Kirjoittaja Aihe: Kotisivut ja journalit  (Luettu 42869 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Medb

• luihu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #75 : Kesäkuu 03, 2006, 15:57:33 »
Juonittelupelifoorumi Kylä

Kylä on ylläpitämäni foorumi, jossa pelataan erilaisia juonittelupelejä (esim. täältä Vuotiksestakin tuttua ihmissusipeliä, mutta myös monia muita variaatioita) sekä keskustellaan niistä. Rinnalla on jonkin verran myös yleistä keskustelua. Kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita liittymään mukaan.
Kylä. | Minä uskon, että helvettiin johtava tie on päällystetty adverbeilla. - Stephen King

Poissa Antisankari

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Enimmäkseen harmiton
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #76 : Kesäkuu 08, 2006, 15:04:03 »
Tämä ei varsinaisesti ole kotisivu, mutta photarilla muokkaamiani Potter-aiheisia taustakuvia, avatareja, kirjanmerkkejä ja muuta löytyy täältä ja vastaavasti samaa tavaraa Disneyn Pirates of the Caribbeanista täältä. Toivoisin molempiin rutkasti kommenttia, en ole kumpaankaan saanut vielä yhtään...

Törmäätte väistämättä nimimerkkiin Pieras, mutta se olen silti minä. Pieras on näät nickini Oleskeluhuoneessa.
And I feel like dust, lighter than air
Winged by the smallest prayer
Destination anywhere

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Journalit
« Vastaus #77 : Kesäkuu 14, 2006, 13:48:29 »
Minulla löytyy journali täältä. Se on friends only, mutta pyytäkää rohkeasti kaveriksi, lupaan hyväksyä jokaisen pienen (ja vähän suuremmankin) Vuotislaisen.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Journalit
« Vastaus #78 : Elokuu 11, 2006, 14:03:37 »
Toivottoman koukussa olen ollut LiveJournaliin peräti toukokuusta asti, jolloin Martina minut sinne houkutteli. En tulisi toimeen ilman sitä, ja siellä nyt oppii tuntemaan ihmisiä kohtuullisen hyvin :) Että kiitoksia vain Martinalle *hymy* LiveJournalissa parasta on ehdottomasti muiden entryjen lukeminen. Niitä on kiva kommentoida ja silloin kun itselläni askarruttaa jokin asia tai olen surullinen tai muuta, tulee ihmisiltä todella positiivisia kommentteja. <3 Vuotiksen ohella sivu, jolla käyn päivittäin. Olisin muuten ilmoittanut journalini olemassa olon jo silloin toukokuussa, mutta nyt vasta tämän topsun täällä näin... o.O

Oma journalini on friends only, mutta laittakaa viestiä alle niin lisään.

*hali*
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Poissa Brian Molko

• Damn pretty bitch
  • Hirnyrkki
  • Kuoleman Morsian
Journalit
« Vastaus #79 : Elokuu 14, 2006, 21:06:41 »
http://daltsu.livejournal.com/

Tuossa englanninkielinen journalini, vaikken osaa kirjoitusta yhtä hyvin kuin puhumista.

On minulla GJ:kin, mutta linkkaan sen myöhemmin. Lisäilkää toki jos luette ja näin ^^

Minä pidin taukoa journaleista joihin milanda aikoinaan minut tutustutti. Nyt aloin taas kun pääsin Lontoosta takaisin :)
Julien, you're slow-motion suicide.

Smutrus

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #80 : Elokuu 18, 2006, 14:59:54 »
oletan että tänne siis saa laittaa yleistä keskustelua journaleista?

