Kirjoittaja Aihe: Naruto-anime  (Luettu 6676 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Jisushi

• Ankeuttaja
Vs: Naruto-anime
« Vastaus #25 : Toukokuu 01, 2008, 20:36:19 »
Ite katsoin tuota leffaa vähän aikaa, mutta lataus tökkäili niin päätin keskeyttää ja katsoa sen sitten myöhemmin loppuun (tai sitten minä yksinkertaisesti jänistin XD). Pakko kuitenkin sanoa että leffa vaikutti mielenkiintoiselta, ja ne jotka leffan ovat katsoneet ymmärtävät varmaan jos sanon että alkukohtauksessa tipuin tuolilta järkytyksestä..^^'
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2008, 20:39:33 kirjoittanut Jisushi »

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #26 : Toukokuu 03, 2008, 00:47:21 »
Pakko kuitenkin sanoa että leffa vaikutti mielenkiintoiselta, ja ne jotka leffan ovat katsoneet ymmärtävät varmaan jos sanon että alkukohtauksessa tipuin tuolilta järkytyksestä..^^'
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Bélen

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Toukokuu 03, 2008, 09:51:06 »
Tykkään Narutosta, mutta en ole koskaan kattonut sitä.  Vasta pari päivää sitten ensimmäisen kerran ees luin sitä, ku lainasin kirjan kaverilta.  Jääny epäselväksi todella monta asiaa siitä, mutta tajuampahan vähän ja tykkään siitä.  Ne jotka tietää, niin voisko joku kertoa että miksi sillä Kakashilla on se juttu siinä silmän päällä.

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Toukokuu 07, 2008, 13:52:52 »
Tykkään Narutosta, mutta en ole koskaan kattonut sitä.  Vasta pari päivää sitten ensimmäisen kerran ees luin sitä, ku lainasin kirjan kaverilta.  Jääny epäselväksi todella monta asiaa siitä, mutta tajuampahan vähän ja tykkään siitä.  Ne jotka tietää, niin voisko joku kertoa että miksi sillä Kakashilla on se juttu siinä silmän päällä.
Silmän päällä? Siis mikä peittää silmän, vai mikä silmä on? Silmä itsessään on

Silmän päällä taas on aivan normaali otsasuojus. Silmä on peitettynä sen takia, ettei

Toivottavasti auttoi.

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #29 : Toukokuu 27, 2008, 23:32:58 »
Koukussa, koukussa ja vielä kerran koukussa...

Naruto on yksi näitä asioita, joista minulla on ollut hierveät ennakkoluulot. Se on joku anime juttu kamoon, tulee pokemoniaki teeveestä. Joku lastenpiiretty, en todellakaan aio katsoa. No jostain pään sisältä tuli sitten joskus käsky, että hei, nyt on aikaa, katso nyt perhana yksi jakso. Ja katsoin, sitten seuraavan, sitten huomasin olevani jaksossa 200. Oli aika pelottavaa. Nyt olen katsonut jokaikisen jakson, kaikki paitsi yhden elokuvan ja lukenut mangan viimeisimmät jaksot (mennään jotain niin hyvää kohtaa ettei ikinä..). Kaikki alle kuukaudessa. Nyt lähinnä ärsyttävät kaverit, joilla on sama enakkovamma kuin minulla ennen. Olen kuitenkin Naruton kautta löytänyt piilossa olleen linkin animeen. Nykyään ahmin kaikkea Bleachista Henkien kätkemään ja Liikkuvaan linnaan (aivan mahtavia leffoja kumpainenkin).

