Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 103193 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Slytherin Prince

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
  • Pottermore: UnicornPhoenix28249
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #300 : Huhtikuu 07, 2015, 14:36:42 »
En tiedä, onko tämä yhtään hupaisa juttu, mutta kuitenkin: No viime vuonna tapahtui sellainen juttu, että siskoni vaati käsistäni oman Potterinsa takaisin. Luin siis siskoni Feeniksin kiltaa. Kun hän yritti ottaa sitä käsistäni, itkin hysteerisesti ja olin ihan seko, koska halusin lukea sen niin kovasti loppuun.. sitten lähdin pakoon siskoani se kirja mukana kyyneleet valuen. Taisinpa siinä vieläpä sanoakin, että: "Et vie minulta Pottereita!" Tai jotain tuollaista. Varmaan katso mua aika hulluksi. :D

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
  • Turhaan sä minua stalkkaat.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #301 : Huhtikuu 07, 2015, 18:17:12 »
En tiedä, onko tämä yhtään hupaisa juttu, mutta kuitenkin: No viime vuonna tapahtui sellainen juttu, että siskoni vaati käsistäni oman Potterinsa takaisin. Luin siis siskoni Feeniksin kiltaa. Kun hän yritti ottaa sitä käsistäni, itkin hysteerisesti ja olin ihan seko, koska halusin lukea sen niin kovasti loppuun.. sitten lähdin pakoon siskoani se kirja mukana kyyneleet valuen. Taisinpa siinä vieläpä sanoakin, että: "Et vie minulta Pottereita!" Tai jotain tuollaista. Varmaan katso mua aika hulluksi. :D

Haha:D
Draco dormiens nunquam titillandus.

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
« Vastaus #302 : Huhtikuu 07, 2015, 18:20:22 »
[quote author=Hitomi Yukiko link=topic=1275.msg789621#msg789621 date=1424030602

Mulla itselläni ei ole niinkään mitään, muttaa...
Päätin kerran noudattaa tämän ohjeita. Tuli nolattua itseni ja kolme kaveria erittäin, erittäin pahasti keskellä täyttä bussia....
[/quote]

Joo, mäkin oon nolannu itteni noilla aikas pahasti...c:

Poissa Tylsimys

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #303 : Huhtikuu 15, 2015, 17:03:46 »
En nyt tiiä että onks tää hupaisaa, mutta mulla on arpi ottassa mistä välillä sanotaan et muistutan Harrya kun tyykkään HP:sta. Muuten ei kyllä mitään oo.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #304 : Huhtikuu 15, 2015, 18:19:06 »
En nyt tiiä että onks tää hupaisaa, mutta mulla on arpi ottassa mistä välillä sanotaan et muistutan Harrya kun tyykkään HP:sta. Muuten ei kyllä mitään oo.

Sama, mullakin on arpi keskellä otsaa. Se tuli siitä kun löin pienenä sohvapöytään pääni :) ja sain sitten itseni kokoisen jättinallepuh -pehmon kun haava oli paikattu. (okei meni vähän offiksi...)

Ja sitten tänään kaverini tiputti potter viitosen lattialle koulun kirjastossa. Syöksyin sitten muka pelastamaan kirjaa ja kiljuin "ei saa, ei saa, mun rakas Potter!" Kaverit kyllä kattoivat vähän oudosti... :D
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
« Vastaus #305 : Huhtikuu 16, 2015, 21:05:54 »

Sama, mullakin on arpi keskellä otsaa. Se tuli siitä kun löin pienenä sohvapöytään pääni :) ja sain sitten itseni kokoisen jättinallepuh -pehmon kun haava oli paikattu. (okei meni vähän offiksi...)

Ja sitten tänään kaverini tiputti potter viitosen lattialle koulun kirjastossa. Syöksyin sitten muka pelastamaan kirjaa ja kiljuin "ei saa, ei saa, mun rakas Potter!" Kaverit kyllä kattoivat vähän oudosti... :D

Hah:D

Poissa Villisilmä hullumieli

• Vuotislainen
  • Let it go
« Vastaus #306 : Lokakuu 12, 2015, 17:41:24 »
 Tämä ei ole hupaisaa, enemmänkin noloa, mutta kerran luin koulussa HP : SK kirjaa ennen tunnin alkua ( Opettaja ei ollut vielä tullut. ) ja olin niin kirjan maailmassa, että kun eräs kaverini tuli kysymään minulta biologian muistiinpanoja lainaksi en kuullut häntä ensimmäisellä kerralla, joten tokaisin vahingossa : Ai mitä Dobby? Kaveri oli vaan huvittuneena, että anteeksi mitä?

Ja siinä vaihessa vasta tajusin sanoneeni jotain väärin. :)
Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi
 kunnolla elää.
 Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi kunnolla tuntea.
 Mutta aina voi yrittää.

Poissa karna

• pollomuhku
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #307 : Marraskuu 21, 2015, 19:03:06 »
Mulla kävi kerran sillä tavalla, että olin kaverini luona ja hän pyysi laittamaan valot päälle. Sanoin vaan ajatuksissani "valois". Kaverini purskahti nauruun, ja mulla meni useampi sekunti tajuta, mikä oli niin hauskaa :D Niin, ja näitä olen joskus musiikkiopistolla toteutellut...
"The thing about growing up with Fred and George", said Ginny thoughtfully, "is that you sort of start thinking anything's possible if you've got enough nerve."

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #308 : Tammikuu 17, 2016, 20:08:13 »
Pari päivää sitten kävelin koulusta kotiin ja ajattelin tavalliseen tapaani millä taialla Kalkaroksen voisi herättää henkiin. Hetken käveltyäni tulin yhden pariskunnan kohdalle. Siinä oli pinkkiin pukeutunut pirteän oloinen nainen ja täysin mustiin pukeutunut mies. Kun nämä sitten tulivat vähän lähemmäs, katseeni nauliintui suoraan siihen mieheen. Mies näytti ihan Kalkarokselta. Voin vain kuvitella hölmistyneen ilmeeni, kun mies tuijotti takaisin ja pyyhkäisi mustat hiukset pois kasvoiltaan. Heti kun tajusin, että olin jäänyt epäkohteliaasti tuijottamaan, niin marssin kyllä aika äkkiä pois.
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Minorea

• Pääkammotus
  • Vuotislainen
  • I am the one hiding under your bed
    • http://minorealismi.blogspot.fi
  • Pottermore: Minorea
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #309 : Tammikuu 18, 2016, 13:30:55 »
Lueskelin Harry Potteria ennen nukkumaanmenoa, joten vaikutti ilmeisesti uniini.

Heräsin yöllä kesken unien syystä tai toisesta. Siinä unenpöppörössä sitten tuijotin mieheni sängyn vierustaa, jossa seisoi Dobby (sillä seinällä on peili, olisiko ollut omakuva :'D). Herätin mieheni ja sanoin "Dobby on tullut varoittamaan meitä."
Mies ei lue Pottereita, eikä tottakai tiennyt, mitä ihmettä höpötän. Kysyi sitten, että mitä.

Jonkin aikaa olin sitten hiljaa ja päässä raksutti, että mieshän on jästi, ei hän tietenkään näe Dobbya ja varoitus on vain minulle. Menin takaisin makaamaan ja sanoin "ei mitään, jatka unia."