Kirjoittaja Aihe: Käytännön piloja  (Luettu 34652 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

kossuhepe

• Ankeuttaja
Re: Käytännön piloja
« Vastaus #100 : Helmikuu 18, 2007, 20:00:39 »
Sekoition maitotölkkiin hiekkaa arvatkaa oliko Isä yhtään iloinen.....

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Käytännön piloja
« Vastaus #101 : Helmikuu 26, 2007, 13:31:53 »
Lainaus käyttäjältä: Zelmarian
Yksinkertaisesti, pane makaroneja(keittämättömiä) WC pöntön kannen alle ja odota että joku menee vessaan ja istuu pöntön päälle. Jonkun on pakko mennä jossain vaiheessa. Äääni joka syntyy, pitäisi muistuttaa pöntön hajoamista. Ainut ongelma on, että jos talossa on herrasväkeä, temppu aika varmasti huomataan(you now).
Tätä on kyllä aivan pakko kokeilla! Veikkaan, että jos siskolleni tämän teen, saan joko juosta häntä karkuun huoneeseeni tai sitten molemmat räkätetään jutulle. Siksi onkin vaikea päättää milloin tekisi tuon, kun ei osaa varautua miten temppuun reagoidaan, ja näkemässä täytyy kuitenkin olla :D

Itselläni ei nyt tule oikein mitään hyviä piloja mieleen. Kerran kyllä kaverini kanssa piilouduttiin heillä vessaan ja soitettiin hänen meitä vanhemmalle veljelle pilapuhelu. Se oli silloin hauskaa :D

Poissa Bona

• Mrs. Sarcasm
  • Vuotislainen
« Vastaus #102 : Maaliskuu 13, 2007, 19:31:08 »
Ollessani kutosella juuri ennen Englannin tuntia  luokkamme (meidän luokassa on vain 11 oppilasta) istui
luokkahuoneemme edessä olevilla penkeillä. Meille oli tarkoitus tulla sijainen koska oikea opettajamme oli sairas. No, sitten sijaisemme, Petri tuli opettajainhuoneesta ulos ja kysyi meiltä että olimmeko 6 luokka. Ilkeinä muutamat sitten vastasivat että ei.
Petri vain hymyili ja lähti etsimään "oikeita kutosia". Myöhemmin sitten se tuli takas ja nauro. Se oli mukava sijainen. :> Tehtiin sille kyllä muitakin piloja..
Kaikki slash kelpaa minulle. Paitsi ei Remus/Sirius..

Poissa Amethyst

• Vuotislainen
« Vastaus #103 : Maaliskuu 13, 2007, 20:12:45 »
Kerran, kun meillä oli sijainen, me siirrettiin luokan kelloa niin, että oltaisiin päästy aiemmin koulusta. Sijaisella oli kuitenkin rannekello kädessään ja pila ei siksi toiminut. Mutta alussa kyllä se sijainen luuli, että kello oli oikeasti sen verran. Silloin se oli meistä kamalan hauskaa, mutta en minä nyt enää tiedä.
Joskus jotkut meidän luokkalaiset ovat laittaneet märän taulusienen oven päälle ja sitten se on tippunut jonkun päälle. En olisi kyllä itse halunnut kävellä siitä ovesta silloin...

Poissa Ouva

• Toinen Niistä Kahdesta
  • Vuotislainen
  • Tiedostamaton vuotaa tietoiseen.
    • "Matkapäiväkirja"
« Vastaus #104 : Maaliskuu 14, 2007, 17:09:13 »
Tuli mieleen yksi, pahasti epäonnnistunut "pila" (me sanoimme sitä aprillipilaksi). Aamulla istuimme käytävällä luokan edessä koko luokka, mutta äikän opettajaa ei vain kuulunut. Päätimme kaikki tytöt livistää. Todellinen joukkopako portaita alas hölmistyneiden poikien jäädessä katsomaan menoamme (tyttöjä ole reilu enemmistö). Portaita juostessamme ja kikattaessamme vastaan käveli uskonnon opettaja Ruotsalainen (pelottava ja ankara mies - ja hyvät jutut). Katsoi meitä vähän oudosti, mutta jatkoi matkaansa ylös (missä siis oli äikän, ussan, hissan ja matikan luokat).

