Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli  (Luettu 38080 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
Hopeanuoli
« Vastaus #50 : Tammikuu 09, 2004, 21:36:14 »
Love it, love it, love it...

Suokaa anteeksi, mutta olen laiska enkä jaksanut lukea kaikkia viestejä.

Eli, Hopeanuoli on mun ikuinen suosikki. Ollu jo viis vuotiaasta asti. Juoni on hyvä, mutta suomeksi dubatut versiot on aivan pa*skat. Se leikkaamaton on huippu, mutta ku sen katto putkeen (mitä se oli jotain melkein kaheksan tuntia tai jotain...) nii ei vähään aikaan välttämättä oo hinkua kattoa Hopeanuolta.
   Musiikki on aivan ihanaa. Lempi hahmot on aivan ehdoitta Akatora ja Akame. Sitte tulee Kurotora ja Chutora.

Hauskin sitaatti on ehkä... hmm... "Mikä tuo suuri lätäkkö oikein on?" Nauroin aivan sairaasti...
Forces collide.

Angora

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #51 : Maaliskuu 04, 2004, 16:03:02 »
Mä olen katsellut Hopsuja 6-vuotiaasta alkaen, kun parhaalla kaverilla oli ne omana. (Sen äiti ei ollut yhtä nipo kun meidän äiti..:) Puolen vuoden mankumisen jälkeen meidänkin äiti sitten osti ne lopulta, ja minä ja mun sisko todellakin kulutettiin ne kasetit puhki. Ja että me jaksettiin leikkiä niitö kohtia...Meiltä meni tajuttoman kallis karttakirja rikki, kun me leikittiin siskon kanssa "Hopsu ja yksi Tiikereistä tappelevat ja Hopsu antaa sille turpaan"-leikkiä. Siso oli Tiikeri ja sen piti repäistä puusta pala kaarnaa, mutta koska nojatuolista ei irronnut mitään niin se päätti hajottaa karttakirjan. Äiti ei tykännyt yhtään. :) Se heitti ne kasetit lopulta roskiin, kun ne oli niin huonossa kunnossa.

Nyt sitten muutama vuosi takaperin mun pikkuveljeni löysi ne jostain divarista ja muisti miten sen viksut isosiskot oli hehkuttaneet Hopeanuolia ja se osti ne meille taas kotiin. Nyt ne on varmassa tallessa, ettei niille käy mitään. Joskus aina katsellaan siskon ja veljen kanssa porukalla niitä ja nauretaan meidän Hopsuleikeille ja muille.

Hopsut oli parempia silloin pienenä, mutta ei ne nytkään huonoja ole. Nyt ehkä tajuaa joistain asioista enemmän.

Ssssspoileri! Omalla vastuulla eteenpäin!

Täytyykin tähän väliin mainita, etten ole koskaan aiemmin tuota fontin väriä pahemmin muutellut, eli jos jokin on pielessä, tiedätte miksi..:) Mutta, siis. On hyvä, että se dvd ilmestyy (...joskus kymmenen vuoden päästä...) mutta tulee olemaan kamala katsoa, kun Akatora kuolee. Tiikeriveljekset on aina olleet mun lemppareita. Veikkaan, ettätulen itkemään kuin Niagaran vesiputous. Rikinkin kuolessa leikatuissa porasin aina ihan hulluna. *snif*  

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #52 : Toukokuu 08, 2004, 13:08:03 »
Jos et ole huomannut niin itse olen myös laittanut tuon linkin esille.. ja selittänyt suunnilleen samat asiat. Mutta oikeassa olet.. Akatoran kuolema on kamala :'( Minun lempihahmoni... Olen myös katsonut nuo kohtaukset mutta aion silti ostaa sen DVDn koska on kivempi katsoa kokonaisuutena eikä siellä ole kaikkia kohtauksia.
Ja rakastan tomorrow-kappaletta.. se on aivan ihana :) <3

