Kirjoittaja Aihe: Radiokanavat  (Luettu 26214 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
Radiokanavat
« Vastaus #100 : Syyskuu 03, 2005, 17:52:27 »
Kuuntelen KissFM ja SuomiPOPia. Joskus tulee kuunneltua YleXää.
Ja sitten perustelut:

KissFMltä kuulee parhaat ulkomaalaiset biisit, ei ole samanlaista jumputusta kui NRJ:ltä [NRJ on kanava, jota inhoan mainosten ja samojen kappaleiden koko aikaisesta soittamisesta.]

Suomipop soittaa parhaat suomalaiset biisit [luonnollisesti.]
Kuulee niin parhaat uutuudet kuin unohdetut klassikot ajalta kirves ja kuokka.  Ärsyttää, kun ei ole kunnon juontoa, juontajat aika pliisuja.

YleXltä tulee sitten hmm ... hyvää musaa.
Pakko on paras muusa.

Tera

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #101 : Syyskuu 03, 2005, 19:37:01 »
Kuuntelen radiota lähes aina ollessani kotona (siis silloin, kun en kuuntele levyjä =). Minun stereoissani pääasiassa soiva radioasema on YleX. Kyseisellä asemalla soitettava musiikki on mielestäni yleensä hyvää (vaikka kyllähän sitä nyt  korviin sattuu aina aika ajoin biisejä, joista en pahemmin piittaa). Se on myöskin hyvä, että YleX:llä on erilaisiin musiikkeihin keskittyviä ohjelmia (esim. tiistain tanssi-ilta), vaikka en itse todellakaan niitä kaikkia kuuntele. Eniten tulee varmaankin kuunneltua YleX Iltapäivää, X-Ryhmää ja YleX Aamua. Ja sitten näitä viikonlopun ohjelmia. Lempijuontajani löytynevät noista juuri luettelemistani ohjelmista. Pidän YleX:ssä myös siitä, että sieltä ei tule niitä minun mielestäni rasittavia mainoksia aina parin biisin välein. =)

Kiss FM:ää ja NRJ:tä en jaksa kuunnella. Joskus satunnaisesti niitä tietysti tulee jossakin kuultua ja kyllä minä nyt sen kestän. =) Novaa ja Suomea voin kuunnella. Mutta lähinnä siis YleX:ää kuuntelen. Itse asiassa juuri nytkin.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Radiokanavat
« Vastaus #102 : Syyskuu 04, 2005, 17:59:31 »
Minä en pidä radiokanavista pahemmin, mutta en ole perehtynyt läheskään kaikkiin kanaviin ja niiden musiikkitarjontaan, joten otan nyt esimerkeiksi vain NRJ:n ja KissFM:n.

Kummallakin soitetaan musiikkia, niin juuri, niitä listahittejä ja purkkapopin ykkösiä. Inhoan suurinta osaa kanavien kappaleista, esittäjistä sekä siitä että joka kappaleen j'älkeen tulee parin minuutin mainosraita,  sitten juontaja puhuu jonkin aikaa ja sitten soitetaan taas uusi purkkapoppibiisi.
Mutta kumpikin nosita esimerkkikanavistani lupaavatkin soittaa juuri listahittejä sun muita minun mielestäni ällötyksiä, joten en voi moittia heitä siitä mitenkään, etten satu pitämään siitä musiikkityylistä, jota he ovat luvanneet soittaa.

