Kirjoittaja Aihe: Spice Girls  (Luettu 11904 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jackie

• Ankeuttaja
Spice Girls
« : Helmikuu 24, 2003, 14:22:42 »
Meidän sydämiämme sykähdyttänyt bändi, jossa oli aikoinaan viisi jäsentä, joiden nimet olivat vielä silloin
Victoria Adams, Melanie Brown, Emma Bunton, Melania Chisholm ja Geraldine Halliwell.
Voi, miten minä niitä aikoja kaipaan...

*g* Okei. Mitä mieltä olette Spice Girlseistä? Ja olitteko faneja vai vihaajia?
Minä myönnän ainakin ihan rehellisesti, että olin suuri spaissarifani, sille ei voinut mitään. Ensimmäinen levy "Spice" ja toinen "Spice world" nököttävät nykyisin useimmiten siellä jossain levyhyllyn nurkassa. Tosin tuli äkkiä valtava halu kuunnella sitä musiikkia, ja nyt Spice-levy soi tuolla cd-soittimessa.

Mielipiteeni levystä: ihan mukiinmenevä.
Spice Girls on pirtsakkaa poppia ( vähän ärsyttävänkin pirteää ), se kuuluu asiaan.
En minä tiedä, miten tämän voisin sanoa, mutta tämä musiikki on oikeasti hauskaa. ;D
Ja ainakin siitä tulee paljon muistoja mieleen siitä ajasta, kun olin pikkutyttö ja innokas fani.

Ensimmäisen levyn biisithän ovat
1. wannabe
2. say you'll be there
3. 2 become 1
4. love thing
5. last time lover
6. mama
7. who do you think you are
8. something kinda funny
9. naked
10. if u can't dance

Ehkä merkittävämmät biisit tuolta levyltä ovat wannabe ja who do you think you are. Niitähän on soitettu eniten radiossa 2 become 1:n lisäksi. Levynä ihan mielenkiintoinen kokonaisuus, kaikki biisit ovat samantyyppisiä. Ehdottomasti sitten parempi levy kuin "Spice world", joka oli suorastaan pettymys tullessaan kauppoihin. Siitä en edes viitsi mitään biisivalintoja poimia, kun niistä en pitänyt. Vaikka Viva forever oli kaunis biisi.

Nykyään alkaa tosin hiukan hermostuttaa - vaikka toisaalta laulattamaan - kun soitetaan koulussa jotain spice girlsiä. Tietenkin menin mikkiin laulamaan viva foreveriä, mitä te luulitte? :p

Tyttöjen äänet ovat ihan hyviä omasta mielestäni. Gerillä tietenkin kähisi - ei se minun mielestäni edes osannut laulaa. :p Emmalla on korkea ja nätti ääni, Victoria ei uskalla laulaa, Melanie Brownilla on oikeasti vahva ja Mel C:llä on paras ääni. Se on todella hyvä mikkilauluun.

Minusta ideanakin Spice Girls oli hauska.
Eikös lehteen laitettu joku ilmoitus ja sitten hirveä määrä ilmoittautui karsintoihin. Jäljelle karsittiin neljä - kaikki nuo paitsi Geri. Geri oli sitten myöhässä koe-esiintymisestä ja soitti sinne hätääntyneenä, että ehtiikö sinne vielä...
Sitten se pääsi koe-esiintymiseen ja Spice Girlsiin.

Nykyään se on tietysti huonompi bändi se.
Gerin lähdön jälkeen kukaan ei siitä ole jaksanut enää innostua.

Äh. Nyt ei tulee enää järkevää tekstiä. Jatkakaa te.

muoks.
Jep. Voisin myöntää myöskin, että olen piilo-Spice-fani. (Onko se sukuvika? :p)
Tällä hetkellä kuuntelen tokaa levyä. Ei se oikeasti ole niin hyvä. Se on enemmän sellaista purkkapoppia.
On se kyllä huvittavaa, kun nyt ymmärtää sanat. ^^ Ennen vain lauloi jotain, joka kuulosti oikealta.
Minkälaisia Spice-esityksiä muuten teidän koulussa nähtiin? :p

Meidän koulussa viisi tyttöä oli pukeutunut spaissareiksi ja esitys oli surkea.
Ne vain tanssi siinä eikä edes yrittänyt eläytyä. Möh. :P

Kaverin koulussa ne lainasi nuorisotalon päiväksi.
Sitten ne piti siellä konsertin ja myi kaikkea maasta taivaaseen. (mm. spice-tuotteita:p)
Se oli oikeasti hyvä esitys. ;)

muoks.
Viva Forever on legendaarinen discoissa. Hidas biisi. :)

Juliette

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #1 : Helmikuu 24, 2003, 16:47:16 »
Olin suuuri fani.

Minulla on kaksi ensimmäistä levyä, jumalattomasti valokuvia albumeissa ja rypistyneitä, jo unohtuneita julisteita jossain kaappien kätköissä...

Ihailin aina Victoriaa.
Se oli rauhallisin ja viilein, ja minusta kaunein. Sen silmistä näki jotain muutakin kuin poseerausta.

Meillä oli koulussa, omalla luokalla joukko tyttöjä (joihin minä en 'luojan kiitos' kuulunut), jotka saivat vapaata tunneilta vain leikkiäkseen Spice Girls:eja.
Ne valmisti muulle luokalle esityksen ja esittivät sen. Tanssia ja suun liikuttamista laulun tahtiin.
Joo-o  

Olin Suomen toisessa, siinä viimeisessä konsertissa. Tavallaan se oli se huippu, ja kun seuraavana päivänä kuulin että bändi hajoaa, se ei enää pahemmin hätkäyttänyt.

Musiikin sanoituksesta, sitä en edes ymmärtänyt. Vasta nyt myöhemmin (kyllä, tunnustan kuuntelevani Spice Girls:ejä silloin tällöin muistelu mielessä), olen alkanut kuunnella lyriikoita ja ymmärtänyt todella mistä siinä oli kyse.
Silloin aikoja sitten se oli vaan se pop-musiikki.

Ne oli hyviä aikoja.
Spice Girls kiinnostus yhdisti paljon ihmisiä toisiinsa. Se oli hyvä juttu.

Poissa iidba

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Spice Girls
« Vastaus #2 : Helmikuu 24, 2003, 17:30:10 »
Täytyy kyllä itsekin myöntää, että olin hulluna spaissareihin. Se oli vähän sellaista kuin Potterfaniuskin. Piti päästä niiden keikalle, nähdä elokuva, ostaa oheiskrääsää ja taisin jotain Spice Girls vaatteitakin omistaa.

Lempparini oli aina Emma. Olisin halunnut värjätä hiukseni vaaleiksi, kuin Emmallakin, mutta äiti ei antanut lupaa. Spice Girls oli ensimmäinen yhtye, josta todella pidin, ensimmäinen levy jonka ostin oli heidän. Olin niin fani kuin olla ja voi. Mutta ei se koskaan ollut sellaista "sairasta" johtuen ehkä siitä että olin silloin nuorempi.

Musiikista. Se ei ollut yhtään huonoa. Tulee sitä levyä nykyäänkin kuunneltua jonkin verran. En voisi koskaan sanoa heidän musiikkiaan typeräksi purkkapopiksi, se oli jotain vain niin hienoa. Sitä paitsi kaikki britneyt sun muut tulivat spaissareitten jälkeen, että jos sanoo heidän musiikkiaan purkkapopiksi, niin täytyy muistaa kuka sitä teki ensin. Muut ovat vain seuranneet spaissareitten jalanjälkiä, toivoen ehkä että heistäkin tulisi yhtä kuuluisia.

Sitten, kun yhtye hajosi, en itse asiassa ollutkaan enää fani, ainakaan niin paha. Joltain sain tietää yhtyeen hajoamisesta, ja kun vielä kuulin syyn, olin todella järkyttynyt. Kaikki oli palasina, ja monet ystäväni (jotka siis olivat spaissarifaneja vieläkin) surivat tyttöjen perään pitkään. Mutta sitten tuli Britney, joka korvasi Spice Girlsin.

Paras biisi tytöiltä oli mielestäni silloin Wannabe. Nykyään kaunis kipale on Viva Forever. Muttamutta. Toivoisin, että spaissarit olisivat vielä kasassa. Tai no, kyllä niihinkin varmaan joskus kyllästyisi, kaikki hauska loppuu joskus.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Kuuttis

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #3 : Helmikuu 24, 2003, 17:48:16 »
Oi, spaissarit! *piilospicefani ilmoittautuu* Spaissarit rulettaa. Heidän ykköslevynsä kuuluu parhaisiin omistamiini levyihin -kahdenkymmenen muun levyn lisäksi. Pidän melkein kaikista sen levyn biiseistä; Wannabe ja Say you'll be there on ykkösiä tietysti, mutta lisäksi pidän paljon mm. who do you think you are?:sta, 2 become 1:sestä ja if u can't dancesta. Hahaa. Melkein kaikista oikeastaan. Muistan kun pienenä sanoin 2 become 1:stä kaks bekome ykköseks. Hah. En pidä kyllä mamasta paljoa. Mutta huonoin juttu sillä levyllä on se, että se on vain kymmenen biisin pituinen.

Kakkoslevykin on hyvä; pidän kaikista biiseistä, paitsi seiskasta ja kasista. Parhaat on Lady is a vamp, Stop, Move Over, Spice up your life ja viva forever. Kuuntelen spaissareita silloin, kun on popituksen tarve. Spaissarit tekivät silloin melkeinpä ensiluokkaista poppia, lisäksi he tekivät biisinsä itse (no, ainakin auttoivat paljon niiden tekemisessä). Kolmoslevyllä he yrittivät vetää jotain r'n'b:tä siihen, eikä se toimi. Dieettir'n'b:tä. *g*

Lempispiceni oli tietenkin Emma. Silloin, kun vielä olin suuri spaissarifani, esitimme synttäreilläni neljän ystäväni kanssa spaissareita -minä olin tietysti Emma. Emmalla on kaunein ääni ja hän pääsee korkeimmalle, mutta joskus yhteislauluissa se hukkuu joukkoon. Gerillä on vahva, matala ääni, joka kuulostaa hyvältä stemmoissa; tekniikaltaan hän ei mielestäni ole mitenkään erityishyvä. Melanie C taas laulaa äärettömän hyvin; hänellä ei ole kovin kaunis "perusääni", mutta hän käyttää ääntään mahdottoman taitavasti saaden sen kuulostamaan hyvältä. Victoria on vähän ujo, eikä laula lujaa. En tiedä -hänellä saattaa olla hyväkin ääni. Mel B:n persoonaan voisi vähän vahvempi ääni tehdä terää, mutta stemmoissa hän on hyvä matalana. Hänellä on hieno tumma ääni.

Musta toi imagojuttu toimii. Siis "Baby Spice", "Sporty Spice", "Ginger Spice", "Scary Spice", "Posh Spice". He vetivät roolinsa hyvin, mutta esimerkiksi Mel C:n kohdalla oli kamalaa kun hän ei saanut syödä lihaa ja joutui kuntoilemaan koko ajan. Ja sitten kun hän lihoi soolouransa alussa, häntä alettiin haukkumaan "Sumo Spiceksi". Ei varmaan tuntunut kivalta. Nyt hän on kuitenkin ihanan normaalipainoisen näköinen.

Joo. Spaissarit rulettaa.

Muoks. Niin, spaissarit olivat ensimmäinen musiikillinen ihastukseni. Tämä oli alkuperäinen ja ensimmäinen purkkapopbändi. Vähän samaan tapaan kuin Beatles loi perustan popmusiikille, spaissarit loivat perustaa purkkapopbändi.

((taustalla soi Say you'll be there))

SYBT:llä oli muuten hieno musavideo. Ja tämä on muutenkin ihan sikahyvä biisi. Oikeasti ;) Tämä on hassua, kun he olivat niin... lapsellisia . Jotenkin ihastuttavalla tavalla... Muuten. *g* Mä purskautin suunnilleen vuosi sitten kokikset suustani (tai mitä mä nyt ikinä join) kun kuuntelin vähän tarkemmin 2 become 1:n lyriikoita; siinähän lauletaan I wanna make love to you baby , kertosäkeessä. Ei sitä pienenä ymmärtänyt, mutta silloin vähän hätkähdytti *g*.

Tossa spicegirlsjutussa sekin on hyvää, että he loivat varmaan enemmän ihmisiin itsevarmuutta ja sellaista... siis kun oli tämä Girl Power-thing heillä. :) Se oli musta hieno juttu. Girl Power!

-Q

Sleeping Sun

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #4 : Helmikuu 24, 2003, 18:29:58 »
Olin itse suuri fani joskus ala-asteella.

Ala-asteella mekin kavereitteni kanssa esitettiin Spaissareita ja suunniteltiin kaikkea muuta Spaissareihin liittyvä. *köh*  :oops:
Spice Girlsien leffasta pidin silloin pienempänä myös mutta en kyllä ostanut sitä.  

Omasta mielestäni Emma oli paras, mutta Melanie C osasi laulaa parhaiten.
Victoriasta en pitänyt yhtään kun se oli sellainen hienostelija.  :roll:
Mel B oli ihan OK ja Geri..noh en pitänyt Gerin lauluäänestä.

Valokuviakin löytyy n.2 pientä valokuva-albumia ja joitain keikkoja on tullut nauhotettua videolle. Missä lie nekin ovat.
Huoneeni oli joskus faniaikana täynnä Spice Girls julisteita ja muuta krääsää. Pari Spice Girls-paitaakin oli.

Paras kappale oli ehkä Mama, se oli kaunis ja Viva Forever.
Jotenkin nuo mollikappaleet kolahtaa.
Levyinä on se kakkonen, joka ei ole omasta mielestäni läheskään niin hyvä kuin ykkönen.
Ykkönen on jossain kasetilla. Luultavasti.
Spice Girls oli ensimmäinen bändi josta pidin todella valtavasti.

Poissa Winky

• Vuotislainen
    • http://vinkulelut.cjb.net
Re: Spice Girls
« Vastaus #5 : Helmikuu 24, 2003, 18:31:12 »
Kun jackie laittoi ekan levyn biisit, täs tokan:

Spice up your life
Stop
Too much
Saturday night divas
Never give up in the good times
Move Over
Do it
Denying
Viva Forever
The lady is a vamp

Mä melkein muistin noi ulkoakin.

Jeps, olin silloin aika iso fani! Mulla on jopa niiden kaikki levyt (uusimman ostin joskus halvalla (oliskohan ollu 50mk?) jostain huoltoasemalta, en oo kyllä kuunnellu kauheesti).

