Kirjoittaja Aihe: Radiokanavat  (Luettu 28085 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Daenne

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #25 : Helmikuu 09, 2003, 19:10:24 »
Minä kuuntelen aina novaa. Sieltä tulee ihan hyvää musiikkia. Kaikkea sellaista mitä minä tykkään kuunnella. Tai silloin kuuntelen aina novaa kun kuuntelen radiota. Elikkä aika harvoin.

Kiss fm on kanssa aika hyvä mutta se ei kuuluu täällä.  Joskus kun oon serkulla niin se kuuntelee sitä.  Sielt tulee kans hyvää musiikkia. Sit mafia on kans sellanen mikä menettelee.

Muoks: Nykyään kuuntele aina YleX:ää. Novassa on aina samat laulut ja ne pyörii vuorokauden ajan ympäri. YleX:ssä musiikki vaihtelee. Joskus sieltä tulee jotain ihan outojakin. Silloin saatan vaihtaa kanavaa. ^^

Zoeth

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #26 : Helmikuu 13, 2003, 18:08:00 »
Kuuntelen radiota aika harvoin. Yleensä yle x'ää tai no riippuu ihan mielentilasta.. Monestikkin surffailen niin kauan, että löydän kivalta kuulostavan kipaleen. Usein löydän itseni myös Sputnikia kuuntelemasta  :roll:

Tykkään Eminemistä, mutta kaikki muut nrji' llä soitettavat teinituotteet ovat hyvin hm.. ärt en sano mitään..

No nyt on taas tulossa piiitkä Lapin reissu Novaa kuunnellen..

Mielinoita

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #27 : Helmikuu 22, 2003, 17:47:43 »
Kuuntelen kotona ehdottomasti Cityä, sieltä tulee mieleistäni musiikkia radiokanavista eniten. Mutta juontajista en pidä Cityllä. Autossa soi yleensä Sävelradio. Ihan ok. Sellaista mummomusiikkia, juuri autoon sopivaa. Kotona äiti pitää sitä tai Groovea päällä, enkä ikinä vaihda kanavaa, koska nuo kanavat eivät häiritse minua.

Radiokanava, jota inhoan, on ehdottomasti NRJ. En siedä sieltä tulevaa musiikkia, enkä sitä 'oujeeolencool'-tyyliä. Kiss FM on ihan samaa laatua. Inhon väreet niistä saa. Jouduin sietämään tuossa 3 tuntia NRJ:tä ja olin hermoromahduksen partaalla. Siellä kyseltiin mikä sinua ärsyttää eniten ja olin jo vähällä soittaa sinne ja vastata, että 'teidän radiokanavanne.'

Priscilla

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #28 : Helmikuu 27, 2003, 15:41:27 »
Yle X:ää kuuntelen, vaikka en siitä nimestä pidäkään. ò_Ó
 Enkä siitä, että Yle X:llä on paha tapa soittaa niin paljon hip hopia ja rappia. *blah*

Nova.. jos kuuntelen Novaa, tekisi mieleni ottaa kynä esiin ja kirjoittaa jokainen kuulemani kappale ja esitysaika ja katsoa, kuinka pian se soitetaan uudelleen. ^__-;

~Pris

EWn

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #29 : Maaliskuu 01, 2003, 22:01:10 »
Mä kuuntelen eniten SuomiPopia, koska rakastan suomalaista musiikkia! Aamulla sieltä ei tosin tule niin hyvää musiikkia kuin hieman illemmalla! *reps* ;)
Kuuntelen myös Kiss FM:ää! Se on vaan hyvä..! Olin tosi murtunut, kun Henkka Hyppönen lähti silloin kauan aikaa sitten pois! Sen jälkeen aamut eivät olleet samanlaisia! :(

Eniten inhoan Energyä! Se vaan on ärsyttävä! Kuuntelin sitä mooooonta vuotta sitten, mutta maku muuttuu! Inhoan ehkä eniten sitä, kun illalla sieltä tulee teknomusaa! *rrr*
Groovy, ääh, en pidä oikein siitäkään! jotenkin vaan plääh...! en hirveesti pidä sellasest musast mitä siel soitetaan..! CCity kuuluu kans tähän porukkaan!;)

jackie

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #30 : Maaliskuu 02, 2003, 12:38:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Sparkle"
Miksi on olemassa Radio Nova?
Tuo on muuten älyttömän hyvä kysymys. ;)