Tietääkö kukaan radiokanavia, joilla soitettaisiin kunnon rockia, metallia tai punkkia?
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Pluurankeli

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #103 : Syyskuu 04, 2005, 20:16:39 »
Minä kuuntelen paljolti YleX:ää, tarpeeksi rokkia minulle. ^____^ Kuuntelin joskus NRJ:tä, mutta hermostun joka kerta, kun aina tulee vaan niitä mainoksia. Argh. Aina kun istuu autossa, tulee vaikka koripalloharjoituksista kotiin, niin sitten kerrotaan, että kohtaa tulee joku hyvä kappale. mutta sitten kun se kappale alkaa, niin ollaan jo perillä, kun mainostamisessa meni niin paljon aikaa. :/ Grr. Ja aina sitä pahuksen purkkapoppia. Joskus harvoin tulee kuunneltua KissFM:ää, mutta todella harvoin. Suunnilleen samaa rataa se on NRJ:n kanssa. :P Ja Turkuilainen kun olen, niin tulee sitä Auran Aaltojakin kuunneltua, jos vanhemmat ovat taas laittaneet kanavan sille, mutta yleensä vaihdan sen takaisin YleX:äksi, kun huomaan ettei kanava ole enää sama... Ihan hyvää musiikkia sieltä joskus tulee. Yleensä jotain sellaista, mitä en ole vähään aikaan kuullut. ^^ Novaa joudun pakostakin kuuntelemaan, jos menen mökille, sillä vanhempani kuuntelevat paljon sitä liikennejuttujen takia. Taikka sitten Sävel Radiota, taikka Iskelmä Radiota, mutta silloin minä avaan jo suuni ja sanon vastalauseeni, tai otan esille mp3:seni... :P

En kuuntele paljonkaan radiota kumminkaan, vaikka niin voisi luulla. Levyjä tulee kuunneltua, tai minä nyt olen soittimelleni laittanut...

Pinna

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #104 : Syyskuu 04, 2005, 20:39:21 »
Harvemmin kuuntelen radiota, mutta kun kuuntelen niin se on Radio City. Päivisin rokkia, yöllä kaikenlaista hevimetallia. Ainoa radioasema, josta tulee ympäri vuorokauden KUNNON musiikkia. Ennen kuuntelin YleX'ää, mutta se joutui siirtymään paremman tieltä. Nrj:stä en ole koskaan tykännyt. Ei oikeen iske semmonen musiikki.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
Radiokanavat
« Vastaus #105 : Syyskuu 06, 2005, 09:20:32 »
Minä kuuntelen melkein aina Nrj:tä jos se vain sattuu kuulumaan. Sieltä tulee hyvää musiikkia. Ainut mikä minua häiritisi Nrj:ssä oli se että sieltä tuli kamalasi mainoksia johonkin aikaan. Nyt niillä on onneksi 11 hittiä ilman katkoja joten sieltä siis pitäisi tulla enemmän musiikkia.
Nrj:llä on myös hyvät juontajat varsinkin aamu-tiimi on erittäin hyvä.

Kiss Fm on toinen mitä kuuntelen. Tosin Kissiltä ei aina tulee niin kovin hyvää musiikkia mutta se on ihan ookoo kanava Nrj jälkeen.

Novaa kuuntelen vain äärimmäisissä hätätapauksissa. Liian aikuisten kanava minun mielestäni, ja siellä soitetaan liikaa kaikkea 80 luvun musiikkia. Juontajat ovat nukuttavan tylsiä.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Ticulié

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #106 : Syyskuu 06, 2005, 16:22:19 »
Minulla on aina kotona ja yleensä myös matkoilla radio päällä. Radiokanavana on KLF. (Sattuuko kukaan muuten tietämään kyseistä kanavaa?) Taajuus on 100,0 MHz. Tällä hetkellä se on hiljentynyt, ja olen aivan paniikissa, koska en sitä voi kuunnella. Onneksi Ennakotietojen mukaan Radio KLF saattaa palata ensi kuun alussa.

//muokkista (14.9.)
Viestintäviraston antamien tietojen mukaan Radio KLF on saanut luvan jatkaa 1.10.
//muokkista taas (29.9)
RADIO KLF AUKEAA PERJANTAINA KLO 24.00(eli huomenna 30.9)

Kanavan bonuksena on sen huomattavan vähäinen mainostus (toisin kuin esim. Kiss FM ja NRJ, jotka soittavat joka kappaleen väliin vaikka kuinka monta mainosta) sekä se, ettei siellä ole selostajaa ollenkaan. Näin välttyy ärsyttävältä puheelta, joka vie tilaa musiikilta, sekä kammottavilta juontajilta (kuten esim. Kissin Jussin ääni ei mielestäni sopinut radioon). KLF soittaa kunnon tanssimusiikkia, technoa ym bilemusaa, joka ainakin minuun uppoaa.

