Kirjoittaja Aihe: Nettirutiinit  (Luettu 32255 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Melo

• Ankeuttaja
Vs: Nettirutiinit
« Vastaus #175 : Maaliskuu 23, 2008, 15:34:25 »
"Netin avattuani" (eli heti kun käynnistän tietokoneen) avaan ensiksi PuTTyn ja sillä yhdistän ja alan irkkaamaan. Tosin viime aikoina kanavilla on ollut aika hiljaista ja tylsää. :/ Samalla kirjaudun Windows Live Messengerillä (joka on muuten maailman surkein pikaviestintäohjelma) sisään, ja avaan Mozilla Firefox-selaimen, joka on ollut käytössäni niin kauan kun meillä on ollut laajakaista. Mozillalla avaan useita välilehtejä, esimerkiksi Travianin, milloin minkäkin foorumin (usein tilt.tv:n), YouTuben, välillä jopa IRC-Gallerian. Käyn usein myös Math.comissa lukemassa mielenkiintoisia artikkeleita. :) Wikipediaakin tulee ahkerasti luettua, ei niinkään kirjoiteltua. Pelailen myös Arcade.fissä ym. sivuilla, kun on tylsää. Vuotiksessakin käyn harvemmin, mutta kyllä täältäkin lukee jotain topicceja silloin tällöin. Saatan myös opetella (X)HTML ja CSS kieliä.

Rutiineja mulla on lähinnä toi irkkaus. Tietokonetta käytän joka päivä.

Muchy

• Ankeuttaja
« Vastaus #176 : Maaliskuu 23, 2008, 18:25:27 »
Aloitussivu on google, koska se avautuu niin nopeasti. Siitä suunnistan irc-galleriaan vastailemaan kommentteihin ja vaihtelemaan kuulumisia, stalkkailemaan.. =)) Siellä saatan viipyä parista minuutista puoleen tuntiin. Sitten livejournaliin, ensin luen kaverisivua ja lopuks kirjotan omat jutut. Jossain välissä keksin avata messengerin, ja siellä tulee juteltua aina muutaman ihmisen kanssa tai jos ei niin oon yleensä "Poissa". Nää on ne kolme tärkeintä, mutta lisänä on tietysti Vuotis, sähköposti, Facebook ja MySpace. Vaihtarifoorumilla käyn kyttäilemässä aina pari kertaa viikossa. Riippuu hirveesti, ku välillä roikun Vuotiksessa kymmenen kertaa päivässä, välillä kerran kymmenessä viikossa. Yleensä kuuntelen musaa iTunesilla ja Limewire kun ei toimi omalla koneella ni latailen toisinaan musaa veljen läppärillä:--)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2008, 11:29:03 kirjoittanut Muchy »

Oni

• Ankeuttaja
« Vastaus #177 : Maaliskuu 24, 2008, 09:09:27 »
Mulla on aloitussivuna ihan vaan google. En ole jaksanut vaihtaa siihen mitään vuosikausiin. Pitäisi kyllä itseasiassa vaihtaa joku hyödyllinen sivu, säästäisihän siinäkin pari arvokasta sekuntia kun ei tarvitse osoitetta eriseen kirjoittaa, vaan yksi päivittäisen surffailun sivu on heti auki. :D
Yleensä ensimmäisenä käyn katsomassa pari uutissivustoa, että onko maailmalla tapahtunut mitään kummempaa. Sitten käyn yhdessä virtuaalipelipaikassa missä olen ollut jo nelisen vuotta. Käyn siellä tekemässä päivittäiset jutut, saatan pelailla vähän jne. Sen jälkeen avaan kaikki foorumit missä käyn aktiivisimmin, ja selailen niitä, kirjoittelen jne.
Nuo oli ne "tärkeimmät". Niiden lomassa sitten surffailen pitkin nettiä milloin missäkin. :) Niin joo, meinasin ihan unohtaa että tarkistanhan mä sähköpostini myös.

Hiunah

• Ankeuttaja
« Vastaus #178 : Maaliskuu 24, 2008, 09:26:04 »
Yleensä jossakin foorumissa käväisen eka, sitten luen yleensä jotain blogeja ja sitten vuotiksessa käymään tai jossain muussa foorumissa. Niin ja heti ensimmäisenä, kun avaan tietokoneen, menen meseen (messengeriin siis.) :D Aikalailla joka päivä samat jutut.

