Kirjoittaja Aihe: Käytännön piloja  (Luettu 23787 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ulputti

• harmaan loputon tihku
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Käytännön piloja
« Vastaus #50 : Toukokuu 28, 2004, 17:33:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Olivia Outo"
Vessapila
Useimmissa wc:issähän on lukko, joka näyttää ulkopuolelle punaista, jos veski on varattu ja valkoista jos se on vapaa.
Tämä pila on ihanteellinen, jos äitsykkäsi raahaa kotiinne kymmenittäin -ah, niin mukavaa seuraa- sukulaisia. <snip>Tee näin: Ujuta vessan valkoisen "veski on vapaa" kohdan päälle (tai sinne väliin) pieni kirkkaan punainen paperilappu, niin että vessa näyttäisi olevan varattu. Sulje ovi.
Kahvitarjoilun jälkeen jonkun sukulaismammasi rakko hälyttää, mutta "oho, joku onkin siellä. No, jos sitten viiden minuutin päästä..." Moni käy vessan ovella, mutta aina se on varattu. "Kuka sinne taas ehti livahtaa..."
<snip> Jos jäät kiinni, ei sinulle kunniankukko laula...mutta se on sen arvoista

Tämä toimii myös kiertämällä tavallisella ruuvimeisselillä tai saksien terällä lukko kiinni 'siitä neliöreiästä'!

Lainaus
piilotin kananmunan kirjastoon. Sain kolmen kuukauden porttikiellon.
Mitäs menit jäämään kiinni?! *vahingoniloista kiherrystä*

Sitten omia:

Toimimattomat tussit:
Toteutetaan luokassa, jossa on lavuaari ja valkotaulu (tussitaulu). Toimi näin: ennen tunnin alkua, käsittele kaikki tussit (muista katsoa opettajan pöydän laatikoista!) kastamalla niiden kirjoituspää veteen.

Kerro asiasta vaivihkaa tovereillesi. Nauti.

HUOM! Pila on oikeasti harmiton, sillä tussit ovat taas käyttökelpoisia, kunhan ylimääräinen vesi on haihtunut. Opettajan heittäessä tussit roskikseen ympäristöystävällinen pilailija noukkii ne takaisin heti tilaisuuden tullessa!

Kato Stephen King!
Toteutetaan julkisella paikalla, tarvitaan yksi Stephen Kingin kauhukirjoja päättömästi ihaileva kaveri. (Voidaan toteuttaa myös muilla kuuluisilla henkilöillä, kokeile vaikka Pia Pantsua (hevoshullut), Mika Saloa (formulafani) tai Tanja Karpelania.)

Ilman mitään varoitusta, kesken keskustelun, aivan yhtäkkiä, loihdi naamallesi oikeasti yllättynyt ilme, osoita kaverisi olkapään yli ja huudahda: "Kato, Stephen King!"

Äänensävy on tärkeä. Onnistui ihan oikeasti! (Missä!?!)

Menes hakemaan...
Aina yhtä ihana klassikko.

Tarvikkeet: sopivan nuori pikkusisarus, serkku tms.

Toteutetaan lähettämällä ihastuttavan auttamisenhaluinen pikku Ville tai Ninni hakemaan isiltä piilokomeron avainta tai lainaamaan naapurin tädiltä haravanteroitinta.

Toimii parhaiten, jos haettava esine tai asia liittyy siihen, mitä juuri tekee, eli jos neuloo myssyä, voi pyytää hakemaan äidiltä tupsunpyöritintä jne.
pecc@QuakeNet

Pieni Hikke

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #51 : Heinäkuu 31, 2004, 15:17:29 »
Tänä kesänä, kuin olimme mökille läysimme iki-ihanan herätyskellon, joka rämisee karsean kovaa. Laitoimme sen soimaan kolmeksi ja piilotimme sen äidinisän makuuhuoneessa (joka ei ole samassa rakennuksessa) Aamulla se kertoi, että oli luullut sitä palohälyttimeksi ja oli juossut nopeasti ulos :). Viime kesänä otimme pienen pehmolelun ja laittaneet sille jotain karvaa päälle. Se näytti hiireltä. Laitoimme sen hiirikammoisen äidin makuuhuoneeseen. Ai, että se kirkui. Hauskaa. (En muuten ole paljastanut rikoskumppaniani, enkä aio paljasttaakkaan.)

