Kirjoittaja Aihe: Kotisivut ja journalit  (Luettu 47251 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa socialriot

• mimicry
  • Vuotislainen
  • make some noiz
    • Livejournal
  • Pottermore: RookSnitch105
  • Tupa: Luihuinen
Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #50 : Toukokuu 12, 2005, 17:08:40 »

Nyt löytyy kotisivut mutta ne ei ole todellakaan hääppöiset  kun se lataa niin kauan aina yhtä sivua.

http://www.geocities.com/tinid90/

// Rikkoutunut linkki poistettu. -R
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2007, 14:08:12 kirjoittanut Renefer »
It withers and withers.

Poissa härklöntti

• Vuotislainen
« Vastaus #51 : Toukokuu 17, 2005, 17:56:30 »
Jeps, sivuja olen tehnyt muutamankin.

http://www.geocities.com/kookozpalmu -omat sivusetoni

//Suru poisti kaksi toimimatonta osoitetta.

Olen muuten valmis tekemään layoutteja jos joku välttämättä haluaa. Ylläolevien kaltaisen leiskan saan tehtyä parissa tunnissa..
..Mutta en voi tehdä niitä kahdellesadalle yhtä aikaa. Yksi kerrallaan, jos minusta tulee uusi villitys täällä..
..mikä on kylläkin aika epätodennäköistä..
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2009, 14:13:24 kirjoittanut Sru »
╓────────────╖
Koe lucidװװUnipäiväkirjani
╚════════════╝

shakalachiga

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #52 : Kesäkuu 05, 2005, 23:11:36 »
no sanon sen,että minullakin on päiväkirja livejournalissa

täällä

ja korostan sitä,että päiväkirjani on friends only ja englanninkielinen.

ja lisätkää vaan kaverilistalla. jos lisäätte minut, niin jätättehän julkiseen merkintääni (siihen missä lukee friends only) kommentin kuka olet vuotiksesta,että tunnistan sinut tai muuten vain esittelet itsesi ja lisään sinut sitten niin pian kuin mahdollista

miksi päädyin englannin kieleen ?

alun perin pidin päiväkirjaani sekä englanniksi,että suomeksi, mutta koska minulla ei ollut paljoakaan suomalaisia kavereita silloin ja en jaksanut kirjoittaa kahdella kielellä joten siitä syntyi päätös kirjoittaa päiväkirjani englanniksi ja se on toiminut erittäin hyvin. ainakin parantaa jonkin verran englannin kielen taitoja ja saatan myös oppia ilmaisemaan itseäni paremmin englanniksi. englanniksi kirjoittaminen on myös  haastavaa, varsinkin kun pitäisi ilmaista jotain, mitä ei oikein osaa muokata sopivaan muotoon ja siinä sitten miettii.

muissa journaleissa mulla ei kyllä ole tunnuksia, mutta olen harkinnut tonne gj ehkä tehdä tunnuksen,mutta ehkä sitten pistäydyn livejournalissa

muoksis:
elikkä nyt minulla on sitten gj:ssä oma tunnus ja se löytyy
täältä
tosin enemmän tulen jatkossa postittamaan livejournaaliin,mutta enköhän sitten jotain postita myöskin gj:iin ja tämä päiväkirjakin on myöskin FRIENDS ONLY ja englanninkielinen.

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #53 : Kesäkuu 06, 2005, 16:46:04 »
//Muoksistaa:

Kuusade.net

Domain on ja domainiin muutto ^^. Sieltä on linkin blogiin ja blendiin. Personali tulee valmiiksi piakkoin
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Shiara

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #54 : Kesäkuu 11, 2005, 20:21:27 »
Päätinpä minäkin sitten yli puolen vuoden mietinnän jälkeen tekaista itselleni journalin. Aika teinijournal tuo, jutut ainakin ovat vähän sitä luokkaa mutta ihansama. Nimimerkistä olisin halunnut jonkun hienon ja joka kuvaa jotain, mutta en onnistunut keksimään sellaista, joten on sitten tyytyminen tuohon perusnimimerkkiin... tosin nykyään se on minulle aika yleinen ja ihan kuvaavakin... :) En kyllä ole vielä keksinyt millä tavoin, mutta kyllä se jotenkin...