Olimme jonkin aikaa aulassa viettämässä aikaa, kun tulimme ajatelleeksi, että Ruotsalainen voisi olla sijainen. "Iik!" ja kiireen vilkkaa takaisin luokkaan. Ja niinhän se oli, että luokassa vastassa olivat vihainen Ruotsalainen ja vahingoniloiset pojat. Sanktiona puhuttelu ja välitunti tehtäviä tehden. Ei enää pilailtu opettajien kustannuksella - edes aprillipäivänä.
Kuka tahansa siihen pystyvä saa vapaasti vaihtaa titteliäni, vaikka siinä olisi jo jokin nimike, kunnes toisin ilmoitan. / Kaurat ja Ryynit

Poissa appelsiini

• Kellotee
  • Vuotislainen
  • Blubbelibum.
« Vastaus #105 : Maaliskuu 26, 2007, 16:36:18 »
Haha, aika hyviä nämä! :) Koitin ittelleni tota makaroni temppua. Kuuluu kyllä tosi kova ääni! Ekaks vähän säikähdin, ja sit rupes naurattamaan. Ja nyt laitoin uudet makaronit tilalle, ja odotan että joku pahaa-aavistamaton uhri yrittää tehdä tarpeensa :D Äiti säikähtää aika helposti, niin voin kuvitella millainen huuto siitä syntyy... No mutta se on sen arvoista. Tulen tänne sitten reportoimaan, kuinka kävi. Jännittää :D
Niin ja kavereiden kanssa suunniteltiin, että tehdään hissan opelle toi "vaihdetaan-taululiitu-lakuliiduksi" jäynä.

/Muoks.
Eiei, ei näin! Äiti tuli kotiin ja kiirehti suoraan vessaan. Minä sitten siinä sohvalla naureskelin itsekseni, ja odotin kovaa räsähdystä, ja heti perään äipän huutoa. Mutta ei. Näin kävi:
Äiti nosti vessanpöntön kannen, ja PLUMPS yksi makaroneista tipahtaa renkaan alta.
Äiti tulee vessasta ja kysyy: "Mitä ihmeen makaroneja tääl vessassa on?"
Meni pila pilalle. :( :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2007, 19:26:04 kirjoittanut appelsiini »

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #106 : Huhtikuu 01, 2007, 09:39:48 »
Ah, aprillipäivänä näitä piloja sopiikin kokeilla...

Yritin makaronitemppua, mutta sepä ei ottanut toimiakseen! Ei äiti missään vaiheessa luullut, että pönttö hajoaa... Vaan vessasta tullessaan hän käski minun imuroida. Ehkä makaronit olivat liian pieniä... :o

Ja tässä olisi sitten eräs pila, jonka jätin tänään veljeni hoidettavaksi... (Toivottavasti samantyylistä ei ole vielä mainittu.) Ja tämähän toimii vain tietynlaisissa olosuhteissa (esim. ikkunasta pitäisi olla suora näköala autollenne).

Mene (aprilli)aamuna muina miehinä katsomaan ikkunasta ulos ja tarkista, että joku perheenjäsenesi (mieluiten isä) on kuuloetäisyydellä. Kysy sitten ihmettelevään sävyyn: "Missä meidän auto on?"
Isäukko saa varmasti hepulin.

Meillä tuo ei onnistunut, sillä iskä oli postia hakiessaan nähnyt auton olevan paikallaan. :( Toivottavasti teitä onnistaa paremmin! ;)

Poissa Monartha

• seitsemäs
  • Vuotislainen
« Vastaus #107 : Huhtikuu 20, 2007, 23:53:28 »
Joku sssamperin pikku pirulainen sai minut menemään tänään koulussa lankaan näillä hullunhauskoilla piloillaan.
Eli koulun vessassa menin kilttinä tyttönä pesemään käsiäni, kun jollekkin oli näemmä aikaisemmin pälkähtänyt päähän tämä sidotaan-käsisuihku-teipillä-juttu.. Kastu siinä sitten. Noo, voisin itse kuvitella tekeväni samantapaista.

