Kirjoittaja Aihe: Nettirutiinit  (Luettu 22123 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Quinetta

• Vuotislainen
    • http://kat5u.proboards41.com
Nettirutiinit
« Vastaus #25 : Heinäkuu 29, 2005, 12:45:03 »
Joo, löytyy täältäkin päin Nettirutiini. ^^ Aina samalla tavalla.

Heti, kun tulen koneelle, avaan mesen ja katson ketä on paikalla. Siinä samalla, jos mese sanoo että minulla on sähköpostia, käyn kurkkaamassa senkin. Sitten avaan netin, ja katson OekakiCentralin uusimmat taideteokset. Siinä ei kestä kauaa, koska en koskaan jaksa mennä katsomaan taideteoksia lähempää.
Seuraavaksi menenkin foorumilleni, Roolipelien Maailmankaikkeuteen. Siellä sitten vietän aikaa, koska yleensä sinne on tullut viime käynnin jälkeen huisasti viestejä. :P
Kun sieltä on luettu kaikki viestit, jään sinne vähän chattailemaan muiden kanssa. Samaan aikaan avaan Vuotiksen toiseen ikkunaan ja luen kaikki viestit lempiosastoistani, välillä vastailenkin niihin. Sitten saatan jossain vaiheessa käydä katsomassa virhe.orgin uudet valokuvat, tsekkaan livejournalit ja palaan takaisin Vuotikseen ja Roolipelien Maailmankaikkeuteen. Niissä kahdessa sitten vietän eniten aikaa. :)
Roolipelien Maailmankaikkeus - (melko) aktiivinen Roolipelifoorumi.

Mondschein

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #26 : Heinäkuu 29, 2005, 12:57:10 »
Minä en ole ennen huomannut noudattavani melkein samaa kaavaa, joka kerta kun tulen nettiin. Vasta nyt aloin miettiä asiaa.

Ensimmäisenä. Avaan mesen ja avaan keskustelun jonkun kanssa, joka siellä sattuu olemaan (yleisimmin Regulus), mutta jos ketään ei ole jätän mesen kuitenkin auki (siis ketään järkevää). Samalla avaan Windows Media Playerin ja alan soittaa musaa, mutta se nyt ei ole nettirutiini vaan avaan sen ajankuluksi kun mese kirjautuu.

Toiseksi. Avaan internetin ja aloitussivu onkin armas vuotis. Siellä pyörin jonkin aikaa ja sinne palaan aina välillä, voisiko jopa olla, että tietyin väliajoin. Pyörin netissä, pelaan hulluja pelejä, katselen digimonkuvia jne.

Kolmanneksi. Jos ei ole oikein mitään muuta niin avaan jonkun ficcini ja alan kirjoittaa samalla kun olen mesessä. Yleensä vuotis on auki siinäkin vaiheessa. Mutta tämäkään ei nyt ole oikein nettirutiini.

Mutta välillä on aina mukava poiketa noistakin rutiineista ^^ Mese voi jäädä joskus välistä. Ei siellä aina jaksa roikkua.

Erdolliel

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #27 : Heinäkuu 29, 2005, 13:12:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Mondschein"
Minä en ole ennen huomannut noudattavani melkein samaa kaavaa, joka kerta kun tulen nettiin. Vasta nyt aloin miettiä asiaa.

Samoin. Minun on aina pakko käydä IMDb:n ja LetsSingIt:n sivuilla vastaamassa päivän kysymyksiin, siitä on tullut minulle pakkomielle. Joskus kun en ole käynyt koneella koko päivänä niin harmittaa kun en ole vastannut niihin. Sitten sivujen Arwen Undómiel, Contra Veritas ja HP-fanit -etusivut täytyy aina katsoa läpi, jos olisi tullut jotain uutta. Samalla käväisen yleensä molempien sivujen foorumeissa. :) Livejournalissa käyn katsomassa onko kirjekaverini journaliin tullut uusia merkintöjä joita kommentoida. Tälläisiä muita vakiorutiineja ovat tietysti sähköpostit ja kaksi muuta foorumia joissa käyn. Mese on jäänyt vähän vähemmälle tarkkailulle nykyään. :)

Sitten lähdenkin harjoittamaan tätä "vapaata surffailua". ^^

a'Loha

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #28 : Heinäkuu 29, 2005, 22:40:49 »
Minulla on melko tarkat rutiinit. Ne on nyt kesälomalla päässeet sille tasolle, etten edes huomaa, että selaan kaiken läpi tietyssä järjestyksessä.