"Ajatus Spice Girlsin paluusta kuohuttaa Britanniassa"
http://www.mtv3.fi/viihde/viihde2002/musiikki/uutiset.shtml?155614

"Spice Girlit kokoontuivat jälleen"
http://www.mtv3.fi/viihde/viihde2002/musiikki/uutiset.shtml?155743

Oli muuten pakko kirjoittaa tähän, että kun ollaan menos Lontoohin heinäkuussa, niin öiti sanoi mulle: "Ei meidän pakko kaikkiin museoihin mennä, voidaanhan me toki mennä vaikka Spice Girlsien konserttiin!":D Se luulee varmaan, että mä oon vielä niiden fani. Äiti ei kyllä tykänny, kun olin niiden fani silloin. Mä en tiedä miks. Sitten mumma tuli joskus mun huoneeseen aikoja sitten: "Onpa sulla tyttöjen kuvia seinillä!", Spice Girls julisteita:D

En mä kyllä voisi sanoa, että niillä olis kauheen huonoa musiikki (vaikka niille on tehty biisit jne.), mutta en sitä enää kuuntele. Kyllä sitä silloin vielä kuunteli.

Sekin on jäänyt vähän ärsyttämään, kun Spice Worldissä on sellanen pätkä, missä ne muistelee menneisyyttä; kun ne oli siellä kuppilas ja ne esitti Wannaben. Nehän on koottu yhteen. damn.

Spice World on kyllä hauska leffa. Se on todella hauska. Me nauretaan Albertin kans sille aina hulluna (varsinkin 3 yöllä:D). Jeps

Adrianna

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #6 : Helmikuu 24, 2003, 18:37:21 »
Voi. Fani olin juu.

Minulla on myös nuo kaksi spice levyä ja kyllä, jotain ihanaa fanikamaa useiden fanikuva-kansioideni lisäksi. Oj. (minulla tosin taitaa olla kaikkea fantastistista krääsää kaikkien vanhojen ja nykyisten idolieni osalta :roll: )

Kymmenvuotis lahjaksi sain äidiltä ja isältä liput spice konserttiin. Muistan vieläkin miten leijuin sen viikon taivaissa. Oioi. Siellä oli fantastista (ei taivaassa vaan konsertissa). aivan hulppean ihanaa. Luulen niin. Ja...kröhöm. Minulla on valtava valkoinen lippu, jossa lukee pinkein kankaisin kirjaimin Emma  :shock:
(kyllä, olin Emma-fani  :oops: )

En ole kuunnellut spaissareita pariin vuoteen. En taida jaksaakaan. Keskityn nyt kuuntelemaan pääosin yli sokerihunajakarkkisia lällyjä poikabändejä (joista olen parina päivänä lukenut mukavia haukkuja), Vonda Shepardia ja Eminemiä. Njah.

Mutta kyllä myönnän, että olin suuren puoleinen fanittaja, juu.

K

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2003, 19:16:55 »
Spice Girls, awww rite!

Juuh, fani olin silloin villeimpinä vuosina, mistä jäänteinä ovat kaksi kansiollista keräilykortteja, postikortteja, Emma-nukke [vaikka Emma oli aina se kaikista ärsyttävin spaissari minulle, niin ostin Emman alennuksesta Englannista... x)], tarroja ja Spice World -levy. Mulla oli myös se leffa video, mutta se pöllittiin.
Sairaasti krääsää kumminkin.
Ai juu, ja Spice Girls -paitakin minulla on ollut, mutta minne lie hukkunut. Sääli, koska haluaisin käyttää sitä nykyisin, ihan vaan imagopaitana :D

Tuolloin kun Spice Girls oli ilmiömäisimmillään, olin minä massalapsi. Kuuntelin, kun kaikki muutkin kuunteli.
Tosin mikäpä siinä kuunnellessa, kun ihan mukavaahan poppista se musiikki oli.
Massalapsi en ollut kyllä siinä suhteessa, että lempispaissarini oli Victoria. Kaikki muut tuntuivat inhoavan häntä ainakin silloin, ja rakastavan Emmaa, jota minä taas inhosin oikein kunnolla. Otti hermoon se sen vauvailu. Victoriassa oli tyyyyyliä!

Kyllä mä Spaissareita diggaan edelleenkin, mutta en niin tosissani.
Ja nykyään en ainakaan ole enää massalapsi, koska Spice Girlsiähän kavahdetaan nykyään ihan joka paikassa.
Mutta minäpä kuuntelen ihan huvikseni, niitä biisejä on kiva kuunnella ja "muistella menneitä", oikein nostalgista, ah.
Eka levy on loistava, mutta minulla ei sitä ole. Yritän kyllä kauheasti etsiä sitä divareista ja nettikaupoista. Tahdon sen!
Toisellakin levyllä on muutama ihan mukava biisi, muttei enää niin paljon sitä girl poweria, mitä Spiceissä juuri pitäisi olla.

Spice Girls muuten laulaa todella hyvin, ihan oikeasti. Jokaisella on persoonallinen ääni, ja yhdessä he laulavat hienosti stemmoissa.

Biiseistä lempparini ovat Who Do You Think You Are, 2 Become 1, Love Thing, Naked, If You Can't Dance, Never Give Up On The Good Times, Move Over ja Viva Forever.
Oikein jeejeetä.

Onko 2 Become 1:ssa muuten ehkäisyvalistusta? Kun siinähän on että "wanna make love to ya baby" ja yhdessä välissä Emma laulaa "be a little bit wiser baby, put it on, put it on..."
Vai onko tuo oman kieron mieleni tuotosta?

Anyway.
Nykyisin lempi-Spiceni on Melanie C, ei tosin Spice Girlinä, vaan soolourallaan.
Melaniella on u-p-e-a ääni ja loistomusiikkia. Melanie on rock!
[Tietääkö joku muuten koska Melin toinen soololevy ilmestyy? Vai onko jo ilmestynyt? Haluan sen pian Northern Starin viereen levyhyllyyn!]

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2003, 21:15:20 »
Spice girls. Minä olin fani!
Todellakin!

Joskus pienempänä harjottelimme kaveriporukan kanssa tuntikausia jotain spaissari-esitystä. Se oli kivaa!
Liikutimme suutamme musiikin tahtiin ja tanssimme mukana!
Voi jos näkisitte...^__^

Minun mielestäni Spaissareilla on ihan mukavia biisejä. Niitä kuuntelee ihan mielellään joskus.
Pienempänä olin kylläkin todella iso fani, ja aina kun kuulen jonkun Spaissareiden biisin, tulee lapsuus mieleen.
Ihanaa.

Olin myös niiden konsertissa. Siellä oli makeeta! Ihan  upeeta suoraan sanoen...siellä myytiin kaikkea kivaa spaissarikamaa. Ostin sellasen taskulampun!

Mutta kyllä tätä bändiä kuunteli, ainakin pienenä. Nykyään en tiedä mitään
heistä, mutta eipä paljoa kiinnostakaan! Soitan mieluiten niitä vanhoja levyjä=)

Sarvihaara

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #9 : Helmikuu 24, 2003, 22:38:58 »
Ai että,tulee muistoja mieleen  :mrgreen: Olin ihan tajuton fani ja se kaikki oheistavara oli ihan mahtavaa.
Omistan kaikki levyt,vaikka en Foreverin ilmestyessä mikään fani ollutkaan,mutta olihan kokoelmaa pakko täydentää :wink:
Lisäksi omistan muutamia singlejä ja käsittämättömän määrän valokuvia,
lehtiä,julisteita,lehtileikkeitä,kirjoja,videoita yms.
Jotenkin se oli hienoa,kun sai omakseen jotain muutakin bändiin liittyvään kuin levyn,kun keikalle ei kuitenkaan päässyt.
Minunkin suosikkini oli Emma,jolla on mielestäni edelleen kivoja vaatteita ja kenkiä :mrgreen: Spice Girls oli itsellenikin ensimmäinen bändi mihin todella fanahdin ja sen jälkeen menikin muutama vuosi ennen kuin fanahdin taas johonkin.Silloin oli tosin kyseessä eräs kirjasarja,mistä kukaan täällä käyvä ei varmaankaan ole kuullut,se kertoo eräästä velhopojasta;)

Poissa Winky

• Vuotislainen
    • http://vinkulelut.cjb.net
Spice Girls
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2003, 22:55:35 »
Lainaus käyttäjältä: "K"

[Tietääkö joku muuten koska Melin toinen soololevy ilmestyy? Vai onko jo ilmestynyt? Haluan sen pian Northern Starin viereen levyhyllyyn!]

Ihme, ettei JFA kerennyt vastata ensinxD

Mut siis Reason, Melin toinen albumi, ilmestyy 10.3.
Ensimmäinen single on tullut tänään kauppoihin.

Yönlilja

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #11 : Helmikuu 25, 2003, 19:11:44 »
Ööh... Sanottaisiinko nyt niin, etten oikeastaan ole kuullut Spaissareilta yhtä ainutta biisiä levyltä ja olin fani.
Uskomatonta?
Jep, onhan se  :roll: ...
Mutta kun kaikki jauhavat Spaissareista niin kyllähän sitä jauhaa mukana. Kuulin kunnolla biisejä vasta sillä kuuluisalla "viimeisellä keikalla". Mel C oli suosikkini, koska se oli muidenkin suosikki. Nykyään olen "outolintu" enkä mikään muiden mukana kulkija (Yhdelläkään teini-x-kaverillani ei ole Enyaa tai Nightwishiä levyhyllyssään), mutta mitä voi odottaa kavereihinsa tarrautuneelta 8-vuotiaalta?
Sillä keikalla se oli kyllä ihan hyvää musakkia (ja Emma vilkutti meille lavasteiden takaa - kerrankin siitä aitiosta on jotain hyötyä).

Vera

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #12 : Helmikuu 27, 2003, 21:10:11 »
Täytyy myöntää että itsekin fani olin. Vieläkin on tuolla laatikossa niitä tarroja ja kuvia mitä myytiin ja keräiltiin. Jäi harmittamaan kun selasin niitä että siitä viimeisesti kuvasarjasta (120 kuvaa) jäi puuttumaan about 20 kuvaa.
Levyt on ja jopa niitä soololevyjäkin on. Aina silloin tällöin tulee kuunnelleeksi. Ei ne huonoja ole, mutta jotenkin ne eivät iske samalla tavalla kuin ennen.

Akemi

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #13 : Helmikuu 27, 2003, 21:48:16 »
Mun lempibändi!

((Kuuttis lopeta leikkimistä mun tililläni. x) Kirjoitan kohta lisää.))

Ihan hyvin voin nyt editoida tätä. Kiitoksia vaan Kuuttikselle, joka pakotti minut kirjoittamaan tänne jotain. Spice Girls on paras tyttöbändi mitä on ollut. Geri on suosikkihahmoni, yllätys yllätys. Minulla on vieläkin huoneessani Gerin kuva. Minä olin pahimmassa Spice Girls iässä silloin kun ne syntyivät. Oli kaikkia Spice Girls lehtiä ja pikku kuvia, ja kavereiden kanssa laulettiin Too Muchia, ja Wannabeta ja jaettiin Spice Girls -rooleja toisillemme. Minä olin muistaakseni aina Victoria. Eh. Posh Spice, siistiä. Olisin halunnut olla aina Ginger Spice, mutta olin aivan liian tylsä. Todella hienoa musiikkia, tyttöbändiksi. Tykkään. Olen katsonut sen elokuvan ja tykkäsin kovasti siitäkin. Minulla on vieläkin Gerin kuva seinälläni. :)

Vieläkin sitä bändiä kuuntele.  Vaikka ei olekaan lempibändini.

Parvati Patil

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #14 : Helmikuu 28, 2003, 18:29:09 »
Joo, olin fani.
Mun mielestä niillä on ihan hyvää musaa. Toisaalta voisin myös sanoa [:oops:] että tykkään siitä bändistä vieläkin. Ja meinattiin kavereitten kanssa ottaa se Viva Forever bändikappaleekskin. Mukava bändi, juu... Mitäs nyt vielä kirjottais?  :D  Ainii... Viva Forever on kyl paras biisi!
Mua ärsyttää se, ku kaikki menee aina massan mukana, ja sit ruvetaan pilkkaa niit, jotka just tykkää vaik Spaissareista.
Se video oli kiva ja muutenki kaikki oli kivoja! Sillein ku ajattelee, niin ei oo toista bändiä, joka ois tehny videonki... :wink:

T: Parvati Patil :roll:

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
Spice Girls
« Vastaus #15 : Helmikuu 28, 2003, 21:34:41 »
Myöhästyin melkein koulusta torstaina, kun jäin aamulla katsomaan Spice Girlsin Istanbulin konserttia. Kiinnostuin aika myöhään Spaissareista. Vasta tokan levyn ilmestyttyä... Ostin sen silloin ärrältä. Mutta edelleen säilytän niitä kaikkia pieniä lehdistä leikattuja kuvia ensimmäisen kännykkäni pahvilaatikossa.. Ja kun spaissarit hajos, niin leikkasin kaikista ryhmäkuvista Gerin pois, jolloin minusta tuli pelkkä Geri-fani ^__^

Minulla on Spice, Spice World, Forever ja joku Spice Girls karaoke-cd, oli myös Istanbulin konsertti ja oli Wembleyn konsertti mutta sen päälle on vedetty jotain muuta. Oli jopa kaksi spaissari penaalia... Mutta koskaan ei tullut hankittua spaissaribarbia... Joskin niitä tikkareita oli pakko ostaa tarrojen takia, ne oli ällöjä...

Hiihtolomalla mietittiin kaverin kanssa mikä se oli se yks biisi, joka kaverilla soi päässä ja yritettiin muistaa levyjen biisijärjestys. Sen oli pakko soittaa äidilleen ja pyytää sitä luettelemaan kaikkien piisien nimet ^_^

Historiallinen yhteensattuma: Spice Girls julkaisi hittinsä "Wannabe" vuonna 1996, ja samaisena vuonna oli Suomen politiikassa historiallinen hetki. Eduskunnan puhemies oli nainen. Varapuhemies oli nainen. Ja toinen varapuhemieskin oli nainen. Toisin sanottuna, vuosi 1996 oli naisten vuosi ^_^
Mens agitat molem.

Poissa jenan

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #16 : Maaliskuu 03, 2003, 18:06:07 »
Olin kyllä järkyttävä fani ["kaikki muutkin tykkää"]. Omistan kaikki kolme levyä, tarroja [tikkareista, purkasta ja leffakeräilyjutuista], valokuvia [ihan vähän aikaa sitten sain puuttuvatkin kuvat itselleni], koruja [aiai mitä Portugalista sai huhti-toukokuussa '98], kirjan, videoita [leffa, konsertti ja joku haastattelu].. Paita joskus myös oli, samoin kuin iso kasa julisteita. Muutama juliste on itse asiassa nytkin seinällä, sekä taulu [josta en ole koskaan luopunut, vaikka spaissarit ei olisi iskenytkään]. Geri-ajoilta kaikki.

