Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 105495 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Omituinen

• Ankeuttaja
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #150 : Joulukuu 15, 2007, 20:28:57 »
Voi että, minä repesin lähes jokaisen viestin kohdalla.
Itselleni ei ole sattunut mitään hirveän hauskaa.

Kaksi vuotta sitten huomasimme ystäväni kanssa(hänkin on suuri potter-fani) ensimmäisellä välitunnilla, että torstaisin kahdeksalta oli vanhempien oppilaiden teknistä.Ja yksi näistä oppilaista oli selvä Ron, hän oli pitkä, punahiuksinen ja pisamanaamainen. Koko loppuvuoden
seisoimme torstaisin kahdeksalta nenä kiinni teknisenluokan ikkunassa katsomassa Ronia. Viimevuonna kävelin Ronia vastaan käytävällä monta kertaa. Ja tänävuonna huomasin Ronin istuvan samaan pöytään kuin minä. Pöydän toiseen päähän, mutta silti.n_n

Tämän lisäksi olen täysin refleksinomaisesti kutsumaan erästä inhottavaa opettajaa Kalkarokseksi. En voi sille mitään.:/
Onneksi en ole koskaan tämän opettajan kanssa tekemisissä.

Muoks
Jonain päivänä selittelin ystävilleni hieman (lapsellista) erikoista versiota LP:n elokuvasta, kun opettaja sattui kulkemaan ohi.
"...Ja sitten se heitti sen ruman epäsikiön sinne pataan ja... Huomenta, opettaja!"
Läpällä selitin tuollaista, mutta opettajahan katseli jokseenkin omituisesti. Mistähän johtuu...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2008, 16:05:04 kirjoittanut Omituinen »

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #151 : Tammikuu 06, 2008, 16:22:50 »
mulla on vaan yks kommellus...

olin partioleirillä, jonne tuli myös poikia. olimme kaverini kanssa käymässä yöllä vessassa, yksinäisessä huussissa jossain keskellä pöpelikköä. olin huussim ulkopuolella odottelemassa, kun takaani kuului ääni joka kuulosti ihan leffan Voldemortilta: "mitäs se tyttö täälläö seisoskelee?" kaverini kuuli myös äänen ja kirkaisi (olemme molemmat kovia Potteristeja). minä kiljuin kurkku suorana: "VOLDEMORT!" ja käännyin. näin takanani pojan, jonka tunnistin yhdeksi poikalippukuntalaiseksi. oli siinä sitten selittelemistä...
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #152 : Maaliskuu 15, 2008, 21:03:29 »
vähänkö hauskoja ;D

Minä ja kaverit oltiin pimeellä lasketteleen, ja hiihtohissit meni läheltä semmosta pimeetä metikköä. Ei kylläkään oltu varmoja , oliko täysikuu, mutta huudettiin silti täysiä: -IIK REMUS LUPIN, REMUS IIK!!  Ja sauvottiin hullun lailla ankkurihississä eteenpäin, ettei vaan saataisi ihmissuden puremaa. :'D

Mä sitten aina sepitän, kuinka meidän kani osaa ilmiintyä, kun se joskus pari vuotta sitten ilmestyi saunaan jotenkin mystisesti. - Kyllä se osaa, osaa se, usko vaan! Mä aina hoen :D

Ja sitten: Sirius patukat, jotka saa mut aina ihkuttamaan kaikille: -Mulla on Sirius-patukka hihii mulla on Sirius-patukka jihii.

muoks muistin heti uuden! Tehtiin tänään virpomisoksia, ja meillä oli isoja muovisulkia. Otin myrkynvihreän sulan ja selitin äidille: -Mä säästän tän, tää on samanlainen kun Rita Luodikolla!
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Kafee

• Kahvikuppi
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #153 : Maaliskuu 15, 2008, 21:08:38 »
tää tapahtu joku viikko sitten

oli keittiössä kahvillla siskoni ja äitini kanssa ja puhuimme siitä että yhden kerhon ajankohtaa oli muutettu.
kysyin miks sitä aikaa on muutettu ja äiti sanoi että kokeillaan jos sillon siä kävis enemmän lapsia.
siskoni kysyi että käykö. äitini sanoi vitsinä että päinvastoin.lapset on kaikonnut sieltä.
ja minä järkevänä sanon että ei lapset osaa kaikkoontua.
äiti siinä vähän ihmetteli ja sanoin että yks harry potter juttu vaan

