Kirjoittaja Aihe: Michael Jackson  (Luettu 5856 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Winnie the Weela

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« : Helmikuu 15, 2003, 22:52:32 »
Ilmeisesti tästä ei olla vielä topicia tehtykään..
Eli mitä tykkäätte? En ole ikinä ollut mikään Mike fani, en todellakaan. En edes omista CD:tä, mutta joskus on jossain serkuilla tullut kuunneltua ja musahan on ihan kuunneltavaa.. Paras on ehkä se You rock my world..
(jos se oli sen niminen)
Eilen tuli ykköseltä erittäin kiinnostava dokumentti miekkosesta ja täytyy sanoa, että se oli yksi parhaista dokkareista, mitä olen nähnyt.
Jacksonin tontti, Neverland, oli aivan mahtava! Oma eläintarha ja kaikki.
Parhaita ovat myös ne tosivanhat Jackson Fiven (mikälie) kappaleet jossa Michael laulaa. Siinä siltä ei oltu leikelty nenää ja ne liikkeet oli mahtavia!
Etenkin se kuukävely.. (nyt vanhempana)
Sehän on jo 44, eli varmaan konserteissa alkaa kohta niin kova koreografia tekemään kipeää..

Buckbeak

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2003, 11:51:39 »
Olen pitänyt Jacksonia ihan tärähtäneenä. Pienempänä meidän koulun diskoissa soi eräs siihen aikaan kovassa huudossa ollut kappale. Me aina tanssimme sen tahdissa yrittäen matkia sen erikoisia askelia. Tavallaan Jacksonina pitäisi kunnioittaa, sillä onhan se sentään yksiä musiikkimaailman kirkkaimpia tähtiä. Ainakin oli. Sillä on oma tyylinsä.

Mutta sitten on sen nämä sekoilut. Varsinkin ne huhut niistä lapsista on ihan hirveitä. Se on aivan seko. Katsoin myös sen dokumentin eikä se ollut minusta kovin hyvä. Se kyllä valaisi hirveästi Jacksonia hahmona, mutta kun se perustui vaan siihen, mitä haastattelija ja Jackson sanoivat.

Kuuttis

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #2 : Helmikuu 16, 2003, 19:02:13 »
Meinasin juuri tehdä topikin miikkelistä.

No siis, äijjähän rulettaa sillä tavalla, että sen musa on aika tautista, ne Thrillerin aikaiset biisit ovat hyviä, uusista en niin välitä.

Mua jotenkin säälittää Jackson. Se sen Neverland, niinkuin joku huvipuisto, niinkuin Mikä mikä -maa. Jacksonilla on pahimmanlaatuinen Peter Pan -syndrooma mielestäni... Tahtoisi varmasti olla ikuisesti lapsi (niinkuin me kaikki). Mutta tuntuu oudolta, että hän ei uskalla sanoa edes f*** kahta kertaa. Ja minähän en usko alkuunkaan siihen että sen kasvoja ei ole leikelty miltei ollenkaan. Pah. Mutta jotenkin se säälittää. Sillä taitaa olla aika huono itsetunto. Tai mistä minä tiedän.

-Q

jackie

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #3 : Helmikuu 17, 2003, 18:25:53 »
Hoho.

Michael Jackson. Jacko. Maikkeli.
Hieno ura miehellä on ollut.
Legenda.

Nojoo. Se ykkösen dokumentti oli kyllä älyttömän hyvä. Katsoin ja siinä oli paljon hyvää tietoa... Mutta se tietenkin valehtelee parissa asiassa. En usko (ikinä:p), että miekkoselle olisi tehty vain yksi leikkaus. Koska se näyttää nykyisin ihan naiselta. *g* Takuulla sille on tehty nenäleikkauksia pari kappaletta ja sen lisäksi vielä hiukan naamaa paranneltu. Ja tuloksena on nainen. Aika karmaisevaa. Nythän se nenäkin aiotaan korvata jollain tekonenällä, koska se kudos on kuollutta ja uhkaa tappaa koko naaman. Ugh.

Se pikkulapsiin sortuminen on aina ollut kamalan pelottavaa. Siinä vaiheessa tietenkin ajatteli, että se on hirveä pedofiili-ihminen. Dokumentissahan maikkeli sanoi: "World needs more love". Niillä keinoilla? Olen qttiksen kanssa samaa mieltä, sillä on paha peter-pan -syndrooma. Ei kukaan täysjärkinen tähti kutsu kymmentä lasta kerralla nukkumaan omaan sänkyynsä. Nojoo, vähän ehkä liioittelin, mutta silti. :p

Musiikista minä pidän aivan valtavasti. Jackolla on niin hauskat tanssit ja groovet kappaleet! Niitä on hauska tanssia, kyllä se matkiminen vie kaikista tekemisistä voition. :) Jacksonhan on aivan lositava tanssimaan. Rupesi säälittämään se, kun mies kertoi siitä, että pienenä jos ei osannut tanssikuvioita oikein, sai raippaa... Sitten maikkelin veljeä lyötiin usein, koska se ei muistanut kaikkea. Ja maikkelista piti ottaa aina mallia... Jacko itki sitä sitten siinä. Isukki on varmaan paljon vaikuttanut sitten tähän uraan. Hoho.

Jackson Five oli kyllä ihan paras. :D

Kaikki maikkelin biisit, joita on soitettu radiossa, ovat olleet hyviä... Varsinkin silloin Thriller-aikaan. ( Thriller oli muuten loistava biisi. ) What about sunrise... blablabla. Mikä se nyt olikaan. Oli hyvä. Siinähän oli se musiikkivideo, jossa se juoksenteli siellä mettässä ja itki niiden puiden kimpussa. (cP) Ihan hyvä sanomahan siinä biisissä oli, pitäisi mielestäni muidenkin artistien ottaa siitä mallia. Voi parantaa maailmaa silläkin tavalla. Uudemmalla levyllä on myös pari hyvää kipaletta. You rock my world on hupaisa. Jeep.