Raivostuttavimmat kanavat ovat Radio Nova, KissFm, ex-Radio Mafia.
(nykyisinhän se on joku yle-xx vai mikä ikinä olikaan:p)

Radio Nova on niin ärsyttävä. Siellä on niin älyttömän tylsät juontajat. Puhuvat niin arkisista asioista kuin olla voi. Ja sitten ne vitsit... Arrgh. Kyllähän sieltä välillä tulee sellaisia hauskoja kappaleita vuosien takaa, joita ei missään muualla kuule. Mutta se on vain se harmipuoli, että vuosien takana ollaan tehty myös erittäin huonoa musiikkia, jota sitten Radio Nova soittaa nykyisin... Ja kuten peeves sanoi, ärsyttävää on se, että tätä kanavaa joutuu kuuntelemaan kun matkustaa jonnekin muualle päin Suomea. Apua. Se kuuluu korvessakin.

KissFm on kaikkien mielestä hirveän hyvä asema. Ei vain minusta. Ne juontajat haiskahtaa... Niilläkin on vähän samantyylisiä vitsejä kuin Novan juontajilla;) Tosin en ole piiitkään aikaa kuunnellu Kissiä, mutta totta vie se ärsyttää, kun sitäkin juotuu kuuntelemaan... Ehkä sitten se joku aamun juontaja oli hyvä, mutta enpä voi oikein sanoa, kun en ole kuunnellut... Jes. Nyt mä taas jankutan.

RadioCityä mä en edes jaksa koskaan tsekata. Paitsi jos joku Kuuttis sanoo, että sieltä tulee joku hyvä biisi. ;)
Mutta siis. En tiedä mitään niistä juontajista etc.
Radio Mafiallakin on niin tylsät juontajat...

Eli siis. Mielestäni radiokanavan hyvyyteen (köh) vaikuttaa juontajien jutut.
Kuuntelen itse NRJ:ä (RadioEnergy). En ole jaksanut vaihtaa sitä kanavaa mihinkään, koska ne jutut ovat juontajilla hyviä. Tosin ärsyttää, että se musiikki on siellä niin yksipuolista, ja sitten niihin kappaleisiin kyllästyy. Ja tietenkin siellä on liikaa mainoksia. Ärsyttää, kun täytyy herkän kappaleen alkuun tunkea kauheasti "enörtsii hitmiusik ounli"-mainoksia, ja sitten menee sen kappaleen kuuntelu ihan pilalle. Tai sitten ne höpöttää sen koko alkusoiton ajan. Että sellaisia huonoja puolia.

Hyvät puolet energyssä on kuitenkin juontajat. (kuten jo sanoin)
NRJ:n aamu on niin piristävä... Toni, Kristiina ja Tenkanen ovat lyömätön aamutiimi. Tosin eikös se Tenkanen ole nyt pudonnut jonnekin..
Sukupuolten taistelu ja kaikki muutkin sellaiset ovat ihan pakollisia. Paitsi jos pitää mennä kouluun. :/

Kissi ja NRJ kopioivat toisiansa koko aika, se on ärsyttävää.
Mutta. Nojoo. Lopetan. Moi.

Kuuttis

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #31 : Maaliskuu 02, 2003, 19:13:34 »
Kuuntelen yleteiniä, se on ihan hyvä. Joskus sorrutaan liikaan teinipurkkaan (esimerkiksi joku Justin on siellä joskus ihan huudossa) mutta useimmiten se on ihan hyvä. Se on teinissä huonoa että joskus siellä haastatellaan jotain ihan tuntematonta artistia joku kolme tuntia. Ja vielä jos se on joku irkku, jonka puheesta ei saa mitään selvää. Mutta se on ehdotonta plussaa että teinillä soitetaan kaikenlaisia b-puolia ja vähän tuntemattomampia biisejä, ja esimerkiksi Shakiran vanhoja espanjankielisiä renkutuksia. Siellä on joskus sellaisia teemailtoja bändeille tai artisteille, missä soittaa beepuolia, sinkkuja, levyiltä muitakin biisejä kuin singleiksi päätyneitä...

