Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 115660 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Arktinen Banaani

• Ankeuttaja
Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #100 : Marraskuu 02, 2006, 21:44:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Grytolle"
Jaha taas yksi patseriHarryPotter fani, käytä kuule vähemmän mielikuvitusta kun ajattelet noita hahmoja. Näköjään esim. Mielikuvasti Remuksesta vastaa enemmän jotain patserifikkejen kuvausta kuin itse Rowlingin kuvausta! Tai vielä pahempaa, ELOKUVAN kuvausta.

Älkää patserit olko gnostilaisia!!

Siis mitä kettua? Anteeksi nyt tulee offia ja joo, tuota ei oltu osoitettu minulle, mutta mikä sinä olet puuttumaan kenenkään mielikuviin hahmoista puhuttaessa? O.o

Oba-pallo

• Ankeuttaja
Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #101 : Marraskuu 05, 2006, 12:02:27 »
Olin äitini ja kaverini kanssa katsomassa harry potter ja salaisuuksien kammio. elukovan lopussa; loppupidoissa kaikki taputtivat ja olin niin elokuvan lumoissa että alion itsekin taputtaa. Löi käteni kerran yhteen kunnes tajusin missä olin. puoli teatteri kääntyi katsomaan minua. Noloa

Poissa Varoituskolmio

• Vuotislainen
Re: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #102 : Helmikuu 02, 2007, 17:55:44 »

Jaha taas yksi patseriHarryPotter fani, käytä kuule vähemmän mielikuvitusta kun ajattelet noita hahmoja. Näköjään esim. Mielikuvasti Remuksesta vastaa enemmän jotain patserifikkejen kuvausta kuin itse Rowlingin kuvausta! Tai vielä pahempaa, ELOKUVAN kuvausta.

Älkää patserit olko gnostilaisia!!

Öh siis täh? Mie tajuan tän nyt vähän myöhässä, ja haluan samalla pyytää anteeksi typeryyttäni, mutta mikä on patseri?

On hyvinkin mahdollista, että ficcailu-urani on muokannut mielipiteitäni hahmoista suuntaan jos toiseenkin, mutta jo reilusti ennen kuin olin edes kuullut fanfictionista, olin kovin paljon Remukseen päin. JA Luciukseen päin. C'moon! Koko Remuksen ihmissusi-status.. Täytyy olla aika tylppämielinen mikäli tämä eläimellinen puoli ei saa ajatusta lentämään ja ajattelemaan, missä muussa kuin täysikuuöinä tämä tällainen puoli voisi tulla esille.

Ja minun ei varmaankaan tarvitse alkaa listaamaan muita ominaisuuksia miksi saattaisin pitää Remuksesta tai pitää Remusta seksikkäänä. Fanfictionia tai ei.

Ja kutsuisin itseäni mieluummin allegoriseksi tulkitsijaksi.

Niin, ja Arktiseen Banaaniin viitaten, mikä sinä olet puuttumaan kenenkään mielikuviin hahmoista puhuttaessa?
“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

Douille

• Ankeuttaja
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #103 : Maaliskuu 04, 2007, 21:41:13 »
nooh. en nyt tiiä kuinka hauskaa enää mut silloin ainakin nolotti.
Olin yläasteella, ehkä kasilla (n.4vuotta sitten siis) ja oli joku ruotsin tunti ja siellä oli sijaisena rehtorimme poika. No, puhelias kun olen niin ajattelin jutustella tämän sijaisen kanssa. Rehtorimme Veli oli ollut opettajanani kuvataidekoulussa ja siitä ajattelin sitten sanoa: " Sun setä oli mun opettaja Tylypahkassa" Niinpä tietysti, luokkalaiset katsoi vähän O_o (=friikki) ja häpesin hirveästi koska olin neljätoista. Sain sitten korjattua mutta en enää puhunut sen jälkeen.

