Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 100928 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Elindar

• Ankeuttaja
Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #75 : Joulukuu 04, 2005, 18:05:57 »
Noh, minulle ei ole mitään sen kummempia sattunut, mutta olen jostain syystä alkanut kutsua konseptipapereita pergamenteiksi. ^^;
Tässä vähän aika sitten juuri ennen koeviikkoa kyselin äidiltä, että 'voisitko käydä ostamassa mulle perga - ei kun siis - konsepteja?' x'D Eihän siinä mitään, mutta noin on käynyt jo pari kertaa tuon jälkeenkin. Pergamentille minä kirjoitan, enkä millekään konsulle! :P

Poissa Damatris

• seonnut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Vain nerot hallitsevat kaaoksen!
« Vastaus #76 : Joulukuu 17, 2005, 20:04:50 »
Olin kaverini kanssa kaavuntekeleet päällä metsässä ulkoiluttamassa koiraani, joka on hiukan mini kokoisen suden näköinen. Kuvittelimme koirani olevan ihmissusi, joka on nauttinut sudenmyrkkyjuomaa, ja ihmettelimme miten hienosti juoma pitää verenhimon kaukana. Aloimme "taistella kielletyn metsän" kauheita eliöitä vastaan "ihmissuden" avustuksella. Ei tässä mitään, mutta metsässä tuli joku sienestäjä vastaan... xD Pedot pysyivätkin loppumatkan poissa näkyvistämme...
Sing me a song of seas and sun, chant me a spell of ice and fire

Lounly

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Joulukuu 17, 2005, 20:23:00 »
Minulle sattui aikas hauskkkasti^^

Istuttiin pikkusiskon kanssa pihalla ja juteltiin Harry Potter 4.(elokuva)
Hän on 7.v.
Yhtäkkiä me jutteklenmme muuten vain ja minä tokaisen Pikkusiskolleni ääneen "Se Cedrik Diccory on niin Hot...Tosi sexy..."Sitten tajuan mitä sanoin ja punastun  ja lopulta häivyn paikalta^^

Saan muuten kuulla siitä jatkuvasti^^ pikkusisko kiusaa minua kokoajan^^

jegguwi

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Maaliskuu 17, 2006, 15:23:44 »
Näitä on kyllä sattunut useampikin, mutta ei tule mieleen nyt muita.

Tänään musiikin tunnin lopuilla me laulettiin (tai no, musiikin ope lauloi samalla kun soitti pianoa) jotain laulua, jossa vikassa säkeistössä tuli jotakin tän tapaista: "Lapset huusi "Jaa!" ja kaikki lähti rynnäten ravintolaan" No, se lauleli tota kohtaa ja sit tunti oli niin lopussa, että se päästi meidät kotiin ja laulo ton kohdan (kun se niin taitaa pitää siitä, että toistelee samaa kohtaa sellaiset puoli tuntia) "Lapset huusi "Jaa!" ja rynnivät kotikoloon." Musiikin opettaja tietenkin meinasi, että me lähdetään kotiin, mutta minä viisaana tyttönä menin sanomaan: "Joo, kyllä mä voin sinnekkin rynnätä jos annat kartan, minkä avulla löydän sinne!" Minä ajattelin sen tietenkin Kotikolona. (Weasleyden kotina) Kaverit katto vähän mua kummissaan ja naureskeli.

LunaticPandora

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Maaliskuu 22, 2006, 18:00:33 »
Nooh, minäpä kai voisin kirjoittaa kirjan "Pandoran kootut toilailut" mutta ehkä nyt kuitenkin tyydyn yhteen viestiin.