LuMi

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #107 : Lokakuu 08, 2005, 16:45:15 »
Mä taidankin olla ainut poikkeus tässä nrj:n, kissin, yle X:n, ja cityn kuuntelijoiden joukossa.

Kuuntelen Metro fm:mää. Paras kanava ikinä!
Eli siis Metro fm (entinen suomi plus) on erittäin hyvä radio kanava, tai ainakin oli.
Sieltä tulee pääosaksi 80-luvun musiikkia. Eikä ikinä mtn nykypoppia. Ah olen niin onnellinen tästä radiokanavasta!

Tosin myönnettäköön kun nimi vaihtui suomi plussasta metro fm:ksi, musiikkikin hiukan huonontui :S tullut liikaa "uusia kappaleita", kuten kerran kuulin robbie williamsia :S hrr. se oli kamalaa.

Poissa Bruce Air

• Paleleva häntä
  • Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #108 : Lokakuu 29, 2005, 18:32:35 »
City se on. Yksinkertaisesti. Kerran mietin valmiiksi viisi bändiä joita haluaisin kuulla ja avasin Cityn. Ne viisi joita halusin kuulla tulivat viidentoista muun seassa, siiis kaksikymmentä kappaletta kuunneltuani olin tyytyväinen.
Cityltä tulee juuri sitä musiikkia josta minä pidän, välillä sitä on jopa vaikea uskoa. Ja Heikelän herätysliike on jees.

NRJ, Kiss, Nova ja Suomipop menisivät varmasti muuten, muutta kun en pidä siitä musiikista, joka on minulle ainakin radiossa se pääasia.
Ja muutamat menkööt perään huomenna.

Taiyo

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #109 : Lokakuu 30, 2005, 13:17:26 »
Itse kuuntelen Radio Novaa, koska ei täällä käpykylässä muu kuulu. Ennen kyllä kuului Kiss FM, mutta eipä sekään enää.

Radio Nova on niin surkea kanava kun vaan olla ja voi, mutta kyllähän sitäkin kuuntelee. Nova soittaakin niin kiviaikaista musiikkia, ettäh... Esimerkiksi Shakiraa. O_O Ja Wings of a Butterflya, No Fearia ja PMMP:n Pikkuveljeä kulutetaan Novalla koko ajan. Ensimmäisenä mainittu oli vielä joskus hyvä, mutta nykyään se on aivan loppuunkulutettu Novan takia.

Champion

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #110 : Lokakuu 30, 2005, 18:02:48 »
Kuuntelen YleXää. Aloitin kuuntelun siitä kun isoveljeni ja isosiskoni kuuntelivat RadioMafiaa ja aina autossa soi RadioMafia.

Kun kuulin että RadioMafia vaihtaa nimeään en voinut uskoa sitä.
Kun siitä tuli YleX lähti samalla pois Leila ja Annukka ja se oli kyllä mun lemppari.

Mutta silti kuuntelen sitä Ylexää koska siihen on jo tottunut ja siellä ei tule mainoksia kuten kissFm:llä. Inhoon Kissiä. Siellä on hirveet juontajat*yök*

Kissaolento

• Ankeuttaja
Re: Radiokanavat
« Vastaus #111 : Lokakuu 31, 2005, 15:50:50 »
En juuri kuuntele radiota, mutta jos sille päälle satun niin YleX:sää kuuntelen. Siellä on ihan hauskat juontajat ja muutakin musiikkia yleensä kuin tuoreimmat lista hitit.
Sitten joskus kuuntelen tämmöistä 'paikallista radiota' jossa yksi kaverini on yhtenä juontajana. Ei kovin hyvää musiikkia, mutta kyllä sen yhden lähetyksen jaksaa kuunnella viikossa.

kkukkanen

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #112 : Huhtikuu 25, 2006, 14:13:32 »
Radiot on ok , kun ei halua ehkä niinkään syventyä tietyn musiikin kuuntelemiseen vaan haluaa vaan taustamusaa. Mainoksiahan on usein liian kanssa ja tietyillä kanavilla pyörii samat biisit jatkuvasti.

