Kirjoittaja Aihe: Käytännön piloja  (Luettu 33033 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Saalis

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #25 : Joulukuu 01, 2003, 21:06:57 »
Kun ihmiset jättävät kärrynsä kaupassa itsekseen lähtiessään jotain tavaraa hakemaan, me pistetään kaverini kanssa Puunsäästäjä-nenäliinapaketti sinne. Ei ole kyllä onnistunut kuin kerran... Sillä miehellä olikin ihmettelemistä!

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Käytännön piloja
« Vastaus #26 : Joulukuu 02, 2003, 20:42:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Pentu"

Mutta se mikä nyt tulee mieleen on ikivanha "kato kuukkeli".
Eli söimme pikkuveljeni kanssa ranskiksia kotona. Minä osoitin ikkunasta ulos ja sanoin"kato kuukkeli!". Pikkuveli kääntyi katsomaan ja minä(hyi tuhma minä) otin kourallisen pikkuveljen ranskisia.

Meidän luokkalaiset pojat harrastivat sitä 4.luokalla näin: huudettiin: Kato käärme, ja kun tytöt katsoivat, piilotettiin tyttöjen pipot ja hanskat.
Ja tässä oma pilani:
Puhalla ilmapallo täyteen mutta älä solmi sitä. Jätä ilmapallon suuaukko jonkun oven (esim. WCn oven) väliin niin että pallo pysyy täynnä. Kun ovi avautuu, niin pallo tyhjenee pitäen asiankuuluvan kovaa melua, ja lentelee ympäriinsä vessassa.
Kun tein tämän ensimmäisen kerran, pallo lensi vessanpönttöön :P Siitä syntyi sitten pikkusiskon suussa itku parku.
Ai niin, ja Olivia Oudon Vessapila toimii. Ja hauskaa on :) Tosin käytin uhrinani perhettä.
Joulunaikaan kokeile tätä pilaa:
Laita joulukoristelaatikkoon jotain ihme kamaa. Sitä sitten ihmetellään, mihin ne joulukoristeet häipyivät.

Poissa Eru

• Härskilärvi
  • Hirnyrkki
  • Nynny
    • Kanjikaveri - opi japania!
Käytännön piloja
« Vastaus #27 : Joulukuu 03, 2003, 00:35:19 »
Käytännön pilat ovat käytännön piloja vain jos ne ovat sekä jekuttajan että jallitettavan mielestä hauskoja. Monella on kuitenkin se ongelma, ettei osaa nauraa itselleen eli kannattaa olla jekkujen kanssa varovainen. Ja onhan noita kaikenlaisia piloja tullut tehtyä, pienemmällä tai suuremmalla menestyksellä.

Viime aikojen suosituin pila on ollut "kuulutus-kepponen". Tämä toimii siis laivaristeilyillä ja puhdas suoritus on meiltä onnistunut ainoastaan kerran. Idea lyhykäisyydessään: Joku kavereistasi on lähtenyt käymään yksin vessassa tai tax freessä tms. Menet laivan info-pisteeseen ja sanot, että kaverisi on kadonnut. Pyydät henkilökuntaa kuuluttamaan ystävääsi nimeltä. Nyt tulee pilan vaikeiten toteutettavissa oleva kohta. Info-täti tai -setä pitää saada kuuluttamaan ainoastaan kaverisi nimi, esimerkiksi "Maija Möttönen, Maija Möttönen" ilman mitään "sinua odotetaan infopisteen edessä"-juttuja. Kaverisi kuulee, että häntä kuulutetaan muttei tiedä mitä hänen pitäisi tehdä. Hmm... ei kuulosta yhtään niin hauskalta tässä kirjoitettuna kuin käytännössä.