Viime kesänä olin erään kaverini kanssa särkänniemessä ja olimme ehdottomasti sitä mieltä, ettemme voisi jättää vanhaa kunnon kummitusjunareissua väliin mistään hinnasta, joten ei muuta kuin jonottamaan. Vähän väliä jostakinpäin rataa kuului kauhistuneita pikkulasten huudahduksia ja siinä sitten jonnottaessa naureskelimmekin julmasti että "hui kuinka pelottavaa". Vähän ajan kuluttua oma vuoromme kuitenkin koitti ja raijasimme itsemme pirunsarviseen vaunuun intoa piukassa. Alku matka sujuikin leppoisasti valovälkähdyksiä ja heiluvia muovinukkeja osoitellen, mutta sitten nurkan takaa paljastui kammottava viikatemies pitkine mustine kaapuineen ja minä tietenkin sekosin täysin. Kurottauduin vaunun laidan yli nukkea kohti ja huusin kovaan ääneen jotakin että "Hei Voltsu, Voltsu! Ei s*atana, mitä Voldemort täällä tekee?!" Luojan kiitos kaverini ymmärsi lyödä käden suuni eteen ja kiskoa minut takaisin vaunuun, mutta oli se kieltämättä kyllä aika nöyryyttävää nousta ylös siitä vaunusta hetken kuluttua.

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #80 : Maaliskuu 31, 2006, 11:43:06 »
Minulle on sattunut Pottermaisia juttuja aika paljonkin. Pahinta on tainut olla kun satuin ensimmäisenä yhdeksännen luokan koulupäivänä kysymään luokanvalvojaltamme "Hei, milloin valitaan valvojaoppilaat". Tarkoitin kylläkin luottamusoppilaita. Sain osakseni kummia katseita ja ympäri luokkaa kuului nauruntyrskähdyksiä ja uusi luokanvalvojamme katsoi minua kummastuneena ja kysyi "Tarkoitat varmaan luottamusoppilaita?". En ollut edes huomannut virhettäni.

Kaverini kanssa saimme kerran valvotun yön jälkeen mahtavan idean. Päätimme pyöräillä kaupunkimme läpi pussilakanat niskassamme kuten "kaapuina". Päätimme että lähdemme kun tulee pimeää mutta muutimmekin mielemme ja lähdimme lauantai iltana kello kuusi. Lakanat selässämme, selässä luki animaagi. (minulla oli leopardilakanat), pyörääni oli kiinnitetty lappu "puhtolakaisu". Tietenkin kaksi koulumme poikaa tuli vastaan. Mutta eivät he tainneet meitä tunnistaa.

Joskus pari-kolme vuotta sitten serkkuni tytön kanssa leikimme noitahatut ja ihimekamppeet päällä kaksintaistelua ja meillä oli jotkut kepakot kädessä. Olin juuri langettanut serkkuni tyttöön kidutuskirouksen, hän pyöri maassa ja sätki ja minä tietenkin osoitin häntä sauvallani. Juuri sillä hetkellä naapurin silloin 5v pikkutyttö ilmestyy pensaan takaa kysymään meitä leikkimään ja katsoo erittäin kummastuneena touhujamme. Kyllä tuli hieman naurettua tempaukselle. ^^

Herkku

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Maaliskuu 31, 2006, 17:47:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Avril"
Ou gaad. *lol*
Mitä juttuja...!

Tämähän tapahtui viime kesänä Tampereella sijaistevassa metsikköpläntissä. Olimme Tessan kanssa "larppaamassa". (harhailtiin päämäärättömästi kaavut päällä, taikasauvat ojossa jne...)
Siinä höpöteltiin joutavia, tietysti Potter-näkökulmasta. Taisin olla Hermione ja Tessa Draco :).
Sitten tilanne kääntyi siihen, että Draco pyysi Hermua tanssiaisparikseen.
Sitten meitsiä alkoi naurattaaa ihan hervottomasti, ystini Draco-ilmeet ja eleet lähinnä.
Huusin kovaan ääneen: "Kidutu!" *tai jtn.*
Sitten alkaa Tessa nauramaan. En ollut ihan tilanteen tasalla..
*niinkuin aina*. Nimittäin takaamme tupsahti keski-ikäinen hölkkääjämies. Ja hän nauroi. Repäisin kaavun pois päältä ja tunsin punastuvani.
törmännyt*. Onneksi.
Noi on kieltämättä noloja, kun leikkii jotain ja joku ilmestyy sinne.
Omani:

Olin nähnyt todella aidon tuntuisen unen(Itseasiassa sillä viikolla jo kolme) siitä, kuinka lensin luudalla ympäriinsä. No ei kun pihalle, lauantai-aamu, kello ehkä 11, nappaan mahdollisimman aidonnäköisen luudan, ja hypin ympäriinsä se haarojen välissä.
Sitten huomaan etten onnistu lentämään, laitan "luudan" sivuun pettynyt ilme naamallani, kohotan katsettani ja huomaan että kaikki lähes kaikki naapurimme katsoivat touhujani.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #82 : Maaliskuu 31, 2006, 18:39:36 »
Yks mummo kysy multa nimmarii ja sano et enkö ookkaa Potter? Tais laskee leikkii mut kyllähän mä oman nimeni lappuun sitte kirjotin. ^^
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Salsakastike

• Ankeuttaja
Minulle kävi niin...
« Vastaus #83 : Huhtikuu 04, 2006, 17:34:39 »
Kävin jossakin (en muista missä) siellä oli iso musta koira.
Juoksin koiran luo ja huusin "SIRIUS!"
Ja sitten kerran eläin kaUpassa luulin yhtä rottaa Matohännäks ja sanoin hirmu kovasti "Iik... Voldun palvelija on täällä."

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
Re: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potterii
« Vastaus #84 : Huhtikuu 05, 2006, 19:23:54 »
LINK!
Hah, aivan pakko laittaa tämä kuva tänne. :P Minä olen se pidempi, kaksi vuotta sitten. menimme isän ja siskon kanssa aivan onneessaan sinne ja höpötimme jotain suomeksi että jee päästää Tylypahkaan. Olin kuvitellut, että siellä olisi paljon väkeä, elokuvassa siellä on aina mieletö vilinä. Emme sitten taineet löytää oikea laituria, joten nappasimme kuvan vain jostain kohdasta, että voidaan tutuille näyttää, missä sitä luurattiin.

Käytän nykyään paljon lainauksia Pottereista ihan puhuessani. Eilen, kun kaksi meidän lukoan poikaa vähän painivat käytävällä, minä sitten sanoin jotain tyyliin "Ei kannata tappaa toista, siilä siitä seuraa paljon pitkäpiimäisiä paperitöitä ja joudumme mainitsemaan sen silloin, kun haet töitä" Riikka, joka seisoin edessäni, kääntyi katsomaan ja ihmettelin kovaan ääneen, mitä oikein sanoin. Jouduin toistamaan koko lauseen ja minua tietenkin nauratti, koska tuo kohta on kirjassa niin hupaisa. Mutta kukaan muu ei tajunnut.

Kirjoittelen myös kaikkia siteerauksia koulukirjoihini. Nauran aina sille "Who's Cerdig? Your boyfriend?"-jutulle. Se kuulostaa paremmalta englanninkielisenä. Kirjoitin sen kerran enkunkirjaan ja hymyilin sille. Ja Helmi, joka ei ole avannutkaan Pottereita, alkoi kamalasti kyselemään ja minä jouduin selittämään ummet ja lammet. Mutta ei tainnut Helmi tajuta, koska hän ei ajattele kaksimielisesti... Kirjoittelen kaikkialle myös "of corse you don't know who you-know-who is!" lausahduksia. Ei suoraan kuudennesta kirjasta, sillä en kirjaa englanninkielisenä omista ja taitoni eivät riitä kääntämään sitä täydellisesti. Niin niin, terveystiedonopettaja on vähän kysellyt että mitä tuo tuossa tarkoittaa... *wirn*

Olen nykyään oppinut olemaan hiljaa Potter-aiheesta. Juuri kukaan luokalta ei ole lukenut niitä, kun noin puolet ovat lestaadiolaisia, ja toinen puoli on niitä ns. koviksia, joita lukeminen "ei voi vittu vähempä kiinnostaa". Ne harvat, jotka ovat ne lukeneet, eivät ymmärrä, mitä mahtavaa pottereissa on ja useasti pyörittelevät silmiään, kun jotain satun puhumaan. Olen kai saanut luokassamme hieman omituisen maineen?
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #85 : Huhtikuu 21, 2006, 10:33:20 »
Olin kylässä höperöllä mummollani, ja olisi huvittanut puhallella saippuakuplia. Dementoituneena en muistanut vempaimen nimeä, ja kysyinkin sitten mummoltani, oliko hänellä sellaisia huispaustangon näköisiä saippua juttuja. Eihän mummo tietenkään tajunnut, joten jouduin selittämään ummet ja lammet pottereista ja huispauksesta. Myöhemmin illemmalla kuulin mummon kysyvän tädiltäni, tunsiko hän outoa heppua nimeltä Harri Potter. Tätini ja minä tietenkin naureskelimme tälle makeasti vielä pitkään.