No ehkä Michael Jacksonin biisit ovat liikaa sellaista panopoppia. Mutta sillä on hyvä ääni - korkea ja vahva.
Rikas ja rakas ja se muistetaan aina meidän jokaisen elämässä.
Legenda.

muoks1.
Lainaus käyttäjältä: "Kuuttis"
Panopoppia *dies*

No niinniin!!1 :p Se on sellaista uhahpiuu-musiikkia. :D

Lainaus käyttäjältä: "Kuuttis"
Ja eikös tuo what about sunrise? -biisi ole Earth Song?
Jep, sehän se oli. :)

K

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2003, 02:11:18 »
Michael Jacksonilla on biiseissä yleensä hyvä biitti, josta tykkään tietyssä mielenalassa, kun tanssittaa esimerkiksi, nii Jackson olisi loistomusiikkia siihen.
Michaelilla on lisäksi aivan loistavia tanssikuvioita musiikkivideoilla, mulla on joku tanssisarjavillitys, ne on vaan niin upeita, että jos jollain musiikkivideolla on semmoinen, niin katson sitä uudestaan ja uudestaan ja yritän itse loikkia samanlailla x)
Ja onhan mies tehnyt aikalailla historiaa musiikin saralla, kaikenmaailman levynmyyntiennätyksiä yms.
MUTTA.
Kyllä se ukko on sairas.
Mitä olen juttua lukenut, että nukkuu pikkupoikien kanssa, koska "se on suurin rakkaudenosoitus maailmassa, että jakaa sänkynsä jonkun kanssa" [näin on Jacko sanonut], niin äly hoi, selkeä lapsiinsekaantuja.
Ja sitten ne kasvoleikkaukset, tai "ihotauti", niinkuin herra itse väittää. Ei mikään tauti tee ihosta sellaista, ei mikään. Ja se nenä sitten, onko se muka nyt kauniimpi kuin lapsuus/nuoruusaikana?
Lisäksi tuo Neverland, Jackson on rakentanut itselleen jonkun ihmeen lelumaan, koska oikeasti pelkää ulkomaailmaa. Ja sillähän on joku bakteerikammokin.
Ei ole tervettä.

Lobelia

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2003, 22:52:14 »
Michael Jackson on minun mielestäni vaan tosi säälittävä otus. Sen musiikki on loistavaa, varsinkin vanhemmat biisit (Thriller-levy lähinnä). Mutta muuten menee se touhu yli hilseen. Muistan lukeneeni jostain lehdestä, et se halus leikkauttaa itsensä alunperin siskonsa Latoyan näköiseksi. Kaivelin vanhoja kuvia esiin ja kas kummaa, ovatpa kuin kaksi marjaa. Latoyakin on leikkauttanut itseään useampaan otteeseen.

Michael ja lapset...vieraat ja omat. Huh huh. Jalo aate, et maailmaan pitäis saada lisää rakkautta jne., mut totuus on et tuolla menolla on pedofiilin leima otsassa. Musta tuntuu, et sillä itsellään meni lapsuus niin ohi, et se elää sitä nyt. Huvipuistot ja pelit...onnea vaan. Rahaa on dokkarin mukaan vaikka ostaa kokonaisia kauppoja tyhjäksi, mut on sillä velkaakin vajaa 200 miljoonaa. Se on saanut lähes kaiken mitä voi ja ilmeisesti omat lapset enää puuttui. No nyt on niitäkin. Lapsirukat. Kiva elämä edessä: "Millaista oli kasvaa friikin lapsena?" Michael kohtelee niitä lapsiaan kuin leluja. Niitä on kiva esitellä julkisuudessa, mutta kasvatuksen hoitaa lastenhoitajat.

Jos haluaa olla outo, niin pysyis pois julkisuudesta.

Poissa Vendel

• Vuotislainen
    • http://www.geocities.com/disturbed_toons
Michael Jackson
« Vastaus #6 : Helmikuu 24, 2003, 08:34:27 »
Katsoin sen kohudokkarin ja  meni kylmät väreet selkäpiissä. Jestas sentään. Kyllä on ukko sekaisin kuin ulkohuusin rotta. Oikeasti. Elää tyhjässä, kiiltävässä mikämikämaassa omien vähintäänkin viurahtaneiden aatostensa kanssa. Minusta se näytti melkoisen pelottavalta. Siis saahan ihminen tehdä mitä lystää omilla rahoillaan, mutta jotenkin miehen (?) katsekin oli niin tyhjä ja eloton, samanlainen kuin niillä sen vahanukeilla. Kaipa hän elää nyt menetettyä lapsuuttaan.

Ja Maikkeli oli oikeasti aikoinaan varsin messevä esiintyjä ja tulkitsija, ja eihän sen veroista tanssijaa kyllä tavallisen kansan riveistä monta löydy. Mutta kun korvien väliin on tainnut kasvaa muutama hämähäkinseitti ja pilvenhattara.

Lapsien puolesta vähän pelottaa.

kuutamo

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #7 : Heinäkuu 22, 2003, 14:00:14 »
Minäpä herätän tämän keskustelun horroksesta ;)

Elikkäs, itse omistan aika montakin Michael Jacksonin levyä, kuuntelenkin niitä "säännöllisesti", eli eivät ole ainakaan päässeet homehtumaan kaappiini pohjalle, kuten monet monet muut levyt.
Oudointa on se, miten monet Michael -fanit ovat "tulleet" faneiksi jo 5vuotiaana (minä mukaanlukien). Enää en mikään fani ole, mutta jos löydän jonkun kiinnostavan MJ DVD:n, niin saatan ostaakin.
Eksyin taas aiheesta.

Michael Jackson on mielestäni uskomattoman lahjakas, enkä voi syyttää häntä hänen "outoudestaan" kun vertaa millaisen kasvatuksen hän on saanut. Uskon, että hänellä on Vitiligo, eli sairaus joka muuttaa ihosi väriä ja hiusten rakennetta, koska en ole nähnyt häntä koskaan auringon alla ilman jotain suojaa (esim. sateenvarjoa).
En itse koskaan epäillyt myöskään hänen olevan pedofiili. Hän vain rakastaa lapsia. Ja miten hän dokumentissa sanoi, ettei hän aio estää lapsia tulemista hänen huoneeseen  nukkumaan, niin kyllä se todistaa jotain hänen rakkaudestaan heitä kohtaan.
Hänen ongelmansa on se, että hän on ihan mieletön perfektionisti. Ei vain tajua, ettei koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Silti hän yrittää ja yrittää, joka tekeekin hänestä niin helpon pilkan kohteen.

Ymmärtäkää kaikki, että nämä sitten olivat minun henkilökohtaisia mielipiteitä, olkaa erimieltä, mutta älkää yrittäkö kääntää minun päätäni.

Shanpuu

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2003, 21:52:58 »
Minua on aina kuvottanut joku Michael Jacksonissa. En oikein jaksa keskittyä mihinkään hänen lauluunsa, ne ovat tylsiä. Sanoitukset eivät vain kuulosta hyviltä minun korvilleni ylipäätään. Ja onhan se ukko sairas.

Se kummallinen 'au'-kiljuminen välistä rasittaa minua. Jotenkin koko ukossa vain on jotain vialla. En ole oikein koskaan piitannut hänen musiikistaan, se on niin pinnallista. Enkä pidä hänen äänestään tai tavastaan pukeutua ja esiintyä.

