Kirjoittaja Aihe: Nettirutiinit  (Luettu 37155 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Paige

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Tuvaton
Nettirutiinit
« Vastaus #75 : Toukokuu 16, 2006, 13:34:20 »
Minulla aukeaa ensimmäisenä HP-fanien sivut. Siellä vilkaisen onko tullut uusia uutisia, ja jos on niin luen ne läpi. Yleensä käyn myös katsomassa vieraskirjaa. Sitten harppaan vuotiksen puolelle ja kirjaudun sisään. Aloitan uusien viestien tarkistamisen aina alhaalta päin Activity Clubista. Tarkistan aina Vuotiskurssit, Kisat, kujeet ja kivuliaat toimenpiteet, HBP-hengentuotteet, Kuvataiteet ja Miitit ja larpit.

Tämän jälkeen käyn katsomassa molemmat sähköpostini, tosin niihin ei yleensä ole tullut mitään... Sitten käväisen irc-galleriassa ja vasta sen jälkeen voin aloittaa vapaan surffailun, tosin useimmiten päädyn takaisin vuotikseen.
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen
ABBA, Dancing Queen

Rältsä

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #76 : Kesäkuu 21, 2006, 00:35:11 »
Minulla on aina tietyt rutiinit kun tulen koneelle, koneen käynnistyttyä kirjaudun sisään meseen, jonka jälkeen menen musiikkitiedostoihin ja laitan musiikkia soimaan :)) Sen jälkeen tulee käytyä tsekkaamassa irc-galleriassa että onkos tullut kommenttia ja jos on niin sitten vastailen niihin :) Sen jälkeen tsekkaan kaksi sähköpostiani läpi ja niihinkin on yleensä aina jotain tullut joten pakottava tarve on maileihinkin vastata :)
Sen jälkeen vain surffailen ympäriinsä, eri nettisivuilla..

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Nettirutiinit
« Vastaus #77 : Kesäkuu 21, 2006, 11:41:47 »
Juu, minullakin on nämä rutiinit.

Ensimmäiseksi menen ii2:seen, katsomaan olisko kukaan kommentoinut, ja jos joku sattusi olemaan, niin menen vastaamaan, ja muutenkin hillun siellä vähän aikaa, katsomassa ja kommentoimassa. Sitten, jättäen ii2:sen kuitenkin päälle, menen yleensä Vuotikseen tai Demi.fihin. Vuotiksessa kurkistan yleensä "Kirjallisuus" "Muu viihde" ja "keskustelut" ja käyn kirjoittelemassa jos joku hyvä topic löytyy. Jos on enemmän aikaa, käyn läpi muutkin "osastot".
Demi.fihin yleensä jumitun lukemaan ja kirjoittelemaan kaikkea turhaa, onko muita jotka käy siellä?
Viimeiseksi tarkistan sähköpostin, ja sitten käyn näissä kaikissa, koska jätän ne siis aina auki.

Välillä saatan sitten surffailla ihan vapaasti esimerkiksi Suosikin sivuilla tai Lintukodossa. :)
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Poissa Hurricane

• Vuotislainen
    • Didi
Nettirutiinit
« Vastaus #78 : Kesäkuu 21, 2006, 11:54:03 »
Jooh, ensimmäisenä minä tulen kai vuotikseen. Sitten käyn copyzonen foorumissa. Tarkistan, onko kotisivujeni vieraskirjaan kirjoitettu mitään. Käyn katsomassa, ettei kotisivuilleni ole tapahtunut mitään (outoa, mitä niille muka voisi tapahtua?) Sitten käyn finissä katsomassa, onko ficcejäni kommentoitu. Luen pari kiinnostavaa ficciä. Luukussa katsomassa sähköpostit. Linkinvaihtajien sivut. Jooh, ja sitten kone pois päältä. Parin minuutin kuluttua se surraa taas ja minä käyn samat sivut läpi.

Chinapearl

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #79 : Kesäkuu 21, 2006, 12:26:38 »
Juu, onhan minulla nettirutiineja. ^^

Etusivuna minulla on MSN.fi, mutta en oikein tee sillä mitään. Se nyt vain on etusivuna, enkä jaksa vaihtaa sitä. Sieltä käyn katsomassa sähköpostit aika harvoin, sillä nään mm. mesestä onko minulle tullut sähköpostia.