Miksen minä osaa käyttää noita muokkaus juttuja... murinaa

No sattuipa mieleeni tässä yksi toinenkin juttu. Pottereissahan kun on joitain hieman -kröhöm- kaksimielisiä lausahduksia, joille kaverini kanssa naureskelen. Yhtenä kuvistunnilla sitten siteerasimme kaikkein mehevimpiä kaksimielisyyksiä FKsta. Maikka tuli takaisin luokkaan miltälie pullatauoltaan ja hihkaisi hieman äkäisenä: Mitä ihmettä te tytöt täällä puhutte?! Sanoimme vaan että pottereita tässä siteerataan. Maikka oli hetken hiljaa, kunnes mietteliäänä totesi: Pitäiskö munkin lukea ne? Vaikuttavat mielenkiintoisilta. x)

//samettiina muokkasi ja yhdisti peräkkäiset viestit :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2016, 09:04:13 kirjoittanut samettiina »

freisku

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Huhtikuu 21, 2006, 12:01:33 »
Kerran olin saanut kirjeen ystävältäni ja siinä luki: Potterille. xD Sitten luokkani poika oli edessämme ja yritti koko ajan luke kirjettä. Minä tietenkin estin sen. Hän ehti hivenen vilkaista ja totesi hämmästyneenä: "PETTERILLE?! Kuka se on??" Siitä kyllä saa vielläkin nauraa katketakseen.  Toinen juttu on: Oli tylsää ruotsin tunnilla ja selailin sanastoa etsiäkseni jonkun sanan, mitä tarvitsi tehtävään. Silmät ristissä väsyneenä katsoin sanastoa. Siellä luki sana "hunaja" tietenkin minä luin hunajaherttua ja hyvä etten alkanut kailottaa "Täällä on Potterista sana!!" :D ONNEKSI pidin suuni kiinni, sillä eihän siellä sellaista sanaa ollut. :( Ehkä olin iiihan omissa maailmoissani.

Möykky

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Huhtikuu 21, 2006, 14:02:14 »
Minulla riittää näitä tämän lajin sekoiluja. Tässä pari.

- Olen vakuuttunut, että meillä kotona oleva koiramme on animaagi. Siskoni on samaa mieltä. Se vain ei aina käyttäydy kuin tavallinen koira, se on oudolla tavalla ihmismäinen. Ja yksikään tavallinen koira vain ei voi olla niin ilmeikäs! Se jopa keskustelee ihmisten kanssa joskus, siis oikeasti, pitää sellaista ihmeellistä ääntä, ei haukkumista, ei vikinää vaan sellaista, no puhetta! :D Minua säälittää laittaa se hihnaan, kun mietin että se on oikeasti joku kiltti ja kiva ihminen, joka osaisi kyllä varoa autoja ilman hihnassa pitämistäkin. Yleensä en pidäkään sitä hihnassa ellei ole aivan pakko. Odottelemme vain, koska se paljastaa todellisen ihmishenkilöllisyytensä. (:DD !! Nyt se tuli tuohon taas puhumaan!! Ja laittoi tassun polvelleni. On se animaagi, ei se voi olla mitään muuta.)

- Lontoossa pari kertaa käydessäni olen totta kai joka kerta sekoillut. Kysellyt esim. ihmisiltä, missä täällä on Viistokuja, missä täällä on Vuotava Noidankattila. Kerran yksi mies vastasikin että "Do I look like a wizard to you?" "Yes.." "Damn, again another muggle finds out!" :D Oli mukava huomata, että ihmisillä on huumorintajua. Ja Lontoon kaltaisessa paikassa on hauska kysellä mitä tahansa ja nolata itsensä, kun ei kuitenkaan koskaan tarvitse nähdä niitä ihmisiä enää.:P
King's Crossin asemalla olen tietysti juossut päin nvarmuuden vuoksi kaikkia pylväitä, eikä se piru vie tuottanut muuta tulosta kuin kolhuja ja naarmuja. Muutenkin harrastin vähän joka paikassa tätä: "Ooh, Harry Potter on varmasti kävellyt tästä. Ooh, TÄMÄ on varmasti SE puhelinkoppi, pakko mennä sinne!"
Kalmanhanaukion etsimisen jätin suosiolla väliin, vaikka mieli teki kyllä. Olen liian jästi, en olisi nähnyt sitä kuitenkaan.:(