Kiva kikka ärsyttävälle siskolle on ripotella suolaa tämän sänkyyn :D Tein tätä joskus pienempänä, kutsun sitä äänettömäksi vastarinnaksi. Valitti sitten aamulla nukkuneensa huonosti, kumma juttu. Omatunto alkoi kuitenkin aina jossain vaiheessa kolkuttamaan ja menin aina  seuraavana päivänä putsimaan lakanat.

Makaronijuttuakin koitin koulun vessoihin. Järkyttyneen näköistä porukkaa tuli kyllä ulos, täytyy myöntää.

Jenacia

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Huhtikuu 22, 2007, 13:24:32 »
Minä olen kokellut makaroni temppua monesti veljelleni. Viimeisimmillä kerroilla hän on tullut vessasta nauraen.
Noh, aprilli päivänä mummuni täytti 75-vuotta. Minä reippaana tyttönä, kävin laittamassa, kesken juhlien, makaroneja vessanpöntön renkaan alle. Sitten äitini menee vessaan, kuuntelin ovella ja raksahdus kuului juu. Syöksyin olo huoneeseen, ettei äiti vaan huomaa mitään.
Kun äiti tulee vessasta kysyn muinanaisina, että mitä sille vessanpöntölle tapahtui, mutta äiti vaan :"Mitä?!, Ei sille mitään tapahtunut." ja näyttää vaivaantunelta.

Valehteleviin sukulaisiin tämä ei siis toimi!

Kiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #109 : Toukokuu 23, 2007, 13:48:09 »
Kutosluokan lopuksi päätimme kaverini kanssa tehdä tänään tässä topikissa aiemmin mainitun liitulakupilan, eli vaihdoimme taululiidut liitulaukuihin.

Päivän ensimmäisellä välitunnilla jäimme luokkaan viivyttelemään, ja odottimme, että kaikki muut menevät ulos. Sitten kävimme laittamassa oikeat tauliliidut kaappiin piiloon ja laitoimme niiden tilalle edellisiltana ostamani liitulakut.
Harmiksemme opettaja päätti olla tänään vähemmän tylsä (tai sitten se johtui siitä, ettei koulua ole paljoakaan jäljellä) eikä kirjoittanut taululle mitään. Olimme jopa pyytänyt opelta, että oltaisiin pelattu hirsipuuta, jotta hän olisi yrittänyt tehdä taululle hirsipuun, mutta hän ei suostunut. Siinä vaiheessa jotkut olivat huomanneet liitujen olevan liian paksuja, mutta eivät kuitenkaan sanoneet tai tehneet mitään. Viimeisellä tunnilla päätimme tehdä asialle jotain ja käskimme kolmannen kaverin piirtää taululle. Tässä vaiheessa minun piti mennä harjoittelemaan kevätjuhlatanssia ja loput olen kirjoittanut jutussa mukana olleen kaverini kertoman perusteella.
No tämä kolmas kaveri ihmetteli, miksi häntä pyydettiin  piirtämään taululle, mutta meni ja yritti piirtää. Hän ihmetteli, miksei liiduista lähde mitään ja painoi kovempaa. Kun ei sillonkaan piirtänyt, hän meni sanomaan opettajalle: "Ope, miks nää liidut ei toimi?"
Sitten jotkut alkoivat syömään "taululiituja". Opettaja meni ihmeissään kysymään, että miksi he syövät liituja, mutta sitten hänkin huomasi niiden olevan karkkeja. Sitten kaverini alkoi jakamaan lisää karkkeja koko luokalle, ja siinä vaiheessa minä tulin takaisin. Heti kun tulin ovesta sisään, haistoin imelän karkin tuoksun ja olin varma, että temppu oli onnistunut.

