Kirjoittaja Aihe: Käytännön piloja  (Luettu 31308 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Myy

• Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #75 : Tammikuu 29, 2006, 17:35:34 »
Itse testasin tuota makaronia vessanpyttyyn-temppua ja meidän hieno uusi vessanpönttömme ei tykännyt siitä. Nyt se narisee aina kun sille istuu :D

Eniten minua houkuttaisi kokeilla tuota hyytelösokeria kahvin joukkoon, mutta en ikinä ol kotona oikeaan aikaan ku porukat juovat kahvia. Myös hammastahnadominot olisivat ihania :D

Miravir Ruusuton

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #76 : Helmikuu 01, 2006, 21:51:09 »
Mahtavia piloja täällä! *reps* Itse en ole isompia piloja tehnyt, mutta tässä muutamia mieleen tulevia.

Perinteinen suolaa kahviin/kaakaohon on toteutettu monilla leireillä, sekä ohjaajille että leiriläisille. Se on jo paikallinen ripariperinne ;)
Viime lastenleirillä yksi isosistamme piiloutui tarjoiluhihnan lähelle ja kun lapset tulivat syömään, hän tarttui pahaa-aavistamatonta leiriläistä yhtäkkiä jalasta kiinni. Voi sitä kirkumista :)

Soitimme kerran kaverimme ihastukselle (jota me muut emme tunteneet) ja yritimme saada häntä kertomaan ystävääni kiinnostavista asioista. Hän kysyi uteliaana, mistä olimme saaneet hänen numeronsa ja pitihän siinä sitten selitys keksiä. Keksimme myös tekonimet ja feikkitarinan. Lopussa kuitenkin kerroimme totuuden. Tosin varmaan hän jotain aavisti, ei nimittäin ollut mitenkään uskottava se meidän tarinamme...

Yläasteella teimme joskus sellaisen pilan, että sekoitimme kotitalousluokan ulkopuolella olevat kengät ja sidoimme sitten niiden nauhoja yhteen. Ehem, emme koskaan kertoneet, ketkä olivat asialla, mutta asianomaisetkin naureskelivat jutulle. Kerran myös laitoimme kaverimme kengät täyteen vessapaperia ja hän ei huomannut asiaa ennen kuin oli muutaman kerran yrittänyt turhaan tunkea kenkiä jalkoihinsa ^^

Olemme olleet muutaman kerran kaupassa inventoimassa tuotteita. Tarralappuihin pitää kirjoittaa tuotteiden määrät. Kaverini keksi sitten lapuille muutakin käyttöä: hän liimasi salavihkaa toisten selkään lappuja, joissa luki kaikkea hassua. Jouduinpas itsekin "uhriksi" :)

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #77 : Helmikuu 01, 2006, 22:19:24 »
Jooh, hyviä vinkkejä tuli tämän topikin suunnalta.

Myös kengännauhojen sitominen kaiteeseen kun joku siinä istuu on hauskaa, voi vain käydä vähän hassunpuoleisesti kun henkilö lähtee, mutta haitanneeko tuo. Sitten koulussa meil oli sellainen tietokone ohjelma, jota kun kun klikkaili monta kertaa, niin se päästeli "ÖHÖHÖH" -ääniä seuraavat kymmenisen minuuuttia. Se oli ratkiriemukasta, kun sijainen oli ihan pihalla mistä ääni  tulee.

yumeko

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #78 : Helmikuu 02, 2006, 16:49:13 »
Hauskojahan nuo ovat, ainakin kun ne tekee itse. Tosin nuo vanhat 'hammastahnaa poskeen nukkuvalle kaverille' jutut eivät enää naurata, niihin kun on törmätty tasaisin väliajoin sitten vuoden 2000.
Itse tykkäsin ya aikoina juuri kotsan tunneilla tunkea kavereiden kanssa kaikkea kivaa ja jäynää muiden annoksiin ja sapuskoihin. Vieläkin tuo sisäinen idiootti pyrkii tekemään pikku jippoja kavereille. Mainittakoon hiussumutepullon täyttäminen käsivoiteella, tyynyliinaan piilotettu dippikastike, tavaroiden piilottelu jne. Hauskojahan nämä.
Noita 'kengännauhat yhteen' ja 'makaroonia pöntön renkaan väliin' on tullu kokeiltua useammin kuin kerran :'DD