Korpintappaja

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #52 : Elokuu 01, 2004, 00:11:11 »
Kaverini kanssa tehtiin aika ilkeä pila.

Huomattiin yhdessä lehdessä keväällä joku aika omaperäisetä ihmiseltä vaikuttavan ihmisen kirjeenvaihtoilmoitus. Tyyppi selitti ilmoituksessaan keppihepastaan sun muusta mukavasta. Ilmoitus oli kolme vuotta vanha, 2001 vuodelta, ja laskeskelimme että sen kirjoittanut tyttö on nyt 15 vuotta, meitä vuoden vanhempi. Päätettiin vastata sille, ihan läpällä.

Kirjoitettiin 10-vuotiaalta tytöltä kirje jossa selitettiin kaikkea vähemmän järkevää mm omasta keppihevosestamme ja tungettiin se täyteen kauniisti kimaltelevia tarroja. Luultin, ettei se vastaa meille, mutta eikö mitä, se otti sen ihan tosissaan ja me kirjoitellaan sen kanssa vieläkin kun ei uskalleta sanoa, että se oli ihan vaan vitsi ja me (tai siis se 10-vuotias tyttö joka olen minä, tai siis kirjeet tulee minun osoitteeseen) ollaan oikeasti 14-vuotiaita eikä meillä ole 5-vuotiaanakaan ollut keppihevosta.

Ja eihän se siihen jäänyt, tehtiin vielä ilkeämpi pila, eli kirjoitettiin toinenkin kirje toiselle ihmiselle, ja laitettiin se vielä entisen kaverini (jonka kanssa en nyt ole mitenkään lämpimissä väleissä) nimellä. Kirje oli aika, noh, pervo ^^' Mutta me lähetettiin se ihmiselle, joka asuu toisella puolella suomea, eli tämä entinen kaverini ei menettänyt kasvojaan. Olimme edes niin kilttejä. Ei vieläkään tiedetä, vastasiko se meidän pilamme toinen kohde, eli henkilö jolle lähetimme kirjeen, entiselle kaverilleni, mutta haluaisimme kovasti tietää ^^

Kipa

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #53 : Joulukuu 27, 2004, 15:01:44 »
Ihan tulee pakko kokeilla jotain noista. >:]

Itse en ole tehnyt mitään hurjia kepposia. Ekalla tosin vaihdettiin kamujen kanssa taululiidut valkoisiin vahaliituihin. Toimii samalla tavalla, mutta eivätpä lähteneet taulusienellä jäljet pois. Sitä oli hauska katsella, kun opettaja pyyhki neljättä kertaa taulua, kunnes totesi etteivät ne varmaan lähde. Välitunnilla me kumitettiin ne, kumilla ne nimittäin lähtivät vallan mainiosti. ^^'' Hauskaa oli.

Poissa Amiale

• Kangastus
  • Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #54 : Joulukuu 27, 2004, 19:13:55 »
Todella hauskoja piloja. Olen itsekin aika innokas pilailija, mutta pulmana on vain nykyään se, että kaikki epäilevät minua jos jotain tapahtuu... Pakko kuitenkin kokeilla joskus sitä raakaa makaronia vessan kannen alle -juttua...

Mutta kun olin seitsemännellä luokalla ja oli aprillipäivä, me päätimme koko luokan voimin huijata opettajia. Luokanvalvojamme oli ensimmäinen uhri. Hän käski meitä ottamaan läksymme esille ja joku sanoi heti silloin: "Mä en oo tehny!" Sitten sen jälkeen kaikki toistaa viattomalla naamalla: "En mäkään. Oliko tää muka läksynä?"
Oli hauskaa katsella, miten luokanvalvojamme punastui hehkuvan punaiseksi, kun luuli, ettei kukaan ole tehny läksyjään... x) Oli naurussa pitelemistä.
Ruotsin opettajan kohdalla jekku ei ikävä kyllä toiminut, vaikka koko luokkamme laittoi kaikki näyttelijänlahjat peliin.

Lainaus käyttäjältä: "Kipa"
Vaihdettiin kamujen kanssa taululiidut valkoisiin vahaliituihin. Toimii samalla tavalla, mutta eivätpä lähteneet taulusienellä jäljet pois. Välitunnilla me kumitettiin ne, kumilla ne nimittäin lähtivät vallan mainiosti.