Tell me why keep on denying everything you say, denying everything you do, so be a fool to yourself forever more

Nykyäänkin pidän musiikista. Poppia parhaasta päästä.
Rakastan Spiceworldia, vaikka siltä löytyykin vähiten pitämäni spaissarikappale, Move over [ei koskaan ole iskenyt]. Denying, Stop, Viva Forever, Do it ja Never give up ovat ihania. Helmilevy [kamala kriisi minulla oli, kun levy oli hukassa joku aika sitten ja tahdoin koko ajan kuunnella sitä].
Spice on kyllä maistuva levy [en ole siis maistanut sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kuitenkin], ihanan pop. Say you'll be there:n video on hieno ja kappale on kyllä muutenkin hipskukkuuhieno. Naked on äärettömän hieno kappale.  
Foreverillä on hyviä kappaleita, mutta siltä löytyy myös näitä ei-niin-ihastuttavia [Right back at ya, Get down with me, If you wanna have some fun], joita hädin tuskin kestää kuunnella [nojoo]..
Pienempänä sitä hoilaili ihan hulluna kappaleita kuuntelematta sanoja, tai oikeastaan tajuamatta niitä. :) Hassua.

You just walk in, I make you smile, it's cool but you don't even know me

Lempispaissarini on aina ollut Mel C [lukuun ottamatta ihan alkuaikoja, kun Geri oli lempparini, silloinkin luulin häntä Victoriaksi]. Ääni hieno, jotenkin muutenkin aina ollut se järkevin tyyppi.

Both of us were dreamers, young love in the sun

Ala-asteella rinnakkaisluokkalaiset tytöt järjestivät ihan koko koululle spice-esityksiä. Olivat panostaneet jonkun verran, joten ihan hyviä nuo olivat.

Who cares what they say because the rules are for breaking

Oikeastaan en luokaltani muista tytöistä kuin yhden, joka ei ollut spaissari-intoilija pahimman villityksen aikaan [tuo tyttö olikin suuri XL5-fani]. Pojatkin ostivat kuvia ja muuta.

Never give up on the good times, gotta believe in the love you've found

Minneköhän se Spiceworld nyt on hävinnyt.. *tahtoo kuunnella*

Cait

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #17 : Maaliskuu 07, 2003, 17:11:37 »
Tietysti sitä oltiin Spice-fani, älkää nyt hulluja puhuko! siinä sitä mentiin virran mukana ja kerättiin kaiken maailman krääsää, jonka loppujen lopuksi myin pikkusiskolleni. (kalliilla tietenkin*iivul grin*)  omistin ensimmäisen levyn kasettina, koska silloin en levysoitinta omistanut. Kakkosenkin ostin kasettina, koska en edelleenkään omistanut cd-soitinta. :lol:  ykkönen oli mielestäni parempi. Pikkusiskoni osti vielä Gerin lähdettyä myös sen foreverin, vai mikä se nyt oli ja isäni osti minulle Gerin levyn.
Mielestäni Spice Girls on nykyään aika huono (onko sitä enää edes?) kiinnostus lopahti täysin Gerin lähdettyä. (tietysti sitä oltiin siinä viimeisessä konsertissa) Musiikkia kyllä edelleenkin kuuntelen oikein mielelläni ja laulelen mukanakin. (kuten Yoshi ja cloe saivat huomata meiän diskossa :wink: ) Elikkä ihan hyvää musiikkiahan se oli.
Tätä topikkia lukiessa oikeasti tulee semmoinen fiilis, että on pakko päästä kuuntelemaan spaissareita hieman muistellakseen lapsuutta. (minähän en tietenkään ole enää lapsi :roll: ) elikkäs minä häippäsen nyt kuuntelemaan spaissareita, thululuu! *vilkuttaa ja kaikkoaa*

Yoshi

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #18 : Maaliskuu 07, 2003, 17:44:23 »
Juu!
Kyllähän minunkin hyllyllä ne cd:t on. Olin suuuuuuuuri fani ja voisin sanoa että jaksan vieläkin joskus (yksi ollessani kotona) lauleskella niitä.
Mutta sekin tapahtuu kyllä harvoin.
Eikös niiltä ole tullutkin vielä yksi cd? Vai muistanko aivan väärin?
Miniulla on ne kaksi ensimmäistä.
Sanoisinkos nyt näin että ns. Spaissarit olivat aika legendaarisia minun ala-aste ajallani.

summerchild

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #19 : Maaliskuu 07, 2003, 20:19:39 »
Mitääh, minä en siis olekaan ainoa entinen Spaissari-fani? :D
Olin pieni 9-vuotias, jolla ei ollut poppisbändeistä hajuakaan ennen kuin serkkutyttö esitteli uuden suosikkinsa Spice Girlsin. Olin myyty. Pian oli molemmat levyt hyllykössä, seinä täynnä julisteita ja albumissa kuvia, joissa Geri näyttää kieltä (sitä sitten tuli moneen otteeseen peilin edessä matkittua).
Se vasta oli pettymys, kun tytöt tulivat Suomeen keikalle, mutta minun mukaan pääsyni kiellettiin jyrkästi. Murjotin ja olin kateellinen kouluni oppilaille, jotka olivat päässeet keikalle. Oi niitä aikoja x)

Njuu. Seurailin Spaissareitten tekemisiä vielä vuoteen 2001 ja ostinpa uuden levynkin (ei yhtään hullumpaa perusjumputusta muuten). Myöhemmin tuli sitten tilalle poppipimu Britney Spears :D Nyt eivät enää Spaissit eikä Britney jaksa kiinnostaa.

Anonymous

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #20 : Maaliskuu 08, 2003, 18:43:37 »
Juuh... Mää olin fani. Oltiin koko kaveripiiri.  Leikittiin joskus spaissareita (vaan muutamat meistä) ja mä olin aina Melanie C.

Pienenä mulla ja mun kavereilla oli jokaisella omat lempijärkät... Mun oli: 1. Mel C, 2. Emma/Victoria (mun yks kaveri oli sairas Emma -fani...) 3. Vic/Emma 4. Geri 5. Mel B...
Me taidettiin kaikki laittaa Mel B vikaks... Kai sen kielikorun takii... Tyhmää...

Mel C oli musta paras. Ihan ehdottomasti paras... Mä oon edelleenkin sitä mieltä, että sillä on sairaan hyvä ääni ja se osaa käyttää sitä. Sen uusin kappale, se Here we come again on tosi hyvä ja eiks se tänään esiinny Emma -gaalassa? Pitänee kattoo.

Emma oli musta aina liian lapsellinen... Se vaan oli. Nätti ääni ja kaunis, mut ei oikein muuta.
Vic oli ehkä kaunein (mä en tajuu mitä vikaa sen nenässä on), mutta surkee laulaja... Tai ei surkee, liian ujo.
Geri oli rohkee. Girl Power... Suoraan sen suusta.
Mel B oli tosi räväkkä. Toi  lisäväriä musaan erilaisella vahvalla äänellään.

Lempibiisejä en osaa sanoa. Pidin aika monesta. Jotkut olivat taas mielestäni huonoja. En ollut myöskään konsertissa...

Sporty Spice, Posh Spice, Baby Spice, Ginger Spice, Scary Spice... Aika osuvat nimet. Mut tosi tyhmät.

Ostettiin aina purkkaa tai tikkareita ja vaihdeltiin spaissaritarroja. Mä sain kerättyä kaikki (24) tarrat niistä purkista enkä oo vieläkään luopunut niistä. Lisäks mulla on melkein kaikki julisteet tallella. Mitä niistä luopumaan.
Mä en innostunu ostamaan erityisemmin niitä valokuvia ja muuta rojua, niin kuin mun kaveri, jolla oli kaikkee. Penaaleja, kyniä, terottimia, kumeja, viivottimia, kuvia, kansioita... Plääh... Mulla on (edelleen) jossain laatikossa vajaat kymmenen kuvaa, yks ikivanha päiväkirja, rikki mennyt viivotin ja iso Mel C kortti. Mulla oli myös taulu, mutta siitä meni lasi rikki. Kuvan annoin yhelle kaverille (en tiiä mitä se sille kuvalle teki)joskus neljännellä. Kehyksiin laitoin uuden kuvan, jo monta vuotta sitten. Kanimme, joka kuoli vuosi sitten...
On mulla myös joitain lehtileikkeitä; kai.

Leffan katoin muutaman kerran, kun se tuli videolle. Taidettiin kattoa se yhen kaverin kanssa kaks kertaa saman päivän aikana.

Vaikka mä en enää oikein poposta tykkää, tulee joskus himo kuunnella spaissareita ja täytyy myöntää, ettei se huonoa musaa oo edelleenkään.

muoks.
Katoin tuossa illalla Emma-gaalan... Jotenkin "hätkähdytti", kun Mel tuli lavalla, ja laulokin vielä livenä eikä playbackina niin kuin Gimmel... (jota mä en voi sietää...)
Huomas heti, että toi nainen on aikuistunu viimeisten viiden vuoden aikana rutkasti...
Ja sit illalla myöhemmin mä aloin miettii, ett kuinka tuote (niin kuin Gimmelkin) Spice Girlskin oikeastaan oli. Kuinka siinä oli jokaisella jotain. Jokaisella omat identiteetit ja kaikki... Vaikka näitä identiteettejä aika lailla sorkittiin. Emmalle pelkkiä lyhyitä pastellinsävysiä mekkoja ja nalleja, Mel C:iille joka paikkaan lenkkarit ja verkkarit päälle... Kun ajattelee, niin aika tyhmää... Mutta täytyy kyllä myöntää, että Spice Girls on tähän mennessä varmaan yks maailman onnistuneimmista "tuotteista". Sata (paljon enemmän) kertaa onnistuneempi, kuin Gimmel...

Jos muuten haluaa kattoo (edellyttäen suht hyvää englannin taitoa) n. 50 minsaa kestävän videon (siinä on Melin haastattelu ja muutama kappale livenä) niin menkääpäs tänne... www.melaniec.net

Kelly Brown

• Ankeuttaja
Re: Spice Girls
« Vastaus #21 : Huhtikuu 04, 2003, 23:30:15 »
Ai että olinko spaissari fani?
TIETENKIN!
Mun huone oli täynnä Spice Girls julisteita, minulla oli niitten cd:t ja keräilin niitten valokuvia. Sain jopa kaksi albumia täyteen! Missäköhön ne nyt on? Kyllähän ne laulo hyvin, tuskinpa kukaan muuten heistä olisi pitänyt. Mutta epäilen että jos Spice Girls olisi olemassa nyt niin en pitäisi heistä... Sen verran on musiikkimaku muuttunut. Muistan että me aina joskus leikittiin kavereitten kanssa että me olisimme spaissarit :oops: Halusin aina olla Mel C.

Vilja

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #22 : Huhtikuu 05, 2003, 10:46:45 »
Spaissarit oli paras!
Mel C oli mun suuri idoli, ja mun lemppari niistä. Mulla on niitä spaissareiden kuviakin tuolla jossain. Geristä en tykännyt yhtään.

Pitäis varmaan skannata niitä spaissari kuvia, että saisin tehtyä hienon layn.

Mutta spaissareiden musiikki oli tosi hyvää, ja vieläkin on mukava kun tulee radiosta aina välillä.

Aludra

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #23 : Huhtikuu 05, 2003, 13:16:02 »
Minäkin oli silloin joskus suuuuuuriiiiiii Spice Girls fani. Minä ja minu sisko keräiltiin sikana kaikkea Spice kamaa, nyt ne on jossain aitan uumenissa pölyttymässä. Meillä on Spice Girls barbeja, levyjä, julisteita, videoita, tosi monta leikekirjaa, penaaleja, kyniä, viivottimia ja kaikkea muuta mitä oli mahdollista saada. Niihin on rahaakin uponnut aikas paljon. Enää en tykkää Spice Girlsin musiikista. Ainakaan paljoa. Kai se on ihan kuunneltavaa. En ole kuunnelut moneen vuoteen.
Paras Spice Girls oli minusta Mel C. Se tais olla Sporty Spice jos oikein muistan. Joo niinhän se oli. Geristäkin tykkäsin. Emma ja Victoria oli minusta ällöjä. Voishan ne Spice Girlsin levyt joku päivä ettii ja kuunnella minkä laista musaa sitä on joskus palvonut...

zubrette

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #24 : Huhtikuu 05, 2003, 13:52:15 »
Joo tottakai. Oli mulla ne pari levyä ja olin kade kamulleni joka käytti kaikki rahansa spaissari lehtiin ja juttuihin. Mun kamut esitti koulupäivänä muistaakseni koko istanbul keikan uudestaan ja oli ommellu niitä vaatteitakin! Se oli sairasta.

Nykyään kattelen noita tommosia yhtyeitä suu mutrulla, siis kaikkia jotka koettavat vaan myydä (popstarsit, tatut ynnä muut). Kyllä sen ymmärtää että ala-asteikäset ei ehkä ajattele sen musiikin taustaa, olihan spaissaritkin vain tapa tehdä rahaa ja musiikki oli vain väline siihen. Kaikki oheistuotteet (hei voiks vaihtaa mun kaa spaissarikortteja??!!) ja muut keksinnöt kuten spice girlssien eri roolit (baby spice, posh spice) joihin kakarat pystyivät samaistumaan, menivät täysin nappiin. Siinä mielessä ajateltuna aika nerokas idea xD

Iraida

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #25 : Huhtikuu 05, 2003, 14:42:44 »
En voi väittää olleeni fani, mutta kyllä minä Spaissareita kuuntelin.
Luultavasti siksi, että muutkin kuuntelivat.

Levyjä en omista, mutta rakastin niitä tikkareita. ^^; Vieläkin tarravihossa on järjetön määrä niitä tikkareista saatuja tarroja.
Lisäksi mulla on niitä valokuvia tallessa sellanen puoli albumia.
Nyt ajatellen, kuten zubrette sanoi, Spice Girls oli nerokas keksintö.

Muutenkaan ei sitä pikkuskidinä tajunnut mistään mitään. Mä olin tokalla
Spaissari-diggaaja, mutta jo kolmannella tajusin jutun tyhmyyden.

Kuten siis sanoin, en omista noita levyjä. Silti ensimmäisen levyn
biiseistä voin sanoa pitäväni. Toisaalta 2 become 1 ja Mama ovat ainoat biisit,
jotka tuolta ekan levyn biisilistasta tunnistan, eli on kuitenkin aika kyseenalaista
väittää pitävänsä ensimmäisestä levystä.

keikku

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #26 : Huhtikuu 05, 2003, 21:10:10 »
Minäkin olin aikamoinen fani silloin, mutta se ehkä johtui siitä, että isoveljeni(kyllä isoveljeni. nyt 16v) oli fani. Hän jopa lähetti kirjeen spaissarreille ja sai vastauksenkin. Vastaushan oli vaan painettu nimmarikartonki, mutta olin kateellinen.