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
Käytännön piloja
« Vastaus #79 : Helmikuu 03, 2006, 14:43:22 »
Me teimme koulun vessaan tämän suositun makarooni-vessanpytty-tempun ja oli siinä välitunnilla naurulla pidättämistä :DD. Toivottavasti emme saa mitään ikäviä jälkiseurauksia tai jäädä kiinni.. Noo aprillipäivänä otetaan uusiksi!! Kiitoksia ideasta!
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
Käytännön piloja
« Vastaus #80 : Helmikuu 08, 2006, 20:28:10 »
Tätä en ole itse kokeillut, mutta joskus aion...

Eli, koulunruokalassa (tai jossain muualla, missä on pöytäliina ja pitkä pöytä) mene istumaan vastapäätä kamuasi, jolla on nauhalliset kengät. Sitten tiputa haarukkasi tai lusikkasi ´vahingossa´ pöydän alle ja mene etsimään sitä. Pöydänalla tietty sidot kamusi kengännauhat yhteen (tarvitaan sorminäppäryyttä aika rutkasti, ettei kamu huomaa). Toimii myös niin (tämä on helpompaa), että otat yhden erillisen nauhan, ja laitat sillä ne kamun kengät yhteen. mahtaa olla hauskaa, kun kamu on lähdössä. =)
Ég á heiminn! :}

Diems

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #81 : Helmikuu 09, 2006, 18:56:30 »
Mä pistin kerran veljen aamukahviin suolaa ^^ kyl tykkäs :D

SailingAway

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #82 : Helmikuu 13, 2006, 15:35:34 »
Kokeilin tuota 'Toffee-karkin sisään hammastahnaa'-
temppua,mutta hammastahnana toimi chili.
Tätini oli uhrina,ja huomasi chilin vasta kun aloimme
 hihittää serkkuni kanssa ^^
Ei aavistanut mitään :>

Lenn

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #83 : Helmikuu 13, 2006, 20:06:23 »
Hahaa, mukava naureskella näille täällä..
No mutta mutta, kerronpa minäkin yhden jutun. Kerran kun kävelimme (talvella) yhdellä uimarannalla,  ja sitten kaverini päätti mennä katsomaan pukukoppeja, että millaisia ne olivat sisältä. Ja minä kiersin sinne pukukopin taakse, ja yritin säikäyttää häntä. No mutta hän kuuli askeleeni, mutta ei se mitään, pysyin vähän aikaa hiljaa paikoillani, ja sitten hyppäsin pukukopin seinää päin ja pidin käsilläni kiinni ylhäällä olevasta "reiästä".
Kaverini kirkui ihan täysillä, ja juoksi pois pukukopista. Nauroin koko matkan kotiin päin mennessämme.

Hänet on muuten mielettömän helppo säikäyttää, uskokaa.

O Nigga

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #84 : Helmikuu 14, 2006, 08:43:01 »
pistä kuivattuja papuja vesi lasiin niin ne lentävät sieltä...

ATA NOTRE BENZONA HARA

Poissa neidor

• Xena
  • Vuotislainen
  • Pakeha (aroha) Maori
    • KC
Käytännön piloja
« Vastaus #85 : Helmikuu 14, 2006, 16:13:38 »
Viime vuonna aprillipäivänä toteutin perinteiset. Elmukelmua vessan pönttöihin. Kuului vielä viikkoa myöhemmin kunnon kiljuntaa, kun joku oli eksynyt vihdoin sinne perimmäiseen vessaan. Silloin nauroin. Ihmiset miettivät pitkään syyllistä. Tunnustauduin vasta kuukauden päästä.

Olen myös ystävällisyyttäni pitänyt pikkusiskolle saksan oppitunteja. Näillä taidoilla hän sitten innoistaa lähti ensimmäiselle tunnille kahdeksannella luokalla. (Huom! Kirjoitusasusta ei varmuutta)

Opettaja:"Kuka osaa Saksaa?"
C:"Minä!"
Opettaja:"Sanoisitko jotain?"
C:"Ich bin auto. Ich bin tolle!"