Ala-asteella minä ja kaksi muuta luokkalaistani kirjoitimme vahingossa myös vahaliiduilla taululle, koska ne oli laitettu sinne liitutaulun reunalle. Opettaja oli "hieman" vihainen, aivan kuin olisimme tehneet sen tahallaan. Ei sitten tiedetty, että ne saa kumilla pois... Jouduttiin hakemaan siivoojilta erityistä ainetta että saatiin ne pois.
I want to hunt with the tameless heart, I want to learn the wisdom of mountains afar
In my world love is for poets...

Sharida

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #55 : Joulukuu 27, 2004, 19:38:01 »
Jotakin pientä olen tehnyt. Semmoisia että olen piilottanut auton avaimet ja kun isä etsii niitä hermostuneena ja tutkii joka paikan niin minä käyn livauttamassa avaimet takin taskuun mistä hän on jo kolmeen kertaan katsonut. Sitten huikkaan että:"Isi, ootko kattonu takin taskusta?" Ja siellä ne on. Toimii joka kerta.

Toinen minkä tein kerran kun äiti käski silputa salaatin. Otin terävimmän veitsen ja tuhrin siihen tekoverta, samoin kuin käteen. Sitten kiljun vertahyytävästi ja äiti viipottaa katsomaan säikähtäneenä. Pari tekokyyneltä ja parkumista niin äiti on säikähtänyt. Sitten kun 5 minuutin päästä päästin sen katsomaan "haavaa" niin siinä ei ollut mitään. Eihän tarvinnut vähään aikaan koskea veitseen.

Siinä oli nyt pari ja taidan mennä testaamaan muutamaa täällä sanottua. Tuo kahvijuttu... Eipä kukaan pyydä vähään aikaan kahvi keittämään jos tuon teen. Siksipä tuota testaan.

Hawk

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #56 : Joulukuu 27, 2004, 20:48:57 »
Minä teen käytännönpiloja. Paljon. Minä en keksi niitä itse, vaan toimin ikäänkuin yllytettynä. Isoveljeni keksii kaikenlaista, ja minä vain kiltisti menen mukana. Olemme opettaneet siskonlapsetkin pilailemaan, he ovat siinä jo tosi hyviä :)

Käytännönpilat ovat hyviä silloin, kun niillä ei aiheuteta mitään vaarallista tilannetta kenellekään. Esimerkiksi. Yksi meidän tallin hoitaja oli keksinyt tehdä ilmeisesti kait sen ilmapallo- oven väliin jutun. Teki sen vain tallissa, ja aiheutti melkoisen kaaoksen, kun pienet ratsastajat juuri toivat poneja sisään..

Veljen (vanhempan) pari kaveria on kovia keppostelemaankin, mutta eivät tiedä muutamaa pilailun kannalta tärkeää seikkaa, ja onnistuivat saada nuoremman veljeni melkein sairaalaan :( Sellaiset ruokapilailut eivät ole mukavia. Eivätkä sellaiset, missä johonkin voi sattua.

Pobbi

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #57 : Huhtikuu 02, 2005, 00:37:38 »
Joo, noita piloja pitää kokeilla. Öö, ens aprillipäivänä xD Mulle ei tuu nyt mitään hyvää pilaa mieleen, mutta on mulla ainaki yks.

Olin kaverini kanssa ekaluokkalaisia, ja meillä oli aina tapana mennä koulun vessoihin ja mennä vessaan, lukita ovi ja kiivetä vessan "seinän" yli alas. Siinäpä oli niillä ihmettelemistä. Kerran me nähtiin kun jotkut opet ihmettelivät, että kuinka kauan joku on vessassa. Sitten ne katselivat sinne alhaalta, että näkyykö jonkun jalkoja. Lopulta ne kai pyysi sitä mikä se nyt on, öö, vahtimestaria(?) avaamaan jotenkin ne lukot. Kyllä ne vieläkin ihmetteli kun jatkoimme sitä koko vuoden. xD

Toinen on, kun menimme kamujeni kanssa semmoisiin 'Leijonajakelu' -laatikoihin, joihin laitetaan aina 'ylimääräiset' lehdet jne. Kun niissä on semmoinen 'luukku', joka on semmosilla hakasilla, vai mitä ne on, niin kiinni. Sitten kamumme kanssa mentiin niihin sisällä, laitettiin kansi kiinni, mutta jätettiin luukku auki. Sitten kun joku ihminen kävelee ohi, niin laitettiin äkkiä luukku kiinni, vetämällä niistä 'hakasista'. Ja sitten me huudeltiin niille ihmisille kaikkea. xD Aika lapsellista.