Tähän fani hysteriaan liittyi Kuuttiksen oisko ollu 8v synttärit. Esitimme Spice Girlssejä. Mä olin Mel B, koska minulla oli kiharimmat hiukset ja Kuuttis kaiketi päätti 'hahmot'.. Kuuttis itse oli Emma. Ja tikkupulla oli kaikista kiistellyin, Mel C. Kaikki oli tietenkin kateellisia, mutta esityksemme oli aika hubaisa.

Minä itse en omista levyjä, mutta veljeni hyllyistä ne löytyvät..
Spaissari-kuvia sen sijaan ostin paljon. Vieläkin taitaa olla tallessa. *kävelee yläkertaan ja tuo sieltä mukanaan ne*
Jep täällä on. Yhtä kuvaa mulla on jopa kaks.. :wink:

Kaikista paras mielestäni oli/on Mel C, vaikka ei kyllä mikään paras äänisin ole(äitini nimittää harakaksi..).. Muuten ehkä Mel B tai Emma. Kaikista vähiten ihqutin Victoria 'Posh Spice' Beckhamia..

Joka tapauksessa melkein kaikki silloin ihqtti Spaissareita.

Spice Girls rulez!! :D

UniQue

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #27 : Huhtikuu 05, 2003, 23:55:35 »
Ouu, spaissarit. Minä olin sillon hirmuisen innokas fani, kun se oli muotia. Tiedättehän niitä spice girls valokuvia? Minulla on edelleenkin tallessa se sininen kansio, jossa on kerättynä kaikki kuvat. ^^ Viimeksi kun olin sairas, katsoin sen leffan ja kuvat läpi.

Meillä oli sillon semmonen jengi, kun spice girlsit oli. Kaveriporukasta koottu, siis.  Järjestimme myös sellaisen spice girls konsertin, jossa pukeuduimme spaissareiksi ja auoimme suuta kun musiikki kuului. Yleisöä oli paljon. Muistaakseni noin 20.

Hmm. Mä voisin laittaa tähän yhden kuvan, siitä meidän jengistä. Tosin siinä "Mel B." on siskoni, eikä se kuulunu siihen "jengiin", mutta:
http://www.geocities.com/memmiemmi/wannabet.jpg . Se kuka minä noista olen, pysyy nyt salaisuutena. O____O;;;;;. Tuo kuva kuitenkin palauttaa kaikki muistot mieleen.

Silloin kun mä olin spaissari fani, mun seinät oli tapetoitu niitten kuvilla ja omistin hirveesti Spice Girls krääsää.

Nykyään olen antispicegirls. Mutta on se silleen ihan ihana, kun muistot tulee mieleen. Viva Forever on muuten ihana biisi.

poro

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #28 : Maaliskuu 02, 2004, 22:07:53 »
Olin lapsuudessani SUURI Spice girls-fani ja nykyäänkin silloin tällöin soitan heidän musiikkiaan.

Ensimmäinen levy on ehdottomasti paras. Siinä on iloista ja reipasta musiikkia, joka nykyään sopii mainiosti vaikka jumppamusiikiksi.
Toinenkin levy on ihan hyvä, mutta kolmatta en edes ostanut... Geri ei enää edes ollut bändissä ja heidän tasonsa lopahti muutenkin kuin lehmän häntä.

Nykyään en edes välitä mitä spaissareille kuuluu. Kukaan heistä ei parjää soolouralla ja Posh Spice Victoriakin on pinnalla vain kuuluisan miehensä takia...

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
Spice Girls
« Vastaus #29 : Maaliskuu 03, 2004, 08:47:59 »
Juu, hurahdin minäkin pienempänä heihin ja vieläkin välillä luen lehdistä mitä heille kuuluu. (mutta en osta lehteä pelkästää heidän takiaan kuten ennen). Minusta taas toka levy oli paras, ekalla on ehkä 2-3 hyvää biisiä, lopuista en nyt oikein tiedä.

Sinttu

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #30 : Maaliskuu 03, 2004, 17:25:46 »
UniQue: Ihana kuva :D
Minäkin olin silloin aikoinani Spice Girls-fani. Seinät oli tapetoitu kaikella mikä edes vähänkin liiittyi niihin. (äiti ei tykännyt) ja sitten tietenkin koulussa esitettiin joskus niitä. Nyt kun ajattelee kaikkea sitä rahamäärää minkä tuhlasin Spaissarikamaan, ihan hävettää.. Kaikki ne kuvat ja tarrat. Onneks kuitenkin tajusin että sehän onkin aikasta huono.

Poissa Mirame

• Vuotislainen
    • http://miramii.livejournal.com
Spice Girls
« Vastaus #31 : Maaliskuu 03, 2004, 18:28:07 »
Minä kanssa oli kova fani. Piirtelin aina jotain Spaissareita. Julisteita oli seinät täynnä. Ja kaikkea muuta roinaa oli paljon. Mutta mulla ei ollut koskaan Spice Girls housuja! Olisin tahtonut sellaiset, mutta äiti ei ikinä antanut hankkia sellaisia. *katkera*
Minulla ei ole eikä ole ollut levyjä. Nauhoitettiin pikkuserkun levyltä kasetille. x) Mutta eikös loppuvuodesta tule Spaissareiden kokoelmalevy?
ava by iita

Coco

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #32 : Maaliskuu 03, 2004, 19:39:18 »
Olen varmaan ainoa, joka ei ollut Spice Girls-fani. Kaikki ikäiseni olivat silloin joskus. Minulla ei ollut mitään Spice Girls tavaraa.

Kyllä minä niiden musiikista pidin. Enimmäkseen kyllä siksi, että paras kaverini oli ihan hullu fani. Hänellä oli seinät täynnä julisteita, tauluja, Emma-barbie, valokuvia, kaikki keräilytarrat ja muuta roinaa. Sitten me tehtiin vielä tansseja niiden musiikkiin.

Oli joskus tosi ärsyttävää, kun olin tämän kaverini ja hänen kaverinsa kanssa. Heillä tuli aina riitaa siitä, kumpi sai olla Emma meidän leikeissämme. Toisen heistä äiti oli luvannut tehdä tyttärelleen emmakampauksen ja sen piti oikeuttaa hänet olemaan Emma. Olin itse siinä vieressä, enkä itse kauheasti välittänyt, kuka olin.

The Moon

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #33 : Maaliskuu 04, 2004, 23:09:14 »
Täällä on kyllä paljon spaissari faneja.
No. Olin minäkin fani. Kaksi ensimmäistä levyä löytyy juu. TYkkäsin siitä todella paljon. Järkytyin kun kuulin, että Geri lähtee pois, vaikka pidinkin siitä aina vähiten.
 En kyllä uskonut että löytyy vieläkin faneja :P Kuuntelin jonkun aikaa sitten aivan huvikseni ja pakko sanoa, että alkoi naurattaa. Minusta se vaan on...huvittavaa. En voisi mitenkään väittää, että se on hyvää musiikkia. (Oli kyllä pienenä...) Huvittavaa se kyllä on. Sellaista viimeisenpäälle purkkapoppia. Kun kolmas levy ilmestyi en ollut enää fani. Se jäi jollekkin niiden kahden viimeisen välille. Tipahti matkasta.

Hailie Jade

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #34 : Maaliskuu 07, 2004, 10:29:11 »
Needless to say, minäkin olin erittäin raivokas Spice Girls-fani joskus kolmannella. Yllätys, yllätys!

Niin, minullakin oli seinät tupattu täyteen julisteita, ja ostin kaikkea mahdollista krääsää - valokuvia ja valokuva-albumin, sitä purkkaa ja tikkareita, joissa Spice Girls esiintyi, lyijäreitä, pyyhekumeja jne. jne. (meillä oli suunnilleen joku kilpailu meidän luokan Spice-fanien tyttöjen kanssa siitä, kenellä on eniten roinaa, ja kaikki pölöttivät siitä, kuka on heidän suosikkinsa ja niin edelleen... *grinnn*) Ja sitten tietenkin leikimme kaverini kanssa Spice Girlsiä, ja muistan miten kateellisia kaikki olivat yhdelle meidänluokkalaiselle tytölle, joka meni Spice Girls-konserttiin. Oi-joi. xDD

Mutta, siitä musiikista: ostin kaksi ensimmäistä levyä, kolmatta en enää vaivautunut ostamaan koska kiinnostukseni bändiin oli lopahtanut sen ilmestyessä, ja sain kauhean vaivan jälkeen myytyä Spice Worldin kirpputorilla. Pienempänä pidin tietenkin ihan jokaisesta biisistä, joka CD:ltä löytyi, mutta kuuntelin Spicea uudelleen pari kuukautta takaperin ja totesin, että se ei kuulostanut miltään ihmeelliseltä. Ehkä se niiden imagokin sitten vaikutti siihen suosioon - kaikki värikkäitä ja erilaisia ja kaikki pystyivät "samaistumaan" johonkin niistä. Blaah. Mutta olenko ihan hullu, jos sanoisin, että Naked on ihan siedettävä kappale noin melodialtaan? Se kannattaa kuunnella nukkumaanmennessä, jos ei saa unta xDD.

Misha

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #35 : Maaliskuu 07, 2004, 22:41:09 »
Missasin koko Spice Girls - ilmiön. Kaikki fanittivat heitä ollessani viidennellä ja kuudennella. Itse kuuntelin musiikkia harvoin, ja silloinkin se oli jotain 70-80- luvun suomirockia. Musiikki tosin ei tainnut olla fanituksessa mitenkään oleellista, ainakaan paras kaverini, joka omisti mittavan valokuvakokoelman, ei ollut koskaan kuullut yhtään kappaletta.

Koko homma tuntui todella omituiselta - "Mel B on mun lemppari!" En ollut koskaan fanittanut mitään, enkä nähnyt Spice Girlsissä mitään ihmeellistä. Kun muut vaihtelivat välitunneilla spaissarikuvia, minä luin David Copperfieldia.

Nyt myöhemmällä iällä olen vasta ymmärtänyt fanittamisen ihanuuden, joka saa minut valvomaan yöt tietokoneella, lukemaan satoja sivuja fanfictionia josta 80% on roskaa niiden muutaman helmen takia, vuokraamaan saman elokuvan viidesti ja peittämään seinäni huonolaatuisilla tulosteilla. Spice Girlseistä jäin paitsi, enkä usko että menetin kauheasti.

chihiro

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #36 : Maaliskuu 18, 2004, 18:16:07 »
ou nou..joo,pidin siitä. en tiedä oliko faniutta,mutta kun niitä spaissari -tikkareita vielä oli,mentiin eräänä päivänä serkun kanssa kauppaan ja ostettiin kymmenen per nenä. tikkarit heitettiin menemään,kun oli pahoja,mutta tarrat ja tikkaripaperit oli meidän mielestä tosi makeita. ja lisää käytiin hakemassa naapurikaupasta. nykyään naurattaa koko juttu ja inhoan sen musiikkia. eikä ex-spaissarienkaan musiikki tosiaankaan sykähdytä,oikeaa roskishihhulipoppia. yök.

Poissa Nigmed

• Vuotislainen
  • Draco is my whorecrux.
Spice Girls
« Vastaus #37 : Maaliskuu 20, 2004, 21:59:10 »
Olin aivan sairas fani. Taisin olla silloin ensimmäisellä tai toisella luokalla, en ole aivan varma. Minulla on yhäkin kaikki Spice Girls -valokuvat, -tarrat, barbiet, muutama konsertti nauhalla ja se elokuva. Muistan sen ajan hyvin. Innostus koko hommaan taisi lähteä siitä kun pikkuserkkuni pitivät Spaissareista ja leikkivät heitä pihalla sekä pyysivät minut leikkiin mukaan :P Sain leikkiä Geriä (josta ei ilmeisesti kukaan pitänyt) enkä siis nähnyt koko jutussa mitään ihmeellistä. Mutta sitten aloin kuuntelemaan heidän musiikkiaan; olin siihen viikon kuluttua aivan lääpälläni. Muistan senkin kun pyöräilimme silloin bestikseni kanssa neljä kilometriä jotta saisimme ostaa niitä tikkareita, joiden mukana tulee purkkaa ja tarra ^^ Samaisen ex-bestikseni kanssa teimme myös omat Spice Girls -vihkomme, joihin liimasimme heistä kuvia, teimme esittelyt jokaisesta henkilöstä ja omat mielipiteemme Spaissareista. Minulla taitaa olla yhä se vihko tallessa ^^" Toisaalta kaipaan niitä aikoja. Luettuani tämän topikin laitoin WinMX:n päälle ja latasin Spaissareiden musiikkia; nyt taustalla soi Stop. Myönnettäköön, että tämä on hyvää musiikkia. Jos Spice Girls putkahtaisi vasta nyt julkisuuteen, olisin melko varma että se menestyisi ainakin musiikkinsa perusteella.

Muistan kun saimme kavereitteni kanssa kuulla, että Spice Girls hajoaa. Olimme aivan kauhuissamme! Olimme älyttömiä fanittajia, emme siis vain jotenkin voineet käsittää moista asiaa. Sitten toinen pikkuserkkuni sanoi, että Spice Girls eroaa sen tähden, että muut Spaissareiden jäsenet ovat haukkuneet Gerin rintoja isoiksi :B En kai minä voinut silloin 6-7-vuotiaana tajuta, että tuskinpa nyt tuollaisesta yksi bändi eroaa.

Nauhoittelimme bändin konsertteja hulluina ja katsoimme niitä joka päivä. Joskus jopa teimme niin, että laitoimme videon pyörimään ja jaoimme kavereiden kesken kaikille omat hahmot ja aloimme matkia telkussa esiintyviä Spaissareita. Siis liikkeissä ja kaikissa XD Osasimme myös Stop-kappaleen koreografian ulkoa. Mahdankohan osata vielä? *kokeilee* Ei paljon mitään muistu mieleen, mutta kertosäkeistön osaan vielä :)

Että sellaista. Varmasti olen ollut fani hiukan yli keskitason.
I'm not here, this isn't happening.

Firena

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #38 : Maaliskuu 21, 2004, 14:21:20 »
Muistan nämä todella hyvin. Se oli sillon iso juttu. En omista levyjä, mutta tulihan niitä kuultua joka paikassa. En kyllä muista miten tämä iso juttu niistä syntyi.
Niitä tikkareita hankittiin kaverin kanssa ja ne tarrat oli niin kivoja ^^
Tässä kerran tuli niitä kuunneltua kaverin synttäreillä. En kyllä alkaisi itse kuuntelemaan.