Muumilimu 1,5 litran pulloihin! Kannatta käydä osallistuun...

minnni

• Ankeuttaja
« Vastaus #154 : Maaliskuu 16, 2008, 22:11:34 »
Heh, repeän näille viesteille :'D

Mulle ei oo sattunut mitään hirveen hauskaa, muutamia 'kivoja' tilanteita on ollut:

- Olin ehkä toisella luokalla koulussa, ja välituntisin oleskelin pensaikossa jota nimitin tällipajuksi. Siellä minulla oli "sauva", joka oli tehty kotona. Kerran välitunnilla harjoittelin täysillä itseeni uppoutuneena loitsua odotum suojelius :D Sitten siihen tuli "Severus Kalkaros", opettaja siis, ja kysyi että lapsirakas mitä sinä teet. Menin punaiseksi ja sanoin että "Mä olen Hermione Granger". Opettajalla oli hauskaa.

- Pelkäsin hulluna muutettuamme uuteen taloon, että siellä asui lordi Voldemort. Pelkäsin kaksi vuotta. Pelkään ehkä vieläkin ::D

- Käsityö opettaja ihmetteli neulomisintoani. Rohkelikon kaulaliina valmistui hetkessä :D Olin surkea käsitöissä, ja opettaja ihmetteli vauhdikkuuttani. Minä vastasin: "Kyllä meillä Tylypahkalaisilla pitää olla lämmin  kaulaliina." Opettaja repeili.

- Veistin vahingossa sormeeni veistäessäni taikasauvaa. Menin puhdistamaan sormen, ja äiti kysyi silmät pyöreinä mitä oli tapahtunut. "Taikasauva epäonnistui", itkeskelin. Äiti ihmetteli.

Joo ei mitään erityisen hauskaa ://

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #155 : Maaliskuu 20, 2008, 20:38:13 »
no, kaverit sai taas repeilemisen aihetta.

olin yhdellä kaverillani yötä, siellä oli myös kaksi muuta kaveriani. eloin siinä kolmen maissa nuokkua ja kaverit herättelivät. unenpöpperöisenä huusin "Ankeuttaja! ODOTUM SUOJELIUS!" tai jotain. sain kuulla tästä aika pitkän aikaa jälkeenpäin :)

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #156 : Maaliskuu 30, 2008, 18:33:26 »
Repesin melkein jokaiselle viestille täällä. Parhaimpia luin äitille ääneen, kun se on täs vieres ja ihmettelee mitä hekotan.(meillä on tietokone olkkarissa) Iskäkin tuli jo kysymään, että mitä sä täällä yksinäs hekotat. (ovat kumpikin kyllä lukeneet kaikki Potterit KV:nkin.)

Niin, minulle sattui tällainen juttu vähän aika sitten, kun olin juuri lukenut KV:n.

Olin odottamassa, että ruotsin tunti alkaa. Selitin kahdelle kaverilleni jotain seikakirjasta.He eivät ole Pottereita pahemmin lukeneet toiselle olen lukenut FK:n kesällä ja toinen on lukenut AV:hen asti. He kyselivät aina vain lisää ja jatkoin seputustani. ruotsin ope tuli ja me mentiin luokkaan. Jatkoin luokassakin sepustusta kavereilleni. Selitin ja selitin. Yhdessä vaiheessa vierustoverini sanoi (se on poika, ei olla ite valittu pareja, ne on arvottu): "Voisitsä olla edes hetken hiljaa niistä Pottereista?" En ollut kuulevinani ja jatkoin jonkun spoilaavan jutun selittämistä. Kaverini istuvat takanani joten minun on helppo puhua heille. Kaverini sitten kuuntelivat siinä kiinostuneena. Hetken päästä tajusin, että opettaja (onneksi se on yksi meidän kivoimmista opeista) katsoi minua kysyvästi. Lopulta puoli luokkaa katsoi minua. Lopetin sepustuksen siihen. (jatkoin sitä tunnin aikana kyllä ja sen tunnin jälkeenkin.)

