Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 107803 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #125 : Syyskuu 04, 2007, 19:05:39 »
Siskoni murehti yläasteelle menoaan koko kesän, ja kyseli minulta jatkuvasti, mitä pitää tehdä jos käy niin tai näin, tai onko se juttu siellä niin vai noin jne jne. Vastasin, että jos tulee ongelmia, niin sitä varten on olemassa valvojaoppilaat. Ensin en tajunnut, miksi sisko vaan repesi nauramaan.

Ewestar

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Syyskuu 06, 2007, 13:32:59 »
 Olin kerran koulussa ja Olin kamuni kanssa tai molemmat meistä oli lukenut potter ykkösen no kehittelimme omasta koulustame saman tyyppisen laulun kuinm  tylypahkan lauilusta se meni jotenkin näin:
 Veh-veh-vehniän koulu
veh-veh-vehniän koulu
Astutaan yli taikuuden kun matkalla oomme
 kohti luokkaa rehtorin joka on
karmaisevampi kuin kalkkaros aikanaan.

Sitten tuli jtn.

Veh-veh-vehniän koulu
veh-veh-vehniän koulu
Taijomme itsellemme luntit
kokeisiin ja lyijy kynät me heitetään roskiksiin
ja sulkakynät esiin otetaan ja leijutetaan kohti
opettejan silmää konsanaan!

SAARINEN HAISEE KUIN PEIKON PIERU!

Tämän me lauloimme Bussissa matkalla särkänniemeen. ja Rehtori oli onneksi eri bussissa kuin me, mutta tiukka kouluavustaja oli siinä bussin etu osassa ja tuli kysymään minulta mitä me hoilaamme ja samalla kamun etsi esiin lyijykynän ja Huusi AVADA KEDAVRA!
Ja sitten me hihittelimme koko loppu matkan hänen ilmeelleen... xD

Ei niitä muita ole tultua koettu minulle... Mutta Serkulle kyllä... niitä ei nyt jaksa alkaa luettelemaan...köh

Daniel

• Ankeuttaja
« Vastaus #127 : Syyskuu 06, 2007, 14:48:09 »
Tänään matkalla kirjastoon huomasin erään kuppilan syrjäisellä kujalla. Hymyilin leveästi koko loppumatkan. Kahvilan nimi oli Sirius.

Minä söin tänään myslipatukoita, joiden laatikossa luki isolla ja punaisella SIRIUS. Btw, menkää Lidliin ;)
 Ne on ny minun täyspäiväistä ravintoa.
Oi! Olin juuri tulossa sanomaan että söin myslipatukoita joissa luki Sirius.

Oli minulla muutakin. Psykiatrilla käydessäni hän ihmetteli että olen muuttunut kauheasti kesän aikana ja että olen tehnyt jotain hiuksilleni, mutta sanoin että ihan samallaiset ne on, luultavasti sekavammat. Hän sitten kommentoi, että se on "vähän sellanen Harry Potter tyyli"... Katoin hetken vähän, että "o.O woot?" mutta tyydyin sitten hymyilemään.

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #128 : Syyskuu 06, 2007, 17:08:01 »
Minä näin tässä muutama päivä sitten ollessani bussissa miehen, joka työnsi lastenvaunuja. Mies oli ihan Harry: sellaiset hieman villihköt mustat hiukset ja silmälasit. Hauskinta asiassa oli se, että vaunuissa istuvalla tytöllä oli kädessään oksa, jotka se heilutteli. Tuli heti mieleen, että Harry on antanut vastuuttomana vanhempana lapselleen taikausauvan leikkikaluksi :)
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Dreik

