Kirjoittaja Aihe: Radiokanavat  (Luettu 24458 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Envu

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #75 : Heinäkuu 03, 2004, 19:35:21 »
En yleensä kuuntele tieten tahtoen radiota.

Joskus, kun matkustaa autossa, on pakko, kun vaihtoehtoina ovat pikkusiskon Gimmel-kasetit tai pikkuveljen järjettömät kasetit, kukaan kun ei tykkäisi jos äänittäisin kasetin ja soittaisin sitä aina kun olen autossa etupenkillä. :p
Tästä seuraa se, että kun saan vuoden päästä ajokortin ( jos saan ), niin kun minä ajan autoa, soitetaan vain sitä musiikkia josta itse pidän. Voi siis matkustajien korvaparkoja. ^^'

Yleensä autossa kuunneltu radio on Kiss FM. Aamuisin Aamutiimi on ainakin ihan hyvä, joskin joskus se oli parempikin. Muistan sen Henkan aikoihin, kun ne syöttivät Tuomakselle lastenruokia tms. Se oli aika hauskaa kuunneltavaa. :D
Muita mahdollisia vaihtoehtoja ovat Rogmo - erityisesti isän kanssa matkalla ollessa - ja joku, jonka nimeä en nyt muista. :p

Yhdessä vaiheessa olin kauhean innostunut internetradioista. Lempiradioni on ehkäpä Gotham radio, jonka genrenä on Winampin mukaan Metal, Goth, Black. Ihan sopivaa aina välillä tulee, löytää jopa uusia hyviä artisteja.

Pot

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #76 : Heinäkuu 06, 2004, 13:42:24 »
Ähm jee. Vihdoinkin tällanenkin topikki.

Eli. Kuuntelin ennen, en kuukauttakaan sitten, aina NRJ:tä(Energyä) mutta sitten satuin kääntämään Yle X:älle. Jäin heti koukkuun. Yle X:sältä tulee sellaista musiikkia, mitä NRJ:ltä ei tule, ja myös sellaista musiikkia, jota sieltä tulee. Eli siis Yle X on tod. hyvä kanava. Silloin _harvoin_ kun sieltä tulee jotain tosi tosi huonoa, käännän kanavan NRJ:lle tai Kiss FM:lle. Jos sieltäkään ei tule mitään hyvää, viimeiset oljenkorret ovat SuomiPOP ja Radio Nova.

Yksi asia on joka Yle X:sässä ärsyttää. Ne sen omat mainokset. No eihän sieltä muita mainoksia kyllä tulekaan. Mutta silti, pakahdun aina kun sieltä tulee se mainos missä ne jotkut ryntää sukkahousut päässään kylänsä ainoaan markettiin jne. Argh. Soopaa. Mutta Yle X:ällä on kyllä muuten hyvät jutut. Niitten pölinää sentään kuuntelee. Parasta juontajaa en osaa sanoa, kun men koskaan muista niiden nimiä. X___x;; Enivei, Juuson ja Peltsin tuntee kaikki, niin sanotaan vaikka Juuso ja Peltsi. En kyllä niitten aamushowta ole kerennyt paljoakaan kuunnella. Aivan. Jos pitäisi antaa kanaville kouluarvosanat, niin ne olisivat: Yle X 10-, NRJ 8½, Kiss FM 8+, Nova 8-, SuomiPOP 7½. Koska SuomiPOPilta tulee harvoin sellaista musiikkia jota kuuntelen. Myönnän, etten hirveästi kuuntele kotimaisia bändejä O__o;

Poissa Starpiks

• ヘルムットじゃないよ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • "Olette sangen rumia ollaksenne keijuja"
  • Tupa: Puuskupuh
Radiokanavat
« Vastaus #77 : Heinäkuu 06, 2004, 17:28:09 »
Nykyään kuuntelen enimmäkseen YleXää, ihan vain siksi että sieltä tulee monipuolisesti musiikkia, ja paljon semmoista musiikkia mitä NRJ ja Kiss FM eivät soita. Tulee metallia, tulee räppiä, rockia, ja poppiakin, vaikka minusta se on aika vähäistä. Ja siellä on paljon musiikkia, joita ei listoilla näy, eli Antti Tuiskut, Hanna Pakariset ja muut (huomioikaa, en minä heitä dissaa, eivät vain kuulu lempimusiikkiini) eivät oikein tuolla soi (ainakaan minun huomatakseni).