Ensin menen pandora.comiin, jonka laitan taustalle soimaan. Tälläkin hetkellä soi Pandora, No Secretsin asemalla Backstreet Boysit. :> Pandora on siis amerikkalainen (?) nettiradio, johon voi laittaa lempibändinsä/-artistinsa ja löytää samankaltaista musiikkia. Olen addiktoitunut siihen. Kovimmassa soitossa ovat tällä hetkellä varmaan Hilary Duffin, Aly & AJ:n, Gwen Stefanin, The Veronicasin, Jump5:n, Brie Larsonin, No Secretsin, yms. asemat.

Seuraavaksi käyn katsastamassa livejournalini, uudet kommentit, kavereiden postaukset ja kirjoitan ehkäpä entryn. Joskus lataan uusia käyttäjäkuvia, muutan asetuksia ja muuta sellaista pikkusäätöä. Livejournal on kiva paikka pysyä ajan tasalla kavereiden kuulumisista, varsinkin näin kesälomalla kun ei joka päivä näe. Minun melko uusi livetunnukseni on chinapearrrl ja saa käydä katsastamassa. ^^ Piti vaihtaa, koska vaihdoin nimimerkin chinapearliksi.

Seuraava "pysäkki" (:D) on ihana Vuotiksemme. Käyn katsastamassa uudet viestit Luomisen tuskassa ja HP-ficeissä. Luen ja kommentoin seuraamani HP-ficit ja tietenkin katsastan myös kommentit ficceihini, jos niitä nyt on tullut. Joskus katsastan myös Keskustelut ja luen ja vastaan kiinnostaviin aiheisiin (kuten nyt).

Viimeiseksi käyn vielä demi.fissä, jossa käyn katsomassa suosikkikeskusteluni, joihin kuuluu Days of our Lives-, Hilary Duff- ja Kelmificcarit-keskustelut. Kirjoitan yleensä viestit niihin ja ehkä joihinkin muihinkin aiheisiin.

Sitten netti yleensä menee kiinni ja menen kirjoittamaan ficcejäni / meseilemään rauhassa.

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
Nettirutiinit
« Vastaus #80 : Kesäkuu 21, 2006, 12:34:17 »
Minulla itselläni on harmittavan tyypilliset nettirutiinit, joista en taida koskaan päästä eroon. Aukaistuani koneen ja kirjauduttuani omalle käyttäjätililleni aukaisen tietenkin tuttuun tyyliin netin (mese aukeaakin sitten itsekseen siinä hieman ennen nettiä). Kotisivuna minulla toimii valkeakosken kirjaston kotisivut (ja miksiköhän? O__o) ja siitä etusivua vilkaisemattakaan suuntaan ensimmäisenä tänne vuotikseen (ja siinä samalla kirjaudun meseen) ja siitä suoraan ficciosastolle, josta tsekkaan muutaman uusimman ficin ja rustaan mahdollisesti kommentin tai pari. Melkein poikkeuksetta suuntaan vuotiksen jälkeen animeunioniin, jossa vietänkin sitten suunnilleen puoli tuntia selaamalla suunnilleen kaikki keskustelut läpi ja mahdollisesti (hyvin harvoin tosin) osallistun itsekin niihin.

Tämä ei nyt ihan täysin nettirutiineihin vielä kuulu, mutta viime aikoina olen heti animeunionin jälkeen ravannut suoraan ii2.orgiin, josta katson, onko kukaan viitsinyt kommentoida kuviani. Tervehdin myös kavereitani, mikäli joku/jotkut heistä ovat paikalla (ja vaikka he olisivatkin samalla myös mesessä xD). Katson myös liittymieni kanavien uusimmat viestit ja saatan siinä samalla myös aikani kuluksi kommentoida joidenkin tuntemattomien (tai vähemmän tuntemattomien) tyyppien kuvia tai jotain muuta vastaavaa.

Yleensä seuraava pysäkkini tämän jälkeen on jälleen kerran vuotis, jossa ravaan vähän väliä ficciosastolla mutta käväisen myös esimerkiksi Luomisen Tuskassa, täällä Keskusteluissa, Musiikeissa yms. Tämän jälkeen alkaakin se vapaampi surffaaminen, jota en ole näillä aivoilla onneksi vielä ryhtynyt lisäilemään nettirutiineihin.
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

Leitha

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #81 : Kesäkuu 21, 2006, 12:58:46 »
minäkin rutiinien orja.