No. Mulla on ollut journal kaks kertaa: yksi joku muutama vuosi sitten mut en oikeen kirjoteellut sinne mitään, joten kuoppasin sen (vaikkakin se on vielä olemassa O_O)  ja toinen, johon kirjotan aktiivisesti. :>Se on siis LiveJournal. ÖÖ mullakin on ollut tili vasta toukokuusta asti, mutta joka päivä oon sinne yrittänyt kirjottaa. Se onnistuu ihan hyvin koska tykkään purkaa tunteitani kirjottamalla. Kuten Goldenfake, mäkin oon enemmän tai vähemmän addiktoitunut journalistani :>

Journalin kautta olen saanut yhden jo ihan hyvänkin kaverin ja oppinut tutustumaan muihin ystäviini paremmin. Tykkään journalissa siitä, että esim. kiinnostuksenkohteita etsiessäni löydän joitain tosi mielenkiintoisia journaleita joita on kiva lukea vaikkei sitä itse henkilöä tunnekaan.

Kannattaa tehdä sinne tili, koska Livejormaa on helppo käyttää ja sinne on kiva kirjottaa. :D mulla on tili nimellä Smutrus, mutta se on Friends Only. Jos jotakuta nyt kiinnnostaa ihan hirveästi lukea pätkiä mun elämästäni tai tunteenpurkauksistani, niin kyllä lisään ihan mielelläni.

Limetto

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #81 : Syyskuu 04, 2006, 20:27:11 »
Minulla on siis blogi, ja se on kyllä mahdottoman hyvä vaihtoehto tällaisilla laiskiaisille jotka eivät jaksa kirjoitella tavalliseen päiväkirjaan. Minulla kun se päiväkirjaan kirjoittelu aina unohtuu vähitellen - mutta tietokoneella pyörin päivittäin, joten blogi tuntui parhaalta vaihtoehdolta.
Blogissa (niin kuin päiväkirjassakin) saa ajatukset mukavasti kasaan, jos maailman meno mietityttää. Tai jos tekisi mieli tehdä jotain väkivaltaista (niinkuin minä :D) niin sinne voi purkaa ajatuksiaan. Olo tuntuu jo kummasti paremmalta sen jälkeen.
Blogihan näkyy kaikille (ellei sitä laita salaiseksi) joten yleensä kannattaa hieman miettiä mitä sinne laittaa, eikä olla ajattelematta sellaisia pikkuseikkoja (kuten minä, jälleen kerran). Tokihan blogissa aika hyvin pysyy tuntemattomana, ellet kerro kavereillesi osoitetta. Eli siitä huolimatta, KUITENKIN, kannattaa miettiä kahdesti pistääkö niitä aivan yksityisimpiä juttuja sinne. Joo.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, blogissani on myös tarjolla kahvia ja pullaa; http://cheval.vuodatus.net

Poissa Damien

• greatest hit
  • Vuotislainen
    • erinomainen ihmislapsi
Journalit
« Vastaus #82 : Syyskuu 26, 2006, 16:30:49 »
Juu blogi löytyy minultakin (uskon että tänne saa kirjoitella myös blogista, eikä pelkästään journalista) kiitos SHARRAN jonka blogia luettuani tajusin tekaista omanikin. Hyvä vaihtoehto tälläiselle laiskiaiselle joka ei jaksa kirjoittaa päiväkirjaa, tai edes yrittää vaivautua käyttämään jotain hirmuhienoa paikkaa kuten esim. Livejournalia :)

Ja minun blogini löytää TÄÄLTÄ.

// hei editedit nykyään minut löytää myös Livejournalista. saa lisätä ystäväksi t. joku joka on uusi siellä, omistaa vain vähän ystäviä (ja on tosi fiksua laittaa friends only........)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2008, 22:49:51 kirjoittanut Damien »
23 seconds on the floor Is all (s)he needs, And not a minute more

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
Journalit
« Vastaus #83 : Syyskuu 28, 2006, 19:11:30 »
Elikkäs joo. Minulta löytyy livejournal. Se on kylläkin vain kavereille, mutta lisäilen kyllä erittäin mielelläni uusia ihmisiä sinne.

Journaliini

Lj on kätevä, kun suurimmalla osalla ystävistä on se, ja muutettua toiselle paikkakunnalle voi lukea tuoltakin mitä niille kuuluu, jos ei koneelle yhtä aikaa satu, tai ei ole muuten ollut yhteydessä.