Juontajista on paha sanoa, koska heitä en hirmuisemmin kuuntele (enkä vielä kertaakaan ole aamushow'n aikaan radiota päällä pitänyt). Puheet yleensä menevät hieman ohi siis. Mutta kokonaisuudessaan pidän tuosta kanavasta paljon enemmän kuin Kiss FM:stä, jota yläasteella kuuntelin. Kiss FM:llä pyöritetään paljon samoja biisejä, eivätkö juonnotkaan nappiin menneet. Ehkä se sitten oli tarkoitettu kuitenkin työssäkäyville, nuorille ihmisille, eikä yläasteikäiselle tytölle.
"The shortest verse in the Bible is, "Jesus wept". The only thing wrong with it is the past tense." -Fred MacIntire, Something Positive

No oonhan mä sentään sukua insinöörille... *pnish*?

Crestfallen

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #78 : Heinäkuu 06, 2004, 17:36:12 »
Kuuntelen hirveästi YleX:ää (soi tuossa taustalla nytkin...), en tiedä miksi, kuuntelenpa vain, kai olen jäänyt koukkuun. Siinä ärsyttää se, että puhetta on ihan liikaa, musiikkia saisi olla enemmän, ja tietenkin sellaista musiikkia josta itse pidän... Muuten kuuntelen radiokanavia vähän miten sattuu, jos jostain tulle mielestäni huonoa musiikkia, niin kanava vaihtuu, ja todella nopeasti. Lempijuontajaa minulla ei ole, kunhan vain ei ole Nilviäiset, niin kestän aika hyvin.

Beah

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #79 : Heinäkuu 07, 2004, 14:48:14 »
Kuuntelen aika vähän radiota, sillä sieltä ei tule sitä lempimusiikkiani, jota yleensä kuuntelen. Jos kuuntelen, niin ylex soi, ja sekin sen takia, kun ei täällä kuullu paljon mitkään muut kanavat :P Hyvää siinä kanavassa on se, että se on aika monipuolinen, ja juontajat on hauskoja [Ja sieltä ei tule koko ajan pelkkiä uutisia, kuten Novalta].

Tavallaan ylexältä ei taas tule monipuolisesti musiikkia. Se vähän riippuu mistä kiikkuu. Yleensä sieltä soi ne uusimmat ja mukaparhaimmat laulut, mutta sitten kun niitä aletaan soittamaan, niitä myös soitetaan aamusta iltaan ja illasta aamuun D:

Energy ja Kiss FM, eivät edes täällä [onneksi] kuulu, joten niitä en voi kommentoida. Mitä nyt joltain olen kuullut, niin sieltä soi suurmiaksi osaksi jotain hip hoppia, Christina aguileraa jne.. Ei kuulosta hyvältä siis.

Jublia

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #80 : Heinäkuu 09, 2004, 14:01:37 »
Yle X!
Sitä tulee kuunneltua, koska ite tykkään siitä paljon enemmän kun Kissistä tai Nrj:stä.
Mikähän Yle X:ssä on hyvää.. hmm..
1. Siellä ei tuu liikaa mainoksia
2. kaikki juontajat on hyviä
3. on paljon erityylisiä ohjelmia (aamut, listat, Kanalassa kajahtaa, sata prossaa jne.) Eli kaikille jotain.
4. Musiikki on hyvää, vaikka sitä ei soiteta niin kamalan paljoa ja pääosin ne on niitä samoja kappaleita..
5. Siellä puhutaan niin paljon. I like it. On kaikki erilaisia haastatteluja, ja juontajat pälpättää muuten vaan ;)

Lempi juontajaa / ohjelmaa mulla ei oikein oo, mutta Listat on hyviä, ja Kromosomi X. Aamuja, en ehi pahemmin kuunteleen, se ohjelma tulee liian aikasin ;) Niin ja sitten en kauheesti tykkää Kanalassa kajahtaa -ohjelmasta, enkä varsinkaan sata prossaa (tai 100 %)-ohjelmasta. Liika rappia ja sellasta, ei mun makuun.