Kun opettaja sai tietää minunkin olleen tempussa mukana, hän kiitti vielä karkeista! Ei ainakaan suuttunut.
Vaikka en päässytkään näkemään "uhrejen" ilmeitä (niin oli tarkoitus) tämä pila oli hyvin onnistunut.

jannal

• Ankeuttaja
« Vastaus #110 : Toukokuu 23, 2007, 17:14:34 »
Tällä hetkellä en muista muita piloja kun pierutyynypilan muutaman vuoden takaa. (onhan niitä enemmänkin tehty mutta ei ns. julkisesti. :D)
Joo elikkä joskus kolmannella luokalla laitettiin ennen uskonnontuntia opettajan tuolille pierutyyny, jonka päälle hän sitten onnellisesti istahti.
Ei maikka tykänny, mutta ei siitä mitään pahempaa seurannut kuin naurua. <:

Poissa maudoire

• pöpi
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Syyskuu 30, 2007, 16:55:05 »
Pöllittiin joskus kavereiden kanssa mantun open pöydältä pari keltasta lappua (jälkiistuntolappuja, vai miksi niitä nyt muut kutsuvatkaan) ja täytettiin ne omilla nimillämme. Jälkiistunnon syyksi laitoimme kaikki mahdolliset syyt, kuten esimerkiksi kiroileminen, opettajan haukkuminen, luvaton poistuminen tunnilta yms. ja jätimme ne keittiön pöydälle odottamaan löytäjäänsä ;)

Äiti hieman suuttui, mutta leppyi kuitenkin kun kerroin jutun olevan vain aprillipila. Iskä meinasi tukehtua kahviinsa.
70 days

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #112 : Syyskuu 30, 2007, 19:01:27 »
Pari aivan hauskaa pilaa kasi luokalta.

Sähkötpoissa?
Olimme käsityön tunnilla ja opettajana oli sijainen. Hän ei tietysti tiennyt että opiilaat eivät saisi jäädä luokkaan välitunniksi. No, mehän yhden kaverini kanssa jäimme.  Luokissahan on hätäkatkaisija. Käännimme virran pois ja piilotimme avaimen. Oli myösa naurussa pidättelemistä kun opettaja viattomana kyselee: "Miksi ihmeessä ompelukoneet eivät toimi?"

Päiväkirja
Pääitmme tehdä toisenkin pilan kyseiselle sijaisopettajalle. Hän piti 'päiväkirjaa' oppilaista ja kuinka aktiivisia he tunnilla olivat. Huomasimme tämän vihon pöydällä ja kuinka sopivasti vieressä oli nitoja. Oli varmasti mukava repiä niittejä irti päiväkirjavihosta... =)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #113 : Syyskuu 30, 2007, 19:26:43 »
Joku sssamperin pikku pirulainen sai minut menemään tänään koulussa lankaan näillä hullunhauskoilla piloillaan.
Eli koulun vessassa menin kilttinä tyttönä pesemään käsiäni, kun jollekkin oli näemmä aikaisemmin pälkähtänyt päähän tämä sidotaan-käsisuihku-teipillä-juttu.. Kastu siinä sitten. Noo, voisin itse kuvitella tekeväni samantapaista.

Minulle kävi näin ihan vasta :D Mutta suihku oli laitettu lavuaarin alla olevien putkien taakse, eli putkien ja seinän väliin, joten jalkanu kastuivat. Minulla oli silloin hame ja sukkahousuni menivät ihan märiksi. Päätin, että ei se mitään, kävelin ihan pokkana takaisin käytävälle ja olin koko välitunnin kuin mitään ei olisi tapahtunut :)

Olin kerran kaverini kanssa netissä ja hän kävi irc-galleriassa omalla nickillään. Hänen piti lähteä, mutta hän oli unohtanut kirjautua galleriasta ulos. Vaihdoin sitten salasanan, ja seuraavana päivänä kaverini ihmetteli, kun ei pystynyt kirjautumaan. Seuraavana päivänä vaihdoin vanhan salasanan takaisin. (Minä nimittäin tiesin kaverini entisen salasanan) Aika ilkeätä, mutta en voinut vastustaa kiusausta.