Minä väitin siskolle, että se tarkoittaa "Minulla on auto, minä olen viisas." Ei ihan...

Myös eräs suosikeistani on, että kysyy:"Saat sä lapaluut yhteen selän takaa?" Sitten tyyppi rupee koettelee ja tuo siinä etumustaan esiin niin tuijottaa sitten suoraan rintoja vaan, kunnes toinen tajuaa. Tämä useimmiten naurattaa ihmisiä. Useimmiten.

Nyt ei tule kunnollisia piloja mieleen. No, kerran kaivettiin ansakuoppa partioleirillä, joka oli noin puolenmetrin syvyinen. Kaikki näki, kun tehtiin se, mutta naamioitiin pirun hyvin. Yksi työmme suurimmista arvostelijoista meni ja käveli suoraan ansaan. Tuli vettä silmistä, kun nauroin niin paljon.

Kiinnitettiin kerran myös magneetti eräiden kompassin kääntöpuolelle. Kyllä ne ihmetteli, kun löysi ittensä Helsinki-Vantaan lentokentän tuntumasta ja me sentään oltiin suunnistamassa Nuuksiossa. Se oli kyllä tarpeettoman ilkeää.

Toinen ilkeä tuli mieleen... Meillä on ikävä maikka, joten sivelin kammottavalla hajuvedellä kerran sen tuolin. Kyllästyin siihen, kun kukaan muu kuin hän itse ei saanut tunnillamme pitää takkia päällään. Kankaaseenhan se haju tarttui. Sen takki löyhkäs sen jälkeen pahasti. Ei käyttänyt enää muaalla kuin ulkotiloissa.
Colombia = You'll come for the enticing beauty of the Caribbean Sea. You'll stay because you've been kidnapped and locked in the trunk of a Dodge Dart.

omaperäinen

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #86 : Helmikuu 22, 2006, 18:35:19 »
Minä en lukenut näitä kaikkia (todellakaan) mutta huomasin että tuolla jossain oli pilailtu sijaisten ym. opettajien kustannuksella. Noh, meillä oli jokin aika sitten sijainen vielä äidinkielessä (olen siis 7.luokalla) joka ei tuntenut ketään meidän luokaltamme. Niinpä siis meidän luokan kaksi poikaa, olkoon nyt vaikka "Joonas" ja "Mika" Hehän tekivät hänelle tietenkin sen vanhan perinteisen eli käänsivät nimensä väärinpäin =D Se oli kyllä hauskaa.. tämä "Joonas" eli rauhallisempi poika oli aina se jolle tuo nuori huijauksen-uhri-sijainen aina karjui naama punaisena: "Et sinä, Joonas, voi noin tehdä!" tai "Teepä nyt niitä tehtäviä Joonas, tai muuten..." Ja tietenkin "Joonakselle oli kova paikka kun tuo joka oikeasti räiväili oli oikeasti "Mika". Ja koko luokka istuu hiljaa juonessa mukana ja naurua pidätellen.. Vasta joulun jälkeen huomasimme: Olikohan tämä sijainen laittanut heidän todistuksien numerotkin ristiin... Jos oli niin "joonas" sai kyllä varmasti huonomman numeron kuin mitä olisi ansainnut :D Nyt sijainen lähti ja sai toki ennen lähtemäänsä tietää kuinka häntä oli jekutettu ties kuinka kauan..

Sitten toinen on se kuinka "enkeliluokkamme" huijasi meillä käynyttä huijausta. Mies tuli puhumaan meille ruotsia, "jotta oppisimme oikeaa kieltä" ja me jäimme hänen kanssaan yksin luokkaan. Siinä vaiheessa kun meidän ruotsinopettajamme "pirpana" lähti luokasta pojat virnistivät jo silloin todella ilkeästi.. Se ei tiennyt hyvää. Täällä Vimpelissähän on pyöreä kirkko, joka on vaalean keltainen tai jotain ja sijaitsee koulusta varmaan vajaan kilsan päässä. Ruotsalainen kysyi meiltä (ruotsiksi) "onko Vimpelissä kirkko?" Kaikki vain nyökyttivät. "Onko se iso?" kaikki nyökyttivät.. Sitten: "Minjkä pärinen kirkkonne on?" Joku huusi "Punainen" (edelleen ruotsiksi) Ruotsalainen kysyi myös: "Miten kaukana kirkko on koulustanne?" Joku karjaisi perältä: "500 kilsaa" (edellinen suomeksi, mutta ruotsalainen ymmärsi sen kyllä...)
Todella ilkeää ja TODELLA lapsellista, mutta myös todella hauskaa... :D

