Kirjoittaja Aihe: Radiokanavat  (Luettu 30315 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Repekki

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #125 : Syyskuu 16, 2006, 22:16:19 »
Jaahas onha täälläkin muita Cityn kuuntelijoita. Itse kuuntelen yleensä Cityä, (nytkin soi taustalla) mutta joskus kuuntelen myös YleX. Eli noin 90% Cityä ja 10% YleX.
Radion kuuntelemisen määrästä sen verran, että kuuntelen radiota melkeinpä aina kun en katso televisiota. Muunmuassa minulla toimii radion kuunteleminen hyvänä inspiraationa, kun kirjoitan äidinkielessä ainetta.

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: WitchWillow21467
  • Tupa: Puuskupuh
Radiokanavat
« Vastaus #126 : Syyskuu 17, 2006, 10:56:17 »
Minä kuuntelen nykyään lähes aina YleX. Sieltä tulee paljon Rock biisejä ja se soittaa Smakkia, jota monet muut kanavat ei taida soittaa.Ennen kuuntelin Kissiä, mut kyllästyin siihen, koska se soittaa vainmuutamia tuettyjä lauluja koko ajan.
Minulla soi radio lähes aina kun olen kotona, nytkin soi taustalla YleX.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Catoblepas

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #127 : Syyskuu 22, 2006, 21:06:56 »
Hyvin paljon vaihtelee mitä kuuntelen, koska radion kanssa tekemisissä harvemmin olen. YleX ja City lienevät ne parhaat kanavat, Nova menee myös. Joskus harvoin myös Kissiltä tulee jotain. NRJ sen sijaan ei iske ollenkaan. YleX:n musiikki on monipuolisinta sekä rockhenkisintä, siksi se. o/ Toki Citykin on rockhenkinen, mutta sieltä tuleepi liikaa näitä kasariralleja..

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
Radiokanavat
« Vastaus #128 : Syyskuu 22, 2006, 22:35:34 »
En kuuntele radiota ikinä ollessani kotona, mutta silloin kun autolla olen menossa johonkin, tai jonnekin olen lähdössä eikä lähtöön ole niin pitkää aikaa ettäkö viitsisi laittaa CD:tä soittimeen, tulee kuunneltua. Aikaisemmin kulutin lähinnä Kissiä ja NRJ:tä, joskus hyvin harvoin Novaa jos aiemmin mainituilta kanavilta tuli molemmilta jotain, joka ei kestä kuuntelua, mutta nykyisin kuuntelen suurimmaksi osaksi Cityä. Välillä kyllä vieläkin kuuntelen Kissiä ja NRJ:tä, jos Cityltä tulee jotain käsittämättömän eeppistä.
Joskus kesäöisin kuunnellaan siskon ja serkkujen kanssa myös välillä Yöradiota, joka on kyllä aika hieno kanava. Ihan käsittämättömiä juttuja niillä, ei aina pysy ihan mukana eivätkä ne musiikkiakaan pahemmin siellä soita, mutta anyway. Öisin väsyneenä niille jutuille nauraa vähän liikaakin. ^^
Kerran löysin muuten yhden aivan loistavan kanavan, en yhtään tiedä mikä se oli enkä oikeastaan haluakaan tietää. Se oli sellainen, että se soitti yhtä ja samaa kappaletta vaikka kuinka pitkään, tai sitten se ehkä vaihtuikin välissä mutta ei sitä huomannut. Tämä biisi kesti varmaan reilusti päälle 20 minuuttia ja oli joku ihan käsittämätön diskojumputus, että kaipa se oli joku diskokanava ^^
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Aewyn

• Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #129 : Syyskuu 24, 2006, 21:05:49 »
Jaa. Minä kuuntelen uutta kissiä.
Ja inhoan.. en kai mitään. Aika usein vaihdan kanavaa yle x:ään kun alkaa Kissin musiikki tylsistyttää. Mutta sitten taas alkaa tylsistyttää Yle X ja siirryn takaisin Kissille.
Kuuntelisin ehkä myös Nrjtä jos muistaisin kanavan :D
Joka tapauksessa lempikanavani on Uusi Kiss ja ehkä inhoan jotain Iskelmäkanavia :P
psykoottisen villiä ja alastonta