Sairas ukkohan tuo taitaa olla. Leikkoa nyt nenäänsä, että näyttäisi enemmän pikkusiskoltaan. Ja se, että Jackson haluaa niin kovasti olla valkoihoinen... Pitäisi osata tyytyä siihen, mitä on. Jotenkin tuo äijän sairaus heijastuu minun mielestäni myös siihen musiikkiin.

Kai sen musiikin kuuluisi viihdyttää, mutta minua se vain enemmänkin yököttää. Minulle tulee semmoinen liikayrittämisen maku suuhun aina kun kuulen jonkun äijän kappaleen.

No, kyllähän se jotain hieman erilaista musiikkimaailmaan toi, muttei mitään sellaista, mikä minua kiinnostaisi. En aio ostaa levyä ja sillä siisti. Olen vain saanut tarpeekseni koko ukosta.

Eileen Malfoy

• Ankeuttaja
*sigh*
« Vastaus #9 : Heinäkuu 24, 2003, 11:32:54 »
Minä olen suurinpiirtein samoilla linjoilla kuin kuutamo.

Minä itse innostuin joskus aika nuorena Michael Jacksonista. [Satukasetteja ja Michael Jacksonia.. ah! ^^;;] Taisi olla vanhemman serkkutyttöni ansiota, että siihenkin ihmeeseen tutustuin. Ja sitten mökötin pitkään, kun Aku Ankassa mainostettiin Disneylandissa/Disneyworldissa olevaa "Captain No" -systeemiä, jossa olisi ollut Michael Jackson.. Minulla on vieläkin tallessa se juliste, mikä sen lehden välissä oli. ^__^

Jo pienenä pidin Michaelista, ja pidän edelleen. Kun ahdistaa tai on paha olo, laitan Michaelia soimaan ja se lohduttaa. Kun olen iloinen tai sydän pakahtumaisillaan onnesta, lisää Michaelia. Tosin silloin tulee innoissaan vielä hypittyä ja lauleskeltua vaikkei minulla ääntä olekaan. ^^;; [Billie Jean karaokessa oli silti hieman liikaa, ja olin jopa täysin selvä silloin!]

Lainaus käyttäjältä: "kuutamo"
Hänen ongelmansa on se, että hän on ihan mieletön perfektionisti. Ei vain tajua, ettei koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Silti hän yrittää ja yrittää, joka tekeekin hänestä niin helpon pilkan kohteen.

- niin.

Father, please have mercy, cuz I just can't take it! Stop pressuring me...
-Scream

Minusta Michaelin lyriikoista suuri osa on koskettavia, osa perinteisempiä. Michaelin ääni on jotenkin rauhoittava, kaunis ja puhdas, sellainen, jota jaksaa alati kuunnella. Eivätkä ne "au"t häiritse, kun ne kuuluvat jotenkin niin oleellisesti joihinkin kappaleisiin ja Michaelin tyyliin. Moonwalk, baby, au!

The King of Pop. Juu. Mitä minun pitikään vielä sanoa? Niin, joskus vain huolestuttaa hieman se, miten hän meinaa pärjätä kaikessa tässä ristitulessa, mutta... He was too beautiful for this world, sanoisinko. Ihmiset, joilla on kaunis mieli, eivät kestä kauaa tässä maailmassa.

How many people have to cry the song of pain and grief across the land /
And how many children have to die before we stand to lend a healing hand

-HIStory

Elentari

• Ankeuttaja
King of Pop
« Vastaus #10 : Heinäkuu 25, 2003, 12:48:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Eileen Malfoy"
Ja sitten mökötin pitkään, kun Aku Ankassa mainostettiin Disneylandissa/Disneyworldissa olevaa "Captain No" -systeemiä, jossa olisi ollut Michael Jackson..

Hih. Kuin myös. x)

Eli, mitä minun pitikään kirjoittaa.. *köh*
Minulle Michael on aina ollut, ja on edelleen, King of Pop. Olen ihan pienenä aina mankunut että 'soitetaan vielä kerran se Billie Jean', ja vanhempien Bad LP:n kansi on ihan kulunut kun pelasin Michaelin kanssa jalkkista. O_o Mutta sehän ei nyt kuulu tähän. ^^

Silloin HIStoryn aikoihin oli 'faniuteni' huipussaan, kahmin kaiken Michaeliin liittyvän itselleni. Olin niiiiin katkera vanhemmilleni koska he olivat Olympiastadionilla kuuntelemassa herraa HIStory Worldtourin keikalla, eivätkä ottaneet minua mukaan. Telkusta sitten näytettiin taltiointi sieltä, sehän nauhoitettiin, ja kasetti oli kovassa kulutuksessa. Joku on kylläkin nyt jo aikoja sitten nauhoittanut sen keikan yli, ja tajusin nyt vähän aikaa sitten että se on harmi koska en muista sitä kunnolla, ja haluaisin nähdä sen uudelleen. Ja itseasiassa olen edelleenkin hieman katkera koska en päässyt sinne, se olisi varmasti ollut upeaa. Jos Michael tulisi nyt Suomeen, niin varmasti menisin katsomaan.
Se siitä taas. ^^

Nykyään arvostan Michaelia. Paljonkin. Kun kaverit aina välillä eksyvät puhumaan hänestä, yleensä negatiiviseen sävyyn, tunnen piston sydämessäni. Puolustaan, mutta en kauhealla entusiasmilla, koska tiedän etten saa heidän päitään käännettyä tässä asiassa. 'Se on hullu.' Njooh.
En vaan voi tuntea muuta kun syvää kunnioitusta miestä kohtaan jolla on tuollainen ansioluettelo. Musiikista puhun nyt. Hienoja sanoituksia, mahtavaa musiikkia ja se tanssi sekä lavaesiintyminen. *sigh* Hänen henkilökohtaisiin asioihin, joista lehdet kirjoittavat tarpeeksi, enemmän kuin pääasiasta, musiikista, en yleensä tykkää ottaa kantaa, koska se ei minulle kuulu. Emmehän me voi tietää mitä hänen päässään liikkuu.