Macy

• Ankeuttaja
« Vastaus #179 : Maaliskuu 24, 2008, 12:55:39 »
Oma kone aina päällä ja netti samoin, joten ei siitä sen enempää. Mutta mutta... Ensin sähköpostit, sitten Last.fm päälle ja sitten Kultakotilon foorumi, omat kotilosivut, kuvagalleriat, Helmi- reissuvihko.... Mitäköhän vielä... Niin, ja toisinaan mIRC, jos jaksan jonnekkin mennä irkkailemaan.

Poissa adswil

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #180 : Maaliskuu 29, 2008, 20:01:50 »
Minun netinkäyttöni on melko rutinoitunutta, sillä käyn päivästä toiseen aina samoilla sivuilla, enkä juuri koskaan vain surffaile vapaasti : D Olen siis melko lailla jumittunut rutiineihin.

Aina kun avaan netin, menen ensimmäisenä tarkastamaan, olenko saanut sähköpostia. Jos olen, vastaan niihin ennen kuin teen mitään muuta. Tämän jälkeen selaan läpi kaikki suosikkimuotiblogini (joita muuten on ainakin 15), olisiko niihin tullut uusia postauksia - ja jos on, käyn tietenkin ne läpi huolella ja kuolaan bloggaajien ihanien vaatteiden perään.
Muita pakko-käydä-aina-kun-mahdollista-sivuja ovat lempibändini Negativen nettisivut ja demi.fi, johon olen onnistunut aika lailla koukuttamaan itseni. Täällä vuotiksessa en ole kauan pyörinyt, mutta kyllä täälläkin tulee piipahdettua melkein aina, kun olen netissä.
Näiden lisäksi käyn joskus satunnaisesti muiden bändien sivuilla tai galleriassa kyyläämässä kavereideni kuvia (itselläni ei ole netissä kuvia), mutta suurimmaksi osaksi netin käyttöni rajoittuu noihin aiemmin mainitsemiini sivuihin.

In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Spunks

• Ankeuttaja
« Vastaus #181 : Toukokuu 06, 2008, 08:17:01 »
Miula on mese aina päällä, vaikken olis koneellakaan.
Itseasias tietokonekin on aina päällä, johtuen, että kävin läpi Windowsin aitoustarkastuksen, eikä tää mee enää kiinni, koska on piraattiwindows, mut se ei oo miun vika. :P
Mie oo vissii oikeesti tosi paatunu nörtti. Käytän Mozzillaa ja miula on aina hirveesti välilehtiä ja oon jokapaikassa samaanaikaan.
Yleensä kyllä meen ensin galleriaan -> tänne -> ii2 -> kuvake -> flickr -> bodymodifications -> his master's tattoo forum -> tatuointi.org forum -> MySpace -> BMEzine -> VR -> Pallontallaajat -> Google -> Wikipedia
Ja siis tää on tää normirytmi mitä teen koneella.
Nytkään ei oo paljoo tullu nukuttuu ja yhekstoista pitäis ehtii junaan, joka lähtee kolmen kilsan päästä.
Jos tän koneen sais kiinni, niin ois unirytmi varsin ees jotenkin kohillaan, mutta ei :/

Edit.
Listasta jäi pois vaikka mitä, joista mainitsen Foorumisymbioosin, last.fm:n ja Facebookin. Sorry. :))
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2008, 18:00:22 kirjoittanut Spunks »

Daniel

• Ankeuttaja
« Vastaus #182 : Toukokuu 06, 2008, 19:23:55 »
Heh, mullakin on kyllä melko järkyttävät nettirutiinit. Ensimmäisenä tietenkin musiikki soimaan ja nettiyhteys toimintaan. Sitten.

Ensin kirjaudun yleensä meseen, ja se jää sitten taustalle päälle, että juttelen siinä vähän niin kuin taustalla. Tai sitten en juttele, jommin kummin. Siinä yhteydessä tarkastan sähköpostitkin ja vastailen niihin ehkä ja niin pois päin. Kuitenkin, tämän jälkeen avaan sitten tuliketun ja ekana suuntaan finfanfuniin vain katsastamaan mahdolliset kommentit ja uudet jutut vakiotopiceistani. Sen jälkeen vuotiksessa vähän samankaltainen piipahdus. Sitten käyn livejournalissa lukemassa "Friends"-sivun, sen jälkeen irc-galleriaan, sitten menen tsekkaamaa roolipelit, että onko jotain erikoisempaa tapahtunut. Joskus kun muistan, käyn myös tsekkaamassa VF:n, mutta melko harvakseltaan tuo on jäänyt.

