Kirjoittaja Aihe: Radiokanavat  (Luettu 21180 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sarvihaara

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #50 : Elokuu 24, 2003, 12:09:07 »
Nova on suurin vitsaus radiokanavien joukossa. Kuten monen muunkin, se "ilahduttaa" myös minun yli 10 tunnin kestoisia ajomatkoja Lappiin.
Karmeinta Novassa on se, että sieltä oikeasti tulevat ne samat biisit ihan koko ajan. Eikä se olisi niin paha jos ne edes olisivat järjestäen jotain uutuuksia, mutta kun siellä soitetaan sellaisia parin vuoden takaisi hittejä, joihin kaikki aikanaan kyllästyivät liikasoiton takia, eivätkä vielä haluaisi näitä kuulla uudestaan. Esim. Jennifer Lopezin Ain't it funny? on loistava esimerkki tästä kategoriasta.
Ja jos samojen biisien soitto ei ole vielä riittävän paha, niin viimeistään se pilaa päivän, että ne biisit tulevat päivittäin ihan samassa järjestyksessä!
Muutaman vuoden takaisella kotimatkalla Lapista mieltäni alkoi hämärtää se, miten tuttua kuulemani musiikki oli. Sitten tajusinkin karmea totuuden: biisit soitettiin ihan samassa järjestyksessä, kuin mitä ne oli soitettu tullessamme Lappiin.
Varsinkin kesällä tuntui siltä, että Nova on luotu vain Mamban soittamista varten. Vähintään kerran tunnissa tuli jokin Mamban kappale ja pahimmillaan kaksikin. Ilmeisesti tarkoituksena oli varmistaa Mamban pysyminen rahoissaan soittokorvausten avulla.

Joku kaunis päivä aion oikeasti kirjoittaa Novalle hyvin vihaisen kirjeen julkisten paikkojen saastuttamisesta heidän kamalalla puurollaan.

Helppo muistaa

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #51 : Elokuu 24, 2003, 23:21:57 »
Njaa-a. No itseasiassa voin tunnustaa että minulla pauhaa Radio-City 96.2 yötä päivää. Ja miksikö, koska se on ainoa radiokanava jolta ei tule jenkki-poppia, rappia tai tätä aina yhtä suomalaista teinix-humppaa. City soittaa kaikki klassikot 60- 90-luvuilta ja kaikki hyvät rock-uutuudet.

En ole oikeastaan edes kuunnellut muita kanavia, joten en tiedä miten siellä asiat ovat, mutta Cityltä löytyy muutama huono puoli: 1.Mainokset. Ne samat ja aina toistuvat mainokset. Niitä kestää kuunnella vain ensimmäistä kertaa (sillä ne ovat kyllä aika hauskoja:)) Niitä tulee joka katkolla ja useiden kappaleiden välissä.

Toinen kamala asia on kappaleiden kuuluttaminen. Kuulet kuinka juontaja kuuluttaa lempi kipaleesi nimen, ja heti sen perään kymmenen muuta kappaletta jotka tulevat ennen sitä. Esimerkkinä vaikkapa aamu-shown juonto tässä muutama aamu sitten: "Huomenta Helsinki! Kohta soitamme kaikkien suosikkikappaleen Zeppeliinien Stairway to heavenin, mutta sitä ennen kuitenkin KISS ja Lick it up, Doorssien Riders on the storm ja YUP:n Joutilaan!"

Kolmas asia joka Cityssä on huonoa, on sen kuuluvuus alue. Sehän on  Helsingin ja pääkaupunki seudun alueella kuuluva kanava, joten kun lähtee jonnekkin kauemmas, saa kuunnella Sävel-Radiota ja laulaa isukin kanssa kilpaa Jari Sillänpään kappaleita (ei sinäänsä, Sävel-Radio on oikeastaan hyvä kanava)

Mutta muuten Radio-City on kaikinpuolin loistava kanava. \,,/

mitaminako

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #52 : Elokuu 29, 2003, 20:04:42 »
Kuuntelen YleX:ää. Hyvää musiikkia eikä niitä mainoksia. Aamulla on ihana kuunnella Juuson ja Peltsin höpinöitä koska niistä tulee oikeasti hyvälle tuulelle. Toisena syynä on se että täällä korvessä ei juuri muita musiikkikanavia kuulu.