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #53 : Toukokuu 11, 2004, 08:20:02 »
En oo omasta mielestäni mikään suuri hopsufani. Omistin kaikki VHS:t  mutta myin ne kun sain tän DVD käsiini. Onneks DVD ei ole suomeksi puhuttu. Koskaan ei ollut varma että kuka puhuu kun lähes kaikilla hahmoilla on sama ääni. Tää alkuperäinen on paljon parempi. Tosta piirosjäljestä pitää sanoa että vitos DVD:llä ne koirat ja karhut näyttää ihan ihmeellisiltä. Varsinkin siinä kohtaa kun Spoilausta Hopsun joukko hyökkää Madaran linnnoitukseen ja sen Madaran apujoukot nousevat esiin piiloistaan ja myös sekin kohta on aika huonosti piiretty jossa Villikoirat hyökkäävät sen (oliks se Moosa niminen) karhun kimppuun jolla on yks eturaaja.
Sen jälkeen piirosjälki alkaa parantua (varsinkin loppu taistelussa)
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
Hopeanuoli
« Vastaus #54 : Toukokuu 12, 2004, 19:59:35 »
Minun on myönnettävä että ensimmäinen animefanitukseni oli Hopeanuoli. Se ei ollut ensimmäinen anime, sitä ennen oli Lady Lady >__<

Muistan kuinka tärkeää oli ostaa kaikki Hopeanuoli elokuvat eräästä kaupasta Parkanossa, siinä vieressä oli muistaakseni Spar-kauppa, en tiedä onko enää, mutta tärkeätä oli että ne videot oli sieltä. Ensimmäinen Hopeanuolivideo oli kakkososa, ja se oli veikan. Katsottiin sitä tuntitolkulla papan luona ja se syrjäytti She-ran ja He-manin. Muistan kuinka olin niin onnellinen saadessani ykkösen ja nelosen, ja ne olivat nimellisesti minun. Veli omisti sitten kakkos ja kolmososat ^__^

Lempihahmoni olivat Akatora, Chutora ja Kurotora. Ehdottomasti, ne oli pahiksia ja ah- niin vahvoja. Myös Smith oli yksi pidetyimmistä hahmoista kun se oli niin fiksu ja filmaattinen. Broidi oli ihan tavis ja tykkäsi Johtajasta ja Hopeanuolesta... -__-

Paras kohtaus kaikista osista on se jossa Cross on pentuineen metsikössä ja höpöttää jotain: "Katsokaa, tuolla on isänne..." Se oli niin herkkis kohta että jouduin katsomaan Hopeanuolia vuosia ennen kuin onnistuin olla itkemättä siinä kohtaa.

Oli aika, jolloin Hopeanuoli oli pois muodista. Silloin äitini päätti ettei me enää veljen kanssa katota Hopeanuolia ja niinpä armas muori myi kaikki neljä osaa kirpparilla... Pilkkahintaan! Ja koska olen ollut persaukinen suuren linjan ostoksille, osa kesätöiden palkasta saattanee mennä Hopeanuoli DVD-boksin ostamiseen. Lapsuuden piirrettyjen nimeen, aamen.
Mens agitat molem.

Williska

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #55 : Toukokuu 13, 2004, 16:39:08 »
Hopeanuolet on aivan parhaita!

Tässä pari viikkoa sitten paremman tekemisen puutteessa katoin ykkösen ja muistin, että meillä on vielä kakkonen ja nelonen jossakin. Niitä lähdinkin sitten etsimään, mutta en löytänyt. :(

Onneksi serkkuni kotona sattui nuo loput olemaan ja häneltä sitten lainasin loput kolme ja ne tuli kattottua heti kerralla.

Nyt olen seurannut ja lukenut tämän topicin kokonaan moni minulle ennen epäselväksi jäänyt asia on selvinnyt. Aina vhs:ä katsoessani mieleeni heräsi erilaisia kysymyksiä esim. juuri tämä Rikin kuolema? Olin kyllä nähnyt leikkaamattoman version kaupan hyllyssä, mutta tyhmänä en tajunnut niiden vhs:n olevan leikattuja. No, asia on nyt kunnossa, ja tällä hetkellä minulla on suuri rahansäästö operaatio meneillään, että saisin jossain vaiheessa kesää ostettua tuon leikkaamattoman. Muistaakseni kun viimeksi keskisellä kävin sen hinta oli pudonnut alle 70 €. Olisikohan ollut jotain 68.95 €.