• Fanpire
  • Vuotislainen
  • UuhLaLaahLaLaaLaLaahLaLaahLaLaa!!!
« Vastaus #129 : Syyskuu 06, 2007, 17:43:23 »
Menimme kerran koulun kanssa johonkin retkelle ja meidän piti etsiä joku opettaja, meille annettiin kartat ja sanottiin tarkat ohjeet. Mä en oikeen kuunnellu ja sitten opettaja yhtäkkiä kysy multa et mitä nyt siis pitikään tehdä ja mä rupesin vaan selittää jotain, että meidän täytyy löytää viisasten kivi ja mennä Pörrön ohi. Tossa vaiheessa kaikki rupes nauraa (myös ope) ja mä tajusin mokani. Saan vieläkin kuulla siitä.
Lukekaa Hömppätarinaa, se kasvattaa oven narinaa... ;)

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #130 : Syyskuu 07, 2007, 20:07:13 »
Mulla on sattunu näitä koulujuttuja montakin..
ykskin oli sillain et mietin kaikkia potter juttuja enkuks enkun tunnin alussa..ope kyseli sanoja,se kysyi että mikäs on spell suomeksi minä sitten kovaa sanon kovaa ja vielä viittamatta ettää se on Loitsu ..

en tiä kuuluuko tänne mut  aina kun pitää sanoa ilmaantua sanon ilmiintyä ja kamut ja opet on aina että häh,siis mitä sanoit? Kun ne ei oo lukenu pottereita..
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

dumppaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Syyskuu 07, 2007, 20:29:51 »
No kerran olin menossa bussilla lähimpään kaupunkiin ja yhtäkkiä siellä istuessani näin ilmiselvän Ron Weasleyn! Tämä poika todellakin muistutti niin paljon mielikuvaani kyseisestä hahmosta, että minun piti oikein hieraista silmiäni. En häntä kovin selvästi nähnyt, koska huomasin hänet juuri kun bussi mennyt ohi hänestä. Minä sitten viisaana tyttönä päätin jäädä mielenkiinnosta seuraavalla pysäkillä jonka välimatka "Ronista" oli ainakin puoli kilometriä. Pingoin paikalle jossa poika oli ollut valtavaa vauhtia, mutta tietysti häntä ei enää näkynyt. Siinä oli kyllä sitten kiva selitellä kaverille että hän joutuisi odotella tunnin kun "myöhästyin bussista." (; En vielä kyllä tänäkään päivänä tiedä kuka tuo salaperäinen poika oli.

sinny

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Syyskuu 07, 2007, 20:51:30 »
Viikolla tapahtu jotain todella hienoa. Kävelin ystäväni kanssa kohti lukiotupaa (olen siis lukiolainen) ja meillä oli hauska veto: jos en näkisi "ihastustani" koko päivänä, niin se olisi aivan järisyttävää. (tai ei se nyt veto ollut periaatteessa..) NO kuitenkin, olin menossa hakemaan kenkiäni ja takkiani naulakosta, kun pelkäsin näkeväni -hänet- ja peitin silmäni niin että näin vaan lattian. Kaverini sitten ärsytti siinä vieressä, että tulejo *piip*, hän siis yritti saada Tulejo-loitsulla ihastukseni siihen eteemme. Kun nousin lukion rappusia ylös, niin ajattelin etten enää näe häntä. No siinä hän sitten tuli suoraan päin ja minä huusin "HARRY!"
 Tämä huutoni johtui siitä, että ystäväni kanssa ollaan keksitty omasta koulusta eräänlainen Tylypahka. Mie oon Ginny, ja ystäväni on Hermione ja sanon hänelle usein HERM HERM, kun hän on niin nero kaikessa. niin, ihastukseni on Harry.
 Ja parasta kaikessa, tämä "harry" on lukenut kaikki Potterit (paitsi ehkä ei viimestä) ja olen hänen kanssaan puhunutkin niistä.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
« Vastaus #133 : Syyskuu 07, 2007, 21:16:38 »
Lainaus käyttäjältä: Kira
Tänään matkalla kirjastoon huomasin erään kuppilan syrjäisellä kujalla. Hymyilin leveästi koko loppumatkan. Kahvilan nimi oli Sirius.
Joo, täälläpäin on sen niminen ravintola. Mutta Skotlannissa oli McGonagall's steak reastaurant! (McGonagall = McGarmiwa) Ja meidän majapaikan omistajan sukunimi oli Diggory :)

