Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli  (Luettu 32126 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Fitzwilly

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #125 : Lokakuu 09, 2005, 17:51:39 »
Lainaus käyttäjältä: "nukkuva lohikäärme"
Oliko Hopeanuolessa siis 5 jaksoa? Ajattelin meinaan ostaa 5 dvd box setin jota myydään anttilassa. Olen pienenä katsellut Hopeanuolta, ja pidän vieläkin siitä...*syvä huokaus* Ovat ne leikkaamattomat elokuvat varmaan aika raakoja kun tunnen pari pikkulasta (ikä luokkaa 10) ja he eivät uskalla katsoa hopeanuolta, kätkevät aina päänsä tyynyn alle kun tulee joku verinen kohtaus. Onko tuo Weedi joku jatko sarja hopeanuolelle? Anteeksi olen vähän pihalla näistä asioista...

Kyllä, anttilassa oleva dvd-box on viisi osainen. Niin... leikkaamaton on paljon raaempi, kuin ne videot. Ginga Densetsu Weed on jatko-osa Hopeanuolelle!

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #126 : Lokakuu 11, 2005, 20:16:40 »
Lainaus käyttäjältä: "nukkuva lohikäärme"
Oliko Hopeanuolessa siis 5 jaksoa? Ajattelin meinaan ostaa 5 dvd box setin jota myydään anttilassa. Olen pienenä katsellut Hopeanuolta, ja pidän vieläkin siitä...*syvä huokaus* Ovat ne leikkaamattomat elokuvat varmaan aika raakoja kun tunnen pari pikkulasta (ikä luokkaa 10) ja he eivät uskalla katsoa hopeanuolta, kätkevät aina päänsä tyynyn alle kun tulee joku verinen kohtaus. Onko tuo Weedi joku jatko sarja hopeanuolelle? Anteeksi olen vähän pihalla näistä asioista...

Selitän hieman tarkemmin, jos et pahastu Malié :)

Eli siis, Hopeanuolessa on 21 jaksoa, jotka on jaettu 5 dvd-levylle. jokaisella levyllä on siis 4 jaksoa (paitsi viidennessä viisi). Kyllähän ne raaempia ovat, mutta ei nyt niin yliraakoja, ette niitä voisi katsella. Kannatan ehdottomasti leikkaamattoman hankkimista, sillä se selittää niin monia asioita, mitä leikatussa jäi hämärään. Monia selityksiä ja uusien koirien tapaamisiakin on leikelty ilman mitään järkevää syytä (niissä kohtauksissa ei veri lennä ollenkaan, tai korkeintaan hyvin vähän).

Weed on Hopeanuolen poika. Mangana Ginga densetsu Weed on ilmestynyt japanissa vuosien ajan (tällä hetkellä uusin on vol. 34 muistaakseni... ja sarja jatkuu edelleen) Tänä syksynä alkoi japanin telkkarissa näkymään Weed animena. Kyllähän tämän voi Hopeanuolen jatkona kutsua, ja tavallaan se onkin, mutta jotenkin en itse osaa käyttää sitä..

Poissa Scabbers

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #127 : Lokakuu 14, 2005, 12:53:40 »
GNG-animea on suomalaisittain pätkitty juuri sen takia, että pienemmätkin voisivat niitä katsella, mutta onhan myös toinen syy. On haluttu mahduttaa tarkalleen neljälle videolle koko suma, mikä on mielestäni sairasta. Niin kuin Myykin tuossa jo mainitsi, tärkeitä kohtia on leikelty pois.
Koska tunteet menevät järjen ohi?

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Hopeanuoli
« Vastaus #128 : Lokakuu 14, 2005, 18:16:21 »
Niinpä... tärkeimmät kohta oli leikattu pois.

Sen takia olin hieman ihmeissäni esim. Rikin suhteen. Riki joutui rotkoon ykkös videossa Akaka Buuton (joo, ei sitä noin kirjoteta) ja sitten nelosessa Riki hyppää kertojan mukaan rotkosta, niin vähän mää ihmettelin mitä ihmettä. Johtaja oli siinä kakkos videossa hengissä ja sitten nelosessa se tulee vasta rotkosta. VAsta leikaamattoman katottua tajusin jotain...