Kuuntelen toisinaan Radio Cityä, jossa kyllä ärsyttää sporttiosiot ym äijämeininki ja mainoksiakin on rutkasti ,ja sielläkin on samat biisit mitkä pyörii, on rockklassikoita ja -uutuuksia mutta tietyt samat kumminkin. niitä kumminkin jaksaa kuunnella kun ovat suurin osa hyvää musaa, toisin kuin joku nrj:n poppikama mitä joskus pienempänä tuli kuunneltua.

Ylex:ällä on hyvä meininki, hyvät juontajat , vaikka puhuvatkin usein turhista aiheista niin sillein että tulee hyvälle mielelle eikä ärsytä. Ylex:ällä on myös paljon erilaisia ohjelmia, käsitellään monenlaisia juttuja ja kaivellaan ylen arkistoista esim. kiinnostavia vanhoja keikkapätkiä tai haastatteluja, ja kiintoisia vieraita niillä on siellä livenäkin. Tiistain tanssi-illan ja onko se 100prossaa vai mikä joku räppiohjelma, ne kyllä feidaan mutta kaikki muu menee käytännössä<<: asenne kanava se

Rottenmind

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #113 : Huhtikuu 25, 2006, 15:47:44 »
Silloin kun radiota kuuntelen, niin se on Radio City
Siellä on kuitenkin ehkä hieman liikaa urheilua ja äijäilyä, mutta harvemmin kuulee huonoa biisiä. Aika perusrokkia ja klassikoita soitattavat paljon.
Ja kuten kkukkanen sanoikin niin taustamusaksihan radio on hyvä =)

Muhvi

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #114 : Huhtikuu 25, 2006, 15:56:24 »
Radiokanavissa arvostan kilpailuja, hyvää musiikkia, vähäistä mainontaa sekä mahdollisuutta itse vaikuttaa siihen mitä radiosta kuuluu. Pidän myös radiokanavien järjestämistä konserteista. Tosin olen pettynyt tämän vuoden nrj in the park Särkänniemen esiintyjiin, Darin, Marie Serneholt (mikä olikaan..) ja Lovex.. Lovexissa ei oikeastaan kauheasti vikaa ole, mutta jos herrat sinne saapuvat saapuu myös kirkuvat pikkutytöt ja se on yksi asia, joka ärsyttää aivan mielettömästi. Jos jonkin takia sinne menen niin Kwanin. Viime vuonna oli Apulantaa sekä Zen Cafe.

Kuuntelen nyt Radio Cityä, koska se täyttää suurimmaksi osaksi nuo radiokanavissa arvostamani piirteet (no kyllä sielläkin niitä mainoksia melkoisesti on) ja juontajat ovat hauskoja :)

Nrj:tä kuuntelen harvoin, ehkä silloin kun en saa Cityä kuulumaan kunnolla. Eli Nrj on kakkosvaihtoehto.

Poissa Saffy

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Radiokanavat
« Vastaus #115 : Huhtikuu 25, 2006, 16:09:01 »
Nykyään kuuntelen todella paljon radiota, ja aina RadioNovaa. Tykkään Novasta kun siellä ei soiteta juuri mitään sellaista musiikkia jota ei pystyisi kuuntelemaan ja juontajien juttuja on hauska kuunnella ^^
Perjantai-iltaisin ja sunnuntaiaamuisin Onnenpäivät-ohjelmassa tulee erityisen ihanaa musiikkia, 80- ja 90-luvuilta ♥

Ja sitten ovat nämä nettiradiot, jotka ovat kivoja myöskin. Zoicea kuuntelen enimmäkseen.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
Radiokanavat
« Vastaus #116 : Huhtikuu 25, 2006, 18:47:11 »
Cityä, Cityä, ehdottomasti.