Ja toinen juttu tässä ihan vähän aika sitten, oltiin kaverin kanssa isostapahtumassa kalvolassa. ja siellä sitten kaksi miestä esitti jotain sketsejä tms. ja sitten se toinen näytti tutulta ja hihkaisin sit aika kovaan ääneen 'toi on voldemort' Eh. noo onneksi se itse mies ei kuullut vaan lähellä istuvat vaan naureskelivat.
Oli muuten aika hullua kun siellä samassa paikassa oli vielä joku pantomiimiryhmä joista yksi oli ihan draco ja bändi jonka basisti oli weasleynkaksoset. ^_^

Rûdhcú Nevhísië

• Ankeuttaja
« Vastaus #104 : Maaliskuu 06, 2007, 21:33:34 »

Mitäs minulle..
No, unia on tullut nähtyä ja kummallisia katseita joistain tavaroista (mm. Sirius Musta-lippis).
Puheet taas ovat koko ajan Potterissa, ("Rowling on muuten sanonut.." -Virnuilut siskolta) tietysti.

Hmmmmmm. Täytyykin miettiä. *istuu kolme varttia tuolillaan*
Ainakin se, että miuta nimitetään koulussa Potteriksi hiuksieni takia. Rillejä ei löydy eikä tule (piilarit kunniaan ry).
Ja miuta pietään luokan Potter-hulluna, jota en khyllä kiistä. ;)

Mutta eipä kai mitään huvittavaa..

Margarita

• Ankeuttaja
« Vastaus #105 : Huhtikuu 08, 2007, 22:44:58 »
Äiti juuri katsoo kummissaan kun nauran kippurassa ja hihittelen:D

Nojoo. On kai niitä muutama tapahtunut, ei erityisen pahoja, mutta yksi jolle nauramme edelleen ystäväni kanssa. Hän on asiassa ikäänkuin "tekijä" ja minä olen "katseiden saaja, tekijän ystävä".
Olimme tällöin kuudennella, eli ala-asteella. Kävelimme ruokalasta kohti luokkaamme, kun yhdessä kohtaa oli kauhea tungos ja melu. Ystäväni oli tällöin kunnon potteristi, ja juuri olimme katsoneet potterin, oli ystävälleni Percy imitaatio luonnollinen. Paitsi että... yksi sana meni hieman väärin... Ystäväni huusi kovaa käsiään heiluttaen: "Go on, go on, I am the naked boy!" Käytävä hiljeni samassa ja hölmistyneet katseet kääntyivät meihin. Ystäväni oli tietenkin tarkoitus sanoa: "Go on, go on, I am the prifictboy!"(vai miten se nyt kirjoitetaankaan, meinaan siis johtajapoikaa) Tämän jälken nauroimme toisillemme ja tunkeilimme hiljaisen väkijoukon läpi.:)

Jokin toinenkin oli mielessä, mutta unohdinpas sen sitten ihan tyystin. Muokkailempa jos muistan sen myöhemmin.

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #106 : Huhtikuu 08, 2007, 23:26:53 »
No eipä minulle kummempia ole mutta, pieni kömmähdys sattui matematiikan tunnin alussa.

"Hei ope, saanko käydä hakemassa Voron luota kalvokyniä ja kalvoja esitelmää varten ?"
Luokasta osa katsoo, osa ottaa kirjoja laukusta eikä edes kuullut.
"Mitäs jos kävisit vahtimestarilta hakemassa" Opettaja sanoi huvittuneella äänellä. " Minusta tuntuu, ettei sieltä löytyisi tänään Voroa."
"Aivan niin, joo mäpä meen, heh" ja kävelin rennosti luokasta pois ajatukset edelleenki Harry Potter kirjoissa. :)
Ainakin ope näytti tietävän, että Voro on Pottereista, joten hänkin on lukenut kirjan tai pari ^^
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #107 : Huhtikuu 09, 2007, 20:21:57 »
*Rrrrrrepsh* Voi että te ihmiset olette hauskoja. *miettii omia hupaisia sattumuksia*

Minä:"Oi ei, onko nuo meidän valvojaoppilaita???!!!" *kauhistunut ilme*
Kaveri:"Valvoja...?" *ihmettelyä*
Minä:"Niin just, valvojaoppilaita"
Kaveri:*syvä hiljaisuus* "Valvojaoppilaita..." *katsoo minua kuin hullua, yrittää vihjata että olen puhunut mitä sattuu*
Minä:*huomaa sekoilun*Niin, siis tukioppilaita... *nolo*
Tuo tapahtui keskellä käytävää joka oli täynnä väkeä. Ei edes kovin hauska. x)

Historian tunnilla juteltiin kaverin kanssa jostakin, tämä ei kyllä liity Pottereihin, mutta:
Minä:"Tämä on maailmanhistorian suurin vääryys!"
Opettaja: "Ai mikä?"
Minä: *yllättynyt ja sekainen ilme* Ei mikään...