Ja ihmettelin sitäkin miksi pitää j*malattoman paljon koiria kerätä kun noin helposti pääsee sinne Akak buuton linnaan (puhun leikkatusta videosta). Ja kun kertoja sanoi että Akakbutonilla oli vain komle apuria jäljellä ihmettelin mihin ne muut apurit olivat kuolleet?

Entäpäs silloin kun Jhon kertoi että Akaka Buutonilla oli karhuarmeija siellä kaksoissolassa ja lopussa sillä oli vain ne kolme apuria vain. Voi kumpa ne olis tajunneet kertoa jossain vaiheessa mitä tapahtui. Ei tarvitse näyttää vaan kertojan kertoa että Hospu ja muut kaatoivat Akaka buuton... ne muut karhut siellä metsässä ja Riki joutui karhujen metkujen takia 'rotkoon'.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Flamelion

• väsy
  • Vuotislainen
Re: Hopeanuoli
« Vastaus #129 : Lokakuu 23, 2005, 13:23:41 »
Olen tainnut kirjoittaa tänne joskus.. No mutta miten vaan. o.O

Meillä on siis kaksi Hopeanuolta. Kakkonen ja nelonen. Olen nähnyt myös kolmosen ja ykkösen, eli siis kaikki. Leikkaamattomista olen nähnyt vain pätkiä enkä viitsi ostaa niitä kun ne ovat niin kauhena kalliita. :s Mutta mielelläni kyllä ne katsoisin. Ja niin kuin joku tuolla jo sanoi, niin leikkaamattomista ei voi kyllä sanoa että ne on pikkulapsille tehty.

Lempihahmoa en osaa sanoa. Hopeanuoli itse on kuitenkin yksi parhaimpia hahmoja. Samoin Hopeanuolen isä Riki. Hopeanuolessa ihalitavaa on rohkeus. Nuorin lauman koirista mutta silti kaikista urhein ja valmis taistelemaan loppuun asti.

Hopeanuolessa soivat kappaleet ovat ihania. Serkullani on levy jossa on kaikki mahdolliset kappaleet Hopeanuolista. Kuuntelimme niitä yhtenä iltana ja kummallakin oli melkein koko ajan vedet silmissä. ^^ Kaikki kappaleet on kauniisti soitettu ja ne sopivat itse elokuvaan todella hyvin.

Juoni etenee hyvin ja selkeästi ja koko ajan pysyy kärryillä. Minulla ei oikeastaan ole mitään pahaa sanottavaa yhdestäkään Hopeanuoli elokuvasta. :)

"Hyppää mereen Daisuki!" ^^
Monkey see, monkey do

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #130 : Lokakuu 23, 2005, 15:55:10 »
Fiturefilm julkaisee muuten joskus vuonna 2006 Weedanimen DVD:nä (kaikki jaksot) ja jos oikein käsitin niillä on aikomus julkaista suomenkielinen dubbaus hopsusta DVD:nä. Weed animen voin ostaa DVD:nä (vaikkei piirustsutyyli paikoittain ole parasta mahdollista), mutta suomennosta mietin hartaasti viitinkö ostaa. Ei se niin mukavaa kuultavaa ole ja leikkaamattomassa on samat kohtaukset, paremmin äänitettynä tosin.
"Are we there yet?"
"No"

Geggo

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #131 : Lokakuu 24, 2005, 15:39:39 »
Minusta hopeanuolet on todella raakoja ja pelottavia, melkeinpä tulee traumoja niistä karhuista...

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #132 : Lokakuu 24, 2005, 16:28:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Hopeanuoli"
Fiturefilm julkaisee muuten joskus vuonna 2006 Weedanimen DVD:nä (kaikki jaksot) ja jos oikein käsitin niillä on aikomus julkaista suomenkielinen dubbaus hopsusta DVD:nä. Weed animen voin ostaa DVD:nä (vaikkei piirustsutyyli paikoittain ole parasta mahdollista), mutta suomennosta mietin hartaasti viitinkö ostaa. Ei se niin mukavaa kuultavaa ole ja leikkaamattomassa on samat kohtaukset, paremmin äänitettynä tosin.

Minun käsityksen mukaan FutureFilm oli julkaisemassa leikatut ja dubatut videot dvd:llä. Ei leikkaamatonta dubattuna.