Heti kun kone käynnistyy, avaan Messengerini. Mese ilmoittaa, onko tullut sähkö postia vai ei. Jos ei ole mitään meiliin kolahtanut, avaan selaimen ja sieltä tulee heti vastaan helmet.fi. Siellä katson, onko tullut kirjastomaksuja ja ehkä varaan muutaman kirjan. Sen jälkeen suuntaan IRC-Galleriaan, jossa tarkistan kommentit ja ehkä jonkin verran selailen.

Kun olen galleriassa huuhaillut oman aikani (joka kestää n. kymmenestä minuutista kolmeen tuntiin) kirjoitan palkkiin www.bestofewan.com ja tarkistan, onko sivuille tullut uusia kuvia. Ja sitten, kun olen innostunut katselemaan Ewan McGregoria, suuntaan McGregorin omille kotisivuille, tarkistan päivitykset ja käyn ehkä naureskelemassa foorumillekkin, katson IMDb:stä jotain tiettyjä sivuja, tarkistan vielä nopeasti gallerian ja avaan vuotiksen. Sitten, kun olen useamman tunnin täällä ollut aloitan "vapaan surffaamisen".

Samalla seurailen meseä.

Fizzy

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #29 : Heinäkuu 29, 2005, 23:27:44 »
Ja yksi netistä riippuvainen ilmoittautuu. Jotenkin  minusta tuntuu, että pitäisi mainita, että käytän Mozilla Firefoxia. Ja sitten asiaan.
Ensin auki HP-fanit. Vilkaisu, onko mitään uutta. Sitten sieltä vain painan keskustelut, ja siirryn Vuotikseen, jossa viihdyn hyvin tunnin tai pari. u_u' Ei älkää kysykö, kuinka monta tuntia olen koneella päivässä. Tiedän, että se on liikaa.

Kun asiat on tarkastettu, ja lemppari ficejen lempparikohdat/jatkot luettu läpi, siirryn hyvillä mielin Immeritukseen. Se on englantilainen Siriuksen fanisivu. Sielläkin menee noin tunti, tarkastellen onko tullut uutta ja ihaillen fanitaidetta.
Tämän jälkeen monesti poikkean Rowlingin sivuilla, josta tarkastan vain olennaisen. Oven, uutiset, ja roskat. ^_^
Ja paluu Vuotikseen, jossa kyhjötän monesti loppuajan. Tai no en aivan. Pitäähän sitä ulkonakin olla. Nyt kuitenkin ON kesä.
Kuten kaikki varmaan huomaavat, pelkkiä POTTER SIVUJA. Kyllä, minä olen todellakin suuri Potter-fani. Sekä sen alalaji, Kelmi-ihkuttaja. Ja musiikki soi aina samaan aikaan. :)
Monesti ystäväni on meillä, ja surffailemme noilla sivuilla yhdessä. Ja latelemme kaksimielisyyksiä, tottakai. xp
Olen paljastanut jo liikaakin.
~Fiz~

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
Re: Nettirutiinit
« Vastaus #30 : Heinäkuu 30, 2005, 03:52:50 »
Lainaus

- Kysynkin siis teiltä, mitä teette netissä, onko teille muodostunut rutiineja jotka toistatte aina nettiin mennessänne?
- Onko teillä sellaisia pakko-käydä-katsomassa sivuja joilla käytte heti ensimmäiseksi ja miksi?
- Mikä on yleensä ensimmäinen sivu jonka avaat?
- Kuinka kauan nämä rutiinit vievät aikaa ennen kuin voit aloittaa sen 'vapauden'?