Tämä tapahtui viime kesänä sen saman kaverin kanssa jolle olen Potterin äänen lukenut. Olimme siis meidän mökillä. Olimme tehneet noin kymmenen taikasauvaa, puusta me niitä veisteltiin. (kaverini on kova larppari ja tykkää leikkiä kanssani Pottereita.) Leikimme olevamme jotain sauvatekijöitä ja aloimme miettiä mikä ydin sopisi kuhunkin taikasauvaan. esim. lohikäärmeen sydänjuuri pajupuinen, sangen notkea. Sitten meidän pikkusiskomme tulivat siihen. (joo minun siskoni paraskaveri on kaverini sisko. en tiedä tajusitteko. Se mun kaverin pikkusiskokin oli meidän mökillä mun pikkusiskon kaverina, kun saatiin kumpikin ottaa kaveri mukaan mökille.) He alkoivat leikkiä mukanamme. Sitten meijän isä tuli siihen mummin ja papan kanssa. (mun mummi ja pappa asuu lähellä meijä mökkii. ne siis oli tullu autolla pihaan.) He kuulivat, kun puhuimme yksisarvisen häntäjouhen vaikutuksesta siihen, kun sen yhdistää kastanjapuuhun. Mummi kysyi että mitä me puuhaamme me kaikki neljä sanottiin sitten yhteen ääneen: "Leikitään Ollivandereita!"   Mummi katto vähän pitkään ja iskä räjähti nauruun. (tajus, koska on lukenu Pottereit, niinku aiemmin sanoin.) Sitten siinä seliteltiin jotain liittyy Harry Potteriin juttua.

Lisäksi aina, kun kuulen, että telkkarissa mainitaan Harry Potter juoksen heti katsomaan telkkua.
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #157 : Maaliskuu 31, 2008, 17:24:40 »
hihi, taas yksi.

olin ulkona leikkimässä Potteria yhden kolme vuotta nuoremman tytön kanssa (ei ollut muutakaan tekemistä xD) ja meillä oli molemmilla minunveistämäni taikasauvat (vanha partiolainen xD). Siinä sitten leikittiin ja sauvani katkesi kun työnsin sitä farkkujen taskuun, oli kai liian ohut. huusin siinä sitten (kerrostalon pihalla): Perkeleen Ollivander! oli siinä sitten kivaa kun oltiin keskellä pihaa ja parvekkeille tuli väkeä ja katselivat sieltä alas... voimakas ääni mulla nimittäin ;)

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #158 : Huhtikuu 01, 2008, 11:43:00 »
Oi, nämä ovat älyttömän hupaisia! Tuli samalla omiakin "Potter-kokemuksia" mieleen.

No, tämä tapahtui ihan tänään. Näin tuolla ulkona lumikasoja auringonpaisteen ja kuuden asteen lämpötilan keskellä, haluten sitten lumikasat pois. Muistin sitten kohdan Azkabanin Vanki-elokuvasta jossa Draco ja kump. heiluttelevat sormiaan ja ulvovat sillälailla leikkien Ankeuttajia, ja minä sitten tein siitä hieman oman version. Menin ikkunan eteen ja heiluttelin siinä sormiani ulvoen lumelle että: "MENE POOOOOOIIIS, MEEEENEE POOOOOOOOIIIIS" ja äiti tulee sisään ovesta, ihmetellen että mitä minä oikein teen :D

Minä olen myös kotona verrannut opettajiani koulussa Tylypahkan opettajiin ja muihin Pottermaailman henkilöihin. Historianopettaja on ilmiselvä Severus Kalkaros pitkine takkeineen ja mustanpuhuvine vaatteineen, on hän vielä sellainen 180-senttinenkin, "hitaan" brittikorostuksen omaava ukkeli. Maantiedonopettajastamme tuli Bellatrix Lestrange sen jälkeen kun tämä kiljui täyttä kurkkua "SHUT UP!" ja ulkonäöllisesti tämä muistuttaa Bellatrixiä aika lailla. Matematiikanopettajamme taas on aikamoinen Vauhkomieli. Kerran kun puhuin näistä kotona, niin isä kuuli puheemme ja huudahtaa täysillä että: "MINÄ OLEN VOLDEMORT!"