Katte

• Ankeuttaja
« Vastaus #134 : Syyskuu 08, 2007, 12:55:52 »
Koulussani on eräs aivan Fredin näköinen poika! Olemmekin kavereiden kanssa ruvenneet kutsumaan häntä Frediksi ("Hei kato, tuolta tulee Fred!" "Näitkö Fredin äsken?"). Äskettäin saimme tietää, että hänen nimensä ei olekaan Fred, vaan eräs toinen Weasleyhin kuuluvan tyypin nimi :D Aika hyvä yhteensattuma.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #135 : Syyskuu 12, 2007, 17:48:43 »
Löysin lidlistä niitä Sirius myslipatukoita. Aiemmin olen myös löytänyt eräästä paikallisesta halpahallista Mrs. Potterin shampoota.

saraji

• Ankeuttaja
« Vastaus #136 : Lokakuu 14, 2007, 16:04:48 »
En tiedä jos tämä ihan tähän keskusteluun kuuluu, minusta ainakin, enkä nyt laiskuudessani jaksanut lähteä etsimään parempaa. Anteeksi siitä näin aluksi. :D

Elikkä siis luokassa oli kirjaesitelmiä, ja joku luokkamme poika oli sitten ottanut kirjakseen Harry Potter ja Viisasten kiven. Hän sitten esitti esitelmänsä sen kuuloisesti että oli kirjasta lukenut ensimmäiset viisi sivua, ja hänen selityksensä mukaisesti Kalkaros oli Harryn vihojen kohde, Tylypahkan ainoa naisopettaja. :D Mietin siinä sitten sisäisen nauruni seassa että mitäköhän McGarmiwakin sitten oli, ja repesin vielä enemmän kun rupesin ajattelemaan Kalkarosta naisena.
Sitten Voldemort oli hänen mukaansa Harryn veli, joka oli tappanut tämän vanhemmat koska ei pitänyt Harrysta (???) ja jättänyt pienen veljensä sitten tämän tädin ja sedän ovelle. :D Muistan tämän kyllä koko loppuelämäni, oli kerrankin hauska äidinkielentunti! Kaikesta päätellen opettajamme ei ollut myöskään lukenut Pottereita, sillä poika sai esitelmästään 10-
:'D

sinny

• Ankeuttaja
« Vastaus #137 : Lokakuu 20, 2007, 19:40:37 »
En tiedä jos tämä ihan tähän keskusteluun kuuluu, minusta ainakin, enkä nyt laiskuudessani jaksanut lähteä etsimään parempaa. Anteeksi siitä näin aluksi. :D

Elikkä siis luokassa oli kirjaesitelmiä, ja joku luokkamme poika oli sitten ottanut kirjakseen Harry Potter ja Viisasten kiven. Hän sitten esitti esitelmänsä sen kuuloisesti että oli kirjasta lukenut ensimmäiset viisi sivua, ja hänen selityksensä mukaisesti Kalkaros oli Harryn vihojen kohde, Tylypahkan ainoa naisopettaja. :D Mietin siinä sitten sisäisen nauruni seassa että mitäköhän McGarmiwakin sitten oli, ja repesin vielä enemmän kun rupesin ajattelemaan Kalkarosta naisena.
Sitten Voldemort oli hänen mukaansa Harryn veli, joka oli tappanut tämän vanhemmat koska ei pitänyt Harrysta (???) ja jättänyt pienen veljensä sitten tämän tädin ja sedän ovelle. :D Muistan tämän kyllä koko loppuelämäni, oli kerrankin hauska äidinkielentunti! Kaikesta päätellen opettajamme ei ollut myöskään lukenut Pottereita, sillä poika sai esitelmästään 10-
:'D

