Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli  (Luettu 35865 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Hopeanuoli
« Vastaus #100 : Elokuu 20, 2005, 15:10:18 »
http://www.gingaworld.net/beg.htm tolla sivulla on tulevasta Weed animesta kuva. Musta se on hieno^^! Parempaa jälkee kuin GNG (joo, ajat on muuttuneet).
Vähän offia, mutta halusin kertoa kuitenkin tuon jos jota kuta kiinostaa nähä jotain tästä animesta.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #101 : Elokuu 21, 2005, 21:04:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Zarina"
Haluisin kyl et siitä tehdään myös kirja.. olis kiva lukee et millanen siitä tulee.. :)

Kirja? Tarkoitatko nyt ihan kirja kirjaa vai mangaa? Mangahan Hopeanuolesta on tullut ja sehän oli jo ennen animea (eli näitä videoita).

Enemmän mangasta löytyy esim. www.meteorgin.net

Ja Hopeanuoli-mangaa voi tilata esim. www.hopeanuoli.fi

Groi

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #102 : Elokuu 27, 2005, 22:19:17 »
Kyllähän noi leikkaamattomat on hyviä(: Muusiikkikin on kaunista ja lempi hahmoja on tiikeri veljekset

luiku

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #103 : Elokuu 28, 2005, 14:19:11 »
Miunki lempparihahmot on tiikeriveljekset ^^

Ja joo, oon nähny kaikki leikkaamattomat ja leikatut jaksot (ku on ne kaikki) :) Tykkään Hopeanuolesta niin! Miulla on ollu sen tunnarikii jo kaks vuotta soittoäänenä :P Mitä turhaa sitä vaihtamaa ku on hyvä.
Ne musiikit on kyl ihan mahtavii siinä sarjassa. Ja ne on myös piirretty tosi hyvin. Tykkään oikein paljon.

Sitte oon lukenu sitä Weediä ne kolme ekaa sarjakuva"kirjaa" mitä on englanniks kirjotettu. (on nekin omana)
Harmi ettei niitä oo tehty enempää englanniks :/ Olis kyl kiva ollu lukee se loppuu.. ja japaniahan mie en osaa, harmi sekin.
Nii ja jos joku ei tienny nii Weed on Hopeanuolen pentu, joka sitten lähtee etsimään isäänsä (Hopeanuolta siis) äitinsä Sakuran kuoltua..

Kukaan muu lukenu Weediä? Mitä mieltä ootte siitä, et Hopeanuoleen on tehty 'jatkoa'?

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #104 : Elokuu 28, 2005, 14:43:45 »
Lainaus käyttäjältä: "luiku"
Kukaan muu lukenu Weediä? Mitä mieltä ootte siitä, et Hopeanuoleen on tehty 'jatkoa'?

Kyllähän täällä Weedistä ollaan muistaakseni puheltu.. tai no joo, mutta miksei aiheeseen voisi palata^^

SPOILAA WEEDIÄ (Tosin Spoil-kohat on värjätty valkoiseksi. Maalatkaa jos haluatte ne lukea)

Itsekään en omista Weedistä kuin kolme ekaa mangaa. Lisää hankin ehkä sitten vasta kun olen saanut kaikki GNGt hommattua itselleni.
Weed ei kyllä yllä lähellekään GNGn tasolle. Piirrostyyli on yksinkertaisempaa ja koirien ilmeet jotenkin laimeita. Uudet hahmot muistuttavat liikaa GNgn tuttuja hahmoja ja kaikki rakkaat vanhat tutut hahmot tapetaan. (Smith, John.. jälkimmäinen vielä mahdollisimman epäkunnioittavasti)
Weed-animen meinaan kyllä hankkia itselleni ja jos en vielä enempää Weed-mangoja omista, niin voi olla että anime on niin kiinnostava että kaikki mangat on sitten ihan pakko hankkia. Odotukset animea kohtaan ovat varsin korkealla ja sen ainoan julkaistun kuvan perusteella minkä olen nähnyt, tyyli on varsin kulmikas ja hivenen omituisen näköinen. Toisaalta, kuva on ihan nätti, mutta jotain häiritsevää siinä on.

Noh, saa nähdä.