NRJ:ä tai Kissiä en tosin kuuntelisi vaikka kuuluisivatkin täällä. Täynnä tekopirteitä ihmisiä, mainoksia ja samat kappaleet soivat kymmeniä kertoja päivässä.

Joskus kuuntelen myös X3M:iä, vaikka en ruotsia hyvin ymmärräkään. Sieltä tulee kuitenkin paljon omien suosikkibändieni musiikkia.

Eileen Malfoy

• Ankeuttaja
Re: Radiokanavat
« Vastaus #53 : Syyskuu 02, 2003, 11:06:21 »
Minä kuuntelen yleensä Radio Sputnikia. Sieltä tulee hyvää ja monipuolista musiikkia, siellä puhutaan suurimmaksi osaksi venäjää, kuitenkin siellä käsitellään Suomen asioita ihan yhtälailla. Sputnikissa on paljon hyvää. Uutiset, hitparad bes grannits tms ja ehdottomasti ne hyperihk mainokset! Joka toinen kipale venäjäksi, joka toinen suomeksi, englanniksi, saksaksi tai milloin miksikin. Lisäksi venäjä on kaunis kieli ja minusta hyvin rauhoittava. Tulee kotoisa olo, kun kuuntelee Sputnikia.
Ja Masha Romanova tms on aivan mahtava juontaja, jaksan aina naureskella kun tulee russki-finnish tunti. ^^;;

Toinen on Sport FM, jota tulee kuunneltua formulaviikonloppuisin eniten. Musiikkivalikoima nyt ei ehkä ole sitä mieleisintä, mutta joskus sitä urheilu-uutisia ja selostuksia ihan mielellään kuuntelee, kun suomenkielistä radiota tahtoo kuunnella ja SportFM on niistä siedettävin.

Radio X3M:illä on ollut hyviä haastatteluja, muun muassa adoptiolapsista ja muusta kiehtovasta, kun niihin kerrankin vähän paremmin ollaan siellä viitsitty paneutumaan ja etsimään haastateltavia jne. Radio X3Miä tulee kuunneltua aina silloin tällöin, jos Sputnikilta tulee joku kipale, johon olen kurkkua myöten kyllästynyt. Joskus tulee sitten jäätyä X3M:ille pidemmäksikin aikaa, ihan mukava kanavahan se on. Ja suomenruotsia on niin kiva kuunnella, paljon mukavampi kuin suomea, ainakin radiosta.

Radiokanavissa yleensä ärsyttää se, että kun kuuntelee radiota pitkät ajat kuten minä hermostuu niihin samoihin hyperärsyttäviin mainoksiin, joita toistetaan puolen tunnin välein (vähintään). Kuuntelin joskus aiemmin Kissiä ja NRJ:iä, mutta ärsyttävät mainokset ja jonkinverran raivostuttavat juontajat saivat minut vaihtamaan suosiolla suomenvenäläiseen.

Lils

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #54 : Syyskuu 02, 2003, 17:49:19 »
Kuuntelin kesällä ensin joka päivä NRJ:tä. Se oli mielestäni ainoa oikea hyvä radiokanava. Kuitenkin menetin hermoni miljoonien mainosten sekä samojen kappaleiden soiton takia. Vaihdoin KissFM:ään. Sitä kuuntelin melkein kokoajan. Kohta meni Kissinkin kanssa hermot. Samoja kappaleita jatkuvasti. Yllätys, yllätys. Nykyään voisin huutaa tuskasta, jos vielä yhden kerran kuulen niitä jatkuvasti soitettuja kappaleita! Aargh.

Nykyään kuuntelen siis musiikkia enimmäkseen cd:iltä. Radion kanssa paloi päreet. ^^ Joskus kuuntelen satunnaisesti esim. autossa kuitenkin Yle X:ää, se on ihan hyvä! Tulee mielestäni vaihtelevampaa musaa. Ja Peltsin ja Juuson aamuohjelma on hauska! ^^

Selidor

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #55 : Syyskuu 07, 2003, 19:47:04 »
Min kuuntelen Energyä (=Nrj)
Sielä on kyllä aika paljon mainoksia, joita jankataan koko ajan.
Musiikki on kuitenkin monipuolista, tai_no, tarkoitan, että ihan samoja biisejä ei soiteta koko aikaa (vaikka niitä mainostetaan koko ajan).