Oi, ja kerran selitin äidilleni että me liemitunnilla olimme tehneet jotakin, ja että ensiviikolla on numerologian koe. xDDD Ja olen puhunut tuvanjohtajasta tarkoittaen luokanvalvojaa... >xD Muoksin jos hoksaan lisää.

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
« Vastaus #108 : Huhtikuu 09, 2007, 22:40:53 »
Lainaus käyttäjältä: Varoituskolmio
Meillä on kahden kaverini kanssa kaikilla ennenkin mainostamani Sirius-bokserit

MITÄ, MISTÄ, MILLOIN?! MÄKI HALUUN! :D Ei jestas aiva mahtava tuo koko kommentti muutenkin!

Minulla on tämmöinne surkuhupaisa tapaus, joka sattui pari päivää Puoliverisen Prinssin ilmestymisen jälkeen. Olin tietty hakenut oman painokseni jo heti ensimmäisellä mahdollisella ajalla, mutta satuin sitten eksymään toisen kaupungin kirjakauppaan. Löysin erään muun mahtavan kirjan ja päätin nyt ostaa vielä senkin, vaikka Potteri nielikin rahaa. Astelin tiskille ja löin kirjan pöytää. Myyjä kysyi haluaisinko muovipussia. Sanoin, että anna vaan. Myyjä siinä sitte kyseli, että kelpaisiko Potter-pussi (sellainen paperinen, joka löytyy teidänkin kaappien perältä, veikkaisin :D). Katsoin hetken myyjän päälle ja osoitin tavallista pussia, koska rehellisesti sanoen olin menossa poikakaverini luokse enkä halunnut kävellä Potter mainos toisessa kädessä (tiedän! häpeän pää lerppuen oikeutetusti syyttävien katseiden alla). Myyjä vilkaisi toista myyjää, joka oli tullut tiskin taakse, ja hymyili tietävästi. Loivat semmosen katseen sitten minuun, että: "Tää on näitä likkoja, jokka kans pitää Pottereita lapsellisina ja huonoina kirjoina, ja joka ei ole viitsinyt edes vilkaista koko sarjan suuntaan." Näytti siltä, että päivän mittaa olivat tavanneet muutaman, eikä niin muutaman, samanlaisen tapauksen. Nauroin jälkikäteen, että eipähän tienneet juuri tavanneensa Pottereiden vannoutuneen kannattajan. :D

Ai niin. Olen myös tullut väärinymmärretyksi höpöttäessäni valvojaoppilaista tai no siis on ne aika lähellä tukioppilaita, eikö olekkin ^^'
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
Vs: Re: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potterii
« Vastaus #109 : Huhtikuu 23, 2007, 15:19:00 »
Olen nykyään oppinut olemaan hiljaa Potter-aiheesta. Juuri kukaan luokalta ei ole lukenut niitä, kun noin puolet ovat lestaadiolaisia
Hieman aiheesta poiketen, lestadiolaiset lukevat myös pottereita. Yhtä hyvin he saavat lukea Pottereita, kuin jotain Peppi Pitkätossu-kirjaa. Itse tiedän varmaan yli kymmenen lestadiolaista, jotka lukevat pottereita. >:D

Anteeksi tuo ahdasmielinen näkemys, se vain on niin ettei kukaan meidän luokan lestaadiolaisista lue pottereita, hyvä että edes tietää siitä. Sitäpaitsi tuolloin kun tuota viestiä kirjoitin, olin vuoden nuorempi kuin nyt, eli 14 ja mahdottoman lapsellinen (vaikka taidan olla edelleenkin... -.-'), joten ajattelin ettei lestaadiolaisilla ole elämää kun ei ole telkkaria. Nyt olen heihin paremmin tutsutnut ja ihan normaaleja ihmisia he ovat, tosin TV-ohjelmista jutustelu täytyy unohtaa.