Kuitenkin tällaisen kierroksen jälkeen perehdyn sitten yleensä muutamaan sivustoon enemmän, tai jos mesessä on paljon keskusteltavaa niin jumitan siellä. Jos mitään tekemistä ei ilmene (tällaista tapahtuu _hyvin_ harvoin, yleensä on aina jotain tekemistä koneella) saatan alkaa pelailemaan tai kirjoittelemaan. Luen myös netissä paljon, mutta nyt se on kyllä jäänyt vähän vähemmälle kun on jatkuvasti jotain tekemistä.

Poissa Cirael

• Kelmeä kalmankoira
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixWolf25005
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #183 : Toukokuu 08, 2008, 16:01:30 »
Öhjm... Nettirutiinini on aina tämä sama.

1. Avaan mesen, kirjaudun sisälle ja luen mahdolliset sähköpostit.
2. Avaan netin (etusivu: elisa, avautuu)
3. Selaan elisan sivun alas ja katson päivän horoskooppini o.O
4. Katson kenellä on nimipäivät ja painan elisan sivujen äänestykseen aina uuteen kysymykseen kyllä tai ei.
5. Menen New Tuujuttuun nimisille sivuille (nyt ne ovat kyllä olleet useita päiviä kiinni joten se juttu on jäänyt pois)
6. Kurkkaan finfanfunista, onko lempi ficceihini tullut jatkoa.
7. Tulen vuotikseen kurkkimaan.
8. galleriassa saatan käväistä nopeasti katsomassa kommentit.
"I solemnly swear that I'm up to no good", kuiskaa pieni rohkelikkotyttö Cirael kaivaessaan kelmien kartan taskustaan ja piiloutuu kivipilarin taakse, juuri ennen kuin Voron silmät ehtivät saavuttaa leikistään innostuneen noitatytön.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #184 : Toukokuu 08, 2008, 17:24:28 »
Aina pitää ensin käydä katsomassa, onko johonkin viidestä foorumiroolipelistäni tullut hahmopyyntöjä tai osallistumiini pelitopicceihin uusia vastauksia. Päivästä riippuen käynkö läpi kaikki vai vain osan. Sitten on käytävä Freebokin tunnuksellani mulkaisemassa onko uusia vieraskirjaviestejä millekään sivuistani ja sitten suunnattava YouTubeen tarkastelemaan profiilieni kommentti-osiot ja onko subscriptioneistani kukaan tehnyt uusia videoita. Sähköposti on tottakai myös katsottava.

Yllämainitut asiat eivät etene koskaan missään tietyssä järjestyksessä, mutta kaikki nuo on saatava mielestä ennen kuin voin alkaa surffailla muuten vaan.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Musval

• Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaUnicorn19035
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #185 : Toukokuu 09, 2008, 17:51:36 »
Joo, no minullahan on aika selvät rutiinit. Ihan ensimmäiseksi siis on pakko avata mese. Siinä samalla katson, onko tullut sähköposteja, ja jos on, niin yleensä poistan ne kaikki, koska ne ovat niin usein sellaisia tyeriä ketjukiertoviestejä. Sen jälkeen avaan Windows MediaPlayerin. Noh, sen jälkeen avaan netin ja menen heti ensimmäiseksi Momentsiin tarkistamaan, onko siellä päivityksiä tullut. Sen jälkeen käyn foorumit järjestyksessä läpi ja päädyn aika usein jumittamaan niille. Kun olen lukenut läpi kaikki mielenkiintoiset viestit, niin menen blogiini katsomaan, onko kukaan kommentoinut sinne. Sen jälkeen sitten tarkistan kaikki muut fanisivut, joilla käyn ja sitten voin vasta aloittaa vapaan foorumeilla surffailun. Saatan myös ehkä kirjoittaa tarinaani, mutta en kovin usein.
"Dancing is like dreaming with your feet." -Constanze

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
    • Tassujengi
« Vastaus #186 : Toukokuu 10, 2008, 11:40:42 »
En pääse kauhian usein nettiin, kun kotona nettiyhteys reistailee, kiitos Welhon.