Minua kymmenen vuotta nuorempaa pikkuveljeä on tullut jekutettua aika monta kertaa. Suosikkini oli "Antti, sun häntä jäi oven väliin!" kauhistuneella äänellä huudettuna. Ei ollut varmaan kertaakaan ettei tämä olisi onnistunut eli veljeni ainakin vilkaisi olkansa yli ovelle. Vähän vanhempana hän sanoi aina "Ei mulla oo häntää" mutta kurkkasi kuitenkin ovelle. Pöljä. Toinen vakiopilani oli pyytää veikkaa hakemaan "piparnakkelia" jostain purnukasta tai kupista. Kyllä se jaksoikin etsiä...
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi  -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #28 : Joulukuu 30, 2003, 17:45:46 »
Oikein hyvä tempaus, joka vaatii vähän ennakkojärjestelyjä:

Nauhoita puhetta kasetille tyyliin "[pitkä hiljaisuus]Apua! En saa henkeä! Päästäkää ulos! Jne.."
Sitten laita kasetti pieneen kasettisoittimeen, jota voi kuunnella ilman kuulokkeita. Laita nauhuri ensin pyörimään ja piilota se sitten sopivaan paikkaan kuten postiluukkuun, siskon/äidin käsilaukkuun tai jonnekkin muualle sopivaan paikkaan, josta ääni kuuluu... Niin että uhri on kuulolla.

Toinen hyvä tempaus on ottaa suklaakonvehtirasiasta vaikkapa toffeekonvehdit, poivtaa pohja varovasti, ottaa täyte pois, täyttää valkopippurilla/muulla vastaavalla ja kiinnittää pohja.. ^^

Vehka

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #29 : Joulukuu 30, 2003, 22:26:57 »
Itsekin olen joskus toteuttanut tuota vessa-on-lukossa-juttua, vähän erilailla vain. Meillä ei ole lukkoa lainkaan vessan ovessa, joten aina jos kukaan ei ole siellä, ovi on auki. Riitti että ovi oli vain kiinni, ja sukulaiset kiersivät ympäriinsä talossa, koettaen päätellä, kuka puuttui joukosta...

Kaverin kanssa viime kesänä(minäkö muka liian vanha käytännönpiloihin?) otettiin tyhjä Pauligin kahvipaketti, ja täytettiin hiekkalaatikon hiekalla. Sitten se vain kadunvarteen ja ikkunaan kytikselle. Hetken kuluttua siihen jo joku mies harppoikin, vilkuili ympärilleen, ettei ketään näkynyt, ja otti paketin tyynesti kainaloonsa :D Sääli ettei tuollaisessa pilassa vaan nää tulosta ja uhrin ilmettä...

ayu

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #30 : Tammikuu 11, 2004, 00:40:07 »
En tiedä lasketaanko tämä käytännönpiloihin, kiusaamisen ehkä.

No kuiteskin, Olin kakkosluokalla ja minä ja yksi entinen ystäväni Katja(nimi vaihdettu) oltiin muinoin parhaat kaverit. Minä sain luvan mennä Katjan mökille, ja siellä sitten pidettiin hauskaa. Katjan pikkusisko ja heidän serkkunsa Susanna(nimi vaihdettu) oli myös siellä. Ja Katjann koira.
Me(Katja ja minä) sitten näimme, kun heidän koransa pissasi mansikkamaahan, erään mansikan päälle. Katja sai ajatuksen ja hanskalla otti kyseisen mansikan, ja antoi Susannalle. Minä taas vieressä söin puhtaita mansikoita (joita olimme käyttänee vesihanan alla) ja väitin, että se on hyvää, koska siinä oli "kastevettä". Susanna uskoi ja söi mansikan, johon koira oli pissannut. Vähän naurettiin, eikä kukaan tiennyt miksi.

Toinen tapaus oli, kun olin lukenut yhtenä iltana vanhaan tapaan muumi lehtejä, joita olin löytänyt yhdestä pahvilaatikosta. "Pikku Myyn jekut" osio oli hauska, ja päätin tehdä yhden kepposen isoveljelleni.
Istumme ruokapöydässä, laitoin voipaketin viereeni. Kun isoveli sano, että antaisin voita, otin voiveidelle kaihean nokareen voitan, ja pyyhein sen isoveljen käteen, ja juoksin vessaan luookejn taakse, niin että hippulat vinkui! Sain sitten keittiössä kuunnella mukavia kirosanoja ja opein jopa uusiakin sanoja..Huomioikaa, että olin tuolloin 6 vuotias.

aratfalasiel

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #31 : Tammikuu 17, 2004, 20:11:34 »
Tää ensimmäinen on aivan kauhea. ^^