Lempihahmoni pienestä pitäen Hopeanuolessa on ollut (ja on edelleen) John.  Tarkkaa syytä en tiedä, mutta olen aina pitänyt saksanpaimenkoirista. Ja John on muutenkin  hyvä. Tiikeriveljekset tulevat heti kakkosena. Ja niistä Akatora *nyyhky* parhaana.

ayu

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #56 : Toukokuu 17, 2004, 20:38:31 »
Minä en ole täälläkään käynyt pitkään aikaan. Silloin kun leikkaamaton verio tuli kauppoihin, minä ostin sen ekana päivänä! :D Jopa 70 eurolla Gigantista.
Leikkaamaton version on hyvää katseltavaa ja alkuperäiset ääninäyttelijät ovat parempia, mitä suomalaiset. Kaksi viimeistä levyä ovat suosikkejani.
Onhan se totta, että nuo ovat raaempia ja verta lentää enemmän, mutta jos mangassa niin on, olisi tyhmää jättää ne animesta väliin.
Minullapa on 5 Weed mangaa ja Legend of Riki!

Ceinwen

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #57 : Toukokuu 18, 2004, 19:19:58 »
Enpä ole sarjakuvina Hopeanuolia lukenut (lukuun ottamatta katkelmaa Johnin kuolemasta), mutta kaverilla katsoin viiden DVD:n maratonin ja jäin täydellisesti koukkuun *yrittää olla ihkuttamatta likaa*. Musiikit ovat jotenkin sytyttäviä ja ihmeellinen piirroskoira saa minut liimautumaan sohvalle ällityttävällä voimalla. Ehkäpä tarinassa on jokin kiehtova piirre, ja uskomaton tunnelataus, ja voisin sanoa että sen raakuus ja koirat, jotka joskus kiroilevat tavallaan tuovat siihen ripauksen ..jotain. Vaikka lapsille se voi olla pelottavaa tai ei-niin-sopivaa.
Mutta tunnetta siinä on, sarjan lopussa minä ainakin liikutuin melkein kyyneliin.

Kyseisen Hopsusession (kiitos siitä sinulle Zelmarian) jälkeen olen vieraillut Hopeanuolifanisivuilla ja hankkinut musiikkeja itselleni. Hopeanuolen pojan, Weedin, tarinaa en kuitenkaan vielä tunne, ja se olisi ehkä seuraavana ohjelmistossani mikäli sitä mistään löydän. Saisi tuota Ginga -mangaa olla enemmänkin tarjolla..

Poissa Ranloo

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #58 : Toukokuu 18, 2004, 20:11:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Ceinwen"
Hopeanuolen pojan, Weedin, tarinaa en kuitenkaan vielä tunne, ja se olisi ehkä seuraavana ohjelmistossani mikäli sitä mistään löydän. Saisi tuota Ginga -mangaa olla enemmänkin tarjolla.

Omat Weedini olen hankkinut Kaisaniemen metroasemalla sijaitsevasta Fantasiapelit -kaupasta. Ko. liikkeessä on erinomaiset valikoimat mangaa sekä erilaisia fantasiakirjoja (mm. Rice, Pratchett, Eddings, unohtamatta Rowlingia ja Tolkienia) ja ropetuskamppeita.

Itse Hopeanuoliin. Omistan kaikki neljä VHS:ää (suomeksi) sekä nyt tulleen DVD-julkaisun. Ai että, en osaa sanoin kuvailla.

Kuten Pottereidenkin kohdalla, on hauskaa tajuta, kuinka paljon suhtautumiseni eri elementteihin ja hahmoihin on muuttunut, kun olen itse kasvanut. Aluksi, alle kouluikäisenä, Hopeanuoli oli vain kiva (= siinä on koiria) piirretty. Nykyisin se on jo käsite, nostalgiaa. Eikä musiikkeja ja taidetta voi kuin vain ihailla.

Ei kyllä varmasti olisi Suomen konservatiiviseen televisioon moinen sarja ikinä päässyt. Japanissa kaikki on toisin.
Yök!

mandella

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #59 : Heinäkuu 15, 2004, 18:57:35 »
Onhan sitä Hopeanuolta tullut katsottua pienempänä. Ja nyt haluaisin katsoa taas uudestaan! Jostain syystä minulle on tullut pakkomielle katsoa kaikki neljä videoo! Äsken hain Hopeanuoli tunnarin, ja jumputan sitä ihan innoissani!