ensimmäisenä avaan MSN Live Messengerini, kirjaudun sisään, katson ovatko ystäväni paikalla. Jos ovat, avaan muutaman keskusteluikkunan ja näin.
Sitten aukeaa rakas ihana Mozilla Firefox. Ensimmäisenä aukeaa hevostalli.netin foorumin Nuorten Nurkka. En vaivaudu vielä lukaisemaan topicceja. Sitten aukeaa ii2.org, sitten IRC-galleria, ja gallerian jälkeen demi.fi. Kirjaudun sisälle iikkoseen, Galleriaan ja demi.fihin.
Sitten aukeaa Windows Media Player, ja sieltä painan sekasoitolla musiikin soimaan.
sitten selailen foorumeita, galsua ja iikkosta hetken, ennen kuin avaan vuotiksen. vuotiksesta tarkistan HP-ficit, keskustelut ja vakavat.
sitten saatan avata vuotiksen jälkeen finin.
ja sitten alkaakin aktiivinen surffaus demi.fissä, Nurkassa ja Galleriassa.

ja näin.

Jepuliini

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #82 : Kesäkuu 21, 2006, 14:23:34 »
no ihan ekana mun on ihan pakko mennä kattoon onks tullu lissää juttuja therasmusmaailma.net:iin, sit irc.fi ym..

Raijanen

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #83 : Kesäkuu 21, 2006, 14:30:07 »
Kun tulen tietokoneelle, laitan ensimmäiseksi operan päälle ja sen jälkeen Messengerin.

Menen ensimmäiseksi Sivustoille:
http://irc-galleria.net
http://www.hotmail.com
http://www.vuotis.net
http://www.aapeli.com

Sitten kirjaudun kaikkialle sisään ja rupean tutkimaan.

1. Irc-galleriassa katson onko kavereita paikalla ja katson kommentit ja seikkailen siellä vähän aikaa.
2. Menen katsomaan onko tullut sähköpostiin viestejä.
3. Täällä olesken KAAUAAN. Tutkin paikat, joissa olen viimeksi ollut ja katson onko kukaan laittanut minusta mitään. Yleensä paikat ovat: Miitit ja larpit, Huispaus 06 ja keskustelut. Sitten kirjoittelen uudet jutut ja siinä se onkin.
4. Tänne menen pelaamaan jos ei ole muutakaan :D[/url]

Caitlin

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #84 : Kesäkuu 24, 2006, 20:28:52 »
Nettirutiineita löytyy minultakin.

Ensimmäisenä kirjaudun MSN messengeriin. Sen jälkeen käyn katsomassa kavereitteni journalit, joihin saatan kirjoittaa kommentteja. Seuraavana tarkistan, että olisiko tullut uusia sähköpostiviestejä. Sitten tulen Vuotikseen.

BestSelleri

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #85 : Kesäkuu 24, 2006, 20:31:25 »
Minullakin on nettirutiineja.

Aina ensin Vuotikseen tarkistamaan onko tullut yksäriä, sitten katson sähköpostin ja menen Vuotikseen katsomaan viestejä ja tietenkin kirjoittamaan niitä.

Yanni

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #86 : Kesäkuu 25, 2006, 17:56:26 »
Aina ensin avaan msn-messengerin, ja sen jälkeen menen vuodatukseen katsomaan onko minulle tullut kommentteja. Sitten menen luukkuun ja vuotikseen. Jos minulla on tylsää, alan pelaamaan Orisinalin pelejä . Usein huomaan, että ei ole mitään järkevää tekemistä netissä, koska en ole "riippuvainen" kuin neljästä paikasta, joissa on pakko joka päivä käydä.

Poissa Neige

• kuolontonttu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
Nettirutiinit
« Vastaus #87 : Kesäkuu 25, 2006, 18:17:38 »
Ensimmäiseksi menen kahteen foorumiin. Vuotis on niistä toinen.
Sitten Irc-Gallerian puolelle.
Mesen avaan viimeiseksi, koska jos avaan sen ensimmäiseksi, niin tulee kauhea lauma juttelijoita. Eli kun olen "asettunut aloilleni" netissä niin olen valmis juttelemaan.
Kun taistelu on alkanut, se ei lopu koskaan, vaikka rauhanmerkit peittäisivät koko taivaan ja helpottuneet huokaukset karkaisivat ilmaan. Henkinen taistelu jatkuu edelleen, kohti voittoa tai tuhoa. - Athene

Sandrina

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #88 : Kesäkuu 25, 2006, 19:17:17 »
Minulla on myöskin omat nettiruutiinini