Ei hitto... Minä olisin tehnyt suoraansanotusti Hermionet ja alkanut selittää sen asian (vaikka kesken "esityksen") oikein. Bahaahaahh mutta oli kyllä aivan uskomattoman, öömm, VIISAS tarina.
Itse taas osasin tehdä kaiken oikein:
Tuossa viimeisellä kouluviikolla ennen syyslomaa olin vähän enemmän sekaisin kuin yleensä. Olin siinä vaiheessa lukemassa FK:ta tsiljoonatta kertaa ja sitten tapani mukaisesti elin jo itsekin Tylypahkassa ja osasin taikoa. Haa sitten rakkaan ystäväni kanssa (ketä kutsun Hermiksi) kävelin käytävää pitkin välitunnilla ja selostin ja selostin ja sitten vähän matkan päässä meistä käveli yksi opettaja, ketä kutsun Kalkeksi. Aah kaikki oli niin hauskaa joten ajattelin olla Harry ja sähisin kärmekielellä jotain olevinani. Sitten kun opettaja ei kuullut sitä niin huusimpa 'KARKOTASEET'
Oikein,,, HUUSIN, joten kaikki kuuli sen. Oh, it's so magic.

//C'anossa korjasi quoten toimimaan:)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2007, 22:02:08 kirjoittanut C'anossa »

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #138 : Lokakuu 20, 2007, 21:23:08 »
samaan sarjaan kuuluu tämäkin;
yks päivä koulussa, oon ihan pottermaailmassa ja sitten kuulen kun joku puhuu potterista, kuuloni tarkentui huomattavasti.. katselin puhujaa sellanen ihme pissis jonka ei uskois potteria lukevan ja sit se viel sanoo pokkana ; "mun suosikki on se kutonen eli puoliverinen pinssi"..
Mä ja mun kamu vähän revettiin..
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

saraji

• Ankeuttaja
« Vastaus #139 : Lokakuu 21, 2007, 11:12:56 »

Ei hitto... Minä olisin tehnyt suoraansanotusti Hermionet ja alkanut selittää sen asian (vaikka kesken "esityksen") oikein. Bahaahaahh mutta oli kyllä aivan uskomattoman, öömm, VIISAS tarina.

Juu, oli tuo kyllä aika lähellä. Tosin jos olisin suuni uskaltanut avata, niin olisi ollut tiedossa sellainen naurukohtaus että tuskin olisin sanaakaan saanut sanottua. :D

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #140 : Lokakuu 21, 2007, 14:46:06 »
Lainaus
Löysin lidlistä niitä Sirius myslipatukoita. Aiemmin olen myös löytänyt eräästä paikallisesta halpahallista Mrs. Potterin shampoota.

täytyypä käväistä lidlissä!

Lainaus
en tiä kuuluuko tänne mut  aina kun pitää sanoa ilmaantua sanon ilmiintyä ja kamut ja opet on aina että häh,siis mitä sanoit? Kun ne ei oo lukenu pottereita.
Mäki teen aina kans noin

Yks mun kaveri oli meillä vähän ennen viime joulua, seki on potterfani. Mulla on sellainen tähtivalosarja, jonka nimi on Sirius. Sanoin sitten yhtään ajattelematta sille mun kaverille, että oota hetki,niin laitan mun siriukset ikkunaan, Se katto vähän ihmeissään.

Ja kerran kävelin ajatuksissani kaupungilla ja huomasin hoilottavani (kovaan ääneen) Voldemort, Voldemort, Voldi, Voldi, Voldemort. Mistäköhän sekin tuli.
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

Slytherin

• Ankeuttaja
« Vastaus #141 : Lokakuu 25, 2007, 13:23:08 »
:'D Kuvis tunneille kun on pitänyt maalata nii mä ja mun yks kaveri ollaan otettu pensselit ja alettu leikkiin kaksintaisteluu.Opetta järkytty hieman kun yht äkkii huudan täysii luokassa pensseli sojottaen kohti mun kaverii  "Avada Kedavra!!!"  Ja liikka tunnilla jos tämä kyseinen kaveri on ollut mun kaa samas joukkuees ja me ollaan saatu maali niin sit mä aloin laulamaan
"Snape,Spane,Severus Snape!" Sit mun kaveri tulee mun selän takaa ja huutaa "Dumbledore!"  :'D Ai jai nyt naurattaa.No siinä sit oli osa niistä hupaisista asioista joita mulle on tapahtunu liittyen potteriin.