Energy on liian tekopirteä. "Mä tein sitä ja tätä hihihihihihihiii..." Se Kristiina on niiiin ärsyttävä. Ja Kissin aamu pesee energyn vastaavan ihan 6-0. Ja samaa musaa soittaa koko ajan, niihin kyllästyy ihan tajuttoman nopeasti. Eikä tietoakaan että soittaisi mitään undergroundimpaa, ei, aina vaan jotain Gimmeliä ja muuta. Ja soittolistalla on ehkä kaksikymmentä eri biisiä.

City on sinänsä ihan ok, mutta mua ärsyttää se iänikuinen papparock jota siellä soitetaan koko ajan. Jotain Bruce Springsteeniä vetää ihan onnessaan. Ja juontajat on t-y-l-s-i-ä. Mutta joskus sieltäkin tulee hyvää musaa.

Ja nova pitäisi kieltää lailla.

-Q

Serafiina

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #32 : Toukokuu 02, 2003, 12:21:29 »
Harmittaa kun kaikki hyväksikin havaitut radioasemat muuttuvat aika ajoin.

Tällä hetkellä kuuntelen oikeastaan vain Sävelradiota, jota siirryin kuuntelemaan kun en kestänyt yhdessä vaiheessa rock/disco/rap-musiikkia ollenkaan. Sävelradiosta tulee viikonloppuisin ihania 60-luvun kappaleita, käännettyjä ja alkuperäisiä. Ne jotenkin vaan kolahtavat. 60-luvun pop-klassikot laulettiin niin tunteella ja jotenkin viattomasti, että ne ovat vieneet sydämeni.

Viikolla Sävelradiosta tuleekin aika paljon sitten sitä Markku Aroa ja Tapani Kansaa, jota ei kyllä voi kuunnella.

Pari vuotta sitten kuuntelin radiota aina bussissa istuskellessa ja laukkasin asemalta toiselle. Yksi sen ajan suosikki oli suomenruotsalainen radio X3M, joka oli silloin aika söpö. Varsinkin niiden pakinoitsija, kaveri joka puhui ämpärirumaa uudenmaan murretta oli aivan hillittömän hauska.

Ja kuuntelin ennen Classic FM:ää myös, koska sieltä SAATTOI tulla silloin tällöin hyvää musiikkia ja aina aamuisin 8.15 joku tuttu klassisen musiikin hittibiisi. Siis sellainen, jonka kaikki tuntevat ja joka on niin hyvä, että siitä tulee ihanan kylmät väreet selkäpiihin.

fee

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #33 : Toukokuu 02, 2003, 15:09:49 »
Nykyisin kuuntelen radiota enää todella vähän. Korkeintaan aamulla ennen kouluun lähtöä tulee pidettyä radio taustamölynä ja sieltä YleX, koska en jaksa vaihtaa taajuutta, ja Ylex on muutenkin ainoa kuunneltava kanava joka kuuluu täällä.

Radio Mafian aikana pidin radiota päällä melkeinpä jatkuvasti kun olin kotona. Mutta nyt suuriosa niistä loistavista ohjelmista on siirretty kanaville, jotka tietääkseni eivät täällä asti kuulu.

zubrette

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #34 : Toukokuu 02, 2003, 19:27:39 »
En kuuntele radiota. Joskus mökillä radio soi, ja olen pannut merkille ettei sieltä ikinä tule yhtään biisiä mistä pitäisin oikeasti. Koko ajan tulee mainoksia ja ääliö äijät selittää jotain tyhmää biisien väliin. Ei kiinnosta.

Paitti tietty yksi poikkeus! Metalliliiton kuuntelen aina, kun sieltä tulee oikeasti mielenkiintoista musaa. Ja Klaus on aika hyvä tyyppi!

Nagini

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #35 : Toukokuu 02, 2003, 21:02:03 »
Kuuntelen Kissiä.
Sieltä tulee parasta musaa ja siellä on parhaimmat juontajat. (Paitsi Taavi. voi moro..)
Aamutiimi on just hauska, sitä ei vaan ehdi paljoa kuuntelee, kun täytyy raahautua kouluun..:(

Joskus kuuntelin aika paljon Nrj:tä. Mutta ne mainokset! Niitä on aivan liikaa, siksi en enää kuuntele sitä kuin joskus hyvin harvoin.
Novaakin kuuntelen aika paljon. Autossa on pakko kuunnella, kun Kiss eikä paljon mikään muukaan kuulu kunnolla. Ja ihan hyvää musaa sieltäkin tulee, mutta ne juontajat on todellakin tylsiä ja värittömiä. Varsinkin ne naisjuontajat on tosi tekopirteitä.
Yle X aka entinen Radio Mafia soittaa ihan outoa musaa. Ei iske muhun, eikä ne juontajatkaan mitenkään huippuja ole.

chibi

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #36 : Toukokuu 02, 2003, 23:31:30 »
Kuuntelen YleX:sää
(joo..miten tämä kirjoitetaan..katsoo inhoavasti äidinkielen kirjaansa..)

