Kirjoittaja Aihe: Nettirutiinit  (Luettu 24148 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Nettirutiinit
« Vastaus #125 : Huhtikuu 08, 2007, 10:19:29 »
Joo, nettirutiineja minullekin on ehtinyt muodostua...

Eli ensin pitäää tarkistaa sähköposti, koska... Ömm, en tiedä, siinä ovat kaikki tärkeimmät jutut tai jotain... ^^' Noh, joka tapauksessa, seuraavaksi kipitän (virtuaalisesti) Hp-faneihin lukemaan uusimmat uutiset ja päivitykset - täytyyhän Harry Potterista nyt olla ajan tasalla! Vasta sen jälkeen annan itselleni luvan tulla Vuotikseen lukemaan uusia viestejä ja muuta sellaista.

Kuten jotkut ovat tuolla sanoneet, minunkaan netinkäyttööni ei taida muuta kuulua, kuin rutiineja. ^^; Tosin jos on tylsää, eksyn usein surffailemaan muuallekin, kuin Vuotikseen.

Poissa Lilo

• Vuotislainen
« Vastaus #126 : Huhtikuu 08, 2007, 12:06:52 »
Aloitan nyt tämän lyhykäisen sepustuksetn yleensäkin koneelle tulosta.

Avaan Messengerin, joskus myös irkin, sitten katson sähköpostit Thunderbirdistä ja jätän sen auki, mikäli uusia viestiä on tullut. Sitten aukaisen Firefoxini, jonka etusivuina on Vuotis ja mukautettu Google. Googlesta katson Mikrobitin ja Iltasanomien mahdolliset uudet aiheet, ja sitten siirryn joko IRC-Galleriaan, blogiini tai vieraskirjaani katsomaan, onko tullut uusia kommentteja tai viestejä. Mahdollisesti vastailen niihin, ja sitten siirryn Vuotiksen pariin.
Tsekkaan, onko tullut yksäreitä, sitten siirryn sivun alalaitaan katsomaan, onko uusia miittejä, ja merkitsen kaikki viestit luetuksi. (Minua ärsyttää, kun en ole lukenut paljon mitään, on mukavempaa kun kaikki ovat saman värisiä. 8D) Tämän jälkeen on vuorossa vapaampi surffailu, joka alkaa lähes aina blogien lukemisella, parin kotisivun vieraskirjan selauksella. Sitten on Vuotiksen lukeminen, sähköposteihin vastaileminen, kotisivujen teko, HP-faneja, roolipelejä, muita foorumeita, enemmän meseilyä ja kaikenlaista normaalia.

Joskus ihmettelen, miten aina olen koneella niin kauan, kun en yleensä keksi, että mitä minä teen tuolla rutiinien jälkeisellä ajalla... Nyt osasin luetella aika paljon kaikkea, ja lisää tulee koko ajan mieleen, ja joudun muokata. 8D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2007, 12:22:31 kirjoittanut Lilo »

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #127 : Huhtikuu 09, 2007, 16:16:38 »
Minulla on kovat rutiinit, ja harvemmin harrastan "vapaata surffailua" lainkaan, näidenkin kanssa vierähtää niin paljon aikaa ^^

Etusivuinani aukeavat Vihreä Lohikäärme, Vuotis ja Risingshadow, joihin kirjaudun kaikkiin sisään, ja yleensä nykyään aukaisen vielä Last.fm:n ja blogini siihen viereen. Luen foorumit "läpi", siis kaikki minua kiinnostavien aiheiden uudet viestit, ja kirjoittelen mahdollisia vastauksia. Alan mahdollisesti kirjoittaa uutta blogimerkintää ja vilkaisen, ovatko kuuntelutilastoni päivittyneet.