Sellainen Potter-tapaturma sattui tuossa viime perjantaina, että olin edellisenä yönä näynyt erittäin mukavaa unta. Yleensä näen vain perjantaisin ja viikonloppuisin unia, sillä ma-to yöunet jäävät aina turhan lyhyiksi että unet jäisivät muistiin. Niin, aluksi näin unta, että luin kuvitettua Potteria, mikä minusta oli painajainen. Luin nimittäin Azkabanin vankia ja rääkyvän röttelön kohtausta. Kaikki kuvat olivat vastoin minun mielikuviani, Sirius oli ruma ja Remus vanha. Unessa pikkusiskoni tuli sanomaan että myöhästyn kohta koulusta. Lähdin juoksemaan kouluun, ja kun heräsin, olin varmaan viisi minuuttia aivan paniikissa, että nyt tuli myöhästymismerkintä ja jälki-istuntoa tiedossa. Katsoin kelloa ja se olikin vasta jotain seitsemän, joten jatkoin unia.

Seuraava uni oli jälleen Potter-aihenen. Siinä enoni oli adoptoinut viisitoistavuotiaan pojan, joka näytti aivan Siriukselta viisitoistavuotiaana. Kuolasin hänen perään, ja hehkutin kaikille jotka jaksoivat kuunnella: "Mullon uus serkku, ja arvatkaa mitä, sen nimi on Sirius! Ei varmaan Suomessa oo toista Sirius-nimistä, ja vähän se on hottis, se on niiiiiiin ihana!" (Ja tottakai serkkuun sa ihastua jos se ei ole sukua :D)

Heräsin, ja voi että harmitti kun se olikin ollut uni. En varmaan koskaan ole ollut niin lääpällään kehenkään, edes oikeassa elämässä. Selitin koulussa ennen tunteja yhdelle luokan tytöistä unesta, mutta jätin mainitsematta että serkku oli Sirius Mustan näköinen. Ja näihin uniin ei vaikuttanut ollenkaan se, että olin edellisiltana saanut luettua loppuun seitsemättä kertaa Azkabanin vangin, eijei, ei laisinkaan.

Ja mainittakoon vielä se, että pidän mesenimeni jatkona melko useasti jotain Potter-aiheista, kuten "Toujors pur", joka herättikin monenkaista kysymystä kuten "mitä toi tarkottaa?" ja "mitä kieltä se on?"
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Quintina

• Ankeuttaja
« Vastaus #110 : Toukokuu 04, 2007, 02:34:05 »
Pelaan ultimatea joka on vähintäänkin yhtä hullunkurinen joukkuepeli kuin huispaus, neljätoista pelaajaa kopittelee isolla kentällä lentävää liitokiekkoa  :)

Joskus olen yhyttänyt ajatuksen ääneni puhuvan Quidditch-treeneistä. Ikinä en onneksi ole sitä ääneen möläyttänyt, mutta olen aika satavarma että niin vielä joskus käy :)

Kira

• Ankeuttaja
« Vastaus #111 : Toukokuu 07, 2007, 17:02:21 »
Eräs kouluni umpipölö sijainen kysyi kaveriltani(joka harrastaa ratsastusta ja vikellystä, eräänlaista hevosen selässä voimistelua) että 'mitkäs sinun harrastukset taas olivatkaan? Huispaus eikö niin?'. Oli siinä pokassa pitämissä, kun sijainen täysin varmalla ja totisella äänellä kysyy harrastaako hän huispausta. :-D

Ze Lifie

• Ankeuttaja
« Vastaus #112 : Toukokuu 07, 2007, 21:35:52 »
Tapahtuipa kerran viime viikolla, hieman luvatta julistamallani hyppytunnilla... Lähestyvä viimeisen kirjan julkistupäivä teki pottereiden kertauksen ajankohtaiseksi, ja ostoskeskukset ovat touhuun erinomaisia. Noh, kuten itse kukin tietää, viides potter on julmetun paksu, aivan kuten eräs toinenkin tunnettu opus, kuten eräs luku-urakkani keskeyttänyt papparainen todisti. Pokassa oli pitelemistä kun yrität kertoa lukemisiani kyselleelle vaarille, ettei kyseessä suinkaan ole Raamattu...
Olen sentään agnostikko ja lisäksi pidän mainittua kirjaa masentavana.