Itse avaan aina tietenkin ensin MSN Messengerin, ja sen jälkeen suuntaan katseeni tänne: www.irc.fi Sinne jään yleensä tunniksi... Se on vain niin hauska lukea muiden päiväkirjoja ja nauraa muiden kuville. Sen jälkeen käyn katsastamassa mailini täällä: www.wippies.com Sitten on aika pyöriä erilaisilla foorumeille (Vuotis, Koirafoorumi, Villakoirakeskustelu, Eläimille oikeuksia!-foorumi, terrieri.netin foorumia ja koirat.comin foorumi). Sitten olenkin valmis lähtemään, mutta välillä käyn läpi näitä osoitteita:

www.vuotis.net
www.peta.org
www.peta2.com

Yleensä olen koneella k-a-u-a-n. Mutta nyt täytyy rientää, sillä Minttu kaipaa ulkoilutusta. Ja kamerani kaipaa kuvauskohdetta.

-manta
Aivojen tilalla ilmapalloja.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #187 : Toukokuu 10, 2008, 21:38:47 »
Yleensä käyn heti tietokoneen avattuani messengerissä, ja samalla katson sähköpostin. Vuotiksessakin käyn tarkistamassa yksärit, ficit, ja sellaiset hyvät aiheet yms. Hp-faneissakin käyn melkein aina, kun tulen koneelle, ja joskus muissakin hyvissä paikoissa tarkistamassa milloin mitäkin. Sitten alan surffailla netissä aivan vapaasti :) Eli ensin mese ja sähköposti, Vuotis ja hp-fanit. :)

- Bad Girl -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #188 : Toukokuu 11, 2008, 11:45:01 »
Minä harvemmin suljen konettani, kun tässä on tuo "horrostila" mahdollisuus joka säästää monia arvokkaita minuutteja ajastani kun ei tarvitse venailla ikuisuuksia :'D. Odotan, että langaton netti yhdistyy, jonka jälkeen sitten avaan mesen (joka on muuten maailman paras pikaviestintäohjelma ja tästä ei keskustella) ja alan mesettämään. Suosikkinettisivuni ovat yleensä jo valmiiksi auki, koska horrostila ei sulje mitään ohjelmia, jotka ovat olleet päällä ku koneen olen sulkenut. Laitan Winampilla hyvää musaa soimaan/menen youtubeen katsomaan musiikivideoita, mesetän, luen foorumeita ja luen eri nettisivuja tai jos mesessä ei ole ketään pelaan dorkia flash-pelejä ympäri nettiä. Mitään "rutiiniahan" minulla ei ole, mutta tulen hulluksi jos mesellä on ongelmia tai youtube on huollossa x3.

Blue Raven

• Ankeuttaja
« Vastaus #189 : Toukokuu 11, 2008, 17:53:22 »
Nettirutiinini vaihtuvat aikast tiuhaan tahtiin ja mm. riippuvat päivästä + käytettävissä olevasta ajasta Tällä hetkellä tavallinen, väh.30 max.60 arkipäivärutiini on aika pitkälti tällainen:

-Avaan netin. Kotisivuna Google, jolta siirryn jo automaattisesti ekana Hesarin sivuille (itse asiassa todella tyhmää ettei se ole aloitussivuna...:x ) jolla kulutan aikaa ainakin 5 min.
-Avaan pari välilehteä lisää lukeakseni yli kymmentä blogia, joihin olen jäänyt koukkuun.
-...Auts, nyt loppuivatkin rutiinit. Tämän jälkeen on netissä se puolituntinen usein vierähtänyt.
-No, mahdollisesti katselen muutamia videoita YouTubesta TAI käyskentelen suomi24 keskustelupalstoilla TAI vaan kuuntelen musaa ja luen niiden lyriikoita liramasta TAI seikkailen wikipediassa...

Mesessä käyn nykyään aika harvoin (siellä kuluu aika liian nopsaan) ja sähköpostinkin käyn vaan mahdollisimman pikaisesti läpi. Ei aina voi jaksaa.

Olenpas tylsä netinkäyttäjä :/

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #190 : Heinäkuu 08, 2008, 22:30:23 »
Nettirutiineja on jonkin verran, mutta ne vaihtuvat ja riippuvat paljolti käytössä olevasta ajasta. Yleensä netin avatessani siirryn luontevasti joihinkin sivulistauksiin/kopiointisivustoille ja sieltä luantevasti klikkailen linkkejä ja päädyn mitä ihmeellisempiin sivustoihin. Yleensä kuitenkin neljänneksen ajasta surffailtuani siirryn luontevasti jollekin keskustelufoorumille (=nykyään Vuotis, ennen ollut joku muu, mutta menneet on menneitä ja niitä ei muistella), jossa helposti hurahtaa loppuvuoro. Jos muistan, saatan jossain välissä laittaa Youtubesta jonkin musavideon menemään, mutta en yleensäkään muista.