Olen myös levittänyt huulikiiltoa kylppärin peiliin jonkun älynväläyksen takia. Huulikiilto olikin sitten jotain ekstratarttuvaa, joten siitä jäi mukava 20cm x 30 cm levyinen sumea tahra peiliin. Äiti ei osannut yhdistää sitä huulikiilloksi, sillä olenhan minä niin kiltti tyttö. Hän sai kaivaa esiin vahvemmat puhdistusaineet.

Olemme myös käsityön tunnilla, kun tiesimme että tulee sijainen, vaihtaneet henkilöllisyyksiämme. Minä esitin yhtä meidänluokkalaista Annea, ja yksi kaverini esitti yhtä Minnaa jne. Käsityönsijainen meni ihan sekaisin, eikä edes jääty kiinni.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2007, 18:20:19 kirjoittanut Reta »
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
« Vastaus #114 : Lokakuu 02, 2007, 14:45:56 »
Eikä tuo vessanpönttö juttu (makarooniwc siis...) Oli ihan tajuttoman hyvä! ^^; Arvatkaa kuka kokeilee sitä aprillipäivänä?! ^^; Repesin ihna totaalisesti, kiitos päiväni piristämisestä, olin kuolla vihantunteeseeni ja nyt te, arvon pilailijat poistitte sen! Kuinka ihanaa! Kiitos!

Itse olen joskus pienenä tyttönä viidennellä luokalla laittanut liitua opettajan tuoliin. Siis murskattua. No, hän istui päälle ja... No, voitte loput arvata. ^^ Siis se oli ihan jauhoa se liitu.

Ja sitten legendaarinen nastoja tuoliin juttu. ^^

En minä oikein muuta ole tehnytkään, ei ole tullut mieleen pilailla, mutta nyt, seuraava aprilli päivä kun koittaa niin... *Muahhahahahhaa!*
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #115 : Lokakuu 03, 2007, 18:00:23 »
Haa! Testaan makaronitemppua! ^^
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Jäde

• Ankeuttaja
« Vastaus #116 : Lokakuu 04, 2007, 20:57:42 »
Sitä wc-pönttö hommelii kokeilette!
Siis mä laiton niin makaroonei siihe sit sisko meni vessaa ja RÄKS!
-sisko: apuvaa tää pytty menee rikki!
-mä: *naurua*
-sisko: mitä sä naurat?
-mä: en yhtää mitää en.
-sisko: hei oikeesti?
-mä *naurua* no okei laitoin sinne makaroonei.
sisko ja mä revettii kumpiki iha täysi..

ps.Varookaa ettei isä tai veli ehi enne siskoo tai äitii.. ;DD

Jäde

• Ankeuttaja
« Vastaus #117 : Lokakuu 04, 2007, 21:27:24 »
Tänks, Nottura!

Kokeilenki sitä hämppis hommelii.. ;DD

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #118 : Lokakuu 05, 2007, 16:06:34 »
Jes. Minäkin olen piloja tehnyt. Aloitetaan näistä epäonnistuneista, joita aprillipäivänä ala-asteella aina tehtiin.