En ole ollut fani, mutta muut olivat. Leikittiin kyllä näitä kaverin kanssa.

milady

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #39 : Maaliskuu 21, 2004, 17:03:39 »
Nolona myönnän olleeni suuri maustetyttöjen fani silloin vuonna yks ja kaks. Oikeasti, en voi ymmärtää miksi pidin heidän musiikistaan, koska se on kamalaa näin vuosien jälkeen kuunneltuna. Mutta silloin se oli suuri juttu minullekin ja totta kai ostin kaikki cd:t, lehdet, julisteet, valokuvat yms. mitä kyseisestä bändistä sai. Muistan myös ne ajat kun serkkujen kanssa esitettiin spaissareita vanhemmille... Kauhistus niitä aikoja.

pilami

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #40 : Maaliskuu 22, 2004, 20:01:57 »
Kyllä minäkin jos muutkin.
Aivan.
Siihen aikaan. *katselee taivaalle*
Spaissareista minun lempparini oli Victoria. Hän oli niin kaunis, ajattelin. Muut ihkuttivat Mel C:tä ja Emmaa. Köh.
Muistan pienempänä tokaluokkalaisena leikin kaverini Sinin kanssa aina maustetyttöjä barbeilla ja olin kateudesta vihreä kun hän sai oman Spice levyn. Minä tietysti nauhoitin sen kasetille.
Poor me, sain tyytyä kasettiin. xD

Minulla oli kaiken maailman valokuvia ja tarroja ja seinät olivat tapetoidut julisteisiin. Voi eek. O_O;; Eräällä kaverillani oli kaikki spice girls nuket!

Tiamat

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #41 : Maaliskuu 23, 2004, 16:53:21 »
Itse kuulun tähän antimaustetytötfanikerhoon.
En pitänyt, enkä mitään. Vaikka kovin pieni silloin olin, niin ihmettelin hirmuisesti kaikkia, jotka spaissareista niin pitivät.
Eihän niillä ollut edes hyvää musaa!

Joo, nyt vain naureskellaan kavereiden kanssa, jos jossain edes mainitaan Spice Girls. Vaikka kaikki oli niiiin ihania silloin...
:)

Poissa Mirame

• Vuotislainen
    • http://miramii.livejournal.com
Spice Girls
« Vastaus #42 : Maaliskuu 23, 2004, 17:25:40 »
Minäkin olen jo kirjoittanut tänne, mutta kirjoitanpas uudestaan! Minulla oli Mel B, Victoria, Geri ja Emma baribit. Emma oli sitä jälkimmäistä barbi laatua ja oli jotenkin ruma ja lihava (lopuksi siltä lähti pää!) ;(.
Sitten minulla oli spaissarikello. Sellanen vaaleanpunainen ja kellotaulussa on niitten kuva. Oikeastaan käytän sitä vieläkin, kun toisesta kellosta on petterit loppu ja spice-kellossa on numerot, niin tiedän joskus paljonoko kello on. Kätevää, eikö.
Mutta onnekisi ne tajusivat lopettaa ajoissa. Ajatella, että ne keikkailis vieläkin ja niitten levyt olis ihan floppeja.
Minun spaissari-intoni loppui kun Geri lähti. Blaah.
ava by iita

Tallulah

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #43 : Maaliskuu 23, 2004, 17:33:44 »
Juu...olinhan minäkin aika lailla fani silloin vuonna yksi tai kaksi.;)

Minullakin oli sellainen valokuvakansio, johon saattoi aina ostaa muutaman kuvan kerrallaan, mutta eipä tuo ihan täyteen tullut.

Jossakin vaiheessa seinäni oli päällystetty spaissarijulisteilla, kammottavaa, eukot tuijottamassa päivästä toiseen pienenpienissä hepenissään...mutta eipä sitäkään silloin tajunnut.

Ne biisitkin ovat aika köykäisiä, eikä sanoissa juuri kehumista. Purkkapoppiahan se, pahimmillaan. Tosin Viva Forever-biisissä ei ole niin paljoa vikoja kuin muissa.=)

Ja lempparini oli Emma, joskus myös Victoria.

Onneksi ne ajat ovat ohi!! Hassun nopeasti Spice Girls kyllä syrjäytettiin...kaikki lakkasivat äkkiä pitämästä siitä. Mysteeri...vai oliko?

Poissa kaappimörkö

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #44 : Maaliskuu 27, 2004, 02:48:54 »
Miekin olin sillon joskus pienempänä suuuri Spaissari fani! Kaikki lehdet joissa oli pieninkin kuva tytöistä piti ostaa, ja lehtijutut piti sitten liimata vihkoon. Huone oli täynnä julisteita ja kortteja ja kaikki valokuvat (+kansio) kerättiin! Konsertit ja haastattelit nauhoitettiin telkkarista ja niitä katsottiin läpi uudelleen ja uudelleen....
Mie leikin aina siskon ja kaverin kanssa spaissareita kolmestaan, itse olin Mel C, kaverini Mel B ja sisareni Emma.  Kaikki olimme "lomalla" bänditouhuista ja lauloimme kolmestaan lauluja, ja kovaa! (sekä nuotin vierestä). Sillon mie myös yritin pukeutuu samalla tavalla kuin Mel C, verkkarit kokoajan päällä ja siten napapaita.
Pidin musiikista silloin, eikä sen aikaisessa musiikissa vieläkään mitään pahaa ole. Purkkapoppia kyllä. Lemppari biisejä aikoinaan oli mm. Stop, jonka nyt on "viva forever" korvannut.
Oli ne aikoja...  :)
It´s over.

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Spice Girls
« Vastaus #45 : Maaliskuu 27, 2004, 10:33:38 »
Voi, kyllä mäkin muistan sen.
Spice Girls oli mun eka fanituskohde. Mun lemppari oli Emma, mulla on ekaluokoan koulukuvassakin Emma-saparot. Ja parhaan kaverin kanssa haettiin sen äidin vaalea "hius-mascara" siis sellainen jolla laitettiin hiuksiin raitoja, ja laitettiin mun hiukset vaalea-raidalliseksi.
Musa oli kyllä ällöä. Purkkapoppia. Mutta kyllä se sillon ekaluokalla kelpasi. Pääasia taisi kyllä olla tikkarit yms.
Meillä on kotona video, missä minä ja parhaat kaverini esitetään Spice Girlsiä ja silloin 1-vuotias pikkusiskoni kirkuu: LAITA SPAIS GÖÖLS!!! Ja äidin pitää sille selittää että tämä on Spice Girls. Hassua.

ayu

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #46 : Maaliskuu 27, 2004, 10:47:27 »
Minä pidin Spice Girlsistä tosi paljon. Olin silloin toisella luokalla. Minä ja eräs Ellinoora (oltiin parhaita kaveria) oltiin todella suuria faneja. Sitä aikaa minä ikävöin ehkä eniten minun pienessä elämässäni, jota on kulunut kohta 15 vuotta! :D

Oho meni offtopiciksi. :0

Noniin. Minulla on molemmat Spaissareiden levyt, kortteja, tarroja, muutama juliste ja Emman Bunton Barbie, jonka ostin vain siksi, koska Ellinooralla neljä muuta tyttöä. Me kuunneltiin Spaissareita joka päivä ja puhuttiin niistä paljon.

Mulla on se konserttikin nauhalla ja se niitten haastattelu. E:llä on se elokuva ja me tykättiin siitä. Oltiin aitoja faneja. Molempien lemppari oli Mel C. Mulla on siitä sellanen tosi pieni taskukirja. Mutta nyt se on varmaan hukassa.

Kun Geri lähti pois bändistä, minä itkein ja siihen loppui minun Spice Girl faneus.
Mutta nykyään levyt ovat kyllä samassa paikassa kun muutkin ja kyllä minä pystyn kuuntelemaan niitä ja olla "voi niitä aikoja".

Spice Girl oli ihana bändi, mutta nykyään se on jo vähän vanhentunut.

Gerillä on oma bändi ja Viktoria on Bechamin kanssa aviossa ja mitäs niiolle muille kuuluikaan? Mel Ciillä on varmaan bändi, ainakin radiosta kuuluu monesti "I want to You" biisi, joka on surkea.

Mida

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #47 : Maaliskuu 30, 2004, 17:06:40 »
Joo, kyllähän sitä faneja ollaan oltu... x /
Muistan, kuinka keräilin kaikenlaista Spaissari-krääsää sillon pienenä (kuuluin jopa siihen fan-clubiin, mikä oli jälkeenpäin aatellen aikamoista rahastusta, kun sieltä tuli vaan yks hirveen ohut kuukausilehti kuussa ja se maksoi sairaasti)...
Mulla ja mun kavereilla oli ihan ikioma Spice Girls (itse esitin Emma Buntonia)! Kaikki välkät taisivat siihen aikaan mennä Spaissarien biisejä treenatessa... :D Sittenhän tähän kyseiseen ilmiöön kuuluivat myös nää valokuvat! Sain muistaakseni kerättyä sen ekan sarjan kokonaan... No, tietysti me maaniteltiin silloin mun äiti ottamaan meidänkin Spaisseista kuvia (kaikki ilmeet ym. tietty kopioitu suoraan niistä alkuperäisistä kuvista :D ).

Kuuluin niiden onnekkaiden fanien joukkoon, jotka pääsivät katsomaan kyseistä bändiä livenä! Oli aika mieletön show... :)

Nykyisin tollanen Spice Girls-tyylinen musa kuuluu enemmän mun inhokkeihin, kuin suosikkeihin... Mutta tuleehan siitä hauska fiilis, kun kuuntelee välillä niiden levyjä ja muistelee kaikkia näitä fanitus-juttuja, mitä silloin oli.

Lempibiisi kyseiseltä bändiltä oli ehdottomasti Wannabe! Muistan aina sen, kun menin tekemään voltin mun vanhempien sänkyyn (mutsini seuratessa sydän kurkussa tapahtumien kulkua), koska Mel C teki siinä videolla niin (se kyllä taisi heittää sen voltin ihan lattialla, mutta)...

Omistan myöskin sen Spice Girls- the Movien (vieläkin!!) ja pitäis ehkä katsoa se tässä joku päivä... :) Ihan vaan kertauksen takia!

Jeesh.

Raineri

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #48 : Maaliskuu 30, 2004, 20:49:36 »
En ole koskaan ollut kenenkään fani, mutta nyt kun tarkemmin katsoo, niin kyllä tuolla hyllyssä on 1kpl spice levy. kun sitä nyt kuuntelee en yhtään ihmettele miksi se silloin joskus oli in. (enkä myöskään ihmettele sitä miksei se ole Nyt in)
Kaapista löytyy muutama Spaissari juliste ja kun niitä katsoo niin huomaa että nämä tytöt olivat hieman hutsahtavia, mutta eivät liikaa.
vein vähänaikaa sitten koulun levyraatiin spice-levyni, vitsinä.
Ei kovin paljoa pisteitä saanut, eikä kovin moni tajunnut sitä vitsiä. tyhmä minä.
kyllähän se ihan poppikselta kuulostaa, tähtihelinöineen kaikkineen.

ayu

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #49 : Huhtikuu 09, 2004, 11:06:12 »
Minä olen nähnyt sen Spice Girls elokuvan joskus kauan sitten kakkosella. Minä tykkäsin siitä tosi paljon. Enään en muista siitä mitään, paitsi siinä oli jotakin, he miettivät, kun he odottaisivat lasta..?
No kuitenkin, silloin minä tykkäsin siitä ja halusin sen itsellenikin. Eräällä entisellä luokkakaverilla on tuo elokuva ja se on aina kaikissa kirpputoreissa (joita meidän luokka järjesti ala-asteella) ja myyjäisissä. Minun on monesti tehnyt mielei ostaa se, vaikka inhosin silloin Spaissareita.

No, ainahan sen voi ottaa lainaan ja sanoa, että serkku haluaa katsoa sen! *wirn*

Rox

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #50 : Huhtikuu 09, 2004, 12:19:38 »
Joo.. kyllä olin SUURI fani. Mulla oli seinät täynnä spaissareitten julisteita ja kaikkia lehtileikkeitä.. voi jestas..
Mulla on se Spice World elokuva. Ja kaikki levyt kasetilla.
Ala-asteela me leikittiin spaissareita ja laulettiin tusseihin.. *voi niitä aikoja*.. yleensä olin mel c.. se oli kyllä paras.. taisin mie olla jossaki välissä geriki.. kyllä ne kaikki on tullu läpi leikittyä.. mel c oli kaikista hauskin olla, ko sillä oli niin rentoja vaatteita.. ei tarvinu tukkia jotaki minimekkoa päälle.. (meilä oli tapana pukeutua samala laila ko neki..)
Mel B:lä oli kyllä kiva lauluääni ja Mel C:lä..
On mulla muuten niitä valokuviaki yli 100 kpl... on ne jossaki muitten valokuvien seassa "tallessa"...
Olihan niitä hauska leikkiä silloin.. vai mitä Wandeline...? :)

Tikkukoipinen

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #51 : Huhtikuu 12, 2004, 14:22:24 »
Tee-hee^^' Spice oli tosiaan eka oikea lempibändini. Ja pakko myöntää että minä vieläkin vähän siitä tykkään. Energisiä biisejä, ja tykkää noita vieläkin kuunnella, vaikka nykyisin kuuntelen jrockia, metallia ja heavyä xD Suosikkini siitä bändistä taisi olla aluksi Emma, myöhemmin Geri. Eh, kuvitella. Ja kun bändi hajosi, olin ihan tippa linssissä (ei kirjaimellisesti kuitenkaan) mutta en ole kuitenkaan noita soolouralla seuraillut.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #52 : Huhtikuu 12, 2004, 18:01:55 »
Haa, olin itsekin ihan hulluna Spice Girlseihin joskus eskari-ikäisestä tokaan luokkaan asti. Omistin sen ekan levyn, fanitukseni kesti muistaakseni siihen asti että tulis euraava levy tai sitten en vain omsitanut niin paljon rahaa, että olisi saanut senkin. Taisin törsätä kaikki rahat muuhun roinaan. ^^

No mutta. Sen aikainen seinäni oli suorastaan tapetoitu julisteilla ja kuvilla ja niillä valokuvillakin. En vain raskinut laittaa niitä valokuvia mihinkään kansioon homehtumaan, ne piti saada näkyviin. Silloin kun muutimme, niin tämä tapetoiminen siirtyi muihin julisteisiin eikä niitä Spice-julisteita paljoa enää näkynyt. Muovipussiin ja kaapin perälle ne meni.

Tikkarit, kynät, kumit, viivottimet, valokuvat, elokuvat... Kaikkea tuota minä keräsin ja ihailin kavereiden luona. Tarrojakin taisi tulla joskus saatua hyppysiin, tosi harvasta vain eli ne oli varmaankin aika keräilyharvinaisuuksia silloin. Ja ne valokuvat. Ne ah niin kalliit ja ah niin tarpeettomat valokuvat joiden asuinpaikkaa en enää edes tiedä. Jospa ne ovat löytäneet paremman paikan jotain Alaskan kylmästä nurkasta karhujen kanssa. No just. Keräsin paljon kaikkea mitä sattui näkemään.