Poissa Calamity

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #191 : Heinäkuu 09, 2008, 01:26:32 »
Tsekkailen ensimmäisenä kaikki "02"-välilehtikansioni sivustot, eli IRC-Galerie, IRC-Galleria, tokiohotel.fi, th.fi -foorumi, last.fm, hp -fanit, vuotis, FOB -foorumi ja hotmail -sähköposti. Se, että kuinka kauan minulla menee tähän, riippuu ihan siitä onko sivustoille tullut päivityksiä ja kuinka kauan jaksan pyöriä foorumeilla. Sen jälkeen yleensä alan lukemaan ficcejä tai tai surffailen muuten vaan mielentilasta riippuen.

Ellene

• Ankeuttaja
« Vastaus #192 : Heinäkuu 12, 2008, 09:11:08 »
Minun on aina ihan ekana mentävä Radosimsiin katsomaan, onko mitään uutta. Sitten on mentävä Radolaan, joka on Radosimsin foorumi. Tämän jälkeen piipahdan Vuotiksessa ja sen jälkeen en enää kerro minne menen :P Ehkä Simsiä pelaamaan...

Annina

• Ankeuttaja
« Vastaus #193 : Heinäkuu 15, 2008, 02:19:08 »
mulla on aina sama rutiini

1.TH.fi:hin katsomaan onko tullu uutisia/th.fi foorumille
2.Galleriaan
3.vuotikseen/vapaata surffailua
4.muut foorumit

teen sen aina noin, yleensä kyllä jätän paljon välilehtiin esim. galleriassa oon aina kirjautuneena vaikka muilla sivuilla olisinkin.
Ja mesessä oon tietysti kokoajan, lähes poikkeuksetta :D
Ja oon koneella yleensä todella kauan :'> 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2008, 02:24:20 kirjoittanut Passion »

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #194 : Heinäkuu 19, 2008, 21:29:34 »
Minun netinkäyttöni koostuu lähes kokonaan pelkistä rutiineista. Harrastan ylimalkaista ja randomia surffausta todella harvoin.

Kun saan Firefoxin auki, ovat ensinnä vuorossa Facebook, LiveJournal ja Gmail. Käyn katsomassa mahdolliset kommentit, requestit, uudet viestit sun muut. Sen jälkeen tsekkaan kaikki foorumit, joille olen rekisteröitynyt. Useimmat foorumit, joissa käyn, on omistettu jollekin bändille. Nyt kesälomalla on myös Aasiakas.net ja IRC-quotes ollut kovassa kulutuksessa, ja silloin kun siltä tuntuu, käyn myös Salakuunneltua.fi:ssä. Kuvaton.com on viimeisin tuttavuuteni. Sitten on vielä YouTube, josta käyn joskus katsomassa videoita.

Oma lukunsa ovat messengerissä kavereiden postaamat linkit, joita käyn kurkkimassa. Jos niiden takaa paljastuu hyväkin sivu, saatan hyvinkin jäädä jumittamaan sinne. Mutta enimmäkseen netissä ollessani sukkuloin rutiinipaikoissa, jotka löytyvät kirjanmerkeistä.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #195 : Heinäkuu 19, 2008, 22:13:04 »
No, tämä nyt ei toistu ihan joka kerta, mutta menee suunnilleen näin. Eli heti kun pääsen koneella, avaan yleisesti mesen, pistän musiikkia soimaan ja aukaisen Internet Explorerin, josta aukeaa...

MSN- pääsivu. Luen sitä kautta uutiset, ja jos jotain on tapahtunut käyn sitten muilla uutis-sivustoille. Sitten on Googlen vuoro, ja nyt käyn aina aluksi täällä, jossa vierähtää puoli tuntia ja Kylässä, ja aika siellä riippuu vähän. Sitten siskolla on "tärkeää asiaa" netissä, joten häätö tuli. Sen jälkeen käyn läpi lmuutamalla sivustolla, jossa olen rekistyröitynyt (tuo sana menee melko varmasti väärin, liikaa vokaaleja.) No, tässä vaiheessa minut on taas häädetty koneelta, koska siskolla on taas "tärkeää asiaa" koneella.
Ja lopuksi käyn Tudoussa, jossa sitten katselen sarjoja.