Ennen kuuntelin Kiss fm:ää. Sielä puolentunnin sisällä saattaa tulla sama kappale kolme kertaa.. Ja melkein kaikki jutut menevät navan alle, on ihan herätä kuulemaan, kun on meneillään gallup "montako kertaa viikossa harrastat seksiä" tms...

Autossa kuuntelen aina suomi poppia.

No, yhteistä kaikille kanaville on se, että on liikaa arvaa_sitä_arvaa_tätä-juttuja. Eikä mainoksistakaan ole pulaa..

Aamun Aurinkoinen

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #56 : Syyskuu 08, 2003, 17:26:25 »
En muista kirjoittaneeni tänne.

Kuuntelen Kiss FM:ää.  Aina. En kuuntele muita. Pitäisikö minun nyt kertoa, mitä hyvää on kississä, vai mitä huonoa on muissa? No, otan molemmat.

KissFM soittaa noin 50% hyvää musiikkia. Musiikkia soitetaan, tosin kuten kaikilla, sitä samaa. Kerran kuulin levottoman prinssin kolme kertaa tunnin aikana O.o ( se soi tälläkin hetkellä, yhm >_< ) . Mutta, musiikki on kuitenkin kohtuullisen hyvää, ja aamutiimin juontajat ovat mahtavia. Mainokset ovat vitsaus ja vitsi. Liikaahan niitä on mutta yritän selvitä niistä.

NRJ. Naurettavaa. Siinä on kanava jota en osaa kuunnella. Musiikki on vielä teiniksimpää kuin YleX:ällä tai Kissillä. En osaa sanoa mitään positiivista. No osaanpas, sen, että kanavan taajuus on helppoa muistaa. 96,6 täällä päin.  

Muut kanavat ovat yhdentekeviä. SuomiPop on oikastaan ihan mukava, mutten tahdo kuunnella pelkkää suomalaista musiikkia. Eikä se edes suostu kuulumaan radiostani kunniallisesti.

Ayelana

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #57 : Syyskuu 09, 2003, 18:17:33 »
Joskus vuosi sitten diggailin Novasta. Se soi aina linkassa, kun menen kouluun, joten sitä tulee kuunneltua ainakin tunnin päivässä.
Sieltä tulee niin älyttömästi mainoksia, ja siellä soi samat biisit joka päivä. Ärsyttävää.

Nykyään mä kuuntelen mieluiten SuomiPoppia. Sieltä tulee aina jotain hyvää, mä tykkään aikas paljon suomalaisesta musasta.
Aluksi mä tykkäsin jostain ihme Star FM:stä, mutta sitten se lopetti. Siitä sitten Novaa kuuntelemaan ja nyt SuomiPop.

Mä en oo pahemmin kuunnellut Kissiä tai YLEXiä.
Äitee kuuntelee mieluiten jotain ihme Pohjanmaan Radiota, joskus sieltäkin tulee joku hyvä piisi.

Poissa Tohvelieläin

• Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #58 : Syyskuu 10, 2003, 14:49:12 »
Ei ole oikein kunnollisia radiokanavia näin pienessä maassa, mutta keskimäärin parasta musiikkia soittaa YleX (Mafia oli kylläkin parempi nimi). Juusoa ja Peltsiä en oikein siedä, mutta kun ajattelee minkälaista musiikkia muilta kanavilta yleensä ottaen tulee, olen suht tyytyväinen. Dance-ohjelmia en kyllä siedä (ja niitä tulee vieläpä viikonloppuna parhaaseen kuunteluaikaan yöllä). Omituista, että tuommoista marginaalimusiikkia soitetaan "koko kansan" kanavalla, mutta esim. Manic Street Preachersia tai monta muuta loistavaa orkesteria ei soiteta juuri koskaan.