Olin esikoulussa, eli kuusivuotias. Olimme tehneet pahvilaatikoista iiiison raketin, ja jokainen sai vuorollaan mennä sinne. Sinne mahtui kaksi lasta. Olin jo ollut raketissa, mutta siellä oli niin kivaa, että halusin uudestaan. Harmi vain, että raketissa oli muita lapsia, ja ulkopuolella sellaisia, jotka eivät olleet vielä siellä käyneet. Noo, mitäs pienistä. Marssin tyynesti raketin oviaukolle ja huusin "Heeei, tein äitit tuli hakemaan". Tytöt ryntäsivät ulos ja minä ryntäsin sisään, kjeh.

Ja toinen on aika hervoton, ei ehkä kuulosta hauskalta kirjoitettuna.

Leireillä jossa käyn on aina vessoina bajamajoja. Tiedättehän, sellaisia muovisia wc-koppeja, joissa on pyörät lliikuttelua varten. Leirillä kun kaverini oli vessassa, minä ja toinen kaverini heiluttelimme vessaa. Ja nostimmepa sen jopa etuosasta ilmaan, niin että kaksi kulmaa on maassa, kaksi ilmassa. Ja hauskaa oli, muttei ehkä kovin hauskaa vessassa olleella kaverillani.

Zelmarian

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #32 : Tammikuu 20, 2004, 20:12:59 »
Jekkuja. Hyyym. Minun mielestäni Jekut ovat kivoja. Teki niitä itse tai joutui sitten kohteeksi. Tietysti jekuillakin on rajansa. Meinaan jotkut kuulemani, varsinkin työpaikalla tapahtuneet, ovat aika uhkarohketa suorituksia. Tuli mieleeni tuosta vuoden vanhasta lehdestä, samaa voisi soveltaa maitoon tai johonkin, hymm, vaikka kinkkupakettiin. Vanhaan pakettiin uutta tilalle, periaatteella.

Minä olen monesti säikäyttänyt kaverini piiloutumalla kaappiin ja pelottamalla ystäväni totaalisesti heidän palattuaan takaisin huoneeseensa.

Yhdestä huijauksesta en ole tyytyväinen. Kerran siskonpoika oli meillä yötä ja hän meni nukkumaan yhteen silloiseen vierashuoneeseen. Jätin ikkunan auki huoneeseen ja menin huhuilemaan ulkopuolelle, lakana pääläni. Toisinsanoen leikin kummitusta. Vielä tänäänkin siskonpoikani välttelee yksinjäämistä kyseiseen huoneeseen.
Voi voi minua.

Vera

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #33 : Tammikuu 21, 2004, 18:47:53 »
Aluksi en muistanut ainuttakaan kertomisen arvoista juttua, mutta näitä lukiessani tuli yksi mieleen.

Oltiin kerran ystävälläni kylässä ja kummankin vanhemmat olivat myös paikalla. He joivat alkoholia (ei nyt mitenkään kohtuuttomasti, meistä se vain oli huvittavaa). Otimme tyhjän pullon ja täytimme sen vedellä (pullo oli siis värillistä lasia) suunnilleen samalla kohtaa kuin kylmässä oleva avattu pullo ja vaihdamme vesipullomme avatun tilalle. Sitten ystäväni isä tulee hakemaan avattua pulloa ja alkaa kaatamaan sitä laseihin. Temppu onnistui aina siihen asti, kunnes me purskahdimme kesken kaiken nauruun.

mandella

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #34 : Tammikuu 22, 2004, 20:42:46 »
Varmaan paras pila minkä oon ite tehny, oli yläasteella laitettiin tyttöjen vessassa oleva suihku lavuaarin alle putkien väliin ja kun joku avas hanan niin kaikki vesi suihkusi kyseisen henkilön housuille. Aivan hulvaton pila!

Toi juttu kuuluu näihin pistetään-vahinko-kiertämään-juttuihin. Koko yläasteen ajan sai aina katsoa lavuaarin alle ettei siellä ollut sitä suihkua.