Tuonne vuodatus.net: iin tein tunnukset, ja tunnuksena on yllätyspyllätys Huhutar, mutta kunhan saan kirjoitettua sinne jotain niin laitan osoitteen tähänkin ja saatte mennä lukemaan. Hullu säätöselitys taas. ^^
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2007, 12:49:05 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Carlos

• Vuotislainen
    • LiveJournal
Re: Journalit
« Vastaus #84 : Tammikuu 28, 2007, 06:25:54 »
Minulla on ollut Livejournal nyt viikon verran. Siinä ajassa ei tietenkään ole ehtinyt hirveästi kirjoitella, joten en tiedä mikä journalini suunta tulee tarkkaan ottaen olemaan. Mutta eiköhän se siinä muotoudu ajan kanssa. Friends only kylläkin, mutta kaipaan lisää kavereita, joten kommenttia vain jos yhtään kiinnostaa.

http://gisl.livejournal.com/

Poissa Eru

• Härskilärvi
  • Hirnyrkki
  • Nynny
    • Kanjikaveri - opi japania!
Re: Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #85 : Helmikuu 12, 2007, 15:37:26 »
Jaahas. Kyllähän minultakin kotisivut löytyy: Kanjikaveri. Sivujen tarkoituksena on siis opettaa ihmisille japania, lähinnä kyseisen kielen enempi ja vähempi kimuranttia kirjoitusjärjestelmää. Sen lisäksi sivuilta löytyy foorumi, jossa voi keskustella ja kysellä japanin kielestä sekä suomi-japani-suomi -sanakirja, jonka voin rehellisesti väittää olevan paras ja laajin ilmainen netin suomi-japani-suomi -sanakirjoista (kun niitä ei kovin montaa ole...).
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2007, 22:56:31 kirjoittanut Eru »
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi  -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
Re: Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #86 : Helmikuu 12, 2007, 15:55:37 »
Huomaattehan, että tänne ainoastaan kotisivuja.

Tänne ei siis laiteta esimerkiksi journaleita. Niitä on muuallakin mainostettavissa. :) Ja journaleillehan on myös oma topicinsa. Journal-topsuun laitetaan myös blogit ym. :))

// Rikkinäisiä linkkejä tullaan korjaamaan poikke. Tarkistathan omasi!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2007, 20:30:06 kirjoittanut Renefer »
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Poissa Kahvikissa

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Helmikuu 18, 2007, 16:13:46 »
Äh. Koko viesti uusiksi.

Livejournalissa taas. http://preacher_of_ppp.livejournal.com

Kirjoittelen sinne vastauksen kysymykseen "Mitä kuuluu?" ja aika paljon sellaista henkilökohtaista juttua. Angstausta siellä on jonkin verran, mutta kyllähän ilonaiheitakin piisaa paljon.

Lisäilkää vaan, jos tunnette "yhteyden" (joo en keksinyt parempaa sanaa :D) minuun ja teksteihini.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2008, 19:39:28 kirjoittanut Kahvikissa »

Poissa viuhka

• salakielinen
  • Vuotislainen
  • Weasley is our king♥
    • livejournal
« Vastaus #88 : Helmikuu 19, 2007, 11:37:59 »
Ah, livejournal, elämäni tarkoitus! Minulla on ollut oma jo reilut kaksi vuotta, mutta joulukuussa päätin kääntää uuden lehden elämässäni ja tein uuden. Vanhan jätin kellumaan nettiin edelleen koska 1) en raaski luopua siitä ja 2) siinä on aivan liikaa kirjoituksia koneelle ladattavaksi, ne varmaan täyttäisivät koneeni kovalevyn. Täytyy myöntää että kehitin jonkinnäköisen riippuvuuden itselleni journalista, koska siihen kirjoittaminen on vaan niin hauskaa ja kavereiden entryjen lukeminen viihdyttävää. Yli vuosi sitten tajusin riippuvuuteni lj:hin ja pidin suunnilleen kuukauden mittaisen tauon koko palvelusta, mutta palasin sitten takaisin sen pariin. Täytyy myöntää, että ilman kavereita en varmaan kauhean kauaa blogia jaksaisi pitää; ei olisi mitään interaktiivisuutta koko touhussa.