Juups, niin se oli. Kävin tarkistamassa FutureFilmin sivuilla:

Lainaus
DVD Limited Edition

Suosittu Hopeanuoli animaatiotarina julkaistaan joulukuussa suomeksi sekä ruotsiksi puhuttuna leikattuna versiona. Upea metallinen SteelBook-kotelo sisältää koko tarinan kahdella DVD:llä(kesto 342 min.).

Ja tuo Weed DVD pitää kyllä hankkia vaikka vähän pettynyt siihen olenkin.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #133 : Lokakuu 24, 2005, 17:01:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Myy"

Minun käsityksen mukaan FutureFilm oli julkaisemassa leikatut ja dubatut videot dvd:llä. Ei leikkaamatonta dubattuna.

Juups, niin se oli. Kävin tarkistamassa FutureFilmin sivuilla:

Lainaus
DVD Limited Edition

Suosittu Hopeanuoli animaatiotarina julkaistaan joulukuussa suomeksi sekä ruotsiksi puhuttuna leikattuna versiona. Upea metallinen SteelBook-kotelo sisältää koko tarinan kahdella DVD:llä(kesto 342 min.).

Ai... mää tarkoitin kyllä leikkattua versiota^^. Saatoin vahingossa puhua leikkaamattomasta versiosta. Ei ollut tarkoirus niin kirjoittaa.
AI se oli totta??? Tuolla hopeanuoli foorumissa aloin jo epäilemään ettei mitään Weed animea ole tulossa^^.
"Are we there yet?"
"No"

Wetering

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #134 : Tammikuu 23, 2006, 22:35:52 »
Hopeanuoli on myös ensimmäisiä animeita mitä olen nähnyt, ja se todella kolahti. Koirat lähes kaikki hyvin tehtyjä, samoin kuin taustat, ja varjot, joten kokonaisuus oli lyhyesti sanottuna mahtava, vaikkakin joukosta löytyi muutamia ei niin huoliteltuja "kohteita".
  Riki oli ehdottomasti myös yksi suosikeista heti ensimmäisestä jaksosta lähtien, eikä siitä oikein voi muuta sanoa.
  Raakaa matskua kyllä sinäänsä, kun miettii että joskus aivan polven korkuisena innoissaan katsellut. :D

damis

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #135 : Tammikuu 24, 2006, 13:22:02 »
En tahdo loukata ketään, mutta en voi ymmärtää mikä siinä sarjassa viehättää.
"Aaargh, minä tapan sinut!" "Ei kun minä tapankin sinut!" "Turhaan, sillä minä tapan sinut"
Kaikenmaailman koirat, jotka liikkuvat puissa, ja vieläpä niin nopeasti ettei voi paljaalla silmällä nähdä... Käsittämätöntä.
Oma mielipiteeni siitä on, että se on huono lastensarja, josta en tehty supermoninkertaisesti liian raaka.

Nerdie

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #136 : Tammikuu 24, 2006, 16:26:37 »
Hopsuhan on hyvä. Rakastan leikkaamattomia, niissä on ihanan rajuja kohtia. Parasta onkin niissä se, etteivät suomalaiset ole menneet puhumaan päälle, vaan tekstitys on.

En tiedä mikä Hopeanuolessa viehättää, mutta silti jaksoja jaksaa katsoa aina uudestaan ja uudestaan, koskaan ehkä väsymättä. Onhan niissä herkkiäkin kohtia, mutta jotkut satunnaiset kohdat ovat hiukan ällistyttäviä ja yliampuvia.. muttei siitä sen enempää.
Nyt kun katselen tuon leikkaamattomien DVD:n jälkeen leikattuja, alkaa ihan kummastuttaa, että mitäs se tämä on.

Weedistä en sitten pidä yhtään. Näin jossain sivulla, en muista missä, niin pätkän Weed-animesta. (Onhan siitä tehty anime?)
Se oli surkalaatuista, ilmeet olivat mitä typerimmät ja koirien anatomia/liikkeet surkeaa, esimerkiksi verrattuna Hopeanuoleen. En tykännyt.