Kannattaa kokeilla. (Jos on edes vähän lapsenmieltä jäljellä)

Colin Kriivi

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #35 : Tammikuu 24, 2004, 20:12:40 »
Empäs oikein tiedä, onko tämä nyt niin hauska pila mutta kuitenkin..

Meidän koulun teknisen työn luokassa on sellainen hyyyvin vanha länsi-saksalainen pylväsporakone, jota kukaan ei harvemmin käytä. No, se on niin vanhanaikainen, ettei siinä ole edes kunnon lukitussysteemiä, eli täytyy laskea tai nostaa "pöytää" haluamalleen tasolle ja sitten kääntää kääntöpyörän vieressä oleva pikkuinen kiila alaspäin niin, että kun poraa laskee alaspäin niin kiila estää sitä laskeutumasta liikaa porauksen aikana. (You-know-what-I-mean-or-not-anyway.)

Hauskin juttu on tämä: kun kaveri on juuri säätänyt "pöydän" oikealle tasolle ja kääntänyt kiilan ja on juuri kääntymässä poispäin ottamaan työnsä, niin toinen kaveri "vahingossa" kävelee ohi ja huomaamattomasti ohimennen kääntää kiilan takaisin lepoasentoonsa; seurauksena se, ettei kiila jarruta ja kaveri poraa reiän puun läpi.

Muahahahahahaaa. Vahingonilo paras ilo.

Ei vaineskaan. Ope antaa ankaran läksytyksen jos menee tekemään noin.

Poissa Emzzie

• positiivari
  • Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #36 : Tammikuu 24, 2004, 21:24:17 »
Oih, minä rakastan käytännön piloja... Minä myös ostan usein Lelulaatikosta niitä ihkuja pilailukamoja, joissa on se blondi pikkupoika ja sen blondi isä ja joskus sen isän brunetti naisystävä...

Pila number 1. Verta kurkussa Ostin veriampulleja Lelulaatikosta ja päätin kokeilla sellaista. Laitoin ampullin suuhuni kieleni alle kun ystäväni ei katsonut, ja sitten aloin yskiä hullusti. Yskiessäni liu'utin ampullin takahampaitteni väliin ja puraisin. "Verta" alkoi valua suustani ja yskin edelleen yrittäen näyttää kauhistuneelta, pelokkaalta ja itkuiselta. Ystini tarttui koukkuun ja hätääntyi kamalasti. Hän ryntäili huoneesta toiseen etsien kaikkea mahdollista avukseni, ja kun hän sitten lopulta päätti soittaa ambulanssin, räjähdin nauruun ja sylkäisin rikkinäisen ampullin suustani. Kaverini hyökkäsi kimppuuni, muttei voinut pidättää nauruaan ja lopulta kiemurtelimme molemmat kaksin kerroin lattialla hänen kätensä kaulani ympärillä. Tiedän, se oli ilkeää, mutta en voinut sille mitään...

Pila number 2. Tupakka
 Ostin taas samaisesta kaupasta pila tupakoita, joista tulee savua kun niihin puhaltaa. (en siis oikeasti polta) Kävelin äitini luokse tupakka suussa savupilven ympäröimänä, mutta äippäni tietysti tajusi, etten ikinä oikeasti tekisi niin... Hän siis alkoi vaan nauraa ja pyysi minua viemään savun jonnekin muulle...

Pila number 3. Kissan kakka
 Tarvikkeet:
Lelulaatikosta ostettu muovinen kissankakka
Äiti
  Tämä tapahtui joskus vuosia sitten. Olin siis ostanut muovisen kissankakan. Se oli vielä sitä aikaa, kun kissamme olivat pentuja, eivätkä tienneet minne tarpeita saa tehdä ja minne ei. Äitini oli siis lopen kyllästynyt tähän, ja minä päätin vähän kiusata häntä. Asetin siis tämän ruskean muovi esineen tarkoi valitulle paikalle sängylleni, ja huusin äitiä.
Äiti: "Mitä nyt?"
Minä: "Siiri tai Ellu kakkas mun sängylle!!!"
Äiti: "Voi hyvä Luoja...!" *menee vessaan hakemaan vessapaperia ja hygienisointiainetta*
Minä: *hiippailee hykerrellen viereiseen huoneeseen*
Äiti: "Miten tää on näin kovaa..?" *hetken hiljaisuus* "EEEEEEEEMMMIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Minä: iu...
Oot söpö! <3
^^

mandella

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #37 : Tammikuu 24, 2004, 22:58:28 »
Tuli mieleen tälläinen pila.