Musiikki... Se oli silloin tosi mahtavaa. En tiedä nykyään. Eipä oel tullut kuunneltua. Mutta Mel C ja Geri oli mun Idoleita isolla I:llä. Kun leikittiin Spice:ta halusin aina olla Mel C, mutta jos joku oli jov arastanut sen paikan, niin sitten Geri.

rita

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #53 : Huhtikuu 12, 2004, 18:22:04 »
Voi, että...Mä muistan ne ajat kun olin niin fanaattinen spaissarifani. Voi että. Siksi mä kuuntelin heidän levynsä tuossa joku päivä sitten ja mä oikeastaan järkytyin, että miten mä olen joskus voinut pitää heidän kappaleistaan. Niissä ei ollut mitään mikä olisi mua sytyttänyt *snif* Hassua vaan muistella miten seinät oli täynnä Spice Girls julisteita ja kauheasti kaikkea heidän säläänsä mulla oli.
Pakko kuitenkin myöntää, että vieläkin tykkään Viva foreveristä. Se on varmasti kappale josta tulen aina tykkäämään vaikken muista niinkään.

Villasukka

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #54 : Huhtikuu 13, 2004, 21:56:38 »
-ihana topic-

Oih, muistan ne kaikki spaissari-valokuvat, niitä oli "suomalaisia" ja "ruotsalaisia".. Omistin onnellisena ne kaikki.. Spaissari-aikoina olin sen verran pieni, että leikimme aina naapurin tytön kanssa spaissareita. Mie olin aina Emma (se oli mun lempparini) ja Niina oli Mel C.. Vihattiin kumpikin Geriä, kun se oli niin "seksikäs".. Mel B oli kiikun kaakun ja Victoriaa naurettiin.

Pakko myöntää, että Spaissarileffaa katsoessani tirautin parit kyyneleet, kun muistelin miten seitsenvuotiaana kinuin äidiltäni saappaita kahdenkymmenensentin koroilla ja englannin lipulla.. se oli jotain se..

No, nyt riittää ihkutukset, ja kerron, että tykkään musiikista vieläkin, Wannabe ja Spice up your life on lemppareita. Ja tietenkin Viva forever. Kuunnelkaapas joskus viva forever, pitäen ystäväänne / poikaystäväänne kädestä kiinni, kynttilänvalossa.. Ihanaa!

nim. Spaissarit elää 4eva,, ^^

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Spice Girls
« Vastaus #55 : Huhtikuu 18, 2004, 13:01:43 »
Minäkin myönnän olleeni jonkinlainen Spice Girls - fani, tosin en fanittanut sitä ihan sellaisella innolla kuin jotkut muut ehkä. Mutta niillä oli hyvää musiikkia ja keräilin Spice Girls valokuvia ja olihan minulla ne cd:tkin, jotka kaikki olen sittemmin myynyt pois. Valokuvat annoin serkulleni, joka oli silloin alle kymmenvuotias, mutta piti spaissareista. Oli minulla julisteitakin seinällä, mutta nekin on tultu annettua pois eikä taida olla enää yhtäkään juttuakaan tallella, mikä sinänsä on aika kurjaa, koska olisi vanhempana kiva kattella niitä juttuja ^^

Paras minusta oli ehdottomasti Mel C ja pidin myös Emmasta. En koskaan erikoisemmin pitänyt Geristä tai siitä toisesta Melaniesta. Victoria oli ok, vaikka vähän ärsyttävä. Niillä oli todella hyviä biisejä, joita jaksoi kuunnella moneen kertaan kyllästymättä :)

magianmestari viiru

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #56 : Kesäkuu 13, 2004, 12:23:21 »
Joo siis minähän olin tuohon aikaan ihan pikkuinen, mutta Spaissareiden maailmanvalloitus ei katso ikää. Siis eihän minulla mitään levyjä silloin ollut, mutta tarkalleen 6.5 toteutin unelmani viikkotorilla kun oltiin siellä kamujen kanssa. Parit nilkkapotkuthan se vaati että sain kahmittu itselleni Spice-levyn tosi halpaan hintaan. Olisin ostanu sen kokoelmalevynkin, mutta kaverini nappasi sen. No mutta olin aivan onnessani kun sain vihdoin pikkukakaran unelmani.

Spice Girlsien musiikki on energistä poppia, mitä joskus jaksaa kuunnella. Ei kuitenkaan usein. Kolmannella levyllä Forever tahti on hieman hiljennyt ja hyvä niin se taitaakin olla lempilevyni poppoolta.

Nuèm

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #57 : Kesäkuu 15, 2004, 20:31:48 »
ala-asteaikoina olin niin totaalinen Spice Girls fani niinkuin näköjään moni muukin- Oli se silloin niin ihana bändi. Seinät oli täynnä niitten julisteita ja valokuviakin tuli ostettua "muutama." Ja tietenkin myös tarroja, kortteja, tikkareita (muistan vieläkin miltä ne maistu :P) Ja mitä kaikkea oheiskrääsää sitä nyt oli..
Mun mielestä Geri oli paras, en tiedä miksi mut se vain oli :D sitten olin ihan että eikä kun kuulin että se eroaa bändistä :(

Ja on mulla se niitten elokuvaki! Mahtavaa. Oli aika nostalgista tuossa vissiin tammikuussa tai joskus kun se Spaissarileffa tuli telkkarista. Ei edes hävetä tunnustaa että katoin sen. Tuli niin elävästi ala-asteajat mieleen.
Niin ja tein myös silloin barbeistani Spaissareitten näkösiä. Tein paperista vaatteita ja värjäsin hiuksia vesivärillä tai millä lie. Jes
Ja otin mä joskus vuosia sitten niitten jonku konsertin nauhalle telkkarista. Se nauha pitiki sitte kattoa monta kertaa, oli se niin mahtavaa. Nehän oli sillon Suomessaki käymässä mutta en kyllä päässy konserttiin, ois varmaan ollu hurjaa :D

Löysin juuri vähän aikaa sitten Spice Girlsien levyn. Viva Forever on oikeasti ihana <3 Vieläkin.

Poikkeustapaus

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #58 : Kesäkuu 15, 2004, 20:38:38 »
Olin fani, päiväkodissa tehtiin parin kaverin kanssa hieno tanssikin ja esitettiin se. On vieläkin muutama sellainen lehti ja valokuvia jäljellä. Oli upea bändi, mutta nyt musiikkimaku on hieman toinen. Minä pidin toisesta levystä, meillä on se.

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #59 : Kesäkuu 16, 2004, 17:36:42 »
Hihii, tämä on tosiaan muistoja herättä aihe.^^ (Eri asia sitten, ovatko ne hyviä vai huonoja muistoja...) Pakko tunnustaa, ettö minäkin pidin Spice Girlsseistä. Spice Girls oli itseasiassa ihka ensimmäinen suosikkibändini, olisikohan ollut toisella luokalla. Tykkäsin muistaakseni eniten Mel C:stä ja Emmasta, niin kuin kaikki muutkin.  

Söin niitä kamalia äklö-makeita tikkareitakin, koska niistä muistaakseni kivan spaissari-tarran. Levyjä minulla oli ainakin kaksi ja sen videon sain nimpparilahjaksi. (Nykyään sitä videota tulee käytettyä lähinnä unilääkkeenä.) Kuviakin keräsin lehdistä ja printtasin netistä ja tapetoin huoneeni seinät julisteilla. Luin muistaakseni jonkun elämänkerrankin ja joku paitakin minulla taisi olla.

Taisin ruveta itkemäänkin silloin Geri lähti. Vai oliko se silloin, kun koko bändi hajosi? Apuva, en muista. No, hauskaa se joka tapauksessa oli niin kauan kuin sitä kesti, vaikka kyllä siihen kaikkeen krääsään meni ihan järjettömästi rahaa ja nyt ne lojuu jossain kaatopaikalla. Oi niitä aikoja.;)

Avril

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #60 : Kesäkuu 16, 2004, 20:53:44 »
Oi niitä aikoja, tosiaankin. Paljon ihania muistoja^^
Silloin, kun Spaissarit ratsastivat aallonharjalla, olin iso fani. Omalla kohdallani se tarkoitti sitä, että hankittiin levyjä, tikkareita, lehtileikkeitä ja muuta oheiskrääsää. Se oli juuri sitä massafanitusta, tyttöporukassa leikittiin Spaissareita, opeteltiin lauluja ulkoa...
Niin, niin.

Sitten koko Spice Girls unohtui pitkäksi aikaa. Kunnes tänä keväänä Aleathan kanssa löysimme CD-hyllystäni Spicen. Kuuntelimme, ja se kolahti. Purkkapoppia, laskelmoitu tuote, miten vaan, mutta heidän musiikistaan tulee hyvälle tuulelle :)  

Nyt kuitenkin Spice Girls on historiaa, ja tavallaan hyvä niin- jos heidän uransa olisi jatkunut vielä pitkään, se olisi helposti alkanut hiipua. Hyvä että lopettivat silloin, kun vielä olivat suosittuja - vaikka silloin se olikin surullista. Nyt heidät muistetaan niinä supersuosittuina Spice Girlseinä, ja sellaisina ainakin minä haluan heidät muistaa.

Girl Power!

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #61 : Kesäkuu 17, 2004, 12:00:51 »
Mää en ollut koskaan mikään Spaissarifani. Tai silloin kun nämä olivat 'muodissa' niin en silloin vielä kuunellut musaa enkä siksi oikein tiennyt tästä kyseisestä bändistä mitään. Mää vaan kuulin koulussa hirveesti niistä juttua ja radio soitti koko ajan niiden biisejä.
Kerran katoin kaverilla sen Spaissarileffan. En ymmärtäny siitä mitään...
Sitt vähän ennen kuin se bändi hajos (tai se oli ehkä jo hajonnut) niin pyysin yhen niiden cd:n joululahjaks ku aloin pitään niiden laulusta (sitä tuli kuuneltua kaverilla sen verran).
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Pomdidali

• Juustokakku
  • Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #62 : Kesäkuu 19, 2004, 01:08:51 »
*nostaa haparoivana kätensä ylös* Mie oli spaissari-fani, joskus hamassa nuoruudessani. ;) Olin sellainen kuuntelin levyjä, keräsin kaikenlaista krääsää ja itkin kun ne hajosivat. d:)

Joistain on noloa myöntää olleensa fani, mutta eihän sitä voi kiistää, että spaissariyt olivat tosi hyviä, kun olit 12-14 pikkutyttö vailla kunnollisia esikuvia. ;) He olvat kauniita, rohkeitä, itsenäisiä ja taitavia, energisyydestä puhumattakaan, totta kai heistä piti!

p.s kirjoitan enemmän huomenna, nyt menen nukkumaan...;)
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?

Daradee

• Ankeuttaja
piilo-spice-fani
« Vastaus #63 : Elokuu 22, 2004, 18:00:32 »
Yksi piilo-spice-fani ilmoittautuu. Kyllä kai pikkuveljeni ja lähimmät ystäväni (?) tietävät siitä, luulisin (?). Niiden musiikki on oikeassa mielentilassa niin piristävää ja "kivaa", että. Juuri se massatuotantopurkkapoppi tekee siitä kivaa.

Ainiin, minäkin kyllä kaipaan niitä aikoja, jolloin (?ex-)bestikseni kanssa oli hyvä vitsi (olimme pieniä) kun nimitimme spice girlssejä paitagirlsseiksi. Söpöä, hih hih.

Vaan ajat muuttuu, nykyään markkinoilla pyörii kaikenmaailman tyyppejä ja vaikka tämä nyt vähän offiksi meneekin, niin minusta maailmalla on liikaa soololaulajia, sellaisia persoonattomia massateini-idoleita. Hyrr. Kun minä olen sitten isona idoli, niin ei minusta tule tuollainen (räpsyttelee silmiään).

SmilingStar

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #64 : Lokakuu 20, 2004, 17:23:41 »
Todellakin olen vannoutunut Spice Girls-(piilo)FANI...Rakastan heidän lauluja ja olemustaan ( GIRL POWER! )... Jos he yhä olisivat koossa, olisin TAKUUVARMASTI heidän fani, sanoisivat muut MITÄ TAHANSA...:) Olin heidän keikallaan, silloin kuin he olivat Helsingissä...sen minä muistaan AINA..:). Todella mukava, kun on muitakin Spice Girls-faneja...:)

Starbridge

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #65 : Lokakuu 22, 2004, 15:44:11 »
Olin lapsena tämän bändin suuri fani ja serkkuni kanssa leikimmekin niitä henkilöitä usein.
Oli se silloin kivaa x)
Mutta kun katsoin eräänä iltana uutisia telkkarista ja kuulin kauhukseni silloisen lempi bändini hajoavan!

Oli se kyllä kova pala nieltäväksi, mutta olen päässyt sen ylitse.

Ei niitä Spice Girls- levyjä enää tule kuuneltua kun on tullut nyt uudet "ihastukset" kuvioihin, esim. O- zone ja sun muut ;)

Evelution

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #66 : Lokakuu 28, 2004, 14:16:18 »
En minä niitä koskaan kunnolla fanittanut, mutta kyllähän minäkin tuosta tyttöbändistä pidin. Koska kaikki muutkin pitivät.

Vuoden '98 jouluna sain Spiceworld-levyn. Lempikappaleeni taisi olla Viva Forever, kuten vieläkin. Tuolloin jokapäiväistä puuhaa oli kerääntyä viiden ipanan tyttöporukalla meille, pukeutua kuten "Spaissarit" (minä olin aina Emma, jei), laittaa olohuoneessa levy soimaan ja imitoida tuota viisikkoa. Muistan myös paljonkäytetyn punaisen Spice Girls-paitani. Se taisi juuri muutossa lentää roskalaatikkoon.

Joku tuttumme kutsui meidän perheemme ko. bändin konserttiin, milloin lie se olikin. '98, '99 ehkä? Sviitistä pääsin seurailemaan (oliko se Spice Girlisin viimeinen) konserttia. Mieluummin olisin ihan muun yleisön joukossa ollut, mutta kun nyt ilmaiseksikin pääsi.

Aivan viimeaikoina olen kaivanut cd:ni esille, ja kuunnellut kappaleita uudelleen ja uudelleen. Taidan pitää siitä edelleen, luulisin.

magianmestari viiru

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #67 : Lokakuu 28, 2004, 17:39:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Evelution"
(oliko se Spice Girlisin viimeinen)

Riippuu siitä miten tarkoitat viimeinen. Jos tarkoitit että ihan koko bändin viimeinen konsertti niin ei. Gerin viimeinen konsertti ryhmässä? Kyllä. Helsingin viimeinen Spaissari konsertti? No sitä en tiedä...