Joten Yle X:ään verrattuna Kissi ja Nrj on jotenkin köyhiä...

Ja sitten lopetataan Yle X:n mainostus ;D

Radioo kuuntelen sen takia, että sieltähän ne uusimmat laulut kuulee, cd:itä on turha ostaa, yhen hyvän laulun takia... Radio piristää elämää ;)

Jennie McGryffin

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #81 : Heinäkuu 09, 2004, 20:33:12 »
Minä kuuntelen melkein aina Kiss FM:ää. Varsinkin aamulla kun herää, siinä ennen Summeria, on kiva kuunnella Kissin parasta: Aamutiimiä. Timpe ja Annika on parhaita!
Noh, YleX on kanssa ihan hyvä ja NRJ myös...

Äh, miten te saatte kirjoitettua noin pitkiä viestejä?

Vätte

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #82 : Syyskuu 14, 2004, 11:48:51 »
Minä kuuntelen eniten Yle X:ää, mutta joskus myös Kiss FM:ää tai Energyä.Yle X:llä parasta on monipuolinen musiikki, hyvät juontajat ja se, ettei niitä mainoksia tule koko aikaa!
Meidän mökille on noin viiden tunnin automatka ja äiti haluaa kuunnella 85% matkasta novaa ja sen 15% iskelmää. On minulla kestämistä, sillä vaikka kuuntelisin omia levyjäni, kuuluu radiomusiikki sieltä taustalta. Argh!

Herstein

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #83 : Syyskuu 14, 2004, 20:02:12 »
No; minä kuuntelen radiota yleensäkkin erittäin vähän, ja jos radiota kuuntelen, on auki yleensä radio city tai yle x. Ne eivät mielestäni ole niin "kaupallisia", ainakaan ensimmäiseksi mainitulta ei kuule tämänhetken ykköshittejä, vaan se soittaa nimensä mukaan Rokkia, josta minä pidän. En tosin tyrmää Nrj:tä ja Kissfm:mmää, ne eivät vain soita minun tyylistä musiikkia!

Isabella

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #84 : Huhtikuu 22, 2005, 22:10:24 »
Pop, hip, in, must ja groove. Minä kuuntelen Radio Helsinkiä. Se on hyvä radio.

Musiikkia tulee todella laidasta laitaan, toimittajat ovat mainioita (Martti Servo. Lahja maailmalle.), tunnelma on leppoisa eikä mainoksiakaan ole juuri ollenkaan.

Helsingissä ihmiset ovat jotenkin vilpittömiä, eivät ole tekohauskoja tai paskantärkeitä niin kuin useimmilla asemilla. Viime viikolla iltaohjelman päätteeksi toimittajan lausumat loppusanat ovat hyvä esimerkki: "Noniin. Nyt minä lopetan ja seuraavaksi alkavat luultavasti uusintaohjelmat... koska täällä ei näy ketään muuta. Mitäköhän nappia minun pitää painaa? Se on varmaan tuo. Hei hei."

Olet ystävien seurassa.

Outlaw

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #85 : Huhtikuu 23, 2005, 13:42:37 »
Kuuntelen paljon YleX:ää. Parhaat juontajat ovat Aamun pojat, Peltsi, Juhalahti ja Ari. X:än musiikista pidän paljon, vaikka soittolistat toistavat itseään aika paljon. Osasyynä kuunteluun on myös se että en tiedä mitään muita yviä kanavia. Novalla onpari vuosikymmentä vanhat soittolistat, Energy muuten vaan ärsyttää, Kiss FM on myöskin huono.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
Radiokanavat
« Vastaus #86 : Huhtikuu 23, 2005, 17:47:33 »
NRJ on the best. Aamu tiimi on paras ja jutut on hauskoja. Musiikki on tietysti juuri semmosta mitä minä kuuntelen. Mainoksia vaa tuppaa olemaan turhan paljo. Novaa kuunnellaan autossa sillon kun minä siihen saan jotenkin vaikuttaa. Mitä radio kanavaa vihaan.. Höm... Ehdottomasti joko radio savo. En voi sietää niitä juttuja. Arg... Sitten jos iskä valihtee autossa radoi kanavan nii tasan kuunnellaan radio savoa (tai jos sitä kuulee minun valituksen läpi...)

