Kirjoittaja Aihe: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2  (Luettu 40849 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
Re: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2
« Vastaus #100 : Helmikuu 02, 2007, 21:39:42 »
Kuinka moni on jo nähnyt Aku Ankan tv-mainoksen? Pakko sanoa että se on minusta melko hyvä. Siitäkin mainoksesta voi tulla todella mielipiteitäjakava, mutta jos Ankka-fanit (kuten minä) katsovat mainoksen tarkkaan (eikä tarvitse edes kovin tarkkaan katsoa) niin huomaa siinä olevan erään Aku Ankka tarinan juoni ainakin suunnilleen. Tarinan nimeä en muista, ainostaan sen että joskus olen lukenut sen. Se mies siinä on selvä Aku Ankka mutta vain ihmismuodossa. Toisaalta jos mainoksen näkee ensimmäistä kertaa, ei millään osaa yhdistää sitä Aku Ankan mainokseksi.

Mainoksen voi katsoa myös netistä : http://www.akuankka.fi/video/aku_popup.html
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa Oili-Maria

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Sounds like me, höpötystä sieltä täältä maan ja taivaan välillä.
« Vastaus #101 : Helmikuu 12, 2007, 11:52:27 »
Lukematta taaskaan kaikkia vastauksia, uskallan väittää/olettaa että tässä keskustelussa olisi jo mainittu Satu Ruotsalaisen hiustenvärjäys-mainos. Siis just se missä Satu puhuu äitinsä kanssa puhelimessa ja kertoilee hiustensa värjäämisestä ja ko. värjäysaineesta. Se mainos on ainakin muualla saanut valtaisat kritiikit ja päässyt ärsyttävien top kymppiin. Se "uudistunut" mainos, sama henkilö, sama tuote - se on mielestäni kuitenkin vieläkin kamalampi. Niin ärsyttävän teennäinen ja ja ja... argh!

Enkä itse edes pidä koko nutrissesta x)

Heipu

• Ankeuttaja
« Vastaus #102 : Helmikuu 19, 2007, 17:07:52 »
Kaikki nuo päällepuhutut mainokset joista moni on jo tänne juttua laittanut, ovat niin järkyttäviä! Hammastahnamainokset minua pelkästään naurattavat, kun ne ihmiset yrittävät puhua niin, että koko hammasrivistö näkyy. Tuloksena epäaito ja naurettava virne puhuessa. Ja Satu Ruotsalaisen hiusvärimainos.. en kyllä niihin väreihin kaupassa koske..
 Ja minusta lastenmainoksista Baby Born- mainokset ovat kauheinpia. Koko nuken nimihän on jo sinänsä aika inha: Vauva syntyy (jos tällä huonolla enkuntaidollani sen oikein suomensin?). Hui kamala. Ja mainoksessahan kimeät lastenäänet huutavat: Baby Born, Baby Born!!     Yök.

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Helmikuu 20, 2007, 19:33:41 »
Minä vihaan niitä "maailman nopein kansa"-mainoksia. Etenkin sitä missä se mies ja nainen kirmailee ja siirtyy sitten makuuhuoneen puolelle.. argh. Eikö tuolla idealla olisi voitu saada aikaan paljon parempia mainoksia? Se missä hääpäri tulee kotiin ilmeisesti häiden jälkeen ja mies sanoo lähes välittömästi, että hänestä tuntuu, että he ovat kasvaneet erilleen on siedettävä, mutta ne kaksi muuta jotka olen nähnyt on niin kammottavia että. Tulee vähän sellainen olo, että joku on keksinyt mahtavan idean, mutta sitten heivattu pois suunnittelutiimistä, joka ei ole tajunnut koko ideaa kunnolla ja tehnyt hyvästä mainosideasta mahdollisimman halvan mainoksen ja toivonut, että se riittää.
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Oili-Maria