Flamich

• Ankeuttaja
« Vastaus #142 : Lokakuu 27, 2007, 10:45:53 »
Eräässä saksalaisessa ohjelmassa oli nainen, jolla toinen silmä oli hiukan "pullistunut" ja katse sojotti minne sattuu. Äitini totesi "Tuohan on Villisilmä!"
(Minullakin on muuten silmä, joka pyörii minne sattuu, mutta minkään läpi sillä ei harmikseni näe.)

Kerran kun olin kävelemässä, tien reunassa istui kissa, joka toi heti mieleeni Norriskan tai McGarmiwan kissamuodon. Kissa tuijotti minua tiiviisti ja kun ohitin sen, se lähti juoksemaan vierelläni. Se hölkkäsi suoraan erääseen tienristeykseen ja jäi siihen odottamaan. Kun lähestyin risteystä, kissa huitaisi tassullaan, kuin olisi vilkuttanut. Ja koko ajan se tuijotti. Käveltyäni risteyksen ohi, kissa istui siinä hetken tuijottamassa ja katosi sitten pensasaidan taakse erään talon pihaan. Mikä lie Tylypahkan salainen agentti sekin.

Ja sitten eräs mielenkiintoinen sattuma: ennen viitoskirjan ilmestymistä, eräässä kirjoittamattomassa Potter-ficissä oli blondi, salaperäinen ja hiukan hulluna pidetty korpinkynsi nimeltä Luna. Oli tässä tyypissä hiukan eroavaisuuksia Lovekivan Lunaan. Harmi, etten kirjoittanut sitä muistiin.

Bellerina

• Ankeuttaja
« Vastaus #143 : Marraskuu 02, 2007, 22:03:41 »
Koulun ilmoitustaululla oli ilmoitus rästicooperin aikataulusta (ja tietysti asiaankuuluvaa kiristystä siihen että sinne pitää mennä). Tietysti minä älykkäänä ihmisenä hihkaisen innoissani "jästicooper!" Ei hävettänyt yhtään, ei. Onnekseni lähettyvillä ei kumminkaan ollut niin paljon porukkaa että kukaan olisi kiinnittänyt mitään huomiota.
Jotenkin tämä koko jästi-nimitys on muutenkin hiukan pinttynyt; muistan joskus vahingossa haukkuneeni ihmisiä jästeiksi kun olen suuttunut, ja asianhan voin korjata vain sitten lisäämällä perään sanan 'pää'.
"Senkin jästi! ...Pää!"

Lotta

• Ankeuttaja
« Vastaus #144 : Marraskuu 04, 2007, 19:26:11 »
Joo
Kerran luin Harry Potteria (Viisasten Kivi) autossa, kun äitini oli vielä kaupassa. Kun siinä tuli se kohta kun Professori Orave riisui turbaaninsa pois, ja sen alta ilmestyivät Voldemortin kasvot. Aloin kiljumaan pelosta ja kaikki tuijotti, jotka olivat lähistöllä. Noloa..

Bumblebee

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Marraskuu 04, 2007, 20:42:11 »
en nyt tiedä jos tämä oikein kuuluu tänne mjutta mjutta:
Perjantaina tuli Perjantai on Pahin leffa. Sen Director of Photography (mikä lie sekin on) oli Oliver Wood :)

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #146 : Marraskuu 05, 2007, 19:27:41 »
Lainaus
Perjantaina tuli Perjantai on Pahin leffa. Sen Director of Photography (mikä lie sekin on) oli Oliver Wood :)
Joo, tuon meilläkin huomattiin. Minä ja pikkuveljeni hihkuimme molemmat jotain Oliver Woodista ja äiti vähän ihmetteli, että kenestä puhutaan... (Vaikka hänkin on lukenut Potterit, kutoseen asti. Huono muisti, näemmä O.o)

