Kirjoittaja Aihe: Kadoksissa  (Luettu 4590 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
Kadoksissa
« : Kesäkuu 14, 2005, 13:26:03 »
Onko kukaan teistä katsonut tätä sarjaa? Tätähän näytetään Summerin yhteydessä, mutta minusta tälle kuuluu tehdä aivan oma topikki.

Kadoksissa kuuluu suosikki televisio-ohjelmiini ja aloitinkin katsomaan Summeria juuri sen takia. Pidän kovasti kaikesta Ufoihin liittyvästä.. ^^;; Sarja menee jakso jaksolta oudommaksi ja se on nyt jo aika typerä ja tuo viimeinen jakso juttu saa pääni pyörälle. Mitä ihmeen järkeä on tehdä kolme loppuratkaisua, joista näytetään vain yksi? Tietääkseni missään muaallakaan ei ole näytetty kuin yksi ratkaisu eikä sarjaa ole dvd:llä.. *murinaa*
Tietämättömille tiedoksi siis, että Kadoksissa kertoo 8 nuoresta, jotka lähtevät opettajansa kanssa etsimään Ufoja australiasta, mutta retki menee sitten hieman mönkään ja niin edelleen.
Kai tästä saa nyt jotain selvää? o_O Käytin sitten hakua enkä löytänyt topikkia jossa täsät keskusteltaisiin ja etsin nimellä "kadoksissa" eli älkää minua syyttäkö jos tämmöinen jo on :P.

Muoks: Luftalarm: (TÄMÄ VIESTI SITTEN SPOILAA)

Ennen kuin Leon katosi, Shona näki hänellä punaisen silmän ja hätääntyi. Vähän myöhemmin Shona sitten katosi Stanichin silmien edessä punaisen silmän kanssa.. :P Nyt ne siis pelkää, että Harry katoaa.. ~~

Luftalarm

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 14, 2005, 13:48:31 »
Jossain vaiheessa pysyin Kadoksissa-sarjassa kärryillä, mutta nyt on jäänyt muutamia jaksoja katsomatta. Mikä on punainen silmä, josta vouhotetaan? Katosiko Shonakin? Ja muutenkin ihan oudoksi mennyt. Erityisesti on alusta asti häirinnyt se Blair Witch- tyyppinen videokameroilla sohiminen, joka saa sarjasta vielä sekavamman. Mutta silti tulee katsottua. Ehkä olen addiktoitunut siihen sen verran ja haluan tietää, mitä lopussa käy.

Niin ja tästä loppuratkaisu-äänestyksestä( ihme keksintö sekin ). Itse äänestin onnellista, en vain kestäisi, jos ne vielä jäisivät möllöttämään sen ufoasian kanssa, kenties itkeskelisivät toisten perään ja kyselisivät tauttoa 'Miksi?'.

Päätelmä: Kadoksissa = ärsyttävän mielenkiintoinen sarja.

Tellu

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #2 : Kesäkuu 14, 2005, 15:15:56 »
Minäkin katson Summeria kadoksissa ohjelman takia. Se on niin hyvä sarja, oikein harmittaa kun se loppuu:( Mutta olenpa ainakin nauhoittanut jaksoja jotta niitä saa katsoa kun haluaa. Kadoksissa ohjelma käsittelee kaikenlaista en itsekkään alussa pysynyt mukana mutta nyt jo alan tajuta ohjelman juonen. Minä haluan todellakin että sarja jatkuisi mutta..se ei kait vaan jatku.:( Mutta toivotaan että kadoksissa ohjelman tilalle tulee Klaani(vai mikä se nyt oli) TOivotaan että se edes jatkuisi:D

Poissa Cielo

• fearless
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Kadoksissa
« Vastaus #3 : Kesäkuu 14, 2005, 16:14:27 »
Olen aivan koukussa tähän! Koko ajan tapahtuu jotain edellistä jännittävämpää ja oudompaa. Minua jäi vain viime kesältä harmittamaan suuresti, kun suosikkihahmoni David otti ja katosi enkä nähnyt häntä enää. Mutta nyt häntä näkyi tämän kesän jaksoissa ja olin ihan innoissani! Sarja on itseasiassa todella tyhmä, mutta sitä ei voi olla katsomatta.