vahinkolapsi

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #130 : Lokakuu 23, 2006, 17:15:28 »
Nyt liityn minäkin kekusteluun :)
Kuuntelen aika paljon radiota, ai että mitä kanavaa? no Cityä tietysti niinkuin moni muukin täällä (tosin kohta pitää löytää joku muu kanava tai lopettaa radion kuuntelu:/). City on todella hyvä radiokanava, koska sieltä tulee juuri sellaista musiikkia josta minä pidän (ja tietysti Heikelä ja Linnanahde ovat hauskoja). City on oikestaan melkein ainoa radiokanava mitä kuuntelen, paitsi tietenkin olosunteiden pakosta kuunteleln välillä myös NRJ:tä, siinä on muuten yksi radiokanava mitä ei pitäisi edes olla! hyi! on ärsyttävää että NRJ:llä on tyyliin kaksi biisiä joita soitetaan vuorotellen ja kaikenlisäksi ne ovat huonoja biisejä. Ei kiva.

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
Radiokanavat
« Vastaus #131 : Lokakuu 24, 2006, 12:49:42 »
Siivoilin hiukan topiccia, mutta haluaisin muistuttaa, että nettiradioiden tai muiden vastaavien pelkät mainostusviestit tullaan poistamaan, ellei niistä löydy jotain asiaakin.
Mens agitat molem.

Poissa Rain Wild

• Kissankorkuinen
  • Vuotislainen
  • Ähäkutti!
Radiokanavat
« Vastaus #132 : Lokakuu 24, 2006, 13:08:31 »
Kun Hyppösen aamutiimi silloin aikoinaan hajosi, tämä tyttö alkoi lopetella radion kuuntelemisen ihan kokonaan. Aamut olivat oikeastaan ainoita hetkiä, jolloin kuuntelin radiota, ja Hyppösen lopetettua en enää löytänyt omia 'kriteerejäni' täyttävää aamushowta.

Radio on jo vuosia toiminut oikeastaan vain automatkojen viihdykkeenä, tosin aika usein huonona sellaisena: kasvoin ilmeisesti ulos radiosoitossa renkuttavasta musiikista, sillä sekin alkoi yksinomaan suututtaa. Viimeiset vuodet olen automatkoillakin kuunnellut suosiolla vanhempieni suosimia kanavia, jotka sattumoisin ovat niinkin kiehtovia, kuin YLE Suomi ja Tampereen paikalliskanavat. ;) Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, 95.7 soittaa hyvää musiikkia. Jos vaan kestää ne tunnin mittaiset mainoskatkot siellä välissä...
Permission to shout "Bravo" at an annoyingly loud volume, sir? | Would you mind holding my metaphor for a second?

Meja Curtis

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #133 : Lokakuu 24, 2006, 13:55:21 »
Kuuntelin vuositolkulla NRJtä, kunnes tajusin, että sama biisi soi kanavalla miljoona kertaa saman tunnin aikana. Suurin osa NRJn musiikkitarjonnasta on niitä jo kulutettuja "hittibiisejä" tai ihkutuspoppi/-rokkia.
Vaihdoin Radio Citylle, josta olen muuten tyytyväinen, paitsi että Citykin lopettaa tämän vuoden lopulla. Sen jälkeen minulle ei ole mitään hajua mihin radiokanavaan siirryn. Heikelä ja Linnanahde ovat hauskoja ;)
City soittaa monipuolista musiikkia kolmelta vuosikymmeneltä. Cityn musiikkitarjonta on juuri sitä, mitä minä radiosta odotan ja haluan tulevan.
Lempparijuontajani on ollut pitkään NRJn Tenkanen. Harmi, että Tenkasen aamushow loppui. Olisin voinut harkita NRJlle palaamista, jos se olisi vielä tallella.

En oikeastaan inhoa mitään kanavaa, mutta mielessäni ei ole ikinä käynyt siirtyä Kissille. Sille minä sanon josatin syystä "Ei kiitos."

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
Radiokanavat
« Vastaus #134 : Lokakuu 26, 2006, 21:55:09 »
Kuuntelen Novaa, Kiss FM:ää (nykyiseltä nimeltään Uusi Kiss) ja Radio Poria. Noilta kaikilta kolmelta kanavalta tulee paljon sellaista musiikkia, josta pidän, eli vauhdikasta. Silloin tällöin kuuntelen myös Radio Suomesta jääkiekkoselostuksia ja uutisia.