Ensimmäiseksi avaan pari paikkaa auki:
1. Irc-galleria
2.Vuotis
3. Luukku

Irc-galleriasta tarkistan kommentit ja selailen jonkun aikaa. Sen jälkeen kirjaudun vuotikseen ja tarkistan mahdolliset yksärit ja muut uudet topicit ja tietyt ficit joita seuraan. Kirjoitan uusia viestejä ja niin pois päin. Jätän kuitenkin molemmat ikkunat auki, jos selaan niitä vielä myöhemmin lisää. Sitten luukkuun tarkistamaan sähköpostini. Sen jälkeen yleensä avaan msn-messengerin ja juttelen kavereideni kanssa. Samalla saatan selailla irc-galleriassa tai lueskella jotain topiccia vuotiksessa.

Ameliah

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #89 : Kesäkuu 26, 2006, 13:05:21 »
Minullakin on rutiinit, avaan aina kaikki sivut välilehteen tietyssä järjestyksessä. Ensimmäiseksi kun tulen koneelle kirjaudun messengeriin ja dc++:ssaan. Sen jälkeen menen rc-gallerian sivulle, avaan vuotiksen sivun sekä Lääst äf ämmän. Sen jälkeen käyn galleriassa, tulen tänne lueskelemaan viestejä ja menen last.fm katsomaan miten musiikkilistani kehittyvät ja luen foorumin viestejä. Last.fm on näitä kaikista sivuista addiktoivin (anteeksi vain vuotis) mutta en vain voi lopettaa sitä omien ''listojeni'' selailua ja tiedon etsimistä ja kaikkea :D Ihan hullu sivu, sinne kun rekisteröityy ei sieltä niin vain lähdetä :D Suosittelen.

Näitä kolmea tarpeeksi tuijotettuani menen katsomaan iltalehden sivun, hotmailin sähköpostin, ja lueskelen wikipediassa kaikkea kiinnostavaa :D Viimeksi sain tietää, että jotkut ihmiset pitävät tomaattia hedelmänä. Olin aika kummastunut, sillä eihän suomessa niin sanota. No kuitenkin, usein käyn myös huuto netissä, vaikken sen sivun ulkonäöstä pidä _ollenkaan_ ja se saa minut ihan voimaan pahoin kun se ei ikinä muutu :).

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
Nettirutiinit
« Vastaus #90 : Kesäkuu 26, 2006, 21:24:32 »
[Miten minulla oli kuva, että olisin vastannut tähän. Outoa]
Kuitenkin ensiksi kun aukaisen nettiselaimen näpyttelen ensimmäiseksi vuotiksen avautumaan. Sitten tuleekin jo kiire tarkistamaan sähköpostia gmailiin. Yleensä odotan sen, että gmail avautuu ja katson onko minulle tullut sähköpostia ja yritän vastata tulleisiin maileihin. Mailin tarkistettua onkin aika kirjautua vuotikseen jos se ei ole jo valmiiksi kirjannut minua sisälle. Sitten avaan Päivien_Viemää foorumin ja katsastan mitä siellä on tapahtunut edellisen käynnin jälkeen. Sitten käyn katsomassa vuotikseen tulleet viestit ja lueskelen hajanaisesti joitain topiceja. Ja jos silmiin iskee jokin hyvä topici niin vastaan siihen. Jossain vaiheessa käyn tarkastamassa HPfanien Harry Potter uutiset ja luen ne joskus tarkemmin joskus vähemmän tarkasti. Sitten harvemmin, mutta kuitenkin joskus käyn tarkastamassa Suomen judoliiton sivut. Siellä katsastelen uutiset, kisa tulokset ja kaikkea mitä siellä nyt sattuu tulemaan vastaan.

Sitten alkaakin netissä olon epävirallinen osuus. Saatan avata jossain vaiheessa MSN Messengerin ja jutustelen kavereitten kanssa. Saatan googlettaa jotain sillä hetkellä pinnalla minulla. Minulla menee tämä netissä olo sellaisina kausina. Joskus etsin hirveästi Gilmoren tyttöt sarjasta juttua, josku Päivien viemää, joskus Harry Potter, joskus judo, mikä milloinkin. Nykyään etsin kaikkea 4400 ja Päivien viemää sarjoihin liittyvää juttua.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa helmikana

• Vuotislainen
Nettirutiinit
« Vastaus #91 : Kesäkuu 28, 2006, 13:24:05 »
Minulle on normaalia, että kun menen nettiin (jos muistan aika harvoin kumminkin) kirjaudun ensin Messengeriin, sitten menen IRC-Galleriaan. Galleriassa kuluukin helposti tunti pari. Sen jälkeen Vuotis ja jos jaksan roolipeli, ja jotain muitakin ehkä.