Isis

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #68 : Marraskuu 10, 2004, 16:51:17 »
Itsekkin myönnän olleeni Spice Girls "fani"... Olin silloin aika pieni ja huoneeni oli täynnä kaikkia julisteita yms. Kävin myös silloin aikoinaan äidin ja kavereiden kanssa siellä heidän konsertissa. Keräilin myös kaikkea asiaan kuuluvia kuvia, tarroja ja kaikea mahdollista. Pian myös kaikki kaverini pitivät kyseisestä musiikista, koska soitin heille pelkkää spaissari musaa ja opetin heille kaikkia tanssikuvioita :D
Se oli kyllä ihanaa aikaa. Sillä oli mukavaa olla kiintynyt johonkin sillä tavalla.

Friidu

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #69 : Marraskuu 10, 2004, 18:31:19 »
Siis tottakai olin spaissari-fani!!! Meillä oli kavereiden kanssa oma spaissarikerho ja minä sain olla posh spice!:) Teimme myös kaikenlaisia tanssiesityksiä sun muuta hauskaa! Oi niitä aikoja...*jää muistelemaan*
Minulla kaikki maailman tarrakirjat ja kuva-albumit ja hei! tikkareitakin oli silloin!^_^ En kiellä etteivätkö he olisi soittaneet mainiota purkkapoppia, mutta kun geri erosi, suosio laski ja niin laski oma mielenkiintoni ja tilalle tuli purkkapopin poikabändit!!!

Madame Maxime

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #70 : Marraskuu 11, 2004, 09:06:18 »
Joo, minäkin olin fani. Silloin ekalla luokalla jokainen tyttö oli. Tavallaan mua harmittaa että se meni hajoamaan, koska melkein jokainen bändi nykyään hajoaa, voisi joskus tulla poikkeus. Mutta olen myös lukenut sen Gerin elämänkerran, ja sillä oli aika hankalaa...
Ei noista sooloprojekteista jaksa innostua samalla tavalla...

Mymmeli

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #71 : Marraskuu 29, 2004, 21:33:26 »
Spaissarit oli parhaita! Niin. silloin vuonna nakki. Pari cd:tä omistan, paidan ja Spaissari barbeja! :D oi niitä aikoja <3

vt

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #72 : Marraskuu 30, 2004, 13:04:27 »
Kysytki vielä, että olinko fani?:P
Tottakai olin ja vielä monta vuotta. Ala-asteella. Aloin fanittaa SG:tä joskus nakkisota, mutta sitten bäkkärit jyräs ohi. Huoneen seinät oli täynnä julisteita jne. Miun 9-vuotissynttäreillä kaverien kanssa esitettiin spaissareita, mie olin Mel B. Kaveri sai olla Mel C ja se ärsytti. Tykkäsin nimittäin eniten Mel C:stä. Tykkään edelleen Mel C:stä ja omistan sen levyn:)

PeaceLives

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #73 : Joulukuu 12, 2004, 00:52:52 »
Olin suurikin Spaissari fani.

Muistan, kuinka vaikeaa oli päättää, että kuka oli paras spaissareista. Pidin paljonkin kaikista, mutta ne olivat varmasti Emma ja Mel B, joista pidin eniten.

Itselläni ei ole yhtään Spice Girlsien levyä, kun ei tullut silloin hankittua, mutta kuulin lauluja paljonkin. Sen Spaissareista tehdyn elokuvankin olen nähnyt muistaakseni kolme kertaa ja pidän siitä. En kyllä vieläkään tunnu tajuavan sitä, että oliko ne avaruusoliot kyseisessä elokuvassa unta, vai totta. Pelottava kohta oli se, kun se mies nousi sieltä vessanpöntöstä :D

Minulla yhä paljon Spice Girls tarroja ja muutamia keräilykuvia. Oli kovaa huutoa hankkia niitä keräilykuvia ja muuta roinaa.

Joskus iltapäivähoidossa meillä tytöillä oli Spice Girls tanssiesitys ja jokaisen piti olla joku henkilö spaissareista. Minä olin Geri ja pidin päässäni punaista peruukkia.

Kaikkien laulajien äänet olivat loistavia, mutta paras oli aikaisemmin mainitsemillani Emmalla ja Mel B: llä.

summerchild

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #74 : Joulukuu 12, 2004, 15:40:04 »
Hehe. Minä ainakin oon vieläkin Spaissari-fani :D Tai no, en nyt kuten pienenä, kun piti olla Spice-tikkarit ja valokuvat ja bändipaidat ja peilin edessä harjoitteli Geri-poseerausta. (Ja tietysti kaikki muutkin kuunteli.) Mutta on tuo Spiceworld-levy vielä kuuden vuoden jälkeenkin aika tykki, ja kolmostakin tulee silloin tällöin kuunneltua. Ekalla levyllä ne sanat ovat sitä perushuttua, mutta kyllä nyt jälkeenpäin huomaa että juuri tuo tokalevyn sanat olivat ihan hyvää kuunneltavaa semmoiselle epävarmalle 11-vuotiaalle. "Don't care how you look, it's just how you feel" jne.

np: Spice Girls - Denying ;D

Ninnu

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #75 : Joulukuu 12, 2004, 19:17:00 »
*muistelee menneitä nauraen* Heh, olin todellinen fani. Keräsin niitä valokuva juttuja, katselin konsertteja ja ne on jossain nauhoitettuna. Cd-levyjä on nyt jossain varastossa ja mitä kaikkea julisteita ja kaikenlaista on.. Tikkarit, paidat kaikki oli saatava ja sainkin melkein kaikkia. Niitä valokuva juttuja tai mitä onkaan, niitä minulla on monia tuhansia, mutta olen antanut niitä jo pois.

Olin harmissani kun he erosivat, mutta nyt se on jo minusta vanha asia. Spice Girls oli monen lemppari ja eikös heillä ollut vielä joku tv-ohjelmakin? Heidän musiikkinsa oli kyllä todella hienon kuuloista, eikä mielestäni mikään kappale ole huono. Voi niitä aikoja.. *tyrskähtelee muistoilleen*

Mel B oli lempparini, sillä (jos nyt meni oikein) hänellä oli se 'käkkärä' kampaus joka on äidilläni. Kieh, kieh..

Nippeli

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #76 : Joulukuu 13, 2004, 23:24:32 »
Voih... Olin suuren suuri fani:)
Kaikki mahdollinen hieno krääsä oli ja levyt ja kaikki. Tulee ihanan hyviä muistoja mieleen tuolta ajalta.

Suosikkini oli Victoria, en oikeastaan tiedä edes miksi, mutta luulen, että se johtui Victorian hienoudesta. Hänhän oli hieno diiva ja kaikki oli aina tip top hänen päällään ja niin edelleen. Myöhemmin aloin pitämään myös Mel B:stä, koska hän oli lähinnä omaa persoonaani:)

Tytöthän laulavat ihan hyvin ja Mel C:stä pidän vieläkin, hyvä laulaja todellakin. Ala-asteella esitimme myös Spaissareita. Itse olin Mel B ja meillä oli kaikki koreografiat ja vaatteet. Tanssimme Stop-biisin mukana ja lauloimme omia osuuksiamme. Tämä oli jo hiukan sen suurimman buumin jälkeen, mutta kun saimme kipinän uudestaan. Aloimme kuunnella Viva Foreveriä iltaisin kaveriporukalla, kun menimme kaverini suuressa (ei käytössä olevassa) liiketilassa sokkoa.... Se oli ihanaa aikaa *ah*

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #77 : Joulukuu 14, 2004, 04:55:11 »
Minä olin suuri vihaaja.

Kaikki biisit oli sillä peruskaavalla tehtyjä poppirenkutuksia. Ja pikkutytöt oli haltioissaan. Ei ei onneksi tajusivat lopettaa. Onneksi kaikkien soolourat ovat enemmän tai vähemmän flopanneet. Maailma on parempi paikka ilman Spice Girl:sejä.

Alvirsil

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #78 : Joulukuu 14, 2004, 18:09:35 »
Mä olin fani joskus ekalla luokalla. Mulla oli ties mitä Spice girl krääsää julisteita, valokuvai, paita ja kaikkee muuta... Kyllä niitten musa on kyllä ihan kuunneltavaa, mut en ees tiiä mihin oon laittanu niitten cd:t...x)

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
Spice Girls
« Vastaus #79 : Toukokuu 05, 2005, 18:35:53 »
Oih, Spice Girls. Minä olin suuri fani myös. Kaikkea krääsää omistin, valokuvia vaihdeltiin tiuhaan kavereiden kanssa, tikkareita ostin ja keräsin tarroja, oli Spice Girls-pyyhkäreitä ja kyniä ja semmoinen mahtava mikrofonikin, johon laitettiin tikkari ja se sitten pyöri. Mutta se suihkutettava body spray oli kyllä oikeasti hyvä! Minulla oli sitä vielä vähän aikaa sitten ja suoraan sanottuna harmittaa kun se loppu, se tuoksui hyvälle.

Keräsin lehdistä kaikki vastaantulevat kuvat Spice Girlsistä Spice Girls-vihkoon. Kirjoitin sinne myös juoruja ja uutisia bändin tytöistä sekä omia mietelmiä. Nykyisin sitä saa lukea hymy huulilla.  Olipa siellä myös tarina Ninnistä, vannoutuneesta fanista. Ja kun niin nuori olin, enhän minä pistettä osannut käyttää pilkusta puhumattakaan.

Muistan, kuinka itkin kun Geri erosi bändistä. Se oli tosi kamalaa ja sen jälkeen Spice Girls villitykseni alkoi hiipua.

Muutaman kaverin kanssa matkittiin Spice Girlsejä, laulettiin playbackina ja oltiin jo ihan varmoja tuleivaisuuden ammattivalinnasta. Selkeästi meissä oli poppariainesta! Vielä nykyisinkin saatan jostain syystä innostua kuuntelemään tyttöjen levyä, ja miettiä, että mikä siitä teki niiiin hyvän. Ja sekin eräs video niiden keikalta, sen olen nähny varmaan kaksikymmentä kertaa. No, tässä on pakko mainita että eräs kaverini lainasi sitä ihan vasta...
Humor me.

Lilliputti

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #80 : Kesäkuu 14, 2005, 22:52:29 »
Hmmm...Spaissarit oli niinku niin MUST-juttu sillon pienempänä.
Seinät täynnä julisteita ja niin pois päin.
On ne julisteet kyllä edelleen tallessa, en raaskinu pois heittää sillon joskus ku ne alas otin.
Harmittaa vähän ku sillon heinäkuussa ku tytöt taas esiintyy yhessä Lontoon Hyde Parkissa (?) niin mie vasta sillon nousen lentokoneeseen ja suuntaan nokkani Englantia kohti.
Olisin kyllä halunu nähä sen vanhan Girl Powerin taas vuosien jälkeen.

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Spice Girls
« Vastaus #81 : Kesäkuu 15, 2005, 20:10:43 »
Ette arvaakaan kuinka minua harmitti kun en päässyt Spaissareiden Helsingin keikalle :D Taisin olla silloin sen 10-vuotias tai jotain. Elikä siis liian nuori keikoille äitini mielestä.

Tuon ikäisenä olin erittäin suuri Spice Girls -fani, ihan ensimmäisestä levystä lähtien. Harmitti kun minulla ei ollut niin paljon fanikamaa kuin yhdellä kaverillani ja vuotta nuoremmilla samalla ala-asteella olleilla tytöillä. Oli joitain lehtijuttuja, tikkareista hommattuja tarroja, postikortti. Leffaakaan en ikinä päässyt katsomaan leffateatteriin, vaikka kuinka vanhemmilleni sanoin haluavani mennä katsomaan sen.

Musiikki kyllä oli mainiota tanssimusaa. Ja sitten ne hitaat, Viva Forever ja 2 Become 1. Kun niitä diskoissa soitettiin olisin halunnut päästä tanssimaan jonkun pojan kanssa (en ikinä päässyt. Enkä ole vieläkään tanssinut hitaita (x )
Victoriasta pidin vähiten, pidin häntä jonkinmoisena diivana, vaikka tuota käsitettä en vielä tuolloin tuntenut... Mel C taisi olla suosikkini, hän kun oli sellainen sporttinen.

Spice ja Spice World löytyvät levyhyllystä, tosin molemmat ovat kai piraatteja...  Joskus tulee kumma halu kuunnella levyjä, joten pistän sitten ne pyörimään :D

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
Spice Girls
« Vastaus #82 : Kesäkuu 16, 2005, 11:46:10 »
Olin suuri fani. En muista miten faniuteni laantui, mutta jotenkin se tapahtui..  Omistan kaksi levyä enkä todellakaan muista levyjen nimiä, enkä jaksa lähteä etsimään niitä.  
kappaleet oli/on semmosia loistavia tanssi ja rentoutumis biisejä. Viva Forever- kappaleesta pidän edelleen. Muita kappaleita en sillei muista mitenkään erityisemmin.. Kyllä niitä oli, mutta muisti on heikko..
Spice Girls tavaraa mulla ei ollu muuta kun semmonen koulutavara setti. Siinä oli penaali, kyniä, terotin ja pyyhkäri. Terotin on edelleen käytössä... Mä oon katkera kun en koskaan saanu semmosta Spice Girls paitaa.. Semmosen mä oisin halunnu, mutta enpä saanu..
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Dibreath

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #83 : Heinäkuu 03, 2005, 12:47:42 »
Vaikka olenkin miespuolinen ihminen, voin myöntää että olin penskana Spaissari-fani. :D Se oli jotain uutta. Aina kun kuulin bändejä niin olivat ihan surkeita, mutta Spaissaria kun kuulin ensimmäisen kerran, tykkäsin tosi paljon. Muistan että siihen aikaan mielestäni kaikki biisit olivat hyviä. Meillä oli kaksi videokasettia täynnä äänitettyjä Spaissari musavideoita, haastatteluja, live-konsertteja.. Minä tyhmänä menin äänittämään niitten päälle jotain muuta.. :/ Kaduttaa pikkasen.. Isosiskolla on kolme spaissari-levyä, Spice World on piraatti, Spice ja se uusin missä puuttuu Geri ovat aitoja, ja onhan isosiskolla vielä Geri Halliwelin sooloalbumi.

Nykyisin en Spaissareita kuuntele, mutta Melanie C:tä on kyllä kovasti soitettua winampissa.

Breaktown

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #84 : Heinäkuu 03, 2005, 16:28:47 »
Minä en ollut ikinä Spice Girls fani ENKÄ Backstreet Boys fani.
Sydämeni oli vain ja ainoastaan varattu Hansonille... ja on muuten edelleen ;D

Muoks. Mutta sen verran täytyy sanoa, että Viva Forever on kyllä ihana biisi!