Yleensä en tykkää katsoa animea,mutta hopeanuolessa viehättää jokin.
en vain tiedä uskallanko katsoa koska siinä on karhuja ja pelkään niitä ihan hulluna... :D

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
  • Tupa: Luihuinen
Hopeanuoli
« Vastaus #60 : Heinäkuu 19, 2004, 02:41:04 »
10 vuotta olen fanittanut. Vaikka ei se pienenä fanitusta ollut. Sitä piti saada kasetit. Omistin vain 3 ja nelosen ja ne aina välistä takavarikoitii. Tutulta lainasin 1 ja 2. Ja pienestä lähtien Rikin kuolema itketti ja ihmetytti. No. Nyt omaan jo DVD:n ja ymmärrän asioita enemmän. Nykyisin.. No, ainakin kamun luona ku kasetteina vielä tsiigattii naurettii sikana ja inside läppiä syntyi. Se kun on välistä joko niin epärealistinen [tiedän sen ei kuulu olla realistinen sillee mut mä etsin epärealistisuuksii muuteski xDD] ja se daisuken sätkiminen kakkosessa ja ku se huutaa: Kirottua. *ulvoo*

No, enpä sano noiden kasettienkaan olevan lasten katsottavaa ja leikatut on perseestä vaikka dvd:n jaksojaetus perseestä ja välitaukoja ja loppu ja alkumusiikkeja lähes puolet koko 5 levyn setistä xPP Ei edes extroja.
Lievä pettymys.

Mutta todellakin Riki,Hopeanuoli ja tiikeriveljekset varsinkin Akatora lempihahmoja ja ja Akakabuto :p Ha Sniper. Dobermannit jyrrää.

Akatoran kuolema sai mut itkeen aivan valtoimenaan. Myös Rikin. Mutta molempien kuolemat ovat kauniit. x)

Haluaisin lukea mangana sarjan ja Weedin :p

Pienenä leikittii aina pihalla hopsuleikkejä ja tehtii sarjiksia aiheesta :D xD
Harmi. Ei tallella.

Musiikit on kerrassaan uskomattomat <3 Ja kaikki on kaunista vaikka välistä ne koirat näyttää tyhmiltä :p
Julien, you're slow-motion suicide.

Starbridge

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #61 : Heinäkuu 21, 2004, 19:21:42 »
Minä itse asiassa pidän erittäin paljon Hopeanuolesta... Se on kiva Leffa ja itse omista kaikki 4 VHS:ssää ja sen DVD:n
Olen ollut pienestä pitäen Ginga Nagareboshi Gin fani ja omistan myös yhden Weed mangan.

Itse piirrän myös hopeanuoli aiheisia tauluja tai julisteita joskus.

Olen fanittanut Hopeanuolta jo about 11 vuotta, kun näin sen ensi kerran naapurissa. Olin silloin Neljävuotias kakara ja pelkäsin aluksi hirveästi sitä karhua, mutta nykyään muista suomenkielisestä VHS:stä jokaisen vuorosanan ulkoa... Niin monta kertaa on tullut katsottua ne... XD

Surullista oli kuitenkin eniten se että Riki ja Punainentiikeri ((Akatora)) kuoli +Benizakura.. Ne oli erittäin surullisia...

Huonoa oli kuitenkin VHS:sissä se että ne oli huonosti leikattu.... monta selittämätöntä kohtaa oli... Kuten miten Riki kuoli ja minne Benizakura hävisi samoin kuin Akatora.?

Lempi hahmoni Hopeanuolessa ovat Akame ((Punasilmä)), Kurotora ((Mustatiikeri)) Riki, Hopsu, Hakuro, John ja Ben....

Mononoke

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #62 : Elokuu 14, 2004, 17:17:16 »
Hopeanuoli, ah kaikki muistot lapsuudesta tähän päivään ^_^
En tiedä minkä ikäisenä aloitin katsomaan, mutta silloin naperona (oisko ollut joku 4-5 vuotiaana) aivan rakastin sitä! Lainasin aina viedovuokraamosta, aina kun vain sain. Ja innolla katsoin. Myöhemmin kun sain omaa rahaa haltuuni ostin vhs:sät omaksi ja sitten tietenkin sen DVD Boksin varasin anttilasta jo ennenkuin oli edes ilmestynyt.
Hoeanuoli on...se on oma tarinansa. legendansa.
Täällä on oikeastaan sanottu jo kaikki hyvät asiat siitä, musiikit, hahmot, tapahtumat, kokonaisuus. Hopeanuoli on vauhdikas ja mukaansatempaava, juuri sellainen mihin jää koukkuun ja toivoo itse olevansa mukana. Ainakin minusta olisi kiva olla koirana siellä :)
Ja weedejä ostelen myös. Onhan hän sentään rakkaan hopeanuolen poika.    ~Kunniaa Hopeanuolelle!~

horsepower

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #63 : Syyskuu 26, 2004, 17:48:49 »
Katoin sitä joskus 7-vuotiaana ja jouduin välillä menee nurkan taakse piiloon...x).Ei ihan sovi mun hermoille ja mun mielikuvitukselle.