Paras juontaja on ehdottomasti NJR:n iltapäivien Johannes Saukko. Myös  Tenkanen, Kristiin (Komulainen) ja Tuomas Kytömäki ovat loistavia juontajia.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Cranberry

• Ankeuttaja
radio
« Vastaus #87 : Toukokuu 06, 2005, 12:02:59 »
Itse en niin kauheasti enää kuuntele radiota. Jos kuuntelen, niin YleX:ää mieluiten. Siellä ei ole liikaa mainoksia, hauskat ohjelmat ja hyvää musiikkia. Nova on aivan kauhea, en tajua, miksi aivan joka kaupassa ja liikkeessä, ravintolassa/kahvilassa, bussissa ja muissa tuollaisissa aina soi Nova. Sieltä tulee aivan hirmuisesti mainoksia ja musiikki aikas huonoa, lisäksi se musiikki on erittäin yksitoikkoista ja samaa biisiä soitetaan aina. Kiss FM on myös huono kanava, sillä sielläkin aivan liikaa soitetaan samoja biisejä lähes joka päivä. Oli ihan hirveää kuunnella kaverini luona joka toinen tunti numanumaneitä, kun soitti siellä Kissiä...  Energyä en ole ainakaan saanut kuulumaan täällä päin, ehkä se sitten ei vaan kuulu, ihan hyvä kanava se kyllä on.

Pinguwingu

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #88 : Toukokuu 07, 2005, 11:57:32 »
Kuuntelen NRJ:tä. Siellä soitetaan uusia hyviä hittejä, toisin kuin Novalla jota kuuntelen joskus. Radio Novassa soitetaan tosi paljon vanhoja biisejä, mut Nrj:llä on liikaa mainoksia, joka on ärsyttävää jos tulee joku hyvä laulu. Nrj:llä parhaat on Tenkanen ja Kristiina, sen takia että kun on ne Tenkasen aamu showt.. Joskus ne kyllä puhuu jostain mitä ei edes tiedä mistä ne puhuu. Novalla parhaat juontajat on Ile, Arttu ja Maria. Joskus radiossa on ärsyttävää kun ne vaan puhuu jostai ja sit kuuluu minuutii radiosta sitä ku ne nauraa.. :D

velhotar

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #89 : Toukokuu 08, 2005, 00:02:54 »
Vielä jokunen kuukausi sitten kuuntelin paljonkin radiota, mutta nykyään en voi sietää radiota. En kestä YleX:ää kolmea sekuntia kauempaa (testattu on). Musiikki on melkein pelkästään "hittimusaa", jota en useimmissa tapauksissa voi sietää. Kaiken lisäksi ärsyynnyn niistä juontajien kälätyksistä aika nopeasti. Ainoa radiokanava, jota voin oikeasti kuunnella, siis muunakin kuin taustameluna, on Radio City, mutta harvemmin nekään mitään hyvää musiikkia soittavat. Autossakin kuuntelen aina omia levyjäni kannettavalla cd-soittimellani, kun en kestä vanhempieni musiikkimakua ja Iskelmäradiota. :)

Tammel

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #90 : Toukokuu 18, 2005, 15:24:59 »
NRJ on kyllä mielestäni paras, siellä ei soiteta aina samoja biisejä tai muuta. Vaikka kaikki mitä siellä soitetaan alkaakin kohta tulemaan liian tutuksi mutta kyllä minä siitä eniten välitän. Myös YleX ja kiss FM ovat mielestäni hyviä, vaikka kiss FM:ltä tulee paljon samoja biisejä liikaa. Mutta ihan hyvä :). YleX:ltä tutuimmat juontajat minulle ovat ehdottomasti Juuso ja Peltsi. Ylex:ltä tulee musiikkia moneen makuun mielestäni. Ja ne jutut mitä juontajat aina keksivät ovat ihan kivoja :D.
Vielä moitin vähän novaa... Siis sieltä tulee koko ajan samat biisit, ja juontajat keksivät "laatikon salaisuuksia" ym. Tylsä.