Noniin. Tulipas taas pitkä viesti. Taisin eksyä aiheesta enemmän kuin kerran. x)
Mutta pitää kai nyt mennä kaivamaan vanhat levyt hyllyn kätköistä esiin.. ;)

Hagger

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #11 : Lokakuu 10, 2004, 19:55:42 »
sanon nyt oman mielipiteni Michael Jacksonista... Se on mielestä ihan ookoo, mut ex se oo vähän tärähtäny. Mä muistan ku olin viel pienempi ni olin hillitön miksu-fani mut en oikee enää. Ku sehä oli sillon vuonna yks ja kaks tääl suomes keikal ni mun perhe oli siel(minä vielä äidin masussa tai jossain...)ja sehän keikka tuli myös telkkarista ni se otettii nauhalle. Sillon viel kolmannella luokalla mä aina ryntäsin kotiin kattoo sitä konserttii nauhalta. Mä omistan sen Bad-levyn ja sit meil on joku remixi ja mun systäl on se kokoelma...

mellulii

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #12 : Lokakuu 10, 2004, 23:08:51 »
En ole kuullut kuin yhden Michael Jacksonin kappaleen joskus 9-10 vuotiaana radiosta matkalla Spar-kauppaan. (hyvä muisti..) No jaa, en pitänyt ollenkaan.  Paha arvostella joskus kauan sitten kuulleen kappaleen perusteella, mikä saattoi olla vain joku ihan typerä joukossa muiden hyvien.

Michael Jackson väitää itse, että hänellä on leikattu nenä vain 2 kertaa sekä hänen ihonvärin muutos johtuu jostain sairaudesta. En oikein tiedä uskonko.
Toisaalta pitää sääliä Michelia ja hänen lapsiaan. Lapsilla on aina jotkut naamarit päällään, voi parkoja. He eivät kai voi kovinkaan nauttia elämästään. Ja sitten Michael. Olisi kauheaa olla noin suosittu. Ei voisi lähteä ulos, ei voisi tehdä mitään, kaikki teot tulevat lehteen.

Michaelin oikeudenkäynnistä vielä pari sanaa: Toivon, että Michael puhuu totta. Mietin vain hänen lapsiaan kun he saavat kuulla kuka heidän isänsä on...

Mutta mutta: musiikista en voi oikein mitään sanoa muuta kun että ei kiinnosta, itse ukosta, että säälin häntä  hieman. Vaikea sanoa hänestä mitään, kun en tiedä millainen hän oikeasti on. (En kyllä varmaan halua tutustuakkaan..)

ongelmanuori

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #13 : Lokakuu 22, 2004, 21:02:35 »
Apuva, täällähän on ihmisiä, jotka Michaelistä tykkää. ^^ Mukavaa.

No kuiteskin. Yhtään levyä en omista, kuten en muitakaan levyjä. Levyjä ei tueta. No kuiteskin, yhden levyn olen polttanut, joka sisältään Michaelin parhaat kappaleet mielestäni. Eli kokoelmani sisältää:
- Billie Jean
- Rock with You
- Smooth Criminal
- Who is it

Ja kymmenen muuta, joita en nyt muista. :>

Ui, monet ovat nähneet sen ylen dokumentin, mutta täältä löytyy yksi, joka ei sitä ole nähnyt. Nolostuin. Minulla kun ei ole tapana tuijottaa televisiota. >__< No mutta kuitenkin, sen mainoksen siitä olen nähnyt, missä Michael roikuttaa sitä kakaraa parvekkeella. :> Kamalaa. Pisti vähän miettimään, onko herralla kaikki kotona. Yleensä suurilla legendoilla on tapana käyttää pähteitä aivan liikaa. Tuhmaa.

Minusta Michael omistaa parhaimman mieslaulajan äänen. (Miten sen nyt sanoisi.) Uiui, Emmi rakastaa juuri sitä ääntä. <3 Emmin lemppariääni. Itseasiassa, täytyy tunnustaa, ettei Emmi ole oikein seurannut herran koreografioita. Emmi on kuunnellut vain Michaelin ääntä simmut sirristä. :)

She Was More Like A Beauty Queen From A Movie Scene
I Said Don't Mind, But What Do You Mean I Am The One
Who Will Dance On The Floor In The Round
She Said I Am The One Who Will Dance On The Floor In The Round

Trudy

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #14 : Lokakuu 24, 2004, 14:01:18 »
Täytyypä mun sanoa että mä vähät välitän siitä koko äijästä. Se on tosi säälittävä, ja sen nenä on hyi tsissus. Eminem <33

Rusetti

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #15 : Elokuu 04, 2005, 14:42:51 »
Michael on minun lempi laulajani :> Seinät on täynnä sen kuvia ja levyjäkin löytyy. Paras kappale mielestäni on thrilleriltä löytyvä P.Y.T jossa laulavat myös Janet ja LaToya. Uusin michael ostokseni on The Essential, uusi kokoelmalevy. Suosittelen ostamista, siinä on kaikki hitit ja paljon muutakin. Hyvä ainakin ensimmäiseksi miksun levyksi koska siinä on niin paljon musiikkia. Tuplalevy ja 38 biisiä yhteensä. Hinta n. 21€, itse sen ostin Lontoosta. Jos joku on kiinnostunut (MINÄMINÄMINÄ) Miksun kuvista, suosittelen seuraavia sivustoja:

http://www.2000watts.de/
http://mjtkop.com/home/modules/xcgal/thumbnails.php?album=189

Ja tietty Googlesta hakusanoilla.

Ja sitten laulunsanoja löytyy tästä osoitteesta:
http://mjtkop.com/home/modules/xcgal/thumbnails.php?album=189

Ja minusta kannattaisi ensin edes kuunnella joku kappale kun tuomita ulkonäon perusteella.. -.- Kiitos.

Rusetti

• Ankeuttaja
Lisään vielä
« Vastaus #16 : Elokuu 04, 2005, 21:52:50 »
Niin lisään vielä, että olen kuutamon pitkänviestin kanssa samaa mieltä. ;) Minulla on 3 hyvää dvd:tä hänestä, mutta paras on moonwalker jossa on pätkiä vuosien varrelta. Ja minusta se on michaelin oma asia muutenkin että mitä leikkauksia yms. hän tekee, entarkoita että siitä ei saisi mainita tjtn. Mutta, itse en haukkumaan alkaisi vaikka en fani olisikaan koska hänellä voi olla järkevätkin syyt kaikkeen mitä hän on ikinä tehnyt, ja kukaan ei niitä kaikkia tiedä paitsi hän itse.

Kiitos. o.o

Veli-Äreä

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #17 : Elokuu 06, 2005, 13:15:51 »
eipä nyt oo tullut hirveesti Miikkaelia (miikkael O.o) kuunneltua mut on se thriller on ihan hyvä. Muuten se ukko onkin ihan tärähtäny.

alcor

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #18 : Elokuu 06, 2005, 15:34:55 »
Niin.