Sisareni ja minä olemme myös molemmat Potterfaneja, joten hössötämme niistä koko ajan kaikenlaista. Sisarellani on jostain syystä pakkomielle verrata minua Draco Malfoyhyn, tai pikemminkin tämän näyttelijään. Kerran kun meillä oli vieraita kylässä, sisareni kutsui minua Dracoksi ja vieraat hieman hämmästelivät.

Sitten on vielä se, kun sisarelleni tuli joku arven kaltainen nenään täysin selvittämättömästä syystä, ja minä sitten selitin että hänestä tulee Harry Potter. Koulumatkallamme bongasin hänen otsastaan jonkinlaisen viivan ja lauloin että: "Sinusta tulee Harry Potter, Harry Potter, Harry Potter!" ja tämä vaan nauraa siinä. Myös kun oli KV:n ilmestymispäivä köksänopettajamme selitteli kaikkea hauskaa liittyen Pottereihin.

// aijaijai, edit.

Meilläpäin Mysterious Ticking Noise on hieman liiankin tunnettu. Kerran muistan kun matikantunnilla eräät tytöt lauloivat että: "Snape, Snape, Severus Snape, Dumbledore!" ja perään sellaisella älyttömällä äänellä: "VOLDEMORT, HEHUHUHUHUHUHUHU!" Opettaja nyt hieman katsoi heitä kummaksuvana :'D

Myös kerran kun olin kaupungilla näin auton, jonka etuvaloissa lukee: "BJ Sirius." minä sitten siellä nauran ihan täysillä osoitellen auton valoja ja huudan: "BJ SIRIUS!" ajan myötä tästä tuli DJ Sirius. Kun luokkalaisemme pojat säätävät koulun sähköpienoihin "DJ"-äänet, niin kun sitä DJ-huutoa sieltä tulee joskus huudan perään että "Sirius!" :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2008, 11:52:39 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Ellene

• Ankeuttaja
« Vastaus #159 : Huhtikuu 01, 2008, 18:31:38 »
Mä joskus kakkosella leikin et meidän koulu on Tylypahka ja että matikka on numerologiaa yms.
Kerran menin ystäväni kanssa alakerran tyttöjen vessaan ja me kiljuttiin: Apua onks siellä se murjottava Myrtti!!! No, tietenkin siellä oli joku neljäsluokkalainen pillitämässä, ja se oli tosi vihanen varsinkin sen jälkeen kun me oltiin kiljuttu. Luuli olevansa Myrtti :D

Sit toinen oli, kun edelleen leikittiin Potteria, niin mun kamulla oli Hiinokka mielikuvitusystävänä. Se selosti kovaan ääneen että "Hiinokka on nyt syömässä etanoita Ranskassa..." Ja kerran yks kuutonen kuuli sen ja se katto mua ja mun kaverii kuin hulluja... :)

Ne oli aikoja ne :D :D

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #160 : Huhtikuu 15, 2008, 10:47:37 »
Oho, Dean Thomas nimisen spottasin "The Ultimate Fighter" sarjassa, Season 4. Ja kuten leffassakin, tummaihoinen oli.
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #161 : Huhtikuu 15, 2008, 23:08:02 »
Jollain matematiikan kurssin aloitusluennolla (olisikohan ollut joku analyysi) luennoitsija sanoi:
"Täällä on näköjään joitakin rohkelikkoja geometria 2:lta". (kyseinen henkilö opetti molempia kursseja).
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Lilyth Starr

• Vuotislainen
    • tämän kaupungin kadut
  • Pottermore: MoonBludger9641
« Vastaus #162 : Huhtikuu 19, 2008, 03:16:17 »
Ei mitään kummempia, muutamia juttuja on sattunut, mutta yleensä unohdan ne aika pian. Yks kuitenkin tässä ihan vasta sattui.