• Vuotislainen
    • Sounds like me, höpötystä sieltä täältä maan ja taivaan välillä.
Vs: Re: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2
« Vastaus #104 : Maaliskuu 05, 2007, 14:50:42 »
Minä vihaan niitä "maailman nopein kansa"-mainoksia. Etenkin sitä missä se mies ja nainen kirmailee ja siirtyy sitten makuuhuoneen puolelle.. argh. Eikö tuolla idealla olisi voitu saada aikaan paljon parempia mainoksia? Se missä hääpäri tulee kotiin ilmeisesti häiden jälkeen ja mies sanoo lähes välittömästi, että hänestä tuntuu, että he ovat kasvaneet erilleen on siedettävä, mutta ne kaksi muuta jotka olen nähnyt on niin kammottavia että. Tulee vähän sellainen olo, että joku on keksinyt mahtavan idean, mutta sitten heivattu pois suunnittelutiimistä, joka ei ole tajunnut koko ideaa kunnolla ja tehnyt hyvästä mainosideasta mahdollisimman halvan mainoksen ja toivonut, että se riittää.

Joo, aivan totaalisen samaa mieltä. Kuvottavaa. Se niistä on jollakin tavalla huvittavakin kyllä, missä se nainen imettää vauvaa. Tosin siinäkin ainakin minua ärsyttää sen naisen hokema "noin... noin... hyvä... hyvä..." Yh. Ihana päästä taas kritisoimaan :>

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2
« Vastaus #105 : Maaliskuu 14, 2007, 19:29:11 »
Joo, nyt on taas tullu uus ärsyttävä mainos DNA:lta. Se, missä se mummo juoksee ympäri maailmaa ja huutaa: "EI! Älä leikkaa!" ja sitten se tyyppi (onko se olevinaan joulupukki) on just leikkanu partansa, kun se mummo tulee sisään. Niin ärsyttävä! "DNA toi joulun takaisin." Joulua ei tuoda takaisin. Kevät tulee!
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa Monartha

• seitsemäs
  • Vuotislainen
« Vastaus #106 : Maaliskuu 14, 2007, 19:55:56 »
Ei tuo DNA:n 'joulu takaisin'-mainos ole minusta niin järkky, mutta se on vaan kamalaa kun se mummeli hädissään juoksee pitkin maita ja mantuja.
Mutta kerrassaan epämääräisin mainos, mitä olen vähään aikaan nähnyt, oli Gigantin. En ole nähnyt kyllä pariin viikkoon, toivottavasti ovat vetäneet sen pois kokonaan. Siinä kuitenkin heiluu joitain aasialaisia naisia tai tyttöjä keikistelemässä hokien:
-"Hai(hey)! Expert hai!" Purskahti kyllä mehut suusta siinä kohdassa. Ei kai sen nyt niin näkyvää pitäisi olla, että teettävät tuotteensa ties missä Kiinassa?

Ja repesin aivan täydellisesti eilen nähtyäni jonkun kiinteistöfirman mainoksen, jossa oli pari pupua ja taustalla soi koko ajan 'pupu pupu pupu'. Ja niitä tuli vaan lisää.. Lopussa vielä teksti 'Lisääntykää ja täyttäkää asunnot'.

Poissa Sahara

• Satakieli
  • Vuotislainen
« Vastaus #107 : Maaliskuu 14, 2007, 20:03:04 »
Activia mainos on kaikista pahin.

"Moi äiti, kuis sun päivä meni?"
"Oli vähän kiireitä. Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa"
"Niin käy joskus, mut kokeiles tätä. Et arvaakkaan mitä kaikkee mä oon kokeillut, mut mua Activia auttaa".
Joo, tuo on niin kamala. Alkaa ärsyttää aina, kun se tulee.
Nyt meni hermot sen uuden mäkkärin mainoksen kanssa. Sen missä hoetaan vaikka kuinka kauan "bigmagbigmagbigmag". En tiedä miten tuo kirjoitetaan, mutta ihan sama. Alko soimaan se päässä.
Tämä on varmaan joskus sanottu, mutta Rieseneitten mainos on ihan huippu!
"Isä. Saanko osan lehdestäsi?"
"No mikäs osa saisi olla?"
"Öö, urheilusivut."
"Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?"
"Haluan."
"Mutta ethän sinä niistä ennen pitänyt!"
"No siitä nyt on jo aikaa."