Foorumeiden lukemiseen menee kohtuullisen rutkasti aikaa, ja jos sitä jää, piipahdan vielä Galleriassa, mailissani ja eräällä pienemmällä foorumilla, mutta nämäkin laskeutuvat jossain määrin rutiineiksi. Harvemmin oikeasti onkaan näiden ohella tarvetta seikkailla netissä muuten, tai jos on, niin avaan vielä pari välilehteä lisää ja hoidan asiani yhtä aikaa kaiken muun kanssa. Onneksi mesetän kenenkään kanssa harvoin, sillä tuon päälle joku keskustelu... Ei minun aivokapasiteetillani.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Kaalikeitto

• Ankeuttaja
« Vastaus #128 : Heinäkuu 13, 2007, 01:49:46 »
Nettirutiinit.. Ensiksi kun saan netin auki, otan 3 sivua auki. Siten aina tässä järjestyksessä, menen demittämään. Sitten vuotikseen ja sitten galleriaan (aina en mene galeriaan)

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #129 : Heinäkuu 13, 2007, 14:04:14 »
Nettirutiineja? No, on niitä. Ensimmäiseksi avaan Windows Media Playerin ja laitan musiikkia soimaan ja sitten auki messenger. Sitten netti. Ensimmäiseksi menen deviantARTtiin, ja vastailen siellä kommentteihin jne. Sitten on vuorossa Vuotis. Vuotiksessa vierähtää tovi jos toinenkin. Sitten mahdollisesti kirjustelen journaliani, jos on tapahtunut jotain kirjoittamisen arvoista. Tai sitten menen irc-galleriaan. Tärkein rutiini on se, että Vuotiksessa on käytävä (koska Vuotis on paras. :)) ja deviantARTissakin on pakko käydä (tai muuten hukun kommentteihin tai kuviin jotka pitää kommentoida. Tai se on kyllä vapaaehtoista mutta minä tykkään kommentoida niitä.)... Että näin. x)

~Moondancer (mustaksi maalattu ikkunalasi)

Amy

• Ankeuttaja
« Vastaus #130 : Heinäkuu 13, 2007, 19:55:00 »
Nettirutiineja löytyy.
Kun avaan internetin, aloitussivuna on domainillani asusteleva Avril Lavigne -fanisivuni. Käyn katsomassa, onko tullut viestejä. Sen jälkeen käyn muilla suomalaisilla fanisivuilla. Yleensä sitten käyn vielä Avril-Daily.de:ssä katsomassa onko Avrilista mitään uutta. Sen jälkeen menen daretomove.netiin kuuntelemaan sieltä One Tree Hill musiikkia. Ja kun nyt olen koukussa demittämiseenkin (hyvä minä) menen demi.fihin. Sitten aloitan "normaalisurffauksen".

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
« Vastaus #131 : Heinäkuu 13, 2007, 20:02:35 »
Kone auki ja ensimmäiseksi näyttöön tärähtää automaattisesti mese. Kirjautumaan sisään ja netti päälle. Suuntaan ensiksi galleriaan, koska siellä menee vähiten aikaa. Tsekkaan kommentit. Seuraavaksi suuntaan vuotikseen ja katson keskustelut, ficcinurkan, kuva taiteet ja TTP pelin. Samalla avaan toisen palkin, että pääsen yhtä aikaa Kylään. Lopuksi, kun olen tarpeeksi nörännyt, katson s-postin ja lyön läppärin kiinni.

Kiintoisaa vai mitä? ;)
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Slysann

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Heinäkuu 13, 2007, 20:44:01 »
Kyllähän näitä löytyy. :)

Ihan ensimmäiseksi tietenkin Messenger päälle, totta kai. :)
Kun avaan netin, ensimmäinen sivuni on Vuotis, joten tarkistan onko yksityisviestejä tullut. Sitten käyn katsomassa IRC-gallerian kommentit ja vastailen niihin sutjakasti (myöhemmin pidemmin :D). Seyraavaksi jatkan matkaani Mötley Crüen nettisivuille ja tsekkaan muutamia juttuja. :P
Sen jälkeen laitan yleensä musiikin soimaan, koska muistan sen aina vasta silloin. :D

Poissa Carmelie

• menninkäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #133 : Heinäkuu 13, 2007, 20:51:49 »
Minulla ei ole oikeastaan kovinkaan nettirutiineja, nimittäin käyn joillakin sivuilla, jos minun tarvitsee.
Mutta yleensä laitan heti musiikkia soimaan youtubissa ja yleensä käyn veoh.comissa. Välillä katson vuotiksen uudet viestit, mutta ei minulla mitään kummosempaan ole, koska surffaan netissä aika monella sivulla, enkä viitsisi listata niitä tähän XD