Lainaus käyttäjältä: "Luftalarm"
Päätelmä: Kadoksissa = ärsyttävän mielenkiintoinen sarja.
Naulan kantaan!
LaForks.net                                    
suomenkielinen Houkutus-foorumi
--
ava by blackdogicons @ LJ

WBK

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #4 : Kesäkuu 14, 2005, 17:29:18 »
Minäkin olin vielä viime vuonna aika koukussa sarjaan, mutta nyt se on alkanut mennä jo liian sekavaksi ja typeräksi. Ja niin kuin Luftalarm sanoi se kameroilla sohiminen ei ainakaan auta jo valmiiksi sekavaa sarjaa. Ennen se oli vielä hyvällä tavalla outo, mutta nyt on se on mennyt hiukan liian pitkälle outoudessaan.

Eli lyhyesti: Liian sekava sarja minun pikku aivoilleni.

Poissa Amiale

• Kangastus
  • Vuotislainen
Kadoksissa
« Vastaus #5 : Kesäkuu 14, 2005, 19:11:51 »
Minäkin olen katsonut tätä sarjaa. Olen tosin nähnyt vain kolme viimeisintä osaa, mutta tajuan silti melkein kaiken, mitä tapahtuu. Olen jatkuvasti katsoessani odottanut, että sarja loppuu, jotta juttu selviää. Olen aina ollut varma, että loppu on jotenkin täydellinen ja huikaiseva, johon on kuitenkin vihjailtu etukäteen niin, että sen periaatteessa olisi voinut päätellä. Kun kuulin, että loppuratkaisusta saavat päättää katsojat, petyin totaalisesti. Onnellinen, yllättävä tai pelottava. Tuon onnellisen ja pelottavan nyt pystyy päättelemään, joten pitääpäs tästä mennä äänestämään yllättävää, vaikka minulla on omat epäilykseni senkin suhteen...

On siis ollut mielenkiintoinen, ehkä hiukan sekava, mutta mielenkiintoinen. Minusta ainakin tuntuu, että loppu pilaa kaiken. =(
I want to hunt with the tameless heart, I want to learn the wisdom of mountains afar
In my world love is for poets...

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
Kadoksissa
« Vastaus #6 : Kesäkuu 14, 2005, 20:40:46 »
Olen katsonut. Yksi tämän hetken lempisarjoistani.

Pidän sarjan juonesta ja henkilöistä. Ja käryilläkin pysyy kun on nähnyt kaikki jaksot.
Kaiken lisäksi sarja on jännä. Se loppuu aina niin jännään kohtaan että se on jopa ärsyttävää mutta sitten on pakko katsoa seuraavan päivän jakso. Loputon kierre.

Minäkin äänestin onnellista loppua. Loppu eli onnellinen loppu:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Pikke Wood

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #7 : Kesäkuu 14, 2005, 22:04:55 »
Onnellinen loppu sen olla pitää...:) Viimme kesänä en alkanut alusta katsomaan ja tänä kesänä jäi eka jakso katsomatta...:`(
Lempparini on Simon ja Chrissie ja Simon ovat kiva "pari". Tänään jaksossa Lucy ja Harry olivat niiin ihania...*huokaa*
Minä haluaisin nähdä kaikki ne loput... Mutta eniten onnellista toivon...
Kun olin Kadoksissa keskustelussa Demi.fi:ssä niin joku sanoi että hänellä on kaikki jaksot DVD:llä... En tiedä uskonko mutta olisihan se hienoa...
Minä totisesti rakastan tätä sarjaa...Summeri on tänä kesänä minusta tylsempi kuin viimme vuonna ja katson sitä vain tämän Kadoksissa sarjan takia...
Ihana sarja. Ihana Simon. Onkos teillä lempi hahmoja?
Muok. OffTopic// GolliM: Sinulla on inhottava allekirjoitus! Minä en nähnyt sitä tekstiä ja piti kopioida se... Tuntui tyhmältä...^^` OffTopic//