Gloria

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #85 : Heinäkuu 08, 2005, 15:07:58 »
Minä kuuluin Spaissari faneihin ja vieläkin välillä kuuntelen (en kyllä usein). Minun lemmpparini olivat Geri ja Melanie C. Kuuntelen nykyäänkin Melanie C:tä (omistan kaikki levyt =) )

Minulla on edelleenkin tallessa Geri barbie, spaissari paita, valokuvakansio ja valokuvia, julisteita, reppu, se Spice World leffa ja nauhotettuna kaikkia spaissari musiikkivideoita... Levyt kaikki omistan tietysti...

Biiseistä parhaita mielestäni olivat: Wannabe, Mama, Stop, Spice up your life ym...

Muistan, kun kavereitten kanssa leikittiin spaissareita ja tanssittiin niitä biisejä... Minä halusin olla Melanie C, mutta jouduin olemaan Geri, koska kaverini halusi olla Melanie C... Ja muistan, kun vaihtelin kaverini kanssa niitä kuvia.

Mitäs muuta tähän loppuun voisi sanoa, kun Girl Power! Ja Spice up your life! :)

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
Spice Girls
« Vastaus #86 : Elokuu 19, 2005, 11:30:47 »
Olin Spaissari fani [kuten myös melkein kaikki muutkin tytöt ala-asteella].
Omistin Spaissari kasetit ja myöhemmin saatiin se niitten kakkos-levy CD:llä.

Tykkäsin itse Emmasta, en tosin koskaan halunnut näyttää tältä.

Huone oli tatuoitu Spaissarien kuvilla ja poppi soi.

Sain ostatettua itselleni Spaissari t-paidan ja lippiksen sekä sellasen kivan kaulakorun. Ja totta kai niitä Spaissari tikkareita, joissa oli sisällä purukumi ja joista sai niitä tarroja [keräsin ne kaikki ja tallella ovat.] ^_^
Sitten ostin kyläkaupasta sen Spaissari korttikansion.

En päässyt koskaan Spaissarien keikalle ja olen siitä ikuisesti katkeran. Seurasin lähetystä katkerana Jyrkistä [kukahan tuonkin vielä muistaa].

Mutta Spaissarit tulivat ja menivät. En odota mitään comebackiä, koska se ei tule onnistumaan.
Pakko on paras muusa.

Poissa Cielo

• fearless
  • Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #87 : Elokuu 20, 2005, 15:47:00 »
Spaissarit jyrää! ;) En ollut ikinä mikään fani. Kaksi CD:tä hankin, mutten ikinä ollut niin "hullu" kuin muut luokkalaiseni. Pidän joistakin kappaleista vieläkin. Niistä tulee hyviä muistoja mieleen. Aah, oi niitä ala-asteaikoja. :) Eilen kuuntelin juuri ystäväni kanssa Spice Girlsejä ihan vanhojen aikojen muistoksi ja ällistytin meidät molemmat, kun osasin nimetä kappaleet alun perusteella ja muistin sanoja. :D Spice Girls on mukavan kevyttä nostalgisointi musiikkia. :)

Lainaus käyttäjältä: "Dibreath"
Vaikka olenkin miespuolinen ihminen, voin myöntää että olin penskana Spaissari-fani. :D

You rock! ;)
LaForks.net                                    
suomenkielinen Houkutus-foorumi
--
ava by blackdogicons @ LJ

Catoblepas

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #88 : Syyskuu 23, 2006, 14:54:20 »
Myös minä voin myöntää pitäneeni Spaissareista joskus. :D Parhaat biisit olivat If U Wanna Be My Lover, Spice Up Your Life, Stop ja Viva Forever. Nykyäänkin Viva Forever kaunis vollotusbiisi, mutta ehkä vielä kauniimpi on Let Love Lead The Way. Että ei Spaissarit ihan kuollut bändi ole. :)

Jäsenistä pidin aina eniten Victoriasta. Ehkä siksi että hän oli kaunis, ehkä siksi että hänessä oli asennetta ja viileyttä. Kuitenkin. Mel C oli toinen lemppari energisyytensä ja hauskuutensa takia. Seuraavana tuli Emma, sitten Geri, ja viimeisenä Mel B, josta en ole ikinä pitänyt. :/

Jos Spaissarit tulisivat keikalle niin voisin lähteä ehkä jopa katsomaan. :D

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
  • Tupa: Luihuinen
Spice Girls
« Vastaus #89 : Syyskuu 23, 2006, 18:37:00 »
Kuului suosikkeihin pienenä!Yksi päivä kaveri näytti tekemääni kirjettä johon olin kirjoittanut että lempibändini on Spais Kois..Joo, olin silloin varmaan seitsemän, liian vaikea nimi;)Ala-asteella oli silloin kauhean suosittua olla Spaissarifani, mutta silloin ne kappaleet olivat hyviä.

Omistin sen ensimmäisen levyn, ja niitä purkkia missä oli tarroja oli pakko hankkia, ja ostin kansion, valokuvakansion ja valokuvia Ärrältä, elokuvankin vuokrasin kun se oli pakko nähdä. Muita en sitten hankkinutkaan kun se into meni ohi(nyt jälkeenpäin kun ajattelee, niin olinhan silloin aika fani...) Lempparini riippui aina mielialasta, kai ihan kestossuosikkia ei ollut. Spaissareitten musiikista tulee aina mieleen kaikkia muistoja:D
And they dream in their sleep

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #90 : Lokakuu 07, 2006, 19:23:01 »
Yllätyin huomatessani etten ole kirjoittanut tähän topiciin. ^^

Minä olin aika pieni silloin ku spaissarit oli muotia, ja tykkäsin siitä koska siskonikin tykkäsi. Meillä on toinen levyistä, varmaan se ensimmäinen, ja sen lisäksi videokasetti. Se video on kyllä niin huvittava, etten ymmärrä miten pienenä pystyin pelkäämään sitä.
En minä sen musiikin päälle mitään ymmärtänyt, varmaan oli jotain pari hittiä joita joskus lauloin, kun leikimme siskoni ja kahden serkkuni kanssa spaissareita. Minä olin yleensä Geri, ja kun Geri lähti bändistä niin Mel C.
Siskoni oli Victoria ja toinen serkuistani Emma. Tämä nuorin serkkuni oli kyllä varmaan tosi pieni, joten hänet määrättiin Mel B:ksi. Sitten me leikittiin mekot päällä ja pidettiin etu- ja keskisormea pystyssä kuten Gerillä oli tapana.

Sitten jossain myöhemmässä vaiheessa siskoni alkoikin inhota spaissareita, en tiedä miksi, ehkä ne eivät enää olleet muotia ja sitten me revittiin kaikki julisteet ja valokuvat ja rallatettiin "Rock'n roll:ia ja pilkottu Spide Girls!" Mutta tykkäsin siitä silti salaa sen jälkeen.

Pitäisi joskus kaivaa se levy esiin ja katsoa se video. Voisi herätellä muistoja. :)
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Tikara

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #91 : Lokakuu 12, 2006, 17:58:46 »
Minä en ollut spaissari-fani silloin, kun se oli varsinaisesti in. Muistan kun kaikki kaverit olivat ihan hulluina siihen bändiin ja keräsivät kaikkea Spice Girls -krääsää, mutta minä ja yksi kaverimme emme menneet mukaan siihen fanitukseen. Olin jo silloin, joskus ekalla tai tokalla, ihan outsider. ;D

Mutta sitten joskus ala-asteen nelosella innostuttiin Spice Girlsistä uudelleen joidenkin kavereiden kanssa, vaikka Spice Girls oli jo silloin hajonnut, eikä siitä ollut kuulunut paljon mitään pariin vuoteen. Silloinen paras kaverini oli ollut suuri spaissari-fani silloin, kun Spice Girls oli ollut suurimmassa huudossa ja hänellä oli vielä tallella kaikki CD:t, oheiskrääsät ja nauhoitetut videot niiden konserteista. Joten siinä sitten innostuimme fanittamaan spaissareita. Tai enemmän se oli jonkinlaista leikkiä kai, itse olin Mel C, kaverini Emma ja pari muuta kaveria joitain niitä muita bändin jäseniä. Muistan kuinka aina pukeuduttiin oman hahmomme mukaan, kuunneltiin sitä musiikkia täysillä, katsottiin niitä konsertteja videolta, tutkittiin niitä keräilyvalokuvia ja ajateltiin närkästyneinä sitä, kuinka Spice Girls oli joskus sanonut, etteivät koskaan jättäisi fanejaan, mutta nyt niistä ei ollut enää kuulunut mitään. xD

No joo, menihan tuokin sitten ohi, mutta oli se hauskaa aikaa, kun nyt muistelen... :) Se musiikki on aika hirveää, jos nykyään kuuntelisin, Mel C oli/on paras laulaja ja hänhän on edennytkin parhaiten omalla soolourallaankin kai nyt jälkeen päin. Ja joskus pari vuotta sitten näin jonkun dokumentin siitä, kuinka Spice Girls oikeasti muodostui ja sehän oli periaatteessa vähän kuin joku Idols -ohjelma, tuossa vain haettiin juuri sen lehti-ilmoituksen avulla jäseniä suunnitteilla olevaan bändiin.

Jenacia

• Ankeuttaja
Spice Girls
« Vastaus #92 : Lokakuu 12, 2006, 19:29:03 »
Hirveä nostalgia ryöppy, kun MTV:n roulettessa tuli se Emma Buntonin soolokappale "What took you so long".
Kyseisessä musa viedeossa, tyttö tansii susien kanssa ja keilaa tyhjiä lasipulloja.
Olin varmaan yhdeksän kun tuo biisi tuli ja ihme kyllä, olin kuullut sen niin monta kertaa, että sanat meni vieläkin kokonaan oikein. On se ihme asia tuo muisti.
Minä en ikinä omstanut Spaissareiden levyä, mutta fanitin Geriä yli kaiken.

Poissa Less

• Vuotislainen
Spice Girls
« Vastaus #93 : Lokakuu 23, 2006, 22:15:02 »
Voooi, Spaissarit, mikä muistojen tulva. ^^' Minä olin muistaakseni ensimmäisellä luokalla (tai toisella) kun he olivat muotia, ja tietenkin minun piti saada heidän levynsä, Spiceworld. Sitä sitten kuuntelin ja tanssin ja lauloin pikkusiskoni kanssa sängyllä pomppiessa. :D Spice Girls- tikkareitakin taisin ostella. ^^

Lempparini oli Emma. Tosin se vaihteli välillä Victoriaan, mutta Emma pääsääntöisesti. Aina kun lehdissä oli jotain Spaissari- kuvia leikkasin ne ja liimasin vihkooni (joka on muuten vieläkin tallella). Gerin eroaminen ei minulle mikään suuri juttu ollut, kun en hänestä erityisemmin pitänyt.

Lempilaulujani oli/on mm. Viva forever (se alku siinä on jotain ihanaa. Ja siitä on paljon muistoja, sitä kun tuli tanssittua ala-asteen diskoissa. :>), If u wanna be my lover ja Never give up on the good times. Ja sitten pari, joiden nimeä en tiedä.

Tulipas haikea olo, pitää kai lähiaikoina kuunnella ja itkeä muistojen takia.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
Vs: Spice Girls
« Vastaus #94 : Heinäkuu 03, 2007, 15:06:57 »
Spice Girls tekee paluun! (Täällä on juttuja siitä)

Minä ja minun kolme kaveriani oltiin joskus 4-vuotiaasta asti faneja. Me leikittiin aina niitä :P Kyllähän se jossain vaiheessa hiipu se fanittaminen eikä me edes kuunneltu koko bändiä, mutta nyt mulla on pari kappaletta mp3 soittimella.

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Heinäkuu 04, 2007, 01:14:49 »
Joskus pienenä tykkäsin Spice Girlsistä, joka oli myös lempibändini. ( Pakko laittaa tähän väliin, alkoi just soimaan Spice Girlsien Last time Lover :D )
Niin. Tykkäsin siis tosi paljon Spice Girlsistä, sanoin äidilleni vielä joskus että "kyllä mä kuuntelen Spaissareita vielä mummonakin!". Mulla on ainakin ne kaksi levyä tuolla hyllyssä.
Pidettiin kavereiden kanssa myös jotain "Spice Girls-konsertteja", musa vaan soimaan ja esitettiin niitä. :D Halusin aina olla Emma, koska Emma oli suosikkini. Toinen suosikkini taisi olla Mel C.
Muistan kuinka sain sukulaisiltani Saksasta kuusi sellasta tosi isoa Spice Girls-julistetta (joista yhen pikkuveljeni repi suutuksissaan..) ja ne oli tietysti pakko laittaa seinälle.
Sen leffankin kävin katsomassa of course. Olin kateellinen mun kaverilleni, koska se sai sen elokuvan syntymälahjaksi. Mäkin oisin halunnut sen videon. :D
Keräilin myös niitä kuvia, niitä oli hirveästi mulla. Jotain tarroja mulla tais olla myös.
Jotain nauhoitettua Spice Girlsien konserttiakin katselin tosi usein ja tanssin siinä mukana.

Jossain vaiheessa se innostus kuitenkin lakkasi, varmaan siinä kun Geri lähti bändistä.

Poissa Tinde

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Heinäkuu 15, 2007, 22:45:12 »
Minä fanitin Spice Girlssiä sillon pienempänä.Tuli nauhotettua eräskin konsertti joka tuli tv.stä ja siitä sitten otin mallia ja leikin, että olin joku heistä ja yritin pukeutua mahollisimman samanlaisesti, kuin kondertissa oli pukeutunut ja aloin esiintyä musiikin pauhutessa.En tietenkään osannut hyvin englantia joten suunaukominen varmaan näytti aika hauskalta ja epätodelliselta.

Spice Girls paitoja tuli tuotua Tallinnasta ja niitä sitten käytin jonkunverran.Eräs kaverini oli keräillyt kaikkea Spice Girls kamaa ja olin hiukan kateellinen, mutta ite ei tullut koskaan hankittua mitään sälää.

Minun kiinnostus oli jo lopahtanut siinävaiheessa, kun Geri oli lähtenyt bändistä, mutta toki se vähän ihmetytti.
Nyt, kun bändi on tekemässä comebackiä en jotenkin jaksa innostua siitä.Nykyään minun mielipiteeni on bändistä se, että he ovat aika materialisteja varsinkin Victoria joka näyttää elävän aika makeaa elämää tällähetkellä.Turha tuo coomeback on sanon sen.Monien fanien kinnostus on varmasti lopahtanut aikoja sitten, mutta uskon, että bändillä on tosifaneja jotka lähtevät liikkeelle ja tukevat bändiä käymällä heidän kiertueellaan.

Lempi biisit joskus:
-Wannabe
-Too much
ym..
"There's something beautiful inside you".