Minusta Shippudenit ovat paljon mielenkiintoisempia kuin nämä alkupään jaksot. Vaikka Naruto perjaatteessa on juuri sellaista "hömppää", niin minä ainakin olen saanut ties millaisia tunnelatauksia ja välillä jopa tipan linssiin joistakin kohtauksista. Ja ne musiikit! Nykyään kone ja mp ovat täynnä Naruton soundtrackejä. Se säveltäjä on kertakaikkiaan nero. Lemppari hahmo on Kakashi. En tiedä miksi, mutta se hahmo rockaa. Sitten, vaikka ilmeisesti tämä leimaakin teinihihkuttajaksi, mutta myös Sasuke (ja Itachi!) on jotenkin todella mielenkiintoinen ja rakastettava hahmo. Sakura ja Naruto itse ovat myös onnistuneita, mutta jotkin hahmot kuten Hinata häiritsevät. Hinatalla on paljon faneja, mutta minulle se ujous ja hissukkamaisuus nyppii (en muutenkaan pidä sellaisista ihmisistä).

No toisaalta, on sarjassa omat heikkoutensakin. Toistoa esiintyy aina jonkin verran. Ja joskus sanotaanko liika härskeys ottaa silmään. Se on kyllä onneksi ollut aikalailla poistumaan päin. Haluaisin vielä nähdä sen kerran, kun Naruto olisi "cool" loppuun asti. Vaikka ne loppu vitsit ja huumori ovat todella hyviä ja piristäviä niin joskus saisi mennä ihan vakavana loppuun asti ja sitten vasta ottaa loppukevennyksen jostain toisesta aiheesta.

No kuitenkin aivan mieletön sarja. Seuraan kieli pitkällä perjantain uutta jaksoa, enkä malta odottaa uutta Shippuuden movieta!

//Täysin samaa mieltä. Miksi muilta viedään uskottavuus alta? Vaikka onkin varmasti onnellinen loppu jne. niin tarvitaan kyllä jotain aitoutta jonon jatkeeksi. Itashi on hyvä, mutta ei minusta Kakashiakaan ole ehditty ainakaan vielä pilaamaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2009, 21:59:31 kirjoittanut Nathaniel »
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Toukokuu 29, 2008, 11:55:09 »
Haluaisin vielä nähdä sen kerran, kun Naruto olisi "cool" loppuun asti.
Ainoa "cool"-hahmo koko Narutossa on
Itachi.

Pilvi

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Syyskuu 06, 2008, 22:45:02 »
Naruto on aivan mahtava anime/manga sarja ikinä. Olen katsellut Narutoa vasta puol vuotta ja meen vasta jaksossa 135. Lempihahmoni on ehdottomasti Gaara!

Primula

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Joulukuu 27, 2008, 21:51:49 »
En ollut oikein innostunut koko Narutosta ennen kuin kaverini pakkolla laittoi katsomaan ensimmäiset 1-13 jaksoa dvd:ltä.
Ihastuin totaallisesti sillä ei voi olla hauskempaa ja kohellusta olevaa animea.
Olen katsonut tähän mennessä 186 jaksoa ja yhden elokuvan.
Shippuuden jaksoja en jaksaisi odottaa enään.
Narutossa soi ihan mahtava musiikki ja olen löytänyt yhden lempi bändini sitä kautta.
Tykkään Kakashista, Sakurasta, Shikamarusta ja Sasukesta.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #33 : Tammikuu 05, 2009, 23:38:07 »
Minä olen katsonut netistä jonnekkin asti, mutta sitten löysin mangan ja siirsin rasittavan animen melkein nurkkaan. Minua kävi ärsyttämään turhat kohtaukset, mitä ei mangassa olekkaan, eivätkä vie mihinkään. Esimerkiksi kun Hinata, Shino, se joku ja Naruto lähtivät metsästämään jotain maailman hämärintä ötökkää, eikä se vaikuttanut animen jatkoon yhtään. Se oli hyvin rasittava. Ihan vähän ole Shippuudenista katsonut, enimmäkseen taisteluja ja Gaara vs Deidara onkin nähty moneen kertaan <2 Mangalla mennään, nopeammin ja aidommin.