Itselleni on sattunut niin monia Potter-mokia ja kommelluksia, etten oikein tiedä mistä aloittaa. Ensinnäkin sotken Potter-sanastoa arkikieleen aivan vahingossa. Tukioppilaita sanoin aina valvojaoppilaiksi. Liikennevalot vaihtuivat aina joko vaihtuos-, vaihdujo- tai vihreäksi-loitsulla. Koulun juhlasali on tietysti Suuri Sali. Palmusunnuntaiksi etsin kaverini (myös hp-fani) kanssa pajunoksia, ja hämmästyin aika lailla nähdessäni uuden koripallokentän naapurustossani, koska sielläpäin en ollut vähään aikaan liikkunut. Ensimmäinen lausahdus (tai pikemminkin huudahdus) oli "Kato, uus huispauskenttä!"

Koulussakin sattuu kaikenlaista. Seiskalla sain kauhean kohtauksen, kun saimme äidinkielenkirjat. Kumma kyllä kyseessä oli Loitsu-niminen teos. Olin hetken aikaa aivan fiiliksissä, kunnes tajusin, ettei kyseessä ollutkaan oikea loitsukirja. (Harjoituskirjan nimi muuten on Loitsuharjoituksia...) Äikäntunnilla laitoin yhteen tehtävään DH:ta spoilaavia vastauksia ja säästyin lukemasta juttujani ääneen, joskin opettaja on ainoa siinä ryhmässä lisäkseni, joka potteria lukee... :D Luokallani on myös yksi poika, joka näyttää aivan nuorelta Snapelta... Mustat, pitkät (joskaan ei rasvaiset) hiukset jne. Olen vahingossa meinannut lipsauttaa väärän nimen... Tämä Severus-poika vitsaili kavereidensa kanssa siitä, että yksi heistä näyttää (muka) aivan Potterilta, kun sai lasitkin. Piti tunkea nyrkit suuhun, etten olisi huomauttanut hänen muistuttavan Kalkarosta pelottavan paljon.

Pikkuveljelleni olen lukenut kaikki Potterit (kutonen kesken ja seiskan suomennosta odotellaan, vaikka DH:n olen itse lukenut...). No, kesällä 2006 minigolfradalla Maarianhaminassa näimme "Richard Griffithsin" eli tuttavallisemmin Vernon-sedän. Se sekoitti päät aika pahasti, eikä pelaamisesta tullut mitään, kun minä ja veljeni käkätimme oudolle ilmestykselle koko loppuillan.
Viime kesänä "lapsenlikkana" oikein kuumana päivänä isovanhempieni mökillä sain kuningasidean viihdyttää pikkuisia. Opetin heille uuden jännän pelin, huispauksen. Laudoista koottiin sitten salot ja avuksi tuli myös pehmopallo (ryhmy), tennispallo (sieppi) ja tietenkin jalkapallo (kaato). Hauskaa oli, vaikka ohikulkijat ehkä "hieman" ihmettelivät minua ja kakruja haravat/luudat/harjat/mitkä tahansa kepit haarovälissä juoksemassa pitkin pihaa...
Pikkuveljeni kanssa heittelimme frisbeetä ja samalla piti lausua joku loitsu. Jos frisbeen sai kiinni, torjui/väisti loitsun, jos pudotti, loitsu osui. Avadaa ei voinut torjua. Kolmesta ei-avadasta, mutta anteeksiantamattomasta kirouksesta kuoli, viidestä tavallisesta loitsusta. Ja aina valittiin uusi HP-hahmo. Näin Neville tappoi Voldemortin, Matohäntä Dumbledoren ja Harry Hermionen... ^_^ Hauskaa, meillä ja ohikulkijoilla jälleen kerran.

Koska olen jokaisen perheenjäsenen pakottanut edes muutaman Potterin lukemaan ja vapaaehtoisesti ovat joitakin katsoneetkin (vaikka vanhempien päähän ei näytä jäävän mikään), lauloimme veneessä "Meidän kunkku on Ron"-laulua. Hoilaukseen ei liittynyt äiti, joka laulun loputtua selitti vähän nolona, että veneen kattoluukku oli auki ja lähes koko satama kuullut kailotustamme...