Nyttemmin olen taas joutunut hieman vieroittamaan itseäni journalista, kun huomasin jälleen kerran kirjoittavani vähintään kerran päivässä jotain turhuuksia. Yritän parhaani mukaan pitää blogini tason korkealla (heh heh) mutta pääasiassa kuitenkin täyttyy omien juttujeni jauhamisesta ja hehkutuksesta. En ole yhtään niitä ihmisiä jotka avautuisivat sielunsa syvimmistä haavoista journaliin vaan pidän sellaiset asiat lähinnä omana tietonani. Mutta ei, journalini ei ole mikään tekopirteä sepitys.

Livejournalissa parasta on varmaan sen muokattavuus; ulkoasut, entryjen suojaustasot ja niin edelleen. Yhteisöt ja kaverit ovat myös erittäin tärkeitä. Yhteisöt ovat usein kansainvälisiä ja olen löytänyt muutamia ihanuuksia lj:n maailmasta. Esimerkiksi tämä yhteisö on aivan mahtava! Sinne jäsenet postaavat kuvia sen hetkisestä asuinpaikastaan ympäri maailmaa. Vuotiksen yhteisöstä olen saanut muutamia kavereita ja muutenkin livejournalissa on vaivatonta surffailla ja etsiä samantyyppisiä henkilöitä vaikka kiinnostuksenkohteiden avulla. Ja tykkään ikoneista kun niitä saa laitettua itselleen jopa 15 ilmaiseksi jos on valmis kärsimään pari mainosta ulkoasussaan.

Itse kirjoitan sekä friends onlyna että julkisesti. Päädyin tähän ratkaisuun siksi, että omasta mielestäni on niin tylsää kun lukee livejournalprofiileja ja haluaisi vähän lukea päiväkirjaa mutta se onkin friends only kokonaan; eihän sitä nyt jokaista ihmistä, jonka on vaan satunnaisesti löytänyt, halua välttämättä lisätä listalleen. Friends onlyksi minun entryni päätyvät jos niissä on jotain henkilökohtaisempaa tai muuten vaan sellaista, minkä en halua näkyvän jossain google-haussa. -,- Muutenkin yritän pitää huolta siitä, että julkiset kirjoitukseni ovat vain sellaisia, jotka haluan myös myöhemmin myöntää kirjoittaneeni.

http://skiftning.livejournal.com - ja minua saa lisäillä kaverikseen aivan vapaasti, olen lisännyt kaikki sitä tahtovat ainakin tähän mennessä ja tykkään aivan kamalasti lukea ja kommentoida muiden entryjä. Sehän on puolet lj:n hauskuudesta!
Don't cry because it's over, smile because it happened.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #89 : Helmikuu 19, 2007, 21:01:31 »
Livejournal se on kuulunut minunkin pieneen elämääni jo yli puolen vuoden verran. Päiväkirjan on aina ollut paras ystäväni ja nettipäiväkirjaa olen pitänyt aiemminkin, joten miksei sitten livejournaliakin.

Journal kuitenkin eroaa sen verran "yksityisestä" päiväkirjastani, että pidän jonkinmoista itsesensuuria yllä sinne kirjoittaessani. Henkilökohtaisimmat asiat ja kaikkein oudoimmat/angsteimmat/muuten vain intiimit vuodatukset päätyvät siis jonnekin tietokoneeni salaisiin syövereihin, eivät journaliin kaikkien koko maailman pällisteltäväksi. Jaamiksi? Olen kerran saanut aiheesta aika mukavan riidanpoikasen aiheeksi ystäväni kanssa, jolla kykyä minkäänlaiseen itsesensuuriin ei näyttänyt olevan, ja lukijalle (varsinkin hänet tuntevalle) tuli kyllä oikeasti paha mieli päiväkirjaa lukiessa. Siis journaliin päivän punainen lanka, yleiset kohellukset ja pienimuotoiset pohdiskelut, monet hauskat tai ajattelun arvoiset asiat jotka haluan jakaa muidenkin kanssa tai ihan vain arkielämäni ajatukset.