Paras mainos ikinä! Harmi, kun sitä ei taida juuri koskaan tulla enään.

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
« Vastaus #108 : Maaliskuu 14, 2007, 20:42:00 »
Ja repesin aivan täydellisesti eilen nähtyäni jonkun kiinteistöfirman mainoksen, jossa oli pari pupua ja taustalla soi koko ajan 'pupu pupu pupu'. Ja niitä tuli vaan lisää.. Lopussa vielä teksti 'Lisääntykää ja täyttäkää asunnot'.

Sama juttu. Tuo mainos on lievässä ärsyttävyydessään kuitenkin jotenkin hyvää mieltä tuova. Ainoa mikä suuresti ärsyttää tuossa mainoksessa on se, että aina kun se tulee, ihmiset, jotka istuvat siinä vieressä katsomassa tvtä alkavat tuhahtelemaan... ei taida olla ihmisten suosiossa tämä mainos.
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #109 : Maaliskuu 17, 2007, 15:52:57 »
Nykyään melkein kaikki mainokset on kummallisia tai ärsyttäviä, ja nykyään on näköjään tullut muotiin se, että mainoksessa ei ole mitään järkeä ja se menee niin aiheen vierestä, ettei ihminen kertakaikkiaan tiedä mitä mainostetaan, ennen kuin se varta vasten mainoksen lopussa kerrotaan. Hermojani raastavat tätä nykyä ainakin:

-Kiinteistömaailman pupu-mainos: maailman ärsyttävin "taustamusiikki", ja vielä irvokas tyyli millä asuntoja mainostetaan, eli kannustetaan ihmisiä lisääntymään kuin kanit. Hyi hitto! Myös se Hesarissa joskus ilmestynyt kiinteistömaailman mainos on herättänyt tiettyä ällötystä, missä lisääntymis-myönteistä tekstiä on painettu raskaana olevan naisen muotoon... *oksentaa*
(todella tökeröä näin liikakansoituksen ja -kulutuksen aikana, sanon vaan..)

- Silja Line: mainos, missä kaksi naista on ilmeisesti kuntosalilla ja puhuu ärsyttävällä teinislangilla ilmeisesti jostain risteilystä, vaikka puheesta onkin hankala saada selvää. Sama se, kun ne kaksi varastomiestä heiluu tyhjän päällä ja sönköttää jostain matkasta vaimon kanssa... ihan älytöntä.

- DNA: mainos, missä mummo köpöttelee pitkän matkan ja vinkuu koko ajan Älä leikkaa, älä leikkaa... ja sitten lopussa kinisee sille ukolle, että "Älä leikkaa, DNA toi joulun takaisin." Jessus, ei mitään järkeä, ja aina kun näen sen, tekisi mieli ajaa sen mummon yli jollain panssarivaunulla (ei millään pahalla Suomen mummot). Muutenkin kaikki kännykkämainokset saisi palata sinne mistä ovat tulleetkin (varsinkin DNA:n).

- Ehkä ärsyttävin kaikista: Danone, tai mikä lie Danonino, missä joku puku-mies jää oven taakse ja kuolaa jotain jugurttia. Se äijä on maailman huonoimmalla tietokonetekniikalla tehty läähättämään ja puhaltamaan savua korvista, ilmeisestikin tarkoitettu hauskaksi... öööööörk! Se saamarin torvimusa raastaa hermoja, ja se vain on niin totaalisen huono ja ärsyttävä ja sovinistinen mainos. Koska ne lopettaa sen näyttämisen?