- Tämä tapahtuikin sitten ihan parisen päivää sitten. Katselimme porukalla ulkona yöllä tähtiä kaukoputkella, kun eräs ystävän kaveri harrastaa tähtien tiirailua. Se oli minusta aika tylsää puuhaa, palelin ja valitin, kunnes sitten keksin kysyä, että "Voiko sillä nähdä Siriuksen?" "Tietysti voi." Olen suuri Sirius Musta-fani, joten ei ehkä olisi pitänyt katsoa sitä, etenkin vielä jo valmiiksi väsyneenä ja hysteerisenä. Aloin sitä katsellessa hokea uudestaan ja uudestaan: "Aww. Sirius. AWW. AWWWW!" Ja kavereilla oli hauskaa. Se tähtien tiirailua harrastava tyyppi sitten vielä kertoi lisää, ja tahtomattaan lietsoi hulluuttani:
"Niin, Sirius on Maasta katsoen taivaan kirkkain tähti."
"AWW! Onko? Kirkkain tähti, ihan niin kuin Sirius onkin! Kaikista kirkkain! Aww!"
"Joo... sitä sanotaan myös Koirantähdeksi."
"AWWW, no totta kai sanotaan niin! AWWW!"
"Niin, köh... Se on myös siitä erikoinen tähti, että se välkkyy eri väreissä aika mielenkiintoisesti."
"Eri väreissä, välkkyy! AWWWW! Ihan niinkuin Sirius oikeastikin, välkkyy mielenkiintoisesti eri väreissä, synkissä ja iloisissa!! AWWW, AWWW!"

... Ja sitten lopulta kaverini meinasivat tukehtua nauramiseensa ja päättivät, että meidän on ehkä minun sydämeni ja mielenterveyteni kannalta parempi lähteä. Aiheesta kiusaaminen ei kylläkään jäänyt ihan siihen.

Classica

• Ankeuttaja
« Vastaus #88 : Huhtikuu 21, 2006, 20:04:48 »
Hiih...
Mine ja kaksi pikkuveljeäni leikimme joskus Potteria, kun äiti ja iskä eivät ole kotona. Joten, leikimme, että minä olin Voldemort, vanhempi veli Harry ja nuorempi veli Ron. Leikin yhdessä kohdassa minä kohotan "taikasauvani", kun näen kaksi meidän luokkalaista poikaa pyöräilemässä vähän matkan päässä.  Huudan kurkku suorana : AVADA KEDAVRA!!!! ja tähtään "sauvan" kohti poikia ja huomaan, että toinen onkin ihastukseni. Jään tuijottamaan suu auki, naama punaisena. Kun pojat katsovat minua "hieman" hämmästyinenä, minä vilkutan heille ja hihkaisen: Heippa hei, minä tässä harjoittelen kuorolaulantaa.... Uskokaa pois, silloin nolotti.
Ja toisen kerran koulun vappunaamiasissa olin pukeutunut Hermioneksi ja kolme muuta kaverian olivat muita Potter-hahmoja. Välitunnilla "kirosimme" toisiamme huutelemalla kurkku suorana kirouksia mitä päähän pälkähti. Huomasimme vasta "nelintaistelumme" jälkeen, että pari ylemmän luokan poikaa olivat hekottaneet kyljet kipeinä esityksellemme. *nolo*

vihtori

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Heinäkuu 22, 2006, 19:49:38 »
Olin ottamassa aurinkoa parvekkeella,kun alapihalta kuului huuto :avada kedavra ! Siinä sitten tirkistelin parvekkeelta,kun naapurin lapset leikkivät pihalla  Harry Potteria. Oksat oli taikasauvoina ja vuorotellen he osoittelivat toisiaan ja huudahtelivat loitsuja. Ja sitten aina toinen tärisi hetken kidutuskirouksen voimasta, kunnes oli uuden kirouksen aika. Aika huvittava tilanne, kun lapsilla ei ikää ole kuin 7-8 vuotta. Lopulta toinen lapsista kyllästyi leikkiin ja määräsi toisen kommennuskirouksella kanssaan takaisin sisälle.  (tappokiroukset toinen onnistui aina niukasti väistää, jotta leikki pystyi jatkua) :D