Ja ne ulkoasut ovat tietysti kivoja, mutta enemmän tykkään kyllä käyttäjäkuvien kanssa leikkimisestä. Livejournal on minulle tätä nykyä kotisivujen korvike, kun ei ole enää aikaa sellaistenkaan ylläpitämiseen.

http://normamerkuria.livejournal.com

Sieltä minut löytää, ei ole kylläkään friends only mutta toki kaikki uteliaat ihmiset ja varsinkin tutut ihmiset saavat minut lisäillä.
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Rain Wild

• Kissankorkuinen
  • Vuotislainen
  • Ähäkutti!
« Vastaus #90 : Helmikuu 19, 2007, 21:38:30 »
Jees, löytyyhän se minultakin. Marraskuussa taisin tuon blogini aloittaa, ajattelin, että kun en oikein osaa pitää yhteyttä ihmisiin, voisivat he halutessaan käydä lukemassa kuulumisia noin netin kautta. Ihan kätevähän tuo on, minun omatuntoni ei ole ihan niin huono, vaikka en ihan joka viikko muistaisikaan olla yhteyksissä. Sellaista yleistä fiilistelyä ja jutusteluahan tuo on, itsesensuuri on valitettavasti aika voimakasta. Mitä nyt vain sattuu mieleen juolahtamaan, jos kirjoitusinto yllättää.

Mikäli nyt jotakuta kiinnostaa ihan tavallistakin tavallisempi eloni, niin tässäpä tämä.
Permission to shout "Bravo" at an annoyingly loud volume, sir? | Would you mind holding my metaphor for a second?

Poissa Ceciliah

• Syystuuli
  • Vuotislainen
    • Ceciliah - livejournal
Vs: Journalit
« Vastaus #91 : Helmikuu 23, 2007, 16:00:01 »
Muistaakseni pari vuotta sitten aloitin blogin pitämisen, mutta sitten unohdin koko jutun. Ehkä vuosi sitten muistin, että minullakin on tunnus livejournalissa ja aloin hieman säännöllisemmin päivitellä. Olen poistellut sieltä vanhimpia ja tyhmimpiä kirjoituksiani enkä voi sanoa, että ne uudemmatkaan olisi kovin syvällisiä tai järkeviä. Kunhan jotain kirjoittelen ja kadehdin niitä, jotka osaavat kirjoittaa hyvin. Journalini on friends only. En halua, että kuka vain pystyy lukemaan kirjoituksiani, vaikka oikeasti en mitään kovin henkilökohtaista sinne laitakaan. Saa lisätä kaveriksi, oikeastaan aina lisään myös takaisin.

Olisi ihana osata muokkailla hyvin journalin ulkoasua, mutta olen niin tumpelo HTML-koodien kanssa etten sitä edes yritä. Tyydyn kuolaamaan muitten ihanien ulkoasujen perään. Tietenkin voisin napata jonkun toisen tekemän layoutin, mutta en ole vielä jaksanut selailla niitä yhteisöjä, jotka pursuavat noita valmiita ulkoasuja. Pitäisi vielä löytää sieltä joukosta joku ainutlaatuisen hieno. Ikonit ovat mahtavia. En halua mainoksia sivuilleni joten tyydyn niihin kuuteen kerrallaan. Selailen ikoniyhteisöjä ja aina tallennan koneelleni hienoja, mutta ei niitä tule usein kuitenkaan vaihdettua.

http://ceciliah.livejournal.com - Tervetuloa.
I just got lost
Every river that I've tried to cross
And every door I ever tried was locked
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the shine wears off

Poissa Nibs

• Vuotislainen
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #92 : Toukokuu 18, 2007, 14:26:22 »
Hidden Kiss - Peter Pan -fanisivut
Sumenkieliset Peter Pan -fanisivuni, joissa käsittelen tarinan kaikkia versioita ja muotoja hahmoineen, etenkin tunnetuimpia.