Fiona Daw

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #58 : Huhtikuu 05, 2005, 12:46:31 »
Minäkin kokeilin tuota vuoden vanha lehti-juttua. Äidillä oli hauskaa yrittäessä käsittää, mistä ihmeestä edellisvuoden Kaleva on tullut.

Kerran pikkusisko oli ostanut markkinoilta niitä saippuakarkkeja. Ne kyllä ovat pahoja, mutta koska monet muutkin karkit ovat pahoja (tosi luotettavaa nykyajan karkkitehtailu) niitä ei oikein huomattu. Hän sitä paitsi syörri niitä ihmisille vähän turhan hanakasti, suunnilleen työnsi väkivalloin suuhun ja sitten heti karjui, että menit lankaan. Olipa hauskaa, joo.

Päätin sitten kostaa. Olin itse ostanut kyseisiltä markkinoilta Porvoon laku-osastolta sellaisia onttoja lakritsipötköjä, te kyllä tiedätte. Täytin palan sellaista suolalla ja pippurilla ja lahjoin siskolleni. Kehtasi suuttua, vaikka oli puoli vuorokautta aiemmin pakkosyöttänyt niitä saippuakarkkeja kaikille. Väitti, että ne olivat "aitoja" (kaupasta ostettuja) joten niitä sai käyttää, mutta itsetehdyt ovat "luvattomia". Olipas huumorintajua.

Tiliut

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #59 : Huhtikuu 05, 2005, 17:55:12 »
Möh. Minolen tylsä ihminen, ei ole paljon piloja kertynyt... Kerran olin jostain vihainen äipälle, joten kaadoin yhteen vastaleivottuun pullaan suolaa. Naapurit sattuivat tulemaan kahville, heidän mukanaan eräs aika hyväkin kaverini. Juuri kaverini onnistui sitten tietenkin saamaan sen suolapullan. Kiven kovaan hän väitti, että pulla on suolainen, mutta kukaan ei uskonut ("Ei se voi siinä maistua, pullataikinaan laitetaan niin vähän suolaa...") Tänäkin päivänä kaikki asianomaiset luulevat pikkuveljeäni syylliseksi x)

Ala-asteella meillä oli tapana "hauskuuttaa" sijaisia radoiden ja televisioiden avulla. Kaukosäätimen avulla päälle ja pois. Yhden ylempiluokkaisen kaverini luokka oli kerran väittänyt, että radio menee päälle, kun sitä lähestyy. Ties mikä tyypillä viirasi päässä, mutta hän uskoi! Käveli edes takaisin radion edessä ties kuinka kauan... Yleensä tällaiset jutut päättyivät siihen, että opettaja veti töpselin irti seinästä ^^

Kolmannella meillä oli sijaisena/aika vakituisena (koska oikee ope oli melkeen koko ajan poissa) opettaja eräs nainen. Hänen onnistui aina liitutauluun nojatessaan osumaan sienen kohdalle, jolloin takamus oli ymmärrettävästi märkä... Kerran joku luokan pojista oli sitten laittanut sienen opettajan tuolille. Tämä ei huomannut mitään, vaan istui tuolilleen - ja ponnahti siitä aikas nopeasti ylös. Siitä hän kyllä hieman saarnasi :\

Joskus koulussamme oli inhottava "muotivillitys" tunkea toisten kenkiin ties mitä nastoista märkiin papereihin. Samoin kuin kuljettaa kenkiä ties minne - roskiksiin, kaappien päälle jne...

jihpf

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #60 : Huhtikuu 08, 2005, 10:07:36 »
En ole itse päässyt kokeilemaan mitään, hauskaa vaikuttaa olleen.:D Eilen kuulin radiosta kuinka juontajan ystävä oli vaihtanut koulussa ollessaan rehtorinhuoneen ja vessan kyltit. Nauroin yksin huoneessa älyttömän kauan.:DD Joku viaton menossa rehtorin puheille ja saapuukin vessaan... Tai joku jolla on kauhea hätä ja juoksee suoraan reksin huoneeseen!:DDDDD

Poissa Sarana

• Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #61 : Heinäkuu 08, 2005, 20:38:43 »
Jos perheellä on tapana laittaa aamulla kahviin tai teehen sokeria, kannattaa yksi aamu vaihtaa tavallinen hienosokeri hillosokeriin. Hetken päästä kahvi alkaa hyytelöityä.