Inhokkikanavaa minulla ei ole, kyllä ne kaikki ihan kivoja omalla tavallaan ovat. Lempijuontajaa minulla ei myöskään ole, niiden kaikkien juttuja on kiva kuunnella.
Terve kaikille!

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
Radiokanavat
« Vastaus #135 : Joulukuu 09, 2006, 14:15:26 »
Nykyään kuuntelen lähes pelkästään Radio 957, koska sieltä tulee juurikin sellaista musiikkia, mistä pidän. Varsinkin nyt uudistumisen myötä. Joskus eksyn myös Novalle, ja harvoin myös NRJ:lle. Sieltä kun tulee melko pitkälti tusinahittejä, mutta joskus kyllä jotain ihan hyvääkin.

Mitään lempijuontajaa tms. ei kylläkään ole. Musiikki on se tärkein, vaikka tietysti juontajakin vaikuttaa siihen, mitä kuuntelen.

// muoks.
Joko kuuntelen liian paljon radiota, tai sitten 957:lla on alkanut pyörimään useammin samoja kappaleita... Yksikin kappale tuli 3 kertaa päivän aikana. Ei muuten mitään, hyvä kappale se on, mutta ristiriitaista, kun toitotetaan ensin, ettei soiteta samoja...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2007, 00:23:13 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Earl Grey

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #136 : Joulukuu 09, 2006, 15:23:58 »
Kuuntelin Radio Cityä, joka soitti aivan mahtavaa musiikkia. n tiedä mitä kuuntelisin nyt, kun City lopetti, mutta enköhän pienen suruajan jälkeen jotain löydä :>

Haluaisin myös kuulla, että mikä oli tuo Radio Cityn viimeinen leka (eilenhän se soitettiin, kai? en ole varma)? En päässyt kuulemaan sitä, niin jos joku sen kuuli, voisikohan ystävällisesti kertoa. Kiitos :>

//DAMN!! Hells Bells sen olis pitäny olla >:ll Mur. No, kiitos kuitenkin tiedosta<3

Enskuli

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #137 : Joulukuu 09, 2006, 21:10:29 »
^ AC/DC esittää Highway To Hellin.

Itse en juurikaan kuuntele radiota, paitsi silloin kun mennään autolla johonkin. Autossa soi UusiKiss, mistä en kauheasti tykkää. Aika samanlaista pashaa kuin NRJ:llä, ehkä hitusen monipuolisempaa kun siellä on sentään se joku 90 astetta missä soitetaan ysikytluvun musaa. Totta puhuakseni en tiedä onko NRJllä joku tuota Kissin 90 astetta vastaava ohjelma, eikä pahemmin edes kiinnosta. En kuuntele nykyään NRJ:iä koskaan, koska siitä on jäänyt vain huonoja muistoja niiltä muutamilta kerroilta kun sitä on tullut kuunneltua. Samoja listahittejä soitetaan koko ajan. Eikö siihen muka kyllästy? No ehkä ei, jos tykkää niistä.
Joskus kun mennään autolla jonnekin vaihdan kanavan YleX:lle, koska sieltä tulee vähän parempaa musiikkia kuin Kissiltä. Aamuisin katson kakkoselta sitä YleKax ohjelmaa, juontajilla on ihan hyvät jutut.

Magma

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #138 : Joulukuu 16, 2006, 11:23:19 »
Ei tule enää nykyisin paljoa radioo avattua, mielummin päätän itse mitä kuuntelen. :) Mutta silloin kun kuuntelen, liputan Ylex:n puolesta. Monipuolinen tarjonta,ja juontajilla on rento ja hauska meininki usein päällä, ainakin niissä ohjelmissa mitä minä olen kuunnellut (aamushow, x-ryhmä, iltapäivät) Olen myös hiukan addiktoitumassa aamuisin YleKax-lähetykseen telkkarista. Ile viihdyttää aika usein jollain hauskalla tanssilla. :)