Muok. Tässä se kuva Weed-animesta

luiku

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #105 : Elokuu 28, 2005, 16:25:01 »
Siis..? Onks Weedistä tullu animeakin? Luulin et siit on nyt vaan pelkkää mangaa :o

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #106 : Elokuu 28, 2005, 16:33:15 »
Niinhän siitä sanottiin joskus ettei Weediä ilmesty animena mutta nyt se alkaa japanissa Tv-sarjana (jos animesarjaa voi siksi kutsua). Mullekkin tieto siitä tuli yllätyksenä ja oli pakko ilmottautuu DVD:n tilaajaks yhes foorumis sitten kun se Weed DVD:lle ilmestyy...
Minusta tuo kuva on upee (kuten olen aikausiemmin sanonut). Ja luulenpa että vain tuon kuvakulman takia Weed näyttää kulmikkaalta, meinaan siinä yhessä kuvassa (tais olla jonkin lehen kansikuva) Weed ja GB ovat kuin mangassa (Weedin väritys oli kyll liian sininen).
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #107 : Elokuu 28, 2005, 21:58:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Hopeanuoli"
Niinhän siitä sanottiin joskus ettei Weediä ilmesty animena mutta nyt se alkaa japanissa Tv-sarjana (jos animesarjaa voi siksi kutsua).

Miksei voisi? Kyllä animesarjat ihan tv-sarjoja ovat kuten Salkkaritkin tai vaikka Sinisen talon nalle. Tv:ssähän ne ensin näytetään ja sitten vasta DVDiksi kootaan, aivan kuten esim. frendeissä.

Ei liittynyt aiheeseen mutta oli pakko huomauttaa...

Niin, olen itsekin miettinyt tuota että onko kuva kulmikas vain liikkeen takia, mutta kyllä GNGtäkin katsoessa liikkeessä olevat kuvat ovat sulavamman näköisiä. Toisaalta, onhan näiden animeitten välillä parisenkymmentä vuotta niin että tyyli muuttuu ja Weed näyttää nykyaikaisemmalta, mutta sitä tulee jotenkin automaattisesti verrattua GNGn.

MetaMortis

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #108 : Syyskuu 03, 2005, 15:45:14 »
hopeanuoli on hyvä, koska se vaan on hieno tarina :) muuta en keksi :).. khih.. sitä isoa karhua(mikäsennimioli?) pelkäsin pienenä :)

//Perusteluita? -Thomas

Akatora

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #109 : Syyskuu 03, 2005, 16:48:35 »
No mie pä perustelen miksi juuri tiikeri veljekset on parhait hopsussi, siksi että n välittävät toisistaan vaikka ovatkin joskus pikkuisen jääräpäitä. Akatora on kaikista paras senkin takia, kun se loppu taistelussa ei antanu yhessä vaiheessa kenenkään hyökätä akakaboton kimppuun vaan itse hyökkäsi kai se uhrasi itsensä muiden vuoksi se kuoli hyvän asian vuoksi.....:'(

Gingeri

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #110 : Syyskuu 04, 2005, 16:18:27 »
Ah! Hopeanuoli! Maailman paras anime.

Spoiler

Hopeanuoli kertoo koirasta joka menee koiralaumaan.
Hänen isänsä Riki taisteli Akakabuto karhua vastaan. Riki putosi rotkoon,
Rikin isä Shiro taisteli myös Akakabutoa vastaan. Shiro ja Akakabuto putosivat rotkoon ja Shiro kuoli. Akakabutolla ei ole toista simää. Gohei ampui sen pois. Mutta Akakabuto oli vienyt Gohein vasemman korvan.
Rikiä luultiin kuolleeksi kun hän putosi rotkoon. Mutta Riki oli koiralauman johtaja. Hopeanuoli meni hakemaan koiria kaista, Miestä, Shikokuusta ja Hokkaidosta. Hpeanuolen omistaja Daisuke kaipasi Hopeanuolta.
Hopeanuoli tapasi Daisukn animen lopussa.

Hopeanuoli jatkuu Giga Legend weed (mangassa)
ginga Legend Weed on tarina Hopeanuolen pojasta, Weedistä.

Hopeanuolen tapaisia mangoja.
Ginga Legend weed
Ginga Legend Riki (tarina Rikistä)
Fang
Shiroi Senshi Yamato

Hopsu linkkejä:
www.hopeanuoli.com
www.hopeanuoli.fi (tilatkaa täältä hopsumangaa)
www.gingaworld.net
www.hopeanuoli.cjb.com

Fievel

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #111 : Syyskuu 06, 2005, 22:38:29 »
Hopeanuoli on mahtava :> No, manga on parempi kuin anime, mutta molemmat silti hyviä. Ja se epäilys, että Hopeanuoli olisi jokin pikkulasten piirrossarja, ei ole totta. Leikkaamattomana versionahan tuo Hopeanuoli on K-13, joten aivan pikkulapsille se ei ole tehty. Leikattu versio (se joka oli Suomessa aluksi), on tietysti karsittu, aika raa'astikkin, mutta on siinäkin joitan verisiä kohtia. Tosin pahimmat eli esim. Jinnain kuolema on otettu pois.

Weediä olen lukenut mangana, ja siitäkin siis tulee anime, vaikka tuskin siitä yhtä hyvää tulee kun Hopeanuoli oli aikoinaan ja on tietysti vieläkin. Toivon, että piirrostyyli olisi samanlaista kuin GNG:ssä, mutta noiden kuvien perusteella ei ole. Ainahan voi toivossa elää ;>

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #112 : Syyskuu 25, 2005, 13:23:06 »
http://www.petitiononline.com/gdw/petition.html <--- osoitteessa pystytte osallistumaan Weed adressiin jotta se saataisiin dubattuna tai tekstitettynä tänne skandinaviaan. Siinä on päälle kaksisataa allekirjottanutta (jos oikein näin niin joku on kirjoittanut turhankin usein nimensä siihen).

http://www.silverfang.tk/ etusivulla on myös neljä kuvaa (kai, en ymmärrä ruotsia enkä tiiä mitä siinä sanotaan, mutta uusia ne ainakin ovat) animesta ja musta ne on hienoja! tai niin hienoja kuin pienistä kuvista saa selvää...

Ps. Tietääkö joku suoraa osotetta Hopeanuoli.com:in foorumiin? Hopeanuoli.com kautta ei sinne pääse...
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #113 : Syyskuu 25, 2005, 15:30:33 »
Tuossa Hopeanuolelle foorumin osoite. Lisää se koneelle suosikkeihin, niin ei tarvitse aina kiertää Hopeanuoli.comin kautta.

http://www.zjgameru.net/W eed_promo_gingaworld.avi

http://theoclub.net/GDW -Promo.html

Ja tuossa pari linkkiä kaikille kiinnostuneille, mistä voipi katsella Weed-animen trailerin^^

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #114 : Syyskuu 28, 2005, 18:31:01 »
Kiitos osoitteesta Myy =).  Jouduin tässä pari päivää käyttämään tosi monimutkaista tapaa päästä tohon foorumiin -.-;.

Tuossa on Weed animen Opening ja Ending videot (tollaset siihen animeen tulee =D)
lopputunnari

Alkutunnari

Alan pitämään yhä enemmän ja enemmämän tuosta animesta. Nuo tunnarit (okei, musiikki ei ole mun makuuni) ovat upeita! Varsinkin lopputunnari on musta kiva. Weed ei pelkästään istu ja katsele nurmikolla vaan 'rärpyttää' korviaan ja rapsuttaa itseään ja puhuu Melin kanssa (lopussa alkavat nukkumaankin). Ainut mikä hieman ottaa silmään on Akatoran väritys. (onhan tuo akatora siinä lopputunnarissa?) Oranssi? Muut hahmot ovatkin GNG animeakin paremmat (paitsi riki, Cross ja tiikeriveljekset).
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Scabbers

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #115 : Lokakuu 02, 2005, 14:16:26 »
Hopeanuoli, en pystynyt katsomaan noita linkkejäsi, siis alkutunnari ja lopputunnari, mutta minua jäi kaivertamaan puheesi Akatorasta. (SPOILER) Akatorahan kuoli viidennessä levyssä Akakabuuton kynsiin. (SPOILERI PÄÄTTYY.)
Puhe täällä päin on muutenkin valahtanut jo aika lailla Weedin puolelle, tosin onhan se oikeastaan suotavaa, kun Weed-pojusemmehan on Ginin poika. Näin trailerin tässä muutama päivää taaksepäin kaverillani, meillä kun ei ole DivX-ohjelmaa koneellamme, eikä sitä muuten pystynyt näyttää. Petyin tulokseen. Hahmot olivat jokseenkin kulmikkaita ja muutenkin outoja. Olin odottanut enemmän. Värit olivat yksinkertaisia, ei läheskään yhtä hienoja kuin Nagareboshi Gin-animessa. Smithin nähdessäni minun teki melkeimpä mieli itkeä. Tottakai minusta on hienoa, että Weedistakin anime on tullut maailmalle, mutta silti. En malta odottaa nähde ensimmäistä osaa, olen kuullut, että se poikkeaa melkoisesti mangasta. (Yksi GNG- & GLWfaneista vieraili katsokaas hopeanuolifoorumilla ja kertoi aiheesta. Ginga worldin ylläpitäjä.) Kuviakin olen nähnyt Weed animesta ja jotkin niistä ovat hienoja, jotkin taas omituisia. Joka tapauksessa olen kuitenkin laittanut nimeni siihen adressiin ja se on sillä selvä. Weed anime myös skandinaviaan.

Sitten voisin vielä sepitellä tässä aikani kuluksi tästä meidän rakkaasta hopeanuolestamme. En omista mangoista muuta kuin japaniksi yhden volymen ja Weedista 1-3. Videot ovat olleet jo tenavasta pitäen, DVD-boxi parisen kuukautta. Lempihahmoiksi asti suoriutuu ehkäpä itse Gin, tottakai päähenkilön aina mielessä pitää olla, ongan se muutenkin niin söpö. Muiksi hyviksi hahmoiksi lukeutuu Akame komeudella ja viisaudellaan, myös muut igat on ihania. Jokin myös Chibissä (Kurojakin pentu, myöhemmin nimeltään kai Tesshin) kiehtoo.
Koska tunteet menevät järjen ohi?

Poissa Myy

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #116 : Lokakuu 02, 2005, 21:06:59 »
Lainaus
mutta minua jäi kaivertamaan puheesi Akatorasta. (SPOILER) Akatorahan kuoli viidennessä levyssä Akakabuuton kynsiin. (SPOILERI PÄÄTTYY.)

Ai siis seko miten hän voi esiintyä sitten siinä? Niin siinä lopputunnarissa Weed katselee taivaalle ja näkee siellä GNG:n vanhoja hahmoja sun muita (mm. Riki, tiikeriveljekset, Moss, smith, Akame [joka näytti kamalalta].. hmm.. en muista ketä muita)

Lainaus
Smithin nähdessäni minun teki melkeimpä mieli itkeä.

Miksi? Minä olin varsin tyytyväinen Smithiin. Tosin, poikkeaa GNG-animesta ainakin korviensa puolesta, mutta nyt ne ovat lähempänä mangaa, joka tietysti alkuperäisteoksena toimii. Ja ikäähän Smith-pappa oli saanut tietysti tuossa GNGn ja GDWn välisenä aikana jolloin ulkonäkö muuttuu hiukan^^

Minun teki ennemminkin itkeä Deadly Weaponin näkyessä.

Poissa Scabbers

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #117 : Lokakuu 02, 2005, 21:13:39 »
No sitten on kaikki selvää. Luulin että Akatora vain vetelee siellä pitkin poikin elävänä kuin mikä.

Noh, mielipiteistä ei voi kiistellä, mutta ainakaan siinä trailerissa en Smithista pitänyt.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #118 : Lokakuu 04, 2005, 08:40:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Scabbers"
Hopeanuoli, en pystynyt katsomaan noita linkkejäsi, siis alkutunnari ja lopputunnari, mutta minua jäi kaivertamaan puheesi Akatorasta. (SPOILER) Akatorahan kuoli viidennessä levyssä Akakabuuton kynsiin. (SPOILERI PÄÄTTYY.)

Näköjään ne animet on poistettu sivuilta.

Tässä on uudet.
http://media.putfile.com/GingaDensetsuWEEDending
http://media.putfile.com/GingaDensetsuWEEDopening

Pitäisi toimia.

Lainaus käyttäjältä: "Scabbers"
Smithin nähdessäni minun teki melkeimpä mieli itkeä.

Minusta Smith on viisaan näkönen tuossa. Ja joissain kohtauksissa sivusta hän näyttää musta samanlaiselta mitä GNG animessa.
"Are we there yet?"
"No"

Iliah Nostradamus

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #119 : Lokakuu 04, 2005, 17:20:46 »
Omistan itse ne kaikki 5 leikkaamatonta DVD-elokuvaa..
hmm.. paras hahmo on ehkä Hakuro, Riki, Sniper tai Bill.. myös Akatora on ehdottomasti ehdolla..

Akamen & Kurojakin riitely on kohtauksista parhaimpia, tai se kun Hayato juoksee Koga-ninjaa pakoon piikkien täyttämään kuoppaan. Myös lopputunnari saa aina kyyneleet silmiini, sillä Riki oli arvonsa veroinen johtaja..

Iliah Nostradamus

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #120 : Lokakuu 04, 2005, 17:25:30 »
Omistan itse ne kaikki 5 leikkaamatonta DVD-elokuvaa..
hmm.. paras hahmo on ehkä Hakuro, Riki, Sniper tai Bill.. myös Akatora on ehdottomasti ehdolla..

Akamen & Kurojakin riitely on kohtauksista parhaimpia, tai se kun Hayato juoksee Koga-ninjaa pakoon piikkien täyttämään kuoppaan. Myös lopputunnari saa aina kyyneleet silmiini, sillä Riki oli arvonsa veroinen johtaja..

Poissa Scabbers

• Vuotislainen
Hopeanuoli
« Vastaus #121 : Lokakuu 05, 2005, 16:45:59 »
Okei, nähtyäni nuo muut avaus, yms. muut jutut, niin kyllä se Smith on hieno. Siitä yhdestä kuvasta en vain pitänyt..

Dotzz

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #122 : Lokakuu 07, 2005, 22:54:09 »
Spoilausta saattaa tulla...

Täytyihän minun, suuren Hopeanuoli-fanin, tulla tänne mielipiteeni laittamaan.
Rehellisesti sanottuna, minä ja veljeni katsoimme noin viisi minuuttia sitten niitä leikkaamattomia. En pidä leikattujen suomennoksista ja näyttelijöistä, varsinkin, kun Sniper siinä yhdessä kohtaa (nyt tulee spoilausta) roikkuu puussa ja huutaa "Auttakaa minut ales täältä!".
Suosikki hahmoni ovat Kaj-veljekset. Minä vain yksinkertaisesti rakastan niitä.
Itkin tuossa juuri äsken (lisää spoilausta), kun Benizakura  (kirjoitettiinkohan se noin?) kuoli ja sitten siihen veden pintaan muodostui se kirsikankukka. Toinen kohta oli tietysti, kun Akatora kuoli. Nyt on sitten Äidin tyyny sotkettu ripsivärillä...
Näin Hopeanuolet ensimmäisen kerran leikattuina serkkuni luona joskus aikoja sitten (silloin jäi vähän vaimaamaan toi, Rikiin kuolema) ja toissakesänä ostimme leikkaamattomat. Sitten olen tuolla mun rakkaalla pianolla soitellu vähän niitä kappaleita. Se on melko vaikeaa, kun en ole vielä mistään löytänyt nuotteja.  

Pitäisköhän munkin alkaa lukee tosta Weedistä? Vois olla ihan mielenkiintosta.

Fitzwilly

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #123 : Lokakuu 08, 2005, 19:28:35 »
GNG on aina ollut yksi suosikki animeni/manga. Odotan innolla Ginga Densetsu Weediä, harmi kun Ginga Legend Rikiitä ei ole tullut animena. Lempihahmoni ovat Kait, ja Weedistä ehkä Kagetora.

Weed animen piirustus tyyli on kehityympi kuin GNG, mutta sehän on ymmärettävää. Olen kuullut että Yoshihiro on piirtämässä/työstentelemässä weed animen kimpussa.

Toivotavasti Weediä tulee Animena myös suomeen!

nukkuva lohikäärme

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #124 : Lokakuu 09, 2005, 15:59:27 »
Oliko Hopeanuolessa siis 5 jaksoa? Ajattelin meinaan ostaa 5 dvd box setin jota myydään anttilassa. Olen pienenä katsellut Hopeanuolta, ja pidän vieläkin siitä...*syvä huokaus* Ovat ne leikkaamattomat elokuvat varmaan aika raakoja kun tunnen pari pikkulasta (ikä luokkaa 10) ja he eivät uskalla katsoa hopeanuolta, kätkevät aina päänsä tyynyn alle kun tulee joku verinen kohtaus. Onko tuo Weedi joku jatko sarja hopeanuolelle? Anteeksi olen vähän pihalla näistä asioista...