Poissa Wulf

• Offaava
  • Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #64 : Syyskuu 26, 2004, 20:38:58 »
Missä vaiheessa Akatora muka kuolee? En voi kuollaksenikaan muistaa! Kyllä se minun mielestäni ulvo siellä lopussa muiden mukana, pää veressä. Kurotora on paras. Ja Sniper. Ja Akame. Kurotora on silti paras. Jouduin shokkiin kun katsoin kyseisen sarjan leikkaamattomana ja japaninkielisenä, kymmenen vuotta viimeisen katselukerran jälkeen. Niin paljon parempi. Jännä, miten niitä leikattuja kohtia ei edes huomannut puuttuvaksi. Weediä omistan kolme ensimmäistä kappaletta, toistaiseksi se on ollut ihan ok.
Poissa toistaiseksi. Koita mesellä.

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #65 : Syyskuu 27, 2004, 14:48:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Wulf"
Missä vaiheessa Akatora muka kuolee? En voi kuollaksenikaan muistaa! Kyllä se minun mielestäni ulvo siellä lopussa muiden mukana, pää veressä.

Rakkaani kuolee samalla kun sokeuttaa Akakabuton silmän :'( Eli se kohtaus missä Akakabuto on hyökkäämässä Benin kimppuun, mutta Akatora syöksyy väliin ja hyökkää. Akakabuto lävistää Akatoran rintakehän kynsillään, mutta Akatora riuhtoo otsensä irti ja puree Akakabuton silmän puhki ja Akakabuto heittää Akatoran maahan jossa hän kuolee... :'( En voi ikinä olla itkemättä siinä..
Ei ole häntä näkynyt loppu-ulvonnassa. Yhdessä kuvassa ovat Kurotora ja Chutora ja heidän takanaan Bill. Ehkä hän näyttää vähän Akatoralta O.o

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #66 : Syyskuu 29, 2004, 19:37:27 »
Voit ostaa esim. Anttilasta. Itse ostin sieltä koska se on halvin siellä (siellä n. 80 euroo ja esim. Prismassa 99)

//Thomas poisti viestistä laittomuuden

Digby

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #67 : Tammikuu 10, 2005, 16:25:36 »
Minäkin ilmottaudun Hopeanuoli-faniksi. Näin niitä ensimmäistä kertaa 4-5 vuotiaana ja siitä lähtien olen ollut Hopsu-fani! Lempihahmojani ovat Akame, Akatora, Riki ja Hopeanuoli. Oi, Hopeanuoli on niin hyvä että. Ei sanat riitä. Mä kyllä näin aina painajaisia pienenpänä, mutta silti katoin niitä salassa kun äiti ei antanu niitä kattoa. Mä olin ihan onnen kukkuloilla kun täytin 8 ja sain katsoa ensimmäistä kertaa Hopeanuolta äidinkin luvalla.
Eikös se Hopeanuoli ole joskus tullu Japanissa niin kuin sarjana? Kun meillä on Hopenuolet niin niissä on aina alkutunnari, joku keskellä jaksoa oleva tauko (mainoskatko) ja lopputunnari. Ja niitä jaksoja on 20 tai jotain sellasta. Mutta on meillä ne sitten videonaki.

Leviathan

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #68 : Tammikuu 10, 2005, 16:50:19 »
Minulla on jotain hämäriä muistikuvia Hopeanuolesta tarha-ajoilta. Olen kiinnostunut enemmän Hopeanuolesta ehkä vuosi sitten. Kavereilla on tullut katsottua leikkaamatonta ja leikattua Hopsua moneen kertaan ^__^
Itselläni ei DVD:tä ole, mutta se kyllä pitäisi hankkia (jos olisi tarpeeksi rahaa sukanvarressa).
Lempihahmojani Hopeanuolessa ovat Gohei Takeda (turbopappa jyrää!), Smith (jotenkin vaan niin symppis koira..eh) ja totta kai myös Hopeanuoli. Onhan niitä muitakin mutta tuossa ne parhaimmat..
Weed-mangaa en ole lukenut. Kiinnostaisi kyllä.

Muoks.
Eiih! Kuinka saatoinkaan unohtaa?
Parhaita hahmoja mielestäni (noiden edellämainituiden lisäksi) ovat Akatora, Kurotora ja Chutora, mainiot tiikeriveljekset! ^^ Minä tyhmä unohdin ne.