Fleur

• Ankeuttaja
Topic herää kuolleista...Huu...
« Vastaus #59 : Maaliskuu 17, 2004, 15:24:05 »
(psst..Kiva ava, Tohvelieläin. Olen analysoinut kyseisen taulun koulussa jo kahdesti ^^)

Lopetin Kissin kuuntelemisen viime kesänä melkein kokonaan koska 1. se ei kuulu koko Suomessa, vaikka niin väittävätkin ja 2. mainoksia/juontajien juttuja tulee puolessa tunnissa enemmän kuin musiikkia. Joskus aamuisin kuuntelen Kissiä siinä toivossa, että tulisi vaihteeksi hauska pilapuhelu. En tosin tiedä tuleeko niitä enää ollenkaan.
Yleensä valitsenkin aamuisin Radio Helsingin. Juu, ei varmaan kaikkialla kuulu...Mutta jos satutte maikkarin levyraatia katsomaan, niin sen vakiovieras Njassa on Radio Helsingistä. Itse asiassa juuri tästä syystä aloin kyseistä asemaa kuuntelemaan. Musiikki on vähän laidasta laitaan, mutta laskin tässä yhtenä aamuna bussissa, että 20 minuutissa tuli vain yksi pieni mainoskatko.

Englanninopettaja on usein maininnut jonkun radioaseman, jolta tulee iltapäivisin ohjelmaa Brittein saarilta, mutta en ikinä muista sitä silloin kun voisin radiota kuunnella.
Ja koulussa kuviksen tunneilla oli yhdessä vaiheessa päällä SuomiPop. Tuskaa, kun kestän vain hyvin harvaa suomalaisartistia (kuulin äskettäin Jonna Tervomaan Et tahdo tietää ja häpesin sitä että omistan kaksi hänen levyään >_<)

Firena

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #60 : Maaliskuu 17, 2004, 15:42:14 »
Minä kuuntelen aktviisisesti YleX:ää.

Kiss FM
Tätä ehkä 10-15 minuuttia päivässä. Ärsyttävää, että ne soittaa samoja kappaleita koko ajan! :( Kuulee usein yhden kappaleen ties kuinka monta kertaa päivässä O.o Juontajatkin on sellasia ylipirteitä koko ajan, varsinkin Pirttinen. Niiden Top30 lista on ärsyttävä. Joka päivä ja samoja biisejä.

Radio nova
Nova on paras iltaisin ja öiseen aikaan ^_^ 80-luvun biisejä on mukava kuunnella ja musiikki on syht koht vaihtelevaa. Mutta niiden kisoja ei jaksa koskaan kuunnella.

Yle X
Tykkään juontajista, niiden musasta ja ohjelmista ja vieraista. Tällänen pitäisi kunnon radion olla. Kanalaa en koskaan kuuntele, mutta muita kyllä mitä ehdin. Paras on ainakin Metalliliitto ^^ Joka päivä kuulee uusia biisejä, eikö aina vain yhtä ja samaa jumputusta. Popuutiset saisivat olla pidemmät.

Radiota kuuntelen varmaan kolme tuntia päivässä. Se on kyllä aina auki, mikäli en kuuntele levyjä tai ole koneella ^^

Aino

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #61 : Maaliskuu 27, 2004, 09:25:13 »
No. NRJ soi melkein koko ajan päivällä. Ennen kuin menen kouluun, kun tulen koulusta, joskus koulupäivän aikana, illalla ja yöllä. Eli sitä minä melkein aina kuuntelen. Kun satun omistamaan sellaisen ison ja painavan soittimen mistä pitää vääntää ne kanavat. Ja siinä sitten tietysti kestää vaihtaa toiselle kanavalle, eikä se edes aina tahdo löytyä, joten olen jättänyt sen taajuudelle 96,6. Meidän energylle. Tuleehan sieltä tosin joskus hyvääkin musiikkia, dancemeininki  ja muu hurlumhei ei sovi minulle. Tenkasen aamushow on aika hassu juttu, toiset sanoo jyrkän ein ja toiset pehmeän kyllän. Tenkasella on juu mielipiteitä, mutta espanjalainen säämies on kuunteluni aihe. Päivät, iltapäivä ja illat on sitten aikasen samanlaisia.

Kissiä tulee sitten sellaisella pienellä matkaradiolla kuunneltua, ihan kelvollista musiikkia sieltäkin tulee. Joskus vain vähän vanhempa, joka on periaatteessa aika hyvä asia. Toisena NRJ:n jälkeen.