Lilliputti

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #8 : Kesäkuu 14, 2005, 22:26:17 »
Mulla ärsyttää ku mie oon niin koukussa tähän!
En tykkää sarjasta.
Se on minusta ihan tyhmä mutta silti on jokainen jakso ihan pakko kattoa!

Niin missä voi äänestää sitä loppua, vai voiko?
Vai häh?
Tai siis ei äänestää mut jotain sellasta kaveri puhu.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Kadoksissa
« Vastaus #9 : Kesäkuu 14, 2005, 22:34:27 »
Et voi äänestää nyt, he päättivät muokata ääänestystä, koska siihen pystyi äänesätmään niin paljon kuin halusi... Tämä viesti on melko turha, mutta liitän tähän kommentteja muiden viesteihin.. ^^ Minäkin siis olen pahasti koukussa vaikken sarjasta pidä >_<; Juoni on huono ja olematon, skottiaksentti ärsyttää minua mutta kun HALUAN TIETÄÄ MITÄ IHMETTÄ SIINÄ TAPAHTUU! Tovottavasti he toteuttavat toiveeni ja näyttävät kaikki 3 loppua

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Kadoksissa
« Vastaus #10 : Kesäkuu 14, 2005, 22:36:31 »
Lucy ja Harry ovat suosikkejani. He ovat ehdottomasti söötein pari. Shonasta ehkä pidin vähiten hän oli liian hermostunut koko ajan ja hoki vain Leonin katomista.
Pitää myös käydä toivomassa että näyttäisivät kaikki kolme loppua.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Ebetius

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #11 : Kesäkuu 15, 2005, 09:36:37 »
Eh, mine äänestin pelottavaa loppua. Saahampas nyt jotakin jännitystä enemmän, I hope so.

Kukaan ei ole vielä puhuneet heidän I-H-A-N-Ista skottiaksenteista! AAh, ne ovat oikeasti niiiin söpön kuuloisia, ja muutenkin niiin ihania:D.

Harry on huippu, mutta niin Simonkin, sillä on söpö ääni. *Puna*.

Näyttäisivät silti kaikki 3 loppua. Ekaks pelottava:D.

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Kadoksissa
« Vastaus #12 : Kesäkuu 15, 2005, 10:18:21 »
Voi ei. Katsoin Kadoksissa -sarjaa viime kesänä, kun oli vähän tekemisenpuutetta. Silloin aluksi se oli mielenkiintoinen ja hyväkin, mutta olisin toivonut, että se olisi loppunut jo viime kesänä O_o Nyt en ole sitä enää seurannut, en vain jaksa. Se muuttui jo viime kesän loppupuolella niin typeräksi.

Skottiaksentit on ihania *hymy* Ne teki siitä sarjasta katsottavan^^

No, kyllähän tuota sarjaa voisi vieläkin katsoa, mutta minulta olisi nyt jäänyt pari viikkoa näkemättä eli en tiedä kannattaisiko.

(Ellei joku ystävällinen haluaisi kertoa minulle, että mitä sarjassa on tapahtunut tässä parin viikon aikana.)