Michael Jackson on aika mielenkiintoinen henkilö. Tekee hyvää musiikkia, koreografiat ovat aivan uskomattomia ja lavaesiintyminen on omaa luokkaansa. Mutta toisaalta tyypiltä on kadonnut todellisuudentaju (Neverland-tila) ja uskottavuus ("en ole tehnyt mitään leikkauksia, en ole, paitsi nenäleikkauksen, jotta on helpompi laulaa" - yeah right!).

Toisaalta Michael Jackson ansaitsee kyllä kunnioitusta, koska, kuten popin kuninkaan kuuluukin, hän on tehnyt kuolemattomia hittejä ja tuonut oman, mielenkiintoisen lisänsä musiikkimaailmaan. Toisaalta hänen kannattaisi ehkä harkita myös jonkinsortin terapeuttia. Ei näet ole normaalia hengailla pikkulasten kanssa makuuhuoneissa niin, että turvahälyttimet ilmoittavat, kun joku on tulossa.

Nojoo. Ei siitä sen enempää, koska kukaan, ei luultavasti edes Jacko itse, osaa sanoa mikä on totuus. Ja musiikistahan tässä topicissa on kyse.

Säälimisen puolelle minunkin mielipiteeni on mennyt. Viimeisin hittilohkaisuhan oli melkoinen floppi, enkä usko, että lisää Thrillerin kaltaisia menestyksiä on tulossa. Michael Jackson on parhaat päivänsä nähnyt, ja minusta hänen kannattaisi nyt vain vetäytyä pois julkisuudesta nauttimaan elämästänsä ja viettämään aikaa OMIEN lastensa kanssa.

Ja antaisi maailman muistaa itsensä vain Billy-Jeanin ja Beat itin kaltaisten hittibiisien kautta. Mikäli se on enää mahdollista.

Rusetti

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #19 : Elokuu 07, 2005, 12:11:47 »
PAKKO sanoa, se kirjoitetaan Billie Jean. :) Mutta, musta Miksun kandee tehä niinkun itse parhaakseen näkee. Jos se jaksaa, tottakai se voi keikkailla. En usko että jos se rakastaa laulamista ja keikkailua niin se lopettaa. Ja sillähän ON vielä aika paljon faneja maailmassa, että kyllä keikoille ihmisiäkin saataisi.

Lempibiisini muuten: P.Y.T, Man in the mirror, Heal the world, Human nature, Dirty Diana.

o.o

Poissa Evora

• Kelmitär
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Help!
Michael Jackson
« Vastaus #20 : Elokuu 10, 2006, 20:40:52 »
Löysinpäs täältä aarteen. Ajattelin itsekin tehdä tästä äsken topicin, mutta tarkistin, että olisiko sellainen olemassa jo ja kappas: sellainenhan jo löytyikin. Joten vastaanpas tähän.

Michael Jackson on yksi minun lempi laulajista. Tämä herra omistaa uskomattoman lauluäänen ja mielestäni hänen vanhempi tuotanto on parempaa uuteen verrattuna. Hänen kaikki kappaleensa ovat tanssittavia ja aina tekee mieli tanssia ja laulaa niiden mukana.

Nykyään minulle tulee mieleen hänen uusista kappaleista sellainen kuva, missä nenätön ja vitivalkoinen mies yrittää saada jotain ääntä aikaan. Mutta toisin on silloin kun kuuntelee vanhempia biisejä. Silloin päähäni muodostuu kuva komeasta miehestä nauttimassa laulamisesta ja tanssimassa mitä hienommilla ja erikoisimmilla liikkeillä.

Minua niin harmittaa kun Jacko meni pilaamaan itsensä plastiikka kirurgilla. Vielä Smooth Criminalin aikana hän oli komea, mutta sen jälkeiset kauneusleikkaukset tekivät hänestä ei-ihmisen näköisen muovinpalasen. Mutta, kaikilla ratkaisunsa.

Parhaat kappaleet hänellä ovat olleet Thriller, Dirty Diana, Smooth Criminal, Don't Stop Till You Get Enough, Billie Jean ja Earth Song

Ev
Mä sanoin et inhoon novelleja mut silti kirjotin sellasen.

Enskuli

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #21 : Elokuu 10, 2006, 21:43:21 »
Michael Jackson. No mieshän on legenda, pakko myöntää, vaikka en nyt mikään fani ole. Parhaimpina aikoina hän oli todella hyvä tanssija ja onhan hän popin kuningas. (Jotkut sanovat rockin kuninkaaksikin, mitä en ihan ymmärrä.)

Kaksi kaveriani fanittavat Maikkelia paljon, ja heidän "ansiostaan" olen aina joskus hänen musiikkiansa joutunut kuuntelemaan. Monta vuotta sanoin vain että "Inhoan sitä, inhoan sen musiikkiaan, se on hullu pedofiili." Mutta nyt vähitellen olen oppinut arvostamaan hänen musiikkiaan, ja pidänkin todella paljon Beat It-kappaleesta ^^ Smooth Criminal on myös hyvä, siinäpä ne sitten oikeastaan ovatkin :D

Nykyään Maikkeli näyttää aika kamalalta... tai no ihan hirveän kamalalta. Kauneusleikkaukset tekivät hänestä hirviön näköisen, se ei ole ollenkaan enää ihmismäistä. Juu...

Scarlett

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #22 : Elokuu 11, 2006, 01:04:38 »
Lyhyestä virsi kaunis: Jacksonilla on tiettyjä biisejä, joista tykkään, ja se mies osaa totta viet tanssia. En vain käsitä, miten joku vain voi liikkua sillä tavalla!

Poissa papitsu

• Vuotislainen
Michael Jackson
« Vastaus #23 : Elokuu 11, 2006, 16:20:37 »
Michael on kovin. Aivan mahtava säveltäjä, laulaja, tanssija... Ja ne showt. Bucharest on aivan mahtava! Noihin nykyisiin häröilyihin en ota kantaa, musiikkipalstahan tämä on. Mutta eivät ne kyllä hänen musiikillisia saavutuksia huononna. Paras kappale on Man in the Mirror, mutta melkeinpä koko alkupään tuotanto on aivan loistavaa.
Tyhjää.