- Sitten on nämä kaikenmaailman kuukautissuojamainokset, jotka saa melkein vajoamaan sohvan alle häpeästä, no kyllä senkin vielä melkein jotenkin kestää, mutta sitten tämä ihmeen emätintahnamainos, missä joku hemmetin kynegologi puhuu "alapäästä" ja muusta yhtä ällöttävästä huonolla suomella, se saisi toivomaan ettei olisi syntynytkään - varsinkin jos katsoo tv:tä vanhempiensa kanssa. Siis miksi tuommoisia pitää manostaa tv:ssä? Ja muutekin kaikenmaailman apteekkituotteet, kai ihmiset niitä ostaa jos on tarvetta ilman mainoksiakin, tai menee lääkäriin. Voi jestas sentään!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2007, 15:58:01 kirjoittanut Fimca Worthleberr »
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Vesinokkaeläin

• Ankeuttaja
« Vastaus #110 : Maaliskuu 17, 2007, 16:43:50 »
Näin eduskuntavaalien alla televisioruudun ovat täyttäneet puistattavat vaalimainokset. Hyi! Mainokset oikein hönkivät:
 "Älä äänestä minua. Älä äänestä minua. Älä  missään nimessä äänestä minua. ÄLÄ NYT HYVÄ IHMINEN AINAKAAN MINUA ÄÄNESTÄ!!!"

Mutta minä nyt en kuitenkaan kaikessa alaikäisyydessäni äänestä, tiedä häntä jos äänioikeutetut henkilöt ottavat näistä vinkkiä, mitä kirjoittaa äänestyslipukkeeseen.

Joka tapauksessa, vaalimainokset ovat mielestäni aivan hirveitä. Pahin on Mika Lintilän mainos, joka menee suurinpiirtein näin:

Ääni: "Hyvinhän se Mika on hommansa hoitanut, vuosi vuodelta paremmin. Se tunnetaan ja sitä kuunnellaan. Eikä se ole mikään tuuleenhuutaja, vaan sinun äänesi eduskunnassa."
*Mika Lintilästä otetaan kuvia*
Mika: "Oliks tää nyt tässä?"
Ääni: "Siinä se oli, Mika."

YÄK.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2007, 21:02:57 kirjoittanut Vesinokkaeläin »

Riki

• Ankeuttaja
« Vastaus #111 : Maaliskuu 17, 2007, 19:26:58 »
No se joku sähköhammasharja mainos on tosi typerä.En nyt muista hammasharjan nimeä,mutta silti.Sitä tässä tarkoitan että kun siinä sanotaan,että "tiedätkö mikä harmittaa(jotain hammaslääkäreitä)?" Sitten pieni tauko, ja taas jatkuu:"se,että tavallinen hammasharja voi jättää hampaisiisi enemmän pieneliöitä ja plakkia."KUITENKIN HAMMASHARJAT OVAT KAIKKI AIVAN SAMALLAISIA!! Sitten jotkut mainokset eivät pidä paikkaansa edes.Vaikka nyt sanotaan, että tämä imuri on aivan hiljainen,niin että lapsesikin voi nukkua.Se imuri joka on aivan hiljainen,ei ole edes PÄÄLLÄ siinä mainoksessa.Sitten kun joku ostaa sen ni kauhee meteli. Omalla kamullani on siitä kokemusta kun sen mummu osti imurin ja mopin yhdistelmän jonka piti olla hiljainen ni... Ihan kiva meteli siitä sitte loppujen lopuksi tuli...!

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #112 : Maaliskuu 17, 2007, 19:43:18 »
Lainaus
Sitten on nämä kaikenmaailman kuukautissuojamainokset, jotka saa melkein vajoamaan sohvan alle häpeästä, no kyllä senkin vielä melkein jotenkin kestää, mutta sitten tämä ihmeen emätintahnamainos, missä joku hemmetin kynegologi puhuu "alapäästä" ja muusta yhtä ällöttävästä huonolla suomella, se saisi toivomaan ettei olisi syntynytkään - varsinkin jos katsoo tv:tä vanhempiensa kanssa.
Kaipa ihmisillä on oikeus ärsyyntyä mistä tahansa, mutta jos joku kokee rivoksi sen että joku mainitsee emättimen bakteeriflooran hänen vanhempiensa läsnäollessa, hänellä on ongelma eikä sen mainoksen tekijällä.