NASTA TUOLILLA
Totta kai! Varmaan kaikki ovat tätä kokeilleet. Meidänkin entinen luokka sitä yritti, mutta siihen yritykseen se jäikin. Ope osas varautua aprillipäivinä -.-"
Samaa temppua yritti joku koulussa tänä viikkona. En tiedä kuka, mutta luokkaan mentiin ja joidenkin oppilaiden tuoleilla sitten oli nastoja. Onneksi omallani ei ollut! Oli kyllä kiva kuunnella (toisen tekemän) pilan johdosta syntyneitä kysymyksiä: "Häh, miks mun tuolilla on nasta?" Yksi tyttö jopa istuikin nastan päälle xD

LIITUA VAI LAKUA?
Eli aprillipäivän aamuna toki oli jotkut ala-asteen luokkani oppilaista tuoneet liitulakuja kouluun. Aika monikin oikeestaan... Sitten jokainen auttoi piilottamaan oikeat liidut, keksipä joku panna lakujen päällekkin liitua aidon ulkonäön takaamiseksi. Ei ope lankaan mennyt... Joko osasi varautua, tai sitten "liituja" oli liikaa ja kaikki saman kokoisia ^^"
Ja näinhän se sitten meni:
Ope: Hmm... Nämähän näyttävät ihan liitulakuilta! *ottaa yhen käteensä* Ja tuoksuvat lakuilta... *haukkaa palan suuhunsa* Ja maistuvat lakuilta! Tulkaahan hakemaan omanne pois, ennen kuin mä syön kaikki.
Ja väki ryntää juoksujalkaa hakemaan omiaan pois.
Hoksasipa joku ilmoittaa opelle, että niissä on kyllä ihan oikeetakin liitua (älä vaan syö niitä!), mutta eipä opea haitannut.

IKKUNA RIKKI
Ei toiminut. Hius teipillä ikkunaan kiinni, ja tadaa!, mutta äiti hoksasi teipin -.-"

SÄIKÄYTTÄMINEN
Toimii, aina. Äiti vaan on niin säikky! *pahisnaurua* Tähän on olemassa monia tyylejä, mutta tässä kaksi ihan hyvää:
TYYLI N:1
Äiti menee vessaan, ja mä aion mennä kanssa. Noh, siinähän pitää sitten odottaa, ja aivot mulla raksuttaa tuhatta ja sataa. Otan kiinni oven rivasta, valmiina vetämään heti kun äiti avaa lukon ^^ Kuuntelen tarkasi, millon äiti pesee kädet, avaa lukon, alkaa avaamaan ovea... Ja nopa vetäisy. Ilme on näkemisen arvonen!
TYYLI N:2
Meillä on olohuone (jee, kellään muulla tuskin onkaan!), jonka reunalla on eteisen ja olohuoneen välissä kunnon takka. Se on siis keskellä taloa, oikeestaan. Ympäri pystyy kiertämään jne. Tähän väliin vielä kiitokset lattialaudoille, jotka kyllä ilmoittaa, jos joku kävelee niiden yli. Mä kuulen ja näen ikkunoista (jos pihalla on pimeetä), että äiti on kävelemässä keittiöön päin, olohuoneesta siis takan viertä. Mä piiloudun takan nurkan taakse, odotan kaikessa rauhassa hiljaa... Kun äiti sitten kävelee mun ohi, mä joko sanon jotain tai otan äitistä kiinni ^^ Ilme on taas näkemisen arvonen!

VESSAN OVI AUKI
Tämän näytti eräs kaverini koulussa. Meillä on käytäviä, joissa on tietysti luokkia ja penkkejä. Yleensä oppilaita on pienoinen lauma penkeillä istumassa tai muuten vaan seisomassa/nojailemassa seiniin. Kahdella käytävistä on myös "yksityisvessat", eli ovi vie suoraan käytävältä vessaan. Siis kuin tavallinen kodin vessa, ei mitään koppeja tms. Jotain hätätapauksia varten niissä sitten varmaan onkin lukon alla semmoinen valkoinen ympyrä, jonka keskellä on jonkinlainen reikä. Muodosta en ole varma, en ole tarkemmin perehtynyt. Tästä reiästä saa sitten avattua vessan oven lukon, siivoojilla on siihen kai sopiva avain. Tosin, sen saa auki myös tavallisella avaimella...
Kaveri number 1 meni sitten tällaiseen vessaan. Noniin, loput arvaattekin.
Kaveri 2 sitten otti lokeron avaimen, änki siihen reikään ja käänsi, avasi oven ja tadaa! Ikävä kyllä vessaan mennyt kaveri 1 oli pesemässä jo käsiään :/ Homma olis ollut hauskempi, jos kaveri olis vielä istunut pöntöllä... *haaveilee* Muistakaa, että sen olisi edelleen nähnyt aika moni, koska vessaa vastapäätäkin on penkki...