Lempihahmojani ovat Riki, Akatora (aina ja ikuisesti) ja Benizakura.
Olihan se koskettavaa, kun Benizakura ja Akatora kuolivat, mutta sitä se on.
Leikkaamattomissa Riki oli upea.
Ja joo, näissä ymmärtää monia asioita paremmin kuin neljässä kasetissa.

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #137 : Tammikuu 24, 2006, 17:30:15 »
Lainaus käyttäjältä: "damis"
"Aaargh, minä tapan sinut!" "Ei kun minä tapankin sinut!" "Turhaan, sillä minä tapan sinut"
Kaikenmaailman koirat, jotka liikkuvat puissa, ja vieläpä niin nopeasti ettei voi paljaalla silmällä nähdä... Käsittämätöntä.
Oma mielipiteeni siitä on, että se on huono lastensarja, josta en tehty supermoninkertaisesti liian raaka.

Nuo "minä tapan sinut" puheet kuuluvat ennemminkin leikattujen ja dubattujen puolelle, missä suomentajat eivät ilmeisesti muuta ole keksineet siihen sanottavaksi, eivätkä ole osanneet suomentaa kunnolla. Leikattuja katsoessa löytää aivan järkyttäviä virheitä - enkä puhu ainoastaan huonosti leikellyistä pätkistä, vaan puheista myös sun muista.

No, noita koirat liikkuvat puissa-juttua on hankala puolustaa :D

Mutta tuo "lastensarja" ei pidä sinänsä paikkaansa. Esim. leikkaamaton on k-11, ja alunerin japanissa ei tätä pienimmille lapsille ole tarkoitettu. Suomeen se tuli lapsille tarkoitettuna huonosti leikeltynä ja suomeksi puhuttuna, mutta alunperin se ei ole ollut lastensarja.
Tämähän on vain mielipide, niinkuin sinullakin. Minä halusin vain puolustaa omia mielipiteitäni, ja toivon ettet nyt suutu tästä :]
Kun ajattelee tuota "huono" sanaa, en käsitä sitä. Millä lailla huono? Sarjassa on selvä juoni, nätti piirrosjälki, kauniit musiikit, hyvät ääninäyttleijät (japaniksi). No joh, turhaan paasoan, mielipiteistä ei voi (kuin) kiistellä :p

Poissa xir

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #138 : Tammikuu 24, 2006, 21:44:19 »
Koska topicci on jokseenkin sekava, en yrityksistäni huolimatta löytänyt vastausta kysymykseeni, joten kysyn sen tässä:

Minkälainen "tarina" on punottu Weedin taustalle? Tai siis, koko Hopeanuoli-animehan oli taistelua (joko suoraan tai välillisesti) Akakabootoa vastaan, eli siis onko Weedissä joku uusi karhu/muu vaara/tms. vai mikä siinä on "ideana"?

Katselin tänään viimeisen leikkaamattoman levyn, ja taas sitä itkettiin. On se kyllä äärettömän hyvä!

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #139 : Tammikuu 25, 2006, 14:05:34 »
Lainaus käyttäjältä: "xir"
Koska topicci on jokseenkin sekava, en yrityksistäni huolimatta löytänyt vastausta kysymykseeni, joten kysyn sen tässä:

Minkälainen "tarina" on punottu Weedin taustalle? Tai siis, koko Hopeanuoli-animehan oli taistelua (joko suoraan tai välillisesti) Akakabootoa vastaan, eli siis onko Weedissä joku uusi karhu/muu vaara/tms. vai mikä siinä on "ideana"?

Katselin tänään viimeisen leikkaamattoman levyn, ja taas sitä itkettiin. On se kyllä äärettömän hyvä!

[SPOILAA WEEDIÄ JA PALJON]

Tiivistettynä (ja huonolla tiedolla :D) se menee niin, että Weed etsii isäänsä Giniä. Samalla käydään taistelua isoa mutanttikoiraa vastaan. Kun se on saatu hengiltä, on vastassa Hougen-niminen koira. Tämän ja hänen alaisten ansiosta esim. John menettää henkensä ja hyvin epämiellyttävällä tavalla. Hougenia vastaan kamppaillaan pitkään, varmaan lähemmäs tuonne 30 volumen pintaan, jonka aikana Gin ja Weedkin kohtaavat viimein. Hougenin jälkeen paikalle tulee juoppopaviaaneja (aivan...!), jotka mm. tappavat Weedin siskon Joon ja myöhemmin mielestäni myös Yukimuran (Weedin veli, ja pitkästä aikaa jokin todella mielenkiintoinen hahmo, joka ilmestyi 30. volumen aikoihin..)