Minäkin vihaan sitä Danonino-äijää, mutta mikä hänessä on sovinistista?

Vaalimainokset ovat olleet aika ärsyttäviä tänä vuonna. Täällä Hämeessä on joku kahjo nainen, joka aloitti katumainokset jo marraskuussa ja nyt hänellä on tönkkö televisiomainoskin. "Tehdään se yhdessä".
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #113 : Maaliskuu 21, 2007, 22:57:42 »
Lainaus
Sitten on nämä kaikenmaailman kuukautissuojamainokset, jotka saa melkein vajoamaan sohvan alle häpeästä, no kyllä senkin vielä melkein jotenkin kestää, mutta sitten tämä ihmeen emätintahnamainos, missä joku hemmetin kynegologi puhuu "alapäästä" ja muusta yhtä ällöttävästä huonolla suomella, se saisi toivomaan ettei olisi syntynytkään - varsinkin jos katsoo tv:tä vanhempiensa kanssa.
Kaipa ihmisillä on oikeus ärsyyntyä mistä tahansa, mutta jos joku kokee rivoksi sen että joku mainitsee emättimen bakteeriflooran hänen vanhempiensa läsnäollessa, hänellä on ongelma eikä sen mainoksen tekijällä.

En sanonut, että pidän kyseistä mainosta rivona, vaan puhtaasti epämiellyttävänä. Minulle tulee siitä vaivaantunut olo, ne asiat ovat mielestäni liian intiimejä jotta niihin voisi suhtautua yhtä arkipäiväisesti kuten esim. muro-mainoksiin. Tiedäthän, samanlainen olo tulee kun katsoo elokuvaa vanhempiensa kanssa ja siinä tuleekin yhtäkkiä eroottinen kohtaus. Tai ainakin minä vaivaannun sellaisesta - ehkäpä kaikki eivät sitten ole niin herkkänahkaisia...

Lainaus

Ei äijä itsessään ole sovinistinen, vaan koko mainoksen idea. Jugurtti käsittääkseni edustaa kaunista naista säärtä vilauttamassa, jota mies sitten sarjakuvatyyliin "ihailee".

muikku

• Ankeuttaja
« Vastaus #114 : Maaliskuu 24, 2007, 21:30:15 »
miten kaikki jogurttimainokset on kamalia? Tai siis kun on ne danoninot ja muuta danonet ja sitten se "nyt turvottaa"-jogurtti ja muut. Mulle tuli kanssa mieleen se ärsyttävä Valiojogurtilla pitkää ikää-sarja, missä oli niitä vanhoja kääpiä tekopirteinä jogurttia syömässä... :S Ärsyttävää.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #115 : Maaliskuu 25, 2007, 00:45:05 »
Minusta ne Valion jogurtti-mainokset, joissa ne ikäihmiset esiintyvät, olivat aika hauskoja, varsinkin ne ensimmäiset. :P Mutta noista Danone- ja danonino-mainoksista olen kyllä ihan samaa mieltä. Ja se Activia-mainos! Se on varmaan television teennäisin ja ärsyttävin mainos heti Satu Ruotsalaisen ja Rieseneiden jälkeen. Vaikka hiusmainokset ovat kyllä muutenkin niin ärsyttäviä, että niitä katsoessa tekee mieli aina vaihtaa kanavaa. Vaalimainokset olivat jotakin niin säälittävää katsottavaa, että melkein hävetti mainoksen tekijöiden puolesta.

Minä muuten jotenkin pidän niistä voi-mainoksista, joissa esiintyy se enkeli ja piru, jotka kiistelevät, kuuluuko voin olla terveellistä vai maukasta. Ovat jotenkin huvittava pari. :)
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Mizy

• Vuotislainen
« Vastaus #116 : Maaliskuu 25, 2007, 01:08:02 »
Minä inhoan sitä Gigantin mainosta, missä se mies vissiin Kummelista selitti jotain.. Se on niin ärsyttävä. Kuten myös Satu Ruotsalainen ja se Activia.