AlmostRockStar

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #87 : Helmikuu 22, 2006, 19:26:56 »
Hah, tepä oottekin huvittavia ilmestyksiä. :D

No, itse en tällä hetkellä muista mitään, mutta isäni on vähän outo ja tykkää pilailla meidän muiden kustannuksella. Esim. kun ystäväni tulevat kylään (kaksi parasta kaveriani, he tulevat aina yhdessä) niin isä sitoo heidän kengännauhansa yhteen. Yleensä huomaan sen kun kävelen ohi, mutten sano mitään ja sitten tulen oikein hartaasti katselemaan kun ystävät laittavat kenkiään jalkaan... tai yrittävät laittaa. ^^
Isä on myös kerran vastannut puhelimeen "teurastajalla" kun tiesi että kaverini soittaa. Se oli aika huvittavaa. x> Kaverinikin mielestä, se oli juuri sellainen pila, mistä tulee molemmille kiva mieli.

Kerran minä yritin veljelleni tehdä sitä kuuluisaa jekkua, että osoitan vaikka pihalle ja huudan jotain että esim. "kato mikä lintu!" ja kun veli kääntyy niin vien sen jäätelöstä palan. Mutta se oli sellainen tyhmä juttu että koko perheeni oli siinä syömässä ja isä tajusi sen jekun. Vielä tyhmemmäksi se kääntyi, kun minä en saanutkaan siitä jäätelöstä sitä palaa, ja isäni luuli että sain, ja antoi veljeni ottaa minun jäätelöstäni palan. No, veljeni tuntien se oli sitten iso pala. :'>
Pilkka osuu omaan nilkkaan.

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
Käytännön piloja
« Vastaus #88 : Helmikuu 25, 2006, 17:07:43 »
No, en nyt tiedä, onko tämä pila, mutta kuitenkin, minä olin näyttänyt kaverilleni tunnetun "Etsi kolme virhettä"-kuvan. Kaverini ei epäillyt mitään ja voitte kuvitella sitä huuto, kun hän on nenä ruudussa kiinni ja siihen ilmestyy joku hirviö kirkumaan! :) Mielestäni tuo oli kyllä todella julmasti tehty ja pyysinkin anteeksi kaveriltani, tämä tosin suhtautui asiaan huumorilla. Minäkin suhtauduin, kun näin sen ensi kertaa, mutta sydän kyllä silloin hyppäsi kurkkuun. :P
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Veli-Äreä

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #89 : Helmikuu 25, 2006, 17:23:44 »
Muutamia koulussa tehtäviä käytännön piloja, en kyllä ole kaikkia vielä kerennyt kokeilla mutta tulen kokeilemaan:

1. Laita rullalla olevan piirtoheitinkankaan päälle paljon paperisilppua, kun opettaja vetäisee sen alas niin alas lentelee kaunis paperisade :D

2. Perinteinen "en ole tehnyt läksyjä-pila". Eli kaikki väittävät etteivät ole tehneet läksyjä.

3. Jollain hiljaisella tunnilla töräytä paineilma tai jollain muulla torvella pitkä töräisy. Kyllä oppilaat hyppivät tuoleillaan :D

4. Tämä toimii vain luokassa jossa on komero. Kun opettaja menee pois luokasta hakemaan esimerkiksi jotain monisteita niin keräätte luokanne kanssa kimpsut ja kampsut ja menette komeroon piiloon. Kun opettaja tulee takaisin ja näkee tyhjän luokan hän lähtee ihmeissään etsimään oppilaitaan tai jos tuuri käy hän jää luokkaan harjoittamaan salaisia ja outoja tapojaan.