Yhteiskuntaopintunnilla kirjotettiin vihkoon eduskunnasta ym. sellaisesta ja siinä sitten listattiin kaikki ministerit (ei siis nimeltä vaan esim. pääministeri, opetusministeri, ympäristöministeri ja niin edelleen). Opettaja sitten totesi luokan edestä, että tässä on nyt sitten kaikki ministerit. Mä vilkasin ajatuksissani listaa ja mieleen pomppasi et "Hei, eihän tässä oo kaikki, taikaministeriä ei vielä oo laitettu!"
Hetki meni ennen kuin tajusin, mitä ajattelin ja meinasi vähän ruveta huvittamaan. Onneksi en ole sitä tyyppiä, että huutelen epäkohdista ääneen niin että nyt ei luultavasti kukaan muu tainnut huomata taikaministerin puuttumista Suomen hallituksesta:D

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #163 : Huhtikuu 19, 2008, 22:04:07 »
Joo, minulla on yksi tapaus, sattui kun olin kahdestaan pikkusiskoni kanssa kotona :)

Siispä, olin kotona pikkusiskoni kanssa. Olin saanut suostuteltua siskoni olemaan velhojen kaksintaistelua kanssani, ja siskoni käytti niin sanottua ''varataikasauvaani''. Olimme hetken olleet kaksintaistelua (ensin olin opettanut siskoni olemaan sitä), ja kun sitten kolmannella kaksintaistelu kerralla huusin:
- Karkotaseet! Siskoni jäi seisoa toljottamaan minua taikasauva kädessä, ja minä tokaisin hermostuneena:
-Sinun pitää heittää se sauva pois! No, siskoni heitti sen suoraan taaksepäin, ja se lensi suoraan aukiolevasta vessanovesta sisään. Sitten kuului kolahdus ja läiskähdys... taikasauva oli lentänyt vessanpönttöön, ja minä ajattelin, että ei kai vaan... sitten komensin siskoni ottamaan taikasauvan pois pöntöstä, ja hyvin vastentahtoisesti hän sitten otti sen sieltä. Sitten komensin hänet pesemään sauvan, mutta enpä ole itse ainakaan sauvaa käyttänyt tämän tapauksen jälkeen... mutta näin jälkikäteen asia naurattaa todella paljon, vahingon ilo paras ilo, eihän minulle siinä varsinaisesti mitään käynyt :D Muoksin vielä, jos tulee muita mieleen, sillä olen varma että ainakin yksi hauska juttu minulle on vielä kerran käynyt..:)

//Muoks

Olin viime talvena lumilautailemassa kaverini kanssa (kaverini on 16 v). Olimme siellä illalla, olimme ostaneet kolmen tunnin liput ja aikamme loppui kahdeksalta, joka oli sulkemisaika. Olimme laskeneet noin tunnin, kun menimme yhteen isoimmista rinteistä, ja rinteessä oli monia hyppyreitä ja reilejä. Itse laskin alas menemällä vain yhdestä pienemmästä hyppyristä, ja jäin katsomaan, kun kaverini oli menossa yhteen isoon hyppyriin. Siinä oli myös sellainen iso joukko joitakin muita laskemassa, ja katselin kun he menivät hyppyristä, odotellessani että tulisi kaverini vuoro. Sitten kun olen seisonut siinä jonkin aikaa, kaverini huutaa takaani:
- Tuletko sinä vai jäädäänkö me koko loppuajaksi seisomaan tähän?
Kaverini oli jo jonottamassa hissiin, katsoin ylös rinteeseen enkä sitten nähnyt sitä hahmoa, jota olin luullut kaverikseni... ja minä sitten menin kysymään, osaako hän ilmiintyä, koska kävi vielä toisen kerran samalla tavalla..:) Ilmeisesti kuitenkin sekoitin hänet johonkin toiseen samannäköiseen laskettelijaan :)

- Bad Girl -
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2008, 13:05:18 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Latu

• Ankeuttaja
« Vastaus #164 : Toukokuu 19, 2008, 14:34:06 »
Muutama vuosi sitten Potterfanien sivuilla oli aprillipilana "uutinen, jonka mukaan Rowling ei kirjoita viimeistä kirjaa." Siinä sitten parhaan ystäväni [Moi vaan Hiflis, nolaan sut täydellisesti :D] kanssa säikähdettiin ihan jumalattomasti, pistettiin lähimmät kengät jalkaan -jotka sattuivat olemaan Nokian punaiset ja toinen pari mustat saappaat- ja juostiin kadulle. Kirmattiin siinä sitten ympäriinsä ja karjuttiin ja itkettiin ettei vikaa kirjaa tule.
...Ei tässä kaikki, sillä keräsimme lähes koko naapuruston pihoillen/ikkunoilleen/ovilleen katsomaan meitä, kun juoksemme lompsuvissa kumisaappaissa pitkin katua, kiljuen kuin syötävät. n_n'