Yksissä housuissani lukee Draco dormiens nunquam titillandus ja kaikki aina tuijottavat, lukevat ja kyselevät siitä x) Lisäksi uhkaan usein kedavrata ihmisiä.

//Edit: Olen kadottanut avaimeni, ja mietin hetken aivan tosissani, että onneksi voin aina käyttää Alohomoraa :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2011, 00:12:38 kirjoittanut Aiëdaíl »

Ewestar

• Ankeuttaja
« Vastaus #147 : Marraskuu 11, 2007, 11:03:25 »
Tämä on kyllä hyvä aihe.. Hauska lukea muiden "Potter kommeluksista" :D

Kamullani oli tässä Halloweenina Potter aiheiset juhlat. Noh eipä keksitty siinä mitää tekemistä joten päätettiin lähteä ulos. Siellä kiertelimme ympäriinsä (Asumme maalla eikä lähellä ole ketään muuta) , Sitten keksimme "lähdetään nelostielle liftaamaan näissä asuissa! (Juhlien pitäjä Lyde oli Dumbledore, Kia Dumbledoren veli, Maukkis oli Pimento (Se oli hieno asu) ja minä olin McGarmiwa.) Teimme niin että minä ja Kia mentiin nelostien toiselle puolelle ja muut jäi toiselle. Me sitten liftattiin oikein innoissamme jotkut tööttäsivät ja vilkuttivat valoilla (Yksi rekka tööttäsi ja vilkutti ylä valolla (TUUUUT) Sitten yksi auto alkoi hiljentämään ja minä juoksin karkuun ja Kia jäi seisomaan paikoilleen "kauhusta" jäykkänä. Sitten auto vain kääntyi ja kaikki revttiin..Tämä oli kyllä hauskaa.

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #148 : Joulukuu 13, 2007, 21:42:27 »
Koska olen jokaisen perheenjäsenen pakottanut edes muutaman Potterin lukemaan ja vapaaehtoisesti ovat joitakin katsoneetkin (vaikka vanhempien päähän ei näytä jäävän mikään), lauloimme veneessä "Meidän kunkku on Ron"-laulua. Hoilaukseen ei liittynyt äiti, joka laulun loputtua selitti vähän nolona, että veneen kattoluukku oli auki ja lähes koko satama kuullut kailotustamme -.-"

Repesin. Olen keksinyt oman sävellykseni Meidän kunkku on Ronille, joten koulussa aloin hyräillä sitä kaverin kuullen. Hetke hyräiltyäni kaveri kysyi, että mikä laulu tuo on, kuulostaa niin tutulta. "No se meidän kunkku on Ron." Kaveri repesi, ja minäkin kun tajusin, että enhän minä tiedä miten se laulu menee.

Koulussamme on myös yksi joka näyttää TÄYSIN Ronilta. Siinäpä sain katseet osakseni kun huudahdin "Uuuh, tuolla se Ron menee!" ja satuin osottamaan häntä. -.- Minä ja minun aivoni. :'D

Siskoni oli harmissaan kun ei saanutkaan elokuussa kirjettä Tylypahkasta. Minä väitin että olen surkki, mutta ei se uskonut.

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #149 : Joulukuu 15, 2007, 19:11:47 »
Hihiih.. Paljon ;D

Tässä yksi lyhyt; Kun olimme tulossa kaupoista kavereideni kanssa, niin kun mä ja yks mun kaveri fanitetaan ihan täysillä Pottereita, niin ne tekee välillä vähän pilaa siitä, niin yks karjas; "Kato!Hermione!" JA tietenkin me ihan täysillä katottiin sinne.. Oli siinä hauskaa ;D

Ja kun ostin todella paljon Potter tarroja (siis iskä oli mukana..) niin annettiin ne myjälle kaupassa, niin se laski siinä 6..7..8..9.. jne. Ei sen naama oikein peruslukemilla pysyny ;D