Nefea

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #69 : Tammikuu 11, 2005, 16:43:44 »
Minä rakastan Hopea Nuoli elokuvia!! Itken aina niissä. Musiikki on mahtavaa ja se on piirretty ihanasti. Minun lempi hahmoni on varmaan Riki, Hopea Nuolen äiti (en osaa kirjoittaa sen nimeä, niin antaa olla) ja Hopea Nuoli. Omistan kaikki neljä elokuvaa, mutta en ole nähnyt leikkaamattomia. Nyt vähän vanhempana ymmärrän paremmin sanojen tarkoituksen, sillä olin todella nuori kun näin ne ensimmäisen kerran.

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #70 : Tammikuu 14, 2005, 14:16:03 »
Nefea, anteeksi pilkunviilaus mutta se on ihan Hopeanuoli, eikä Hopea Nuoli. Häiritsi vain^^ Ja Hopeanuolen äidin nimi on Fuji.

LooraWool

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #71 : Tammikuu 14, 2005, 14:50:42 »
Anteeksi Nefea minunkin on nyt pakko viilata pilkkkua eli Hopeanuoli on sarja ei elokuva, vaikka se onkin niin kuin vaikka sitten nyt noissa Eurooppaan(sama versio voi olla muissakin paikoissa, en tiedä?) tulleessa levityksessä pakattu neljään vhs:sään ja noissa neljässäkin sen huomaa aina missä se jakso loppuu kun sinne oikeaan alakulmaan tulee se jatkuu juttu, tietenkin siis japanilaisilla merkeillä...

Poissa Sister Grace

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #72 : Tammikuu 23, 2005, 12:42:39 »
Oih... Minäkin rakastan, tottakai!

Sain Hopeanuolet käsiini ensimmäisen kerran 8-vuotiaana ja rakastuin. Pienenä ei mitään muuta tehtykään kuin leikkittiin hopeanuolta ja piirreltiin hahmoja ja sarjakuvia aiheeseen liittyen. Hassua sinäänsä että minä en ikinä ole niin hirveäati välittänyt itse Hopsusta, en edes pienenä. Kaikki kaverini kun rakastivat aina Hopsua kaikkein eniten...

Hopsun tunneri on niin legendaarinen! Se tuo paljon, paljon ihania muistoja mieleen...

Weediäkin olen parin kirjasen verran lukenut (englanniksi) ja ihan kivaltahan se vaikutti. Jotenkin kuitenkin vierasta kyseistä sarjaa, sillä... se vähän niinkuin... se on eri asia kuin Hopeanuoli! En minä osaa selittää. Ehkä en tahdo nähdä lapsuuden sankareitani vanhoina ja raihnaisina! :P

Ihan tässä muutama kuukausi sitten eräs kaverini sai ne DVDt ja niitähän minä sitten olenkin lainaillut vähän väliä. Nykyisin lempihahmojani ovat ehdottomasti Tiikeri-veljekset (erityisesti Kurotora), Rikikin (huolimatta siitä että se sen japanilainen ääni on aivan...) Jon (Kiero, ihana paskiainen!) ja Smith (ihana hurmuri.. ^^). Jinnain voimme myös lukea lempparikseni vaikka sitä ei sarjassa niin usein näykkään, mutta sen nimi ja 'meikit' ovat niin ihania! :P

Lopetan ennen kuin menee pelkäksi ihkutukseksi...

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #73 : Tammikuu 23, 2005, 15:59:37 »
Lainaus
Rikikin (huolimatta siitä että se sen japanilainen ääni on aivan...)

Eijeijeijei! Rikin ääni on just ihana^^ Lukeutuu parhaimpiin ääniin Akatora, Johnin, Jinnain ja Kogien äänten lisäksi :P

Lilliputti

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #74 : Kesäkuu 12, 2005, 15:38:04 »
Mie rakastan Hopeanuolta!
Rakastuin niihin ala-asteella ku pari meän luokan poikaa joutu aina kantaan mulle kaikki kasetit lainaan.
Myöhemmin olen ostanu ne itelle ja leikkaamattomat versiotki on tullu nähtyä. Aika raakoja jos multa kysytän mutta autto paljon ymmärtämään videoisssa olevia käänteitä.
Hopeanuolta kattoessa ei voi olla itkemättä!