Poissa escalier

• ilkeännäköinen
  • Vuotislainen
    • A word, please.
« Vastaus #90 : Elokuu 29, 2006, 16:41:14 »
Juu, tämä on oma, ehkä hieman sekava, mutta yrittäkää ymmärtää, juttuni:
    Oli yksi viimeisistä koulupäivistä ennen kesäloman alkua, ja minut sekä 3 kaveriani käskettiin siivoamaan eräs luokka. Siivottuamme meille jäi hieman luppoaikaa ja ehdotin että näytellään Harrya&kumppaneita ja tietenkin myös Pottereista pitävinä he suostuivat. Minä olin Voldemort, kaveri1 oli Hermione, kaveri2 Draco (niillä kun on samanväriset hiukset, kaverillani ja Dracolla) ja kaveri3 Harry.
   Säädettii siinä ekat kymmenen minuuttia jotain päätöntä, kunnes selvisi että Hermionella oli ollut salasuhde Voldemortiin, samalla kun tämä oli ollut Harryn kanssa. Seurasi jännittävä kaksintaistelu (jossa se Potterin penikka ei kuollut vieläkään :D) kunnes lopulta karjaisin TODELLA kovaan ääneen: "Potter, veit mun naisen!!!"
   Ja samalla hetkellä luokanvalvojamme tuli luokkaan ja minä tietenkin lähentelin jo tomaatin väriä, kun taas kavereillani tuntui olevan todella hauskaa.. Ilmeiseti minun tuskani katseleminen on lähinnä huvittavaa (kiitos vaan sympatiasta kaverit!)
Muoksin, jos muistan lisää.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2009, 19:23:33 kirjoittanut escalier »
"You may have created my past and screwed up my present but you have no control over my future."
-David Klass

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
« Vastaus #91 : Elokuu 29, 2006, 17:35:31 »
Yksi hauska juttu kävi kun olin äitini kanssa kaupungilla. Kadulla meni ohi kaksi miestä jolla oli nahkatakit ja mustat hiukset, niitten ohi mentyä äiti kysyi että "Onko noi nyt niitä larppaajia?". Mitä ne tyypit eivät kyllä olleet. Itseäni kyllä nauratti:) Sitä ihmettelen mistä äiti edes tiesi jostain larppauksesta...Ja koulussa olen kutsunut tukioppilaita valvojaoppilaiksi.
And they dream in their sleep

Simspelaaja

• Ankeuttaja
« Vastaus #92 : Syyskuu 06, 2006, 21:42:15 »
Mulla kävi koulussa näin:
Olimme Kaverini kanssa välkällä ja juteltiin potterista. Yht'äkkiä kaverin huusi: Dementor! Dementor! Ja osoitti sormella jonnekkin. Minä käännyin säpsähtäen (pirun vaikea sana!) . Kaikki töllöttivat. Ei ollut Hauskaa......

donkey

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Syyskuu 07, 2006, 16:44:48 »
en oikeastaan voi väittää, että minulle olisi tapahtunut mitään hauskaa tai hupaisaa.. olen ehkä muutenkin niin nolo, etten vaan tajua sitä.. :D

tosin minulla on tapana käyttää kaikkea Potter-maailmaan liittyvää sanastoa kaikissa arkipäiväisissä tilanteissa. puhuttelen opettajia aina 'professoreiksi' ja he ovat jo tottuneet siihen. paperit ja koulukirjat saavat aina ihan ihmeellisiä nimi, kuten pergamentti ja loitsujen käsikirja ja liemistä tenhoavimmat. :D Talvitakkini on tietysti 'kaapu' (pitkä musta takki :)) ja puhelimeen puhuessani käytän aina 'hormiverkkoa' :D
minkäs teet.
hurahtanut potteriin. :P