Muita taajuuksia selailen vain sillä jo mainitulla matkaradiollani ja pysähdyn kuuntelemaan jos sattuu hyvä kappale soimaan. Muuten keskityn näihin mainoskanaviin. Kuinkakohan suuri osa NRJ:n tuottamasta ohjelmasta on mainoksia? En ehkä halua kuulla.

Tallulah

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #62 : Maaliskuu 27, 2004, 10:59:55 »
Radio Novalta tulee kohtalaisen usein ihan hyvää musiikkia, minäkin pidän kasarista. Sitä minä yleensä kuuntelen, kun radion avaan.

Ja joskus heittäydyn kalkkikseksi ja kuuntelen Sävelradiota tai Oikeaa Asemaa. No ei, niiltäkin tulee aika usein juuri kaikkea kasaria, jopa parempaa kuin Radio Novalta.:)

Niistä NRJ:stä, Yle X:stä ynnä muista "teiniasemista" en sitten niin paljoa piittaakaan. ;)

Poissa Amy Angel

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Radiokanavat
« Vastaus #63 : Maaliskuu 27, 2004, 11:11:45 »
umm.. Radio 957 lähinnä. Siis tämä tamperelainen.
Radioa kuuntelen muutenkin vähän. Autossa matkalla jonnekin.
Jos minä saan päättää, kuunnellaan silloin 957:aa. Jos sisko saa, kuuntelemme NRJ:ä. Ja jos äiti saa päätää, niin SuomiPop.

Radion kuuntelu ei nyt ole kamalasti minun mieleeni.
Enemmän kuuntelen levyjä ja mp3:a..

prinssinakki

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #64 : Huhtikuu 12, 2004, 19:15:01 »
Hyvä asia on se, että ei tarvitse ostaa kaikkia levyjä, koska osa biiseistä soi radiossa kyllästymiseen asti... Myös se on ärsyttävää, että radiossa on liikaa mainoksia, joskus jos on ihan lyhyt matka ja matkalla kuuntelee radiota, niin saattaa olla että ei kuulu muuta kuin mainoksia koko matkan...:( Itse kuuntelen NRJ:tä Tenkasen Aamushow:n takia... Mutta harmi kun Manuel lähti pois, hän oli paras! Hmm... Lempijuontaja, kyllä se Tenkanen taitaa voiton viedä.

nanase

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #65 : Huhtikuu 12, 2004, 20:23:04 »
Itse kuuntelen NJR:ää, mutta minua ihmetyttää minne se mies, olikohan hänen nimensä Toni tai joku, oikein katosi. Hän siis oli ennenkuin NJR:än aamusta tuli Tenkasen aamushow.
Vielä musiikista, suurin osa on todella mukavaa ja menevää musiikkia, mutta inhoan kun niitä mainoksia tulee niin älyttömän paljon. Saattaa ammuisinkin herätä siihen virteen'' Osta, osta!!''. Mutta kyllä radoita on silti kiva kuunnella. ^^.

Poissa Emily Le Strange

• pikkusyöjätär
  • Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #66 : Huhtikuu 14, 2004, 12:00:54 »
Ehdottomasti YleX on paras. Sieltä tulee hyvää musiikkia, typeriin mainoksiin ei mene hermo ja juontajien löpinöissä on jotain järkeäkin. Mutta välillä tuntuu että juontajat puhuvat liikaa. Musiikkia musiikkia. YleXän ansiota on rakastumiseni Keaniin.. ja erityisesti Somewhere only
we know:iin.
Kuuntelen radiota, YleXää koko ajan. :D
YleX! <3
Olen olento jolla ei ole kunnollista nimeä, olen haava maailman kyljessä. Mutta olen myös se täydellinen muukalainen jota rukoilit aina lapsena - että tulisin ja veisin sinut pois, sanoisin sinua kauniiksi, nostaisin sinut alastomana kadulta ja kantaisin ikkunan kautta Taivaaseen.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Radiokanavat
« Vastaus #67 : Huhtikuu 15, 2004, 20:16:52 »
Olen kuunnellut Radio Cityä ainakin vuoden jo. City soittaa ulkomaista ja suomalaista rokkia tasapuolisesti, eikä luojan kiitos räppiä tai kaameaa pyllynpyörityspoppia ollenkaan. Juuri sitä mitä haluan kuulla. Mainoksiakin tulee sopivasti.