Kun käynnistän netin, aloitus sivunani on suomi24.
Sieltä menen heti suoraan Tylypahka chattiin. Sen jälkeen yleensä lukaisen ii2:sen ja irc-kallerian kommentit.  Tämä toistuu joka kerta :D
Pakkokäydäkatsomassa on tietenkin vuotis, jos löytyisi uusi mielenkiintoinen aihe. Sitten hp-faneista lukaisemassa uusimmat uutiset.
Sähköpostit pitää tietenkin myös tarkistaa aina kun on mahdolista :P
Yleisin sivuni on tuo mainitsemani suomi24, sieltä sinne sättiin heti :D
Yleensä surffailen siellä sun täällä, mielen mukaan.
Suosikissa, mikserissä, bändien ja artistien sivuilla, googletan.
Riippuu ihan mitä hommailen samalla. Musiikkia, kuvia, tekstiä, lyhennettynä. Rutiinini kestävät sellaisen tunnin, ennen kuin alan selailemaan summan mutikassa ties mitä sivuja. o_O
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

Lotus

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #31 : Heinäkuu 30, 2005, 13:53:28 »
Juu.Ekana peliplaneetan sivuille katsomaan josko jotain kiinnostavaa olisi tapahtunut videopelien ja tekniikan maailmassa  www.peliplaneetta.net .Sitten pikarin sivuille http://www.ankkis.net/pikari/
Ja sit Hp fanien sivuille  http://hpfanit.nocrew.org/
Ja sitten Vuotikseen  http://www.vuotis.net/

Sen jälkeen voin mennä minne vain.
Usein teen tämän tunnin parin välein,koska tahdon tietää heti jos
potter maailmassa tapahtuu kummia.

Poissa meppu

• Miss Impossible
  • Vuotislainen
    • Niin sanottu elämäni...
  • Tupa: Rohkelikko
Nettirutiinit
« Vastaus #32 : Elokuu 01, 2005, 16:36:47 »
Näin aluksi sanon, että käytän Mozillan Firefoxia nettiselaimena ja se helpottaakin paljon, sillä saatan olla yhtä aikaa jopa 10 eri sivulla. Mitä siitä tulisikaan jos olisi 10 selainikkunaa auki yhtäaikaa jos vaihtoehtona yksi.

Ensimmäisenä suuntaan katsomaan uutiset Ilta-lehden ja Ilta-Sanomien sivuilta. Sen jälkeen lukemaan horoskoopit Suomi 24:stä ja MTV3:n Helmi-osiosta. Tämän jälkeen, ellei jo aikaisemminkin, tarkistan sähköpostin. Kun olen saanut nuo tehtyä, suuntaan Gaia Onlineen, FFFin Foorumeille, Neopetsiin ja nykyään myös sitten tänne. Samalla "harrastan" myös surffailua ja saatan myös pitää auki MSN messengerin ja iTunesin/Winampin.
~*For in dreams, we enter a world that is entirely our own.
Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud.*~

Anorien Nightwish

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #33 : Elokuu 01, 2005, 20:45:54 »
Sepä olisikin vasta mukavaa jos niitä rutiineja ei syntyisi, mutta ikävä kyllä niitä on tullut, ainakin sen jälkeen kun Laajakaista-liittymällä pääsin surffailemaan. Selaimena käytän Mozilla Firefoxia tai Operaa, useimmiten Firefoxia ja Internet Exploreria käytän vain sellaisissa tilanteissa joissa Firefoxia ei tueta. Firefoxia käytän sen välilehti ominaisuuden takia, mutta myös Firefoxin tietoturvan takia.

Aloitussivuna on oman koulun kotisivut, jotka tarkastaa siltä varalta josko jotakin tärkeää tapahtuu omassa koulussa. Jonka jälkeen tulevat satunnaisessa järjestyksessä MBnet, Nightwishin foorumi ja kotisivut, Sähköpostit kolmessa eri osoitteessa ja IRC-Galleria.

Toisinaan sitten eksyn parille muulle foorumille, ja koneen tietoturvaan liittyville sivustoille, muu surffaaminen onkin jo sitten tilanne ja päivä kohtaista.

Yayoi

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #34 : Elokuu 01, 2005, 21:36:17 »
Tjaa... Yleensä menen ensimmäiseksi kaikille ilmoituspalstoille uusi ilmoituksia kärkkymään (olemme siis ostamassa koiranpentua...). Sitten käyn ehkä omalla foorumillani, jonka jälkeen parilla muulla foorumilla. Sen jälkeen yleensä surffaan milloin milläkin sivulla, ei minulla ole paljoakaan erityistä tarkastettavaa... Nyt tietenkin ahdan Vuotiksen johonkin rakoseen...:) Ja messenger on tietenkin koko ajan auki, ja sähköposti tietenkin myös (meillä on MSN Explorer).
Minullapa on mielenkiintoinen nettisurffausalku...xD

<3: Yayoi

Denila

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #35 : Elokuu 02, 2005, 14:11:57 »
Rutiinit. Ensin mese auki. Katsahdan sen mielenkiintoisten tyyppien varalta. Sitten www.anttituisku.net, eli at.netti. Siellä surffailen tunnin tai pari. Sitte vuotikseen ja sähköpostiin. Sen jälkeen vain vapaata surffailua.