Teinivuosina tuli soiteltua Kissiä, mutta kun kaikki mielenkiintoiset juontajat (jotka osoittautuivat pedofiileiksi) lähtivät, ei Kississä ollut enää mitä kuunnella. Pelkkiä mainoksia ihq-biisien läpikulutusta.
Kissistä vaihdoin Novaan, mitä aina välillä muutenkin kuuntelen. Leppoisa kanava.

Venäjän kieltä kun opiskelen, niin opettajan kehotuksesta väänsin radioni säädöt Sputnikille. Puheesta en mitään ymmärrä, mutta toisaalta korva tottuu. Sputnikilla soitetaan melko rentoa musaa, venäläiset biisit ovat aika mielenkiintoisia kielimuurista huolimatta.

Mitä vielä? Niin, autossa pakkokuuntelen Iskelmäradiota. Jotkut ikivihreät ovat tietysti aivan loistavia, niitä kun ei oikein muualta kuule (esim, Don't worry, be happy!), mutta tiosaalta kaikki ne Anna Erikssonit ja Karita Mattilat ja Simo Silmut käyvät hermoilleni. Äiti kun soittaa niitä ihan muutenkin... Eli vanhoja timantteja tusinakaman seassa...

Ja loppuun City-hehkutus. City on erilainen kanava, Heikelä ja Linnanahde ovat niin viihdyttäviä, vaikkakin jotkut sovinistiset kommentit saavatkin vereni kiehumaan. Cityllä soitetaan sitä minulle mieluista musiikkia, kyseinen kanavahan laskee ilmoille vain "rockia ja sporttia." Nimimerkillä jääkiekkoihminen. Got to love it.
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Nerdie

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #117 : Huhtikuu 27, 2006, 13:59:24 »
Itse kuuntelen ehdottomasti YleX:ää. Onko parempaa radiokanavaa? Ei. Siis tiivistettynä: hauska, erilainen, hyvää musaa soittava ja viihdyttävä. Vaikka Ylexältä kuuluukin paljon juuri näitä hittibiisejä, jotka kuuluvat joka toinen minuutti energyltä ja kissiltä, niin silti kun niitä kuuntelee TÄLTÄ kanavalta, niin ne eivät edes kuulosta hittibiiseiltä. Totta se on! Lisäksi YleX soittaa paljon vanhoja ikivihreitä, ihan uppo-outoja ja kaikenlaista rämpytystä. Yksi juttu mitä en kyseisessä kanavassa ymmärrä, niin on se, että monesti iltaisin, tuossa yhdeksän aikaan, saattaa tuntitolkulla huutaa jotain ihan ihmeellistä avaruusmusiikkia ilman sanoja tai jotain pelkkää pumputusta ilman mitään muuta. Ja kahdentoista aikaanhan kanavaa ei voi edes kuunnella, kun siellä soi joku iskelmäkanava. ^^

Niin, Ylexää siis. Parhaita puolia näin vielä se, että sieltä kuuluu paljon keikkoja livenä, esimerkkinä nyt Sonata Arctican keikka, joka oli mahtavaa kuunneltavaa, kun ei itse päässyt paikanpäälle. Kanava soittaa paljon heviä ja metallia, joka on mahtavaa koska mistään Energyltä ei sellaista kuulu. Parhaita juontajia ovat iltapäivän tehokolmikko, Olli, Tuomas ja Maria. Myös aamusta tykkään, Peltsi on siellä. Huonouksina vain se, että YleX soittaa paljon samoja biisejä. Mutta kaiken sen korvaa muut biisit. :)