Xeemu

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #91 : Toukokuu 18, 2005, 15:58:15 »
Nojaanojaa. Ainoa kuuntelemisen arvoinen radiokanava, elikkäs Radio City, ei kuulu minun kämyisessä radiossani, joten radion kuunteleminen rajoittuu vahvasti autolla ajelun yhteyteen. Melko usein kuuntelen autossakin CD:tä, joten radiota kuuntelen erittäin harvoin. Mutta silloin harvoin kun radio soi, soi Radio City. NRJ:n shit music only kanavalta ei kertakaikkiaan tule musiikkia, jota minä viitsisin edes musiikiksi kutsua. Kiss FM on tässä vielä etevämpi. YleX:ltä saatan silloin tällöin kuunnella Metalliliiton, mutta muuten saa kanava pysyä kiinni. Muita kissannimipäiviä esitteleviä radiokanavia en viitsi edes mainita.

labello

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #92 : Toukokuu 19, 2005, 20:11:50 »
Radio City. Siksi, että se on ainoa kanava, joka soittaa musiikkimakuani vastaavaa musiikkia. En kestä kuunnella mitään listapoppia tai vanhoja suomipopin klassikoita joita muut kanavat tuntuvat soittavan. YleX:n kunniaksi tosin mainittakoon Metalliliitto, jota kuuntelen silloin kun satun muistamaan, sekä se, että YleX soittii välillä joitakin harvinaisempia kappaleita mitä muilta kanavilta ei kuule. Mutta silti, City sen olla pitää.

Northerly

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #93 : Toukokuu 26, 2005, 11:36:19 »
Minä kuuntelen nykyään lähinnä YleX:ä.
Kiss FM oli suurkulutuksessa vielä pari vuotta sitten, mutta jotenkin kiinnostus on lopahtanut. Varmaankin siksi, että niitä tiettyjä biisejä soitetaan aina ihan loppuun.
Liiat mainokset saavat minut aina vaihtamaan kanavaa ja samaten se, jos jokin vihaamani kappale kajahtaa kuuluville.
YleX:llä mielestäni soitetaan hyvin monipuolista musiikkia, kappaleita ei kuluteta loppuun eivätkä mainoksetkaan jyllää yli äyräiden. Lisäksi nyt kun olen pikku hiljaa kiinnostunut koko ajan enemmän ja enemmän punk- ja rock-tyylisestä musiikista, kuulen sitä reippaasti YleX:llä.

Ja se Kiss FM:än nykyinen iltajuontaja. URGH! Ottaa tuo kiljukaula päähän, sitä ei jaksa kuunnella puolta minuuttia enempää.

Leviathan

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #94 : Toukokuu 26, 2005, 14:14:42 »
Kuuntelen Radio Cityä. Sitä kuunnellessa ei tarvitse pelätä, että yhtäkkiä pärähtääkin soimaan rasittavaa teinipoppia tai räppiä. Hyh sentään. Cityllä kuuluu kyllä aika paljon samoja kappaleita, mutta muilla kanavilla en ole juurikaan kuullut Viikatetta, joka on lempibändini. Cityssä on hyvää myös Herätysliike arkiaamuisin. Sitä on hauska kuunnella aamulla ennen kouluunlähtöä, joskus lähetykset saavat minut tosissaan nauramaan ^^
Kuuntelen myös vähän harvemmin Radio Megaa, Oulun seudun paikalliskanavaa. Sieltä kyllä kuuluu aika paljon ah-niin-inhottavaa poppia, mutta räppiä en ole Megalla ikinä kuullut. Myös YleX:ää ja Radio Novaa kuuntelen jos Cityllä kuuluu jotain sietämätöntä. Eli varsin harvoin.