Catoblepas

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #24 : Syyskuu 23, 2006, 12:02:42 »
Michael Jackson - The King Of Pop. Niinhän sitä sanotaan, right? Ei siinä mitään, kyllä minäkin herraa pystyn kuuntelemaan siinä missä vauhkoontuneimmatkin fanit (MJ:llä sanotaan olevan muuten Maailman fanaattisimmat ihailijat, näin niinkuin by the way-tietona..)
Periaatteessa Michaelia kunnioitan suuresti hänen piiiitkän taipaleensa vuoksi, sekä myöskin miehen esiintymistavan. Eli siis tanssitaito, läsnäolo, live-esiintymisissä yleisön huomioiminen.. Kaikki se on hänessä ylivertaista, ainakin populaarimusiikin keskuudessa.
Mutta se suurin kivi ripulipaskan tiellä on se, että ihmiset eivät jostakin syystä halua kuunnella MJ:tä tämän hyväksikäyttämistapauksen vuoksi. Jos pidät musiikista, ei tuollaisella taustatekijällä pitäisi olla mitään merkitystä! Arvostan muutenkin suuresti sellaisia ihmisiä, jotka osaavat tutustua mitä erilaisimpiin genreihin sekä luomaan oman, perusteellisen näkemyksensä jokaiseen olennaiseen asiaan musiikissa. Aivan, musiikissa.
Jokatapauksessa, MJ on omasta mielestäni popin kuningas, ei siitä mihinkään pääse. Suosikkibiisejä en luettele, koska kaikki ovat kuunneltavia vaikkei niihin pääsekään hyvin sisälle. Get goin'![/b]

ayu

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #25 : Syyskuu 26, 2006, 13:05:48 »
Michael Jacksonin Earth song ja moonwalker olivat ensimmäisiä piisejä, mihin oikiasti tykästyin tosissani :>
En ole hirveästi kuunnellut, mutta ne mitä olen kuullut, ovat olleet hyviä ja jotkut IHANIA! Tympii ne ihmiset, jotka vihaaavat Maikkelia vaan hänen ulkonäkönsä ja tietenkin niiden lapsien hyväksikäyttö huhujen takia. Huh huh.
Michael Jackson on mielenkiintonen hahmona. Haluaisin lukea jonkun elämänkerta kirjan tapaisen siltäkin.

BTW, meikä opettelee parhaillaan sitä moonwalk kävelyä, se on *piip* hienoa! :DDD

Poissa Aewyn

• Vuotislainen
Vs: Michael Jackson
« Vastaus #26 : Huhtikuu 24, 2007, 19:27:31 »
Olin kanssa jo melkein avaamassa uuden michael Jackson topikin, mutta etsinnän tulokesena löysinkin tämän:).
Eli siis mä rakastan Michaelia. Siis Michael on toinen jumala. Maailmassa ei ole toista popin kuningasta, joka sais mut itkemään samalla tavalla, tai nauttimaan elämästä paremmalla tavalla.
Michaelilla on komea, korkea ja vahva ääni ja lavaesiintyminen on upeaa ! Michaelin tanssikoreografiat ovat jotain niiiin ihanaa, että joskus en pysty täysin edes katsomaan, kun mies on niin yli-upea ja seksikäs ja kaiken kaikkiaan Michael Jackson. Tai siis oli seksikäs. Nykyään Michaelin seksikkyys ei ehkä näy ulkomuodossa, mutta ne Upeat äännähdykset, huudot yms. lauluissa pitävät miehen yhä seksikkäimpien listoilla:)<3 Michaelilla on laulujen sanoituksissakin niin paljon oikeeta asiaa, sen sanoitukset ovat muutenkin todella älykkäitä ! Niin kuin popissa yleensä, Michaelkin laulaa rakkaudesta, mutta mikä tekee hänestä sanoituksien puolesta erityisen on se, että hänellä on maailmanpelastus-asenne. Jos Michael pystyisi, se pelastaisi koko maailman nälkäiset ja köyhät ja kuolevat ja kaikki joilla on vaikeaa. Michael on Kuningas, Michael on yli-ihana mies !
Michael tekee vielä comebackin ja koko maailma saa henkäistä hämmästyksestä, kun Michael Jackson nousee taas elämänsä voimissa ! Ja Michael, mä juoksen perässäsi vaikka maailman loppuun. (Ehkä mä kuulun niihin fanaattisiin faneihin :D)
Niin, maailmassa on kyllä yksi sairaus, joka vaalentaa ihoa. Ja se on vitiligo. Michael on kyllä varmasti vaalentunut osittain kemikaalisesti, koska se oli kasari aikoihin supertähti, eikä supertähdillä Voi olla läikkää keskellä naamaa tai rintakehää tai mitään muutakaan.
Ja henkilökohtaisesti uskon, ettei Michael ole syyllistynyt pedofiliaan.
Michael on puhdas pulmunen, ellei toisin todisteta (voi olla etten usko vielä siloinkaan, koska Michael ei ole voinut tehdä niitä asioita, joista sitä on syytetty) koska Michael on kiltein ja sydämellisin ihminen tällä planeetalla !<3<3
Lempibiisejä tällä hetkellä ehkä Man in the mirror, We've had enough, Dirty Diana, Earth song ja sitten on niitä nopeampia niin kun Streetwalker .. No mitäs niitä luettelemaan, kun niitä on kuitenkin miljoona..:)
Michaelin levyistä omistan Off the wallin, Thrillerin, Badin, Dangerousin, HIStoryn, Blood on the dancefloorin ja osan Invicibleä. Sitten on kaksi kokoelma albumia, Michael Jackson Number ones ja The Essential Michael Jackson. ja Jackson 5:iakin löytyy ja the jacksonssia.  (pitänee vielä huomauttaa, että periaatteessa levyinä vaan nämä kokoelmat, muut ripattuna laina levyiltä/imutettuna netistä koneella) Ja Lontoosta ostin talvella Moonwalker-elokuvan (ihanaihanaihana !!).
Eli siis, jos ei vielä tullut selväksi olen Michael Jackson-fani, iso sellainen. I love you Michael, I still believe in you<3<3<3

//niin, suksikaa kuusen te jotka vihaatte michaelia vaan poikkeavan ulkomuodon takia, tai sen, että se olis tehnyt jotain, mistä teillä ei ole mitään perusteita !

muoks// tuli tuossa mieleeni että omistanpa yhden sinkunkin; One more chancen, jota ei ole myyty lainkaan kaupoissa, vaan jaettu radiokanaville (ja minulla on se silti !!)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2007, 12:43:02 kirjoittanut Aewyn »
psykoottisen villiä ja alastonta

Poissa Jukka

• Vuotislainen
« Vastaus #27 : Toukokuu 26, 2008, 19:38:42 »
Legenda!

Off the Wall ja Thriller ovat uskomattomia levyjä, Bad ja Dangerous erittäin hyviä myös, siitä eteenpäin on ollut heikompaa. Varsinkin Off the Wallin ja Thrillerin, ja myös Badin aikaan esiintyjänä täysin ainutlaatuinen luonnonlahjakkuus, vanhoilta taltioinneilta voi suorastaan aistia karisman! Harva pystyy samaan. Lauluääni ja -tyyli omaperäinen, mutta isoihin massoihin vetoava. Kuunnelkaas vaikka Billie Jean ja Beat It!