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #62 : Heinäkuu 22, 2005, 23:12:36 »
Hanki jostain oikean näköinen, kuminen hiiri/rotta/hämähäkki/vastaava kiva ötökkä. Laita se sitten ruoka/astiakaappiin sopivaan kohtaan ja jos käy yhtään tuuria, saat nauraa sille, kun uhrit kirkuvat kaapista löytyvälle kammotukselle. ^^
Testattu toimivaksi, tosin kaikki eivät säikähdä niin herkästi.

Ja niin, yksi hyvä on osoittaa johonkin suuntaan ja hihkaista nopeasti ja innokaassti: "Hei kato, lentävä lehmä!" tai votain vastaavaa. Kokeiliin pikkuveljeeni ja se toimi. ^^

Poissa Damatris

• seonnut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Vain nerot hallitsevat kaaoksen!
Käytännön piloja
« Vastaus #63 : Heinäkuu 31, 2005, 17:07:13 »
Kätevä kello keikka
Ollessani kuudennen luokan järjestäjänä, minulle avautui ihana mahdollisuus. Minun piti jäädä viimeisellä välitunnilla sisään hoitamaan eräs askare. Minulle jäi tarpeeksi aikaa kääntää luokkani kello vartti eteenpäin. tehtyäni sen hipsin opettajain huoneeseen joka oli tyhjä. käänsin senkin kellon eteenpäin. Järjestäjien tehtäviin kuului soittaa kelloa , jotta kaikki tulisivat sisälle. Huoneessa josta ne soitetaan oli kello käänsin senkin. Juuri kun olin saanut sen takaisin seinälle opetaja astui sisään.-huh- Onneksi hän ei huomannut mitään. Seuraavalla tunnilla pääsimme pois vartti aikaisemmin.
P.S. Keksin pilan siitä kun opettajamme kirosi kovaan ääneen unohtaneensa kännykän. Hän ei omista rannekelloa. Hih Syyllisyyttäni ei koskaan huomattu, vaikka joku opettajista huomasi kellojen olevan väärässä..
Sing me a song of seas and sun, chant me a spell of ice and fire

Sharida

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #64 : Heinäkuu 31, 2005, 18:56:00 »
Lainaus käyttäjältä: "Damatris"
Minulle jäi tarpeeksi aikaa kääntää luokkani kello vartti eteenpäin.

Saman tyylistä juttua olemme luokan kanssa tehneet viime vuonna (kasi luokalla). Kun eräs tietty opettaja lähti johonkin niin pari luokan "kovis" poikaa saivat idean kääntää kelloa eteenpäin jotakin 5 minuuttia. Ja jos opettaja lähti uudelleen niin eikun taas kellon kimppuun. Kerran päästiin 15 minuuttia aikaisemmin. Opettaja oli muutenkin hyvällä päällä ja vilkaisi kelloa ja katsoi että se viittä vaille (oikeastihan se olisi ollut 15 minuuttia vailla muttah.. ^^). Sanoi sitten että saatte mennä kun olitte niin kiltisti :D Moneen kertaan tehty mutta opettaja valitettavasti tajusi sen jossakin vaiheessa ja alkoi käyttää rannekelloa josta tarkisti aina ajan. Mutta oli naurussa pidättelemistä välillä.

Lainaus käyttäjältä: "Tiliut"
Ala-asteella meillä oli tapana "hauskuuttaa" sijaisia radoiden ja televisioiden avulla. Kaukosäätimen avulla päälle ja pois.

Ja koska luokkamme pojat rakastavat ks. piloja he tekivät tuota samaa eräälle sijaiselle. Oli tulla hulluksi kun tv meni yhtäkkiä päälle. Ja silloin naurettiin ja kovaa kun katsottiin jotakin hämähäkin lisääntymistä videolta tjsp. niin eräs tyyppi stoppasi videon ja siirtyi johonkin ostoskanavalle ^^

symptom

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #65 : Elokuu 01, 2005, 00:08:10 »
Juu, meillä ei voi pahemmin noita piloja harjoittaa kun äiti ottaa pultit joka asiasta. Mutta yhden itse äiti kertoi mulle.