Valion mainoksia on kiva katella, meillä on DVD täynnä niitä. On kiva kattoa jotain 60 ja 70-luvun mainoksia! Ne on niin erilaisia kuin nykyajan mainokset.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #117 : Huhtikuu 01, 2007, 19:27:17 »
Lainaus
Lainaus

Ei äijä itsessään ole sovinistinen, vaan koko mainoksen idea. Jugurtti käsittääkseni edustaa kaunista naista säärtä vilauttamassa, jota mies sitten sarjakuvatyyliin "ihailee".

Mä oon taas käsittänyt sen niin, että se jugurtti on niin hyvää, että mies sitten kuolaa sitä. Emt.

Tarkoittaahan se sitäkin, mutta siinä on kaksi merkitystä. Tuskin siinä kuuluisi sellaista vislausta, ellei viitattaisi muuhunkin kuin vain hyvän jugurtin kuolaamiseen. Mutta en jaksa enää ruotia tätä asiaa, vaan esittelen uuden ärsyttävän mainoksen:

- WELHO-internet-mainos, missä se tyyppi (mies tai nainen) pällistelee idioottimaisesti ja hiiri naksuu ainakin puoli tuntia mainoksen lopussa. Taas uusi hampaittenkiristely-ennätys tehty.

Serbeth

• Ankeuttaja
« Vastaus #118 : Huhtikuu 10, 2007, 23:20:10 »
Se OBH Nordican mainos, jossa kuka lie naishenkilö hytkyy kuollut ja mitäänsanomaton ilme naamallaan "tanssien" rytmissä (mainostaa hiuskiharrinta/vastaavaa). Siis se sama kohta toistuu kolme tai neljä kertaa, akka vain vaihtaa vaatteita. Jostain syystä aivan mielettömän ärsyttävää.

Peneolope

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Huhtikuu 23, 2007, 20:00:59 »
Se Fonecta finderin mainos! O_O Herranjestas.

Siinä on kaksi tyttöä, joista toinen kattelee persettään tuumien, näyttääkö se isolta niissä housuissa, ja toinen tekee kännykällä jotain, "mikäköhä ze zäge numro on hei ihgudaahhh..". Sitten se toinen, ruskeatukkaen tyttö, alkaa puhuu NIIIIN ärsyttävällä äänellä "fonecta finder niiku auttaa. Lähetä viesti numeroon 0700-turhaa, ja sä saat sen numeron niiku heti!" Blondo tyttö; "no hei ihanniiku niil oiz mitää ZÄGEn numeroo daa.." brunette: "näyttääx mun perze izoil näiszzzssz?!+1++ hei gyl mennöäääzz vaihtaa nää houzzzzutt xxx!!" -.- Ei helv.. ekan kerran, kun näin ton mainoksen, räjähdin nauruun, mutta nykyään se saa mut melkein oksentamaan! Hyiäähh.

Joo, toi on niin järkyttävä! Mitä ihmeen järkeä on tehdä tollanen mainos? Ketä katsojia siinä houkutellaan? O.o Ajattelivatko he, että tuo vaikuttaisi nuorisoon?
Se pupupupupupupu mainos on minusta hauska. 8) Activia -mainoskin on vain huvittava, ei oikeastaan ärsyttävä.
Elisan mainoksen ovat järkkyjä, varsinkin se missä se toinen Elisatyyppi puhuu jossain Afrikassa ihme kielellä ja sanoo että sillä on ikävä Elisan supernopeaa laajakaistaa, vai miten nyt menikään. Hieman kiireellä tätä kirjoittelen, pahoittelen.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #120 : Huhtikuu 23, 2007, 22:47:43 »
Television ehkä paras mainos on sen jonkin (vakuuttava alku) kanavapaketin mainos jossa mies valmistautuu elokuvailtaan sohvalla ja vaimo tulee paikalle ja ottaa kaukosäätimen. Vaimo vaihtaa kanavaa ja ilmeisesti kanavalle jolta tulee haluatko miljonääriksi koska ohjelmassa puhutaan vastauksen lukitsemisesta. Nainen alkaa kommentoimaan, että 'ei se voi lukita sitä se on a (tai joku vastaava). Noh ei, eikö se nyt tuota tiedä?'. Mies koettaa ottaa kapulan ja vaihtaa kanavaa ja nainen sanoo ' juu laita vaan kovemmalle' ja laittaa ääntä kovemmalle. Sitten 'selostaja' sanoo jotain katso mitä haluat katsoa ja sitten kuuluu miten nainen sanoo miehelle 'sinäkii oisit tienny tuon' ja mies näyttää jotenkin näreältä. Meillä tämä mainos herättää aina naurun ja kaikki perheessämme pidämme siitä ja nauramme sille.