Quincy Jonesin ja Rod Tempertonin kanssa on syntynyt suurimmat klassikot, mutta sittemminkin valovoimaa on piisannut.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #28 : Toukokuu 26, 2008, 19:58:29 »
Pidän Michael Jacksonin musiikista tosi paljon :) Tyyppi on legenda, ja omistan muutaman levynkin. Kovin moni tuttuni ei kyseisestä laulajasta ikävä kyllä pidä (vain pari kaveriani itseni ja isäni lisäksi :D), mutta aivan sama, omasta mielestäni Michaelin musiikki on hyvää ja sillä siisti :) Kaksi ehdotonta lempikappalettani ovat Billie Jean ja Beat it, mutta muutkin ovat hyviä :)

- Bad Girl -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SicklePotion51
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Lokakuu 03, 2008, 22:15:37 »
Michael Jackson väitää itse, että hänellä on leikattu nenä vain 2 kertaa sekä hänen ihonvärin muutos johtuu jostain sairaudesta. En oikein tiedä uskonko.

Tämä lainattu suoraan wikipediasta: Valkopälvi eli vitiligo (leukoderma) on ihosairaus. Sitä sairastava menettää ihostaan pigmenttiä, ja hänelle tulee ihoon vaaleita täpliä. Ajan myötä iho voi muuttua täysin vaaleaksi, vaikka valkopälveä sairastava olisi tummaihoinenkin.

En usko että Jackson olisi millään keinolla yrittänyt vaalentaa ihoaan. Sitä paitsi valkopälvi on hänen suvussaan, sillä myös hänen sisarensa LaToya kärsii samasta sairaudesta, kuten myös heidän isoisälläänkin oli. Nenäänsä hän on saattanut leikata useammankin kerran, mutta mitäpä se meitä liikuttaa? Ei se ainakaan minun käsitystäni Jacksonista muuta miksikään.

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Michael Jackson 1958-2009
« Vastaus #30 : Kesäkuu 26, 2009, 09:49:13 »
RIP

Juu, eli itsekin pidän hänen musiikistaan, lempikappaleita Beat it ja thriller. Olin tänä aamuna ihan järkyttynyt, kun kuulin hänen kuolemastaan.
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Kesäkuu 27, 2009, 11:31:48 »
Vain yksi vastaus eiliseltä o_o

Uutinen oli todella kova shokki. Olen Jacksonin suuri fani ja eilen oli todella vaikeaa uskoa hänen kuolemaansa todeksi, mutta nyt olen alkanut sisäistämään sen. Pakko sanoa, että pelkäsin, että näin kävisi kesken kiertueen ja olin jo varautunut, että tulevien kuukausien aikana kävisi huonosti. Mielestäni 50 konserttia olisi ollut MJ:lle liikaa ja olin varma, ettei hänen terveytensä kestäisi koko kiertuetta. Tämä kaikki tapahtui nyt niin äkkiä..

Eilinen oli pitkä ja tuskainen päivä, eikä itkulta voinut välttyä. Jackson kuoli liian nuorena, uskoin että hän eläisi ainakin 70 vuotiaaksi. Mutta hänen musiikkinsa ja muistonsa elävät ikuisesti. Rest in Peace <3

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Kesäkuu 27, 2009, 12:28:24 »
Jacksonin kuolemastahan on aika paljon kohuttu.

Lainaus
Suuret hakukoneet olivat eilen kovilla, kun poptähti Michael Jacksonin kuolemasta kiinnostuneet etsivät tietoa internetistä. Esimerkiksi Google kertoo uutissivustonsa Google Newsin takuilleen useiden yhtäaikaisten hakujen takia. Yhtiön mukaan hakuja tuli lyhyessä ajassa niin paljon, että Google News luuli, että sitä vastaan hyökätään.

Yahoon uutissivulla tehtiin yksittäisen uutisen käyntiennätys. Etusivun tarinaa, jossa kerrottiin Michael Jacksonin joutumisesta sairaalaan, klikattiin 10 minuutin aikana 800 000 kertaa.

Myös pikaviestipalvelu Twitter takkuili, kun sen käyttäjät vaihtoivat Jacksonin kuolemasta tuhansia viestejä minuutissa. Time Warnerin omistaman AOL:n vastaava palvelu oli poissa käytöstä useita kymmeniä minuutteja viestitulvan takia.

Näin kertoo Sokosruutu. Minulle oli aika järkytys kun kuulin Michael Jacksonin kuolleen. Itse en mikään fani koskaan ole ollut vaan enemmänkin hieman kammoksuvan oudoksuvasti olen häntä ajatellut. Michael Jacksonin musiikki on toisaalta ollut aina mieleeni ( ainakin suurin osa siitä ), mutta jotkut hänen tekonsa ovat silti olleet sellaisia joita minä en voi koskaan ymmärtää. Mutta olihan Michael Jackson aika ilmiömäinen esiintyjä ja musiikki-ikoni.

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #33 : Kesäkuu 29, 2009, 00:10:28 »
Kun ekan kerran kuulin, että Michael on kuollut en oikeesti uskonut :D Oli ihan sellanen fiilis että ei Michael Jackson voi kuolla, ei voi, mutta niinhän siinä sitten kävi. :---( Mulla on jotenki vaa ollu sellanen fiilis et se jätkä on kuolematon, mutta eihän meistä kukaan ole. Tää palautti mut aika lailla maan pinnalle taas, Jackson on ollut yks mun suosikkeja pitkään! En vaan oo kuunnellut musaa paljoo, mut persoonana Michael oli jotenkin niin kiehtova ja kaikkea, oon nyt viime päivien aikana kattonu ihan kauheesti kaikkia dokumentteja ym Michaelista. Ei voi vaan tajuta :------( maailma todellakin menetti paljon! Ja gaad mua ärsyttää, kun samat lehdet ja nettisivut yms. toitottaa nyt ihan kauheesti että LEPÄÄ MICHAEL RAUHASSA ME RAKASTETAAN SUA <3<333 vaikka pari vuotta sitten ne oli jo tuominnut Michaelin pedofiliasta jne. Mä en ite oo koskaan uskonu noita syytöksiä, tosi surullista kun miettii et millaset Michaelin viimeset kymmenen vuotta oikeesti on ollut sille itselleen ja Michaelin perheelle! Media on armoton :(
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Poissa Aewyn

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Kesäkuu 29, 2009, 19:04:05 »
Hyvästi, Michael. Rakastan sua.
psykoottisen villiä ja alastonta