Toinen muistamisen arvoinen oli, kun kuolasimme viimeistä kirjaa Suomalaisen edessä lähes kirjaimellisesti. Lääpimme ikkunaa vasten ja seurasimme katseellamme ihmisiä, jotka järjestelivät Potterkasaa. Siinä sitten tuli myyjä ikkunan toiselle puolelle, nauroi ja näytti viittä sormea, ikään kuin sanoen "Koittakaa kestää vielä viisi minuuttia." Ja kun ovet avattiin...
...VROOOOOM! Syöksyttiin sisään, olin johdossa, törmäsin _melkein_ Pottereihin, Hiflis ryntää ohitseni, on ekana jonossa ja saa T-paidan siitä hyvästä. Kyllä ketutti, ei paljon lohduttanut olla hyvä kakkonen. <D

Näitä on paljon muutakin, mutta nyt pitää lähteä tallille. Lisäilen kyllä, jos muistan/jaksan/tajuan. ;)

Rebwar

• Ankeuttaja
« Vastaus #165 : Toukokuu 25, 2008, 20:44:41 »
Hauskoja juttuja ja kerronpa omani! Tämä paljastaa että olen jo kamalan vanha näille foorumeille, mutta olkoon... Lisäksi työskentelen opettajana ja koulussahan aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Valvoin koetta ja kiertelin luokassa. Eräs hiljainen ja vetäytyvä poika oli piirrellyt koepaperin reunaan ja meikä kumartui sen kummempia ajattelematta ja kuiskasi varmaan äärimmäisen kummalla äänellä "pimeän piirto"...  Oppilaan ilme oli vähintäänkin näkemisen arvoinen! (terveiset sinulle, mikäli itsesi tunnistat!)

Poissa Riekale

• Kangaskaistale
  • Vuotislainen
    • Riekaleen kotisivut
« Vastaus #166 : Toukokuu 26, 2008, 17:25:52 »
Tästä on jo kyllä pari vuotta kun tämä tapahtui, mutta vieläkin joskus minua siitä muistutetaan..

Eli. Meillä oli vartion kokous ja minä olen meidän porukan vartionjohtaja. Siinä parin tyypin kanssa juteltiin Rowlingin animaagiudesta, kunnes lopulta päästiin asiaan, eli miettimään mitä merkkiä alettaisiin suorittamaan. Minä: "Joko te ootte suorittanu sen Salaisuuksien kammio -merkin?" (tarkoitus oli sanoa salapoliisi-merkki)

Poissa Peltsi

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: StormMirror20
« Vastaus #167 : Toukokuu 28, 2008, 12:05:52 »
Kerran 7 lk. uskonnon tunnilla, kun käsittelimme juutalaisuutta, sattui tällainen tapaus. Kirjassa sanottiin juutalaisten jumalan nimen olevan liian pyhä lausuttavaksi, kun taas kirjaan liittyvillä nettisivuilla kerrottin nimen olevan Jahve. Opettaja otti sitten asiasta selvää ja kertoi seuraavalla tunnilla:
"Jumalan nimi on Jahve, mutta juutalaisten kirjoitetussa kielessä ei ole vokaaleita, joten nimi on JHV. Juutalaiset ovat sitten alkaneet pitää nimeä liian pyhänä lausuttavaksi ja alkaneet kiertää sitä, niinkuin Harry Potterissa kierretään se, mikä sen nimi nyt oli?"

Sitten joku luokan tytöistä huusi suureen ääneen tuon nimen joka Harry Potterissa kierretään ja eräs poika huusi vielä suureen ääneen: "You know who!"