Poissa Varoituskolmio

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Syyskuu 11, 2006, 10:23:38 »
Siis onhan näitä ennen kirjan ilmestymistä tapahtuvia sekoamisia sattunut useastikin, mutta viimeisin oli viime talvena ennen Puoliveristä prinssiä. [Ei jaksa edes muistella mitä kaikkea teki englanninkielistä odotellessa] Vissiin päivää tai paria ennen yöjonotusta iski tällainen 'OMG! Kohta se tulee! Kohta se tulee!'- olo ja vedin takin päälle, otin luutani ja juoksin ulos. Ryntäilin luudalla ratsastaen pitkin katuja ja huusin täysillä. En edes mitään selkeää, kai sitä pari 'HAARRYYYY!!'akin kuului, mutta lähinnä ihan vain kurkku suorana ulvomista. Siinä tuijotti hyvin, hyvin, hyvin monet suu auki. Varsinkin kun juoksentelin jään poikki ja vastaan tulee muutama auto. Tarkoitan, ajat järven jään poikki tehtyä jäätietä pitkin, ei ketään missään, pelkkää lunta ja jäätä, ja sitten yhtäkkiä alkaa kuulumaan hitonmoista huutoa ja kohta vastaan ryntää joku teini-ikäinen luuta jalkojen välissä.

Meillä on kahden kaverini kanssa kaikilla ennenkin mainostamani Sirius-bokserit ja niitä tykkää pitää jalassa ihan niin arkena kuin pyhänäkin. Olimme koulussa ruokavälitunnilla useamman luokkalaisemme kanssa istumassa ja juttelemassa. Puhe kääntyy, uh, jotenkin Pottereihin, [suurin osa ei oikein.. välitä niistä] ja "Miulla on Sirius-bokserit!!" ["Miullakin!"]

"Anteeksi?"

Joo. Vedin päälimmäiset housuni alemmas ja näytin mustat [miesten] bokserini joiden takapuolelle on valkoisella kangasvärillä painettu SIRIUS.

Järkytys oli suuri.

Suuni takia olen ehkä joutunut enemmänkin ahdistaviin tilanteisiin. Muutama keskustelu äitini kanssa.

"Äiti, haluutsie hedelmätoffeeta?"
"No joo."
"Se on hiton nerojen nautintoaine, varsinkin sitruunatoffee!"
"Jaa.."
"Kuten ALBUS DUMBLEDOREN!!"
"..Kuka se on?"
"TYLYPAHKAN REHTORI!!!!"

Näki ilmeestä että äiti pohti lukemisharrastukseni terveydellisiä vaikutuksia.

"Pitäisi varmaan ruveta seuraamaan tota Roomaa.."
"Niin."
"Siinä on Lucius!"
"Eiks siinä ole myös Caesar?"
"On, mutta mikä tärkeintä, Lucius!!"
"Sitä mie en tunnekaan.."
"Se on itse asiassa fiktiivinen hahmo, mutta sillä on sama nimi kuin LUCIUS MALFOYLLA!!!"
"..Eli?"
"Etkö sinä tunne Lucius Malfoyta?!?! *epäuskoinen ilme*
Lucius Malfoy on aivan HITON SEKS-.. SE ON HARRY POTTER- HAHMO!!!!" *kuolavana*
"Joo, Elina.."

Näki että äiti harkitsi psykiatrille soittamista.

Ja ai hitto kun viime maaliskuun kymmenes.

"Äiti, mie meen Reetalle, myö vietetään Remuksen syntymäpäiviä." [Miulla oli paita 'Remus Lupin - Better than Chocolade' päällä] [[Joka jo aiheutti katseet]]
"Anteeks kenen?"
"Remus Lupinin!"
"Kuka se on?"
"Remus on ihan hel-vetin seks-, yksi maailman loistavimmista hahmoista!"
"Siis mikä on?"
"Harry Potter- hahmo."
"Sie et ole tosissasi."
"Miksen muka olisi?"
"Siis työ aiotte viettää jonkun kuvitteellisen kirjan hahmon syntymäpäiviä?!"
"Meillä on viis levyä suklaatakin!!"
"Elina, älä viitsi."
"Äiti, sie et tajua!!! Remus on.. Koska- no.. Mie menen nyt!!!"