syksyinen

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #92 : Kesäkuu 28, 2006, 14:15:25 »
Ensimmäisenä kun kone on käynnistynyt ja olen klikannut itseni omalle tunnukselleni, kone kirjautuu automaattisesti MSN Messengeriin. Luen uudet sähköpostit ja merkitsen useimmat niistä roskapostiksi. Seuraavaksi käyn IRC-galleriassa vastaamassa mahdollisiin uusiin kommentteihin, koska galleriairkkaus on ah. Käyn vielä myöhemmin galleriassa, jos minulla ei ole muutakaan tekemistä.

Kolmanneksi katson onko blendiini tullut uusia töitä tai vieraskirjaviestejä. Jos on, lisään työt ja vastailen vieraskirjaan. Samalla käyn katsomassa, onko muihin blendeihin tullut uusia haasteita, töitä tai muuta kivaa. Saatan jopa inspiroituneena ruveta värkkäämään työtä toisten tai omaan blendiin.

Tämän jälkeen käyn LiveJournalissa kirjoittamassa mahdollisesti jotain kivaa ja tietämisen arvoista. Kuten aina. Jossain vaiheessa olenkin eksynyt Vuotikseen kirjoittelemaan mukaviin aiheisiin epämääräisiä pölötyksiäni ja lukemaan muiden viestejä tai ficcejä. Samalla käyn eräällä toisella foorumilla lukemassa uudet viestit ja ihkuttamassa uusia kuvia. Tämän jälkeen rupean surffailemaan ihan päättömästi. YouTube, Last.fm ja DeviantART ovat myös jokapäiväisiä vierailukohteitani.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2007, 19:00:11 kirjoittanut syksyinen »

Haldier

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #93 : Kesäkuu 28, 2006, 14:32:22 »
No jaa, minulla se ainakin vähän vaihtelee, mutta yleensä käyn tarkastamassa ensimmäisenä kommentit ja ystävien uudet kuvat IRC-Galleriassa, sen jälkeen voin surffailla vähän missä sattuu ja joissain välissä sitä sitten tännekkin tupsahtaa. (:
MSN Messengeriin menen myös jos galleriassa on paikalla ystäviä, eli kaikilla gallerian ystävilläni on mese ja he ovat samaan aikaan siellä niin kuin galleriassakin. Joskus en vaivaudu edes avaamaan messengeriäni jos olen valmiiksi jo galleriassa kirjautuneena, siellä juttelu on melkein yhtä yksinkertaista kuin mesessäkin. ^^

Haudattu

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #94 : Kesäkuu 29, 2006, 18:41:22 »
Vaihtelee, mutta yleensä ensin menen käymään irc-galleriassa, sitten no foorumit missä käyn tulee aina käytyä läpi ja ja.. Mese nyt tietenkin on aina auki (melkein). Sähköpostit ja nää, yleensä käyn millon missäkin.

Pumble

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #95 : Kesäkuu 29, 2006, 23:45:06 »
Minulla on aina netissä käydessäni vain kolme välilehteä auki: Irc-galleria, ii2 ja vuotis (jota on turha linkittää :D). Messenger on päällä joskus harvoin. Sitten kun olen ne "tarkastanut" lähden pois netistä. Jollei sitten ole mitään keskustelua auki. :D Nuo ovat muodostuneet rituaaleiksi, enkä niitä hirveästi muuntele. :) (Ja lyhyestä virsi kaunis.)

AlmostRockStar

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #96 : Kesäkuu 30, 2006, 11:40:24 »
Minullakin on tietynlaiset rutiinit netin suhteen. On about viisi sivua, jotka ovat aina ylhäällä tuossa osoiteselaimessa (joo ja minähän en sen oikeaa nimeä tiedä) ja muilla sivuilla en sitten niin jatkuvasti käykään. Ehkä saatan käydä katsomassa Googlesta jotain tai käydä pelaamassa, mutta vain satunnaisesti.