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #168 : Kesäkuu 08, 2008, 11:01:42 »
Ähräsin joskus enkun tunnille jotain työtä liittyen Harry Potteriin. Siinä oli sitten semmoinen In Memoriam-osuus, johon panin Tonksin ja Lupinin. (Ei tämä nyt niin paha ole) Tulostin koneelta jonkun kuvan Tonksista ja jonkun Lupinista ja liimasin ne siihen työhön. (En ollut katsonut Feeniksin killan kuin kerran viime kesänä..) Sitten palautin työni, tyytyväisenä kun olin ängennyt siihen niin paljon tekstiä ja "valaisevia" kuvia. Työt kiinnitettiin luokan seinälle ja niihin oli kirjoitettu nimet. Menin serkuilleni ja katsoimme ajan kuluksi Feeniksin killan ektroja, sitä Trailer Tonksia. Katsoessani niitä melkein parahdin ääneen. Työhöni liimattu Tonks oli joku ihan muu tyyppi, joka ei muistuttanut pätkääkään elokuvissa esiintynyttä Tonksia. Työhön liimatussa kuvassa "Tonksilla" oli rastat ja sairaan ylimielinen ilme. Silloin kyllä hiukan rasitti. Kun kuva oli mustavalkea, en edes tunnistanut pinkkejä hiuksia. Ei tämä nyt niin karmiva ollut. :)

Nyt juuri tuli yksi toinenkin mieleen. Minulla on usein tapana yrittää oppia laulamaan Mysterious Ticking Noisea, ne kaikki äänet päällekkäin. Kun ulkoilutin koiraa sateella, niin kuvittelin ettei ulkona ollut muita. Hoilailin siinä: Snape, Snape, Severus snape, DUMBLEDORE! Ja silloin takaani tuli joku toinenkin koiranulkoiluttaja.

Ja joskus pienempinä leikittiin serkun kanssa kaksintaistelua, ja tottakai kun tainnutin serkkua, niin ohi meni pyöräilijöitä joilla oli melko leveä hymy meidän leikit nähtyä :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2010, 21:04:28 kirjoittanut Chrystal »
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Monninen

• Ankeuttaja
« Vastaus #169 : Kesäkuu 10, 2008, 21:08:44 »
mulla kävi kerra sellane juttu, et mä ja mun kaveri oltii kävelemässä kaupungilla... Me oltii just sitä oltu Finfanfunissa kattomassa tekaistuja Potteri juttuja, sitte siellä oli 100 tapaa tappaa Harry Potter (niiku Voldemortille). Sitte siel vikana oli: Jos Voldemort olisi ollut järkevä, niin hän oli ampunut Harryn haulikolla. Joten kamuni hyppä niskaani ja huusi samalla: VARO HARRY! VOLDEMORT TULEE JA AMPUU SUT HAULIKOLLA!!!!!!" mä hapesin silmät päästäni :DDDDD

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #170 : Kesäkuu 10, 2008, 21:41:40 »
Hihihii, näitä on varsin hulvatonta lukea. Itselleni ei ole käynyt kummempia, mitä nyt olen hakannut tiiliseiniä sateenvarjolla ynnä muuta, mutta tämä täytyy mainita. Kävelin ystäväni kanssa elokuvateatterin ohi, ja ikkunassa oli Feeniksin kilta-julisteita. Tein äkkinäisen pysähdyksen, sellaisen hypyn, osoitin Harrya, otin "kauhistuneen" ilmeen ja karjaisin Mimmin ja erään ystäväni keksimän lempinimen: "PALLI HOTTER!" Ystäväni säikähti hieman, mutta rupesi sitten nauraa kihertämään. Minäkin rupesin nauramaan, ja ystäväni huomautti että pari rouvaa oli luonut meihin pitkän katseen. Minua se ei haitannut lainkaan, mutta luulenpa että ystäväni häpesi silmät päästään.
Tätä ei (toivottavasti) kukaan nähnyt, mutta minä ja Mimmi telttailimme Mimmin takapihalla, ja päätimme ruveta leikkimään. Koska se ei muuten luonnistunut, olimme Narcissa ja Lucius, ja puhuimme englantia. Minä olin Narcissa ja viipotin vampyyrin viitassa viehkeästi ja Mimmi oli Lucius, ja teki hänestä varsin machon. Ja siitä lähtien Lucius on ollut ficeissämme ja kuvitelmissamme aikamoinen machomies. Huom. se tapahtui viime kesänä.

Ja ai niin, isosiskoni juoksi päin tiiliseinää tullessaan koulun ruokalasta.