-Carm
xD

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #134 : Heinäkuu 13, 2007, 21:50:16 »
Ensimmäinen sivu jolle menen (aloitussivun jälkeen) on joko Vuotis tai Youtube. Joskus laitan myös ensimmäisenä Media Playerin päälle ja alan kuuntelemaan musiikkia. Vuotista pidän auki tässä koko ajan, samoin kuin Youtubea jos sinne menen. Myös toisia foorumeita pidän samaan aikaan auki, jos monella jaksan olla samaan aikaan. Kun olen foorumeilla lukenut uusia viestejä ja ehkä vastaillut joihinkin, avaan uuden ikkunan ja menen Irc-Galleriaan. Siellä yleensä vain luen ja vastaan kommentteihin ja katson onko kavereilla uusia kuvia. Messengerissä käyn harvoin nykyään, ennen kävin paljon useammin. Ennen kävin myös Demi.fi:ssä, sinne oli pakko mennä ensimmäiseksi. En nykyään jaksa käydä enää siellä, joten olen päässyt (onneksi) tavastani irti.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #135 : Heinäkuu 13, 2007, 22:31:07 »
Minä katson aina aluksi sähköpostin, uusin lainat kirjastosta ja luen uutissivustoja. Vasta sitten alan seurata eri keskustelupalstoja (suomi24, vuotis, avada kedavra ja simpsonit). Tyylinäni on ns. työ-ennen-huvia eli katson aluksi kaikki tärkeimmät sivustot ennen viihdekäyttöä. Vuotiksessakin minulla on eräänlainen rutiini, aluksi katson ilmoitusasiat ja keskustelut, sitten muuhun viihteeseen liittyvä. Vasta lopuksi katson Potter-jutut ja ficit. En jaksa netissä olla pitkää aikaa joten joskus jätän vuotiskessa surffailun muuhun viihteeseen, nyt en ole moneen kuukauteen seurannut potter-juttuja.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #136 : Heinäkuu 14, 2007, 09:36:29 »
Minä taasen avaan kaksi ikkunaa. Ensimmäisessä menen MTV3:lle ja toisessa HPfaneihin. Hpfaneissa katson uudet uutiset ja menen foorumiin eli Vuotikseen. Vuotiksessa kurkkaan heti Näytä uudet vastaukset viesteihisi ja sen jälkeen (kun viestit on katsottu) Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. Sitten klikkaan profiilini ja kaikki linkit ja kirjaudun niihin sisään. Mutta MTV3 ennen niitä :)
~kirja
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2008, 17:40:39 kirjoittanut kirja »
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Pau

• Hirnyrkki
« Vastaus #137 : Heinäkuu 14, 2007, 20:39:45 »
On joo nettirutiineja. : D
Kun avaan netin, aloitussivunani on Google. Jos on jotain etsittävää, niin tietenkin sen etsin sitten ensin.
Yleensä kuitenkin suuntaan ensimmäisenä IRC-Galleriaan. Käyn katsomassa kommentit ja yleensä jätän sen päälle. Sitten avaan toisen ikkunan ja tulen tänne. Katson uudet viestit ja aiheet ja tämänkin yleensä jätän päälle. Sitten pompin gallerian ja vuotiksen välillä :'D.

// Olen saanut uusia nettirutiineja, joten tulin hieman päivittelemään. Olinkin aiemmin unohtanut mainita, että mese on tietysti kiva kaveri, joka on oikeastaan kokoajan päällä (joko onlinena tai offlinena). Nykyään gallerian ja vuotiksen jälkeen suuntaan yleensä Facebookiin, jonne on yleensä aina tullut jotain uutta. Facebook ilmoitukset valtaavat myös sähköpostini, joten jos jaksan, käyn poistamassa turhat sähköpostiviestit. Facebookin jälkeen tapana on käydä vielä Livejournalissa ja Finfanfunissa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2008, 22:19:27 kirjoittanut yhyy »
Kusipäistä suloisin.
yhyy -> Pau