BumbuliBallo

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #95 : Kesäkuu 03, 2005, 20:33:53 »
No mä ny teen arvostelun näist radiokanavist mitä kuuntelen eli:

NRJ: Todellakin paras kaikista aivan mahtavat juontajat mahtavaa musiikki esim :eminem green day good charlotte ja kaikki mahtavaa kokonaisuudessaan antaisin sille arvosanana 10-. - tulee siitä että, Välillä ei tiedä mikä kappale soi ja sit jos se on joku hyvä ja haluis löytä äsen netist nii ei löydy.

Nova: voi kiesus jotain saamarin robbie williamsii soitaa ja jotain gimmelii voi hyvät ihmiset sentää ei voi olla nii huonoo radiokanavaa konaisuudessaan arvosanks tulee 5-.

Radio City: Ei oikee kolahda muhun jotenkin niin rockkaava ja liika hevii ei iske muhun kokonaisuudessaan 6½ .

Iskelmä: no täst ei voi sanoo ku et huhuijaa eli aivan surkeeta...paitsi jos on kipee niin voi olla et sitä kuuntelen ku se on niin tylsää musiikkii nii on pakko nukkuu. 4.

Auran Aallot: Joskus ihan sairaan hyvää musaa ja sellasii mitä ei oo vähään aikaan kuullu ja parasta siinä on se että sielt tulee tps:n peli selostus aina sitä kuuntelen aina niin innolla jääkiekon ansiosta 8½.

Kiss Fm: Toooosi hyvä ei niin hyvä ku toi NRJ mut aika samankaltanen mut siin on hyvää et aina kesäsin siel on ainakin ennen tullut sellanen et on aina tunnin biisi ja sitku kuulee sen nii soittaa sinne ja jos arvaa oikein saa 100 euroo.. sen johdosta ja laadukkaan musan johdost niin 9½.

882: Jos oon mökil ja ei kuulluku 882 niin on pakko kuunella en vapaaehtosest missää nimes et sil viisii surkeet 4½

Siinähän se ja muistakaa toi oli vaan mun mielipide et älkää herkät ottako nokkiinne jos kuuntelette Novaa tai jotain noist mitä haukuin :)

ujelo

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #96 : Kesäkuu 05, 2005, 19:51:13 »
*Mikä radiokanavissa on hyvää, mikä ärsyttää?*
Hyvää on tietysti musiikin monipuolisuus. Cd-levyiltä kuulee vain samoja biisejä, radiosta tulee vähän kaikenlaista. Tietynlaiselle musiikille on sitten oma 'ohjelmansa'. Ja kuulee tuoreimmat uutiset siinä sivussa :D Ja vähän muutakin turhaa tietoa.
Ärsyttää... Hmm. Radio Novassa ärsyttää ainakin se, että mainoksia tulee KOKO ajan. MAINOKSIA MAINOKSIA MAINOKSIA. Minä en ainakaan kestä sellaista. Lisäksi (edelleen Novassa) on älyttömästi kaikenlaisia kilpailuja. Muista kanavista en osaa sanoa kuinka paljon niissä on, koska niitä en joudu 'pakkokuuntelemaan' (koulubussi, äidin kanavavalinta autossa), mutta Novassa niitä ainakin on liikaa.  
*Mitä radiokanavaa kuuntelet? Onko erityistä syytä?*
YleX:ää. Sieltä tulee se musiikki, jota kuuntelen eniten, TOP 40 lista, Himotuimmat jne. Minä pidän siitä kanavasta. Jos jotain huonoa täytyy sanoa, niin se, että juontajat puhuvat aika paljon, vaikka voisi soittaa musiikkiakin. Ja jos ei YleX jostain syystä ole mahdollinen, niin sitten Radio City.
*Jos sinulla on lempijuontajaa niin kuka se on?*
Ei ole. Ei sillä ole niin väliäkään, yleensä juontajien puhe menee minulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, paitsi jos asia on mielenkiintoinen.  
*Muuta*
Hyrregaad, että minä varon koskemasta Iskelmään. Se on kanava, jota isäni kuuntelee AINA. Ellei hän sitten kuuntele iskelmälevyjään. Tiedän myös, ettei minun sitä kannata kuunnella, sillä nimi kertoo kaiken. Minä EN kuuntele iskelmää.