Poissa Unissakävelija

• uneksija
  • Vuotislainen
  • Tavataan unissa tai unelmissa.
« Vastaus #171 : Kesäkuu 10, 2008, 22:14:51 »
Olen talla hetkella Maltalla(suokaa siis anteeksi pisteiden puutos), mutta oli pakko tulla kertomaan kokemuksesta tanne. Nimittain taman nettikahvilan, jossa parhaillaan kirjoittelen, vastakkaisella puolella on paikka nimelta Potters Pharmacy, mista tulikin melkoisen hyvat naurut, kun toissailtana ystavani kanssa kierreltiin ympari St. Julianssia ja ystavani hihkaisi:
-Kato, Potter.
Olin tietenkin jo ihan tapinoissani, etta Daniel Radcliff olisi taalla, mutta ei. Kauppahan se vain olikin. Hyvat naurut ainakin kaveri sai ja itsekin nain myohemmin. Joka kerta hymyillyttaa apteekin ohi kulkiessa, kun kuvittelen Harryn tai Jamesin tai jonkun vastaavan tiskin taa kysymaan kuinka voisi auttaa. No, ajattelin menna huomenna kuitenkin tarkistamaan, josko tassa apteekissa olisikin jotain taianomaista... Lisaksi pitaa ostaa laastareita.
                                         -Unissakavelija
"Kaikki on mahdollista. Mahdoton vain kestää kauemmin."

Monninen

• Ankeuttaja
« Vastaus #172 : Kesäkuu 11, 2008, 16:09:32 »
Meillä oli koulussa "lukumato", olin kirjoittamassa uutta lappua lukumatoon (olin lukenut Potterin). Sitten kaverini tuli siihen viereeni ja huudahti: "No voi v***u taasko sä luet noita muna-pää Potteri kirjoja?! Ihan p***a koko kirja sarja!" Sitte me ruvettii riitelee siitä et onko mitään järkee tuhlaa aikaa Pottereiden lukemisee. Sitte ope tuli luokkaa ja me kummatki siinä viel riidellää, ja sitte ope karjasee ihan täysii: "NYT HILJAA TAI JOUDUTTE VERSOON (vertaissovittelu)!!!!!!!" Ja kummatki meistä hiljeni heti, eikä kumpikaan meitä maininnut koko loppu päivänä kertaakaan Pottereista. Vähä nolotti ja mä sain myös naurukohtauksen sen jälkee^^
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2008, 12:57:15 kirjoittanut Monninen »

Monsun

• Ankeuttaja
« Vastaus #173 : Kesäkuu 11, 2008, 22:32:45 »
Emmä tiiä onks tää nyt sellanen, mitä haetaan, mutta laitan silti.

Olin kirjottamas kaverille tekstiviestiä, ja siinä samalla taisin ajatella tai en mä muista et puhuinks jonku kans Pottereista, mutta kuitenkin menin jotenki hetkellisesti sekaisin, ja havahduin siihen, että yritin ettiä sieltä luettelosta H:n kohdalta nimee, että lähetän viestin Harry Potterille :--D

White lady

• Ankeuttaja
« Vastaus #174 : Kesäkuu 12, 2008, 20:36:01 »
voi ei! Olen kauhea ihminen! Luin näitä ääneen äidilleni!
No ei se mitään... hänkin on hirveä potter fani... ( salaisuus: hän lukee näitä ficcejä töissäkin)

Mutta oikeasti! nää jutut on hervottomoi!
mutta mähän elän käytännössä näitten rakkaiden tylypahkalaisten maailmassa. Matikan opettajani on TÄYDELLINEN Pimento kopio! Se pukeutuu vaaleanpunaiseen turkkiin ja vaaleanpunaiseen jakkupaitaan ja vekkihameeseen! Kaikki on pinkkiä! JA se juaina tunneilla teetä... se myöskin inhoaa mua järkyttävästi ja antelee huomautuksia ihan typeristä syistä:D ja sillä on käytäntönä että jos jotain unohtaa siitä pitää kirjoittaa sata sanaa selitykseksi...

Koulussamme on myös kalkaros... (tiedän tosin myös että ystäväni koulussa on tooooosi paha kalkaros myös) se näyttää lepakolta rasvaisineen hiuksineen ja pitkineen viittoineen...

Äitiini muuten... hän aina nauraa töissään kaikkia potter juttuja jolloin hänen työ kaverit aina ihmettelevät että mitä siellä perä lokerossa aina niin naurattaa.... :D
P.s Koulun tet päivä oli hauska...olinhan äidin työpaikalla...