Lempijuontajani löytyvät samojen ohjelmien juontajista,eli Peltsi, Ile ja Marja eli "aamutiimi". Ikävöin Juhalahtea aika ajoi,sillä hän oli mielestäni todella hauska,välillä tahtomattaankin. Harmitti todella kun siirtyi muihin tehtäviin. Toivottavasti kuitenkin tekee jotain juontokeikkoja vielä tulevaisuudessa Peltsin kanssa. (en panisi vastaan esimerkiksi juontokeikkaa himoksella ensi juhannuksena.. :D)

Mitä tulee Kissiin tai NRJ:iin, en vaan jaksa kuunnella kyseisiä kanavia. Silloin kun joskus erehdyin kuuntelemaan,ärsytti juontajien tekopirteys ja samojen biisien jankkaus päivästä toiseen. Eijei. Meni hermo. Ja se mainosten määrä.......

Jayden

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #139 : Joulukuu 17, 2006, 12:44:19 »
Radiokanavissa minua ärsyttää eniten ne ylipitkät mainokset, juonajien turhanpäiväiset juoruilut sekä se, kun yhtä biisiä saatetaan soittaa kolme kertaa muutaman tunnin aikana. Kyllä juontajien jutut välillä ihan hauskoja ovat, mutta se menee tylsäksi, jos he vain pohtivat jotain juttuja ja jankkaavat siitä. Joistain kisoistakaan en pidä ollenkaan.

Itse kuuntelen radiota aika harvoin, eli vain automatkoilla. Mutta nyt sitä on tullut kuunneltua noin kuusi tuntia päivässä vähintään, kun meillä on koulussa menossa tet-jakso ja olen kaverini kanssa varastossa pitäneet radiota päällä. Kuuntelin aina edesmennyttä Radio Cityä (miksi se piti lopettaa?!), joskus Novaa, harvoin NRJ:tä. Tuolla tetissä kun kuuntelee koko ajan NRJ:tä, niin todellakin huomaa että yksi biisi soi todella usein. Esim. Christina Aguileran Hurt (en ole ihan varma onko tuo sen biisin nimi) soi siellä, sitten 20 minuutin päästä se soi uudestaan! Oltiin kaverin kanssa ihan että mitä toi nyt sekoilee. Ja muutenkin ne NRJ:n mainokset ovat kauhean ylipitkiä ja myös ärsyttäviä. Ja siellä on soinut yleensä vain niitä bändejä/artisteja, jotka ovat juuri julkaisseet levyn. Esim. Nightwishin Nemoa soitettiin sen ilmestymisen jälkeen niin paljon että jopa minä kyllästyin siihen. NRJ soittaa minusta nuo biisit ihan puhki. Radio Cityltä tuli kauheasti eri bändejä ja artisteja silloin kun kuuntelin ja se oli tosi hienoa!
Kyllähän sieltäkin tuli välillä niitä samoja biisejä, muttei mielestäni niin paljon kuin NRJ:ltä.

Lempijuontajia ei ole, sillä en tiedä melkein yhtään juontajaa. :) Keskityn aina siihen musiikin kuunteluun ja muutenkin kuuntelen radiota niin harvoin.

Ja tämähän oli vain sitten minun mielipiteeni. Kauheasti mollasin kyllä NRJ:tä, mutta mitäpä sille voin. :)

Zaldo

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #140 : Joulukuu 17, 2006, 18:46:08 »
Kuuntelin ennen aina Citya, mutta nyt en oikeastaan ole vielä edes tehnyt valintaa siitä, mitä oikein pitäisi kuunnella. Oman huoneeni radiosta kuuluu edelleenkin pelkkää "Radio City on hammaslääkärissä", joten olen tässä välissä tyytynyt cd-levyihin...:)

NRJ ärsyttää jostain syystä suunnattomasti. Kiss FM on tylsä. Radio Novaa ei kuuntele Erkkikään. Ja lista jatkuu loputtomiin :D Myönnän, olen kriittinen! Mutta tuntuu ettei radiosta kuulu enää mitään, mitä jaksaisi kuunnella kolmea minuuttia pidempään. Kai sitten pitää alkaa etsiä radiokanavia ihan randomilla ja päätyä johonkin, mistä sattuu tulemaan joku hyvä biisi tai jotain muuta yhtä epätoivoista...Noei, en todellakaan tiedä.