Kaverini laittoi sellaista bubble gum-purkkaa etuhampaiden päälle ja sanoi kaikille jotka siitä huomauttivat, että sillä on hammasproteesi.
Yks ihminen usko sen. Se kyseli ihan tosissaan, et miks sillä on se ja kaikkee siihen liittyvää. Se usko kaiken mut sit tämä proteesin omistaja repes nauruun ja paljasti kaiken. Se oli hauskaa. Kaikkien mielestä.

Zelmarian

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #38 : Tammikuu 25, 2004, 15:33:50 »
Olen kuullut tällaisen pilan, mutten ole kokeillut. Se olisi helppo suorittaa minun kodissani, koska meillä on kaksi vessaa. Toisessa käyvät asiolla äitini ja isäni, toinen on minun valloittama. Siis:

Yksinkertaisesti, pane makaroneja(keittämättömiä) WC pöntön kannen alle ja odota että joku menee vessaan ja istuu pöntön päälle. Jonkun on pakko mennä jossain vaiheessa. Äääni joka syntyy, pitäisi muistuttaa pöntön hajoamista. Ainut ongelma on, että jos talossa on herrasväkeä, temppu aika varmasti huomataan(you now).

Ptolemaios

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #39 : Helmikuu 07, 2004, 01:07:39 »
Hmm. Ahaa! Mieleeni tulee erityisesti yksi pila, jonka tein nelisen vuotta sitten..

Olimme leirillä syömässä, isosiskoni ja minä. Salaattikulhon vieressä oli kulho noita ah, niin yököttäviä mustia oliiveja, joten en voinut tietystikään vastustaa hillitöntä kiusausta. Otin tarjoittimelleni oliivin ja sopivan tilaisuuden tullen, kun siskoni lähti hakemaan lisää juomista tms, piilotin oliivin hänen leipäänsä: juuston alle. Myöhemmin siskoni tuli takaisin ja puraisi ensimmäisen palan leivästä hyvin nautinnollisesti. Hahhahaa! Siskoni ilme muuttui aivan upealla tavalla!

Veljeni teki kerran minulle aika hyvän jekun. Hän piilotti pieniä kaiuttimia huoneeseeni (tuollainen asentaja kun sattuu olemaan) ja meni sitten toiseen huoneeseen puhumaan mikkiin, jonka seurauksena ääni kuului niistä minun huoneessa olevista kaiuttimista. Jekku ei kyllä oikein onnistunut, kun huomasin aika pian huonosti piilotetut piuhat, jotka kulkivat suoraan pöytälaatikkooni. Mutta hyvä yritys.

Twilicca

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #40 : Helmikuu 07, 2004, 19:49:56 »
Olen aina haaveillut kunnon piloista, mutta eipä ole kamalasti hyviä eteen sattunut. Paitsi tämä...

Rekkailin itselleni uuden MSN Messenger käyttäjän ja lisäsin kaverini tämän kuvitteellisen henkilön listalle ja kerroin kuinka kaverini osoite mukamas oli ollut jossain Lotr-sivuilla ja sieltä olin hänet siis havainnut.

Jekku ei kuulosta yhtään hauskalta tässä, mutta ainakin oman tapauksen kohdalla saimme kaikki kunnon naurut. :D

Se oli melko uskottavaa koska pystyin asentamaan kaksi Messengeriä koneelle, olin siis itsekin onlinessa (täytyy muistaa ajatella aikoja ettei kirjaudu molemmilla aina samaan aikaan sisään ja ulos) samoihin aikoihin kun leikkihenkilö.

Dargonie

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #41 : Huhtikuu 01, 2004, 17:29:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Muovi"
Hyväksi havaittu temppu on täyttää dominokeksi valkoisella hammastahnalla, ja syöttää sellainen jollekin.