Kerron myöhemmin lisää, jos muistan.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Roheha

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Lokakuu 23, 2007, 20:49:35 »
No me tehään aina mun yhen kaverin kaa toiselle kaverille jekkuja=)

Vettä päähän

Otimme ison tarjottimen, jossa oli siellä päissä ne kantoreiät. Laita narunpätkä (aikas pitkä) reiästä läpi.
Ota myös desimitta, ja sido narunpätkän toinen mää siihen. Laita tarjotin jonkun päälle (esim. jääkaapin), ja pistä desimitta keskelle tarjotinta, ja siihen päähän, missä ei oo naru, jotain kirjoja painoks. Desimittaan vettä:D Laita naru roikkumaan vapaasti, tai laita se kiinni johonkin, ja viereen lappu "vedä tästä". Kun joku vetää narusta, pitäisi veden kaatua tarjottimen reiästä läpi!
Kastuu siinä ihan kunnolla=)

Huulipuna viikset

Kaveri, jolle teemme jekkuja, rakastaa näyttelemistä. Kutsuimme hänet meille tekemään näytelmää.
Pyysimme häntä istumaan ja laittamaan silmät kii. Sitte vaan kaikki peliin! Me maalattiin sille viikset, hiukset ponnarille, niin että näyttää miehelle, joulupukin parta ja näin. Sit ku me oltiin valmiita, me vietiin se ulos. Sehän ei tietenkään tinny, miltä se näytti!
Matkalla tuli sen ihastus vastaan. Et sillee=)

Laitan myöhemmin lisää viel!

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #120 : Lokakuu 06, 2008, 16:03:21 »
Olen itse tehnyt aika paljon erilaisia piloja ja yhtä lailla joutunut niiden kohteiksi. Viimeksi tänään eräät naapuriluokkalaiset kertoivat, miten eräässä lähimetsässä oli kymmenisen vuotta sitten joku nainen murhannut koiran ja lapsen. Minä otin ihan todesta (huolimatta siitä että juttu oli täysin överiksi vedetty) ja aloin tiedustella, että missäs se metsä tarkalleen ottaen sijaitsi? Sain kuulla sen olevan vitsi. Onneksi en ollut ainoa, joka meni lankaan!
Itse olen pilaillut myös kaupan pilakarkeilla, parhaiten onnistui anjoviskarkit. Oli syöjillä aika muikeat ilmeet, kun onkivat irtokarkkipussin pohjalta kauheita pastilleja. Kesällä ostin sellaisen pilakameran, joka suihkauttaa vesisuihkun kun laukaisijaa painaa. Se oli aika hauska! Eräs kaverini rikkoi kuitenkin sen linssin, joten sen aitous hävisi jonkin verran.
Tokaluokalla vaihdoimme taululiidut liitulakuiksi, mutta opettaja ei kirjoittanut taululle mitään. Yritimme pakottaa hänet kirjoittamaan jotain taululle, mutta ei onnistunut..
Viime viikolla tanssiharjoitusten jälkeen sovimme äidin kanssa, että jekutetaan pikkusiskoa. Menin eteiseen siten, ettei minua nähty oleskelutiloista. Äiti meni sisälle ja minä seisoin eteisessä. Äiti meni vain sisälle ja alkoi ottamaan itselleen päivällistä. Sisko kysyi, että missä minä oikein olen?
"Ei sitä näkynyt tulevan ulos sieltä. En minä sitten tiedä, varmaan jäi jonnekin kuhnaamaan."
Sisko meni lankaan ja tuumi, ettei minua sinne voitu jättää, miten minä nyt illalla huonossa säässä ne tarvittavat kilometrit tulisin kotiin?
Äiti ja sisko sitten jutustelivat siinä hetkisen, kun minä paukatin ulko-oven auki ja kiinni. Tulin vihaisena sisälle tiuskien äidille, että hän jätti minut sitten sinne. Sanoin päässeeni yhden toisen kaverin kyydillä kotiin. Ihan kohta paljastimme pilan.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #121 : Lokakuu 07, 2008, 14:13:58 »
Ehdottomasti paras paikka piilottaa taululiidut on taulun päällä. Yleensä taulujen ylhäällä on juuri sen levyinen alue, että liidut pysyvät siellä ja vieläpä huomaamattomasti. Paras on, kun piilottaa luokan kaikki liidut ;) Kerran tehtiin tämä kaverin kanssaja ne liidut pysyivät piilossa useamman vuoden (vähän pisti miettimään siivotaanko siellä miten hyvin) ja luokkaan hommattiin uudet liidut. Niitä ei enää viitsitty ryhtyä piilottelemaan...