Itseasiassa kuuntelen X:ssssääää vain aamuisin..Juusoa ja Peltsiä..
Mikä pari! Kaksi vastakohtaa..ainoana miinuksena on vain että äänet ovat niin samalaiset...ei meinaa tunnistaa
(mutta, samapa tuo...)
Juuso ja Peltsi pelastavat päiväni! Heidän ansiostaan tiedän edes jotain maailman menosta.
Turhautumista on aiheuttanut vain se, kun Peltsi on "lomaillut" koko vappu viikon..=)

NRJ "tympii" vain mainoksia..."Missy Elliottia" RäBBii jne..Mainoksia...renkutusta..RäBBii..mainoksia...
NRJ:tä kuuntelen vain köksän tunneilla..(mikään muu ei kuulu)

Crookshanks

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #37 : Toukokuu 05, 2003, 19:04:49 »
*taputtaa kaikille YleX:n kuuntelijoille*

Ainoa kanava mitä jaksan kuunnella on YleX. Joskus kässäntunnilla menee hermot kun ihmiset laittavat NRJ:n. Huono musiikki nyt menee vielä toisesta sisään ja toisesta ulos, mutta ne välispiikit on ihan järkyttäviä. Puheenaiheet aina jotain tyyliin 'Juoruavatko miehet? Soittakaa ja kertokaa mielipteenne!' *hakkaa päätä seinään* VAROITUS! HUONO LÄPPÄ NÄKYVISSÄ... Radio Energy, *hit music- only... (saatte arvat mitä kirjainta toi tähti tarkoittaa)

YleX:ltä tulee edes joskus hyvää musiikkia. (räppiä VOISI vähentää...) Ja Juuso&Peltsi peittoaa jotkut Kristiinat ja Tenkkaset 100-0.

emotions

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #38 : Toukokuu 13, 2003, 09:14:50 »
Kyllähän se niin on, että jos radiota kuuntelee, kuuntelee sitten YleX:ää. HRC: stä joskus onnistuu bongaamaan kaikenlaista mielenkiintosta, ja Metalliliitto on kyllä ihan mahtava. *huokaisi helpotuksesta muinoin kun kuuli ettei sitä lopetetakaan kanavauudistuksen mukana* Flaming on aivan hervottoman mahtava äijä, siinä sitten sunnuntai-iltaisin hihittelee hänen jutuilleen..  (:

NRJ:tä ja Novaa kuulee aina joskus, kun pikkusisko huudattaa niitä täysillä /: ynh. Inhottavaa. YleX:llä ei sitäpaitsi ole mainoksia, plussaa todellakin siitä. Kuka niitä jaksaa kuunnella...

Irulan

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #39 : Toukokuu 13, 2003, 17:34:08 »
Mä kuuntelen Kissiä, koska must nrj on liiian kaupallinen ja turha hittikanava.
Kissin musa on raikasta, kun se nrj on vaan sitä uutta ja 'hittejä' :P
Lempi juontaja on Lauri Salovaara. Vaikka välillä sen jutut on turhankin hämäriä... Aamutiimiä mä kuuntelen eniten ja niitten pilapuhelut on parempii kun energyn!

Slipper

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #40 : Toukokuu 17, 2003, 10:39:14 »
Myönnän, että useiten kuuntelen NRJ:tä. Musiikki on osittain hyvää, mutta ehkä liian hittimäistä. ärgh! Tykkään juontajista, ne on parhaita, mutta en tykkää kun ne puhuu aina niin kauan. Myäh. Ja ne mainokset, minä inhoan niitä, todella. :(

YleX:ltä tulee oikeasti yleensä hyvää musiikkia. Mutta ne juontajat, ne on ihan pellejä. Ei ne osaa mitään. Ei sitäkään jaksa kuunnella.

Tavallisinta minulle on, että seilailen kanavilla. Olen ikuinen surffaaja. Silleen löytää yleensä hyvän biisin. Se on kyllä tylsää naputella sitä mankkaa koko ajan, tai kulkea kaukosäädin kädessä.