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #138 : Heinäkuu 15, 2007, 17:35:27 »
No, kaippa niitä rutiineiksi voi sanoa, kun samat sivut tulee lähes aina tarkistettua. Kaikki niistä ovat sellaisia, joihin olen rekisteröitynyt ja haluan käydä katsomassa uudet mailit/kommentit/yksärit/viestit sivustosta riippuen. En joka kerta jaksa katsoa kaikkia, mutta yleensä aina käyn IRC-galleriassa ja Vuotiksessa, jossa tulee hoitaa myös valvojaoppilaan hommia. Myspacessa katson josko saksalainen ystäväni olisi kirjoittanut, me kun kirjoitetaan aina sitä kautta. Ja lisäksi, jos jokin ajankohtainen tapahtuma on käsillä, käyn kyseisen tapahtuman nettisivuilla katsomassa, onko tullut mitään uutta tietoa mistään. Tai jos johonkin jenkeissä pyörivään sarjaan on tullut uusi jakso, sitten saatan käydä sen sivuilla.  Minulla ei ole kauheasti tekemistä netissä, enkä saa siellä aikaani kulumaan yhtä hyvin kuin jotkut muut, ellei käsillä ole hyvän ficin jatkoa tai jotain muuta tutkittavaa. En yleensä jaksa avata esimerkiksi messengeriä, tai jos avaan, jään feikkiofflineen ja puhun ehkä jollekin, jolle minulla on jotain asiaa. Tsekkaan aina ensin ne sivut, joilla menee vähiten aikaan tai sitten ovat jollain tapaa erityisen kiireelliset. Aika ajoin rutiineihini ilmaantuu uusia sivuja, ja jotkut niistä jäävät sitten ajan kuluessa pois, mutta osa pysyy. Näihin kuuluvat lähinnä galtsu, Vuotis, Myspace ja maili.
Humor me.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #139 : Heinäkuu 16, 2007, 20:53:39 »
No tietysti minulla on nettirutiineita! Käytän operaa joten eri sivujen jotka ovat samaan aikaan päällä selailu toimii helposti ja nopeasti.  Myös sivut jäävät päälle jos operan sulkee. No niin lopetan mainonnan. Elikkä sivut jotka aina ovat päällä. Ne ovat travianin ykkös, kakkos, kolmos ja speed servu. Myös vuotis on päällä. Käyn lähes joka päivä katsomassa iltasanomien sivut ja uutiset. Myös Mokoman ja Stam1na sivuilla käyn usein unohtamattakaan wikipediaa, Darklyricsiä, youtubea ja myspacea.

Ja tiedättekö mitä? Tuo oli sadannes viesti !

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #140 : Heinäkuu 16, 2007, 22:20:20 »
tottakai nettirutiinit löytyvä!!

Ensimmäiseksi avaan MSN messengerin ja jos on joku kaveri paikalla tervehdin häntä ja sitten katsasta onko tullut postia (jos on tullut luen sen)
sitten suuntaan netissä ensimmäiseksi IRC-galleriaan ja katson onko joku viitsinyt kommentoida kuviani  ja kommentoin kavereille ja katsastan onko kukaan lisännyt kuvia.
sseuraavaksi menenkin sitten petsieen (internetin pörröisin galleria) ja katson onko kukaan viitsinyt lemmikeitteni kuvia kommentoida...ja kommentoin tosten kuvia/ juttelen jonkun kaa :)
Sitten luultavasti suuntaan itseni tänne vuotikseen katsomaan mitä kiinnostavaa täältä taas löytyilee :)
sen jälkeen mene Ari Koivusen foorumille ja katsastan sieltä keskustelut ja kirjoitan joihinkin, jos kirjoitan..
no juu..sitten rupean luultavasti surffailemaan netissä tai sitten olen youtubessa...yleensä minulla on tällöin välilehtiä auki välilehdissä on Arikoivunen.fi, vuotis, IRC-galleria ja petsie.. ja se  missä surffailen.
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #141 : Heinäkuu 16, 2007, 23:30:14 »
Todellakin löytyy. Pitäisi tappaa rutiinit ennen, kuin ne tappavat sinut, mutta nojoo.