*

Julkaisin uudestaan pari vuotta sitten sulkemani Barty Kyyry Juniorille omistamani fanisivut, pikkuisen kehittyneet versiot. Edelleen sekä suomeksi että englanniksi.
In Memoriam of Barty Crouch Jr.

*

Englanniksi pitämäni fanisivut vampyyrien Lestat ja Marius isä-poika -suhteesta Anne Ricen Vampyyrikronikoissa. Kerron toki myös mielipiteistäni ylipäätään Vampyyrikronikat-kirjoista ja elokuvasta Kadotettujen Kuningatar, sekä Lestatin hahmosta. Sivuilla myös pätkiä ko. elokuvan vanhemmista käsikirjoituksista, sekä fanitaidetta Lestatista ja Mariuksesta - edelleenkin siihen alkuperäiseen isä-poika -suhteeseen liittyen.

The Secret of Eternity: Lestat & Marius -fanisivut

*

Koska tiedän, etten ole läheskään ainoa, joka ei - syystä tai toisesta - pidä tai jopa ei voi sietää, Kadotettujen Kuningatar -elokuvaan keksittyä Lestat & Jesse -paritusta ja lisäksi kyllästyin toistamaan itseäni joka kerta kun ko. paritus nyppii varsinkin silloin, kun joku sen sokea fanityttö ihkuttaa sitä kun viimeistä päivää ja mesoaa miten "Jessica on niiiin täydellinen Lestatillle"...
...niin, ajattelin ensin tehdä sellaisen hatelistingin, mutta koska olen laiska tekemään tietokantoja, päädyin perustamaan pienehkön sivuston.

Loppujen lopuksi vieraskirjaan lyhyehkön viestin kirjoittaminen ei ole sen vaivalloisempaa kuin sellaisten listausten liittymislomakkeiden täyttäminen. Itse asiassa se on vaivattomampaa ja sinne voi kirjoittaa myös ko. parituksesta pitävät, jos uskaltavat. ;)

Eli, tämä englanninkielinen antifanisivustoni selvittää varsin perustellusti ja seikkaperäisesti miksi tuo leffaparitus on mielestäni niin vihattava. On siellä Antifanitaide-osiokin, jonne saattaa ajan kanssa ilmaantua lisää tavaraa. Toki ehkä sivustolle muutenkin, jos sikseen tulee.

Never Yours: Lestat & Jesse Antifani-sivut

*

Foorumiroolipelit ovat olleet tärkein ja yksi rakkain harrastukseni jo vuodesta 2003, joten päätin vihdoin omistaa sivut sille. Kuka tahansa niille eksyvä on toki lämpimästi tervetullut tutkimaan sivuja ja halutessaan painamaan kädenjälkensä vieraskirjaan, mutta nämä on tarkoitettu personal-tyylisiksi joiden oletan kiinnostavan lähinnä joitakin minut roolipelimaailmassa tuntevia ja mahdollisesti pitkäaikaisten roolipelaajien höpötyksistä kiinnsotuneita aloittelijoita. Kerron roolipelihistoriastani, hahmohistoriastani ja esittelen erityisesti kaikki tällä hetkellä aktiiviset hahmoni.
Sivuston nimi, Hour of the Wolf (eli Suden tunti tai Suden hetki), tulee siitä, että suurin osa täysin itse luomistani hahmoista on vuosieni aikana ollut ihmissusi.

--> Hour of the Wolf: Nibsin roolipelimaailma

*

NIBSIN FANIBLOGI:

Pohdiskelen faniasioita ja höpötän omista fanituksen kohteistani. Koska olen intohimoinen fani, aiheita ja tekstejä on alati laajeneva skaala.

http://faniblogi-nibs.blogspot.com
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2013, 18:20:06 kirjoittanut Nibs »
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X PIENI TALO PREERIALLA RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
« Vastaus #93 : Kesäkuu 28, 2007, 13:42:05 »
Minä aloitin pitämään blogia joskus... huhtikuussa, ja olen jäänyt totaalisesti koukkuun. Pitkiin aikoihin en oikeastaan saanut aikaiseksi kirjoittaa oikeaa päiväkirjaa, mutta blogin myötä olen aktivoitunut, ja nykyään teen myös henkilökohtaisia merkintöjä silloin tällöin. Blogi sisältää paljon valittamista ja pohdintaa valittamisen tiimoilta, mutta uudet lukijat ovat ehdottomasti tervetulleita ja kommenttien jättäminen on ihan sallittua :) Eli Imaginary.