Yhtään elokuvaakaan en vaivaudu katsomaan toistaiseksi, koska ne ovat turhia :P Ehkä muutan mieltäni vielä joskus, mutta en vielä. Oikeastaan kadun sitä nyt ja ikuisesti kun katsoin FMA:n. Se ei ollut turha, vaan masentava. Ei siitä enempää, en ole täällä kertomassa siitä, vaan siitä että pelkään Naruton elokuvan haiheuttavan saman kuin FMA.

Paras kohtaus mangassa Naruton ja Sasuken taistelu vesiputouksella, oikeastaan se loppu. Katsoin sitä kohtaa silmät ristissa ja hypin välillä asioiden ylikin, mutta sitten tuli vesisade ja löysin uuden elämäni -> // Miiitä nakkia mie oon tänne kirjottanu, SASUNARU! Se sen olla piti ;_;
Lempihahmoihini kuuluvat Gaara, Deidara (isoidoli<2), Sasori ja Naruto - johtuen siitä, että minua sanotaan Narutoksi. Niin minä aikas paljon olenkin ^,^
// Ja nytkun muokkailun makuun pääsin niin tulen kertomaan, että olenkin nähnyt ne kaikki elokuvat, hahahhaaa. Shippudenin Bonds on ehdottomasti paras... Siis se taistelu siellä diipadaapassa ku se yks diipadaapa, joo en kerro, muuten spoilaannutte pikkuset.
Ja olen tajunnut vasta myöhemmin, että ensi kosketuksenihan Narutoon oli Kuumadon Sasukeksi Sasuken paikalle - sarjakuva. Kiitos siitä hänelle
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2009, 22:21:45 kirjoittanut Sieppeli »
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 01, 2009, 13:49:15 »
Minä olen katsonut netistä jonnekkin asti, mutta sitten löysin mangan ja siirsin rasittavan animen melkein nurkkaan. Minua kävi ärsyttämään turhat kohtaukset, mitä ei mangassa olekkaan, eivätkä vie mihinkään. Esimerkiksi kun Hinata, Shino, se joku ja Naruto lähtivät metsästämään jotain maailman hämärintä ötökkää, eikä se vaikuttanut animen jatkoon yhtään.
Kuka käskee katsoa fillereitä? Fillerit ovat tietyntyyppisille animeille välttämättöämiä, sillä mangaa ei ilmesty tarpeeksi nopeaan tahtiin, jotta saataisiin joka viikko täyspitkä jakso ulos. Fillerikaudet ovat välttämättömiä, muuten anime olisi useita viikkoja kerrallaan tauolla.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #35 : Maaliskuu 01, 2009, 16:12:15 »
Minä olen katsonut netistä jonnekkin asti, mutta sitten löysin mangan ja siirsin rasittavan animen melkein nurkkaan. Minua kävi ärsyttämään turhat kohtaukset, mitä ei mangassa olekkaan, eivätkä vie mihinkään. Esimerkiksi kun Hinata, Shino, se joku ja Naruto lähtivät metsästämään jotain maailman hämärintä ötökkää, eikä se vaikuttanut animen jatkoon yhtään.
Kuka käskee katsoa fillereitä? Fillerit ovat tietyntyyppisille animeille välttämättöämiä, sillä mangaa ei ilmesty tarpeeksi nopeaan tahtiin, jotta saataisiin joka viikko täyspitkä jakso ulos. Fillerikaudet ovat välttämättömiä, muuten anime olisi useita viikkoja kerrallaan tauolla.

Ei kukaan käske, hyppäsin niistä yli taktisesti kun tajusin että mistä oli kysymys. Minä vain sanoin, että ne ovat rasittavia ;_;
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #36 : Maaliskuu 03, 2009, 10:16:36 »
Minä vain sanoin, että ne ovat rasittavia ;_;
Oolrait, luulin ettet ymmärtänyt fillereiden tarkoitusta :) Aivan hirveitähän ne ovat, kerran katsoin Naruton ensimmäisen fillerikauden kokonaan enkä sen jälkeen ole katsonut ensimmäistäkään mistään animesta. Superviholliset yms. ottaa vaan niin ankarasti kaaliin. Tai sitten ovat vain muuten tyhmiä.