Sitten kanavia joita en voi sietää. Uusi Kiss (minulle aina Kiss FM. Mitä ideaa oli vaihtaa noin typeräksi nimeksi?) sekä NRJ Energy. Hyi olkoon. Aina samaa perusmusaa, poppia ja jotain kevyttä ihkutusrokkia. Juontajat ovat HIRVEITÄ, kuulostavat laiskoilta ja itsekeskeisiltä. En tiedä miksi, mutta siltä se kuulostaa. Lisäksi mainoksia on enemmän kuin itse musiikkia.
YleX:än lisäksi kuuntelen öisin ja joskus iltaisin Novaa, koska sieltä tulee aina letkeää, nukuttavaa musaa. Kaunista ja melodista. Iskelmä on joskus hauska laittaa päälle, ihan oman huvin ja ikivihreiden vuoksi.

Inanna

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #118 : Toukokuu 01, 2006, 11:02:51 »
Mielestäni Nova on ihan hyvä kanava. Se on tosiaan ärsyttävää, että sieltä kuuluu koko ajan vain samoja biisejä. Mutta on siinä hyviäkin puolia, esimerkikisi se, että musiikki on jossain osin monipuolista. Ja onhan siellä kivat juontajatkin ja uutiset tulevat tunnin välein (varmaan muissakin kanavillakin tulee) Novan kautta saan uusia levyjen osto vinkkejä, en tiedä kuinka se on mahdillosta, mutta muut kanavat jotenkin "tökkii" ettei niitä jaksa kuunnella.

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
Radiokanavat
« Vastaus #119 : Toukokuu 02, 2006, 20:03:58 »
Itse en kuuntele radiota, kuin vain pakosta, esimerkiksi automatkoilla. Mielestäni radiossa ei soiteta kovin laadukasta musiikkia. Esimerkiksi radiokanava jota en voi sietää on Nrj. Joskus harvoin sieltä hyvää musiikkia tulee, mutta yleensä juuri sitä ihqua poppia ja räppiä. En pidä. Enkä pidä niistä mainoksistakaan joissa mainostetaan jotain vuoden parhaita ihq pileitä ja jotain siideriä. Juontajatkin vain käkättää siellä joillekkin maailman kuivimmille jutuille.

UusiKiss on sitten jo hieman siedettävämpi, vaikka se on lähes samanlainen kun Nrj, mutta hieman parempaa musiikkia. Heillä sitä tulee vain aika usein sama kappale.

Novaa kuuntelen eniten ja se on monipuolinen. Sitä voi kuunnella perheen kanssa autossa, koska sieltä tulee niin paljon monipuolista musiikkia. Ei tarvi kinata mikä kanava laitetaan. Juontajatkin ovat hieman siedettävimpiä kuin muilla kanavilla.

Minulla ei ole lempijuontajia, kun en erota niitä ketään toisistaan. Ehkä en kuuntele radiota niin paljon, että heidät toisistaan oppisin tunnistamaan.

Slughorn

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #120 : Toukokuu 02, 2006, 20:33:51 »
Minä en kuuntele paljoa radiota, koska sieltä ei kauheasti tule sitä musiikkia, jota minulla on aina koneella. Tai joku sitten ilmottaa, jos löytyy radiokanava, joka soittaa suurimmaksi osaksi kanadalaista rokkia. Ei todellakaan sellaista löydy, ja sen takia samat vanhat levyt pyörivät koneessa. Jos kuuntelen radiota, kuuntelen sitä aamulla kanava Nrj, jossa tarkalleen ottaen aamulla on Tenkasen aamushow. Se on minusta ainoa hyvä aamushow, jota suon radiotaajuksilta löytyy. Nrj:n juontajat ovat ihan hyviä, mutta kyllä ärsyttävä piirre, on että siellä soi pelkkiä samoja biisejä sekä musiikkityyli on joko sitä peruspoppia tai sellaista hip hoppia. Novan hyvä puoli taas on se, että sieltä tulee enemmän kanadalaista vanhaa musiikkia kuin muilta kanavilta. Siinä minua taasen häiritsevät juontajat, ja liian usein tulevat uutiset, koska kun yhteen laskee juonnot, mainokset ja uutiset, niin ei siinä kauheasti ehdi tulla musiikkia.