Ajinda

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #36 : Elokuu 02, 2005, 18:55:33 »
Ensin katson hpfanit sivuilta http://hpfanit.nocrew.org/ uusimmat Potter-uutiset.

Sen jälkeen yleensä katson sähköpostin, vaikka sinne ei enää kukaan kirjoittelekkaan. On vain jäänyt tavaksi.

Sitten tulen vuotikseen ja roikun täällä pari tuntia.

Mesessä jutellessakin menee tietysti mukavasti aikaa, jos siellä on ihmisiä.

Sitten on vuorossa vapaata surffailua. Yleensä käyn Potter-aiheisilla sivuilla, kuten
- Veritaserum http://www.veritaserum.com/,
- Rowlinin sivut http://www.jkrowling.com/en/thankyou.cfm ja
- MuggleNet http://www.mugglenet.com/.

som

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #37 : Elokuu 02, 2005, 19:17:31 »
Ensimmäisenä netin avattua menen yleensä livejournaliin. Mitä sen jälkeen teen, vaihtelee. Kesällä ei ole tullut oltua kovin paljoa netissä, en ole ollut edes kotona paljoa. Nyt kun olen ollut pari päivää kotona, on tullut oltua.
Minulla on kausia, mitä teen netissä. Jossain vaiheessa pyörin enimmäkseen kotisivuilla, joskus foorumeissa/foorumissa, ja keväällä etsin matkailusivuja, varsinkin Thaimaasta kertovia.
Nyt on Potter-kausi. Lueskelen täällä viestejä, ja kattelen erilaisia Potter-sivuja.

Magic eyes

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #38 : Elokuu 03, 2005, 10:44:49 »
Ekana menen katsomaan sähköpostini ja vastaan niihin melkolailla viipymättä. Mesengerini avautuu samaan aikaa mukavasti. Kun olen tehnyt hoidan pankkiasiat (jos niitä on) ja sitten tulen vuotikseen roikkumaan. Kirjoittelen siinä samalla mesessä kavereideni kanssa, että sellaiset rutiini minulla ovat.

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
Nettirutiinit
« Vastaus #39 : Elokuu 06, 2005, 12:12:12 »
Minullakin on nettirutiineja, joo. Kun menen nettiin, avaan yleensä ensimmäisenä uskollisen MSN Messengerini, vaikka useimiten laitankin tilakseni "näkyminen muille offline-tilana", koska haluan käydä läpi vakionettisivuni ennen kuin alan jutella kenenkään kanssa. Olen kuitenkin niin toivoton kyylä, että minun on ihan pakko saada nähdä, ketkä kaikki roikkuvat netissä samaan aikaan kanssani, joten siksi näin. :p

Seuraavaksi katson sähköpostini, jottei roskapostikansio pääse ihan ylikuormittumaan. Sen jälkeen käväisen Hp-faneissa katsomassa Potter-uutiset ja sitten avaan Vuotiksen ja toisen ikkunan vapaalle surffailulle. Kun olen katsottunut Vuotiksesta ne keskustelut, joita seuraan ja mahdolliset uudet kiinnostavat keskustelut, avaan useimiten mesen. Sen jälkeen juttelen sitten ihmisten kanssa ja surffailen joillain randomeilla sivuilla.