Vanhoja hahmoja näkyy ainakin Ginin lisäksi Akame, John, Kurotora, Moss, Ben, Cross, Sniper, Kurojaki, Tesshin (=Chibi), Ken, George (kaksi viimeistä Benin ja Crossin pennut jotka syntyivät GNGn lopussa. Miney hukkui, eikä siis esiinny Weedissä)
Uusina jälkeläisinä näkyy ainakin Kurotoran ja Chutoran poikia, Ginin "vaimo", Oliverin poika...

Suosittelen etsimään tarkempaa tietoa vaikka Hopeanuoli.comista

damis

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #140 : Tammikuu 25, 2006, 16:01:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Myy"

Nuo "minä tapan sinut" puheet kuuluvat ennemminkin leikattujen ja dubattujen puolelle, missä suomentajat eivät ilmeisesti muuta ole keksineet siihen sanottavaksi, eivätkä ole osanneet suomentaa kunnolla. Leikattuja katsoessa löytää aivan järkyttäviä virheitä - enkä puhu ainoastaan huonosti leikellyistä pätkistä, vaan puheista myös sun muista.

No, noita koirat liikkuvat puissa-juttua on hankala puolustaa :D

Mutta tuo "lastensarja" ei pidä sinänsä paikkaansa. Esim. leikkaamaton on k-11, ja alunerin japanissa ei tätä pienimmille lapsille ole tarkoitettu. Suomeen se tuli lapsille tarkoitettuna huonosti leikeltynä ja suomeksi puhuttuna, mutta alunperin se ei ole ollut lastensarja.
Tämähän on vain mielipide, niinkuin sinullakin. Minä halusin vain puolustaa omia mielipiteitäni, ja toivon ettet nyt suutu tästä :]
Kun ajattelee tuota "huono" sanaa, en käsitä sitä. Millä lailla huono? Sarjassa on selvä juoni, nätti piirrosjälki, kauniit musiikit, hyvät ääninäyttleijät (japaniksi). No joh, turhaan paasoan, mielipiteistä ei voi (kuin) kiistellä :p

En suutu, en tosiaankaan. Niin, voisi kyllä kuvitella että Hopeanuoli on kärsinyt matkalla Japanista Suomeen. Mutta tuommoinen kuva "huono lastensarja, josta ón tehty supermoninkertaisesti liian raaka" niinkuin kirjoitin, jää suomalaisesta versiosta katsomisen jälkeen. Ääninäyttely on hirvittävä, ajoituksineen päivineen. Joku koko elokuvassa tai sarjassa, olkoon mikä on, kuitenkin huvittaa minua. Näin vain on, ja niin, mielipiteethän ovat aina mielipiteitä. =)

damis

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #141 : Tammikuu 25, 2006, 16:02:57 »
Joku koko elokuvassa tai sarjassa, olkoon mikä on, kuitenkin huvittaa minua. Näin vain on, ja niin, mielipiteethän ovat aina mielipiteitä. =)

Nyt keksin, se on juuri se juoni (ja ne koirat siellä puissa...). Se juoni on minusta huvittava...

Beijing duck

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #142 : Helmikuu 25, 2006, 18:37:54 »
Löysin Hopeanuoli DVD-boksin erään nettikaupan alennusmyynnistä ja päätin ostaa sen. Katsoin kaikki jaksot uudestaan ja nyt minun on pakko muokata mielipidettäni vähän.

Ensimmäisellä katselukerralla minua häiritsivät ne asiat, joista kerroin ensimmäisessä tämän topicin viestissäni (samurai- ja ninjajutut, hyppimiset, puhe jne.). Mutta toisella katselukerralla tiesin jo, mitä on luvassa, joten pystyin keskittymään toisiin asioihin.