Daniel

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Toukokuu 23, 2007, 22:42:12 »
*reps* vähä oon repeilly täällä noille joillekki jutuille :D

Itelleni ei oo tapahtunu mitään superhauskaa, mutta just tuollasia pikkujuttuja.
Esim liikuntatunnilla pelattiin pesistä, ja minä sitte olin siellä jossain keskikentällä räpylä kädessä, höpötin kaverini kanssa. Oltiin naurettu itsemme aivan puhki ja olo oli sellanen *virn* koko ajan. Sitten sieltä joku lyö pallon suoraan meitä kohden, ja mitäpä muutakaan, minä viisaana huudan "äägh! Ryhmy!" ja sen jälkeen hajoamme kaverini kanssa uudestaan, ja pallo vieri jonnekin.

Ja joskus kun kävelin yhden toisen kaverini kanssa koulun käytävillä, ja sitten yhdestä käytävästä oli valot sammutettu. Tietenkin meidän piti mennä kierros sieltä. Sitten kun käveltiin siellä, niin jotenkin ajatukseni eksyivät jälleen pottereihin, ja tokaisin kaverilleni epähuomiossa "Pitää viedä professori Kalkarokselle se liemien aine"... Kaverini katsoi hetken, että mitää. :'D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 27, 2007, 20:46:33 kirjoittanut Daniel »

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #114 : Toukokuu 24, 2007, 16:31:08 »
Hmm, no enpäs tiedä lasketaanko tätä, mutta tämä on ainoa asia mitä minulle on tapahtunut, koska yleensä pidän mölyt mahassani, ja yritän olla mahdollisimman -krhm- 'normaali'.
Tämä tapahtui koulussa äidinkielen tunnilla, kun en jasanut millään kiinostua siitä mitä opettajamme selitti ja harhauduin omiin ajatuksiini.
Olin vasta lukenut Hp viitosen ja ajatukseni luonnollisesti kulkeutuivat siihen. Mietin hiljaa mielessäni, ennustusta ja yritin muistaa sen sisällön kokonaan. Ajatteln sitä sitten siinä hiljaa mielessäni ja muistlein mitä se ennustus kokonaisuudessaan tarkoitti.
No tietysti opettajani kiinnitti juuri silloin huomionsa minuun ja kysyi, että: " Kata (nimi muutettu), kun nyt noin takkaavaisesti kuuntelet, selittäsitkö muullekkin luokalle mitä tuo tarkoittaa?"
Minä vastasin tietysti kummempia ajattelematta: "Se tarkoittaa sitä, että Voldemortin ja Harryh on kuitenkin lopulta kohdattava!"
Koko luokka hiljeni täysin ja kaiki katsoivat minua kummissaan. Lopulta pari poikaa räjähti nauruun.
Siinä vaiheessa tajusin, että opettaja oli kysynyt minulta jotain juuri selittämäänsä äidinkielen termiä.
Yritin itsekin nauraa mukana, ja sopersi opettajalle jotain, että olin lukenut potteria eilen yhteen asti yöllä ja se pyöri päässäni vieäkin..

Kyllä nolotti!

-Zenz
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Duff

• Ankeuttaja
« Vastaus #115 : Toukokuu 27, 2007, 20:42:15 »
Repeen x>

Miulle ei oo tapahtunut mitään kovin erikoista, mutta joskus liikuntatunnilla, kun pelattiin jotain opettajan itsekeksimää pesäpallon tapasta peliä puistossa, niin ajatukseni harhailivat Harry Potterissa. Pälpätin koko ajan kaverilleni Harry Potterista, ja se selvästi alkoi kyllästyä siihen. Sitten kun pidin hetkenkin tauon, ja näin ison mustan koiran, niin huusin: "KATTOKAA! Sirius Musta!" x)

Poissa Astral Romance

• Vuotislainen
« Vastaus #116 : Elokuu 06, 2007, 11:32:43 »
Eipä kauheesti oo mitään tapahtunut, kerrran kävelimme kamuni kanssa pellon reunaa. Yhtäkkiä osoitin siinä kasvabia kukkia, ja kiljaisin kovaa: Kato kuinka isoja ihmissusikukkia! Mun kamu kysy että "Siis mitä?" ja minä korjasin "Siis isoja Lupineja..."