mixyyh

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #40 : Elokuu 06, 2005, 12:27:53 »
Kun avaan tietokoneen netti menee päälle automaattisesti ja avaan heti mIRC ohjelman ja messengerin ja sitten avaan selaimen ja avautuu Elisan sivu ja vastan päivän kysymykseen ensin ja sitten menen iltalehden sivuille ja luen uutiset ja vastaan päivän kysymykseen. Sen jälkeen menen ilta-sanomien sivuille ja teen saman sielä. Sen jälkeen katson ii2 jos on tullut jotain viestiä. Sitten katson sähköpostit outlookilla. Sitten katson Vuotiksen uudet viestit käynnin jälkeen ja sitten siitä järjestyksessä katson Liekehtivän pikarin fani sivun ja sitten HP-fanien sivut. Siinä ne tärkeimmät sitten olivat.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Nettirutiinit
« Vastaus #41 : Elokuu 06, 2005, 14:38:18 »
Kyllähän näitä rutiineja on syntynyt. Aina ensimmäiseksi menen IRC- galleriaan katsomaan, onko joku kaipaillut minua (niinkuin muka joskus olisi..)
Sen jälkeen käyn satunnaisessa järjestyksessä läpi nämä sivustot: Vuotis, Loftis ja kuvake. Joskus käyn myös rakkausrunot.comissa, vaikka kukaan ei olekaan pitkiin,pitkiin aikoihin kommentoinut minulle siellä. Joskus käyn myös ii2:sessa, vaikka koenkin sen suhteellisen turhaksi paikaksi.
Myös ircquotesiin eksyn lähes päivittäin sekä aapelissa käyn pelaamassa biljardia.
Sähköpostit käyn katsomassa joskus todella harvoin, ei kukaan minulle mailaa oikeastaan kun on niin monia muitakin yhteydenottotapoja.
Sitten surffailen vaan ihan vapaasti ympäriinsä tai selailen galleriassa käyttäjien kuvia ja vakoilen kommentteja, se on yksi intohimoni. ;)

Niin ja silloin kun on todella tylsää, menen johonkin, tyyliin kissin chattiin ja esitän olevani n. 16 vuotias poika ja heruttelen -93 syntyneiltä pikkutytöiltä. se on uskomattoman hassua, jos todella on tekemisen puutetta.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Laureloth

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #42 : Elokuu 06, 2005, 20:09:03 »
Kun saan netin auki, ensimmäisenä tulee aina käytyä irc-galleriassa katsomassa kommentit. Yleensä jätän sivun vielä auki, jos vaikka joku kaveri sattuisi kirjautumaan sisään (tunnustan, harrastan galleria-irccausta... ;)  mutta myös OIKEAA irccausta!).
Sitten avaan uuden ikkunan ja käyn kaikki käyttämäni foorumit läpi. Ensin Vihreä Lohikäärme, sitten Vuotis, FFfin, Kirjamaailma, Animeunioni ja ehkä vielä Poets of the Fallin foorumi. Kirjoittelen sitten jotakin jollekin foorumille ja käyn sen jälkeen katsomassa mailit.
Sitten avaan mesen (minusta on tosi ärsyttävää jutella mesessä samaan aikaan kun kirjottaa viestiä foorumiin).
Sitten saatan selata foorumeita vielä jonkin aikaa tai etsiä jotain kuvia netistä. Samoihin aikoihin siskoni yleensä alkaa jäkättää että on sen vuoro päästä koneelle... ;)

Kirziga

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #43 : Elokuu 06, 2005, 20:38:09 »
Ensimmäisenä, kun avaan selaimen tulee esiin Google, joka on aloitus sivuni. En välitä siitä lainkaan, jos ei satu olemaan jotain erityistä, vaan jatkan matkaani tänne Vuotikseen. Luen sitten viestejä aina jonkin aikaa ja saatan myös käydä HP-faneissa. Sen jälkeen käyn lukemassa sähköpostini. Jos jaksan, vastaan myös niihin. Sitten saatan tulla takaisin Vuotikseen tai sitten lähden surffaamaan jonnekin muualle..

SkeletonMay

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #44 : Elokuu 07, 2005, 13:37:04 »
Löytyy nettirutiineja nyt kun tarkemmin alkaa miettiä.
Ensimmäisenä avaan messengerin ja tarkistan ketä on paikalla,sen jälkeen mIRC auki.Sitten livejournaliin,luen muiden entryt ja kirjoitan omani jos siltä tuntuu.
Irc-galleriasta käyn tarkistamassa tuttujen syntymäpäivät,uudet kommentit ja kavereiden uudet kuvat.Välillä galleriassa tosin saattaa vierähtää enemmänkin aikaa kun vain eksyy kuvista kuviin...
Noh,gallerian jälkeen kuitenkin vuotikseen ja vasta sitten ns.vapaata surffailua sivuina mm.nolla.net,aukea.net,tulitikku.net,sekä random bändi sivut.