Henkisesti kuuntelen siis edelleen Citya. Mutta oikeastaan en tiedä mitä pitäisi kuunnella vai pitäisikö mitään.

Ravenmind

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #141 : Joulukuu 18, 2006, 17:29:37 »
En oikeastaan kuuntele muuta kuin YleX:ää, sitä lähinnä autossa. Mainoksia ei ainakaan ole, lukuunottamatta Ylen mainoksia ja niitähän ei kovin paljon ole. Juontajilla on toisinaan oikeasti hauskoja juttuja eivätkä he ärsytä läheskään niin paljon kuin muiden kanavien juontajat, joihin ei ole edes tottunut. Joskus muistan kuunnelleeni jotain "larppiakin" sieltä, se oli kyllä ihan paras... Siinä seikkailivat hiisi Jöntex ja haltia Zaframi.
Musiikki nyt on Ylex:llä samaa kuin muillakin, tosin ehkä enemmän metallipainotteista, mikä on hyvä juttu. Eikä se soita kappaleita niin puhki. Hitto, tuleeko Metalliliitto vieläkin?

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #142 : Tammikuu 05, 2007, 19:56:31 »
Tuossa alkuviesteissä mainittiin, että NRJ on niin hermojaraastava.
Olen mukana siinä. On kyllä totta, että Nrj antaa meidän kuulla "hit musiccia only", mutta kuitenkin, siinä laitetaan niin helkutin paljon mainoksia, että harvoin saa kuultua mitään.
Nrj etusivusta voi sitten kuulla musaa nettiradion kautta.
Radionova on aika kiva, mutta joskus siinä laitetaan surkeeta musaa!
Sitten olisi paljon tuntemattomia kanavoita, Ruotsalaisia, Venäjäläisiä ja joskus jopa Venäläistä oopperaa ollaan tultu kuunneltuu...
Miten kuuntelen? No, kännykä on aika hyvä radio kuulottimien kanssa.

Lainaus käyttäjältä: "Ravenmind"
En oikeastaan kuuntele muuta kuin YleX:ää, sitä lähinnä autossa.

YleX? Mikä sekin kanava on? Mikä on siis sen säätö? Nrj:n on tietääkseni 104:6, tai ainakin iskän audossa ja kännässä se näyttää silletti, siis Nrj:n se ihme paikkaa....

// Floodaus kielletty, muokkasin peräkkäiset viestit yhteen. Suosittelisin myös oikolukemaan viestejä ennen postaamista. - Villi Lohi

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
Radiokanavat
« Vastaus #143 : Tammikuu 05, 2007, 23:45:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Vauhko-Harry"

YleX? Mikä sekin kanava on? Mikä on siis sen säätö? Nrj:n on tietääkseni 104:6, tai ainakin iskän audossa ja kännässä se näyttää silletti, siis Nrj:n se ihme paikkaa....

YleX on Yleisradion radiokanava. Ennen YleX tunnettiin Radiomafia, joka muuttui YleX:ksi vuonna 2003. Radion taajuudet löytyvät YleX:n nettisivuilta.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
  • Tupa: Puuskupuh
Radiokanavat
« Vastaus #144 : Tammikuu 06, 2007, 00:42:00 »
Hmm. Mielenkiintoista, sillä saantan kuunnella päivän aikana kolmea eri radio kanavaa, riippuen missä olen. Aamulla saatan pistää päälle kakkos kanavan jolloin siinä on YleX. Ihan jees, kanava. Tuntuu kyllä välillä että siinä juontajat höpöttää liikaa, eikä kerkeä kuuntelee yhtään musiikkia, ku on jo sitten vaihtanut kanavaa. Kyllähän niillä usein ihan hyvät jutut on, ei sen puoleen yleensä ole valittamista. YleX'ää, kuuntelen kyllä varmaan kaikista kanavistä vähiten.
Sitten yleensä kun tulen kotiin avaan olkkarin radion, jossa on päällä Nova. Kyllä sieltä enemmän hyvää kuin huonoa musaa tulee, ja juontajatkin (tai se yks ukkeli, ku kuuntelen aina just yhtenä tiettynä aikaa Novaa, ja se on aina silloin), on ihan jees, aika ajoittain. Saatan joskus aamullakin, kun ootan et kaveri hakee kouluun, niin vielä parit viime hetket kuunnella Novaa, sillä en vain millään pysty olemaan hiljaisuudessa. Pakko saada jotain elämää ympärilleen.
Jos sittenkin satun olemaan huoneessani, ja kaipaan musiikkia, pistän radion päälle, ja siinä onkin kanavana NRJ. En hirvesästi pidä tästä kanavasta, sillä se soittaa koko ajan jotain sellaista ärsyttävää musaa, tai koko ajan jotain samoja passha biisejä, kuten jokun Illin "Hukkaa päivä". Ja kun olen kaverilla, niin hän jos laittaa radion päälle, niin kyllä se yleensä on se NRJ, vaikka kaveri koko ajan valittaa kuinka huonoa musaa sieltä tulee.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #145 : Tammikuu 06, 2007, 15:42:01 »
Lainaus käyttäjältä: "talitintti"
Lainaus käyttäjältä: "Vauhko-Harry"