Tuo Kanelitangon mainitsema Fonecta finderin mainos on aivan kamala. Siis se on jotain aivan älytöntä, miten voikaan olla niin raivostuttava mainos. "no hei ihanniiku niil oiz mitää ZÄGEn numeroo daa.."  ja se housujen koon katseleminen on aivan kamalaa. En todellakaan tiedä itsikö vai nauraisiko, ehkä pitää tehdä kumpaakin yhtäaikaa. :)
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #121 : Toukokuu 07, 2007, 23:01:16 »
Tämä on unohtunut: Biolan kanankakkamainos, missä (huonolla) tietokonegrafiikalla tehdyt kanat, kukat ja kastemadot hoilottavat yli-ärsyttävää humppa-karaokebiisiä. Se vanha "yks' kakkaa kaks' kakkaa" oli paljon parempi.

Ja sitten kerrankin yksi siedettävä ja hyvä mainos: se missä hirvi syö tyyppien grillistä kaikki paitsi ne makkarat, joita mainostetaan, ja mies ja nainen katselee ihan hoomoilasena. Se hirvi on niin paras... onko se tehty tietokoneella? Näyttää nimittäin aika aidolta. Plussat siitäkin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2007, 23:04:25 kirjoittanut Fimca Worthleberr »

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #122 : Toukokuu 07, 2007, 23:11:59 »
Se makkaramainos on aika hyvä tosiaan, muttei ihan niin hyvä kuin se parin vuoden takainen, jossa kaikki naapurit sekosivat makkaran tuoksusta täysin ja joku ukko hyppää aidan yli aivan niin kuin Donkey Kong 80-luvun tietokonepeleissä.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

SuZa

• Ankeuttaja
« Vastaus #123 : Toukokuu 07, 2007, 23:17:36 »
Minulla on jäänyt se yksi kummallinen mainos mieleen missä ei ole yhtikäs mitään järkeä...
Siinä on kaksi vanhusta sellaisessa puutarha keinussa ja toinen sanoo toiselle "sano sää!" Toinen vastaa samalla tavalla ja sitten ne jankkaa sitä vaikka kuinka kauan.
Soneran mainokset ovat yleensä myös melko mieleenpainuvia.
Yksi hauska mainos on tuo Grandiosan pizzaperjantai juttu...

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #124 : Toukokuu 15, 2007, 18:58:43 »
Lainaus käyttäjältä: Etelämanner
ja burana-c mainokset ovat kamalia, (päänsärkytaplettien mainos?). Niistä saa päänsärkyä. karmeaa pianon pimputusta ja räikeää keltäista.
Haha, sitä ne varmaan tahtookin. Toimiva mainos saa kaikkien pään särkemään niin, että niitten on ihan pakko mennä ostamaan buranaa päänsärkyyn. (Burana-c tosin taitaa olla joku vitamiini juttu? en minä tiedä, mutta sama pimputus se on joka mainoksessa)

Joo, mulle tulee siitä sillee sellainen fiilis, että tekee mieli huutaa äitiä ostamaaan lähimmästä apteekista buranaa :D