BlackWolf

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #13 : Kesäkuu 15, 2005, 11:48:29 »
Sarja on mielestäni hieman ärsyttävä. Aina tapahtuu jotain kamalaa ja pelottavaa ja sitä on sen takia pakko seurata. Sarjaan jää koukkuun. Näyttelijät ovat melko hyviä, mutta jotkut ovat hieman jäykkiä, kuten Lucy mielestäni. Minusta tämä ohjelma alkaa jo tuntua kovin pitkitetyltä ja siltä että eikö-tämä-lopu-koskaan. Eniten ärsyttää että jakso loppuu aina kun se jää johonkin jännään paikkaan.
Näyttelijöiden aksentit ovat ihanat ;P

Muuten jos haluatte mennä lukemaan englanniksi seuraavien jaksojen selostukset menkää osoitteeseen: http://www.tv.com/jeopardy-2002/show/17387/episode_guide.html&season=3 Huom!! Sivu spoilaa!!!

Pluurankeli

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #14 : Kesäkuu 15, 2005, 11:58:32 »
Kokonaisuudessaan sarja ei minun mielestäni ole kovinkaan hyvä, ja idea on aivan outo, mutta minä pidän outoudesta. :) Sarjaan jää kuitenkin koukkuun, kun joka jaksossa tapahtuu jotain kamalaa, niin minun on ainakin saatava tietää, miten siitä kamaluudesta sitten selvitään... xD Ja joka ikinen jakso jää jännään kohtaan, sekin pakottaa katsomaan seuraavan jakson. Murr. Se häiritsee, kun jotkut näyttelijät ovat niin jäykkiä...

En ole ehtinyt loppua äänestämään, mutta yllättävä loppu olisi kiva. :D Pelottava olisi liikaa, sarjassa on jo tapahtunut tarpeeksi, ja onnelliset loput ovat niin tavallisia. :P Vaikka kuka muka on sanonut, ettei yllättävä voisi olla onnellinen...

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
Kadoksissa
« Vastaus #15 : Kesäkuu 15, 2005, 13:47:49 »
Kuuluu niihin sarjoihin joita katsoo, mutta ei ehkä sillei pidä niistä. Taas sarja johon minulla oli aluksi asenne ongelma. Aihe oli kiinnostava, mutta se tuli samalle paikalle kun Radioaalloilla roiskuu. (tiedän sillä ei ole mitään tekemistä, että RFR loppui...) Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että Ufoja on ja sitten tulee tuommonen sarja. Tietysti sitä seuraa. Se vaan on muuttunut hirmu oudoksi enkä minä enää kysene muistamaan kaikkea viime kesän juttuja. Alussa se oli hyvä, mutta nyt se on liian outo..
Tänään en kerenny kattoo sarjan jaksoa joten pitää kattoa uusinta jos se niin outo oli..
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Adelia

• Talvisialu
  • Hirnyrkki
  • wandering free
Kadoksissa
« Vastaus #16 : Kesäkuu 15, 2005, 14:00:37 »
Kadoksissa. Jakaa mielipiteeni puolelta toiselle.

Pidin näyttelijöistä, erityisesti heidän murteestaan. Jotenkin vain se murre kuulostaa niin hauskalta ja tapa millä ne sanoivat Harry oli ihastuttava. Näyttelijät myös osasivat asiansa ja hahmot tulivat hyvin esiin. Tässä kohtaa erityismaininta Chrissyn esittäjä, jonka hahmo oli varmasti hankala. Shona oli toinen suosikkini. Kohdat, joissa nuoret puhuvat kameroille olivat kaikkein parhaimpia kohtia, vaikka välilä kasvot olivat liian lähellä ja se oli ahdistavaa. Osa sarjasta oli väkisin keksittyä, koska ei kenellekkään voi tapahtua niin paljon sellaista kamalaa mitä sarjassa tapahtui. Okei, sarjahan kertoi ufoetsinnöistö mutta silti. Lopetus oli jotenkin omituinen, vaikka pidänkin onnellissta lopuista. Mieluummiin olisin halunnut jonkin toisenlaisen lopun, koska loppu oli jotenkin teennäinen. Vain kaksi muisti mitä oli tapahtunut ja heidän reissunsa tapahtui vain siksi, että voisivat myöhemmin estää koko reissun. Utopistista.
BARROIK