YleX on Yleisradion radiokanava. Ennen YleX tunnettiin Radiomafia, joka muuttui YleX:ksi vuonna 2003. Radion taajuudet löytyvät YleX:n nettisivuilta.

Koska asun Turussa, niin koittasin laittaa sellaisen tajuuden, mutta se ei kuitenkaan tullut...Siis lähuin oli 92.5 ja kun sen piti olla 92.6

Päksy

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #146 : Tammikuu 07, 2007, 13:10:38 »
NRJ:tä kuuntelen, vaikka samaistunkin kaikkien kanssa siihen, että se on ärsyttävä :o Mutta, kun siihen on tottunut, niin sitä sitten kuuntelen. KissFM:ää toisinaan, mutta harvoin. Ei siinäkään mitään vikaa ole, mutta... En tiedä. NRJ:tä kuuntelen :) NRJ:llä on kyllä se huonona puolena, että joskus lomilla, he ottavat listan mitä he soittavat aina uudestaan ja uudestaan, siihen kyllästyttyään on pakko vaihtaa kanavaa... Ja viikonloppuna he uusivat viikon "parhaita" keskusteluja :/ Mainoksiakin liikaa, ja soittaa välillä pelkkiä huonoja biisejä... Nomutjoo... Oon silti ihan tyytyväinen siihen, en millään kestäisi novaa *hhhyyyyyyiii*

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
Radiokanavat
« Vastaus #147 : Tammikuu 07, 2007, 13:40:32 »
Yhdessä vaiheessa kuuntelin aina Kiss Fm:ää. Enkä mitään muuta, vähitellen vaihdoin NRJ:lle ja sitä on nyt tullut tässä vuoden verran kuunneltua. Nrj ärsyttää minua suunnattomasti mainoksien ja juontajien takia. Sekä sen että kappaleita saatetaan soittaa moneen kertaan päivässä. Nrj, musiikkitarjonta ei ole mikään maailman laajin, vain nykypäivän hittejä.

Olenkin alkanut poistua NrJ:n kuuntelijoista, takaisin Kissiin, missä kuulee myös vähän vanhempiakin hittejä eikä pelkästään nykypäivän uusia teknojumputuksia. Myös Novaa kuuntelen samasta syystä, vanhemmat hitit ovat mukavia kuunnella. Nova on kuitenkin selkästi suunnattu enemmän vanhemmalle kansalle. Tylsät juontajat ja kaikki muu esim. nämä liikenne ilmoitukset.  Nova on selvästi asiallisempi kanava.

Sitten Citya kuuntelin myös silloin tällöin, ja nyt sen tilalla kuuntelen Sataa, joka on muuttunut rokkimmaksi. Nyt kun alkaa se uusi radiokanava Radio Rock, ajattelin sitä kuunnella. Kaverini kuitenkin jo tyrmäsi sen, se on ihan Cityn kopio siellä on samat juontajat. Kanava soittaa enemmän nykypäivän Rockia. Taidan pysytellä Sadassa.