Poissa Pomeroy

• Siriuksen jalkavaimo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #117 : Elokuu 06, 2007, 15:44:21 »
Katsoin sivusilmällä ja korvalla uutisia, mitä isäni katsoi olohuoneessa (itse olin keittiössä tekemässä leipiä, mutta näin telkkarin koska meillä on tavallaan yhdistetty olohuone ja keittiö. Siinä oli jotain ulkomaanuutisia.
Kohta kuului "Harry Potter jälleen - " ja minä syöksyin telkan eteen niin nopeasti kuin pystyin ja samalla liukastuin ja lensin peräedellä lattialle. Isäni hörötti ja äitini oli kauhuissaan ja veljeni kommentoi sarkastisesti. En ollut huomaavinaankaan vaan katsoin uutisia nenä kiinni telkkarissa - kirjaimellisesti. Seuraavana päivänä huomasin mustelman pakarassani :D

Kokeilin päälläni Tylypahkan koulupukua ja ihastelin sitä peilistä. Veljeni käveli ohitse ja pysähtyi katsomaan.
Minä: "Mitä nää oikeen töllötät?"
Veli: "Mikä japsiernu susta on oikeen tullut?"
Minä: "Veli-rakas. Tämä on Tylypahkan koulupuku."
Veli: "No kaikilla seksikkäillä japanikoulutytöillä on tuollainen puku! Et kyllä varmaan käytä tuota missään yleisellä paikalla saa hävetä silmät päästä."
Minä: *huokaus*
\\\\\\\"Suurin aarre on ymmärrys rajaton\\\\\\\"

Kira

• Ankeuttaja
« Vastaus #118 : Elokuu 06, 2007, 23:30:44 »
Tänään matkalla kirjastoon huomasin erään kuppilan syrjäisellä kujalla. Hymyilin leveästi koko loppumatkan. Kahvilan nimi oli Sirius.

Truthdel

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Elokuu 07, 2007, 17:47:25 »
Tämä tyttö on monasti härskiydessään mennä aina välillä lipsauttamaan HP1 leffan extrojen Alivanspuodin pelin tapaan " Mahtava sauva, mutta ei toimi!" Iskekää itse kyseinen lausahdus johonkin tilanteeseen niin johan löytyy paloauto. XD "Taikasauva" ylipätänsä sanana saa sen pienen kaksimielisen nurkan heräämään aivoissa. Voi tätä tyttöä, voisiko joku pestä miun aivot, kiitos.

Päivittelen jos tulee jotain muuta mieleen. On se kumma se velhomaailma kun se vuotaa näin meidän elämään.

Poissa Arminas

• Addikti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #120 : Elokuu 07, 2007, 20:19:10 »
Nää on ihan parhaitaxD

No en ole pahemmin itse mokaillut, mutta nyt ainakin yksi melkein-moka tulee mieleen:
Olin netissä jollain Pottersivulla, en muista enää millä, ja siinä oli jotain Hermionesta.No, puhelin sitten soi, ja vastatessani vedin henkeä sanoakseni automaattisesti Hermione. TAjusin kumminkin onneksi mitä olin sanomassa ja sain sitten vähän aikaa nieleskeltyäni änkytettyä oman nimeni .xD
The stories we love best do live in us forever.

onkelmalapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #121 : Elokuu 07, 2007, 21:38:30 »
*Nauraa maha kippurassa muille.* :D

No äsken, isäni tuli kysymään, että onko minulla huomenna menoja. No tietysti kun täällä olen juuri ollut, niin huudahan että " Menen Tylypahkaan !" Isä katsoi vähän aikaa oudosti ja kysyi et mitä? Sitten nopeasti sanoin " Eiku siis tykkimäkeen. " Ei ehkä mikään maailman paras, mutta oli itselläni naurussa pidättelemistä. ^^
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2007, 18:35:21 kirjoittanut onkelmalapsi »

Poissa Radamsa

• tiskipöydän alla asustava
  • Vuotislainen
  • Kalmokalvaus!
« Vastaus #122 : Elokuu 23, 2007, 23:43:48 »
Mä;*hieroskelen otsaani* mun arpee särkee..
Kamu; Mutta eihän Voldemort voi olla täällä nyt?