pikkuruinen homssu

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #17 : Kesäkuu 15, 2005, 14:49:32 »
Tykkään hirmuisesti tästä, vaikka en pidä siitä. eli ööö.. toisaalta siitä tykkää mutta se ärsyttää silti hirmuisesti kun se jää aina niin jännään kohtaan ja saa meidät pikkuihmiset katsomaan seuraavankin jakson, en minä muuten summeria katsoisi ellei siinä olisi kadoksissa :D. Radioaalloilla roiskuu on varsin tylsä sarja. Kadoksissa paljon mielenkiintoisempi. Toisaalta ne niitten kuvaukset eli nää tuntemus jutut on kiinnostavia, mutta sitten kun ne juoksee ja näkyy tyyliin ruohoa vaan niin se saattaa tehdä mukavan pahanolon. Skottiaksentti on just mahti. Vielä kun saisi selkoa näille kaikille jutuille niin sitten olisi hyvä. :) koukuttava sarja.  viime vuonna sarja ärsytti minua aluksi, mutta sitten rupesinkin pitämään siitä. eli pidän ja se on koukuttanut minut.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Kadoksissa
« Vastaus #18 : Kesäkuu 15, 2005, 16:52:01 »
Seuraan kyllä sarjaa. Minäkin olen siihen koukussa, mutta en näe viimeistä jaksoa ensi viikolla, sillä olen ulkomailla, mutta toivon, että kerrotte miten se päättyi. Sarjassa on jännittävä juoni, vaikka en ole kovin innostunut ufoista. Sarja pitää otteessaan. Näyttelijät ovat todella hyviä ja rakastan heidän aksenttiaan. Se on varmaan yksi syy siihen miten sarja pystyy pitämään minut television ääressä^^
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
Kadoksissa
« Vastaus #19 : Kesäkuu 15, 2005, 18:27:47 »
Täysin järjetön sarja. Mutta silti katson, kun tulen kotiin juuri kun se alkaa iltapäivällä enkä jaksa tehdä muutakaan. Sitä paitsi, minun tiedettävä mitä ne vielä voi keksiä. Käsikirjoittajalla täytyy olla villisti lentävä mielikuvitus tai sitten hän on karannut mielisairaalasta, Kukaan ei voi keksiä tuommoisia.

Ihmeellistä kuinka kaikki matkalle lähtijät "pariutuivat" keskenään. Se oli kyllä tylsin ratkaisu koko sarjassa, mutta ehkä se sopii kohdeyleisölle. Videokamerat on kyllä jutun suola. Ja vihdoinkin tämän päivän jaksossa Lucy pysähtyi miettimään sitä, miksi silminnäkijä kertoi nähneensä neljä nuorta kävelemässä aaltoihin. Heitähän oli kuusi. Tosin nyt heitä on kolme. Tuosta äänestyksetä en ole kuullutkaan, mutta se taisi sitten olla se mistä Summerin juontajat tänään puhuivat, kun puhuivat tukki menneestä äänestyksestä. Minulle on aivan sama mitä sieltä tulee.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Kadoksissa
« Vastaus #20 : Kesäkuu 16, 2005, 15:37:14 »
Itse olen seurannut tätä Kadoksissa - sarjaa, ja mielestäni se on hyvä vaikkakin aika sekava. Kadoksissa on hyvää viihdettä minulle, joka herään kymmeneltä aamulla, käyn suihkussa ja tulen töllöttämään tv:tä. Ohjelmassa minua ärsyttää tämä pariutuminen. Eihän se haittaisi, jos kaksi ryhmästä ihastuisivat, mutta että kaikki..? Kadoksissa - sarjan huonoja puolia on myös tuo sekavuus: jos kaksi jaksoa vaikka jäisi välistä, ei ymmärtäisi enää mitään. Videokamerat ovat hyvä juttu, ja Australiassa kun seikkaillaan, sekin on kiva :) Ufoista en liiemmin tykkää tai muusta tämän tyylisestä, mutta kyllä minä katson. Onneksi sarja loppuu kohta, en jaksaisi uusia jaksoja katsoa, ne kuitenkin olisi yhtä ja samaa sekavuutta uusien katoamisten, sairauksien ynnä muiden kera. Ja tuosta äänestyksestä: itse en äänestä, minulle on aivan sama, miten sarja päättyy (toivottavasti ei kuitenkaan niin, että nuoret pääsevät kotia ja sitten oho, kaksi heistä on jälleen näkymättömiä ja juttu jatkuu ensi kesänä. Murr!). Niin, siis loppuuhan sarja ainakin näillä näkymin ensi torstaina?
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Arwen's Light