Ihan ensimmäiseksi käyn aina katsomassa IRC-Gallerian kommentit ja kavereiden uudet kuvat ja merkinnat jne. Ikinä en muuta voi tehdä ensin.
Seuraavaksi tarkistelen Hevostalli.netin uusimmat viestit, jonka jälkeen suuntaan katsomaan Vuotiksen uusimmat vastaukset viesteihini.
Sähköpostini katson yleensä vain silloin, kun odotan joltakin sähköpostia, melko usein siis.
Niiden katsomisen hoidan Galtsun jälkeen.
Messengeriin kirjauduin aika harvoin, kuitenkin melko alussa menen, jos menen.

Välilehtiä/ikkunoita on auki todella monta kerralla, enhän malta odottaa latautumista tai odottelua missään välissä.
"A goal without a plan is just a wish."

chump

• Ankeuttaja
« Vastaus #142 : Heinäkuu 19, 2007, 16:24:55 »
Avaan netin, kotisivuna on swapparit- yhteisö.
Kirjaudun sinne sisään, luen mahdolliset uudet yksityisviestit, selaan keskusteluja ja kirjoittelen sinne.

Sitten yleensä katson sähköpostin ja tarkastan Huuto.netin.
Seuraavaksi tulen tietenkin vuotikseen.
Sen jälkeen saatan tarkistaa onko seuran sivuilla mitään uutta.

Muuten surffailen ihan vapaasti ja palloilen jossain sivuilla.
Joskus olen mesessäkin, mutta en aina silloin kun olen koneella.

Nuo "pakolliset" rutiinit eivät vie kauheasti aikaa, ellen minä juutu jollekkin foorumille jonkun kiinnostavan viesin tms. takia.

Olen aika paljon netissä, enkä joskus tajuakkaan, että miten kauan mie oonkaan koneella.

Poissa Tinde

• Vuotislainen
« Vastaus #143 : Heinäkuu 19, 2007, 16:40:49 »
Yleensä, kun saan netin päälle menen meseen ja alan juttelee kavereilleni.Sitten tulen Vuotikselle keskustelemaan ja sitten alan surffailla muilla sivuilla vasta sen jälkeen.
"There's something beautiful inside you".

Poissa appelsiini

• Kellotee
  • Vuotislainen
  • Blubbelibum.
« Vastaus #144 : Heinäkuu 19, 2007, 19:54:02 »
Avaan koneen, ja mese avautuu automaattisesti. Katson ketkä on paikalla. Avaan Internetin, ja Vuotis on kotisivuna. Katson nopeasti olenko saanut uusia yksityisviestejä, jonka jälkeen avaan uuden ikkunan, ja kirjaudun Galleriaan. Luen uudet kommentit, vastaan niihin, ja otan Vuotiksen esille. Käyn läpi kaikki mielenkiintoisimmat topicit, ja kirjoittelen niihin itsekin. Kun sen olen tehnyt, menen HP-faneihin. Siellä tarkistan, josko olisi tullut uusia uutisia. Saatan kommentoidakin niitä - mitä tosin tapahtuu harvoin. Sitten menen taas galleriaan, painan päivitä-nappulaa, ja katson onko kuviini tai tiettyihin yhteisöihin tullut kommenttia.
Teen noin aina, siis aina ennen kuin lähden surffailemaan joillekin muille sivuille. Tosin nyt parin päivän aikana olen liikkunut vain Vuotiksessa, HP-faneissa, sekä Finissä. Ei nimittäin houkuttele tuo spoilaantuminen..

