Kirjoittaja Aihe: Nuotteja internetistä!  (Luettu 11993 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Nuotteja internetistä!
« Vastaus #25 : Elokuu 28, 2008, 16:27:44 »
Joo, kyllähän niitä nuotteja netistää löytyy, minä itse etsin ainakin pianolle niitä ja olenkin löytänyt muutamia erittäin hyviä sivustoja, joitain nuotteja tulee tosin ladata. Nyt en niitä kaikkia muista, mutta googlettaa kannattaa, löytyy niitä niinkin.

http://www.tapartoche.com/

Tuo on minusta paras, löytyy vaikka ja mitä nuotteja eri soittimille, bändejä ja artisteja on paljon. Ainakin Nightwishiä, Avril Lavignea, Tokio Hotelia, Celine Dionia, Christina Aguleiraa, Britney Spearsia, System of a downia, Sonata Arcticaa.. Kannattaa käydä, minä löysin vaikka ja mitä!!

w3m.fateback.com

Itse en osaa käyttää, mutta kuulemma ihan ok sivusto. Etusivun perusteella on ainakin monenlaisia kappaleita.

Ja sanon vielä, että kirjastossa on erilaisia nuotteja, kun sinne asti jaksat mennä. Meidän lähikirjasto on tosi pieni, mutta sieltä löytyy nuotteja paljonkin, ainakin toivelaulusarjoja. Kannattaa käydä katsomassa.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa tear

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Syyskuu 13, 2008, 17:17:12 »
En oikeastaan tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne, mutta kysynpä sen silti täällä. Elikkäs tietääkö joku kiltti ja ihana ihminen Eppu Normaalin Vuonna 85 biisin soinnut? Olen koittanut googlettaa ja etsinyt kaikilta mahdollisilta sivuilta, mutta niitä ei löydy. Muita eppujen biisejä kyllä löytyy D :
You're leaving me breathless.

Tobias

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Syyskuu 14, 2008, 10:12:33 »
Stepin kaa samaa mieltä. 911tabs.com siält löytyy. Se tabsien hakukone. Tosin suomalaist löytyy aika vähän jos niitä hakee, mut ulkomaist löytyy. Varsinki Maidenii ja muita tollasii jolla on paljon biisei. Sit siäl jostaa biisist saattaa olla monta versioo: akustinen, live. Ja sit joku biisii saattaa olla useesti ku se on kirjotettu väärin.

Ja sitte muusikkona tiiän suunnilleen että nuotit on chords ja sanat on lyrics.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #28 : Syyskuu 14, 2008, 13:33:48 »
Ja sitte muusikkona tiiän suunnilleen että nuotit on chords ja sanat on lyrics.

Itseasiassa chords tarkoittaa sointuja.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Tobias

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Syyskuu 15, 2008, 21:06:20 »
No joo oot oikeessa mut tälle kitaristille ne on niinku nuotit.

Muokattu
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2008, 18:24:15 kirjoittanut Tobias »

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #30 : Syyskuu 16, 2008, 16:26:03 »
Vastalause!

Soinnut eivät ole kitaristille kuin nuotit. Ei, eivät ollenkaan. Ainakaan tälle kitaristille. Nuotit, noh, nehän soitetaan kitarasta sävelinä sillä lailla että tuikataan sormi otelaudelle ja päräytetään kieltä, tai sitten soitetaan vapaalla kielellä. Esimerkiksi nuotti G soitetaan soittamalla, eeh, G-sävel. Ja sitten jos tahtoo soittaa G-soinnun, sormet väännellään tiettyyn asentoon ja hulautetaan sormilla kaikki soitettavat kielet.

Tiedä nyt, oliko tämä viestini mikään selitysahjon rikkaimmista tuotoksista, mutta oli pakko takertua Tobiaksen viestiin. Sinulle ne voivat olla kuin nuotit, mutta ei minulle.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #31 : Huhtikuu 12, 2013, 10:58:55 »
Hei!!

Onko joku löytänyt jostain - mieluiten -  suomalaiselta nettisivulta/kaupasta Panic! at the Discon Vices & Virtues cd:n nuotteja??
Tai kyseisen cd:n kappaleiden hyviä soittamisohjeita youtubesta?

Jos kukaan tietää/on löytänyt, niin voisiko kertoa minulle, mistä? :)))
Voi vastata tänne tai heittää yksärillä.:)

Olen jo kauan halunnut soittaa noita kappaleita.:)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2013, 20:18:41 kirjoittanut Greenfinch »