Eli Nrj, Kissi, Nova ja Sata.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Nobody

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Yksinäinen susi
Vs: Radiokanavat
« Vastaus #148 : Tammikuu 20, 2007, 21:42:59 »
Ennen (pari vuotta sitten) tuli kuunneltua todella paljon Novaa, mutta nykyään ei enään jaksa sitä paljoa kuunnella. Syyksi voi sanoa vaikka sen että musiikkilista ei ole muuttunut viimeisien vuosien aikana juuri ollenkaan. Mafiaa/Ylex:sää on tullut myös aikanaan kuunneltua varsinkin Peltsin ja Juuson (siis alkuperäinen) aamushow oli todella hyvä, myöhemmin mukaan liittyi vielä Juhalahti. Mutta nykyään kun alkuperäisestä kokoonpanosta ei ole jäljellä kuin Peltsi, niin aamushow on mielestäni menettänyt tasonsa ja sitäkään ei jaksa enään paljoa kuunnella. Keskipäivällä taas tulee turhan paljon puhetta, iltapäivä on ihan taas hyvä tasoinen, mutta musiikki ylex:sällä taas on oikeastaan pelkästään uutta. Suomipopilta taas tulee kaikki kotimaiset klassikot ja uudemmatkin kappaleet, tosin pelkkä suomalainen musiikkikin alkaa jossain vaiheessa aina tökkimään. Töissä kuitenkin nykyään yleensä soi joko Suomipop tai Ylex. Tämän vuoden alussa täällä syrjäseudullakin alkoi kuulua myös Kiss, NRJ ja Radio Rock. Kiss tosin kuului ennenkin heikosti, eikä sitä paljoa ole tullut kuunneltua. NRJ:tä tulee ihan hyvää musiikkia, mutta se ei todellakaan sovi töissä kuunneltavaksi kanavaksi koska samat kappaleet ehtii tulla jopa kolmekin kertaa työpäivän aikana. Radio Rockilta tulee ihan hyvää musiikkia myös, mutta koko päivää ei jaksa sitä kuunnella. Kotona sitten tietokoneella ollessa tulee kuunneltua KLF:ää (suomen ainut tanssimusiikki kanava) joka kuuluu siis nettiradiona (kuuluu tietääkseni aina välillä myös FM taajuuksilla helsingissä) Tulee hyvää vanhaa 90-luvun tanssi musiikkia, sekä myös uudempia tanssimusiikki kappaleita ja ilman turhia juontoja!
Oispa minun hän, saisin ystävän...

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
Vs: Radiokanavat
« Vastaus #149 : Tammikuu 21, 2007, 16:01:18 »
Kuuntelen radiota lähinnä vain automatkoilla, ellei soittimessa sitten pyöri joku itse nauhoittamistani kaseteista (autossani ei ole mitään sellaisia ihmeellisyyksiä kuin mp3- tai cd-soitin...). Yläasteella kuljin linja-autolla, ja silloin tuli aika paljon kuunneltua radiota matkojen yhteydessä, tosin vain Radio Novaa (mistä sopii syyttää kuskia), ja yleensä valittelinkin aina sitä, kuinka huonoa musiikkia sieltä yleensä tuli. Toisaalta oli radiota ihan mukavakin kuunnella, kun siinä puolen tunnin ajomatkan aikana ei oikein muutakaan tekemistä ollut, enkä omistanut omaa mp3-soitinta.

Tällä hetkellä autoni radiokanavaksi on vakiintunut Radio Rock. Siellä soitetaan mielestäni aika hyvää musiikkia, ja olen ilokseni kuullut sieltä ainakin Nightwishiä, Stratovariusta, Metallicaa ja Kotiteollisuutta. YleX oli jossain vaiheessa suosikkini, mutta ko. kanavan musiikkitarjonta oli välillä aika ärsyttävä ja usein tuli vaihdettua toiselle kanavalle. Sitä paitsi tuntui, että siellä soitettiin vain sellaisia hittibiisejä ja sinkkuja, ei sellaista vanhempaa tuotantoa. Nykyajan radiossa onkin mielestäni vikana se, että uudet kappaleet soitetaan nopeasti puhki, eikä tarjontaa välillä tasapainoteta vanhemmilla kappaleilla. En ole kyllä kuunnellut Radio Rockia kovin pitkään, ja automatkoillanikin saan siitä vain joitakin yleissilmäyksiä. Kuitenkin tähän mennessä kanava on vaikuttanut todella hyvältä ja näyttää siltä, että tulen vastaisuudessakin kuuntelemaan sitä.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.