Tämä tuli testattua tänään. Todella hyväksi havaittu temppu. Vein dominoja kouluun ja syötin niitä kavereille ^___^

Lainaus käyttäjältä: "Muovi"
Se pitää saada näyttämään päältä aidolta, ja se onnisuu yleensä parhaiten niin, että avaa keksin, ja kaapii sen valkoisen melkein kokonaan pois, jättää vain kapean pikku ympyrän alkuperäistä täytettä niin että se keskusta on tyhjä. Sitten vaan tilalle hammastahnaa ja keksin toinen puolikas takaisin...

Yleensä kaikki syövät sen keksin kokonaan, ihmettelevät vaan outoa makua. Kannattaa kokeilla, toimi meidän isiinkin.

Hii. Tein juuri tasan noin. Ja se toimii! Koska pyydettiin tuloksia niin tässä minun dominokeksitestitulokseni. Tattaraa.

Kaveri nro 1: nirhaisee palan hampaillaan enkä minä pysty pidättelemään naurua vaan paljastan pilan. Saan dominosta päähäni.
Kaverit nro 2 & 3: "Onks tää jotain minttuu?" molemmat puputtavat keksejään ja pilan paljastuksen jälkeen saan taas dominoista päähäni.
Kaveri nro 4: Syö innostuneena keksiään ja ottaa sen kannenkin pois. Ei kuitenkaan huomaa hammastahnaa vaan nuolee sitä täytettä. Pilan paljastuksen jälkeen tyyppi syö koko keksin loppuun ja nauttii loppupäivän vatsakivuista.
Kaveri numero 5 otti keksin vapaaehtoisesti vaikka tiesi hammastahnasta ja kärsi vatsanpuruista.
Kaverit nro 6 & 7 tiesivät hammastahnasta mutta toinen meni silti ja yritti syödä keksiä väittäen että siinä muka ei ollut mitään. Toinen kiskoi dominon toiselta ja viskasi sen hankeen.
Opon opettaja haukkasi puolikkaan ja meni sitten rauhallisesti tiskialtaan luo ja joi vettä. Toisen puolikkaan hän vei vaimolleen ^^;;

Kas näin. Toivottavasti tämä nyt oli laillista. Ja sitä "makarooni vessapytyn kannen alla"-temppua aion myös kokeilla.

Erlkönig

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #42 : Huhtikuu 01, 2004, 19:57:39 »
Umm, suurimman osan piloista joita tiedän olen kuullut joskus aamuyöllä partioleirillä iltanotskilla. Tästä johtuen suurin osa  niistä on painokelvottomia :p Mutta voin minä ainakin yhden kertoa.

Elmukelmua huussissa.

[mauttomuusvaroitus]Laita huussiin (mieluiten sellaiseen jossa ei ole sähkövaloja joka siten on pilkkopimeä yöllä) pöntönreiän ja sen istuimen väliin reilunkokoinen pala elmukelmua. Onneton yöllinen vessassakävijä ei huomaa sitä ja tuotokset jäävät killumaan kelmuun ja jekku paljastuu vasta sitten kun kävijä alkaa.. eh, puhdistamaan itseään.[/mauttomuusvaroitus]
Jos joku ei tajunnut, niin voi yksätä minulle. XD

Siskoni synttäreille tein kerran oikein hienon kinuskikakun joka oli vielä jopa sydämen muotoinen. Olin vähän aikaa sitten löytänyt leluosastolta sellaista paha-maku-uutetta joka maistui ihan kamalalle. Noh laitoin sitä valmiin kakun päälle ja ihmiset sitten yökötteli :p Vähän kyllä harmittaa kun meni hyvä kakku piloille...

Poissa Pentu

• müü
  • Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #43 : Huhtikuu 02, 2004, 14:22:20 »
Eilen aprillipäivän kunniaksi, kaverini veli päätti höynäyttää kaikkkia kavereitaan ja sukulaisiaan kerralla.

Hän pyysi rehtoria täyttämään Oppilas on erotettu koulusta, koska... -lapun.

No rehtorihan täytti ja veli lähtyi kertomaan asiasta ympäriinsä. Kyllä, kuuli kun hän soitti äidilleen töihin :"MITÄ IHMETTÄ SÄ OLET TAAS...?!"