Yoshei

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #90 : Helmikuu 25, 2006, 18:50:19 »
*Viemässä makaroneja vessaan*
Niin, isäni kertoi että hän ja hänen kaverinsa olkoon nyt Jukka olivat n. 14-vuotiaina partiokisoissa pystyttäneet keskelle metsää valerastin. Rastitehtäväksi olivat laittaneet että piti keksiä kolmenkymmenen sanan pituinen runo, jossa kaikkien sanojen piti alkaa s-kirjaimella ja runot piti palauttaa seuraavan rastin pitäjälle. xD kisat oli yön yli kestävät, joten porukat olivat varmaan ihan onnessaan löytäessään keskellä yötä viimein rastille. Isällä ja Jukalla oli varmaan hauskaa katsoa kun toiset yrittivät puoliunessa jotain siilisoppaa vääntää. Seuraavan rastin pitäjä ja kisailijat ei varmaan kauheasti tykänneet :3.

Olisipa dominoita x3 Tahtoo laittaa niihin hammastahnaa...

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
Käytännön piloja
« Vastaus #91 : Helmikuu 25, 2006, 22:08:29 »
No tämä on aivan klassikko, mutta kerron kumminkin: ala-asteella kun oli aprillipäivä minulla sattui olemaan karkkia mukana koulussa ja vieläpä liitulakua. No, vaihdettiin sitten taululiidut karkkeihin ja kun opettaja seuraavan kerran aikoi piirtää jotain taululle, kuului vain "skriits" eikä jälkeä tullut, hehhehhee! Yksinkertaista mutta tehokasta.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #92 : Maaliskuu 01, 2006, 17:45:19 »
Minä en ole tehnyt muistaakseni paljoakaan piloja.
Muuten olen kyllä ollut (ja olen yhä) vilkas lapsi, mutta en muista mitään piloja.
En tykkää niistä. En varsinkaan jos ne saavat jonkun nolostumaan.
Se on kamalaa, vaikken helposti nolostukaan.
Ja itselleni ainakin yritän pystyä  nauramaan, vaikka ei naurattaisi. (kummallinen lause) Sitten nauran jotakin väkinäistä naurua, tyylin: "hahahahaa..."

Nyt ei tule kyllä mitään pilaa mieleen. No sijaisten kanssa olen kaverini kanssa vähän pelleillyt ja väittänyt että englannin tunnilla kuuluu kuunnella kymmenen minuuttia The Beatlesta. Sijainen olisi uskonut, mutta luokkani tosikot menivät paljastamaan koko jutun.
Ei mitään kummempaa....
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

tsukiko

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #93 : Maaliskuu 06, 2006, 16:14:34 »
Juu eli. Laitoin just makaronit vessanpöntön kannen alle ja sitten sisko tulee kotiin koulusta ja sanon että "ei kannata mennä kylppärin vessaa, sielä haisee vähän.." ja se menee tyytyväisenä pieneen vessaan ja istahtaa pöntölle kun mää sieson korva tarkkana siinä oven takana ja kuuluu hirveää rusahtelua, sisko huutaa mua nimellä ja kiroaa temppuani ja alkoi nauraan. Kyllä oli kivaa.

Poissa Rosalie

• Optinen harha
  • Vuotislainen
    • En usko hyviin yllätyksiin.
Käytännön piloja
« Vastaus #94 : Maaliskuu 08, 2006, 16:15:51 »
Ala-asteella oli englannin luokassa isot komerot joihin mahtui hyvin istumaan/seisomaan piiloon. Meillä oli englantia ja päätettiin huijata vähän opettajaa. Minä menin istumaan tavaroineeni komeroon ja luokka väitti että olin lähtenyt kotiin, koska minulle oli tullut muka pääkipeäksi. No opettajahan uskoi koko jutun kunnes päätti ottaa juuri siitä komerosta uuden vihon eräälle oppilaalle. Taisi vähän säikähtää kun komerossa on istunut tyttö melkein koko tunnin.  No kyllä se siitä vähän motkottikin että olisi kuulemma voinut sinne komeroon tukehtua. Ihme kyllä juuri siinä komerossa sattui olemaan tuuletusaukko.. Ja kotiakkin tuosta pilasta taidettiin ilmoittaa... No olinhan ainakin kunnellut opetusta..