Luftalarm

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #97 : Kesäkuu 11, 2005, 19:12:12 »
YleX, koska se kuulostaa tuoreelta. Niin, ja saa siellä myös toivoa vähän harvinaisempaa ja vanhempaa tavaraa, mikä on hyvä. NRJ:tä silloin tällöin kun kuuntelee, tulee ainoastaan näitä muka niin kuumia hittibiisejä, jotka eivät omaan musiikkimakuuni lukeudu. Tosin radio on yleensä auki vain taustamusiikiksi esim. läksyjä tehdessä ja myös televisiota katsoessani( äitini jaksaa ihmetellä tätä ). En siis välttämättä edes kuule kappaleita, paitsi tietysti sitä valpastuu hyvän biisin soidessa.

YleX:n juontajia on mukava kuunnella, vaikka eivät välttämättä keksisikään hyvää jutunjuurta. Harmittavasti Juuso lähti Aamusta pois ja siirtyi television puolelle. Se ja Peltsi olivat parhaimmat juontajat ikinä. Juuso soitti joskus Rammsteinia, ja sekös saa pisteitä täältä päin.

Jos olisi pakko jotain huonoa keksiä, niin ehkä se on hiphopin ja räpin määrä. Tällä hetkellä siellä näytetään suosivan naisräppäreitä, ja ohjelman aikana tulee taatusti MC Pölyä tai Mariskaa.

Poikkeustapaus

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #98 : Kesäkuu 15, 2005, 12:02:04 »
SuomiPOP on se mun juttu. :)
SuomiPOPilta tulee sekä tuoretta suomalaista musiikkia ja ihania iskelmiä, kun minä niistäkin pidän. Tiivistettynä kanava soittaa juuri sitä mulle sopivaa musiikkia eikä ärsyttäviä/mielestäni huonoja biisejä tulee harvoin. Myös niitä vanhoja klassikoita, joita ei ole kuullut aikoihin, tulee silloin tällöin. Tulee oikeasti ihana olo. Juontajista ehdoton suosikkini on Jaajo. Harmi vaan, että äitini ei pidä hänen äänestään ja autossa SuomiPOPin kuuntelu on näemmä ankarasti kiellettyä.

Kiss FM, Nova, Iskelmä ja YleX ovat nekin ihan kivoja radiokanavia. NRJ on ainoa, mitä en voi sietää korvissani. Aina samat biisit, pelkkää teinipoppia ja rappia. Pelkkiä uutuuksia suoraan jenkkien hittilistoilta. Ei iske minuun. Tenkasen takia voi silloin tällöin säätää NRJn soimaan.

Katariina

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #99 : Syyskuu 03, 2005, 16:21:45 »
Minä pärjäisin oikein hyvin, jos radiosta kuuluisi vain muutama asema. Eli: YleX, Sävelradio ja Radio X3M.
Useimmiten kuuntelen sävelradiota. Sieltä tulee ihanaa 60- ja 70-luvun musiikkia! Usein vielä alkuperäisiä, englanninkielisiä versioita biiseistä eikä suomeksi käännettyjä, joita iskelmästä tulee. Sävelradio on paras.
YleX kääntyy päälle kun edellämainitusta on tullut yliannostus tai sieltä tulee jotain huonoa. YleX on ihan OK, sieltä tulee kivaa musiikkia, ei oo niin hittipainotteista kun muut kanavat. Tosin metalliliitto ja tekno- ja danceohjelmat saa mut kääntään pois kanavalta välittömästi, mutta on silti ehdottoman kunnioitettavaa että niitäkin tulee! (Yritä kuvitella noita ohjelmia jollekin nrj:lle..) Sieltä tulee myös aivan liikaa räppiä.
X3Miä kuuntelin kun luin ruotsin kirjoituksiin. Siellä on hauskat juontajat, tai ainakin silloin iltaisin oli. Täys häröä ihme juttuu.. Mm. kerran ne keskusteli anaaliseksikokemuksistaan.. Mut sieltä tulee kivaa musiikkia, tai ainakin välillä. Ja on kiva huomata et sitä puhettakin oikeesti ymmärtää.