Kirjoittaja Aihe: Groove Coverage  (Luettu 1091 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

mangrove

• Ankeuttaja
Groove Coverage
« : Huhtikuu 07, 2005, 19:22:02 »
Groove Coveragelle ei ollut topiccia, joten ajattelin tehdä. Eikö muut Vuotislaiset ole huomannut tätä yli-ihanaa bändiä?

Jos ette niin suosittelen että kuuntelette, se on aivan ihana. Niitä kappaleita ei voi olla rakastamatta!

Ne ovat kyllä muiden kappaleista tehtyjä covereita, mutta ihan älyttömän hyviä.

Kuunnelkaa esim. Poison tai Moonlight Shadow niin rakastutte varmasti! :)

mixyyh

• Ankeuttaja
Vs: Groove Coverage
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2005, 19:31:52 »
Varmasti kaikki ovat tienneet että kyseinen bändi on olemassa..! Itse ainakin olen kuunnellut kappaleet niin puhki ettei huvita kuunnella niitä ollenkaan! Ja Groove Coverage on jo vanha bändi ja hyvä, mutta liika tullut kuunneltua :)

mangrove

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2005, 12:52:45 »
Lainaus

Varmasti kaikki ovat tienneet että kyseinen bändi on olemassa..! Itse ainakin olen kuunnellut kappaleet niin puhki ettei huvita kuunnella niitä ollenkaan! Ja Groove Coverage on jo vanha bändi ja hyvä, mutta liika tullut kuunneltua :)

Ei kaikki tiedä sen olemassa olosta, ei ainakaan useimmat kaverini. :P Vanha bändihän se kyllä on, mutta aivan äärimmäisen hyvä. Minun mielestäni. Ei sen kappaleisiin voi kyllästyä, ne on ihania. <3

Caycea

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Huhtikuu 23, 2005, 14:53:47 »
Groove Coverage on tosi hyvä! Poison on ihana, paljon parempi kuin Alice Cooperin (kirjoitetaanko se noin?). Se laulaja, kuka onkaan, laulaa tosi hyvin. Ihana ääni.
Runaway on myös hyvä, mutta ehkä kaikkein paras on Moonlight Shadow. Olen kuullut siitä kaksi erilaista Groove Coveragen versiota, sellaisen missä on vain säkeistöt 1 ja 3 ja sitten sellaisen missä on kaikki. Ihana biisi!

Riki

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2007, 16:42:23 »
Kuka kuuntelee tätä hyvää popparia? Minä lovetan tätä hirveästi, ja en koskaan kyllästy hänen biiseihinsä! Johtunee siitä että olen jumputuksen ystävä. Joka tapauksessa kuuntelen groove coveragea melkein koko ajan. Eniten kuunnellut biisit ovat:7 years and 55 days, moonlight shadow ja paradise. Alankin tästä kuuntelemaan 7 years and 55 days biisiä. Kiitos mielenkiinnostanne! :D

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Lokakuu 03, 2007, 14:05:52 »
Kuuntelen ja Groove on hyvä. Erityisesti tykkään hänen Poison biisistään joka on alkuperäisesti Alice Cooperin. Mutta mietin, että eikö tämän pitäisi olla Artisteissa?

Riki

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Lokakuu 05, 2007, 20:06:31 »
Hehe.. Joo huomasin vasta, kun olin lisännyt aiheen ja rupesin tutkimaan sivuja. Koetin poistaa aihetta mutta ei pystynyt.. Muuten tämä aihe komeilisikin artisteissa. ;D