Huomasin, että Hopeanuolihan on hyvä. Siinä tulee kerrassaan loistavasti esille samuraikulttuuri ja se on siten kulttuurioppitunti. Teema on minua miellyttävä (metsästys) ja tykkäsin koirien armeijapuhetavasta (herra komentaja jne.). Koirat ovat järjestäytyneet kuten armeijassa, mistä tykkäsin, koska olen syvästi rakastunut armeijaa sivuaviin tarinoihin. Sarjassa ON liioittelua, mutta enää se ei häiritse minua niin paljoa.

Sain muuten katsottavakseni suomenkielisen Hopeanuolen neljännän kasetin ja oli kyllä aika omituinen. Tarinaa oli saksittu niin paljon, että siitä tuli sekava. Hopeanuolen ja Akamen äänistä tykkäsin, mutta Sniperin ääni on kerrassaan hirveä. Kaikki ovat hahmot suomenkielisessä jotenkin nössömpiä kuin japaninkielisessä. Kuulosti kamalalta, kun Cross sanoi "minä olen tyttökoira" puhumattakaan kaikista "aii" -huudoista.

Hopeanuoli -mangan huhutaan ilmestyvän suomeksi, ja jos se tulee ostan varmaan kaikki osat.

Olen nähnyt myös kolme jaksoa Weediä. Se on HYVIN erilainen kuin Hopeanuoli ja henkilö, joka tykkää Hopeanuolesta ei välttämättä tykkää yhtään Weedistä ja päinvastoin. Weed on kuin toinen Hopeanuoli ja sellainen "hän on todella isänsä poika" -höpötys alkaa ottaa pattiin. Mutta siinä missä Hopeanuoli on soturi, on Weed lähinnä päähinpotkittujen auttaja. Weed on myös henkilönä paljon Hopeanuolta lapsellisempi, hän esim. puhuu itsestään boku -muodossa (mitä en huomannut Hopeanuolen tekevän, ellen ole kuullut aivan päin seiniä). Animaatio Weedissä on omituista ja koirat näyttävät monissa kohdissa siltä, kuin niiden mallina olisi käytetty ihmisiä. Puhuessaan koirat eivät liikuta suutaan ja musiikki on hirveää. Yhdessä kohdassa luulin, että mikroaaltouunini oli mennyt rikki, mutta Weedistähän se vinkuna tuli.

Weed -anime on tylsä ja juonta on muokattu yhtä paljon kuin Harry Potter -leffojen kohdalla. Luin netistä tiivistelmiä Weed -mangojen tapahtumista ja se oli paljon viihdyttävämpää kuin animen katsominen.

Weed -animesta on keskustelua Hopeanuoli.comin foorumissa. Sieltä saa todella hyvän kuvan animesta ja sieltä löytyy myös paljon kuvia. LINKIN TAKANA PAHOJA SPOILEREITA! http://www.hopeanuoli.fi/bbs/viewtopic.php?t=1763

EDIT:// Niin, yksi juttu Weedistä unohtui. Ne silmät! Weedissä koirien silmät ovat isot ja ihmismäiset, siis sellaiset mangasilmät, mikä minusta on tosi hirveää. En tosiaankaan halua nähdä koirilla räpsyviä ripsisilmiä! Yök.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #143 : Helmikuu 25, 2006, 21:03:17 »
Lainaus
Hopeanuoli -mangan huhutaan ilmestyvän suomeksi, ja jos se tulee ostan varmaan kaikki osat.

Voin sanoa että ne ilmestyvät suomeksi 98% varmuudella. Hopeanuoli.fi oli adressi että hupeanuoli mangat ilmestyisivät suomeksi. Tässä jokin aikaa sitten sanottiin että Jokunen suomalais yhtiö oli kysellyt mangojen oikeuksista ja ovat (yrittäneet?) suomentaneet joitain mangoja. Eli eiköhän ne jossain vaiheessa ilmesty suomeksi.

Hopeanuoli.fi:ssä on muuten myynissä eka Weed dvd. Huomasin sen tässä äskettäin...
"Are we there yet?"
"No"

Shagrat

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #144 : Helmikuu 28, 2006, 17:03:50 »
Yhdeksän jaksoa jo katsottu Weediä ja pitää sanoa, että mitä pidemmälle mennään, niin sitä kiinnostavammaksi anime muuttuu. Vaikka jossain kohti piirrosjäljessä on silti havaittavissa aika paljon virheitä ym. Tosin minua tämä ei häiritse hirveästi.