Minusta journal on ihan kiva tapa pitää yhteyttä nettituttuihin ja pysyä mukana heidän elämässä, kun pystyy lukemaan mitä kaverin on tehnyt tai ajatellut tai jotain, mitä ikinä journaliin nyt kirjoitteleekin. Ja kommentoimaan kaverin kirjoittamaa... Lisäksi journal on myös itselle aika helppo tapa purkaa sisältään ajatuksia muiden luettavaksi, ilman että tarvitsee osoittaa kirjoittamaansa kellekään yms. Lisäksi se tuo vähän jännitystä ja mielenkiintoa, eihän sitä koskaan tiedä ketkä kaikki journaliani lukevat :) Journaliin voi kirjoittaa sellaisia ajatuksia, joita haluaa muiden lukevan, normaalissa päiväkirjassahan tällaista mahdollisuutta ei oikein ole, paitsi jos tieten tahtoen näyttää sitä jollekin. Itse tosin en sellaista harrasta.

http://www.livejournal.com/users/taadu

SoulForce

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #55 : Marraskuu 23, 2005, 21:08:51 »
En koskaan pienenä ole saanut otetta päiväkirjan kirjoittamisesta, vihkoja oli vaikka kuinka paljon ja aloitin parikin, mutta jäi sellaiset.. vuoden? kirjoitusvälit :D Mutta olisin ehkä tykännyt pitää päiväkirjaa.

Kaverin kautta sitten joskus tämän vuoden aikana tutustuin LJ:hin ja nyt olen kirjoittanut sinne aktiivisesti. Päivitän melkein joka päivä. Ihan normaalista elämästäni kirjoitan, joskus laitan sinne runojani yms. Koneella on niin helppo kirjoittaa ja kun netissä käyn muutenkin päivittäin niin se käy samalla kätevästi.

Journalini on julkinen ja kirjoitan ihan suomeksi.

Journaliin kirjoittaminen auttaa useimmiten, jos on ollut huono olla. Saa purettua johonkin. Ei sitä kukaan muu lue, kuin ihmiset, joita näen koulussakin sekä kirjekaveri, mutta kuitenkin.

Jos vaikka on ollut huono päivä, niin journaliin purkamisen jälkeen on vähän parempi olla. Tai sitten ei ja se vain lietsoo huonoa oloa, mutta... ^-^'

Journalissa on yksi todella paha puoli: kun sinne kirjoittaa, alkaa ehkä kirjoittamaan... liian henkilökohtaisia asioita sinne, asioita, joita ei ehkä haluaisi edes ystävien tietävän. Eiväthän minulle vieraat ihmiset asioitani ymmärtäisi, mutta ystävät. Kyllä he tajuavat, jos sinne möläyttää jotakin.

Nimimerkki oli helppo keksiä: kirjoitan aina sähköpostini väärin ja päätin, että haluan käyttää sitä väärin mennyttä jossakin, koska se on aika kiva, joten jos kiinnostaa - journali/e-mail kaverikin voisi olla ihan kiva, eli rohkeasti vain tutustumaan Saint Oceaniin :) :

www.livejournal.com/users/st_ocean

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Tuvaton
Journalit
« Vastaus #56 : Tammikuu 03, 2006, 14:26:44 »
Livejournaliin olen kirjoitellut syyskuusta asti. Yleensä tulee kirjoiteltua melkeinpäs päivittäin. Siitä on muodostunut tapa. Ja kun sitä kuitenkin on netissäkin melkein joka päivä o_O

Lähinnä kirjoittelen päivän tapahtumista, mutta minusta on aina kiva lisäillä joukkoon kaikkea laulunsanoja, linkkejä omiin tuotoksiini (kuviin ja teksteihin), testituloksia, galluppeja jne.
Ihan yleinen on ja suomeksi kirjoitan. Tosin jutut tuppaavat olemaan toisinaan hieman insidea. Ei aina, joskus.

Ärsyttää eniten se, että livejournalin löytämisen jälkeen en ole enää jaksanut kirjoittaa normaaliin päiväkirjaani. Juuri kun aloin taas kirjoittaa säännöllisesti päiväkirjaa. Pöh.

http://www.livejournal.com/users/ibiza88
Kaveriksi saa lisätä^^

Arktinen Banaani

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #57 : Tammikuu 03, 2006, 16:17:20 »
Itse olen kirjoitellut Livejournaliin elokuusta 2005. Kaikki lähti siitä, kun etsiskelin sopivaa nettipäiväkirjapaikkaa, kun en nykyisin enää jaksa tavalliseen kirjaan mitään raapustaa.

Nettipäiväkirja on siitä kätevä, ettei käsi väsy kirjoittaessa ja sinne saa lisätä myös kuviakin. Ulkoasun kanssa sählääminen nyt ottaa vähän hermoille.

Aluksi journalini oli julkinen, mutta tunsin, että siellä oli liian henkilökohtaisia asioita tuntemattomien nähtäville, joten muutin sen friends onlyksi. Ja se on myös suomenkielinen.

The Ugly Beauty

Siinähän se.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Journalit
« Vastaus #58 : Tammikuu 03, 2006, 22:56:09 »
Jep, tein juuri journalin. Vain sitä varten, että rakastan tehdä noita galluppeja ja kyselyjä, siis noita "olen..." ja sitten on miljoona vaihtoehtoa joista pitää rastia ne, mitä on, omistaa tai on tehnyt tai vastaavaa. :)

Seurailen muutaman tyypin journaleja, olen toivoton vakoilemaan muiden juttuja, jotka eivät ehkä ihan minulle kuulukkaan.

Jos jollain on noita aiemmin mainitsemiani "gallupeja" niin linkkiä tähän topiciin/yksärillä minulle, tai sitten niitä pelkkiä gallupejakin voi yksäröidä, olen kiitollinen kaikille, jotka viitsisivät niitä lähetellä :)
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Journalit
« Vastaus #59 : Tammikuu 05, 2006, 12:33:16 »
Aloin kirjottamaan kunnolla livejournaliin vasta joskus kesän jälkeen, kun koulut alkoivat. Sain innostuksen Grimálta ja sen jälkeen olen kirjoittanut melkein joka päivä sinne jotakin. Tietenkään se ei korvaa oikeaa päiväkirjaa, jota myös kirjoitan. Tämä livejournal on myös vain kavereilleni, mutta lisään varmasti sinut listalleni, jos pyydät. On kivaa tutustua uusiin ihmisiin ja lukea millaista heidän elämänsä on.

And I wanted to fly ~

Sieltä löytyy minun kirjoituksiani :) Ja kirjoitan nykyään englanniksi, koska minusta on kivaa kehittää kielitaitoa, tosin joskus kirjoitan vielä suomeksikin, jos ei vain jaksa kirjoittaa englantia ^_^

Poissa Hailie

• Inhimillinen sanataituri
  • Vuotislainen
    • Komero
Journalit
« Vastaus #60 : Tammikuu 05, 2006, 23:35:29 »
Journalia aloin kirjoittamaan joskus viime keväänä, ensin GJssä, sitten siirryin LJhin. GJ on aika kuollut.
Nykyään se on paikka, jonne kerron elämästäni, laitan tekstejä. Sen ansiosta ei "tarvitse" kertoa samoja asioita monille ihmisille.
Se on friends only, koska eräät luokkalaiseni ovat stalkanneet minua (niiden ansiosta en enää kirjoita vuotikseen ollenkaan vapaasti...) enkä halua heidän tietävän joitain asioita.

Komero friends only merkinnän kautta tulee 99,9% lisättyä <:

Journalin kautta seuraan myös ystävieni elämää ^^
Merkityksetön yhteensattuma
D.Adams

Shairin

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #61 : Tammikuu 06, 2006, 19:58:53 »
Oih, minä rakastan journalin/blogin kirjoittamista. Aloin joskus vuonna 04 kirjoittamaan blogia, koska halusin itselleniki sellaisen. Tein sivun geocitiesiin ja kirjoitin sinne. Kirjoitin silloin todella harvoin, ehkä kerran kahdessa viikossa, enkä kirjoittanut mitään kovin syvällistä koskaan. Lyhesti kaikkea turhaa.

Nykyisin kirjoitan päivittäin blogiini, joka on sivuillani. Kirjoitan päivästäni ja ajatuksistani. Minusta on lohdullista kun voin kirjoittaa aina kun on paha olla tai tahdon valittaa ja että voin laittaa kaikki ajatukseni ylös. Toisinaan kirjoitan myös englanniksi Deviantart-journaliini.

Livejournalia en ole koskaan pitänyt, sillä itse tehty on aina persoonallisempi.

Poissa Oili-Maria

• Vuotislainen
    • Sounds like me, höpötystä sieltä täältä maan ja taivaan välillä.
Journalit
« Vastaus #62 : Tammikuu 12, 2006, 04:48:09 »
Eksyin aika vasta livejournaliin.
pineaple
Pyytämällä pääsee listoille, oletettaen että löydämme maailmasta edes jotain yhteistä :) Niin, ja tuo lj on mulle vielä sitten vähän vieras paikka vaikka siellä paljon olenkin, en ihan täysillä välttämättä tajua kaikkea siellä *nolo*

Poissa mannaryyni

• Pylpyrä
  • Vuotislainen
    • Oma kirja.
Journalit
« Vastaus #63 : Tammikuu 12, 2006, 09:12:27 »
Journalia olen jo jonkun aikaa käyttänyt, tykkään siitä kovasti. En tiedä miksi nettipäiväkirjaan innostuin, mutta noh... Mitä sitä turhia selittelyjä keksimään *virn*

Oma journalini on siis tässä. Kaveriksi saa lisätä, mutta toivoisin, että jotain yhteistäkin löytyisi.
Useimmat lukijat pääsevät semikonditionaaliseen futuuriin, jota modifioi käänteinen plagaalinen intentionaalisen subjunktiivin imperfekti ennenkuin luovuttavat.

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
Journalit
« Vastaus #64 : Helmikuu 28, 2006, 03:48:48 »
Minä eksyin journaleiden ihmeelliseen maailmaan muistini mukaan -03 ja sen jälkeen olen epäsäännöllisen säännöllisesti päivitellyt kuulumisiani ja aivoituksiani halukkaiden luettavaksi. Diary-x taisi olla paikka, jossa minulla oli ensimmäinen journalini, mutta aika nopeasti siirryin sieltä sitten Blurtyyn, josta pitkän pähkäilyn jälkeen, ärsyynnyttyäni sen kaatuilemiseen, tein itselleni tunnuksen Greatest Journaliin.

GJ on siitä saakka ollut minun ns. ensisijainen journalini ja myöhemmin otin tunnuksen Liveen osittain muuten vain ja osoittain siksi, että osa kavereistani kirjoitti sinne. Jossain vaiheessa viime vuoden puolella tein kompromissin helpottaakseni sekä omaa että minun journalia jostain syystä lukevien liveläisten elämää ja kopioin säännöllisesti GJ:n merkinnät myös Liveen.

Molemmat journaleista ovat friends onlyjä, ihan vain siksi, että tiedän ketkä journaliani sattuvat lukemaan. Vaikka tekstit sangen arkisia tavallisesti ovatkin, saattaa se sisältää asioita, joita en välttämättä halua tiettyjen minut IRL-tuntevien ihmisten korviin. Vainoharhaisuus on iloinen asia.

GJ
Live

Kommentoimalla tulet kuulluksi ja todennäköisesti myös lisätyksi.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
Journalit
« Vastaus #65 : Maaliskuu 01, 2006, 16:03:03 »
Mullakin tuo LJ on, voisin kylläkin käyttää muotoa oli, sillä nykyään LJ ei enää päästä päivittämään. Olen yrittänyt lukemattomia kertoja sekä tehnyt kokeilujournalinkin, mutta ei auta. Aina ruudulle tulee pieni kermanvärinen laatikko, jossa lukee jotain tyyliin "IE joutuu valitettavasti sulkemaan tämän ohjelman ~~" ja sitten vaihtoehdot "Lähetä virheraportti / Älä lähetä virheraporttia". Siinä on myös pieni nappula, josta voi lukea virheraportin sisällön, mutta klikatessani sitä kone jumittuu. Sama tapahtuu klikkaamalla Lähetä virheraportti-nappia. Jos joku auttaa niin mansikka sille.
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Poissa Jents

• hapankorpputyttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
Journalit
« Vastaus #66 : Maaliskuu 01, 2006, 16:12:38 »
Lainaus käyttäjältä: Yö
Jos joku auttaa niin mansikka sille.

Käytä Mozillaa tai Operaa. :D

Nojoo, minulla on LJ. Kirjoittelen sinne aina välillä kaikkea jännittävää ja vähemmän jännittävää :) Osoitehan siis on http://jentsi.livejournal.com/ http://kompuroiva.livejournal.com ja saa toki pyytää ystäväksi, Friends only kun se on.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2007, 15:21:21 kirjoittanut Jents »
Hän on kuin sade tai pimeys, tai kivi joka täytyy kiertää, että pääsisi eteenpäin.

Poissa Sharra

• never existed
  • Vuotislainen
    • Sharran maailmaa
Journalit
« Vastaus #67 : Maaliskuu 02, 2006, 18:56:58 »

Slughorn

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #68 : Maaliskuu 02, 2006, 21:06:51 »
Nyt minäkin kuulun journalien omistajiin, kiitos Sharran, joka paljasti minulle vuodatus.netin. Minunhan on http://padfoot.vuodatus.net Sitä vain katsomaan.

millimolli

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #69 : Maaliskuu 02, 2006, 22:33:12 »
Juu LJ löytyy minultakin, ollut jo vuoden 2004 syksystä ja friends only. Merkintöjä kertynyt reilut 600 ja melkein joka päivä sitä tulee kirjoitettua. Olen jäänyt koukkuun kyllä. Moni kaverikin kirjoittaa niin tulee samalla seurattua muidenkin juttuja ja se käy kätevästi LJ:ssä.
Siinä saa purkaa itseään ja tosiaan ei kipeydy kädet kun oikea käsi rasitusvamma- uhan alla muutenkin kokoajan niin ei parane kynällä rasittaa sitä kun ei ole pakko.

Poissa helmikana

• Vuotislainen
Journalit
« Vastaus #70 : Huhtikuu 02, 2006, 20:54:27 »

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #71 : Huhtikuu 09, 2006, 18:49:11 »
misuliina
Kotarini. Hiukan keskeneräiset, mutta ovatpahan olemassa...
Ég á heiminn! :}

Poroneiti

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Huhtikuu 16, 2006, 18:18:29 »
Minua englanniksi ja suomeksi. Kirjoittakaa toki vieraskirjaan.

Sudenpuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Huhtikuu 23, 2006, 17:56:12 »
Velhoilua...

http://www.freewebs.com/sudenpuu

//Toimimaton linkki poistettu. -Suru
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2009, 14:08:11 kirjoittanut Sru »

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #74 : Toukokuu 03, 2006, 19:12:16 »
http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05

Noilla sivuilla on paljon erilaista tietoa formuloista. Toivoisin, että jotkut teistä kävisivät kirjoittamassa sivujen vieraskirjaan, sillä sinne on tullut aivan liian vähän viestejä. Suosittelen sivuja muutenkin kaikille. Kannattaa ilman muuta vierailla sivuilla, vaikket olisikaan formuloista niin kiinnostunut.
Terve kaikille!