Silloin kun haluan kuunnella jäkisselostuksia (vaikka meillä päin ikävä kyllä kuuluu vain tps:n eikä kärppien) käännän kanavan paikalliskanava Auran aalloille, mutta sieltä vasta huonoa musiikkia tuleekin. Tyydyn siihe, etten kuuntele usein radiota, vain joskus aamuisin, joskus peliselostuksia ja automatkoilla.

Bodom Knight

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #121 : Toukokuu 16, 2006, 13:18:25 »
Radiokanavasta tekee hyvän sen jountajat:
jountaja 1 :
Tässä tulee sen ja sen uudelta albumilta se ja se, joka on super suosittu keski Euroopassa. Kuulu muuten minun levyhyllyyni Heh heh!

KETÄ KIINNOSTAA!!!

Jountaja 2 :
Seuraavaksi SEn ja sen uusi kesäbiisi on muuten ihan tajuttoman hyvä. Bändin jäsenet ovat muuten olleet meillä haastattelussa ja jos te siellä radiovastaanottimen ääressä haluatte kuulla sen uudestaaan lähettäkää viesti Blaa blaa numeroon blaa blaa....

Tätä jatkuu loputtomiin ja loppujen lopuksi juontaja unohtaa soittaa sen biisin kokonaan.

jountaja 3 :
No niin nyt voitais soittaa vaikka tämä ja tämä, on muuten ihan hyvä biisi!
Nyt oli oikea asenne!! Juontaja ei jaarittele kahta tuntia eikä kerro kaikkea mahdollista informaatiota kyseisesta biisistä taikka bändistä

Hyviä radiokanavia ovat esiM.
radio city
yle x

Radiokanavia joita ei pitäisi olla olemassakaan ovat :
Energy, shit music only
Radio Novaaaaaaaaaa... ( tunnusmusiikkia kestää suunnilleen 30s )

Poissa Carmelie

• menninkäinen
  • Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #122 : Toukokuu 16, 2006, 20:14:35 »
Minä kuuntelen aika monia radiokanavia, mutta ISKELMÄÄ, en voi sietää. Se on niiin "vanhanaikaista" musiikkia (anteeksi niille jotka kannattavat iskelmää).
NRJ ja Uusi Kiss ovat lemppareitani. Välillä on vain ärsyttävää, kun ne puhuu jostain ei-kiinnostavasta asiasta, mutta välillä niiden jutut on ihan hauskoja.
Lotta on hyvä juontaja NRJ ja on muutenkin mukava XD
xD

Sauerkraut

• Ankeuttaja
Radiokanavat
« Vastaus #123 : Toukokuu 19, 2006, 16:14:58 »
Cityä tulee kuunneltua silloin jos radion avaan.
Aamulla kelloradio herättää soittamalla Cityä, automatkoilla radio useimmiten päällä. Muuten ei oikein tule radiota avattua.

Cityssä ärsyttää oikeastaan vain mainokset ja joskus ylipitkät juttelut jääkiekosta, futiksesta tai urheilusta ylipäätään. Kyllähän sen ymmärtää, rokkia ja sporttiahan kanava lupaa, mutta toisinaan menee kyllä juontajien ja vierailijan pälätykseen hermo ja on pakko vaihtaa Novalle. Sieltä harvemmin tulee mitään kuunneltavaa, mutta onpahan kakkosvaihtoehto kuitenkin.

Poissa Less

• Vuotislainen
Radiokanavat
« Vastaus #124 : Syyskuu 15, 2006, 17:50:24 »
En oikeastaan kuuntele radiota, mutta silloin kun kuuntelen, kanava on yleensä Nova tai YleX. Ennen kuuntelin Kissiä, mutta siellä alkoi soimaan niin ärsyttäviä lauluja joita soitettiin koko ajan, niin lopetin sen kuuntelun.
Radio Seinäjokikin on ihan hyvä, sieltä tulee sentään hiukan erilaistakin musiikkia.