Hitto,että nauroin :D mulle ei onneksi ole sattunut mitään noloa...saatikka hauskaa. Muutamaan otteeseen olen kutsunut tukioppilaita valvojaoppilaiksi..eh,eh..Ala-asteella menin usein möläyttämään ennen liikunta tuntia tyyliin "joo,miepä menenkin nytte tuonne suureen saliin....eiku siis liikuntasaliin!" Onneksi muut eivät ole tajunneet,että mistä mie puhun -.-'
"You are the weak one. You never know love or friendship. And I feel sorry for you." (HP&FK Movie)

sinny

• Ankeuttaja
« Vastaus #123 : Elokuu 25, 2007, 20:54:56 »
Nää on jo todellakin lukemisen arvosia juttuja täällä! Itselleni ei ole hyvin sattunut, kun omissa kaveripiireissäni ei ole "samanlaisia tyyppejä" mutta joitain tilanteita on hyvinkin Pottereiden aikaansaannoksina:
1.Sanoin kerran valmentajalleni että "ilmiinnympä sitten paikalle" eikä hän varmaan kiinnittänyt asiaan pahemmin huomiotaan, mutta itse aloin miettiä että miksi minä niin sanoin.
2.Olin menossa nukkumaan ja en saanut unen päästä kiinni, olin lukenut juuri ennen Azkabanin vankia ja kohta aloin hämärässä nähdä ANKEUTTAJIA kolmekin kappaletta, mutta ne olikin jääkiekkopaitoja, mitä roikkuu kaappien ovien kahvoissa.
3.^^Pian tuon jälkeen koira haukkui/ulvoi pihalla ja ajattelin "SIRIUS!"
4.jostain kummasta uudeksi tavaksi on tullut huiskia kädelläni kuin olisi taikasauva kädessä jos selitän jotain asiaa ym.
5.Kerran englannin tunnin alussa (lukiovuotena) olin niin kyllästynyt kaikkeen siinä koulussa ja sanoin kävellessäni opettajan pöydän ohi kaverilleni "voi kun tämäkkiin ois Tylypahka" niin opettaja otti ja kuuli tämän ja vastasi "ai onko Pottereita luettu"
6. Omistan koulukaavun, se päällä juoksen pitkin koulun käytäviä ja kuvittelen kuinka olenkaan Tylypahkan oppilas. Kerran äidinkielen tunnilla opettaja kysyi, onko kukaan saanut monistettua kirjoitusaineita, koska atk-luokan tulostin oli jokseenkin hajalla. Minäpä sanoin "minä sain ja tulihan niitä minun kirjotuksia kaks kappaletta" opettaja katsoi minua ja sanoi "ohhoh, sepäs oli noituutta" Olin lopun päivää vielä enemmän kuin Tylypahkan oppilas.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2007, 18:15:57 kirjoittanut sinny »

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #124 : Elokuu 26, 2007, 20:56:55 »
Ihania...

Minäkin tässä menin yläasteen alussa sanomaan "kaverilleni", että: " On se kyllä aika kiva, se meidän tuvanjohtaja..." "Kaveri" katoi piiitkään, vino hymy huulillaan... :)
Ja äiti on antanut minulle kivan nimn: Harriet Potter. Ja joskus ihan tosissani luulin, että oon Potterin pikkusisko, kun mulla on tummat kiharat hiukset, isillä tummat kurittomathiukset, ja äitillä on punaiset hiukset.. Ja ollaan asuttu Listiankuja 4. Sehan on vähän ku Likusteritie, eikö?

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2007, 13:13:53 kirjoittanut Miyako »