Lainaus käyttäjältä: "Beijing duck"
Niin, yksi juttu Weedistä unohtui. Ne silmät! Weedissä koirien silmät ovat isot ja ihmismäiset, siis sellaiset mangasilmät, mikä minusta on tosi hirveää. En tosiaankaan halua nähdä koirilla räpsyviä ripsisilmiä! Yök.

Ja kaiken lisäksi Hopeanuolen silmät on Ginga Densetsu Weed:ssä siniset, toisin kuin Ginga Nagareboshi Gin:ssä ne olivat ruskeat. :P

Lainaus käyttäjältä: "Hopeanuoli"
Hopeanuoli.fi:ssä on muuten myynissä eka Weed dvd. Huomasin sen tässä äskettäin...

24.90€ Hinta ei kummiskaan jostain kumman syystä innosta (Varsinkin kun sisältää vain kaksi jaksoa ilman tekstejä) :|

Fear Daemond

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #145 : Helmikuu 28, 2006, 18:00:49 »
Lainaus
Vanhoja hahmoja näkyy ainakin Ginin lisäksi Akame, John, Kurotora, Moss, Ben, Cross, Sniper, Kurojaki, Tesshin (=Chibi), Ken, George (kaksi viimeistä Benin ja Crossin pennut jotka syntyivät GNGn lopussa. Miney hukkui, eikä siis esiinny Weedissä)
Uusina jälkeläisinä näkyy ainakin Kurotoran ja Chutoran poikia, Ginin "vaimo", Oliverin poika...

Öööh... ellen ole väärässä niin eikö kurojaki kuollu hopeanuolessa? :O

Ja itse tykkään Hopsusta, ja lemppari on riki... ^^ tottakai... ^_^

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #146 : Helmikuu 28, 2006, 22:28:17 »
SPOILSPOILSPOIL!

Lainaus käyttäjältä: "Fear Daemond"
Lainaus

Öööh... ellen ole väärässä niin eikö kurojaki kuollu hopeanuolessa? :O

Jep, niinhän sitä luultiin, mutta kyllä se Kurojaki Weedissä paikalle taas ilmestyy, tosin turkittomana, se kun paloi itoh-talon mukana Kurojakin hypättyä sinne.

Fear Daemond

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #147 : Helmikuu 28, 2006, 23:16:54 »
Aaaa! Toi joo selvensi hiukan... kiitoksia! ^_^ Ihmettelinkin vähän... x)

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #148 : Maaliskuu 04, 2006, 14:27:19 »
Aijai, nyt kaikki fanit huokaisevat helpotuksesta, sillä Kurojaki on sittenkin kuollut! GNG-foorumille ilmestyi tällainen viesti
"
http://s7.invisionfree.com/Silver_Fang_Fanhouse/index.php?showtopic=984&view=findpost&p=3543136

Lainaus tuolta:

Just did some reading of mangas 12, 13 and 17 - Tesshin constantly refers to the burnt Dog as "chourou" (elder) which is the same case in the anime - so Chourou has just been given a makeover for the anime. (Yay, long fuzzy old dog hair )

He is NOT Kurojaki. Throughout the manga, he hates Weed, because he knows he's the son of Gin - who he believes is responsible for Kurojaki's death. Chourou was just one of Kurojaki's followers. He keeps going on and on about how Kurojaki-sama's death was the fault of the Ohu soldiers.  

However.. since he has fur in the anime (and is a lot kinder than he is in the manga) I suspect Chourou might have a different background. We'll see when we get to 14 I guess. "

Monet fanit kyllä varmasti huokaisevat helpotuksesta, minä mukaan lukien, sillä vanhan kunnon pahiksen henkiinherättäminen oli(si) ollut järkyttävää.

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
Hopeanuoli
« Vastaus #149 : Maaliskuu 04, 2006, 14:50:47 »
No, onahn Hopeanuoli ihan ok, mutta alkaa hieman kyllästyttää, kun koko ajan hoetaan "Minä tapan sinut! Ben on kuollut, kuka sen teki, kuka hänet tappoi, sinäkö se olit, minä tapan sinut! Ja se on tosiaan melko raaka.
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.