Hmm.. Kirjoittaessani tuota, huomasin, että minullahan on nettirutiineja. No, tuo käy vain kerran päivässä tuon kaiken läpi, sitten vain surffailen muuten :D
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #196 : Heinäkuu 19, 2008, 22:47:43 »
HP-fanit ja Vuotis, ainoat nettirutiinini. Mutta tietokonerutiinit ovat meseen kirjautuminen, Windows Media Player ja Mozilla Firefox.
Ensimmäiseksi hyppään HP-faneihin, katson onko uusia uutisia, sillä olen kova vahtaamaan uusia kuvia PP-elokuvasta. Ja sieltä sitten pääsee nopeasti tänne. Katson uudet vastaukset viesteihini, ja jos en ole laiskalla päällä käyn lukaisemassa ne, enkä vain suoraan paina 'Merkitse kaikki luetuiksi'. Sitten jään joko Vuotikseen tai lähden seikkailemaan. Yleensä seikkaillessa päädyn joko Meez.comiin, joka on aika mukava paikka, taikka sitten Nitrome.comiin pelejä pelaamaan. Toki päivittelen Windows Live Spaceani, tai eksyn sivustoille joille olen aikoja sitten rekisteröitynyt ja jään sitten sinne roikkumaan.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #197 : Heinäkuu 19, 2008, 22:52:35 »
Firefox auki, mese auki, Media Player auki ja jotain mukavaa musiikkia. Sitten Vuotikseen katsomaan onko yksäreitä (yhdellekin ihanuudelle pitäisi vastata!) ja sitten Vuotikseen ja Meeziin. Olen koukussa eri sivuille rekisteröitymiseen, niin sitten yleensä rekisteröidyn sivuille ja kirjoittelen kuvauksia itsestäni. Photobucketissa luuhaan aika usein kun kuvia pitää linkittää kaikkialle, samoin kuin DeviantArtissa pörrään. Päivittelen Windows Live Spaceani, ja satunnaisesti lisäilen kuvia ja muuta mukavaa muihin paikkoihin joihin olen rekisteröitynyt.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Hakaneula

• Kyyläävä
  • Vuotislainen
« Vastaus #198 : Syyskuu 29, 2008, 17:56:25 »
Rutiinit löytyy. Ensiksi avataan mese ja tarkistetaan ketä pitää tervehtiä. Sitten avataan nettiselain. Ja homma etenee seuraavasti: Ensin käydään galleriassa (hyvin, hyvin, HYVIN paha tapa ^^'') Sitten Vuotikseen. Sitten kun muistan, käyn läpi muutaman sarjakuvablogin ja niistä siirryn katsomaan, josko Back Streetin nettikaupan sivut olisi päivitetty. Aikani siellä pyörittyäni siirryn kurkistamaan Last.Fm:n sivulle, josta siirryn Onemangaan ja takaisin kotisivulle (joka sattuu olemaan Google). Jos en keksi enempää, saatan keskustella kavereideni kanssa ja palata esmes Vuotikseen.

Kromisade

• Ankeuttaja
« Vastaus #199 : Lokakuu 28, 2008, 13:15:01 »
Eipä minulla mitään järjestystä juurikaan ole, mutta tietyt sivustot on, joilla tulee käytyä aina, kun nettiin menee. Ensimmäinen ja tärkein nuosta on varmaankin facebook, vaikka siellä harvoin mitään tapahtuukaan. Messengerin avaan, mutta en kuitenkaan joka kerta. Ja sähköpostit joko mesen avaamisen yhteydessä tai erikseen. Sitten suuntaa tieni tänne Vuotikseen ja tämä sivusto jää yleensä koko ajaksi auki, kun netissä olen, samoin swapparit-foorumi. Joskus kurkkaan myös Ihanitse.comiin, vaikka en siellä kovin aktiivisesti vielä kirjoittelekaan. Lopuksi pitää toki aina tarkistaa myös saranhuone.com ja Saran myspacesivu. Huuto.netissä käyn myös välillä, etenkin, jos myyn siellä jotakin.

Muutoin tulee sitten surffailtua milloin missäkin.