Noin 85% ei tajunnut että juttu on aprillia.
Makeat naurut meillä 15% jotka tajuttiin ja tietty velipojalla itsellään
Jos ei koskaan putoa, ei ikinä opi luottamaan köyteen.

Angora

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #44 : Huhtikuu 02, 2004, 15:01:32 »
Näitä täytyy kokeilla. Olen huomenna lähdössä viikoksi pois kotoa lomailemaan (...hermolepoa perheestä;) mutta nepä ei tiedä, että ne ei saa hermolepoa musta. Kjähää.

Täytyy ennen lähtöä pistää makaroneja kylppärin pöntön renkaan alle (Haa, näkisinpä sen ilmeen, kun joku läsäyttää itsensä siihen pöntölle istumaan ja luulee rikkoneensa pöntön...) ja täyttää muutama pikkuveljeni suuresti rakastama Domino-keksi hammastahnalla.

Plus kokeilla paria muutakin juttua.  Jahka niiden lomat alkaa, niin käyn ostamassa Tiimarista muutaman halpisherätyskellon. Ja hamstrasin jo eilisen lehden talteen ensi aprillipäivää varten. :D

Hehee. On ihanaa olla ilkeä. :)

Muita piloja ei nt osu mieleen, paitsi minä ja sisko käytiin kirjoittelemassa meidän veneeseen muutama hyvin valikoitu teksti. (Sellaisella kynällä mikä lähti pois, siis, ei mitään pysyvää.) Ja eri ihmisten autoihin, tuulilasinpyyhkimien alle, on tullut laitettua paperilappuja mukavin kommentein. :D Siinä ei kyllä valitetavasti pääse näkemään uhrin ilmettä.

parempi-ananas

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #45 : Huhtikuu 10, 2004, 12:25:14 »
Joo tuli kavereitten kanssa tehtyä vähän samanlanen pila, kuin mitä Vera teki.

Koulumme limska-automaatteihin oli juuri tullut niitä uusia ja - ah - niin ihmeellisiä Mountain Dew juomia. No täytettiin sitten semmonen tyhjä pullo koulun kraana"vedellä" (se on kaikkea muuta kuin vettä!) ja suljettiin korkki tiukkaan sitten laitettiin se pullo sinne automaatiin laariin.
Paikalle tuli kaksi jotain ala-astelaista tyttöä, ja meni Mountain Dewtä hakemaan. Sitten laari kolahti ja ne hyppi riemusta: "Me saatiin kaks! Siält tuli kaks!" Ja sitten ne lähti riemuiten ja me naurettiin ihan täyttä. Sama toimii kaikilla värisillä pulloilla ja Spritella.

Ei oiken mitään tuu mieleen.. Hm..

Isosisko ainakin pisti toisen isosiskon nimellä ilmoituksen jonnekin nettitreffeille. Se oli aika jäynä.

Toi domino-juttu kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, samoin makaronit.
Toi elmukelmu oli aika velmu.

Red Dregor

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #46 : Huhtikuu 15, 2004, 18:42:31 »
Juu tuli tossa yks jekku mieleen, minkä tein joskus kersana kaverin kanssa.

Eli kun sivukylillä tiet on ihan [siistin suuni] ja tiet on täynnä kuoppa ja reikää, niin me fiksuina ihmisinä päätettiin laittaa keskelle tietä sellanen keppi pystyyn, joka varottaa, että siinä on kelirikko, älä aja siitä kohalta! Ensimmäinen auto kierti hyvin nätisti, mutta sitten tuli joku äijä traktorilla ja jyräs koko kepin! Hieman loukkaannuttiin, oltiin kovalla vaivalla pystytetty sitä siihen!

Sitten yks jekku mikä on, on se, että ottaa makaronin suuhun ja esittää naksauttavansa niskansa ja puree samalla makaronia. Se kuullostaa aika ikävältä :)

Fiachra

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #47 : Huhtikuu 16, 2004, 10:56:57 »
Tämä on kyllä "vahinkopila" mutta sitä voi toteuttaa ihan tahallaankin.

Lettutaikinaa tehdessäni laitan taikinan tyhjään maitopurkkiin, jotta sitä olisi helpompi kaataa kannulle. Usein taikinaa jää kuitenkin ylitse, ja laitan lopun (edelleen maitopurkin sisällä) jääkaappiin.

Aamulla isä nousee äkäisenä sängystä, keittää kahvit, laittaa itselleen voileipiä - ja kaataa taikinaa maitoon. Mikä huuto siitä alkaakaan...:P ja näin on tapahtunut reilusti enemmän kuin yhden kerran. :)

Mr. Darkness

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #48 : Huhtikuu 17, 2004, 01:33:51 »
Lainaus käyttäjältä: "parempi-ananas"
Koulumme limska-automaatteihin oli juuri tullut niitä uusia ja - ah - niin ihmeellisiä Mountain Dew juomia. No täytettiin sitten semmonen tyhjä pullo koulun kraana"vedellä" (se on kaikkea muuta kuin vettä!) ja suljettiin korkki tiukkaan sitten laitettiin se pullo sinne automaatiin laariin.
Paikalle tuli kaksi jotain ala-astelaista tyttöä, ja meni Mountain Dewtä hakemaan. Sitten laari kolahti ja ne hyppi riemusta: "Me saatiin kaks! Siält tuli kaks!" Ja sitten ne lähti riemuiten ja me naurettiin ihan täyttä. Sama toimii kaikilla värisillä pulloilla ja Spritella.

Hmm.. Taidan ensi maanantaina kokeilla tätä, tosin jalostan sitä sen verran, että laitan pulloon suolavettä (erittäin suolaista), ja sitten vaan nurkan taakse odottelemaan onnetonta uhria. Tosin en tiedä miten uppoaa yläastelaisiin..

Araminta Meliflua

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #49 : Toukokuu 28, 2004, 16:05:05 »
Erittäin harmiton jekku:
Sanoo, että "kato mä osaan naksuttaa nenääni" laittaa kädet peittävästi nenän ja suun päälle. Peukaloiden kynsillä napsuttaa (en keksi parempaa verbiä) etuhampaita (tai peukaloiden kynsiä, kokeilin just. Toimii huonommin niin. Vaikeampaa.) liikuttaen käsiä sillä tavalla, että näyttää kuin nenä liikkuisi. =)
Makaroneja menee tänään pytyn renkaan alle... =)
Kannattaa kokeilla vessanpytty-makaroni -temppua ensin itse; kokeilin ja totesin, että kahdestakin makaronista syntyy todella kova ääni. Eli ei kannata laittaa vaikka viittä makaronia, jollei halua aiheuttaa sydänkohtausta. Äänen voimakkuuteen vaikuttaa varmaan myös pöntön tyyppi: onko se... Miksikä sitä kutsutaankaan?... "Reiällinen kakkoskansi" muovia vai posliinia jne. Kuulostaa muuten oikeasti siltä, että pytty hajoaa.
Muilla en ole vielä testannut, kun kellään ei ilmeisesti ole vessahätä tänään... Makaronit ovat olleet odottamassa jo 6 h 35 min.

Muoks: pöljä (=aina ajatuksissaan oleva) äitini ei tajunnut mistä ääni kuului. Hänellä toinen korva melkein kuuro, niin vaikea paikallistaa ääntä. Muutenkin kun aina on ajatuksissaan... Istui makaronien päälle kolmesti, ja tajusi vasta seuraavana päivänä, että kysymykseni hänen vessakäyntiensä lukumäärästä liittyi siihen... Oli pakko kysyä, kun hän ei rynnännyt vessasta peläten pöntön hajonneen... Plaah.

Meikkaa silmänympäryksesi mustaksi siten, että näyttää kuin joku olisi lyönyt. Tein niin joskus ala-asteella, ja isäni kysyi kotiin tultuaan hämmästyneenä, että "onks joku lyöny sua?" Olisi pitänyt vielä vuodattaa pari krokotiilinkyyneltä... Hanki vielä sellainen "puraistava värikapseli", jollainen mainittiin edellä, niin saat lähimmäisesi kauhun partaalle. Toimii tietysti sitä paremmin, mitä nuorempi ja kiltimpi olet. =)