Radio on kuitenkin kiva vehje:)

Miranda

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #41 : Toukokuu 17, 2003, 12:10:12 »
Jos automatkoja ei oteta mukaan, kuuntelen aika sattumanvaraisesti radiota. Jos kuuntelen, se on luultavasti Nova. Soittaa keskimäärin hyviä biisejä (lukuunottamatta muutamia suomalaisia Neljä Ruusua-tyylisten bändien kappaleita) eikä siinä ole muutenkaan mitään valitettavaa. Sitä paitsi se on kompromissiratkaisu, koko perhe voi kuunnella sitä.

Suomipopissa eikä Cityssä ole mitään vikaa, niiltä tulee valitettavasti todella hyvien kappaleiden välissä joko järkyttäviä 50-luvun suomiklassikoita tai jotain vastaavaa.

Tuossa puoli vuotta sitten kuuntelin NRJ:tä pari viikkoa, ja jo silloin kyllästyin siihen järkyttävään yliteinimusiikkiin *köhköhköh - vilkaisee soittolistaansa: Laura / Addicted to You*. Mutta kuitenkin, se on surkea kanava. Sitä paitsi minä kuuntelen radiota musiikin, en mainosten takia.

Kiss sitten. Kuuntelin sitä neljännestä kuudenteen, mutta nykyään siellä menee musiikki yhä huonommaksi ja huonommaksi, mutta kyllä sitä voi kuunnella.

Enemmän kuitenkin kuuntelen musaa suoraan koneelta, tässä ei ole mainoksi eikä surkeita biisejä.

Hito Tamashii

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #42 : Toukokuu 17, 2003, 15:41:39 »
Joup, kuuntelen YleX :ää ja Suomipoppia. Parhaimmat mitkä tiedän. Kuuntelisin myös KissFM:ää mutta, sei kuulu täällä päin.
Nova oli ennen myös hyvä, mutta kun tajusin että siinä pyörii koko ajan samat kappaleet se ei ollut hyvä.Ja se on todelaa ärsyttävää kun pyöritetään samoja kappaleita.

Suomipopilla soitetaan kappaleita joita muut kanavat eivät "kehtaa" soittaa. Sellaisia vähän erillaisia.*köhii* Ja siellä on aian hyvät biisit.

YleX, on aika uusi suosikkini . En nyt ole kauhean paljon  saanut siitä kanavasta selville,mutta hyviä kappaleita sieltäkin tuleee.

Minulla ei ole mitään tiettyä lempi-juontajaa, koska en ole erityisemmin kiinnittänyt niihin huomiota.

Aamun Aurinkoinen

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #43 : Toukokuu 18, 2003, 14:20:42 »
Kyllä, minä kuuntelen KissFM:ää. Sieltä tulee minulle sopivaa musiikkia, samoin kuin NRJltä myös. Mutta en jostakin syystä vanhasta roinaradiostani NRJ:tä löytänyt, joten KissFM saa kelvata. Ja totesin juuri, että sieltä tulee musiikkia joka on minun makuuni. ^^ Mutta ei nyt. Nyt tulee tyhmä laulu. Ghuu.

NRJ on kuitenkin enemmän tätä mainittua "hittimusiikkia", KissFM on siis minua varten.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #44 : Elokuu 08, 2003, 14:08:25 »
Kuuntelen yleensä Energya, koska sieltä tulee aina kaikki uusimmat hitit ym. ja kaikki juontajat on tosi hauskoja.
Energyn ilta on paras, koska silloin on TOP 10, jonka kuuntelen joka päivä (tai ainakin silloin kun olen kotona) ja tykkään kuunnella ihmisten toiveita, mitkä yleensä ovat samoja kuin mulla.

Nova, Yle X ym. en tykkää. En oikein tiedä miksi, mutta kai olen tottunut kuuntelemaan enemmän muita kanavia.

Parhaimpia juontajia on Tenkanen ja Toni. Heidän jutuille nauraa aina. :)

Yasmin

• Ankeuttaja
Radio
« Vastaus #45 : Elokuu 08, 2003, 15:43:16 »
Yleensä, kun kuuntelen radioita, päällä on NRJ. Sieltä tulee yleensä ihan siedettävää musiikkia. En välitä juontajasta, koska juontaja ei kiinnosta minua laisinkaan, ainoastaan se musiikki. Mutta se, mikä NRJ:ssä todella ärsyttää, on ne m-a-i-n-o-k-s-e-t. Niitä tulee miltei joka kappaleen jälkeen, ja melkeinpä samat aina uudelleen ja uudelleen. Lisäksi NRJ voisi jättää joka kappaleen alussa olevan "NRJ, hit music only" hommelin pois. Se ärsyttää.