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #21 : Kesäkuu 16, 2005, 16:20:49 »
Mä olen jo ehtinyt tippua kärryiltä, enkä tiedä mitä muutamalle tyypille on tapahtunut. Ihan ensimmäisiä jaksoja katsoin aina jokaisen, mutta nyt olen alkanut luisua pois juonesta. On hermi, että kun jokaisessa jaksossa tapahtuu vaikka mitä, niin että sitten jos yksikin jää kattomatta, niin on sitten aivan pihalla.

Muuten hyvä sarja, ja yritä saada siitä tolkkua, vaikka muutama asia onkin jäänyt hieman epäselväksi...

jayeleits

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #22 : Kesäkuu 24, 2005, 01:40:01 »
Kertokaa, oi KERTOKAA miten kadoksissa loppui?!?
Nukuin pitkään aamulla, ja unohdin kokonaan päätösjakson. Muistin koko jutun vasta sitten, kun uusintakin oli jo mennyt.

Jos joku kertoisi, minkä lopun kansa oli äänestänyt ja mitä viimeisessä jaksossa tapahtui? Olisin jättekiitollinen! :)

Rauhanmerkki

• Ankeuttaja
Kadoksissa
« Vastaus #23 : Kesäkuu 24, 2005, 09:05:12 »
Minusta sarja oli tosihyvä kokonaisuudessa, mutta loppu oli aika tökerö. Yksi jakso tähän lisäksi olisi vielä paikallaan.
Loppuakohden minua alkoi ärsyttää Harryn ja Lucyn liika ruutuaika. Eiväthän he ole mitään päähenkilöitä sarjassa. He eivät edes olleet kovin kiinnostavia. Tuo pariutuminen on kyllä aika. Miten kaikki vain hups heijaa sopivat toisilleen? Onneksi ei sentään näytetty jotain ihme suutelukohtauksia joka parilta. Tykkäsin kovasti kun ne yhdet muuttuivat lapsen kaltaisiksi. Ne oli niin hassuja. :)

Poissa Cielo

• fearless
  • Vuotislainen
Kadoksissa
« Vastaus #24 : Kesäkuu 24, 2005, 13:55:41 »
Voi luoja miten pettynyt olin tuohon loppuun. Ja minä menin vielä äänestämään sitä!!! Harry ja Lucy muuttuivat päähenkilöiksi, mikä oli jo sinänsä tyhmää, mutta sitten lopussa kun he olivat ainoat, jotka muistivat seikkailut! Ärsyttävää. Nyt tekisi niin mieli nähdä ne toiset loput. Eivät ne voi olla huonompia kuin tämä. Tosiaan se "lapseksi muuttuminen" oli kyllä hauskaa katseltavaa, mutta olisin toivonut, että he muuttuvat normaaleiksi ja kaikki palaavat turvallisesti kotiin.

Ja lopuksi: Simon ja David olivat ihan parhaita! :)
LaForks.net                                    
suomenkielinen Houkutus-foorumi
--
ava by blackdogicons @ LJ