Juontajille en anna suurta painoa. Musiikkihan se radiossa tärkeintä on. Tosin Peltsi ja Juuuso ovat poikkeuksia, he ovat aivan ykkösiä! Jos Yle X:n avaa aamulla, niin poikien juttuja jumittuu kuuntelemaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa. :D

Inhokkiasemani on NRJ. Kuuntelin sitä yläasteella, kunnes paloi käämi. Mainoksia tulee paljon enemmän kuin musiikkia, mikä on totaalisen väärin. Ja kun sitä musiikkia tulee, soitetaan samoja biisejä koko päivä edes takaisin. Aina pelkkiä listahittejä, eikä miltei koskaan vanhempia biisejä. Juontajat ovat ärsyttäviä ja heistä on tehty jonkin sortin (turhia) julkkiksia. Blaah. Kaupallinen kanava. O_o

//Muokka:

Täytyy sanoa vielä, että minua ärsyttää suunnattomasti kun City yhdistyi entisen Sport FM:n (tai mikälie) kanssa! Minua ei vähempää voisi kiinnostaa urheilu, en tue penkkiurheilua. On todella "kivaa" avata radio kun siellä karjutaan vain "Syötä! Syötä! Hän kuljettaa! MAALI!" Hohhoijaa. x_X Ja mainoksiakin sieltä tulee nykyään paljon enemmän. Surullista.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Mida

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #68 : Huhtikuu 16, 2004, 14:51:01 »
Silloin, kun kuuntelen radiota, kanava on poikkeuksetta City. Sieltä tulee itselleni sopivinta musaa... Nykyisin sieltäkin tulee ihan h******sti mainoksia, mikä ei ole kovin hyvä juttu...

Juontajiin en kiinnitä hirveästi huomiota, koska kuuntelen radiota pelkästään musiikin takia, joten se siitä sitten.

Vielä noin vuosi-puolitoista vuotta sitten kuuntelin vielä Energyä ja Kissiä. Nykyään ne lähinnä ärsyttävät mua...

Sitten on vielä nämä soittolistat! Päivästä toiseen samat kappaleet pyörii melkein samassa järjestyksessäkin... Onneksi tämä ilmiö ei kumminkaan ole ottanut aivan kaikkia kanavia haltuunsa eli on vielä jotain kuunneltavaa...

Miksihän edes oon täällä kommentoimassa, kun kuuntelen radiota keskimäärin kerran kahdessa päivässä? Jaa-a........

emskuinen

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #69 : Huhtikuu 16, 2004, 15:31:55 »
Yle X
Sieltä tulee hyvää musiikkia. Räppiä, rockia... Ihan hyvää musiikkia ja kisat on ihan ok. Juontajat on ihan kivoja. Ei muuta. Paras kanava mitä olen kuunnellut...
Kiss fm
Nooh... Kuuntelen joskus autossa. Juontajat on ärsyttäviä. Musiikki on ihan samaa ja nyt tuntuu, että ne ei niin uutta aina soitakaan. 0____o
EnergyHihhhih.. Kuuntelen lapissa. Silloin kun käyn siellä koska siellä se kanava toimii. Ihan ok musiikkia, mutta aina samaa musaa.
Radio Nova
Ihan pa**a kanava. Oikee Mamba kanava, on ainakin ollut. Ja mainokset, voi V****! Aika köyhä kanava. Sori nyt faneille.
Iskelmäkanavat ovat... Niitä en oikein kuuntele.

Radio soi varmaan koko ajan, niin kuin nytkin. Melkein koko ajan se on päällä.

~Musiikki on elämää~

marya

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #70 : Kesäkuu 06, 2004, 22:00:54 »
NRJ

Ei voi muuta sanoa kun huh huh! Ei voi tajuta miten jotkut jaksaa kuunneella tällasta. Samat ja melkein aina tosi huonot kipaleet soi toistumiseen ja juontajat ovat ärsyttävän teko pirtsakoita! Rupee aina koulussa ahistamaan kun joutuu kuuntelemaan kässän tunneilla

YLE X

Tykkäsin kun oli vielä mafia, vaikka ei sillonkaan aina huippu musaa tullu. Mutta sillon räkkäri marketti oli ihan paras. Nykyään tulee aika huonoa musaa ja ainoa hyvä ohjelma on kitarama.