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #37 : Huhtikuu 12, 2009, 13:34:46 »
Tutustuin Narutoon, kun eräs ystäväni touhotti koko ajan Gaarasta. Päätin ottaa tuosta Gaarasta selvää jotta saisin tietää mikä siinä oli niin hienoa. Kuvahaut ja Wikipedia herätti kiinnostukseni ja eksyin jotenkin Naruto wikiin ja tutustuin muihin naruton hahmoihin (aah, kuten iki-ihaniin Uchihan veljeksiin ja Kakashiin). Sitten aloin katsella animeseasonista jaksoja :D Ja nyt olen ostanut muutaman mangankin.

Tykkään erityisesti Itachista (ja muista akatsukeista) ja Kakashista. Lisäksi lemppareihin lukeutuu vieläkin Gaara enkä voi olla ihailematta Leen päättäväisyyttä ja taistelutapaa.

Olen onnistunut aivopesemään ainakin yhden ystäväni naruto-faniksi (ja taitaa olla suurempi fani kuin minä) ja joskus kyllä ärsyttää, kun kaveri tuntuu tietävän narutosta enemmän kuin minä. Oppilaasta on tullut opettaja?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2009, 20:03:41 kirjoittanut Cheo »
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Rinkitazuka

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Maaliskuu 02, 2011, 22:49:10 »
Lempi hahmoni Narutosta on ehdottomasti Sasuke.

Lempi paritukseni olisivat Sasuke ja Sakura, Naruto ja Hinata, Ino ja Shikamaru.

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #39 : Heinäkuu 22, 2011, 00:46:50 »
Itse en aluksi edes pitänyt Narutosta mutta kun eräs kaverini lainasi minulle ensimmäisen Naruto dvd:n niin enkös sitten koukkuun jäänyt.

Olen pitänyt Narutosta paljon. Katsoin ihan putkeen kaikki Naruto jaksot ja pidän sarjassa sen huumorista ja toiminnasta. On saanut itkeä ja nauraa mielin määrin.
Olin hirveän tuskastunut kun fiilerikausi alkoi. Se tuntui pitkältä tuskalta.

Shippuuden jaksoja olen katsonut melkein 219 ja lisää odotan tulevan. Shippuuden jaksot on miusta hiukan parempia kuin nuo ensimäiset Naruto jaksot.
Kummankin sarjan tunnareista tykkään ihan älyttömästi ja sieltä onkin bongailtu lempibändejä myös.

Omia lempihahmoja ovat Kakashi, Sasuke, Shikamaru ja Sakura.
Ovat olleet alusta lähtien mutta Shikamaru tuli hieman myöhemmässä vaiheessa.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Elokuu 09, 2011, 23:14:05 »
Lainaus
Omia lempihahmoja ovat Kakashi, Sasuke, Shikamaru ja Sakura.
Ovat olleet alusta lähtien mutta Shikamaru tuli hieman myöhemmässä vaiheessa.
Joo, Shikamarusta tuli munkin lempihahmo myöhemmin! :D Eka en oikeestaan ajatellut sitä sen enempää mutta sitten jossain vaiheessa mä totaalisesti RAKASTUIN Shikamaruun. Se on oikeasti aivan ihana hahmo! Silloin Temaristakin tuli yks mun lempihahmoistani, en ole varmana ainoa joka on huomannut että heidän välillään on jotain meneillään? Eikö olekkin?

Tulispa Narutoon jotain heistä :)
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #41 : Joulukuu 27, 2011, 00:15:47 »
Silloin Temaristakin tuli yks mun lempihahmoistani, en ole varmana ainoa joka on huomannut että heidän välillään on jotain meneillään? Eikö olekkin?

Kyllä jotain on siellä jotain on meneillään!!!
Minäkin huomasin ihan saman kun katsoin. Toivon että heistä tulisi jotain, koska olisivat niin söpö pari, joten toivotaan parasta. ;)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.