En koskaan kuuntele Kissiä. En tiedä, mistä tämä johtuu. Ehkä siitä, että en halua kuunnella koko ajan poppia. Tai sitten en kuuntele sitä siksi, kun en vain kuuntele.

Joskus kanava voi olla Nova. Lähinnä autossa. Siedettävää musiikkia.

Rathair

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #46 : Elokuu 08, 2003, 16:11:33 »
Mä kuuntelen aina Kiss FM:ää. Joka aamu jään siihen koukkuun - irti pääsen vasta, kun meinaan kuolla nälkään / koulusta myöhästyminen uhkaa. Jos olen yksin kotona aamulla (harvemmin) voin tietty kuunnella keittiössäkin.

Siis "Timpe, Sirkku ja Kiss FM:n Aamutiimi" on hauska herätys pahaankin päivään ja ehdoton ykkönen. Mikko Suursalmikin on hyvä.

Kuuntelin NRJ:tä joskus silloin kun se tuli, mutta harvakseltaan. Radion ihmeellisen maailman tajusin kunnolla vasta joskus viime vuonna, jos näin voi sanoa. Sitä ennen en siis kuunnellut radiota paljon yhtään, enkä kyllä muutakaan musiikkia hirveästi. Ja silloin kun kuuntelin, pidin kauhea hiljaisella...

mandella

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #47 : Elokuu 10, 2003, 17:51:02 »
YleX on ihan paras kanava, toinen mitä tulee kuunneltua on SuomiPopl. Jälkimmäistä musiikin takia, sieltä tulee välillä ihan kiittettävää musiikkia.

YleX:n Juuso ja Peltsi on ihan hyviä ja X-ryhmä on kans hauska. YleX soittaa ehdottomasti parasta musiikkia mitä radiosta tulee. Ainoo huono puoli on toi X. Tulee väkisinkin teinixit mieleen...

Kiss ja nrj soittaa huonoa musiikkia ja niiltä tulee samoja biisejä. YleX:ltä tulee erilaista musiikkia...

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #48 : Elokuu 11, 2003, 19:06:11 »
Novaa tulee kuunneltua, siellä on jotain oikeasti hyviäkin kappaleita, mm. John Lennonin Imagine. Miltään muulta kanavalta en ole kuullut tuota kappaletta.

Muttamutta. Se, jota kuuntelen, se jota ilman en pärjää. Groove. Jazz, blues ym. mistä muulta kanavalta niitä löytää?

NRJ on sietämätön, Kiss ja NRJ ovat samanlaista roskaa. Enintään 30 erilaista kappaletta, jotka ovat pahinta listahitti(teini)poppia jota vain löytää.

Jotkut mainokset ovat hyviä, Novalta tuli puoli vuotta sitten "Nixtus/Nipstus" (whatever) yskänlääkemainos, joka oli hyvä.
Se yskintälaulu. ^^[/b]

Miss Wire

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #49 : Elokuu 23, 2003, 16:25:27 »
Viime vuonna, kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja sain kiinteän nettiyhteyden, löysin internetradiot. Niitä löytää esimerkiksi Googlen avulla tuhansia, ja musiikkityylejä on _todella_ paljon, taatusti jokaiselle on jotain. Itse olen jäänyt koukkuun sellaisiin kanaviin, jotka soittavat synthpoppia, tai jotain erikoisempaa konemusiikkia. Yhdessä vaiheessa suosikkikanavani oli Radio Fetish Gothic, jonka soittolistalla olivat mm. Marilyn Manson, Placebo, Depeche Mode, Joy Division, paljon hyviä ranskalaisia bändejä jne. Mutta sitten tuo kanava muuttui maksulliseksi. Olen vieläkin katkera.

Ihan tavallisista kanavista kuuntelen yleensä YleXiä, vaikka sieltä harvoin tulee mitään sellaista, mistä pitäisin. Leila ja Annukka on tosin hauska. Niin, ja aamuisin on ihan pakko kuunnella Peltsiä ja Juusoa... *g*