Joo, mie en jäänyt tulkitsemaan meien äitin ilmettä siihen.
“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

Jocely

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Syyskuu 28, 2006, 18:17:19 »
Ei ehkä niin hauska, mutta mua nauratti kun tajusin mitä sanoin...

Eli pelattiin yhden kaverin (ei mikään potter-fani) kanssa korttia ja se yritti opettaa mulle jotain uutta peliä. Sanoi  sitten jotain, että tikin voittaa se, jolla on vähiten kortteja kädessä tai jotain. No minä sitten vitsailen tikki-sanasta jotain tosi fiksua ja kaveri selittää, että tikki on yksi pelivuoro. Ja minä sanon, täysin mitään ajattelematta, että luulin että puhuttiin siis ommeltikestä, niistä joita käytetään yleensä jästilääketieteessä. Ja sitten repesin. Mistä lie muistunut mieleen kohta Arthurista Pyhässä Mungossa...

Yin-Ise

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Syyskuu 29, 2006, 19:50:30 »
Juteltiin kaverin kanssa koulusta ja rupesin selittämään, että "Me opiskellaan historiassa ihmissusien salaliittoteoriaa"

Saman tyypin kanssa juttelin puhelimessa, tajuamattani kutsuin sitä Siriukseksi.

MUOK//Otin ton yhen hölötyksen pois, sekosin aiheesta. :D

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #97 : Lokakuu 30, 2006, 18:42:40 »
Tämä sattui viikonloppuna pikkusiskolleni, joka ilmeisesti oli syventynyt hieman turhan perusteellisesti lukemaan pottereita. Lukemissession jälkeen hän päätti lähteä saunaan, ja tarkistaakseen oliko pikkuveljemme vielä saunassa, hän kysyi vanhemmiltamme: Onko Harry vielä saunassa?
Äiti vain vastasi että joo, ainahan se Potter on meidän saunaa käyttänyt :)

Kuutti

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Lokakuu 30, 2006, 20:19:08 »
Tapahtui muutamia vuosia sitten, olin 13- tai 14-vuotias. Olin tuolloin lukenut illalla ennen nukkumaanmenoa muistaakseni Azkabanin vankia. Keskellä yötä heräsin siihen että tutkin lukujärjestystäni miettien kuumeisesti, onko seuraavana päivänä liemien kaksoistuntia. Kesti aika kauan, että heräsin kunnolla tajuamaan kummallisen huoleni.

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
potter elää..niin minäkin
« Vastaus #99 : Marraskuu 01, 2006, 15:25:41 »
noh tämä on aika hauska...mutta te olette viälä hauskempia...

olin juuri saanut valmiiksi sen vanhan rohkelikko huivini ja olin erittäin ilonen siitä ja pidin sitä kaulassa ja sitten olin menossa elokuvateatterin ohi ja vilkaisin sitä julistetta hp.4sesta ja vilkaisin ronin kaulaaa?!..

minä: tää on väärin millä oikeudella ne ottaa ja vaihtaa noitten huivien kuvioita!! mä sain tän edellisen just valmiiks!!! naniooo!!!

Joku mummo ikkkunasta: mitä se nuori mies siellä huutaaaa

Minä: valitan suurta vääryyttä!

mummo: jos ei nuori mies kohta kalpi siitä kuuseen niin saaat tukka pöllöä...

minä: pöllöjä missä? olis jo aikakin profeetta o myöhäs

Mummo: kuule sinä ...mee kotiis huutamaan

Minä: kuule mummo et sä oo ainoo joka täällä asuuu!

mummo: huudanko vahtimestarin paikalle! hävytön kakara

minä: älä suotta mummo hyvä voldemort tulee ja kostaa myöhemmin....

lähdin hipsimään pois...olin aika ilkee..tiädän..olen käynyt pyytämässsä anteeksi
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2007, 16:57:16 kirjoittanut blue kelpie »
dataa kotona ja koulussa