Olen myös hieman tutustunut pohjakoodaukseen, vaikka tämänhetkinen leiska onkin niin ihana, etten vaihda sitä ainakaan ennen lokakuuta, mutta on ollut ihanaa huomata, ettei yläasteaikainen html-opiskelu ollutkaan ihan turhaa, vaikka suuri osa siitä onkin jo painunut unholaan.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Eleanír

• Lähes vaaraton
  • Reservi
  • *
  • Minäkö?
    • Blogi
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #94 : Kesäkuu 28, 2007, 23:52:49 »
LiveJournaliin purkaudun usein minäkin. Ennen pidin moisia nettipäiväkirja systeemejä ihan idioottimaisina, mutta sitten serkkuni heitti galleriaan linkkiä omastaan ja kun se oli "friends only", pitihän minunkin omat tunnukset väsätä. Minähän olen niin riippuvainen toisten elämästä. No ei vais, on vaan mukava lueskella mitä tuttavat ovat viime aikoina puuhailleet, varsinkin jos heitä näkee harvemmin. Tietenkin livejournalissa oleskelu on aivan typerää ellei aio kirjoittaa mitään, joten aloin sitten kirjoittamaan lähinnä sitä mitä päähän pälkähti ja mitä olin kokenut ja tuntenut. Olen aina ollut jotenkin laiska kirjoittamaan päiväkirjaa, sillä olen muutenkin nykyään hyvin laiska kirjoittamaan käsin, joten LJ:n ansiosta päiväkirjan kirjoittamisesta tuli taas tapa.

Myöhemmin siitä tulikin sitten sellainen inttilesken päiväkirja, jossa valittelin milloin mitäkin. Olen kova valittamaan, mutta en hallua kaikkien näkevän valituksiani, joten kaikki merkinnät ovat näkyvillä vain kaveruksille. Lisäksi tietenkin se, että kirjoitan paljon henkilökohtaisimpiakin asioita, enkä jaksa tehdä erikseen vain itselle näkyvää merkintää ja sitten toista kavereille, niin kaikki merkintäni ovat ystävilleni näkösällä. Tilitän heille kuitenkin kaikenmoisia henkilökohtaisuuksia, joten se on minulle aika sama, lukevatko he niistä, vai kuulevatko suoraan minulta. Luulenpa, että lukemalla pääsevät vain vähemmällä vaivalla. ;p Olen aika avoin kirjoittamisessa, se vain on helpompaa avautua niin, kuin puhua asioista jollekin ääneen, kun ei tarvitse sitten pelätä sitä toisen reaktiota niin kovasti. Kirjoittaminen on mukavaa ja rentouttavaa puuhaa ja joskus on pakko purkaa itseään, ettei ihan räjähtäisi.

Kirjoitan yleensä ihan kaikista asioista. Uusista ostoksista, mies huolista, tylsistymisestä, hauskoista tapahtumista. Ihan mitä vaan päähän sattuu kulloinkiin pälkähtämään. Kirjoitusvirheitä varmaan vilisii, mutta koska kirjoitan lähinnä itselleni, ei se haittaa. Enkä minä edes huomaa niitä yleensä.

Jos joku utelias nyt kuitenkin on kiinnostunut elämääni seuraamaan, niin lisätä voi ja kaveripyyntöjä voi antaa. Lisään varmasti kaikki halukkaat. LJ löytyy täältä. ^^
Menetin kaiken kiinnostukseni psykologiseen analyysiin siitä lähtien kun tiedostin, että ihmiset tuntevat mitä he kuvittelevat tuntevansa.
Siitä oli hyvin lyhyt askel ajatukseen, että he kuvittelevat tuntevansa mitä tuntevat

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Kesäkuu 29, 2007, 00:31:33 »
LiveJournalissahan minä. Toisinaan olen melkoisen addiktoitunut mestaan.

