksän kun tuo biisi tuli ja ihme kyllä, olin kuullut sen niin monta kertaa, että sanat meni vieläkin kokonaan oikein. On se ihme asia tuo muisti.
Minä en ikinä omstanut Spaissareiden levyä, mutta fanitin Geriä yli kaiken.

Poissa Less

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #93 : Lokakuu 23, 2006, 22:15:02 »
Voooi, Spaissarit, mikä muistojen tulva. ^^' Minä olin muistaakseni ensimmäisellä luokalla (tai toisella) kun he olivat muotia, ja tietenkin minun piti saada heidän levynsä, Spiceworld. Sitä sitten kuuntelin ja tanssin ja lauloin pikkusiskoni kanssa sängyllä pomppiessa. :D Spice Girls- tikkareitakin taisin ostella. ^^

Lempparini oli Emma. Tosin se vaihteli välillä Victoriaan, mutta Emma pääsääntöisesti. Aina kun lehdissä oli jotain Spaissari- kuvia leikkasin ne ja liimasin vihkooni (joka on muuten vieläkin tallella). Gerin eroaminen ei minulle mikään suuri juttu ollut, kun en hänestä erityisemmin pitänyt.

Lempilaulujani oli/on mm. Viva forever (se alku siinä on jotain ihanaa. Ja siitä on paljon muistoja, sitä kun tuli tanssittua ala-asteen diskoissa. :>), If u wanna be my lover ja Never give up on the good times. Ja sitten pari, joiden nimeä en tiedä.

Tulipas haikea olo, pitää kai lähiaikoina kuunnella ja itkeä muistojen takia.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
Vs: Spice Girls
« Vastaus #94 : Heinäkuu 03, 2007, 15:06:57 »
Spice Girls tekee paluun! (Täällä on juttuja siitä)

Minä ja minun kolme kaveriani oltiin joskus 4-vuotiaasta asti faneja. Me leikittiin aina niitä :P Kyllähän se jossain vaiheessa hiipu se fanittaminen eikä me edes kuunneltu koko bändiä, mutta nyt mulla on pari kappaletta mp3 soittimella.

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Heinäkuu 04, 2007, 01:14:49 »
Joskus pienenä tykkäsin Spice Girlsistä, joka oli myös lempibändini. ( Pakko laittaa tähän väliin, alkoi just soimaan Spice Girlsien Last time Lover :D )
Niin. Tykkäsin siis tosi paljon Spice Girlsistä, sanoin äidilleni vielä joskus että "kyllä mä kuuntelen Spaissareita vielä mummonakin!". Mulla on ainakin ne kaksi levyä tuolla hyllyssä.
Pidettiin kavereiden kanssa myös jotain "Spice Girls-konsertteja", musa vaan soimaan ja esitettiin niitä. :D Halusin aina olla Emma, koska Emma oli suosikkini. Toinen suosikkini taisi olla Mel C.
Muistan kuinka sain sukulaisiltani Saksasta kuusi sellasta tosi isoa Spice Girls-julistetta (joista yhen pikkuveljeni repi suutuksissaan..) ja ne oli tietysti pakko laittaa seinälle.
Sen leffankin kävin katsomassa of course. Olin kateellinen mun kaverilleni, koska se sai sen elokuvan syntymälahjaksi. Mäkin oisin halunnut sen videon. :D
Keräilin myös niitä kuvia, niitä oli hirveästi mulla. Jotain tarroja mulla tais olla myös.
Jotain nauhoitettua Spice Girlsien konserttiakin katselin tosi usein ja tanssin siinä mukana.

Jossain vaiheessa se innostus kuitenkin lakkasi, varmaan siinä kun Geri lähti bändistä.

Poissa Tinde

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Heinäkuu 15, 2007, 22:45:12 »
Minä fanitin Spice Girlssiä sillon pienempänä.Tuli nauhotettua eräskin konsertti joka tuli tv.stä ja siitä sitten otin mallia ja leikin, että olin joku heistä ja yritin pukeutua mahollisimman samanlaisesti, kuin kondertissa oli pukeutunut ja aloin esiintyä musiikin pauhutessa.En tietenkään osannut hyvin englantia joten suunaukominen varmaan näytti aika hauskalta ja epätodelliselta.

Spice Girls paitoja tuli tuotua Tallinnasta ja niitä sitten käytin jonkunverran.Eräs kaverini oli keräillyt kaikkea Spice Girls kamaa ja olin hiukan kateellinen, mutta ite ei tullut koskaan hankittua mitään sälää.

Minun kiinnostus oli jo lopahtanut siinävaiheessa, kun Geri oli lähtenyt bändistä, mutta toki se vähän ihmetytti.
Nyt, kun bändi on tekemässä comebackiä en jotenkin jaksa innostua siitä.Nykyään minun mielipiteeni on bändistä se, että he ovat aika materialisteja varsinkin Victoria joka näyttää elävän aika makeaa elämää tällähetkellä.Turha tuo coomeback on sanon sen.Monien fanien kinnostus on varmasti lopahtanut aikoja sitten, mutta uskon, että bändillä on tosifaneja jotka lähtevät liikkeelle ja tukevat bändiä käymällä heidän kiertueellaan.

Lempi biisit joskus:
-Wannabe
-Too much
ym..
"There's something beautiful inside you".