Poissa Rex

• Vuotislainen
Nettirutiinit
« Vastaus #45 : Elokuu 07, 2005, 14:12:01 »
Aivan ensimmäiseksi kirjaan itseni meseen. Sitten, avaan netin, menen http://hpfanit.nocrew.org, www.ankkis.net/pikari ja www.vuotis.net sitten käyn ehkä muualla sivulla, ellen jää jumittamaan vuotikseen. xD

BurningHeart

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #46 : Elokuu 08, 2005, 17:25:13 »
Niitä on aika monta. Netissä ensinnäkin katsotaan ii2 ja irc-galleria. Sitten vuotis, ja täällä saatetaan olla montakin tuntia, jos ei ole kiirettä, kuten tänäänkin olen ollut aamusta alkaen.
Samalla saattaa olla jotain netistä etsimistä, ja mese myöskin samalla auki.

Enye

• Ankeuttaja
Nettirutiinit
« Vastaus #47 : Elokuu 08, 2005, 18:13:55 »
Ensimmäisenä menen Jatkoaikaan ja katsastan mielenkiintoisten ketjujen uudet viestit. Jatkoajassa jumitankin sitten seuraavat puolituntia jonka jälleen siirryn milloin minnekin. Kotisivuna minulla on Tps:n omat sivut joten ensimmäisenä näen tietenkin sen jos siellä rintamalla vahingossa tapahtuisi jotain.

Eipä minulla muita rutiineja olekaan. Muilla sivuilla käyn jos satun muistamaan. ^^

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Nettirutiinit
« Vastaus #48 : Marraskuu 07, 2005, 18:29:13 »
Mistähän avaruudesta tämänkin topicin löysin? Hakusanaa nimittäin käytin :)

Voi, minun on aina pakko käydä katsomassa tietyt sivut ennen kuin rupean tekemään mitään muuta, esimerkiksi kirjoittamaan. Yleensä ensin menen vuotikseen tarkistamaan, olenko saanut joihinkin ficceihini kommentteja. Seuraavaksi teen saman finfanfunissa. Kun ne on tehty, menen katsomaan, onko joku kirjoittanut jotain livejournaliini - jos ei, katson sähköpostini. Kun nämä on hoidettu alta pois, käyn omilla kotisivuillani lukemassa vieraskirjaviestit tai irc-galleriassa katsomassa kommentit. Oikeastaan muulla järjestyksellä ei ole väliä, mutta melkeinpä aina käyn vuotiksessa ja finissä ensin :)

Netissä yleensä surffailen - monesti etsin kaikkia kivoja sivuja, joita tutkin ja luen ja yleensä sivustot koskevat sellaisia asioita, joista pidän. Osallistun paljon myös eri forumeilla keskusteluihin tai laitan ficcejä nettiin. Kirjoitan myös nettipäiväkirjaa. Pelaisin myös netissä, mutta jostain syystä pelit eivät aukea koneellani :(

Yleensä pakollisten sivujen katsomiseen menee noin viisi minuuttia tai riippuen tietysti siitä, onko sinä päivänä tullut joka paikkaan paljon kommentteja. Niiden lukemisessa, kun menee aina oma aikansa. Yleensäkin kun kirjoitan jotain ficciä, saatan hairahtua netin puolelle ja ihan huomaamatta siellä menee surffatessa semmoinen varttitunti, jonka jälkeen tajuan, etten olekaan jatkanut lainkaan tarinaani. Netissä on niin paljon luettavaa ja katseltavaa :)

Kikaya

• Ankeuttaja
Juu.
« Vastaus #49 : Marraskuu 07, 2005, 19:14:18 »
Aivan enismmäiseksi minulle avautuu japanin nettisanasto -sivu. Sitä saatan hieman katsella jos on tullut päivityksiä. Sitten suuntaan matkani hevoset.comiin ja siellä sitten "fooruimlen" ja sielt sitte harhaudun muille sivustoille. Sitten tulen Vuotikseen ja täällä oleskelen. Sitten taas vapaaseen surffailuun. Kävisin kyllä galleriassa ja ii2: sa mutta koneemme on jotenkin tökstöks nin se ei mene gallerioihin. yleensä myös etsiskelen avataria jokapaikasta. Tiedättehän sen, että harhautuu joillekin sivustoille ja sitten sieltä vaan eteenpäin... PAITSI ! Ihan ensimmäiseksi kirjaudun tietenkin meseen. :)