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #35 : Kesäkuu 30, 2009, 18:09:46 »
Kun ekan kerran kuulin, että Michael on kuollut en oikeesti uskonut :D Oli ihan sellanen fiilis että ei Michael Jackson voi kuolla, ei voi, mutta niinhän siinä sitten kävi. :---( Mulla on jotenki vaa ollu sellanen fiilis et se jätkä on kuolematon, mutta eihän meistä kukaan ole. Tää palautti mut aika lailla maan pinnalle taas, Jackson on ollut yks mun suosikkeja pitkään! En vaan oo kuunnellut musaa paljoo, mut persoonana Michael oli jotenkin niin kiehtova ja kaikkea, oon nyt viime päivien aikana kattonu ihan kauheesti kaikkia dokumentteja ym Michaelista. Ei voi vaan tajuta :------( maailma todellakin menetti paljon! Ja gaad mua ärsyttää, kun samat lehdet ja nettisivut yms. toitottaa nyt ihan kauheesti että LEPÄÄ MICHAEL RAUHASSA ME RAKASTETAAN SUA <3<333 vaikka pari vuotta sitten ne oli jo tuominnut Michaelin pedofiliasta jne. Mä en ite oo koskaan uskonu noita syytöksiä, tosi surullista kun miettii et millaset Michaelin viimeset kymmenen vuotta oikeesti on ollut sille itselleen ja Michaelin perheelle! Media on armoton :(

Jep. Sama ku sanois, että Clint Eastwood on kuollut.

Clint ei koskaan kuole!

Poissa Danda

• Vuotislainen
    • Apua
« Vastaus #36 : Kesäkuu 30, 2009, 18:17:41 »
Tätä teistä ei ehkä kukaan usko mutta mä en välitä.Mutta kummiski näin samana yönä kun se kuoli unta jossa se kuoli.Johtuen varmaan siitä että olin kattonu jotain America's Best Dance Crewiä MTV:ltä jossa ne tanssi Jackson hittien tahtiin. But`t R.I.P King Of Pop
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2009, 21:21:20 kirjoittanut Danda »

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Syyskuu 28, 2009, 21:07:11 »
Ennen Jacksonin kuolemaa tuskin tiesin koko tyyppiä. Ei hän vain ollut minun makuuni. Kuitenkin se oli melkoinen järkystys, varsinkin nyt myöhemmin ajateltuna. Viimeisimmät leikkaukset, jolloin hänestä tuli aivan valkoihoinen, olivat liikaa. Hän oli aivan hyvännäköinen hivenen tummempana (toisin sanoen normaalina, ei lakananvalkoisena :P) Hänellä kuitenkin on muutama hyvä biisi, jotka löysin vasta hänen kuolemansa jälkeen. Nykyään täytyy sanoa, että olen alkanut kuunnella hänen kappaleitaan vähän enemmän. Voisinhan kyllä joskus tykätä Michael Jacksonista ja kuunnella sitä enemmän. :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #38 : Joulukuu 01, 2009, 19:50:12 »
Michael Jackson on artisti, joka minulta ei eläessään kovinkaan suurta ihannointia saanut. Hänen kuolemansa kantautui minunkin korviin (kuinka olisin voinut olla kuulematta), ja tämä avasi uuden tien hänen musiikilleen minun elämässäni.

Jacksonin parhaaksi kappaleeksi sanoisin kappaleen Beat it. Sanat ja sävel iskivät jo heti ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen Lappeen Kuninkuusraveissa. Mitään fania minusta tuskin on kehkeytymässä, mutta kyllä hänen kappaleitaan varmaan aina silloin tällöin tulen kuuntelemaan.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #39 : Joulukuu 28, 2012, 20:33:05 »
Mä oon jo Michaelin fani, joka ei muuta teekkää ku kuuntelee niitä levyjä. Itse tutustuin Jacksoniin tanssiesitykseni kautta ja sitten rupesin kattoo musiikkivideoita ja sit katoin this is itin ja kun ollin lontoos katoin thriller-musikaalin ja......

//
Ennen Jacksonin kuolemaa tuskin tiesin koko tyyppiä. Ei hän vain ollut minun makuuni. Kuitenkin se oli melkoinen järkystys, varsinkin nyt myöhemmin ajateltuna. Viimeisimmät leikkaukset, jolloin hänestä tuli aivan valkoihoinen, olivat liikaa. Hän oli aivan hyvännäköinen hivenen tummempana (toisin sanoen normaalina, ei lakananvalkoisena :P) Hänellä kuitenkin on muutama hyvä biisi, jotka löysin vasta hänen kuolemansa jälkeen. Nykyään täytyy sanoa, että olen alkanut kuunnella hänen kappaleitaan vähän enemmän. Voisinhan kyllä joskus tykätä Michael Jacksonista ja kuunnella sitä enemmän. :)

Hei! Sillä oli ihosairaus!

//Zenz muokkasi peräkkäiset viestit yhteen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2012, 20:42:07 kirjoittanut Zenzibar »

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Maaliskuu 01, 2015, 12:22:51 »
Jokainen artisti saa kritiikkiä osakseen, Michael Jackson sai elämänsä aikana paljon myös negatiivista julkisuutta. Olen aina tiennyt Michaelin, suurimpia hittejä kuuli radiosta. Kun hän oli elossa, en saanut kipinää mistään hänen musiikkiinsa. Sitten kuulin että hän on kuollut ja se pysäytti. Michael Jackson oli todella lahjakas! Oliko lopputulos nyt sitten se, että kuolema oli sen lääkärin syytä? Joka tapauksessa jossain vaiheessa veljeni innostui Michaelin musiikista (ja hän ei ole musiikki-ihmisiä) ja innoissaan esitteli mulle kappaleita. Sitten veljen innostus hiipui ja sain häneltä Michael Jacksonin kokoelmalevyn. The Essential. Musiikkivideoista olin nähnyt alusta loppuun vain Thriller-kappaleen (karmiva!) Aloin itse kuunteleen tarkemmin biisejä ja ihastuin. Tapa jolla Michael käyttää ääntään monipuolisesti levyillä, täydellisyyden tavoittelu biiseissä, vaatteet, tanssityylit, koko paketti. Loistavaa. Omistan myös yhden vinyylilevyn ja enemmän pitäisi löytää! (Off The Wall) Minulla on myös This Is It-DVD:n ja näin sen jo elokuvateatterissa alun perin. Nyt viikonloppuna nautiskelen Michael Jackson's Vision DVD-kokoelmasta! Hyvää musiikkia. Suosikkibiisejäni ovat kaunis Heal The World ja Smooth Criminal, vaikka sen sanoitukset on aika rajut.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2015, 12:31:23 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.