Jokunen vuosi takaperin en osannut kuvitellakaan, että olisin pitänyt blogia, nettipäiväkirjaa, joka olisi enemmän tai vähemmän julkinen. LiveJournalissa tuli piipahdettua useita kertoja, kun foorumeilla ja muilla sivuilla saattoi olla linkkejä johonkin yhteisöön tai viestiin. Viime heinäkuussa taisin sitten luoda tilin tuonne. Syynä oli yksinkertaisesti se, että minun oli liityttävä erääseen yhteisöön päästäkseni lukemaan kaikki sen lukitutkin postaukset. Ennen tämän vuoden maaliskuuta en kirjoittanut itse yhtään entryä, mutta sitten kokeilin ja siitä lähtien olen epäsäännöllisesti kirjoitellut blogia.

Toisaalta on hieman masentavaa vääntää tekstiä sinne, sillä (tietääkseni) kukaan kavereistani ei ole luonut LiveJournaliin tunnusta, joten en pääse keskustelemaan ja kommentoimaan ystävieni kesken asioista. Siksipä journalini on kaikille avoin, mitä turhia Friends only, kun niitä kavereita ei siellä ole. Mutta koska minulla ei ole pariin vuoteen ollut perinteistä päiväkirjaa, tämä bloggaus on ihan hyvä vaihtoehto, saan kirjoitettua asioita muistiin, vähän purkaa ajatuksiani. En kuitenkaan kirjoita liian henkilökohtaisista asioista, joten entryjen lukitsemista ei tarvita. Pääasiassa kevyttä pohdintaa elämänmenosta,harrastuksista, fiksaatioista ja sen semmoisesta.
Englannin kieltä harjoittaakseni kirjoittelen toisinaan entryjä englanniksi. Osasyynä on se, että LJ:ssä kuitenkin on kansainvälistä porukkaa.

Pakollinen linkki, totta kai. http://hybridi.livejournal.com/

Xenaxley

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Elokuu 04, 2007, 14:33:35 »
Ehkä vähän offtopic mut mitä ihmeen kautta saisin julkaistua omat kotisivuni jotka on olleet valmiina koneella jo pari kuukautta mutta kun en tiedä mitään muuta ilmaista ´paikkaa johon ne voisi pistää kuin Freewebsin joka on ihan kamala! auttakaa hyvät ihmiset!

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #97 : Elokuu 04, 2007, 15:01:07 »
Mikä Freewebsissä on muka kamalaa? Ihan hyvähän se on varsinkin sellaiselle, joka ei ole kauheasti kotissivujen kanssa pelleillyt - File manager ja tällaiset. :)

Kannattaa yrittää Googlella, mutta hyviä ovat ainakin Arkku.net sekä Skeezu.net. Molemmat vaativat FTP:n tiedostojen siirtoon. :)

// X, kuvia ei kannata ladata kotisivujen palvelimelle ellei se ole maksullinen, menee vain turhaan kaistat tukkoon. Kannattaa käyttää vaikka Photobucketia tai jotain. :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2007, 18:46:57 kirjoittanut Renefer »
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Xenaxley

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Elokuu 04, 2007, 17:52:06 »
Mikä Freewebsissä on muka kamalaa?
Umm.. yritin siirtää sinne kuviani.. kolmannen kuvan aikana: "Vaaditaan Premium-jäsenyys" -.-...

Juu-u yritän noita tässä jo mainittuja :D

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #99 : Lokakuu 21, 2007, 15:03:29 »
Tervetuloa kaikki kirjoittamaan Hassun virtuaaliseen ystäväkirjaan, joka löytyy täältä. Kaikki ovat tervetulleita kirjoittamaan, myös tutut ja tuntemattomat! Jos ei tunneta niin tutustutaan ^^ Ja kysymykset on vähän hömelöitä, olen tehnyt ne jonkin sortin hiprakassa -.-
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |