Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli  (Luettu 36197 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« : Tammikuu 29, 2003, 14:36:59 »
Okei, elikkäs minä haluaisin tietää mitä mieltä olette Hopeanuolesta.

Hopeanuoli on "koiratarina", ja se kertoo suuresta taistelusta koirien ja karhujen välillä.
Hopeanuoli on ilmestynyt sarjana Japanissa ja neljänä videona täällä Suomessa.

En kyllä tosiaankaan ole varma onko kukaan nähnyt näitä leffoja...
mutta jos olette, kertokaa mielipiteenne!
Lempparihahmo olisi kiva tietää, sekä mitä mieltä olette elokuvien musiikista ja juonesta.
Kertokaa kaikkea mitä päähän pälkähtää.

Minä itse olen Suuri Hopeanuoli-fani. Sen takia, koska pidän koirista ja siitä millä tavalla ne on piirretty näissä elokuvissa.
Lempparihahmoni on Riki (Hopeanuolen isä), koska hän on niin viisas ja järkevä, ja hän johtaa suurta laumaa kohti taistelua.
Musiikki elokuvassa on mahtava.
En osaa muuta sanoa. :roll:

Hyvä on, toivottavasti edes jotkut teistä ovat nähneet nämä leffat!

Ja kommentoikaa!

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Noita
  • I'm supposed to be writing right now.
    • Kahvimuki.net
Hopeanuoli
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2003, 14:50:33 »
Tämä ei ole terveellistä.. Olen liian suuri Silver Fangin hypettäjä. Aioin jo itsekin tehdä asiasta topicin, mutta totesin olevani siihen hieman liian hysteerinen, jotta siitä tulisi mitään.

Toki tiedätte, että leikkaamaton dvd ilmestyy 11.4.? Samana päivänä muuten kuin CoS:kin dvd:lle, mutta ei epäilystäkään siitä kumman aion ostaa *g*

Hypetän leikkaamatonta versiota oikeastaan enemmän kuin potterin viidettä kirjaa.

www.hopeanuoli.com on ihan hyvä sivusto kaikille tiedonhaluisille. Toinen keskeneräinen löytyy osoitteesta silverplaza.cjb.net

Eek.

*sekoilee*

Hmm. Katsoin viimeksi sunnuntaina kaikki neljä O_o
Itse olen nähnyt ne vain ruotsiksi dubattuna, mutta olen kuullut pätkiä suomalaisista äänistä ja olen sitä mieltä, että ruotsalaiset on parempia.
Imagine life is just a dream. | ++ | IRCnet #Soinyt | Addiktiovälitys

Sparkle

• Ankeuttaja
Re: Hopeanuoli
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2003, 14:53:11 »
Eep! (*odottelee Laen ilmestymistä paikalle*)

Yksi yltiöfani ilmoittautuu. Näin Hopeanuolen ensimmäistä kertaa joskus kuusivuotiaana ja siitä lähtien tykännyt ihan kamalasti (: . Kasetit omistaa kaverini, mutta ahkerasti olen niitä lainaillut. Osiahan tähän on ilmestynyt viisi, mutta Suomessa vain neljä. Nyt 11.4 onkin tulossa leikkaamaton viiden dvd:n paketti Suomeenkin (: . *aikoo ostaa vaikka se maksaa ihan tolkuttomasti*.

Kamalan raakahan se tosiaan on, en ikinä omalle lapselleni näyttäisi, ainakaan kuusivuotiaalle. Lempihahmoja minulla ei jostain syystä ole, mutta lempiosani on varmaankin kolmonen. Muistakaahan http://www.hopeanuoli.com.

Nyt kiirus, kuokkaan myöhemmin.

muok1: heh. toistin huomaamattani ihan samat asiat kuin L ;)

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
Hopeanuoli
« Vastaus #3 : Tammikuu 29, 2003, 15:50:00 »
Hihii! Minäkin olen aivan älytön Hopeanuoli-friikki mutta kumma kun minulle itselleni ei tullut mieleenkään luoda tätä topicia...  :oops:

Elokuvien musiikki on aivan ihanaa! Varsinkin se alkumusiikki... *i-ha-na!* Rakastan sitä! ^^

Juoni on myös hyvä. Loistava tarina, kyllä vain ^_^

SPOILERIVAROITUS:

Lempihahmojani ovat Riki, Punasilmä ja Akatora, joista Akatora kuolee lopputaistelussa (NOOOO!!!) samoin Riki (NO,GOD,NOOOO!!!)

Katsoin Hopeanuolet myös joskus ihan pienenä. Vahtasimme niitä vähän väliä serkkuni kanssa. Minä jo mainitsinkin tästä jossain päin vuotista mutta sanon sen taas: suomalaiset dubbaukset eivät ole mielestäni mitään maailman parhaimpia mutta kelpaavat. Kaikista siisteintä olisi nähdä Hopeanuolet japaninkielisinä suomeksi tekstitettynä ja jos ei onnistu niin enkuksi olisi varmaan toiseksi paras vaihtoehto.

Ja se myös tympii että filmeistä on leikelty niin paljon kohtia pois. Esim. kaikki susikohtaukset on poistettu, samoin kuin Hokkaido-koirien kanssa taistelu  :(  Oooo... arvatkaa kuka myös ostaa leikkaamattomat versiot..? ^_~
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2003, 17:01:13 »
*ihg* Tehän olette ystäviäni :D Todellakin minäkin aion ostaa kaikki leikkaamattomat jutut sun muut. Pitäähän ne nyt saada...menkääpä siellä Hopeanuolen sivuilla henkilötestiin! Siellä saatte tietää kuka niistä tyypeistä ootte :D
Mä oon Akatora :shock:
Mutta ihan totta täällä puhuttiin, että niillä koirilla on suu auki joka kohtauksessa! Mutta eipä se haittaa...mi oon aina Hopsu-fani!

Olettekos lukenut Weedejä? Weed on Hopeanuolen poika. Tosin Weedistä ei tehdä leffoja, se on vain mangana. (sarjakuvana). Eräs kaverini tilasi kolme Weed-mangaa englannista, ja sain lukea ne! :lol:
Mutta tehkää se henkilötesti hopsun sivuilla...jos jaksatte!

Eleanor

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2003, 23:28:25 »
Hopeanuolet ovat parhaita! Pienenä tuli katottua vaikka kuinka paljon. Mua harmittaa vain etten ole nähnyt kakkos osaa ollenkaan ja ykköstäkin vain vähän. Mutta 3 ja 4 oon nähny varmaan 100 kertaa. Serkuillani oli nimittäin ne. Mulla on tullu monta kertaa mieli kattoa ne uudestaan, mutta en oo kehannu kysyä serkuiltani (jotka kylläkään eivät enää asu kotonaan).

Musiikista pidän erittäin paljon. Varsinkin tunnari saa melkein itkettämään siinä lopputaistlussa. Myös itse tarina ja animaatio toimivat hyvin. Hopeanuoli on sellaisia asioita joita tulee vain kerran elämässä. Ainutlaatuinen!

Ostan luultavasti sen DVD paketin. Tietääkö muuten kukaan onko se duubattuna suomeksi vai tekstitettynä? Ja tietääkö joku onko niitä neljää VHS versioita vielä myynnissä?

[Muoksista]
Kävinkin hopeanuoli.comissa ja se VHS juttu selvisi. Olin testissä Hopeanuoli, joka muuten on Kurojakin lisäksi lepihahmoni.
[Muoksista]

Poissa Tionne

• Vuotislainen
    • http://www.livejournal.com/users/ranilos
Hopeanuoli
« Vastaus #6 : Helmikuu 04, 2003, 13:36:16 »
tietysti olen Hopeanuoli fani. ^_^

Ensimmäisen kerran törmäsin siihen joskus vuosia sitten, kun isukki toi kauppareissullaan meille jonkin kasetin katsottavaksi. Ja se osottautui hopeanuoli kolmoseksi. Kyllä, hieman väärä järjestys aloittaa katselu, mutta ei se tahtia haitannut, vähän vain oli ihmettelemistä että mistä kaikesta oikein oli kyse. Sitten alkoi kova metsästys, että mistä löydämme loput osat sarjaan. Seuraavaksi löysimme/katselimme osan neljä, sitten yksi ja kaksi. Eli hyvinkin nurinkurinen katselu järjestys, mutta katseltua tuli kumminkin.

Kasetit ovat kaikki mukavasti hyllyllä järjestyksessä. Mutta katseltua ei ole tullut pitkään aikaan, ainakaan nelosta.

Spoilereita nelosesta! Rupean aina itkemään nelosen lopussa, sille ei voi mitään. *sniff* ja en vieläkän ymmärrä, että mihin se Riki oikein kuolee? Lae puhui leikkaamattomasta versiosta, olisiko minulla mahdollisesti leikattu versio? Yhdessä kohdassa Riki on kunnossa, ja yhtäkkiä hän onkin kuolemaisillaan, ja yltäpäältä veressä. Mitä tapahtui? Akakabooto oli jo kuollut siinä vaiheessa. Kamerakulma vain ehti vaihtua. Mutta mitä nyt ikinä tapahtuikaan, niin rupean itkemään, ei, en itkenyt Titanicia katsellessani, en Enkelten Kaupunkia katsellessani, mutta tässä pillitän aina, samoin kuin Leijonakuninkaassa. *g*

Sarjan musiikki on myös ihanaa. ^_^ Pidän kovasti. Ja kiitokset Laelle linkistä. *sai tulokseksi Rikin*

Ja uudestaan kiitoksia Laelle. *päättää saada joskus katsottua sen leikkaamattoman version... pitää vain varata suuri pakkaus nenäliinoja mukaan*

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
    • Kahvimuki.net
Hopeanuoli
« Vastaus #7 : Helmikuu 04, 2003, 13:41:10 »
SPOILERI!
Akakabooto ei kuollutkaan siinä noin vain, vaan kun se makaa verisenä siinä maassa, se nousee vielä kerran ylös ja Riki nousee puolustamaan muita ja silloin se puristuu karhun tassujen väliin. Akakabooto kuolee lopulta niin, että Silver leikkaa sen päänä irti sillä liikkeellä.

Poissa lawender

• Vuotislainen
    • http://personal.inet.fi/cool/severi
Hopeanuoli
« Vastaus #8 : Helmikuu 25, 2003, 18:48:26 »
näin hopeanuolet akan kerran joskus 5vuotiaana ja ne on musta vieläkin tosi hyviä. omistan kaikki videot. vielä nykyäänkin 14 vuotiaanakin kaivan videot kaapistani ja vietän mukavan 3 tuntisen katsoen kaikki 4 videota yhteen pötköön.
hiihoo

Lord Azog

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #9 : Maaliskuu 05, 2003, 08:30:50 »
*katsoo kaikkia pitkään*

Hopeanuoli on toiseksi huonoin leffa/video sarja jonka olen nähnyt. Suomalaisena siis. Repliikit huonoja, näyttelijät tosi huonoja. Hyvin piirretty kylläkin...Mutta juoni on HUONO. Hypersuuret mikälie-karhut tappaa ihmisiä ja koirat sotii niitä vastaan...
Niillä mettästäjillä on huonompi sihti kuin mulla. Eivät osu 80 m päässä olevaan neljä metriseen kohteeseen...Ei edes raapase...

En mollaa ketään, sanoinvain mielipiteeni.

Eleanor

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #10 : Maaliskuu 17, 2003, 18:12:57 »
Miii olen niin onnellinen! Ostin kaikki neljä VHS:sää viime perjantaina. Itkin melkein koko ajan. Musiikki on niin surullista ja ihanaa. Olin niin innoissani, että tulipahan katsottua 2 kertaa putkeen. Varmistuin muuten asiasta ja päätin että ostan DVD paketin kunhan se ilmestyy. Harmi vain että se tulee vasta myöhemmin, mutta onpahan aikaa kerätä rahaa... :D Weediä olen lukenut vähän mutta sekin oli hyvä. Toivottavasti siitäkin tehdään TV -sarja!

Madara

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2003, 21:50:26 »
Kyllähän näitä tuli pienenä katsottua. Hyvä sarja, vaikka "aika" verinen. Suosikkihahmoni oli Hopeanuoli ja Tiikeriveljekset (en muista nimiä, on jo niin kauan kun viimeksi katsoin). Mistä tuota Weedsiä voi tilata? Alkoi kiinnostaa, nyt kun mainitsitte. Ai jaaha tuolta. Ei mitään.
Tuon DVD:n arvelu hinta on aika korkea. Huhuh. No, kai se pitää ostaa sitten joskus. Se leikkaus oli kyllä joiltakin kohdilta aika törkeä. Että usko miten kauan pienenä mietin "miksi Riki kuoli" ja "missä on Akakan pää". Tähän sitten keksittiin mielenkiintoisia teorioita.
Ja sen testin mukaan olen Hopeanuoli.

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
    • Kahvimuki.net
Hopeanuoli
« Vastaus #12 : Huhtikuu 10, 2003, 23:48:33 »
Hmm. Minun pitäisi varmaan mennä nukkumaan, kun alan hihittelemään (jamikäminunircciänivaivaa?).

Mutta tosiaan. Nuo videot on peräisin muinaiselta kahdeksankymmentäluvulta, kun vielä asuimme Ruotsissa :)

Muoks.
*yhtäkkinen herääminen*
Tarkoitit sitten tulevaisuudessa kun on ne DVDt? Juujuu :p
Siis DVD boxissa kait tulee dubatut versiot melko monella kielellä sekä sitten ihan alkuperäinen ilman mitään teksitystä.

Minun päämääräni on, että katson dubatun niin monta kertaa, että kykenen sitten ymmärtämään (lue: muistamaan ulkoa) mitä ne sanoo missäkin ja voin katsoa sen alkuperäisen :)

Tosin alkuperäisessä Silverin ääni on _ärsyttävä_.

SPOILAUS
Olen kyllä sitä mieltä, että siinä sitä huomaa, etteivät elokuvat/sarjat tms. vaikuta niin _kauhean_ paljon siihen, mitä tekee. Nimittäin minä en ole vieläkään hakannut koiranpentuja halolla, vaikka niin siinä ensimmäisessä tehdään. Se kohta on kyllä kerta kerta jälleen aivan kauhea ja eihän oikeasti pieni koiranpentu selviäisi sellaisesta hengissä... mutta aina se on jotain niin suurta, kun Silver selviää siitä koulutuksesta ja on ah niin uljas... ja kun se ensimmäistä kertaa nousee sinne katolle... tai kun se menee sen raviinin ylitse!

Amon Karnak

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #13 : Huhtikuu 11, 2003, 00:50:57 »
Amppa tykkää hopeanuolesta ja olen hyvin pettynyt itseeni kun en ole ennen huomannut/tajunnut etsiä tälläistä.

Ensimmäisen kerran varmaan joskus ekaluokalla kun niitä oli jossain kirjastossa. Eihän niistä pikkupoikana mitään tajunnut kun oli vaan siistiä kun oli välkettä ja välähdyksiä ja yliluonnollisia taistelukohtauksia. Muistan pienenä leikkineeni aivan uskomattomia hopeanuoli-leikkejä. Mulla oli jotain pieniä muovisiä eläimiä jotka kuvittelin sitten kaikki koiriksi ja hopeanuoli oli sellainen pieni possu :)

(Hopeanuoli oli myös minun ensimmäinen animeni, mutta eihän sitä sillon animena pitänyt :) Ensimmäinen anime jota varmasti pidin animena on Serial Experiments: Lain.)

Sitten tuli monta pimeää vuotta kun noita ei juurikaan tullut katsottua, paitsi sitä nelosta kun se oli siihen aikaan ainoa video joka minulla oli omana. Sitten nyt taas joskus reilu vuosi sitten innostuin uudestaan (kavereiden influenssia) ja ostin 2. ja 3. (koska en pienenä pitänyt siitä ykkösestä kun se on niin synkkä eikä siinä ole niin paljon niitä koiria eikä ne puhu lainkaan) Sitten kuuli tästä että ne tulee dvd:llä ja se on aika huisaa ja pakotan äipän ostamaan sen ja sitten katselen ne miljoonaan kertaan. Vähän pettynyt jos ja kun siinä ole alkuperäiskieltä+subbauksia. Amppa on sydämessään hopeanuolifanaatikko, vaikkei se aina päälle päin näykään.

Muoks: Surkujen surku. Tuo julkaispäivähän on näillänäkymin 28.11 -03 (9.4 julkaistu tieto), elikäs tuota voi toivoa sitten pukin konttiin. Tuskin ne sitä aikaistaa, se on yhtä todennäköistä kun Tony Halmeen aivot.

Muoks2:
Lainaus
Hopeanuoli 1-5  

-Leikkaamaton versio
-Japaninkieliset puheet
-5 DVD:tä

Tekstit: Suomi, Ruotsi

Jos ne sanoo näin niin se tarkoittaa sitä että siinä on japaninkieliset äänetpuheet ja sitten suomenkieliset tekstit? Toisin kuin tuosta ylempää Lae:n puheista ymmärsin. Se saattaa hyvinkin viivästyttää koko hommaa jos niiden täytyy tehdä tekstityksiä. (spekulointia)

Madara

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #14 : Kesäkuu 14, 2003, 14:44:55 »
Nyt DVD:n julkaisupäiväksi on laitettu syyskuu (mikä päivä, ei mainintaa). Btw, tietääkö kukaan mitä Hopeanuoli.comille on sattunut? Ei toimi :/.
Nyt pitää mainostaa yhtä ruotsalaista sivua (suurin osa teksteistä englanniksi): http://www.silverfang.cjb.net/ Musiikkia ja niin edes pois päin.

ayu

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #15 : Kesäkuu 15, 2003, 17:54:14 »
Julkaisu päivä on nyt 4.12.3003, mitä ne oikein hidastelee siellä?

Tämän hankin ehkä joulukahjaksi, mutta sitten en saa tilata mitään. :(
Hopeanuoli on aina llut yksi parhaista animeista, joita olen nähnyt. Ensimmäinen anime, jonka näin ja kuulin.
Meillä on kaikki vhs kasetit, 5 Hopeanuoli kuvaa seinällä, 3 Weed mangaa ja yksi Hopeanuoli manga. Se taisi olla 11.

Weed on myös ihana, mutta harmittaa, kun Suomessa on pelkästää 3 ensimmäistä Weediä. Sitten kun käyn joskus, jos edes käyn Japanissa, ostan varmaan jotain Weed liittyvää kamaa, jos löytyy. Hopeanuolta ei kannata edes etsiä. Mutta minulla on muuten monta nettikaveria, jolla on ainakin 2 GNG mangaa. Kysyin heltä, mistä he ovat saaneet, no Japanista tietty. Japanista saa ainakin käytettyjä mangoja..Tuo minun manga oli ennen jonkun japanilaisen.

Ginga Nagareboshi Gin. Ihana anime ja manga sarja. Kiitos Yoshihiro Takahashi!

Poissa innna

• vuotislapsi
  • Vuotislainen
  • kun olet kohdallani viulut soittavat taustalla
  • Tupa: Korpinkynsi
Hopeanuoli
« Vastaus #16 : Kesäkuu 17, 2003, 13:28:26 »
Pippin: Se Hopeanuoli-manga on suunnilleen keräilykohde. Siis - hmm - museotavaraa. Niitä ei ole kuin muutama. Eli jos sellaista on päässyt lukemaan niin on aika onnenpekka.
"Somewhere, something incredible is waiting to be known." - Carl Sagan

Madara

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #17 : Kesäkuu 18, 2003, 21:34:41 »
Lainaus
Pippin: Se Hopeanuoli-manga on suunnilleen keräilykohde. Siis - hmm - museotavaraa. Niitä ei ole kuin muutama. Eli jos sellaista on päässyt lukemaan niin on aika onnenpekka.

Eikös niitä voi tilata jostain? Hinta taisi olla 15 euroa + postikulut. Ja linkki sivustolle, josta ne voi tilata? Hopeanuoli.comista, joka on eh, poistunut?

ayu

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #18 : Kesäkuu 20, 2003, 10:36:42 »
Minä tiedän sivun, mistä niitä tilataan, mutten osaa käyttää sitä. Hopeanuoli.comin webmasterilla, Moonilla on kaikki Hopeanuoli mangat.

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
Hopeanuoli
« Vastaus #19 : Heinäkuu 19, 2003, 13:11:59 »
En tiedä oletteko jo löytäneet tämän paikan, mutta joka tapauksessa siellä on todella mielenkiintoisia kuvia niistä leikatuista kohtauksista.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Crna Gora

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #20 : Heinäkuu 19, 2003, 20:26:56 »
Mahdollisesti pientä SPOILAUSTA!!

Mitä?!! Uskomatonta!! Olen tykännyt Hopeanuolesta jo ties kuinka kauan, mutta en ole koskaan tiennyt, että olen katsonut vain leikattuja videoita ja että on olemassa jotain Weed-kirjoja. Minä muuten olin henkilötestissä Weed :) Pitää yrittää saada jostain käsiin niitä kirjoja...

Olen aina ihmetellyt, että miten Riki muka on kuollu, kun yhessä kuvassa taistelun jälkeen Kohei (miten se kirjotetaan?) taputtaa Rikiä ja Hopeanuolta ja kehuu niitä ja yht'äkkiä Rikii makaa verisenä maassa seuraavassa kuvassa. Nyt sekin asia selvisi.

Vaikka Hopeanuolet ovatkin aika raakoja ja puolet niistä on tyyliä "Hopanuoli, minä tapan sinut!! *karjuntaa ja veristä taistelua*" niin silti pidän niistä. Musiikki on aivan mahtava ja koirat hienosti piirrettyjä, mutta ne dubbauksien äänet ärsyttää. Varsinkin se nainen joka esittää kaikki naisäänet ja toimii kertojana :p

*jää odottamaan maanantaita jolloin kirjasto aukeaa, että voi lainata Hopeanuoli-videoita :)*

Ihan kuin olisin unohtanut jotain... Noooou!!! Kirjasto on koko viikon kiinni niitten typerien Festivaalien takia!!! *hysteerinen paniikkikohtaus*

Wolfie

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #21 : Heinäkuu 25, 2003, 17:08:00 »
Wiih, minusta tuli diggaaja tasan edellispäivänä. Näin joskus pari vuotta sitten suurimman osan kakkosesta ja pidin kyllä aika paljon. Sitten viime viikonloppuna ilmestyin tänne ja näin topicin Hopeanuolesta ja ajattelin että sehän on se leffa... No täällähän sitä kehuttiin taivaisiin asti ja marssin Halikon kirjastoon. Siellä oli KAIKKI Hopskut ja ilosena lainasin kaksi ekaa. Tänään menen taas sinne ja lainaan loput kaksi. Eka oli aika tylsä mutta kakkonen on jo paranemaan päin... Kertokaapa muuten muut, mikä on teistä paras osa?

Itse en osaa sanoa lempparihahmoani...  no, Riki on ainakin kiva. Hopeanuoli on vähän liian... noh, "meidän-mahtava-sankari-oi-kun-hän-on-upee!"

On muuten erittäin ärsyttävää kun Hopskut on leikattu sellasiksi lällyiksi pienten lasten leffoiksi! Tai siis minusta olisi mahtavaa nähdä esim. Rikin kuolema, se miten John tappaa ne karhunpennut ja se kun Hopeanuoli sivaltaa Akakabooton pään irti "kuolettavalla iskullaan". jne...
Kaikki ne veritulvat... poissa. Törkeää! Juuri VERI ja TAPPAMINEN on se pointti Hopskuissa!  Lasten on varmaan mukavempi kattoo niitä leikattuja versioita mutta... ärrrrh.

Ja sitten vielä dubbauksista... äänet ovat aika ärsyttäviä useimmilla, ja juuri se että suu liikkuu ennen/jälkeen puheen vielä 5 sekuntia on mälsää. Mutta kokonaisuudessaan Hopskut ovat mukavaa katsottavaa.Piirrostyyli on aivan upea, koirat ja karhut ovat ihanasti tehty! Oen opetellut piirtämään koiria HN tyyliin... Ja nyt miillä on omat hahmot.Mutta ei niistä sitten enempää...
Tykkään Hopskuista. Piste.
(Jee, tunnin päästä hakee kolmonen ja nelonen!) ^^

Apl muokkaili viestin kirjoitusasua ihan pikkuisen vain

Madara

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #22 : Heinäkuu 25, 2003, 20:27:55 »
Lainaus
Minua ihmetyttää se että miten se Riki on johtaja kakkosessa kun se kuoli ykkösessä ja nelosessa se vastaa nousee sieltä rotkosta ylös?! Se on jo vähän mahdotonta ja käsittämätöntä... :?

Tätäkin taitaa olla leikattu. Kun katsoin pienenä vain ykkösen ja nelosen se meni peräti järkevästi. Oma veikkaukseni tapahtumista: 1. Riki tippuu rotkoon. 2. Riki on menettänyt muistinsa, tietää vain vihaavansa karhuja ja ryhtyy suureksi johtajaksi. 3. (tapahtuu nelosessa) Koirat kokoontuvat, hässäkää karhujen (Mosan esmes) ja Riki tippuu rotkoon (muut eivät näe sitä). 4. Rikin muisti palaa ja se lähtee nirhaamaan karhuja. Mutta tämä on sitten vain arvaus.
Suosikkini on varmaan 4. sitten 1. 3. ja 2. Wolfie, vielä pahemmaksi sen tekee se, että joitakin juonelle erittäin tärkeitä kohtia on leikattu pois. Sitten kun olet nähnyt sen nelosen, niin esim. se koira, joka huutaa yhdessä vaiheessa "Kirotut idiootit!", pitäisi minusta ilmestyä jo kolmannessa ja roolin pitäisi olla varmaan n. samanmittainen kuin Mossilla. Mälsää. No, vielä pari kolme kuukautta ja tulee leikkaamaton DVD.

Wolfie

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #23 : Heinäkuu 26, 2003, 10:57:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Asha"

Suosikkini on varmaan 4. sitten 1. 3. ja 2. Wolfie, vielä pahemmaksi sen tekee se, että joitakin juonelle erittäin tärkeitä kohtia on leikattu pois.
No, vielä pari kolme kuukautta ja tulee leikkaamaton DVD.

Noh, mikäs ois kaikkein raa'in ja verisin niistä..? xD se on sitten musta paras. En saanu leffoja kirjastosta kun se oli KIINNI! *puhisee kiukusta*
DVD, niin, meillä ei DVD:tä pysty katselemaan... :p ja se DVD maksaa niin sairaasti että en ostais vaikka voiskin... mä HALUUN nähä leikkaamattoman version! On kyllä törkeetä kun tärkeitä kohtia saksitaan pois! Kertakaikkiaan... hmhm.

-muokkakuokka-

jihuu, Anttilassa oli kaikki Hopskut paitsi nelonen... ostin kolmosen ja se on ehdottomasti paras niistä kolmesta jotka olen nähnyt eli 1. 2. ja 3. Siinä ei ole ihmisiä ja koirat tappelevat paljon, pieni pettymys oli karhujen puuttuminen...
Kertokaapas, hyvät immeiset, onko nelosessa paljon karhujen tappoa? Ja esiintyykö verta kuinka paljon verrattuna muihin Hopskuihin... ^^? Kertokaa minulle nelosesta, aion sen ostaa jos se tulee Anttilaan vielä...

Miksi sitä leikkaamatonta (VHS) ei enää saa mistään?
-muoks one more time-
jihuu, ostin tänään nelosHopskun :D huippua. Niin, eikö kukaan tosiaan tiedä, onko tuota leikkaamatonta VHS:ssää ikinä ollut Suomen kaupoissa ja miksi sitä ei enää saa?... ja sinä-joka-kerroit-päiväkoti-ajoista, minäkin söin joskus pienenä kuin koirat tuolla tavalla :D (en ollut nähnyt Hopskuja silloin.) ja SilverZi, nuo koiraleikit kuulostavat hauskoilta (hih, olen 13)

SilveriZi

• Ankeuttaja
Hopeanuoli
« Vastaus #24 : Elokuu 01, 2003, 13:26:01 »
Hopeanuolesta pidän itsekkin (...tadaa...), omistan videot 1-4 ja itseasiassa aloitan juuri katsomaan niitä.

Hopeanuoleen tutustuin joskus ekaluokkalaisena, kun ystäväni sai videot. Katselimme aina niitä heidän kotonaan ja lopulta se ylsi siihen, että meillä oli näitä ns. taisteluita. Hypitään lumikasoissa kontallaan ja mäiskitään toisia. Jos nyt myönnetään, leikimme sitä vieläkin (ystäväni 14, minä 13 v., öh...) Leikit ovat muuttuneet toisaalta väkivaltaisemmiksi ^-^'

Mikä Hopeanuolessa kiehtoo? Taistelukohtaukset yhdistettyä musiikkiin, se on valloittavaa. Varsinkin ns. kuilu-biisi, se on aivan tavattoman kaunis.
Sekä tietysti koko paketti ^-^

Weediä olen myös lukenut 1. osan verran, mutta pidän silti enemmän Hopeanuolesta. En jotenkin pysty 'eläytymään' pelkkiin mustavalkoisiin kuviin, jotka eivät edes liiku (miksi ne liikkuisivat?).

Wolfie ~> Kysyit mitä nelosessa tapahtuu, pientä spoilausta
Eli nelosessa Hopeanuoli & kumppanit jatkavat koirien etsimistä, jotka ovat kykeneväisiä taisteluun Akaka Bootoa vastaan. Saavat mukaansa mm. Billin, Benitsakuran ja Musashin.
Nelosen loppupuolella on sitten tämä kuuluisa 'viimeinen taistelu', jossa villikoirat hyökkäävät Suuren Johtajan johdolla Akaka Booton ja sen apureiden kimppuun. Luvassa fantastista musiikkia ja loistavia taistelukohtauksia ^-^