CITY

Joskus kuuntelee, mutta sen jälkeen kun yhdisty sen sportti homman kanssa ni alamäkeen meni tääkin. Samaa musaa aina, mutta sentään hyvää musaa jonkin verran.

RADIO HELSINKI

Tää on ainoo radio josta oikeesti pidän. Martti servo, wuhuu! :D Helsingiltä kuule kaikeinlaista musaa, eikä oo mitään typeriä soittolistoja, joten samat biisit ei pyöri koko ajan. Jos radiota kuuntelen niin tää se on, mutta valitettavasti ei kuulu jokapuolella :/

Frosty

• Ankeuttaja
Nrj!
« Vastaus #71 : Kesäkuu 07, 2004, 01:11:45 »
Minun mielestäni kyllä Nrj on ehdottomasti Paras Vaikka en yleensä muita ole kuunnellutkaan. Olen kyllä minä joskus automatkoillu joutunut *silmien pyöritys* kuuntelemaan jotain suomipoppia, mutta ei se ole ollut ongelma, koska minä tietysti ne näppini siihen tungen ja vaihan sen nrj:n...

Tykkään Nrj:stä sen takia, koska sieltä tulee kaikki se mitä tykkään kuunnella, mutta on siellä huonojakin biisejä... Esim. Zen Cafen : Piha ilman sadettajaa.. (syy on se, että se on suomalaista ja olen muutenkin kyllästynyt siihen samaan vanhaan biisiin..)

Minulla on lempijuontaja on Nrj:ltä se Joni ja sitten aamusta tenkanen ja kristiina. Mielestäni Tenkasella ja Kristiinalla on niin hyvät jutut aamusin.. x]

Maria Chang

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #72 : Kesäkuu 07, 2004, 08:09:13 »
Harvoin radiota kuuntelen, mutta jos joskus sen ääreen istun, niin kuuntelen NRJ:tä tai Novaa. NRJ:lta tulee joskus hyvää musaa, mutta siellä soi aina ne samat Anastaciat ja Antti Tuiskut. Novaltakin tulee hyvää musaa, mutta sieltä tulee aika paljon "vanhempiakin" biisejä.

Tenkanen ja Kristiina ovat hyviä juontajia, eikös ne ole Nrj:n?

Aikon

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #73 : Heinäkuu 02, 2004, 22:15:35 »
Novalta ja NRJ:ltä tulee ihan hyvää musiikkia, mutta ärsyttää niin kauheasti, kun sama kappale tulee päivässä monta kertaa.
Ja kun itse olen sellainen, että kuuntelen enemmän radiota kuin levyjä niin se ei kuule ole mukavaa kuulla samaa kappaletta viittä kertaa. >:(

Olikos se Radio City se yksi josta ennen en pitänyt.
Kun isoveli kuunteli ennen sitä (tai no kuuntelee vieläkin) ja aina jossain matkoilla huudatti sitä, niin kyllä minä siitä pitämään opin. ;)
ja Yle X kanssa josta isoveli tyykkää myös. Siitäkin opin tykkäämään. :)
Niissä soi sitä mun tyylistä musaa. Huonoa on ne juontajan äänet. Mä oon tottunut sellasiin Novan juontajien pehmeisiin ääniin niin nyt ei jaksa kuunnella mitään muuta ääntä radiosta.

Suomipop on sitten asia erikseen. Yleensä sieltä tulee hyviä kappaleita, mutta joskus tulee sellasia "humppakappaleita" niin niitä nyt minä en todellakaan jaksa kuunnella.

Riio-Kola

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #74 : Heinäkuu 02, 2004, 23:26:19 »
Radio Cityä tuli tuossa keväällä tetissä kuunneltua kun autossa viikonpäivät istuin. Sieltä tuli välillä jopa hyvää musiikkia, josta yllätyin postiivisesti. Muutaman kerran GnR:ää, W.A.S.Pia ja Iron Maideniakin sieltä kuului :) Harmi ettei kanava vain kuulu kunnolla täällä.

YleXältäkin olen kerran kuullut jotain heviä, mutta perehdyttyäni asiaan, huomasin että ohjelma tulee melkein kerran vuodessa, eli ei kiitos. :)

Nrj.. En sano muutakuin että kuunnelkaa sitä Radio Cityä.