Mutta kyllä siellä luokassa oltiin pari viikkoa ilman liituja xD Ope käytti joka asiaan piirtoheitintä, kun ei taulua voinut.
Ég á heiminn! :}

Poissa yhdys sana sankari

• ->
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #122 : Lokakuu 07, 2008, 20:08:55 »
Ehdottomasti paras paikka piilottaa taululiidut on taulun päällä. Yleensä taulujen ylhäällä on juuri sen levyinen alue, että liidut pysyvät siellä ja vieläpä huomaamattomasti. Paras on, kun piilottaa luokan kaikki liidut ;) Kerran tehtiin tämä kaverin kanssaja ne liidut pysyivät piilossa useamman vuoden (vähän pisti miettimään siivotaanko siellä miten hyvin) ja luokkaan hommattiin uudet liidut. Niitä ei enää viitsitty ryhtyä piilottelemaan...

Mutta kyllä siellä luokassa oltiin pari viikkoa ilman liituja xD Ope käytti joka asiaan piirtoheitintä, kun ei taulua voinut.
Eiku hei, nastoja open penkkiin? :DDDD Olis aika kova.
sori kovasti

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #123 : Lokakuu 12, 2008, 19:11:13 »
Joku oli keksinyt melkein saman kuin minä, eli siis vessan ovissa olevat punainen ja valkoinen juttu.. Mistä näkee onko varattu vai ei. Ala-asteella melkein aina ruuan jälkeen kävin kääntämässä tyttöjen vessojen lukot puoliksi lukkoon, että ne näyttivät ihan olevan lukossa, mutta ne sai auki. Tämä selvästi toimi ainakin kerran, oltiin jumittamassa käytävällä niin eräs tyttö kipitti hätäisen näköisenä käytävää pitkin suunnaten koulun toisiin vessoihin (jotka eivät olleet "lukossa") ja mumisi "Ne on lukossa.." Vähänkö repesin :D

Sitten minulla on paha tapa varastella kenkiä. Viime leirillä varastin yhen pojan kengän suoraan jalasta ja piilotin roskikseen. Saunan jälkeen huomasin sen mulkoilemassa miuta terassilla ja sitten se kysyi että mihin laitoin sen kengän. Taas repeäminen ja kävin hakemassa sen kengän roskiksesta ja räkätin päälle.

Jaaa.. Muoksin kun tulee mieleen ^^
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #124 : Heinäkuu 31, 2009, 00:24:54 »
Mul on tämmönen tylsä:
Sinä, jonka vessassa on ovi (eli kaikki?)
 Kun joku menee vessaan, jää heti oven eteen, niin että näyttää kun olisit käveelemässä. Kun uhri astuu ulos, hän paiskaa oven päitesi (koska olet ihan kiinni) ja oyytelee anteeksi (toimii, jos on jotain tekoverta nenässä)
MS Hirmun kapteeni!