Avattuani koneen laitan ensiksi MSN Messengerin päälle, ja se on sitten luonnollisesti päällä koko sen ajan kun netissä hillun, ja sen _täytyy_ olla aina ensimmäinen tai toinen ikkuna. En tiedä miksi, siitäkin on vain tullut tapa, enkä osaa painaa oikeaa ikkunaa jos MSN onkin vaikka viimeisenä.
Sitten menen yleensä ensin ii2:seen, tarkistan kommentit ja kommentoin takaisin, selailen huvikseni vähän aikaa ja jos ei mitään uutta ole, niin häippäsen toiselle sivulle, yleensä Vuotikseen. Kun olen uudet viestit katsonut ja niihin vastannut, käyn järjestyksessä melkein kaikki aiheet läpi (aiheet -> vakavat, keskustelut, kuudes kirja...) ja kirjoitan jos jotain mielenkiintoista löytyy. Sitten käyn kommentoimassa mahdollisesti seurailemiini ficceihin, jos joku on vaikka jatkanut.

Sen jälkeen muuten vain tapan aikaa täällä, ja jätän yleensä kattilan auki ja avaan uuden ikkunan, ja NYT alkaa 'vapaus'. Yleensä käyn vielä RR:ssä, tietyssä chatissa ja tietysti vuodatus.netissä, jossa pidän blogia. Kirjoittelen sinne vastaukset kommentteihin - jos niitä on tullut - ja ehkä blogiakin päivittelen. Yleensä käyn vielä katsomassa GD:n kotisivuilla, uusimmat kuvat ja uutiset katson.

Enpä oikein muuta, ihmettelen vain, miten viihdyn parilla sivulla tuntikausia. :D

Poissa Vadelmafairy

• Metalfairy
  • Vuotislainen
  • Poissa 11.8 asti
Nettirutiinit
« Vastaus #97 : Kesäkuu 30, 2006, 12:06:25 »
Minullakin on omat nettirutiinini (vaikkakin aika yksinkertaiset sellaiset. Aina, kun tulen internettiin minun on aivan pakko mennä käymään J.K. Rowlingin virallisilla sivuilla (www.jkrowling.com), koska minä kyttään Tarvehuoneen ovea (ärsyttää niin pirusti, kun meni viime kerralla W.O.M.B.A.T -testi ohi).
No, toisena minä avaan Msn Messengerin (www.messenger.com), koska haluan tietää ketkä kavereistani ovat online, ja keskustella heidän kanssaan.
Hei tämän jälkeen menen HP-fanien sivuille (hpfanit.vuotis.net) tarkistamaan uusimmat uutiset yms. Ehkä myös kommentoin jotain.
Ja viimeisimpänä, vaikkei suinkaan vähäisimpänä, tulen Vuotikseen ja kiertelen ja kaartelen täällä ympäriinsä kommentoimassa. :)
Life is only a flash of light in this darkness. Love is only a faith for tomorrow with you.
Or then not.

Fress

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #98 : Heinäkuu 08, 2006, 20:45:32 »
Ekana käyn yleensä Lemmikkifoorumissa, missä olen keskustellut jo kauan. (http://www.webduo.fi/lemmikit) ja varmaan toiseksi käyn yleensä Puput.netissä (http://www.puput.net), ja sitten parhaassa parhaassa vuotiksessa. ;) Ja välillä jaksan piipahtaa Irc-Galleriassakin.

Sitten vapaaseen surffailuun, eli käyn vähän kaikennäköisillä sivustoilla, mitä eteen sattuu ja mitä kiinnostaa. Sekä aikaani kulutan välillä myös ficcien lukemiseen. (;

Samalla myös olen MSN Messengerissä keskustelemassa kavereiden kanssa. Se sujuu tässä samalla kun surffailee.

Poissa Founa

• Vuotislainen
Nettirutiinit
« Vastaus #99 : Heinäkuu 09, 2006, 00:11:01 »
Yleensä kun istun tähän kovaan ja inhottavaan tietokoneemme tuoliin, avaan ensimmäisenä MSN Messengerin, jossa katsastan ketä on paikalla ja aloitan keskusteluja sitten sen mukaan. Ei liity varsinaisesti nettiin, mutta sen jälkeen avaan Winampin, jolla kuuntelen musiikkia. Ensimmäiseksi riennän yleensä Vuotikseen tarkistamaan uusia viestejä ja siinä sitten kuluukin aika paljon tuota aikaa . Jos sen jälkeen olen (Eiei, en ole riippuvainen!)vielä koneella, tarkistan Disco Ensemblen (ja joskus kyllä muidenkin bändien) kotisivuilta (http://www.discoensemble.com) päivitykset, ja sitten joillain muilla sivuilla, mm. Irc-galleriassa käyn.
i am my own life, own harm