Poissa Loreal

• Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #95 : Toukokuu 07, 2006, 01:12:08 »
En tiedä onko joku näistä jo mainittu, muttamutta:
Kannattaa ehdottomasti sitoa vessassa käsisuihkun nappula kiinni vaikkapa pompulalla. Asettaa se sillä tavalla, että se osoittaa suoraan lavuaariin päin. Seuraava, joka avaa hanan, kastuu takuuvarmasti!
Toinen hyvä jekku on kaataa kokispulloon kylmää kahvia, ja tarjota muina miehinä kaverille. Auttaa, jos pistää pakastimeen hetkeksi, ei ainakaan huomaa heti hajusta, ettei olekaan oikeaa tavaraa! Kerran yritin tuputtaa isälleni soijakastiketta kahvina, mutta oli liian haisevaa, vaikka kuppi oli lämmin...
Jos

Ravenmind

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #96 : Toukokuu 08, 2006, 18:06:43 »
Käytännön piloja jouluna, armeijassa, koulussa, puhelimessa ja vielä sekalaisia.

mömö

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #97 : Toukokuu 21, 2006, 11:12:19 »
Ihmiset ympärillä tykkää kalastaa. Pari kesää sitten otettiin kaverin kanssa kalanraato johonki kassiin ja pyydettiin perhetutulta, josko hän veisi meidät onkimaan. Suostuihan tuo. Siinä mentiin järvelle ja kaveri asetteli hienosti raadon koukkuun, iski silmää ja laski siiman veteen. Nyki vähän aikaa ja sanoi: "Hei, tää tais jäädä pohjaan kiinni..." . Tää meidän opas ottaa vavan siltä ja nostaa sen ihan helposti ylös, "mikä, kalahan se siellä, on kyl erikoisen näköinen..." tyrmistynyt hiljaisuus. Meidän oli tarkoitus itkeä ja vinkua että vedit liian lujaa, mutta sen sijaan naurettiin kyyneleet silmissä=D

Poissa Getorick

• Haaveilija
  • Vuotislainen
  • Ian <3
Re: Käytännön piloja
« Vastaus #98 : Helmikuu 08, 2007, 18:05:37 »
Hahahah! tuli äsken päivän parhaat naurut. no kokeilin sitä makaroonit vessanpönttöön- juttua itelleni. Laitoin kaks sellasta kukkamakaronia ja vitsi meinasin saada sydärin ko säikähin niin paljon: D sitte vaa nauroin : DD
En vaa tiiä uskallanko kokeilla äitiin samaa : DD

Tuli mielee sellane että kun joku perheenjäsen on pesemässä hampaitaan niin tulee paikalle ja sanooo: "Ei vitsi, onks toi siun hammasharja? Sori sellanen pikkujuttu unohtu mainita. Tippu nimittäi eile pönttöö se harja..."
: DD

Toi vanhalehti -juttu kuulostaa hyvältä, mutta ite varmaa unohtasin koko jutun : DD

Joskus ala- ja yläasteella meijän luokkalaiset pojat vaihto aina paikkoja kun oli sijainen ja esitti toisiaan. Meni monesti ihan täydestä : DD

Luonnevika.
Täytyy taistella.
Joskus voi myös taiteilla. Tai ainakin yrittää.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Re: Käytännön piloja
« Vastaus #99 : Helmikuu 15, 2007, 16:09:10 »
Minun kaverini laittoi vessan käsisuihkuun teippiä niin, että kun joku avaa vessan hanan, niin vesi tulee käsisuihkusta. Meitä oli muutama kaveri siellä ja kaverini ajatteli, että varmaan joku meistä menee seuraavaksi vessaan. Noo, pila olisi toiminut ihan hyvin muuten mutta seuraava vessaan meniä olikin kaverini äiti :---D
Käytännön pilat ovat minusta kivoja, kunhan kaikki osapuolet osaavat ottaa ne huumorilla. Itse rakastan tehdä pikku jekkuja, mutta joskus pilan kohteena ollut ottaakin herneen nenuun, joka ei ole kivaa.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.