Pomppuananas

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Heinäkuu 29, 2007, 20:27:56 »
Yleensä aloita käymällä läpi vakitopickit hevostalli.netissä, sen jälkeen jatkan irc-galleriaan, sieltä erään tallin nettisivuille ja foorumille, sitten sähköposti, ja erään oman foorumini ylläpitotoimet. Lopuksi jos on jotain muita hoidettavia asioita, ja sen jälkeen "vapaa surffailu"

Iria

• Ankeuttaja
« Vastaus #146 : Heinäkuu 30, 2007, 11:47:44 »
Ensimmäinen sivu? Noh, tärkeimmät foorumit (Risingshadow, Pilvilinna ja Vuotis) yleensä ensin, jos nyt sattuu huvittamaan. Niiden jälkeen seuraa käynnissä olevien roolipelieni tarkastus ja sen jälkeen hieman vähemmän tärkeät foorumit. Osoitteet ovat Suosikeissani tuollaisessa järjestyksessä, joten mitäpä sitä turhaan pomppimaan ja laiminlyömään rutiineja.

Joskus en ole yhtään sillä tuulella, että jaksaisin kirjoitella mitään järkevää tai edes lueskella viestejä, joten silloin päädyn kai Irc-Galleriaan... On se vaan niin addiktoivaa se kommenttikyttäys. ;>

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #147 : Elokuu 07, 2007, 17:00:07 »
Avaat netin, mikä on ensimmäinen sivu missä käyt ja miksi? Onko sinulla mitään rutiineja, sivuja jotka on pakko käydä läpi ennen kuin voi aloittaa 'vapaan' surffailun?

Minulla todellakin on rutiineja ja "pakollisia" juttuja ennen ns. vapaata surffailua. Yleensä katson ensimmäisenä HP-fanien uusimmat uutiset läpi ja sen jälkeen hyppään Vuotikseen tutkimaan, onko seuraamiini ficeihin tai topiceihin tullut jatkoa. Saman teen FinFanFunissa ja sitten siirryn www.kilta.org:iin ja sen oleskeluhuone-foorumille tarkistamaan uusimmat viestit (olen siellä valvoja).
Samalla minulla on usein MSN päällä, saatan pysytellä offline-tilassa kunnes paikalle saapuu joku, jonka kanssa haluan keskustella.
Potter-stuffien jälkeen siirryn IRC-galleriaan lukemaan uudet kommentit ja sitten luen sähköpostit.

- Kuinka kauan nämä rutiinit vievät aikaa ennen kuin voit aloittaa sen 'vapauden'?
Puolesta tunnista pariin tuntiin, riippuu mistä roikkuu.

Näiden ns. pakollisten toimien jälkeen ilmiinnyn useimmiten youtubeen tai jatkan Vuotiksessa hillumista. Latailen myös musaa tai leffoja koneelle.
Kun olen suorittanut netissä kaiken tarpeellisen, lähden netistä tai jatkan fici(e)n kirjoittamista. Edit: ArtDungeonissa käyn pari kertaa viikossa tarkistamassa, onko sinne tullut Martalta uusia töitä. :>
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2007, 08:39:03 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa henia

• Pikkuisen harhassa oleva
  • Vuotislainen
  • Pottermore: QuillNiffler10113
« Vastaus #148 : Elokuu 07, 2007, 17:17:28 »
Nettirutiini ovat aina samanlaiset eli ensin katson sähköpostit, sitten tulen vuotikseen ja käyn HP-fanien sivulla ja hyppään sitä kautta Finiin. Tuon kierroksen jälkeen, joka kestää noin 10-20 min, riippuen siitä onko seuraamiini fcceihin tullut jatkoa.

Poissa julkupuu

• Genrepoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #149 : Elokuu 10, 2007, 13:15:03 »
Mmm. Noh, minulla on kone koko ajan päällä ja koko ajan on siis myös auki selain, winamp ja mIRC. Selaimessa on tällä hetkellä auki 12 välilehteä, jotka ovat tietenkin auki myös sitten, jos satun boottimaan koneen ja avaamaan selaimen uudestaan. Löytyy galleriaa, irc-quotesseja, harry potter fanit, vuotis, bodymodifications, telkku, last.fm ja pari randomisivua, jos pitää esimerkiksi googlesta päästä jotain hakemaan nopeasti.

Koska istun aina koko päivän koneella, olen kirjautuneena koko ajan kaikille mahdollisille sivuille ja liikuskelen jokaisessa aina miten nyt sattuu löytymään jotain mielenkiintoista jne. Ehkä niitä sitten voi sanoa rutiineiksi.
Only those who he loved could see the lightning scar. 4500!