Ottaa mustan tai tummanruskeen ompelulangan (langan siis täytyy olla ohutta) ja laittaa sen veden avulla peiliin risteilemään. Peili heijastaa langan niin että peili näyttää haljenneelta.
Ihanteellinen temppu koululuokassa jossa peili ja lavuaari ;) Kuitenkin vesi haihtuu ja lanka irtoaa aika nopeasti että kohteen pitää nähdä peili pian.

Tuota makaroonijuttua voisi koittaa jos meillä ei olisi juuri vessanpytty haljennut. :D Joo ei viitsi uudelleen järkyttää.

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
Käytännön piloja
« Vastaus #66 : Elokuu 01, 2005, 11:11:53 »
Hii, yksi hyvä on klassinen Herra Karhu Soitti juuri -temppu.
Eli etsit jostain vaikkapa Korkeasaaren numeron. Sitten laitat sen lapulle ja viet työkaverin/äidin/isän/tms- vastaavan pöydälle ja laitat siihen viestin, että Herra/Rouva Karhu tms. soitti juuri äsken ja pyysi soittamaan tähän numeroon. ^^ Ilkeämpi versio on laittaa joku soittamaan aikuisviihdenumeroon... Itse suosittelen mieluummin kiltimpää versiota.

Hanki erittäin kovaa tikittävä kello tai nauhoita tikitystä kasetille ja laita tikittävä esine kassiin. Sitten mene jonkin tavaratalon tms. hissiin, (jos sinulla on kasetti laita nauha pyörimään) ja tarkkaile hmisten reaktioita. ^^ Parasta on jos kello sattuu olemaan herätyskello joka alkaa soimaan eriitäin kovaa jossain vaiheessa.

Jos olet järjestäjänä niin voit hankkia kumisen ötökän ja laittaa opettajasi laatikkoon. ^^

Jos haluat olla erittäin ilkeä niin vaihda vaikkapa työkaverisi koneelta ohjelmien kuvakkeet ja nimet. Sitten kn hän yrittää avata vaikkapa tekstinkäsittelyohjelmaa niin ruutuun tuleekin Pasianssi.

Nauhoita kasetille/vastaavalle kiljuntaa: "Oi, minä tukehdun tänne, päästäkää ulos! Apua!..." ja laita nauhuri postilaatikkoon/kaappiin/johonkin vastaavaan (ja vielä hauskempaa on jos piilotat nauhurin ja laitat sen vaikkapa pehmolelun alle tai taakse tai kiinnität sen leluun) ja laita nauha pyörimään. (Kannattaa olla aluksi joku 15 min. hiljaa sen nauhan alussa.) Sitten piiloudut lähistölle ja tarkkailet reaktioita. ^^

Vetehine

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #67 : Lokakuu 08, 2005, 12:08:12 »
me tiemme joskus niin että laitoimme ihmisten postillaatikoihin virallisen näköisiä lappuja, että halpasiivous ja kaikkea virallisen näköistä.
ja siihen puhelin numero joka meidän tapauksessamme oli jonkun pizzerian numero.
harmi kyllä tulosta ei koskaan näe...

Poissa Quinetta

• Vuotislainen
    • http://kat5u.proboards41.com
Käytännön piloja
« Vastaus #68 : Lokakuu 08, 2005, 13:50:24 »
Lainaus
Hanki erittäin kovaa tikittävä kello tai nauhoita tikitystä kasetille ja laita tikittävä esine kassiin. Sitten mene jonkin tavaratalon tms. hissiin, (jos sinulla on kasetti laita nauha pyörimään) ja tarkkaile hmisten reaktioita. ^^

Tällaista ei kannata harrastaa sellaisessa maassa, jossa terrorismiä pelätään kunnolla. Esim Lontoossa tai New Yorkissa ei tod. kannata. :)

Täällä Tanskassakin, on nyt viisi kertaa kaikki junat pysäytetty ja liikenne jumiutunut pariksi päiväksi, ainoastaan sen takia että joku on jättänyt epäilyttävän kassin yksinään juna-asemalle/julkiselle paikalle. :S (Tanskahan sai uhkauksen al-Qaidalta)

Kokeilin tuota makaronia vessassa-juttua. Hyvin toimi ^^ Isäni siihen istui ja pomppasi heti pystyyn älähtäen. Sitten kuului, kuinka hän nosti kannen ja sitten "Mitä---" :D

Ai niin, ja aika kauan aikaa sitten kokeilin domino keksien täyttämistä hammastahnalla. Kaverit ei ihan tykännyt, sain kekseistä päähän montakin kertaa :P
Roolipelien Maailmankaikkeus - (melko) aktiivinen Roolipelifoorumi.

Poissa Eleanír

• Lähes vaaraton
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Minäkö?
    • Blogi
  • Tupa: Tuvaton
Käytännön piloja
« Vastaus #69 : Lokakuu 27, 2005, 09:37:45 »
Lainaus käyttäjältä: "symptom"
Juu, meillä ei voi pahemmin noita piloja harjoittaa kun äiti ottaa pultit joka asiasta. Mutta yhden itse äiti kertoi mulle.

Ottaa mustan tai tummanruskeen ompelulangan (langan siis täytyy olla ohutta) ja laittaa sen veden avulla peiliin risteilemään. Peili heijastaa langan niin että peili näyttää haljenneelta.

Miksi kaikki äidit ketovat aina tämän tempun? (yleistystä, yleistystä)
Minunkin äiti kertoi tehneensä tempun kavereidensa kanssa luokan opettajalle, he käyttivät langan siasta tosin hiuksia :D

Joku kertoi siitä vesi-olutpullo tempusta. Toteutimme tämän pikkuserkkujeni kanssa kummisedälle, koska arvelimme ettei hän ainakaan suuttuisi, isäni kanssa harrastanut istekin ties mitä keljuuksia nuorena x) Täytimme olut pullon ihanan ruskealla jokivedellä, tottuneesti kulautti juomaa kurkkuunsa ja purskautti sen aika nopeasti ulos. Toistimme tempun sanoen, että tässä on nyt ihan oikeasti olutta, mutta eihän se uskonu vaan kaato sen vedes maahan, olis pitäny arvata se ja tuoda sille oikeesti olutta :D

isälläni ja sedilläni oli siis tapana tehdä temppuja muun muassa autoilijoille. Esimerkiksi, autojen yli menevät, paavat bensasuihkut (tms) ja sitten niillä oli joku nukke tai joku, mikä näytti ihmiseltä ja sitä ne sitten laitto joskus keskelle tietä makaamaan ja hirtt'ytymään ja ties mitä, meni kuulemma lähes aina läpi xD

Kerran isukki pukeutu miksi lie ihme hiippariksi ja meni niiden kellariin, sen isä luuli oikeesti että joku on murtautunu niiden kellariin ja oli hakata poikansa...
Pojat on poikia ^^
Menetin kaiken kiinnostukseni psykologiseen analyysiin siitä lähtien kun tiedostin, että ihmiset tuntevat mitä he kuvittelevat tuntevansa.
Siitä oli hyvin lyhyt askel ajatukseen, että he kuvittelevat tuntevansa mitä tuntevat

Pups

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #70 : Lokakuu 31, 2005, 18:30:46 »
Heh, uskon että kukaan muu ei ole tätä koittanut...

Setäni oli eräällä leirillä( joku partio leiri jokunen vuosi taakseppäin) valvojana ja minä tietenkin ruonasin mukaan. No, illalla oli aika mennä saunaan ja seisoskelimme setäni kanssa saunojen lähellä, siltä varalta jos jollakin olisi jotain kysyttävää ( leirillä oli hirveästi ulkomaalaisia, uskon että useimmat eivät tienneet saunasta mitään) sedältäni tultiin kysymään jotain ja siirryin itse hieman kauemmaksi heistä. Hetken päästä muutama poika tuli ja kysyi miten saunaa käytetään ( en tiedä minkä maalaisia he olivat mutta englantia kuitenkin minule puhuivat). Siinä sitten selostin kylmänraihallisena, mitä saunassa tehdään ja mainitsin vielä että jos tulee liian kuuma niin heittäkää vain vettä kiukaalle ja kyllä viilenee. Kun he pääsivät saunaan, menin odottamaan oven ulkopuolelle, jotta kuulisin heidän reaktionsa. Hetken päästä he juoksivat kuin ammuttuina ulos saunasta ja minä nauroin katketakseni. Setänikin tuli siihen ja selostin asian hänelle. Hänkin vain nauroi (setäni on rento jätkä) ja pian pojatkin tivasivat minulta selitystä, mutta eivät kuitenkaan ollet vihaisia, hekin vain nauroivat. Sain pojista hyvät ystävät loppuleirin ajaksi!

NightWalker

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #71 : Tammikuu 22, 2006, 20:27:11 »
Imitaattorin lahjani tulivat luovasti esiin, kun olin pannuhuoneellamme katsomassa kissaamme joka asuu siellä. Isäni tuli yllättäen sinne ja päätin huvikseni sähistä tapaan "shhh..". Isä pysähty hetkeksi, katseli hetken ympärilleen ja totesi jonkun putken vuotavan. Sitten se vilkaisi alas ja totesin mun olevan alhaalla kissan kanssa. Oli siinä pokassa pitelemistä, sillä isä on vähän herkkä näitten teknisten vehkeiden suhteen.

Hellsing

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #72 : Tammikuu 29, 2006, 12:29:45 »
Lainaus käyttäjältä: Damatris
Minulle jäi tarpeeksi aikaa kääntää luokkani kello vartti eteenpäin.

Meidän koulun musaluokassa on sellainen kiva kello josta on se suojalasi kadonnut ja sen saa hyvin siitä siirrettyä. Viellä kun se on niin matalalla, niin..... Opettaja yleensä huomaa muttei suutu tai mitään....

Pakko muuten kokeilla joitain noita jekkuja. Se laastari juttu on varmaan kaikkein helpoin koska ei ole kovinkaan poikkeuksellista että minulla on joku paikka auki(kerrankin oli jalassa sentin levyinen ja neljä senttiä piskä haava josti vuiti verta varman kaksi päivää). Minulla on laastareita ja tekoverta joka ei hyydy sitten millään....*pahisnaurua* Ylihuolehtiva kaveri tulee saamaan sätkyn.

EDIT. Tulin nyt tänne raportoimaan, nuista jekuista. Laastarisysteemiä en tehnyt. Mutta tein sen makaroni -jutun jossa laitetaan kuivia makaroneja pöntön kaaren alle. Oli siinä naurussa pidäteltävää kun odotin että jompi kumpi vanhemmistani menisi vessaan. Kun isä sinne lopulta meni, repesin totaalisesti vessasta kuuluneille äänille: *räsähdys* *älähdys* *kiroilua* "IIIIII-DAAAA!!!!!" Että näin^^
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2007, 22:37:37 kirjoittanut Hellsing »

MiniSika

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #73 : Tammikuu 29, 2006, 13:28:13 »
^^ Aiheutin äidille tänään taas melkein sydänkohtauksen operaatio Niskat Nurin:illa.
1.Ota keittämätöntä pastaa.
2.Laita suuhun poskihampaiden väliin, harjoittele puraisemista niin että kuuluu rusahdus.
3.Hanki koekaniini.
4.Totea, että niskaan koskee, tartu kaksin käsin päähän ja käännä sivulle samalla kun rusautat pastan suussa.

:D Toimii ensimmäisellä kerralla loistavasti.

Reta McClain

• Ankeuttaja
Käytännön piloja
« Vastaus #74 : Tammikuu 29, 2006, 14:28:32 »
Oih, näitä pitää kokeilla. Varsinkin makarooni-vessanpytty-temppua.

Itse en oikein ole harrastanut pilailua, mutta kerran löysin hattuni koulun lavuaarista...? Ja jonkun kenkä taisi olla roskiksessa.

Yritimme aprillipäivänä huijata opettajaamme, mutta tämä vetikin pitemmän korren. Se huijasi meidät ruokalaan tunnin etuajassa:S Oltiin vähän loukkantuneita. Huijata nyt pikkisiä viidesluokkalaisia...

Ah, pitääkin sitten parin kuukauden kuluttua ottaa Hesari talteen ja pistää se oven eteen ens vuonna.

Ja tuota Ulputin 'Mees hakeen...' temppua pitää kans kokeilla, sitten parin vuoden päästä, kun Ella on tarpeeks vanha...